Президент України
|
В.ЯНУКОВИЧ
|
м. Київ
4 квітня 2013 року
№ 178-VII
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Законом України
від 4 квітня 2013 року № 178-VII
Додаток 1
до Програми
Джерела фінансування
|
Обсяг фінансування, млн гривень
|
У тому числі за роками
|
||||
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
||
Державний бюджет
|
101,16
|
23,5
|
23,98
|
20,97
|
18,21
|
14,5
|
Фонд соціального страхування від нещасних випадків
на виробництві та професійних захворювань України
|
120,32
|
27,27
|
27,26
|
27
|
20,14
|
18,65
|
Інші джерела
|
0,4
|
|
|
|
|
0,4
|
Усього
|
221,88
|
50,77
|
51,24
|
47,97
|
38,35
|
33,55
|
Додаток 2
до Програми
Найменування завдання
|
Найменування показника
|
Значення показника
|
Найменування заходу
|
Відповідальні виконавці
|
Джерела фінансування (державний бюджет, інші)
|
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн гривень
|
У тому числі за роками
|
|||||||||
усього
|
у тому числі за роками
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
||||||||||
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
||||||||||||
1. Приведення нормативно-правових актів з охорони праці у відповідність з вимогами міжнародного та європейського законодавства
|
кількість розроблених нормативно-правових актів
|
101
|
4
|
24
|
24
|
19
|
30
|
1) приведення нормативно-правових актів з охорони праці у відповідність із сучасними вимогами та законодавством ЄС
|
Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонд)
|
кошти Фонду
|
16,07
|
0,61
|
3,47
|
3,99
|
3,99
|
4,01
|
|
кількість розроблених документів
|
1
|
|
|
|
|
1
|
2) проведення аналізу стану адаптації законодавства України з питань охорони праці до вимог законодавства ЄС
|
|
інші джерела
|
0,2
|
|
|
|
|
0,2
|
Разом за завданням 1
|
16,27
|
0,61
|
3,47
|
3,99
|
3,99
|
4,21
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
кошти Фонду
|
16,07
|
0,61
|
3,47
|
3,99
|
3,99
|
4,01
|
||||||||||
інші джерела
|
0,2
|
|
|
|
|
0,2
|
||||||||||
2. Удосконалення системи державного нагляду та громадського контролю за додержанням вимог законодавства про охорону праці та промислову безпеку
|
кількість створених систем, одиниць
|
1
|
|
|
|
|
1
|
1) створення інформаційно-аналітичної системи збирання інформації про стан робіт на гірничодобувних підприємствах
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
державний бюджет
|
10
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) проведення навчання:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість осіб
|
2409
|
569
|
576
|
420
|
420
|
424
|
з питань охорони праці посадових осіб центральних органів виконавчої влади, обласних і районних державних адміністрацій
|
-"-
|
-"-
|
1,7
|
0,4
|
0,41
|
0,29
|
0,3
|
0,3
|
|
-"-
|
2500
|
500
|
500
|
500
|
500
|
500
|
технічних інспекторів праці та інших представників профспілок з питань охорони праці
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
1,75
|
0,35
|
0,35
|
0,35
|
0,35
|
0,35
|
Разом за завданням 2
|
13,45
|
2,75
|
2,76
|
2,64
|
2,65
|
2,65
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
11,7
|
2,4
|
2,41
|
2,29
|
2,3
|
2,3
|
|||||||||
кошти Фонду
|
1,75
|
0,35
|
0,35
|
0,35
|
0,35
|
0,35
|
||||||||||
3. Підвищення ефективності систем управління охороною праці
|
|
|
|
|
|
|
|
1) створення систем:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість створених систем, одиниць
|
1
|
|
1
|
|
|
|
управління безпекою робіт на автотранспорті в особливих умовах (гірських, польових, геологорозвідувальних тощо)
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
державний бюджет
|
0,34
|
0,17
|
0,17
|
|
|
|
|
|
-"-
|
3
|
|
1
|
1
|
1
|
|
управління охороною праці на державному, галузевому та регіональному рівні
|
-"-
|
-"-
|
0,8
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
|
|
кількість опрацьованих національних звітів
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2) опрацювання, видання та розповсюдження щорічного Національного звіту про стан охорони праці в Україні
|
-"-
|
-"-
|
0,9
|
0,18
|
0,18
|
0,18
|
0,18
|
0,18
|
Разом за завданням 3
|
2,04
|
0,55
|
0,55
|
0,38
|
0,38
|
0,18
