УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 жовтня 2003 р.
за N 966/8287
Про затвердження та введення в дію Інструкції з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення, Інформаційної картки про адміністративне правопорушення та Порядку заповнення інформаційної картки про адміністративне правопорушення
У зв'язку зі змінами в законодавстві, необхідністю приведення нормативної бази МНС України у відповідність до сучасних вимог, а також з метою вдосконалення системи контролю при здійсненні проваджень у справах про адміністративні правопорушення при порушеннях установлених законодавством вимог пожежної безпеки, використанні пожежної техніки та засобів пожежогасіння не за призначенням, невиконанні приписів та постанов посадових осіб органів державного пожежного нагляду або створення перешкод для їх діяльності НАКАЗУЮ:
1. Затвердити:
1.1. Інструкцію з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення (далі - Інструкція), що додається.
1.2. Інформаційну картку про адміністративне правопорушення, що додається.
1.3. Порядок заповнення інформаційної картки про адміністративне правопорушення (далі - Порядок), що додається (
z0967-03)
.
2. Департаменту науково-технічної політики та міжнародного співробітництва (Кузик В.М.), Держпожбезпеки (Кріса І.Я.) спільно з управлінням пожежної безпеки та аварійно-рятувальних робіт в Дніпропетровській області МНС України (Бабенко А.С.) до 30.11.2003 розробити програму для електронної обробки даних інформаційної картки про адміністративне правопорушення, забезпечивши нею органи державного пожежного нагляду усіх рівнів, та ввести її в дію з 01.01.2004.
3. Начальникам головних управлінь (управлінь) МНС України в Автономній Республіці Крим, областях і містах Києві та Севастополі:
3.1. Організацію адміністративно-правозастосовної діяльності органів державного пожежного нагляду та контроль за повнотою і об'єктивністю відомостей про адміністративні правопорушення покласти на керівників територіальних і місцевих органів державного пожежного нагляду та кураторів відповідних підрозділів. У зв'язку з чим у місячний термін, з моменту набрання чинності даним наказом, унести зміни до їх посадових інструкцій.
3.2. Після введення в дію програми для електронної обробки даних інформаційної картки про адміністративне правопорушення визначити та затвердити відповідними наказами порядок оброблення інформації в автоматизованій системі обліку адміністративних правопорушень.
3.3. Покласти на керівників місцевих органів державного пожежного нагляду персональну відповідальність за додержання підлеглими вимог законодавства про адміністративні правопорушення, зобов'язати здійснювати аналіз його застосування та оперативно вживати заходів щодо усунення виявлених недоліків.
3.4. У кожному територіальному та місцевому органі державного пожежного нагляду включити до посадових інструкцій одного з працівників питання про відповідальність за стан адміністративної практики.
3.5. Визначити порядок, джерела фінансування щодо виготовлення необхідної кількості бланків відповідних документів, передбачених наказом, та централізовано забезпечити ними органи державного пожежного нагляду у достатній кількості.
3.6. У кожному підрозділі протягом IV кварталу 2003 року організувати вивчення вимог цього наказу з прийняттям у працівників органів державного пожежного нагляду заліків, а також провести з ними практичні заняття щодо вдосконалення та зміцнення законності у правозастосовній діяльності. Для проведення занять запросити відповідних прокурорів та працівників Державної виконавчої служби.
3.7. Забезпечити передачу до Держпожбезпеки щомісяця, до 5 числа наступного за звітним місяцем, звітності про стан застосування законодавства про адміністративні правопорушення.
4. Держпожбезпеки (Кріса І.Я.):
4.1. Щомісяця, до 10 числа наступного за звітним місяцем, здійснювати аналіз стану застосування законодавства про адміністративні правопорушення, розробляти відповідні заходи щодо поліпшення цієї роботи та дотримання законності в цьому напрямку.
4.2. Організовувати перевірки дотримання територіальними та місцевими органами державного пожежного нагляду вимог законодавства про адміністративні правопорушення, уживати заходів щодо усунення ними недоліків, порушувати питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності керівників та посадових осіб цих органів за виявлені недоліки.
4.3. При необхідності вносити пропозиції до центральних органів виконавчої влади щодо внесення змін у законодавство про адміністративні правопорушення для поліпшення діяльності органів державного пожежного нагляду в цьому напрямку роботи.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра генерал-лейтенанта служби цивільного захисту Борисова П.Ф. та Держпожбезпеки (Кріса І.Я.).
В.о. Міністра
|
П.Ф.Борисов
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МНС України
23.07.2003 N 251
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 жовтня 2003 р.
за N 966/8287
ІНСТРУКЦІЯ
з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення
1. Загальні положення
1.1. Порядок провадження у справах про адміністративні правопорушення за порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки та невиконання приписів (постанов) посадових осіб державного пожежного нагляду визначається законодавством України, Кодексом України про адміністративні правопорушення (
80731-10,
80732-10)
(далі - КУпАП) та цією Інструкцією.
1.2. Інструкція передбачає порядок оформлення матеріалів, які застосовуються в адміністративному провадженні, їх обліку та утримання штрафів, роз'яснює правильність розгляду скарг, які надходять від громадян, підприємців та посадових осіб підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності (далі - підприємства) на постанови про накладення адміністративного стягнення, винесені посадовими особами органів державного пожежного нагляду, а також порядок здійснення контролю за дотриманням законодавства про адміністративні правопорушення.
1.3. При виявленні фактів порушень установлених законодавством вимог пожежної безпеки, невиконанні приписів та постанов посадових осіб органів державного пожежного нагляду у разі провадження господарської діяльності, пов'язаної з наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, без одержання відповідної ліцензії, провадження господарської діяльності без одержання дозволу органу державного пожежного нагляду на початок роботи підприємств та оренду приміщень, а також подання суб'єктом господарювання органу державного пожежного нагляду недостовірної інформації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства або у разі завідомо неправдивого виклику пожежної охорони посадові особи підприємств та громадяни несуть адміністративну відповідальність.
