УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА
СЕРТИФІКАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 48 від 25.01.2002
м.Київ
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 лютого 2002 р.
за N 126/6414
|
Про внесення змін до Правил обов'язкової сертифікації дорожніх транспортних засобів, їх складових та приладдя, затверджених наказом Держстандарту України від 17.01.97 N 23
Відповідно до статті 14 Декрету Кабінету Міністрів України "Про стандартизацію та сертифікацію" від 10.05.93 N
46-93 (
46-93)
та на виконання статті 8 Закону України від 15.11.2001 N 2779-III (
2779-14)
"Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо державної підтримки автомобілебудівної промисловості України" НАКАЗУЮ:
1. Унести до Правил обов'язкової сертифікації дорожніх транспортних засобів, їх складових та приладдя, затверджених наказом Держстандарту України від 17.01.97 N 23 (
z0029-97)
та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 11.02.97 за N 29/1833, із змінами, внесеними наказом Держстандарту України від 25.09.2000 N 572 (
z0017-01)
, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15.01.2001 за N 17/5208, такі зміни і доповнення:
1) пункт 1.2 викласти у такій редакції:
"1.2. Правила є обов'язковими для органів із сертифікації ДТЗ, акредитованих випробувальних лабораторій (центрів), а також суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності та фізичних осіб, у тому числі іноземних";
2) розділ 2 доповнити новим пунктом 2.4 такого змісту:
"2.4. Сертифікація ДТЗ, складових частин, що були в користуванні та ввозяться в Україну, - це процедура, під час якої перевіряється і засвідчується відповідність конструкції виробу вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів, нормативів і стандартів, а також його стан (наявність змін конструкції) на час увезення в Україну";
3) пункт 3.2 викласти у такій редакції:
"3.2. Об'єктами сертифікації в Системі УкрСЕПРО є: автомобілі, автобуси, тролейбуси, мотоцикли, мопеди, причіпи, напівпричіпи, що:
а) виготовлені в Україні або ввозяться в Україну (нові, у тому числі складові та приладдя до них);
б) ввозяться в Україну (такі, що були в користуванні, а також кузови та шасі згідно з кодами 87.06 та 87.07 Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності - далі УКТ ЗЕД (
2371г-14)
) .
Не підлягають сертифікації згідно з цими Правилами:
- тихохідні ДТЗ, конструктивна швидкість яких не перевищує 25 км/г;
- ДТЗ, які призначені виключно для військових потреб або для використання яких на дорогах загального користування існують спеціальні правила";
4) пункт 3.6 після слів "проведення сертифікації ДТЗ" доповнити словом "(нових)";
5) розділ 3 доповнити новим пунктом 3.8 такого змісту:
"3.8. Порядок проведення сертифікації ДТЗ, шасі та кузовів за кодами 87.06 і 87.07 УКТ ЗЕД (
2371г-14)
, що були в користуванні (далі - ДТЗ, що були в користуванні), передбачає:
- подання заявки на сертифікацію;
- розгляд та прийняття рішення за заявкою; при цьому мають ураховуватися документальні підтвердження, надані виробником чи його представником в Україні або компетентними органами, визначеними Договірними Сторонами Женевської Угоди 1958 р. ( Угода 1958 року про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, з поправками від 1995 року (
995_343)
) щодо наявності відповідних сертифікатів та/або протоколів випробувань на нові вироби цього типу (варіанта, версії);
- прийняття виробу випробувальною лабораторією (центром);
- складання опису конструкції та випробування виробу;
- аналіз одержаних результатів і прийняття рішення про можливість надання сертифіката відповідності;
- оформлення сертифіката відповідності та занесення його до Єдиного реєстру сертифікованої в Україні продукції";
6) підпункт 4.1.1 викласти в такій редакції:
"4.1.1. Для проведення сертифікації нових ДТЗ, їх складових частин та приладдя заявник подає до органу із сертифікації заявку згідно з додатком 1, а для ДТЗ, що були в користуванні, - згідно з додатком 9";
7) абзац третій підпункту 4.2.1 викласти в такій редакції:
"- проводять експертизу наданих документів.
Органи із сертифікації у разі наявності повідомлення про офіційне схвалення типу ДТЗ, що були в користуванні, та/або протоколів сертифікаційних випробувань на них (з урахуванням варіанта та версії), виданих компетентними органами, визначеними Договірними Сторонами Женевської Угоди 1958 р. (
995_343)
, здійснюють їх зарахування, якщо наведені у них результати відповідають вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів, нормативів і стандартів. У цьому разі випробування об'єкта сертифікації на відповідність Правилам ЄЕК ООН не проводяться. У разі відсутності вказаних документів проводяться випробування за всіма обов'язковими вимогами";
8) пункт 4.2 доповнити новим підпунктом 4.3.2 такого змісту:
"4.3.2. Сертифікація ДТЗ, що були в користуванні і ввозяться на митну територію України, проводиться за схемою 1 додатка 5";
9) пункт 4.10 доповнити новим підпунктом 4.10.7 такого змісту:
"4.10.7.Опис конструкції ДТЗ, що був у користуванні, складається акредитованою в Системі УкрСЕПРО випробувальною лабораторією (центром) за формою, що наведена в додатку 3";
10) пункт 4.14 доповнити підпунктом 4.14.2 такого змісту:
"4.14.2. Для сертифікації нових ДТЗ та ДТЗ, що були в користуванні, заявник подає до органу із сертифікації ДТЗ заявку згідно з додатком 1 або додатком 9.