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
2,04
|
0,55
|
0,55
|
0,38
|
0,38
|
0,18
|
|||||||||
кошти Фонду
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
4. Запобігання ризикам виробничого травматизму, професійної захворюваності та аварійності
|
кількість розроблених методичних документів
|
1
|
|
1
|
|
|
|
1) визначення критеріїв обґрунтування рівнів ризику загибелі та травмування на виробництві
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
2,5
|
1,25
|
1,25
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) розроблення:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених методів
|
3
|
|
|
|
1
|
2
|
методів управління виробничою безпекою на робочих місцях з підвищеним рівнем виробничого травматизму (у вугільній, металургійній та коксохімічній промисловості)
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
1,5
|
|
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
|
кількість розроблених документів
|
2
|
|
1
|
1
|
|
|
критеріїв і принципів виконання заходів з профілактики виробничого травматизму за програмно-цільовим принципом з урахуванням виробничих ризиків
|
-"-
|
-"-
|
1,35
|
0,35
|
0,5
|
0,5
|
|
|
|
- " -
|
1
|
|
1
|
|
|
|
Концепції створення автоматизованої системи інформаційного забезпечення управління виробничими ризиками та їх страхування
|
-"-
|
-"-
|
1
|
0,5
|
0,5
|
|
|
|
|
- " -
|
1
|
|
|
|
1
|
|
плану комплексних заходів щодо розв’язання проблем поліпшення стану умов праці та профілактичної роботи за результатами атестації робочих місць із шкідливими умовами праці на підприємствах нафтопереробної та нафтохімічної галузей
|
-"-
|
-"-
|
2
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
|
|
кількість розроблених технологій
|
4
|
|
|
1
|
3
|
|
технології комплексного перероблення породних відвалів вугільних шахт та золонакопичувачів теплових електростанцій
|
Міністерство енергетики та вугільної промисловості України
|
державний бюджет
|
2,2
|
0,6
|
0,6
|
0,5
|
0,5
|
|
|
кількість розроблених методів
|
1
|
|
|
|
1
|
|
комп’ютерного методу оцінювання безпечності експлуатації, обслуговування та ремонту промислового устаткування
|
-"-
|
-"-
|
1,5
|
|
0,5
|
0,75
|
0,25
|
|
|
кількість розроблених діагностичних комплексів
|
1
|
|
|
|
1
|
|
комп’ютеризованого діагностичного комплексу для оперативного виявляння дефектів техніки та обладнання сільськогосподарського призначення
|
Міністерство аграрної політики та продовольства України
|
-"-
|
0,92
|
0,23
|
0,23
|
0,23
|
0,23
|
|
|
кількість розроблених методичних документів
|
3
|
|
|
|
1
|
2
|
методів медико-трудової реабілітації потерпілих в аваріях гірників та інших категорій працівників
|
Міністерство охорони здоров’я України
|
-"-
|
5,67
|
1,2
|
1,15
|
1,15
|
1,15
|
1,02
|
|
-"-
|
1
|
|
1
|
|
|
|
методичних рекомендацій з проведення психофізіологічної експертизи працівників для виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору
|
-"-
|
-"-
|
0,4
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
|
кількість розроблених методичних документів
|
1
|
1
|
|
|
|
|
порядку визначення наявності алкогольного, наркотичного та іншого сп’яніння осіб, потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві
|
Міністерство охорони здоров’я України
|
державний бюджет
|
0,17
|
0,17
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених баз даних, одиниць
|
1
|
|
|
|
|
1
|
3) розроблення та впровадження єдиної бази даних про суб’єктів господарювання, які проводять навчання працівників, у тому числі зайнятих на роботах підвищеної небезпеки
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
-"-
|
1,8
|
0,3
|
0,3
|
0,4
|
0,4
|
0,4
|
|
кількість створених систем, одиниць
|
1
|
|
1
|
|
|
|
4) створення системи надшвидкодіючого відключення електроживлення на основі електровибухових комутаторів
|
Міністерство енергетики та вугільної промисловості України
|
-"-
|
0,95
|
0,4
|
0,55
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) проведення:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
зниження обсягів шкідливих викидів, відсотків
|
50
|
|
|
|
|
50
|
моніторингу теплового стану породних відвалів вугільних підприємств щодо виявлення осередків самозаймання та розроблення плану заходів щодо запобігання їм