Згідно зі ст. 364 Кримінального кодексу України (
2341-14)
під службовими особами розуміють осіб, які постійно чи тимчасово здійснюють функції представників влади, а також обіймають постійно чи тимчасово на підприємствах, в установах чи організаціях незалежно від форм власності посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків, або виконують такі обов'язки за спеціальним повноваженням. Службовими особами також визнаються іноземці або особи без громадянства, які виконують обов'язки, зазначені вище.
1.4. Адміністративній відповідальності підлягають особи, які на момент учинення адміністративного правопорушення досягли 16 років.
Військовослужбовці та інші особи, на яких поширюється дія дисциплінарних статутів, під час виконання службових обов'язків несуть відповідальність за дисциплінарними статутами (ст. 15 КУпАП (
80731-10)
). Під час вчинення ними адміністративних правопорушень поза службою вони несуть відповідальність на загальних підставах.
Іноземці та особи без громадянства, які перебувають на території України, підлягають адміністративній відповідальності на загальних підставах з громадянами України. Питання про відповідальність за адміністративні правопорушення, учинені на території України іноземцями, які згідно з чинними законами та міжнародними договорами України користуються імунітетом від адміністративної юрисдикції України, розв'язуються дипломатичним шляхом (ст. 16 КУпАП (
80731-10)
).
У разі прийняття рішення про відмову в порушенні кримінальної справи за фактом пожежі або її закриття, але при наявності адміністративного правопорушення, пов'язаного з виникненням пожежі, орган (посадова особа) державного пожежного нагляду розпочинає адміністративне провадження і не пізніше як через місяць після прийняття рішення про відмову в порушенні кримінальної справи або її закриття вживає заходів щодо притягнення правопорушника до адміністративної відповідальності.
2. Порядок оформлення матеріалів у справах про адміністративні правопорушення уповноваженими на те посадовими особами органів державного пожежного нагляду
2.1. При вчиненні посадовими особами підприємств та громадянами адміністративного правопорушення уповноваженими на те посадовими особами органів державного пожежного нагляду складається протокол про адміністративне правопорушення (далі - протокол) відповідно до вимог статті 254 КУпАП (
80732-10)
(додаток 1).
Протокол складається у двох примірниках, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від отримання примірника протоколу він надсилається їй рекомендованим листом, про що робиться відповідний запис у протоколі, який залишається в органі держпожнагляду. Копія квитанції про направлення примірника протоколу долучається до матеріалів справи про адміністративне правопорушення.
2.2. Складати протокол за порушення посадовими особами та громадянами встановлених законодавством вимог пожежної безпеки чи невиконання приписів та постанов посадових осіб органів державного пожежного нагляду згідно зі статтею 255 КУпАП (
80732-10)
мають право уповноважені на те посадові особи, які віднесені до відання органів, зазначених у статті 223 КУпАП (
80732-10)
, а також працівники відомчої, сільської пожежної охорони та члени добровільних пожежних дружин (команд).
З огляду на специфічність структури державного пожежного нагляду молодші інспектори та інструктори пожежної профілактики, які за функціональними обов'язками здійснюють державний пожежний нагляд за станом пожежної безпеки на об'єктах та населених пунктах, також можуть складати протоколи про адміністративне правопорушення, але без права прийняття рішення за справою.
Посадові особи органів державного пожежного нагляду відповідно до статті 24-1, статті 164, статті 183, частини третьої та четвертої статті 184, статті 185-4, частини другої статті 185-6 КУпАП (
80731-10)
можуть складати протокол про адміністративне правопорушення і направляти його для розгляду в районні, районні у місті, міські, міськрайонні суди (судді) у разі:
вчинення неповнолітніми віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років адміністративних правопорушень у галузі пожежної безпеки;
вчинення неповнолітніми віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років правопорушення у галузі пожежної безпеки, відповідальність за яке передбачена КУпАП (
80731-10,
80731-10)
;
виявлення факту провадження господарської діяльності в галузі пожежної безпеки, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, без одержання відповідної ліцензії провадження господарської діяльності без одержання дозволу органу держпожнагляду на початок роботи підприємств та оренду приміщень, а також подання суб'єктом господарювання органу держпожнагляду недостовірної інформації про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства (стаття 164 КУпАП (
80731-10)
;
вчинення неповнолітніми діянь, що містять ознаки злочину, відповідальність за які передбачена Кримінальним кодексом України (
2001-05)
, якщо вони не досягли віку, з якого настає кримінальна відповідальність;
злісного ухилення свідка, потерпілого, експерта, перекладача від явки до органу дізнання;
залишення посадовою особою без розгляду подання органу дізнання про усунення причин і умов, що сприяли вчиненню злочину, пов'язаного з пожежею, а так само несвоєчасної відповіді на подання.
Протокол про адміністративне правопорушення посадові особи органів державного пожежного нагляду можуть складати і в разі завідомо неправдивого виклику пожежної охорони (ст. 183 КУпАП (
80731-10)
при встановленні особи, яка її викликала, й направляти його для розгляду в адміністративні комісії при виконавчих органах міських, селищних та сільських рад або у виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад згідно зі статтями 218 та 219 КУпАП (
80732-10)
.
2.3. Усі реквізити протоколу заповнюються розбірливим почерком, українською мовою. Не допускається закреслення чи виправлення відомостей, що заносяться до протоколу, а також унесення додаткових записів після того, як протокол підписаний особою, яка притягається до адміністративної відповідальності. У відповідних графах, які не заповнюються при складанні протоколу, проставляється прочерк.
Згідно із Законом Української РСР "Про мови в Українській РСР" (
8312-11)
у місцях проживання більшості громадян інших національностей можуть використовуватись поряд з українською і їхні національні мови. У разі, коли громадяни іншої національності, що становлять більшість населення зазначених адміністративно-територіальних одиниць, населених пунктів, не володіють у належному обсязі національною мовою або коли в межах цих адміністративно-територіальних одиниць, населених пунктів компактно проживає кілька національностей, жодна з яких не становить більшості населення даної місцевості, в роботі може використовуватись українська мова або мова, прийнятна для всього населення.
2.4. При складанні протоколу вказується стаття КУпАП (
80731-10,
80732-10)
, згідно з якою передбачена адміністративна відповідальність.
