МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 березня 2007 р.
за № 206/13473
Про затвердження Порядку використання коштів державного бюджету на здійснення концертно-мистецьких та культурологічних загальнодержавних заходів, заходів з вшанування пам'яті, заходів з виявлення та підтримки творчо обдарованих дітей та молоді, заходів, пов’язаних із забезпеченням свободи совісті та релігії, державну підтримку регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва, поповнення експозицій музеїв та репертуарів театрів, концертних та циркових організацій, забезпечення розвитку та застосування української мови
З метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок використання коштів державного бюджету на здійснення концертно-мистецьких та культурологічних загальнодержавних заходів, заходів з вшанування пам'яті, заходів з виявлення та підтримки творчо обдарованих дітей та молоді, заходів, пов’язаних із забезпеченням свободи совісті та релігії, державну підтримку регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва, поповнення експозицій музеїв та репертуарів театрів, концертних та циркових організацій, забезпечення розвитку та застосування української мови, що додається.
2. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра В.В. Корнієнка.
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник Міністра фінансів України
Заступник Голови
Державного казначейства України
В.о.Голови Головного
контрольно-ревізійного управління України
|
В.А. Копилов
О.О. Чечуліна
С.В. Бєльчик
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства культури
і туризму України
12.02.2007 № 4
(у редакції наказу
Міністерства культури України ( z0578-12 )
11.04.2012 № 332 ( z0578-12 ))
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 березня 2007 р.
за № 206/13473
ПОРЯДОК
використання коштів державного бюджету на здійснення концертно-мистецьких та культурологічних загальнодержавних заходів, заходів з вшанування пам'яті, заходів з виявлення та підтримки творчо обдарованих дітей та молоді, заходів, пов’язаних із забезпеченням свободи совісті та релігії, державну підтримку регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва, поповнення експозицій музеїв та репертуарів театрів, концертних та циркових організацій, забезпечення розвитку та застосування української мови
І. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених Мінкультури України у Державному бюджеті України за загальним фондом та за спеціальним фондом за бюджетною програмою 1801170 "Здійснення концертно-мистецьких та культурологічних загальнодержавних заходів, заходів з вшанування пам'яті, заходів з виявлення та підтримки творчо обдарованих дітей та молоді, заходів, пов’язаних із забезпеченням свободи совісті та релігії, державна підтримка регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва, поповнення експозицій музеїв та репертуарів театрів, концертних та циркових організацій, забезпечення розвитку та застосування української мови" (далі - бюджетні кошти).
Основним критерієм відбору заходів є спрямування їх на виконання завдань, пов’язаних з реалізацією державної політики стосовно розвитку культури і мистецтва як в Україні, так і за її межами.
Джерелом формування спеціального фонду за бюджетною програмою 1801170 у частині доходів є відрахування коштів, отриманих від проведення державних лотерей в Україні відповідно до Закону України "Про державні лотереї в Україні" (
5204-17)
.
1.2. Підставою для проведення заходів можуть бути акти Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, рішення органів виконавчої влади, план заходів Мінкультури України із здійснення концертно-мистецьких та культурологічних загальнодержавних заходів, заходів з вшанування пам'яті, заходів з виявлення та підтримки творчо обдарованих дітей та молоді, заходів, пов’язаних із забезпеченням свободи совісті та релігії, державної підтримки регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва, поповнення експозицій музеїв та репертуарів театрів, концертних та циркових організацій, забезпечення розвитку та застосування української мови (далі - План заходів), державні цільові програми щодо розвитку культури і мистецтва як в Україні, так і за її межами.
1.3. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є Мінкультури України, розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є установи, що належать до сфери управління Мінкультури України.
Одержувачами бюджетних коштів можуть бути виконавці заходів, які є переможцями процедури закупівлі робіт (послуг) за державні кошти, підприємства, організації, віднесені до сфери управління Мінкультури України.