|
-"-
|
-"-
|
1,4
|
0,28
|
0,28
|
0,28
|
0,28
|
0,28
|
|
кількість розроблених документів
|
1
|
1
|
|
|
|
|
аналізу виробничого середовища під час виробництва текстильних виробів з використанням токсичних речовин та розроблення рекомендацій щодо безпечного поводження з ними
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
0,37
|
0,37
|
|
|
|
|
|
-"-
|
3
|
|
|
|
1
|
2
|
дослідження закономірностей деградації сталей та розроблення методик неруйнівного контролю механічних характеристик сталей конструктивних елементів об’єктів підвищеної небезпеки в умовах експлуатації
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
державний бюджет
|
2,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
|
кількість створених систем профілактики,
одиниць
|
1
|
|
|
|
|
1
|
дослідження та аналізу профілактичних заходів, спрямованих на поліпшення умов праці, зниження травматизму та професійної захворюваності. Створення системи "Профілактичні заходи"
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
4,3
|
1
|
0,9
|
0,8
|
0,8
|
0,8
|
|
кількість розроблених документів
|
1
|
|
|
|
|
1
|
6) визначення уніфікованих процедур реєстрації, зберігання та обміну інформацією про дози індивідуального професійного опромінення осіб, віднесених до персоналу категорії А
|
Національна академія медичних наук України
|
державний бюджет
|
1,2
|
0,24
|
0,24
|
0,24
|
0,24
|
0,24
|
Разом за завданням 4
|
31,73
|
8,09
|
8,2
|
6,35
|
5,35
|
3,74
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
18,71
|
4,12
|
4,55
|
4,05
|
3,55
|
2,44
|
|||||||||
кошти Фонду
|
13,02
|
3,97
|
3,65
|
2,3
|
1,8
|
1,3
|
||||||||||
5. Підвищення рівня культури безпеки праці
|
|
|
|
|
|
|
|
1) створення:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість створених відеопосібників, одиниць
|
12
|
1
|
2
|
3
|
3
|
3
|
відеопосібників для навчання з питань охорони праці, в тому числі на роботах підвищеної небезпеки
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
0,8
|
0,1
|
0,1
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
|
|
кількість створених інформаційно-аналітичних систем, одиниць
|
1
|
|
|
|
|
1
|
інформаційно-аналітичної системи моніторингу виробництва з довідковою базою даних щодо забезпечення засобами індивідуального захисту працівників у визначених галузях відповідно до норм та європейських стандартів
|
-"-
|
-"-
|
4,4
|
1,4
|
1
|
0,7
|
0,7
|
0,6
|
|
кількість виготовлених відеофільмів, одиниць
|
3
|
1
|
1
|
1
|
|
|
відеофільмів на теми: атестація робочих місць за умовами праці; підбір, використання засобів індивідуального захисту працюючих за видами робіт; створення системи управління охороною праці на виробництві
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
1,8
|
0,6
|
0,6
|
0,6
|
|
|
|
кількість створених систем навчання, одиниць
|
1
|
|
1
|
|
|
|
системи навчання з питань охорони праці у природоохоронній галузі
|
Міністерство екології та природних ресурсів України
|
державний бюджет
|
0,4
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) проведення:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість проведених семінарів
|
12
|
2
|
2
|
2
|
3
|
3
|
тематичних семінарів з обговорення нових нормативно-правових актів з охорони праці та соціального страхування, в тому числі тих, що адаптовані до вимог законодавства ЄC
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
1,22
|
0,2
|
0,25
|
0,25
|
0,25
|
0,27
|
|
кількість проведених виставок
|
4
|
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Всеукраїнської виставки "Безпека та гігієна праці. Заходи і засоби"
|
-"-
|
-"-
|
7
|
1
|
1,5
|
1,5
|
1,5
|
1,5
|
|
кількість інформаційних матеріалів
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
моніторингу умов праці за результатами атестації робочих місць на підприємствах металургійної, гірничодобувної, коксохімічної та машинобудівної галузей промисловості
|
-"-
|
-"-
|
8,7
|
1,9
|
1,7
|
1,7
|
1,7
|
1,7
|
|
кількість проведених акцій
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Всеукраїнської акції "Охорона праці очима дітей"