Зазначаються: число, місяць і рік складання протоколу, а також найменування населеного пункту, де він складений, посада, повне найменування органу державного пожежного нагляду, спеціальне звання, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка склала протокол.
У розділі відомостей про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності, зазначаються:
пункт 1 - її прізвище, ім'я та по батькові (ідентифікаційний номер за його наявності);
пункт 2 - число, місяць, рік і місце народження, а також повна адреса місця народження;
пункт 3 - громадянство (якщо особа без громадянства, то про це робиться відповідний запис);
пункт 4 - фактичне місце проживання особи на час учинення правопорушення;
пункт 5 - найменування підприємства, установи, організації, де працює або навчається особа, їх адреса;
пункт 6 - посада особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Якщо особа не працює, то про це робиться відмітка в пункті 6;
пункт 7 - середній розмір місячної заробітної плати;
пункт 8 - чи відповідає особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, за своїми службовими обов'язками за забезпечення виконання вимог пожежної безпеки згідно зі статтею 14 КУпАП (
80731-10)
(функціональні обов'язки, накази про призначення відповідальних, плани усунення порушень пожежної безпеки з відміткою про ознайомлення особи тощо);
пункт 9 - кількість осіб, які перебувають на її утриманні, включаючи неповнолітніх дітей, та інші категорії осіб, які не отримують пенсії, не мають власних доходів тощо;
пункт 10 - серія, номер паспорта, дата видачі й найменування органу внутрішніх справ, що його видав; серія, номер іншого документа, що посвідчує особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (службове чи пенсійне посвідчення, студентський квиток тощо), дата видачі й найменування підприємства, установи та організації, що його видали (при відсутності в правопорушника особистих документів його особа може бути засвідчена свідками, про що робиться відповідний запис);
пункт 11 - якщо особа притягається до адміністративної відповідальності за порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки та невиконання приписів і постанов посадових осіб органів державного пожежного нагляду повторно протягом року, то в пункті 11 указуються число, місяць і рік учинення попереднього правопорушення, стаття КУпАП (
80731-10,
80732-10)
та вид адміністративного стягнення (попередження, штраф, на яку суму).
При викладенні обставин правопорушення вказуються число, місяць, рік, час, місце (будинок, цех, дільниця тощо), повна назва та адреса об'єкта, де його вчинено, суть правопорушення, які саме порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки вчинила особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, або не виконала приписів і постанов посадових осіб органів державного пожежного нагляду. Кожне правопорушення обгрунтовується відповідно до пункту нормативного акта з питань пожежної безпеки.
У разі, якщо порушення правил пожежної безпеки призвели до виникнення пожежі, сприяли її розвитку або перешкоджали гасінню, про це обов'язково зазначається в протоколі при викладенні суті правопорушення.
При складанні протоколу згідно зі статтею 188-8 КУпАП (
80731-10)
указуються дата складання та вручення приписів і постанов посадових осіб органів державного пожежного нагляду, номери тільки тих невиконаних пунктів, установлений термін виконання яких на момент перевірки минув, у тому числі і з першого розділу припису (раніше запропоновані заходи). Також вказується дата, до якої захід мав бути виконаний, та дата виявлення такого порушення (невиконання) з посиланням, чи є це порушення (невиконання) триваючим. Якщо терміни запропонованих органами державного пожежного нагляду протипожежних заходів, зазначених у приписі (постанові), не минули, то посадові особи підприємств до адміністративної відповідальності за них не притягаються.
При складанні протоколу відповідно до статті 164 КУпАП (
80731-10)
(зміст визначено статтею 256 КУпАП (
80732-10)
, указується конкретна суть правопорушення - провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання, одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (
1775-14)
, Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проектування, монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінки протипожежного стану об'єктів (
z1144-04)
та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проведення випробувань на пожежну небезпеку речовин, матеріалів, будівельних конструкцій, виробів і обладнання, а також пожежної техніки, пожежно-технічного озброєння, продукції протипожежного призначення на відповідність встановленим вимогам (
z1145-04)
, що затверджені наказом Держпідприємництва та МНС від 01.09.2004 N 99/33 (
z1144-04)
, зареєстровані у Міністерстві юстиції України 13 вересня 2004 року за N 1144/9743 та за N 1145/9744, відсутність дозволу на початок роботи, отримання якого передбачене статтею 10 Закону України "Про пожежну безпеку" (
3745-12)
, Порядком видачі органами державного пожежного нагляду дозволу на початок роботи підприємств та оренду приміщень, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2001 року N 150 (
150-2001-п)
, відсутність акта прийомки в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта, надання суб'єктом господарювання органу держпожнагляду недостовірної інформації щодо відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства.
Достовірність інформації щодо відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства, заявленої у декларації відповідності об'єкта (об'єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, перевіряється під час перевірки протипожежного стану об'єкта (об'єктів).
Перевірки достовірності здійснюються при планових та позапланових перевірках додержання ліцензіатом ліцензійних умов відповідно до Порядку контролю за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проектування, монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінки протипожежного стану об'єктів та проведення випробувань на пожежну небезпеку речовин, матеріалів, будівельних конструкцій, виробів і обладнання, а також пожежної техніки, пожежно-технічного озброєння, продукції протипожежного призначення на відповідність встановленим вимогам, що затверджений наказом Держпідприємництва та МНС від 01.09.2004 N 98/34 (
z1146-04)
, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13 вересня 2004 року за N 1146/9745, а також під час здійснення планових та позапланових перевірок щодо дотримання суб'єктами господарювання встановлених законодавством вимог пожежної безпеки.
При складанні протоколу відповідно до частини четвертої статті 184 КУпАП (
80731-10)
в ньому обов'язково зазначаються ознаки злочину, відповідальність за скоєння якого передбачено конкретною статтею Кримінального кодексу України (
2341-14)
.
При складанні протоколу відповідно до статті 185-4, частини другої статті 185-6 КУпАП (
80731-10)
обов'язково зазначаються суть правопорушення, що свідчить про злісне ухилення особи від явки до органу дізнання або залишення без розгляду подання органу дізнання про усунення причин та умов, що сприяли вчиненню злочину, чи несвоєчасну відповідь.