ІІ. Напрями використання бюджетних коштів
2.1. Метою цього Порядку є забезпечення прозорої та ефективної процедури використання бюджетних коштів за загальним фондом за такими напрямами:
здійснення концертно-мистецьких та культурологічних загальнодержавних заходів і державна підтримка регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва;
здійснення заходів з вшанування пам'яті;
здійснення заходів з виявлення та підтримки творчо обдарованих дітей та молоді;
здійснення заходів, пов'язаних із забезпеченням свободи совісті та релігії;
забезпечення розвитку та застосування української мови;
поповнення експозицій музеїв та репертуарів театрів, концертних та циркових організацій.
За спеціальним фондом за за такими напрямами:
забезпечення розвитку та застосування української мови;
здійснення концертно-мистецьких та культурологічних загальнодержавних заходів і державна підтримка регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва;
зміцнення матеріально-технічної бази закладів культури і мистецтва, які віднесені до сфери управління Мінкультури України.
У разі коли загальна сума надходжень спеціального фонду, які надійшли від проведення державних лотерей в Україні, з урахуванням залишку коштів на початок року перевищує передбачену розписом на відповідний період, бюджетні кошти використовуються за напрямами:
забезпечення розвитку та застосування української мови;
здійснення концертно-мистецьких та культурологічних загальнодержавних заходів і державна підтримка регіональних культурних ініціатив та аматорського мистецтва;
зміцнення матеріально-технічної бази закладів культури і мистецтва, які віднесені до сфери управління Мінкультури;
пакування, завантаження, транспортування, перевезення, розвантаження культурних цінностей, стосовно яких виникає загроза знищення, пошкодження чи втрат.
2.2. Бюджетні кошти за загальним фондом спрямовуються залежно від напрямів на:
проведення міжнародних та всеукраїнських фестивалів, свят, конкурсів, концертів, оглядів народної творчості, художніх та тематичних виставок, конференцій, семінарів та інших культурно-мистецьких загальнодержавних проектів та заходів, забезпечення виконання міжурядових угод, проведення Днів культури України за кордоном та Днів культури зарубіжних країн в Україні, забезпечення участі українських мистецьких колективів у міжнародних заходах, участь у міжурядових комісіях з питань культури, оплату витрат, пов'язаних з відрядженням членів офіційних делегацій, склад яких погоджено в установленому законодавством порядку, для участі у загальнодержавних заходах, що здійснюються в Україні та за кордоном, роботу з проектування пам'ятників та інші загальнодержавні заходи;
проведення заходів з відзначення річниць подій, висвітлення історії та вшанування пам'яті учасників Другої світової війни, проведення заходів з відзначення пам’ятних дат, вшанування пам'яті видатних осіб, популяризації історичних подій та підвищення у громадян інтересу до історії України;
проведення міжнародних, всеукраїнських та регіональних дитячих та молодіжних фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, художніх та тематичних виставок, виставок творів образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, фольклорно-етнографічних експедицій, конференцій, семінарів, виконання державних і галузевих програм у сфері мистецтва та аматорської творчості серед дітей та молоді, підготовку та проведення дитячого конкурсу "Крок до зірок";
проведення семінарів, конференцій, засідань за "круглим столом" з питань свободи совісті та релігії;
придбання творів образотворчого мистецтва для поповнення музейних фондів, придбання творів драматичного мистецтва для поповнення репертуарів драматичних театрів, придбання творів музичного мистецтва для поповнення репертуарів музичних театрів та концертних організацій;
створення нових вистав, концертних та циркових програм за державним замовленням;
підготовку та проведення міжнародних, всеукраїнських та регіональних фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, пов’язаних з усебічним розвитком української мови.