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
державний бюджет
|
1,2
|
0,24
|
0,24
|
0,24
|
0,24
|
0,24
|
|
кількість вузлів моніторингу, одиниць
|
4
|
|
2
|
2
|
|
|
3) створення та впровадження міжгалузевого вузла моніторингу умов праці
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
3,88
|
1,88
|
1
|
1
|
|
|
|
ступінь виконання заходу, відсотків
|
100
|
32
|
20
|
18
|
16
|
14
|
4) науково-методична та інформаційно-аналітична підтримка діяльності фахівців у сфері охорони праці з профілактики виробничого травматизму та професійної захворюваності в галузях національної економіки
|
-"-
|
-"-
|
10,1
|
3,2
|
2
|
1,8
|
1,6
|
1,5
|
|
кількість розроблених методів
|
1
|
|
|
|
|
1
|
5) розроблення нових методів навчання та пропаганди охорони праці
|
-"-
|
-"-
|
1,6
|
|
|
0,6
|
0,5
|
0,5
|
|
кількість реалізованих телепроектів з безпеки праці
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
6) підготовка та впровадження на національному телеканалі телевізійного проекту "Безпека життєдіяльності та праці"
|
-"-
|
-"-
|
6
|
1,2
|
1,2
|
1,2
|
1,2
|
1,2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7) організація та проведення:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість проведених акцій
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
загальнодержавних акцій з питань охорони праці, у тому числі у рамках Всесвітнього дня охорони праці
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
державний бюджет
|
2
|
0,4
|
0,4
|
0,4
|
0,4
|
0,4
|
|
кількість проведених заходів
|
15
|
3
|
3
|
3
|
3
|
3
|
виставок, семінарів і конференцій з питань охорони праці та соціального страхування
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
1,7
|
0,3
|
0,3
|
0,35
|
0,35
|
0,4
|
Разом за завданням 5
|
50,8
|
12,62
|
10,49
|
10,54
|
8,64
|
8,51
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
3,6
|
0,84
|
0,84
|
0,64
|
0,64
|
0,64
|
|||||||||
кошти Фонду
|
47,2
|
11,78
|
9,65
|
9,9
|
8
|
7,87
|
||||||||||
6. Впровадження економічного стимулювання поліпшення стану охорони праці
|
|
|
|
|
|
|
|
1) розроблення:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених методичних документів
|
1
|
|
|
1
|
|
|
комплексу методичних документів щодо економічного стимулювання працівників у разі дотримання ними вимог охорони праці
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
1,8
|
0,6
|
0,6
|
0,6
|
|
|
|
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
методичних документів з економічного стимулювання роботодавців для дотримання вимог охорони праці
|
|
інші джерела
|
0,2
|
|
|
|
|
0,2
|
|
кількість створених моделей
|
1
|
1
|
|
|
|
|
2) створення та впровадження моделі навчального семінару з питань охорони праці для суб’єктів господарювання малого та середнього бізнесу
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
державний бюджет
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
|
Разом за завданням 6
|
2,2
|
0,8
|
0,6
|
0,6
|
|
0,2
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
|
|||||||||
кошти Фонду
|
1,8
|
0,6
|
0,6
|
0,6
|
|
|
||||||||||
інші джерела
|
0,2
|
|
|
|
|
0,2
|
||||||||||
7. Застосування інноваційних технологій у сфері охорони праці та промислової безпеки
|
|
|
|
|
|
|
|
1) проведення:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених документів
|
2
|
|
|
|
2
|
|
дослідження умов праці працівників транспорту, що обумовлюють виникнення травматизму та професійних захворювань, пов’язаних з людським фактором
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
4
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
|
|
-"-
|
1
|
|
|
|
1
|
|
систематизації матеріалів щодо токсичності хімічних речовин, що утворюються в процесі горіння під час пожеж, аварій і застосування високотемпературних технологій, та розроблення ефективних методів захисту від них
|
-"-
|
-"-
|
0,4
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
|
кількість розроблених методичних документів
|
2
|
|
|
1
|
|
1
|
дослідження щодо професійних факторів ризику виникнення раптової смерті на робочому місці серед найбільш уразливих професійних груп працівників та розроблення методів запобігання їй
|