Указуються обставини, що пом'якшують чи обтяжують адміністративну відповідальність за порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки чи невиконання приписів і постанов посадових осіб органів державного пожежного нагляду.
Особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються її права та обов'язки, передбачені статтею 268 КУпАП (
80732-10)
(особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право: ознайомлюватись з матеріалами справи; давати пояснення; подавати докази; заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця в галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги, особисто чи за дорученням юридичної особи; виступати рідною мовою, на якій ведеться справа, і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржувати постанову по справі), та зміст статті 63 Конституції України (
254к/96-ВР)
(особа не несе відповідальності за відмову давати показання або пояснення щодо себе, членів сім'ї чи близьких родичів, коло яких визначається законом), а також повідомляється про час та місце розгляду адміністративної справи. На знак обізнаності з вищевказаним особа ставить у протоколі свій підпис, а в разі її відмови ставити підпис про це робиться відповідна відмітка. Відповідно до статті 256 КУпАП (
80732-10)
особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання.
Протокол, складений відповідно до статті 24-1, статті 164, частини третьої та четвертої статті 184, статті 185-4, частини другої статті 185-6 КУпАП (
80731-10)
, разом із повідомленням (додаток 2) та матеріалами, що підтверджують учинення адміністративного правопорушення, у триденний термін направляється до районного, районного у місті, міського, міськрайонного судів (суддів).
Зазначаються дата, час та місце розгляду адміністративної справи, повна назва та адреса органу державного пожежного нагляду. У протоколах, складених відповідно до статті 24-1, статті 164, частини третьої та четвертої статті 184, статті 185-4, частини другої статті 185-6 КУпАП (
80731-10)
, дата та час розгляду адміністративної справи не зазначаються (робиться прочерк), а вказується тільки найменування районного, районного у місті, міського, міськрайонного суду (судді) та його адреса.
Протокол підписується посадовою особою, яка його склала. За наявності свідків правопорушення та потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це, що підтверджується підписами свідків, із зазначенням їх прізвища, імені та по батькові і місця проживання.
2.5. Якщо правопорушення вчинено кількома особами, то протокол про адміністративне правопорушення складається на кожну особу окремо.
За один і той самий пункт невиконаного припису або постанови посадових осіб органів державного пожежного нагляду до адміністративної відповідальності може бути притягнуто декілька посадових осіб підприємств, на яких покладено відповідальність за їх виконання.
При порушенні встановлених законодавством вимог пожежної безпеки, які становлять загрозу виникнення пожежі чи загибелі людей або перешкоджають її гасінню та евакуації людей (куріння у невстановленому місці, користування електронагрівальними приладами, захаращення шляхів евакуації тощо) кожна особа, яка їх порушила, притягається до адміністративної відповідальності згідно зі статтею 175 КУпАП (
80731-10)
.
Якщо особа вчинила кілька адміністративних правопорушень, справи про які одночасно розглядаються одним і тим самим органом державного пожежного нагляду (посадовою особою), стягнення накладається в межах санкції, установленої за більш серйозне правопорушення з-поміж учинених. До основного стягнення в цьому разі згідно зі статтею 36 КУпАП (
80731-10)
може бути приєднано одне з додаткових стягнень, передбачених статтями про відповідальність за будь-яке з учинених правопорушень.
Якщо при проведенні перевірок протипожежного стану об'єктів в приписі або постанові органів державного пожежного нагляду є хоча б один невиконаний пункт, то при вирішенні питання про накладення адміністративного стягнення застосовується стаття 188-8 КУпАП (
80731-10)
і до протоколу вносяться тільки ті нововиявлені порушення вимог пожежної безпеки, які становлять реальну загрозу виникнення пожежі чи загибелі людей, а також можуть перешкоджати її гасінню та евакуації людей, щодо інших недоліків надається термін для їх усунення. У такому разі в протоколі про адміністративне правопорушення зазначається, що особа скоїла адміністративні правопорушення, передбачені статтями 188-8 та 175 КУпАП (
80731-10)
.
Якщо при проведенні перевірок протипожежного стану новоствореного об'єкта, приписи за результатами яких ще не вручалися, або раніше вручені приписи чи постанови органу державного пожежного нагляду виконані в повному обсязі і при цьому виявлені нові порушення вимог пожежної безпеки, які становлять реальну загрозу виникнення пожежі чи загибелі людей, а також можуть перешкоджати її гасінню та евакуації людей, у такому разі негайно застосовується адміністративне стягнення, яке передбачене статтею 175 КУпАП (
80731-10)
, а щодо інших недоліків надається термін для їх усунення.
2.6. Розглянувши протокол про адміністративне правопорушення, у тому числі і складеного працівниками відомчої, сільської пожежної охорони, членами добровільних пожежних дружин (команд) та іншими працівниками пожежного нагляду, які здійснюють профілактичну роботу на об'єктах та населених пунктах, орган державного пожежного нагляду (посадова особа) виносить одну з таких постанов:
1) про накладення адміністративного стягнення;
3) про закриття справи.
2.7. При вирішенні питання про притягнення особи до адміністративної відповідальності у вигляді попередження або штрафу орган державного пожежного нагляду (посадова особа) виносить постанову про накладення адміністративного стягнення (далі - постанова) (додаток 3).
2.8. У постанові про накладення адміністративного стягнення відповідно до статті 283 КУпАП (
80732-10)
обов'язково зазначаються: число, місяць і рік розгляду справи та населений пункт, у якому вона винесена. Указуються посада, найменування органу державного пожежного нагляду, спеціальне звання, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка винесла постанову, серія, номер та дата складання протоколу про адміністративне правопорушення.
У розділі відомостей про особу, щодо якої розглядається справа, зазначаються її прізвище, ім'я та по батькові (без скорочень), дата, рік та місце народження, ідентифікаційний номер (за його наявності), адреса місця проживання, точна юридична назва і адреса установи, організації, підприємства, навчального закладу та її посада.