Бюджетні кошти за спеціальним фондом спрямовуються на:
підготовку та проведення міжнародних, всеукраїнських та регіональних фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, пов’язаних з усебічним розвитком української мови;
проведення міжнародних та всеукраїнських фестивалів, свят, конкурсів, концертів, оглядів народної творчості, художніх та тематичних виставок, конференцій, семінарів та інших культурно-мистецьких загальнодержавних проектів та заходів, забезпечення виконання міжнародних договорів України, проведення Днів культури України за кордоном та Днів культури зарубіжних країн в Україні, забезпечення участі українських мистецьких колективів у міжнародних заходах, участь у міжурядових комісіях з питань культури, оплату витрат, пов'язаних з відрядженням членів офіційних делегацій, склад яких погоджено в установленому законодавством порядку, для участі у загальнодержавних заходах, що здійснюються в Україні та за кордоном, роботу з проектування пам'ятників та інші загальнодержавні заходи;
зміцнення матеріально-технічної бази закладів культури і мистецтва, які віднесені до сфери управління Мінкультури;
пакування, завантаження, транспортування, перевезення, розвантаження культурних цінностей, стосовно яких виникає загроза знищення, пошкодження чи втрат.
2.3. До напрямів використання бюджетних коштів за загальним фондом належать такі витрати:
гарантована оплата запрошених колективів-учасників та запрошених артистів (за договором), заробітна плата режисерсько-постановочної та адміністративної груп, артистичного персоналу, членів журі (за договорами підряду), нарахування на заробітну плату; витрати на відрядження, пов’язані з перебуванням учасників заходу, членів журі, фахівців галузі культури, які беруть участь у заході; оренда приміщення для проведення заходу (експлуатаційні витрати за надання приміщення або відміна планових заходів); транспортні послуги (оренда), оренда технічного обладнання (надання послуг); постановочні послуги, організаційні витрати, поліграфічні послуги (виготовлення друкованої продукції), графічні послуги, оплата інформаційно-рекламних послуг, придбання призів, сувенірів, представницькі витрати (за окремим погодженням з Мінкультури України), інші витрати (послуги зв’язку, поштово-телеграфні, канцелярські тощо), послуги із синхронного та послідовного перекладу, що здійснюється під час проведення заходів, друкування та переклад відповідних матеріалів, придбання творів образотворчого, драматичного, музичного мистецтва, створення нових вистав, концертних та циркових програм;
проведення відео- та аудіо запису окремих заходів;
здійснення записів та видань (тиражування) аудіовізуальної та відеопродукції, продукції з творами національного мистецтва;
придбання та доставку книжок, виданих українською мовою, виконання державних і галузевих програм та інших заходів щодо розвитку і застосування української мови.
До напрямів використання бюджетних коштів за спеціальним фондом належать такі витрати:
гарантована оплата запрошених колективів-учасників та запрошених артистів (за договором), заробітна плата режисерсько-постановочної та адміністративної груп, артистичного персоналу, членів журі (за договорами підряду), нарахування на заробітну плату; витрати на відрядження, пов’язані з перебуванням учасників заходу, членів журі, фахівців галузі культури, які беруть участь у заході; оренда приміщення для проведення заходу (експлуатаційні витрати за надання приміщення або відміна планових заходів); транспортні послуги (оренда), оренда технічного обладнання (надання послуг); постановочні послуги, організаційні витрати, поліграфічні послуги (виготовлення друкованої продукції), графічні послуги, оплата інформаційно-рекламних послуг, придбання призів, сувенірів, представницькі витрати (за окремим погодженням з Мінкультури України), інші витрати (послуги зв’язку, поштово-телеграфні, канцелярські тощо), послуги із синхронного та послідовного перекладу, що здійснюється під час проведення заходів, друкування та переклад відповідних матеріалів;
проведення відео- та аудіозапису окремих заходів;
здійснення записів та видань (тиражування) аудіовізуальної та відеопродукції, продукції з творами національного мистецтва;
придбання та доставку книжок, виданих українською мовою, виконання державних і галузевих програм та інших заходів щодо розвитку і застосування української мови;
виготовлення проектно-кошторисної документації закладами культури і мистецтва;
реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення закладів культури і мистецтва;
придбання комп’ютерної техніки закладами культури і мистецтва;
придбання нематеріальних активів (ліцензійного програмного забезпечення для комп’ютерної техніки), створення (придбання) інформаційних систем закладами культури і мистецтва;
придбання меблів, сучасного музейного устаткування та створення інтерактивних експозицій у Національному музеї Тараса Шевченка;
пакування, завантаження, транспортування, перевезення, розвантаження культурних цінностей, стосовно яких виникає загроза знищення, пошкодження чи втрат.