Міністерство охорони здоров’я України
|
державний бюджет
|
1,2
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
кількість розроблених спеціальних технологій
|
2
|
|
|
|
1
|
1
|
2) проведення дослідження та розроблення спеціальних технологій ізолювальних робіт із забезпечення промислової безпеки та охорони праці в зонах, небезпечних через затоплення підземних виробок
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
- " -
|
12
|
2,4
|
2,4
|
2,4
|
2,4
|
2,4
|
|
кількість розроблених документів
|
3
|
|
|
|
1
|
2
|
3) розроблення техніко-економічного обґрунтування створення геоінформаційної системи моніторингу стану пустот і геомеханічного стану масивів порід "ГІС-Кривбас", а також постійно діючої тривимірної геолого-маркшейдерської та тектонічної моделі Кривбасу
|
-"-
|
-"-
|
12
|
3
|
3
|
2
|
2
|
2
|
|
кількість розроблених та впроваджених проектів
|
1
|
|
|
|
|
1
|
4) розроблення та реалізація в Луганській області пілотного проекту безпечної експлуатації ліфтового обладнання
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
державний бюджет
|
10
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) розроблення та впровадження:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених програмно-апаратних комплексів навчання, одиниць
|
1
|
|
|
|
|
1
|
програми автоматизації процесів навчання та перевірки знань з питань охорони праці через Інтернет
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
2,2
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
0,4
|
0,3
|
|
кількість розроблених методик навчання, мультимедійних засобів навчання
|
4
|
|
|
|
2
|
2
|
сучасних методик та мультимедійних засобів навчання з питань охорони праці
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
державний
бюджет
|
1,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,2
|
0,2
|
|
кількість розроблених документів
|
1
|
|
1
|
|
|
|
6) науково-технічна підтримка зниження виробничого травматизму, професійної захворюваності в Україні на державному, регіональному, галузевому та виробничому рівні
|
-"-
|
-"-
|
0,45
|
0,2
|
0,25
|
|
|
|
|
кількість оснащених лабораторій, одиниць
|
1
|
|
|
1
|
|
|
7) оснащення лабораторії Центральної санітарно-епідеміологічної станції Міністерства внутрішніх справ України приладами для контролю за станом умов і безпеки праці та виробничого середовища
|
Міністерство внутрішніх справ України
|
державний
бюджет
|
1,5
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
|
|
Разом за завданням 7
|
45,05
|
10,2
|
10,25
|
9
|
8,4
|
7,2
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
38,45
|
8,6
|
8,65
|
7,4
|
6,9
|
6,9
|
|||||||||
кошти Фонду
|
6,6
|
1,6
|
1,6
|
1,6
|
1,5
|
0,3
|
||||||||||
8. Розроблення нових видів засобів захисту
|
кількість комплектів засобів, одиниць
|
20
|
5
|
5
|
5
|
5
|
|
1) забезпечення захисту персоналу під час проведення вибухозапобіжних робіт
|
-"-
|
державний бюджет
|
9,6
|
2,4
|
2,4
|
2,4
|
2,4
|
|
|
кількість розроблених документів
|
1
|
|
|
|
|
1
|
2) проведення оцінки поточного стану індивідуального дозиметричного контролю професійного опромінення персоналу, віднесеного до категорії А, з метою здійснення ефективного державного дозиметричного контролю
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Національна академія медичних наук України
|
-"-
|
1,73
|
0,35
|
0,35
|
0,35
|
0,34
|
0,34
|
Разом за завданням 8
|
11,33
|
2,75
|
2,75
|
2,75
|
2,74
|
0,34
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
11,33
|
2,75
|
2,75
|
2,75
|
2,74
|
0,34
|
|||||||||
кошти Фонду
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
9. Поліпшення умов і гігієни праці
|
кількість розроблених документів
|
1
|
|
|
1
|
|
|
1) забезпечення розвитку організаційно-функціональної структури, форм і методів управління системою медицини праці
|
Міністерство охорони здоров’я України
|
державний бюджет
|
0,8
|
0,2
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) розроблення:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
1
|
|
|
|
|
1
|
рекомендацій щодо профілактики професійних та спричинених умовами виробництва захворювань рятувальників
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
