| 3. Записи в блоках 12 та 13 не означають схвалення монтажу. Схвалює монтаж виконавець монтажу в| | записах про технічне обслуговування повітряного судна у відповідності зі своїми національними| | правилами до одержання повітряним судном дозволу на виконання польотів. | | 3. Statements 12 and 13 do not constitute installation certification. In all cases the aircraft| | maintenance record must contain an installation certification issued in accordance with the| | national regulations by the user/installer before the aircraft may be flow. | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Оформлення Сертифіката виконання технічного обслуговування (використовується для підтвердження ТО КВ) Блок 1 Перший рядок - повне найменування організації. Рекомендується розмістити в блоці товарний знак. Другий рядок - назва авіаційної адміністрації України. Блок 2 Назва та номер документа, що видається. Обліковий номер документа. Блок 3 Номер договору/контракту, на підставі якого проводилися роботи. Блок 4 Блок, призначений для забезпечення посилань при заповненні блоку 13. Заповнювати не обов'язково. Блок 5 Найменування КВ у відповідності з ілюстрованим каталогом деталей та вузлів. Блок 6 Номер КВ. Блок 7 Тип авіаційної техніки (повітряне судно, двигун, повітряний гвинт та ін.), на який допускається установка КВ. Наприклад. "Ан-74". Якщо допускається установка більш ніж на один тип, записати: "Різноманітні". Якщо організація хоче обмежити експлуатацію цього КВ тільки одним типом, слід записати цей тип. Якщо невідомо, на який тип допускається установка КВ, слід записати: "Невідомо". Примітка: Будь-яка інформація, що міститься в блоку 9 про призначення КВ, не є остаточною. Особа, що проводить монтаж цього КВ, повинна за документацією переконатися, що це КВ має допуск для установки на конкретний тип авіаційної техніки. Блок 8 Зазначається кількість КВ, якщо КВ не мають номерів. Тоді блок 8 не заповнюється. Блок 9 Номер серії або партії. Якщо ця інформація для КВ не передбачена, записати: "Немає". Блок 10 Зазначається вид робіт: виготовлене; ремонт; модифікація; доопрацювання (комплекс доопрацювань) за бюлетенем(ям); форма технічного обслуговування; перевірка. Блок 11 Наводиться будь-яка інформація з посиланням на підтверджувальний документ, що встановлює певні обмеження, які накладаються на КВ, і що потрібно експлуатанту для підтвердження льотної придатності ПС. Інформація повинна бути зрозумілою, повною та подаватися у формі, яка достатня для прийняття рішення. Обов'язковим є посилання на виробничу документацію, де міститься інформація про перевірений КВ. Зразки такої інформації: - номер карти-наряду або журналу обліку параметрів; - експлуатаційне обмеження, що вводиться; - документація, за якою було виконано технічне обслуговування (наприклад: позначення Регламенту ТО, дата його введення та ін.); - деталі ремонтних робіт, що виконуються, або ремонтних посилань на документ, що їх застерігає; - обмеження ресурсу комплектувальних виробів; - виконання або невиконання (із зазначенням підстави) директиви льотної придатності або сервісних бюлетенів. Блок 12 Формулювання встановленого зразка. Змінювати її тільки за погодження з Укравіацією. У разі використання блоку 15 блок 14 акуратно навхрест перекреслюється. Блок 13 Формулювання встановленого зразка. Змінювати її тільки за погодження з Укравіацією. У разі використання блоку 14 блок 15 акуратно навхрест перекреслюється. Блок 14 Друкуються або розбірливо вписуються прізвище, ім'я та по батькові особи, яка підписала Сертифікат. Блок 15 Дата підписання. Блок 16 Підпис особи, зазначеної в блоці 15 (застосування штампа-факсиміле не допускається). Блок 17 Друкується номер Сертифіката організації з ТО АТ. Додаток 8 до пункту 7.14.2 Правил сертифікації організацій з технічного обслуговування авіаційної техніки Процедури, що підлягають включенню до Керівництва Наведений нижче перелік процедур не є вичерпним, однак містить інформацію про основні питання, які слід відобразити в Керівництві у вигляді відповідних процедур. 1. Організаційні питання 1.1. Процедури повідомлення Укравіації про зміни, зазначені в пункті 5.5.11 цих Правил. 1.2. Процедури внесення змін до Керівництва. 1.3. Права і обов'язки відповідального керівника організації. 1.4. Організаційна структура. 1.5. Штат органів управління. 1.6. Права і обов'язки керівного персоналу. 1.7. Загальні відомості про виробничий персонал. 1.8. Загальний опис засобів виконання заявлених робіт за всіма адресами розташування баз виконання ТО. 2. Процедури технічного обслуговування 2.1. Процедура оцінки постачальників. 2.2. Приймання/перевірка комплектувальних виробів ПС та матеріалів від сторонніх підрядників. 2.3. Зберігання, маркірування/наявність бирок та видача комплектувальних виробів і матеріалів для ТО. 2.4. Приймання інструменту і обладнання. 