2.4. У разі підготовки та проведення міжурядових комісій з питань культури бюджетні кошти спрямовуються виключно на:
перебування членів міжурядових комісій (у разі якщо це передбачено угодою про міжнародне співробітництво), оплату оренди приміщення; оренди обладнання;
придбання інформаційно-довідкових матеріалів; транспортні витрати; друкування та переклад відповідних матеріалів; надання послуг із синхронного та послідовного перекладу, що здійснюється під час проведення заходів за участю членів офіційних делегацій.
2.5. У разі здійснення заходів щодо зміцнення матеріально-технічної бази бюджетні кошти використовуються згідно з переліком робіт та заходів, затвердженим відповідним наказом Мінкультури (далі - Перелік робіт), з урахуванням:
заявок, що подані підприємствами, установами чи організаціями;
рішень суду, а також виконання бюджетних зобов'язань минулих років, узятих на облік в органах Державної казначейської служби України, у разі їх відповідності паспорту бюджетної програми.
Виділення бюджетних коштів на реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення закладів культури і мистецтва здійснюється за умови наявності затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації та інших документів, які є обов'язковими відповідно до законодавства.
Видатки, пов'язані з фінансуванням об'єктів будівництва, здійснюються відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва (
1764-2001-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764.
Також бюджетні кошти виділяються на виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт.
Підставою для включення до Переліку робіт є завдання, визначені державними програмами, законами України, актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів України. Під час формування Переліку робіт пріоритети надаються закладам культури і мистецтва, на яких завершуються роботи, розпочаті у попередні роки, а також тим, що перебувають в аварійному стані.
У Переліку робіт зазначаються найменування робіт та заходів, перелік об'єктів, відповідальний за виконання, термін виконання, місце здійснення, сума витрат.
У разі потреби до Переліку робіт у встановленому законодавством порядку вносяться зміни.
Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
Розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня або одержувач бюджетних коштів укладає договір з виконавцем робіт. До договору додається кошторис витрат на виконання робіт, затверджений виконавцем і погоджений розпорядником коштів нижчого рівня або одержувачем коштів, із відповідними обґрунтуваннями та розрахунками.
До договору з виконавцем робіт та документації конкурсних торгів у разі їх проведення можуть включатись такі вимоги:
розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання для закупівлі товарів, робіт і послуг за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету (з дотриманням вимог частини другої статті 57 Бюджетного кодексу України (
2456-17)
);
закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється лише в межах бюджетних призначень, встановлених у Державному бюджеті України на відповідний рік;
сума, визначена у договорі, може коригуватись у разі уточнення показників Державного бюджету України;
недопущення включення до собівартості робіт та послуг витрат, які безпосередньо не пов'язані з їх виконанням (наданням), або необґрунтованого збільшення їх вартості;
забезпечення виконання робіт і надання послуг, передбачених договором, до закінчення календарного року в повному обсязі;
відповідальність виконавця за порушення строків та умов договору;
здійснення заходів і виконання робіт без залучення посередників;
застосування штрафних санкцій за невиконання або несвоєчасне виконання зобов'язань виконавцем.
2.6. У разі підготовки та проведення семінарів, конференцій, засідань за "круглим столом" з питань свободи совісті та релігії бюджетні кошти спрямовуються, зокрема, на оренду приміщень, технічного обладнання, фінансування організаційних витрат, оплату транспортних, поліграфічних, інформаційно-рекламних послуг, послуг із синхронного та послідовного перекладу, що здійснюється під час проведення заходів, друкування та переклад відповідних матеріалів.