0,5
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
-"-
|
3
|
1
|
1
|
1
|
|
|
критеріїв і порядку визначання професійного ризику радикулопатій та теплових уражень з метою їх профілактики
|
Міністерство охорони здоров’я України
|
державний бюджет
|
0,48
|
0,16
|
0,16
|
0,16
|
|
|
|
кількість розроблених програмних продуктів, одиниць
|
1
|
|
|
1
|
|
|
концепції інформаційної бази та типового програмного забезпечення автоматизації атестації робочих місць, обліку та аналізу умов праці на підприємстві на її основі
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
3,56
|
1,2
|
1,18
|
1,18
|
|
|
|
кількість розроблених методичних документів
|
2
|
|
2
|
|
|
|
паспорта здоров’я працівників промислових підприємств та
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
3,11
|
1,06
|
1,05
|
1
|
|
|
|
кількість розроблених комп’ютерних програм, одиниць
|
1
|
|
|
1
|
|
|
алгоритм його ведення (проф-маршрут, виробничі фактори, що діють на робочих місцях, динаміка показників стану здоров’я, захворюваність з тимчасовою та стійкою втратою працездатності, проведення лікувально-профілактичних та реабілітаційних заходів тощо)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість розроблених методичних документів
|
2
|
|
|
|
|
2
|
високоефективних пектиновмісних засобів біопрофілактики для робітників, робота яких пов’язана із сполуками металів та стійкими органічними забруднювачами
|
-"-
|
-"-
|
1,6
|
0,4
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
|
кількість розроблених класифікаторів
|
1
|
|
|
1
|
|
|
класифікатора хімічних забруднювачів виробничого середовища, що обумовлюють появу та розвиток професійних і спричинених умовами виробництва захворювань
|
-"-
|
-"-
|
0,9
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
кількість розроблених методичних документів
|
1
|
|
|
1
|
|
|
3) визначення: ризику виникнення професійних захворювань на підприємствах залізорудної, металургійної та гірничодобувної промисловості
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
0,6
|
0,2
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
кількість розроблених документів
|
2
|
|
1
|
1
|
|
|
рівнів прийнятного ризику працівників на підприємствах машинобудівної, нафтогазовидобувної промисловості, підготовка пропозицій щодо прогнозування розвитку професійних і спричинених умовами виробництва захворювань
|
Міністерство охорони здоров’я України
|
державний бюджет
|
0,9
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
кількість розроблених методичних документів
|
1
|
|
|
|
|
1
|
критеріїв хронічної втоми у працівників за професіями з високою напруженістю праці
|
-"-
|
-"-
|
1,5
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
|
кількість розроблених документів
|
2
|
|
|
|
1
|
1
|
4) наукове обґрунтування принципів гігієнічної оцінки небезпеки промислових хімічних речовин, що використовуються у наноформах, та відповідних профілактичних заходів
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
1,6
|
0,4
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
0,3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) створення:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість вимірювальних приладів, зразків
|
30
|
6
|
6
|
6
|
6
|
6
|
багатофункціональних засобів вимірювальної техніки щодо гігієнічної оцінки фізичних факторів виробничого середовища
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
5,5
|
1,1
|
1,1
|
1,1
|
1,1
|
1,1
|
|
кількість систем прогнозування, одиниць
|
1
|
|
|
1
|
|
|
системи прогнозування рівня виробничого травматизму та професійних захворювань на промислових підприємствах з використанням результатів атестації робочих місць за умовами праці
|
-"-
|
-"-
|
5,4
|
1,8
|
1,8
|
1,8
|
|
|
|
ступінь виконання заходу, відсотків
|
100
|
50
|
50
|
|
|
|
6) адаптація нормативно-правової та науково-методичної бази з питань контролю та обліку індивідуальних доз професійного опромінення персоналу, віднесеного до категорії А, відповідно до вимог законодавства України та ЄС
|
Національна академія медичних наук України
|
державний бюджет
|
1,34
|
0,62
|
0,72
|
|
|
|
Разом за завданням 9
|