У розділі "УСТАНОВИВ" зазначаються прізвище та ініціали особи, щодо якої розглядається справа, число, місяць і рік, точний час та місце вчиненого правопорушення, повна назва та адреса об'єкта, які саме порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки вчинені або який припис чи постанова посадових осіб органів державного пожежного нагляду не виконано. Кожне правопорушення обгрунтовується пунктом нормативного акта і його повним найменуванням (допускається в обґрунтуванні наступних пунктів, при посиланні на той же нормативний акт указувати скорочене найменування (абревіатуру) відповідно до класифікатора нормативних актів з питань пожежної безпеки).
При накладенні адміністративного стягнення згідно зі статтею 188-8 указуються дата складання та вручення припису чи постанови посадових осіб органів державного пожежного нагляду, номери невиконаних пунктів та протипожежні заходи, які не виконані в установлений термін, а також дата виявлення такого порушення (невиконання) з посиланням, чи є це порушення (невиконання) триваючим.
Зазначається стаття КУпАП (
80731-10,
80732-10)
, яка передбачає відповідальність за порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки та невиконання приписів і постанов посадових осіб органів державного пожежного нагляду.
У розділі "ПОСТАНОВИВ" посадова особа, яка розглядала матеріали справи, зазначає прізвище, ім'я та по батькові особи, щодо якої виноситься постанова, та, установивши обставини, що пом'якшують або обтяжують відповідальність за здійснене правопорушення і причетність цієї особи до виконання службових обов'язків, визначає вид адміністративного стягнення. При накладенні адміністративного стягнення у вигляді штрафу словами зазначаються його сума та цифрове її вираження, назва установи банку, куди він сплачується, поточний рахунок банку, а також подвійний розмір суми штрафу у випадку примусового стягнення штрафу органами державної виконавчої служби. У разі застосування такого виду адміністративного стягнення як попередження у відповідній графі постанови замість суми штрафу записується слово "попередження".
Постанова за справою містить вказівку про порядок і строк її оскарження, а також відомості про її виконання.
Постанова підписується посадовою особою, яка її винесла та засвідчується печаткою.
2.9. Постанова оголошується негайно після закінчення розгляду справи і підшивається до справи про адміністративне правопорушення.
Копія постанови протягом трьох днів вручається або надсилається особі, щодо якої її винесено. Копія постанови вручається під розписку із зазначенням дати її вручення.
У разі відмови особи, щодо якої винесено постанову, від одержання копії постанови вона висилається поштою рекомендованим листом за місцем проживання цієї особи, про що в постанову вноситься відповідний запис. У такому разі до адміністративної справи долучається корінець поштового повідомлення про вручення правопорушнику листа з постановою про накладення адміністративного стягнення.
2.10. Особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, звільняється від адміністративної відповідальності з передачею матеріалів на розгляд громадської організації або трудового колективу, якщо з урахуванням характеру вчиненого правопорушення і особи правопорушника до неї доцільно застосувати захід громадського впливу.
Крім того, можливе звільнення порушника від адміністративної відповідальності з оголошенням усного зауваження. Такі заходи впливу можуть бути застосовані до громадян та посадових осіб при малозначності вчиненого адміністративного правопорушення (статті 21, 22 КУпАП (
80731-10)
).
Також з урахуванням характеру вчиненого правопорушення, особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, її матеріального становища можливе застосування такого виду адміністративного стягнення, як попередження.
З урахуванням специфіки роботи органів державного пожежного нагляду не можуть бути звільнені від адміністративної відповідальності посадові особи, які не виконали припису або постанови органу державного пожежного нагляду без поважних причин (при цьому до матеріалів справи обов'язково долучаються підтвердні матеріали) або порушили встановлені законодавством вимоги пожежної безпеки, що становлять реальну загрозу виникнення пожежі чи загибелі людей, а також можуть перешкоджати її гасінню та евакуації людей.
2.11. У разі оголошення усного зауваження, передачі матеріалів на розгляд громадської організації чи трудового колективу або передачі їх прокурору, органу досудового слідства чи дізнання, а також за наявності обставин, передбачених статтею 247 КУпАП (
80732-10)
, виноситься постанова про закриття справи про адміністративне правопорушення (додаток 4).
2.12. У постанові про закриття справи про адміністративне правопорушення обов'язково зазначаються: число, місяць і рік розгляду справи та населений пункт, у якому вона винесена. Указуються посада, найменування органу державного пожежного нагляду, спеціальне звання, прізвище, ім'я та по батькові посадової особи, яка винесла постанову.
У розділі відомостей про особу, щодо якої розглядається справа, зазначаються прізвище, ім'я та по батькові, адреса місця проживання, точна юридична назва й адреса установи, організації, підприємства, ким працює або навчається. Указуються обставини, що виключають провадження у справі відповідно до статті 247 КУпАП (
80732-10)
або інші обставини, які підтверджують малозначність вчиненого адміністративного правопорушення.
У розділі "ПОСТАНОВИВ" посадова особа, яка розглядала матеріали справи, зазначає прізвище, ім'я та по батькові особи, щодо якої виноситься постанова, та, установивши обставини, що виключають провадження у справі, закриває її. У постанові про закриття справи про адміністративне правопорушення також може бути вказано одне з рішень, які визначені статтями 21, 22 КУпАП (
80731-10)
.
Постанова про закриття справи про адміністративне правопорушення підписується посадовою особою, яка її винесла. Копія такої постанови протягом трьох днів вручається або надсилається особі, щодо якої її винесено (крім смерті особи).
2.13. При винесенні постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення у зв'язку зі смертю особи, щодо якої винесена постанова про накладення адміністративного стягнення, до адміністративної справи долучається інформація з РАГСу про це.
При винесенні постанови про закриття справи про адміністративне правопорушення у зв'язку з неосудністю особи, щодо якої складено протокол про адміністративне правопорушення, до адміністративної справи долучається довідка з лікувального закладу про її хворобу.
2.14. За наявності в діях особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ознак злочину, передбачених відповідними статтями Кримінального кодексу України (
2341-14)
, орган (посадова особа) державного пожежного нагляду передає постанову про закриття справи про адміністративне правопорушення та протокол органу, до підслідності якого відноситься злочин.