2.7. Видатки на утримання організації-виконавця заходу (державного або казенного підприємства, установи, організації, закладу, фінансова підтримка або утримання якого не здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України та яке належить до сфери управління Мінкультури України), який забезпечує проведення заходу, визначаються в кожному конкретному випадку від 2 до 10% від суми вартості заходу, враховуючи рівень участі організації-виконавця у організації та проведенні заходу.
2.8. Не допускається спрямування бюджетних коштів на:
придбання товарів, виконання робіт, надання послуг, які безпосередньо не пов’язані із здійсненням заходів;
здійснення видатків, що фінансуються за рахунок інших бюджетних програм;
здійснення заходів, метою яких є отримання прибутку.
2.9. Бюджетні кошти не можуть бути спрямовані на придбання основних засобів (за винятком придбання костюмів (одягу), декорацій, реквізиту, товарів, робіт і послуг, зазначених в абзацах одинадцятому – п’ятнадцятому пункту 2.3 цього розділу): меблів, оргтехніки, комп'ютерів, транспортних засобів, а також на витрати для утримання установ, організацій, у тому числі громадських організацій, об'єднань.
ІІІ. Вимоги щодо використання бюджетних коштів
3.1. Бюджетні кошти використовуються Мінкультури України у межах відповідних бюджетних призначень, установлених Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік, згідно із затвердженим Мінкультури України Планом заходів з урахуванням:
заявок, що подані місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, творчими спілками, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями незалежно від форм власності та підпорядкування, які є юридичними особами і відповідно до своїх завдань здійснюють реалізацію відповідних заходів у сфері культури і мистецтва;
рішень суду, а також виконання бюджетних зобов’язань минулих років, узятих на облік в органах Державної казначейської служби України, у разі їх відповідності паспорту бюджетної програми;
завдань, визначених законами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, а також дорученнями Президента України;
процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів, що здійснюється відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель" (
2289-17)
.
3.2. За рішеннями колегії Мінкультури України наказом Мінкультури України затверджується План заходів, видатки на які здійснюються з державного бюджету.
У разі потреби до Плану заходів в установленому порядку вносяться зміни.
Підставою для включення заходів до зазначеного Плану заходів є завдання, визначені державними програмами, нормативно-правовими актами, дорученнями Президента України, рішеннями колегії та наказами Мінкультури України.
3.3. На здійснення заходів (у кожному окремому випадку), які проводяться підприємствами, установами, організаціями, що належать до сфери управління Мінкультури України, або творчими спілками, підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями всіх форм власності, які не належать до сфери управління Мінкультури України, видається наказ, у якому визначаються: назва заходу, його виконавець, дата і місце проведення, сума витрат на підготовку та проведення заходу, порядок складання та подання звітності.
У разі проведення заходів підприємствами, установами, організаціями, що віднесені до сфери управління Мінкультури України, до наказу додається кошторис витрат та розрахунковий кошторис на підготовку та проведення заходу, затверджені виконавцем за погодженням Мінкультури України.
3.4. У разі проведення заходів юридичною особою, яка не належать до сфери управління Мінкультури України, між Мінкультури України та організацією - виконавцем заходу укладається договір на соціально-творче замовлення, до якого додається наказ, кошторис витрат та розрахунковий кошторис на підготовку та проведення заходу.
3.5. У разі придбання творів образотворчого, драматичного, музичного мистецтва, створення нових вистав, концертних та циркових програм з виконавцем заходу укладається державний контракт. У разі придбання україномовних книг - контракт.
Міністерство культури у разі делегування частини своїх функцій щодо розміщення державних замовлень та укладання державних контрактів:
визначає підприємства, установи та організації, яким делегується право здійснювати ці функції;
укладає з відповідними підприємствами, установами та організаціями договори, в яких чітко визначено компетенцію, зобов’язання та відповідальність сторін;
контролює виконання відповідними підприємствами, установами та організаціями делегованих їм функцій і несе відповідальність перед державою за виконання державного замовлення.
3.6. У разі виникнення потреби Мінкультури України може в установленому порядку вносити зміни до наказу, договору на соціально-творче замовлення, державного контракту, контракту, та в разі необхідності - до кошторису витрат та розрахункового кошторису на підготовку і проведення заходу.