27,79
|
8,14
|
8,11
|
7,34
|
2,1
|
2,1
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
8,13
|
2,64
|
2.83
|
2,06
|
0,3
|
0,3
|
|||||||||
|
кошти Фонду
|
19,66
|
5,5
|
5,28
|
5,28
|
1,8
|
1,8
|
|||||||||
10. Використання передового досвіду з питань охорони праці
|
ступінь виконання заходу, відсотків
|
100
|
20
|
20
|
20
|
20
|
20
|
1) вивчення міжнародного досвіду роботи у сфері охорони праці, участь у роботі Міжнародної організації праці, міжнародних виставках з охорони праці
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
державний бюджет
|
2
|
0,4
|
0,4
|
0,4
|
0,4
|
0,4
|
|
кількість проведених заходів
|
10
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
2) проведення:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
кількість проведених конференцій
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
щорічної Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми та перспективи охорони праці та промислової безпеки"
|
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
державний бюджет
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фонд
|
кошти Фонду
|
5
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
|
кількість проведених навчально-методичних семінарів і конференцій
|
13
|
3
|
2
|
3
|
2
|
3
|
навчально-методичних семінарів і конференцій з питань охорони праці для керівників структурних підрозділів з охорони праці центральних органів виконавчої влади
|
-"-
|
-"-
|
4,22
|
0,86
|
0,66
|
0,98
|
0,7
|
1,02
|
Разом за завданням 10
|
21,22
|
4,26
|
4,06
|
4,38
|
4,1
|
4,42
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
7
|
1,4
|
1,4
|
1,4
|
1,4
|
1,4
|
|||||||||
кошти Фонду
|
14,22
|
2,85
|
2,66
|
2,98
|
2,7
|
3,02
|
||||||||||
Усього за Програмою
|
221,88
|
50,77
|
51,24
|
47,97
|
38,35
|
33,55
|
||||||||||
у тому числі:
|
державний бюджет
|
101,16
|
23,5
|
23,98
|
20,97
|
18,21
|
14,5
|
|||||||||
кошти Фонду
|
120,32
|
27,27
|
27,26
|
27
|
20,14
|
18,65
|
||||||||||
інші джерела
|
0,4
|
|
|
|
|
0,4
|
||||||||||
Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України
|
64,19
|
13,89
|
13,75
|
12,31
|
12,22
|
12,02
|
||||||||||
Міністерство внутрішніх справ України
|
11,1
|
2,9
|
2,9
|
2,9
|
2,4
|
|
||||||||||
Міністерство аграрної політики та продовольства України
|
0,92
|
0,23
|
0,23
|
0,23
|
0,23
|
|
||||||||||
Міністерство енергетики та вугільної промисловості України
|
6,05
|
1,28
|
1,93
|
1,53
|
1,03
|
0,28
|
||||||||||
Міністерство екології та природних ресурсів України
|
0,4
|
0,2
|
0,2
|
|
|
|
||||||||||
Міністерство охорони здоров’я України
|
14,23
|
3,79
|
3,66
|
3,41
|
1,75
|
1,62
|
||||||||||
Національна академія медичних наук України
|
4,27
|
1,21
|
1,31
|
0,59
|
0,58
|
0,58
|
||||||||||
Фонд
|
120,32
|
27,27
|
27,26
|
27
|
20,14
|
18,65
|
Додаток 3
до Програми
Найменування галузі виробництва
|
Кількість нещасних випадків із смертельним наслідком у 2014-2018 роках
|
||||
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
|
Усього по Україні
|
10150/630
|
9150/580
|
8650/530
|
8150/480
|
7650/430
|
Агропромисловий комплекс
|
880/87
|
800/80
|
720/73
|
680/66
|
600/58
|
Добувна промисловість
|
4440/175
|
4050/170
|
3660/165
|
3270/160
|
2880/155
|
Машинобудування
|
690/45
|
650/42
|
610/39
|
570/37
|
530/35
|
Будівництво
|
490/70
|
460/63
|
430/56
|
400/49
|
370/42
|
Транспорт
|
550/78
|
520/74
|
490/70
|
460/66
|
430/62
|
Разом за галузями
|
7050/455
|
6480/429
|
5910/403
|
5380/378
|
4810/356
|
Частка від загальної кількості, відсотків
|
69,4/72,2
|
70,8/73,9
|
68,3/76
|
66/78,7
|
71,2/82,7
|
Найменування показника
|
Травматизм, пов'язаний з виробництвом у 2014-2018 роках
|
||||
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
|
Кількість потерпілих з утратою працездатності на один робочий день чи більше
|
10150
|
9150
|
8650
|
8150
|
7650
|
Кількість потерпілих із смертельним наслідком
|
630
|
580
|
530
|
480
|
430
|
Кількість потерпілих з утратою працездатності на один робочий день чи більше (на 1 тис. працюючих)
|
0,8
|
0,7
|
0,66
|
0,62
|
0,6
|
Кількість потерпілих із смертельним наслідком (на 1 тис. працюючих)
|
0,048
|
0,045
|
0,041
|
0,037
|
0,033
|