2.15. Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - два місяці з дня його виявлення.
З огляду на специфіку системи проведення перевірок протипожежного стану об'єктів незалежно від форм власності початок відрахування двомісячного терміну для застосування статті 188-8 КУпАП (
80731-10)
приймається з дати проведення останньої перевірки, крім порушень, які викладені в першому розділі припису (раніше запропоновані заходи).
У разі відмови в порушенні кримінальної справи або закриття кримінальної справи, але за наявності в діях порушника ознак адміністративного правопорушення адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через місяць з дня прийняття рішення про відмову в порушенні кримінальної справи або про її закриття.
2.16. При розгляді адміністративної справи до протоколу долучаються матеріали, що підтверджують факт учинення адміністративного правопорушення та причетність до нього особи, яка притягається до адміністративної відповідальності (копії приписів, постанов, рапортів посадових осіб органів державного пожежного нагляду; заяви, пояснення правопорушників та свідків правопорушення; функціональні обов'язки, накази про призначення відповідальних за пожежну безпеку, плани усунень порушень пожежної безпеки і т.ін.). Кожен з таких документів повинен мати свої реквізити (дату, адресу, назву, підпис, штамп, печатку тощо) і відповідати своєму призначенню, містити достовірну інформацію та відповідати вимогам законодавства.
2.17. Щодо осіб, які допустили порушення нормативних актів з питань пожежної безпеки в проектно-кошторисній документації, адміністративне стягнення, передбачене статтею 188-8 КУпАП (
80731-10)
, може застосовуватися в разі, коли за попереднім розглядом такої документації органом державного пожежного нагляду вручався припис для усунення виявлених недоліків.
2.18. Орган (посадова особа) державного пожежного нагляду, який розглядає справу, встановивши причини та умови, що сприяли вчиненню адміністративного правопорушення, вносить у відповідний державний орган чи орган місцевого самоврядування, громадську організацію або посадовій особі пропозиції про вжиття заходів щодо усунення цих причин та умов. Про вжиті заходи протягом місяця з дня надходження пропозиції повинно бути повідомлено орган (посадову особу), який вніс пропозицію.
3. Контроль за стягненням штрафів
3.1. Відповідно до статті 307 КУпАП (
80732-10)
штраф має бути сплачений порушником не пізніше п'ятнадцяти днів від дня вручення йому постанови, а в разі її оскарження або опротестування - не пізніше п'ятнадцяти днів від дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.
3.2. У разі несплати штрафу правопорушником у встановлений термін добровільно (15 днів) постанова про накладення штрафу негайно надсилається для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби за місцем проживання порушника, роботи або за місцезнаходженням його майна в установленому законом порядку (додаток 5).
3.3. Згідно зі статтею 305 КУпАП (
80732-10)
контроль за правильним і своєчасним виконанням постанови про накладення адміністративного стягнення здійснюється органом державного пожежного нагляду (посадовою особою), який виніс цю постанову.
3.4. Не підлягає виконанню постанова про накладення адміністративного стягнення, якщо її не було звернуто до виконання протягом трьох місяців від дня її винесення.
Постанова про накладення адміністративного стягнення набирає законної сили після закінчення строку оскарження (опротестування), встановленого статтею 289 КУпАП (
80732-10)
. У разі оскарження або опротестування постанови про накладення адміністративного стягнення перебіг строку давності зупиняється до розгляду скарги (протесту).
3.5. Виконання постанови про накладення штрафу може бути припинено посадовою особою органу державного пожежного нагляду, яка її винесла, у трьох випадках (ст. 302 КУпАП (
80732-10)
):
1) видання акта амністії, якщо він усуває застосування адміністративного стягнення;
2) скасування акта, що встановлює адміністративну відповідальність;
3) смерть особи, щодо якої винесена постанова. У такому разі посадова особа цього органу виносить постанову про закриття справи про адміністративне правопорушення.
3.6. Документи, що засвідчують виконання постанови про накладення адміністративного стягнення (копія квитанції про сплату штрафу, постанова про закінчення виконавчого провадження тощо), або інші матеріали, що зупиняють провадження в адміністративній справі, підшиваються до адміністративної справи.
4. Розгляд скарг та протестів у справах про адміністративні правопорушення
4.1. Відповідно до статті 288 КУпАП (
80732-10)
при незгоді з прийнятим рішенням за справою про адміністративне правопорушення особа, щодо якої її винесено, може подати скаргу до вищого органу державного пожежного нагляду (вищій посадовій особі) або до суду. Скарга подається протягом десяти днів від дня винесення постанови.
Подання у встановлений строк скарги зупиняє виконання постанови до розгляду скарги та прийняття за нею рішення. Подання прокурором протесту протягом десяти днів з дня винесення постанови зупиняє виконання постанови до розгляду протесту.
Скарга і протест на постанову розглядаються в десятиденний строк від дня їх надходження.
Скарга, що надійшла до органу (посадової особи), який виніс постанову по справі про адміністративне правопорушення, у триденний термін надсилається разом із справою органу (посадовій особі), правомочному її розглядати.
Постанову уповноваженого органу (посадової особи) про накладення адміністративного стягнення може бути скасовано або змінено за протестом прокурора керівником відповідного органу, а також незалежно від наявності протесту прокурора - керівником вищестоящого органу.
4.2. Відповідно до статті 293 КУпАП (
80732-10)
орган державного пожежного нагляду (посадова особа) при розгляді скарги або протесту на постанову про адміністративне правопорушення перевіряє дотримання вимог законодавства про адміністративні правопорушення і обгрунтованість її винесення та приймає одне з таких рішень:
1) залишає постанову без зміни, а скаргу або протест - без задоволення;
2) скасовує постанову і надсилає справу на новий розгляд;
3) скасовує постанову і закриває справу;
4) змінює захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено (додаток 6).
4.3. Копія рішення за скаргою (протестом) протягом трьох днів надсилається особі, щодо якої воно винесено. Про результати розгляду протесту повідомляється прокурору в такий самий термін.