2.5. Калібрування (настройка) інструменту і обладнання. 2.6. Маркірування інструменту, використання інструменту та обладнання. 2.7. Вимоги до забезпечення чистоти засобів ТО. 2.8. Інструкції з ТО та їхній взаємозв'язок з експлуатаційною документацією виготівника ПС/компонентів, включаючи порядок їхнього оновлення та видачі персоналу. 2.9. Процедури ремонту. 2.10. Процедури забезпечення відповідності розробленої експлуатантом програми ТО повітряного судна. 2.11. Процедури виконання директив льотної придатності. 2.12. Процедури виконання необов'язкових модифікацій. 2.13. Документація з ТО, що використовується, та її заповнення. 2.14. Контроль ведення технічної документації. 2.15. Усунення дефектів, які виявлено в ході основного ТО. 2.16. Процедури допуску до експлуатації, включаючи: а) оформлення Сертифіката передачі до експлуатації/Сертифіката виконання ТО, передбаченого пунктом 7.10.1 цих Правил; б) оформлення посвідчення льотної придатності (якщо організація є структурним підрозділом експлуатанта). 2.17. Облікова документація для експлуатанта (якщо організація не є експлуатантом). 2.18. Надання інформації про дефекти та інші події у відповідності з вимогами Укравіації. 2.19. Повернення несправних комплектувальних виробів повітряного судна на зберігання. 2.20. Перевірка несправних комплектувальних виробів, що надходять від сторонніх організацій для ремонту та інше. 2.21. Перевірка автоматизованих систем реєстрації інформації про ТО. 2.22. Конкретні процедури ТО: - порядок збирання та використання інформації бортових систем реєстрації; - випробовування двигунів; - перевірка ПС на герметичність; - буксирування ПС; - руління ПС. 2.23. Процедури, що пов'язані із субконтрактами. 3. Процедури оперативного ТО (якщо прийняті) 3.1. Контроль комплектувальних виробів ПС, інструменту, обладнання та інше при оперативному ТО. 3.2. Процедури оперативного ТО, що стосуються загального обслуговування/заправлення/вилучення льоду та інше. 3.3. Здійснення контролю за дефектами та повторними дефектами в ході оперативного ТО. 3.4. Діючі процедури щодо запасних частин, що використовуються на підставі угод про обмін і угод про тимчасове користування. 3.5. Діючі процедури щодо повернення несправних частин, що знімаються з ПС. 4. Процедури системи забезпечення якості 4.1. Внутрішня комплексна перевірка якості процедур організації. 4.2. Внутрішня комплексна перевірка якості обслуговування ПС. 4.3. Процедура комплексної перевірки якості усунення недоліків. 4.4. Кваліфікація та процедури підготовки персоналу, який здійснює допуск до експлуатації ПС. 4.5. Облікова документація персоналу, який здійснює допуск до експлуатації ПС. 4.6. Кваліфікація та процедури підготовки персоналу, який здійснює комплексну перевірку якості. 4.7. Кваліфікація та процедури підготовки механіків. 4.8. Контроль за видачею дозволів на відхилення від прийнятих в організації процедур. 4.9. Процедури оцінки готовності до виконання спеціалізованих робіт, таких як проведення неруйнівного контролю, зварювальних робіт та інше. 4.10. Контроль за діяльністю бригад підприємств-виготівників, що базуються на території Організації і виконують роботи, пов'язані з діяльністю, яка передбачена виданим Сертифікатом. 4.11. Комплексна перевірка якості роботи субпідрядників. 5. Додаткові дані 5.1. Зразки (форми) документів (акти, журнали, карти-наряди та інше) 5.2. Перелік субпідрядників. 5.3. Перелік баз оперативного ТО (лінійних станцій). Додаток 9 до пункту 7.14.2 "г" Правил сертифікації організацій з технічного обслуговування авіаційної техніки Типова структура для великої організації ---------------- |Відповідальний|---------------- | керівник | | ---------------- | | | ---------------- | | Технічний | | | директор | | ---------------- | | | -------------------| | | | | ----------------- ------------------------------------- | Керівник з | | Керівник з виконання ||Керівник з | | виконання | | періодичного ТО, || якості | |оперативного ТО| |ремонту та модифікацій|| |---- | ПС | | ПС (КВ) || | | ----------------- ------------------------------------- | | | | | | | | | ------------------------------------------------------------------ |Персонал, що||Персонал, що вико-||Керівник з||Підрозділ, що | | виконує ||нує періодичне ТО,|| контролю ||забезпечує техніч-| |оперативне ||ремонт та модифі- || ||ні записи | | ТО ПС ||кації ПС (КВ) || || | ------------------------------------------------------------------ Типова структура для малої організації --------------------------- | Відповідальний керівник | | | --------------------------- ----------------------------------------- ------------ ----------------- |Інженер з | | Інженер з | | ТО АТ | |контролю якості| ------------ -----------------