МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 листопада 2011 р.
за N 1320/20058
Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України
Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
, статті 1 Указу Президента України від 07.02.2008 N 109 (
109/2008)
"Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою вдосконалення організації особистого прийому громадян керівництвом Міністерства, керівниками структурних підрозділів НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України (далі - Порядок), що додається.
2. Департаменту звернень громадян та контролю виконання (Шелест Т.І.) забезпечити:
2.1. Організацію прийому громадян відповідно до цього Порядку;
2.2. Подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набуває чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату В.Коломійця.
Віце-прем'єр-міністр
України - Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Директор Державного
центру зайнятості
|
С.Тігіпко
В.Галицький
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
07.11.2011 N 426
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 листопада 2011 р.
за N 1320/20058
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві соціальної політики України (далі - Міністерство).
2. Особистий прийом громадян першим заступником Міністра, заступником Міністра - керівником апарату, заступниками Міністра та заступником Міністра з питань європейської інтеграції (далі - керівники Міністерства) проводиться лише за попереднім записом у громадській приймальні Міністерства соціальної політики України у визначені графіком особистого прийому громадян керівниками Міністерства (далі - графік) дні та час.
У разі відсутності першого заступника Міністра особистий прийом громадян проводить один із заступників Міністра відповідно до розподілу обов’язків.
У разі відсутності керівників Міністерства особистий прийом громадян проводять уповноважені ними посадові особи.
Графік затверджує та в разі потреби вносить до нього зміни заступник Міністра - керівник апарату за погодженням з Міністром соціальної політики України.
3. Інформація про порядок особистого прийому громадян керівниками Міністерства і графік розміщуються на офіційному веб-сайті та у громадській приймальні Міністерства.
4. Попередній запис на особистий прийом до керівників Міністерства проводиться працівниками відділу звернень та прийому громадян Управління звернень громадян та контролю виконання (далі - Відділ) не пізніше ніж за три робочі дні до дати проведення особистого прийому:
з понеділка по четвер - з 09.30 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;
у п’ятницю - з 09.30 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.
Запис проводиться за адресою: м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10, перший поверх, громадська приймальня, або за телефонами: (044) 289-54-48 та (044) 226-24-45.
Напередодні святкових та неробочих днів проведення попереднього запису громадян на особистий прийом скорочується на одну годину.
Запис громадян на прийом до керівників Міністерства проводиться у разі, якщо питання, порушене громадянином, залишилось не вирішеним по суті після особистого прийому керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства відповідно до компетенції.
За зверненням начальника Відділу до проведення попереднього запису громадян на прийом до керівників Міністерства можуть залучатися працівники відповідних структурних підрозділів Міністерства.
Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, осіб, нагороджених орденом Героїв Небесної Сотні, проводиться в першочерговому порядку.
5. Організацію особистого прийому громадян керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства та Державної служби зайнятості (Центральний апарат) здійснюють працівники Відділу.
Особистий прийом громадян керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства та Державної служби зайнятості (Центральний апарат) відповідно до компетенції проводиться щодня, крім вихідних і святкових днів:
з понеділка по четвер - з 09.30 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;
у п’ятницю - з 09.30 до 13.00 та з 14.00 до 15.30.
Напередодні святкових і неробочих днів проведення особистого прийому громадян скорочується на одну годину.
Особистий прийом громадян керівниками і спеціалістами самостійних структурних підрозділів Міністерства та Державної служби зайнятості (Центральний апарат) проводиться виключно в громадській приймальні Міністерства згідно з графіками на спеціально відведених для цього робочих місцях і передбачає безпосереднє спілкування працівника та громадянина (заявника).
Керівники і спеціалісти самостійних структурних підрозділів Міністерства та Державної служби зайнятості (Центральний апарат) для надання консультацій громадянам, які звернулися до громадської приймальні Міністерства, після відповідного повідомлення працівниками Відділу зобов’язані прибути до громадської приймальні.
Графіки особистого прийому громадян, затверджені керівниками самостійних структурних підрозділів Міністерства та Державної служби зайнятості (Центральний апарат) і погоджені з начальником Управління звернень громадян та контролю виконання Міністерства, передаються до Відділу.
6. Вхід громадян до громадської приймальні Міністерства не потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.
7. Для запису на особистий прийом громадянин повинен пред'явити документ, що посвідчує його особу.
Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, чи звертався громадянин до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення місцевої державної адміністрації, органу місцевого самоврядування, а також центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра соціальної політики України (далі - органи влади), до повноважень яких належить вирішення порушеного питання; вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження), з’ясовується, яка відповідь була надана або яке рішення з порушеного питання було прийнято відповідним органом влади, визначається структурний підрозділ апарату Міністерства, що проводитиме особистий прийом, або орган влади для вирішення порушеного питання по суті (у разі відсутності позиції цього органу). При цьому обов’язково заповнюється реєстраційно-контрольна картка згідно з додатком 1 до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України (z0438-12)
, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 15 березня 2012 року N 139, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 березня 2012 року за N 438/20751.
Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
8. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося керівниками Міністерства, проводиться у разі, якщо питання, порушене у першому зверненні, не було вирішено по суті.
9. У разі повторного звернення громадянина вивчаються матеріали з порушеного питання, з'ясовуються причини повторного звернення, надаються необхідні роз'яснення та можлива допомога.
10. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають у родинних відносинах з такими громадянами.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
11. Письмове звернення, яке подається громадянином на особистому прийомі, оформлюється відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
.
Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
12. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому посадовою особою, яка його проводила, працівники Відділу, відповідних служб та структурних підрозділів Міністерства опрацьовують проекти резолюцій до звернень громадян і подають їх на розгляд відповідному керівнику Міністерства.
13. Звернення громадян на особистому прийомі обліковується відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України, затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 15 березня 2012 року N 139 (z0438-12)
, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 березня 2012 року за N 438/20751.
Директор Департаменту
звернень громадян
та контролю виконання
|
Т.Шелест
|