При незгоді з прийнятим органом державного пожежного нагляду (посадовою особою) рішенням за скаргою воно може бути опротестовано прокурором. Протест на рішення за скаргою вноситься на розгляд до вищого органу (вищій посадовій особі) відносно органу (посадової особи), який прийняв рішення за скаргою.
4.4. Згідно зі статтею 296 КУпАП (
80732-10)
скасування постанови із закриттям справи про адміністративне правопорушення тягне за собою повернення стягнених грошових сум, яке провадиться в порядку, установленому законом.
5. Діловодство у справах про адміністративні правопорушення
5.1. Бланки протоколів про адміністративне правопорушення є документом суворого обліку та звітності. Видання протоколу здійснюється централізовано тільки друкарським способом із зазначенням їх серії (додаток 7) та номера. Номер протоколу повинен бути унікальним і не може повторюватися в жодному місцевому органі державного пожежного нагляду.
У протоколі про адміністративне правопорушення допускається самостійно чорнилом (пастою), після зазначеного друкарським способом номера, через дріб проставляти номер, який повинен відповідати номеру запису в журналі обліку матеріалів про адміністративні правопорушення.
5.2. Забезпечення органів державного пожежного нагляду бланками та журналами, передбаченими цією Інструкцією, здійснюється централізовано відповідними територіальними органами управління МНС України.
5.3. Кількісний облік видачі місцевим органам державного пожежного нагляду бланків протоколів ведеться в канцелярії територіального органу в журналі видачі бланків протоколів про адміністративне правопорушення (додаток 8). Журнал видачі бланків протоколів про адміністративні правопорушення має бути прошнурований, пронумерований та скріплений печаткою територіального органу управління МНС.
5.4. Складені місцевим органом державного пожежного нагляду протягом доби протоколи про адміністративне правопорушення реєструються в журналі обліку матеріалів про адміністративні правопорушення (додаток 9). Зіпсовані протоколи щомісяця списуються відповідальним за стан адміністративної практики актом, який складається у довільній формі. До такого акта долучаються зіпсовані протоколи і підшиваються до загальної справи.
5.5. У місцевих органах державного пожежного нагляду журнали видачі бланків протоколів про адміністративне правопорушення та обліку матеріалів про адміністративні правопорушення, а також видача протоколів про адміністративне правопорушення ведуться працівником, який за посадовими інструкціями є відповідальним за стан адміністративної практики. Журнали мають бути прошнуровані, пронумеровані та скріплені печаткою місцевого підрозділу.
5.6. За кожним випадком складання адміністративного протоколу заводиться окрема адміністративна справа (додаток 10) про вчинення посадовими особами підприємств, підприємцями та громадянами адміністративного правопорушення, до якої долучаються матеріали, що підтверджують факт вчинення адміністративного правопорушення та причетність особи до його вчинення (копії приписів, постанов, рапортів посадових осіб органів державного пожежного нагляду; заяви, пояснення осіб, які притягаються до адміністративної відповідальності, та свідків правопорушення; функціональні обов'язки, накази про призначення відповідальних за пожежну безпеку, плани усунень порушень пожежної безпеки тощо).
На її титульному аркуші вказуються найменування органу державного пожежного нагляду, порядковий номер відповідно до журналу обліку матеріалів про адміністративне правопорушення, дата початку та закінчення провадження за нею.
5.7. Матеріали про адміністративні правопорушення відповідно до журналу обліку матеріалів про адміністративне правопорушення підшиваються до загальної справи за порядковими номерами і зберігаються у металевих сховищах місцевих органів державного пожежного нагляду за місцем прийняття рішення у справі про адміністративне правопорушення. Підшиті до справи сторінки нумеруються.
5.8. Після прийняття рішення за справою про адміністративне правопорушення складається інформаційна картка про адміністративне правопорушення. Заповнення такої картки повинно відповідати визначеному Порядку (
z0967-03)
. При необхідності до інформаційної картки вносяться відповідні доповнення. Інформаційна картка про адміністративне правопорушення підшивається до адміністративної справи.
5.9. Термін зберігання матеріалів про адміністративне правопорушення та журналів видачі бланків протоколів про адміністративне правопорушення та обліку матеріалів про адміністративне правопорушення встановлюється законодавством, але не менше трьох років.
6. Контроль за дотриманням законодавства про адміністративні правопорушення при здійсненні адміністративних проваджень
6.1. Контроль за дотриманням законодавства про адміністративні правопорушення при здійсненні адміністративних проваджень покладається на керівників органів державного пожежного нагляду всіх рівнів, а також безпосередньо відповідальних за цим напрямком працівників територіальних та місцевих органів державного пожежного нагляду.
6.2. Начальник місцевого органу державного пожежного нагляду при здійсненні контролю за дотриманням законодавства про адміністративні правопорушення зобов'язаний:
6.2.1. При надходженні протестів, подань прокурорів, окремих ухвал судів про порушення законності, а також у разі відміни судами накладених штрафів за правопорушення в галузі пожежної безпеки проводити службові розслідування, винних у порушенні законодавства притягати до суворої дисциплінарної відповідальності.
6.2.2. Розглядати звернення громадян, які надходять до органів державного пожежного нагляду, про порушення законодавства про адміністративні правопорушення підлеглими працівниками та приймати за ними відповідні рішення.
6.2.3. Щодекади особисто перевіряти матеріали про накладення штрафів, при виявленні порушень законодавства про адміністративні правопорушення приймати рішення щодо відміни постанов про накладення адміністративного стягнення та вживати заходів дисциплінарного впливу до винних працівників, а також заслуховувати звіт відповідального за адміністративну практику працівника щодо застосування прав, наданих органам державного пожежного нагляду.
6.2.4. Постійно, але не рідше одного разу на місяць розглядати на оперативних нарадах з особовим складом підрозділу питання про стан дотримання законодавства про адміністративні правопорушення.
6.2.5. Щомісяця організовувати здійснення аналізу стану застосування законодавства про адміністративні правопорушення.
6.2.6. Щомісяця здійснювати контроль за використанням бланків протоколів про вчинення адміністративного правопорушення, своєчасністю їх реєстрації, правильністю складання звітів та інформаційних карток про адміністративні правопорушення та своєчасністю їх подання до територіальних органів державного пожежного нагляду.