При визначенні програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання яких надається фінансова підтримка, необхідно дотримуватися процедури організації та проведення конкурсу згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 року № 1049 "Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства , для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка" (
1049-2011-п)
.
3.7. У випадках передбачених законодавством, організації-виконавці заходу здійснюють закупівлю товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти відповідно до Закону України "Про здійснення державних закупівель" (
2289-17)
.
До договору на соціально-творче замовлення та державного контракту, контракту обов’язково включаються такі вимоги:
можливість коригування визначеної в ньому суми у разі зменшення бюджетних призначень;
забезпечення надання послуг, передбачених договором, державним контрактом до закінчення календарного року в повному обсязі;
відповідальність переможця процедури закупівлі за порушення строків виконання умов договору;
застосування штрафних санкцій за невиконання або несвоєчасне виконання переможцем процедури закупівлі та зобов'язань згідно з умовами договору.
Сума, визначена в договорі на соціально-творче замовлення, державному контракті, може коригуватися при уточненні показників державного бюджету.
3.8. Операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються відповідно до Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами (
z0130-13)
, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 грудня 2012 року № 1407, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 січня 2013 року за № 130/22662.
3.9. Організація-виконавець у разі отримання попередньої оплати не пізніше 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, подає Мінкультури України інформацію про фактично виконані роботи, надані послуги у довільній формі.
У разі коли протягом двох місяців після внесення попередньої оплати за товари, роботи, послуги не виконані, сума попередньої оплати підлягає поверненню Мінкультури України.
Остаточні розрахунки за товари, роботи і послуги здійснюються згідно з умовами договору про їх закупівлю на, підставі актів приймання-передачі поставлених товарів, виконаних робіт та наданих послуг з наданням виконавцями заходів завірених копій первинних бухгалтерських документів, які підтверджують фактично понесені витрати, включені в акти приймання-передачі поставлених товарів, виконаних робіт та наданих послуг.
Головний розпорядник та виконавці забезпечують цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
3.10. Заявки на кількість видань, які включаються до переліку україномовних книг, надаються до Мінкультури України бібліотечними закладами та управліннями (відділами) культури.
Видання, які включаються до переліку україномовних книг і які придбаваються за рахунок коштів державного бюджету, підлягають тематичній та змістовній оцінці Експертною радою Мінкультури України, склад якої затверджується відповідним наказом.
Перелік україномовних книг формується та затверджується наказом Мінкультури України.
3.11. Кошти на придбання та доставку україномовних книг виділяються виконавцю - "Національній парламентській бібліотеці України".
Придбання україномовних книг здійснюється у вітчизняних виробників.
Розподіл придбаних україномовних книг здійснюється на підставі рішень колегії Мінкультури України для поповнення бібліотечних фондів і затверджується наказами Мінкультури України з врахуванням заявок та потреби мережі державних і комунальних закладів галузі культури.
Норматив рентабельності на доставку придбаних україномовних книг до споживачів не повинен перевищувати 5 відсотків.
IV. Звітність про використання бюджетних коштів та контроль за їх витрачанням
4.1. План заходів Мінкультури України подається Міністерству фінансів України у двотижневий строк після його затвердження наказом Мінкультури України.
Інформацію про виконання Плану заходів та результативних показників виконавці надсилають головному розпоряднику щокварталу та за 11 місяців до 10 числа місяця, що настає за звітним періодом, за встановленою головним розпорядником формою для її узагальнення та подання Міністерству фінансів України до 25 числа місяця, що настає за звітним періодом.
У разі коли під час виконання бюджетної програми допущені порушення, до головного розпорядника бюджетних коштів та виконавців можуть застосовуватися заходи впливу відповідно до законодавства.
4.2. Складання та подання фінансової і бюджетної звітності, звітів про виконання паспортів бюджетних програм, а також контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів здійснюються в установленому законодавством порядку.
Начальник управління оплати праці та бюджетних програм
|
Н.Ю.Солодченко
|