Орган із сертифікації ДТЗ:
- укладає із заявником договір про проведення робіт із сертифікації;
- надає заявнику рішення за заявкою та довідку про укладання такого договору для подання митним органам відповідно до Порядку митного оформлення імпортних товарів (продукції), що підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.11.97 N 1211" (
1211-97-п)
;
11) пункт 4.16 доповнити новим підпунктом 4.16.7 такого змісту:
"4.16.7. Сертифікація кузовів та шасі транспортних засобів за кодами 87.06 та 87.07 УКТ ЗЕД (
2371г-14)
як нових, так і тих, що були в користуванні, що ввозяться на митну територію України, здійснюється як зібрані транспортні засоби.
Для проведення сертифікації укомплектовані до стану ДТЗ кузови та шасі направляються до випробувальної лабораторії (центру) для проведення випробувань. Подальші роботи з їх сертифікації виконуються згідно з цими Правилами як зібрані транспортні засоби";
12) доповнити Правила додатком 9 (додається).
2. Управлінню державного нагляду та підтвердження відповідності (Баб'як О.М.) у п'ятиденний термін забезпечити подання на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України цього наказу.
3. Українському науково-дослідному інституту стандартизації, сертифікації та інформатики (Камінський В.Ю.) після державної реєстрації в Міністерстві юстиції України цього наказу у місячний термін забезпечити його публікацію в Інформаційному покажчику "Стандарти".
4. Директорам територіальних центрів стандартизації, метрології та сертифікації довести затверджений та зареєстрований в Міністерстві юстиції наказ до зацікавлених підприємств, організацій та установ, а також суб'єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. Голови Держстандарту України
|
Г.Миронюк
|
Додаток 9
до пункту 4.1.1 Правил
обов'язкової сертифікації
дорожніх транспортних
засобів, їх складових та
приладдя
Керівнику органу з сертифікації
_____________________________________
(найменування органу з сертифікації)
_____________________________________
(прізвище, ініціали)
_____________________________________
(адреса органу з сертифікації)
Заявка
на проведення сертифікації у Системі УкрСЕПРО ДТЗ, кузовів і шасі, що були в користуванні та ввозяться з-за кордону
1. _______________________________________________________________
(найменування заявника - назва організації або прізвище, ім'я,
по батькові - для фізичної особи)
_______________________________________________________________
(адреса, код за ЄДРПОУ - тільки для організації)
в особі __________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові та посада -
для заявки від організацій)
просить провести сертифікацію у Системі УкрСЕПРО на відповідність
вимогам чинних в Україні нормативних документів: _________________
_____________________________________ Рік випуску: ____________
(назва, марка, модель, варіант, версія)
------------------ ------------------
код за УКТ ЗЕД: | | код за ДКПП: | |
------------------------------------------------------------------
має позначення -------------------------------------------
(маркування): |1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|
- ідентифікаційний |-+-+-+-+-+-+-+-+-+--+--+--+--+--+--+--+--|
номер ДТЗ | | | | | | | | | | | | | | | | | |
(кузова або кабіни): -------------------------------------------
- двигун(марка, ------------- номер -------------
модель): | | двигуна: | |
------------- -------------
- робочий ------------- вид -------------
об'єм: | | палива: | |
------------- -------------
------------------------------------------------------------------
(заповнюється під час сертифікації ДТЗ)
2. Заявник зобов'язується:
- виконувати всі умови сертифікації;
- сплатити всі витрати на проведення сертифікації.
3. До заявки додаються:
- документ про реєстрацію ДТЗ, проведену раніше;
- контракт на поставку або договір купівлі-продажу;
- фінансовий документ (інвойс, рахунок-фактура,
довідка-рахунок тощо);
- провізний документ (митна декларація, ПП, АД, ТТН);
- свідоцтво платника ПДВ (тільки для організацій) або
ідентифікаційний код (для фізичної особи).
-------------
4. Додаткові відомості: | Так | Ні |
- чи заявляли цю продукцію в інші органи із |-----+-----|
сертифікації в Україні; | | |
|-----+-----|
- наявність схвалення типу; | | |
|-----+-----|
- наявність протоколів випробувань; | | |
|-----+-----|
- наявність настанови (або інструкції) | | |
з експлуатації. | | |
-------------
Керівник підприємства __________________ _____________________
або фізична особа (підпис) (прізвище, ініціали)
Головний бухгалтер _______________ _____________________
(тільки для організацій) (підпис) (прізвище, ініціали)
"____"____________ 20__ р. М.П.