6.2.7. Щокварталу організовувати проведення в системі службової підготовки додаткових занять з працівниками, яким надано право здійснювати профілактичні функції, щодо застосування адміністративно-правової діяльності, вивчати огляди та інформаційні листи, які надходять із центрального та територіального органів державного пожежного нагляду.
6.3. Керівники територіальних органів державного пожежного нагляду зобов'язані:
6.3.1. При виїздах у службові відрядження незалежно від його мети контролювати стан дотримання місцевими органами державного пожежного нагляду законодавства про адміністративні правопорушення.
6.3.2. Щомісяця організовувати цільові виїзди до місцевих органів державного пожежного нагляду з питань перевірки стану адміністративної практики, використання бланків протоколів, своєчасності їх реєстрації та правильності складання звітів та інформаційних карток про адміністративні правопорушення.
6.3.3. Не менше одного разу на квартал готувати огляди, розробляти інформаційні листи і рекомендації про усунення виявлених недоліків та направляти їх до місцевих органів державного пожежного нагляду.
6.3.4. Щокварталу узагальнювати матеріали роботи із зверненнями посадових осіб підприємств та громадян, а також протести і подання відповідних прокурорів та окремі ухвали судів, які до них надійшли, щодо неправомірних дій органів державного пожежного нагляду при застосуванні законодавства про адміністративні правопорушення. За кожним таким фактом проводити службові розслідування, розробляти заходи щодо виправлення становища, винних притягати до дисциплінарної відповідальності.
6.3.5. Стан дотримання законодавства про адміністративні правопорушення місцевими органами державного пожежного нагляду, не менше одного разу на квартал розглядати на оперативних нарадах із заслуховуванням керівників, де виявлені недоліки в цьому напрямку роботи.
6.3.6. Щокварталу організовувати проведення в системі службової підготовки занять з прийняттям заліків від інженерно-інспекторського складу з питань адміністративно-правової діяльності. Для участі в їх проведенні запрошувати представників прокуратури, судів, державної виконавчої служби.
6.3.7. Контролювати своєчасність направлення до центрального органу державного пожежного нагляду звіту про стан застосування законодавства про адміністративні правопорушення та правильність його складання.
6.4. При надходженні постанови про відмову у відкритті виконавчого провадження посадова особа, яка винесла постанову про накладення адміністративного стягнення, повинна негайно повідомити про це начальника цього органу державного пожежного нагляду, який зобов'язаний провести службове розслідування. У п'ятиденний термін з дня надходження постанови про відмову у відкритті виконавчого провадження органом державного пожежного нагляду приймається одне з таких рішень:
про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення;
про оскарження постанови про відмову у відкритті виконавчого провадження до начальника відповідного відділу державної виконавчої служби або до суду.
В.о. заступника начальника
Держпожбезпеки МНС України
полковник внутрішньої служби
|
І.Я.Кріса
|
Додаток 1
до Інструкції з
оформлення матеріалів про
адміністративні
правопорушення
ПРОТОКОЛ _____ N _____ (серія)
про адміністративне правопорушення відповідно до ст. ________ КУпАП
" " ____________ 200__ р. ________________________________
(найменування населеного пункту)
Я, головний (державний) інспектор з пожежного нагляду
(потрібне підкреслити) __________________________________________,
(найменування органу, від імені якого
__________________________________________________________________
посадова особа уповноважена скласти протокол, спеціальне звання,
__________________________________________________________________
її прізвище, ім'я та по батькові, працівник відомчої,
_________________________________________________________________,
сільської пожежної охорони, ДПД)
керуючись статтями 223, 254, 255, 256 Кодексу України про
адміністративні правопорушення, склав (-ла) цей протокол про те,
що громадянин (-нка):
1. Прізвище, ім'я та по батькові (ідентифікаційний номер за його
наявності) _______________________________________________________
2. Число, місяць, рік і місце народження _________________________
3. Громадянство __________________________________________________
4. Місце проживання ______________________________________________
5. Місце роботи (навчання) _______________________________________
6. Посада ________________________________________________________
7. Місячний заробіток ____________________________________________
8. Чи є посадовою особою _________________________________________
9. Сімейний стан, кількість утриманців ___________________________
10. Документ, що засвідчує особу _________________________________
11. Чи притягався (-лася) раніше до адміністративної
відповідальності. Якщо притягався (-лася), то коли саме __________
__________________________________________________________________
"__"______ 200__ р. ______________________________________________
(указати дату, час та місце учинення
__________________________________________________________________
адміністративного правопорушення, повна назва об'єкта
__________________________________________________________________
та його адреса, суть правопорушення - порушення
__________________________________________________________________
встановлених законодавством правил пожежної безпеки
__________________________________________________________________
або невиконання приписів і постанов посадових осіб
__________________________________________________________________
органів державного пожежного нагляду, провадження господарської
діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або
без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської
діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи без
одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо
його одержання передбачене законом, або надання суб'єктом
господарювання органу держпожнагляду недостовірної інформації щодо
відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного
законодавства, або вказати інше.
__________________________________________________________________
Кожне правопорушення обгрунтовується пунктом
__________________________________________________________________
нормативного акта із зазначенням його повного найменування)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
12. Обставини, що пом'якшують чи обтяжують адміністративну
відповідальність за адміністративне правопорушення _____________
__________________________________________________________________
13. Факт порушення встановлених законодавством вимог пожежної
безпеки підтверджують свідки:
_______________________________ _________________
(прізвище, ім'я та по батькові) (підпис)
__________________________________________________________________
(місце проживання)
_______________________________ _________________
(прізвище, ім'я та по батькові) (підпис)
__________________________________________________________________
(місце проживання)
14. Підпис особи, яка склала протокол ____________________________
15. З протоколом ознайомлений (-на) і мені роз'яснено мої права та
обов'язки, передбачені ст. 268 Кодексу України про адміністративні
правопорушення: ознайомлюватись з матеріалами справи; давати
пояснення; подавати докази; заявляти клопотання; при розгляді
справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця
в галузі права, який за законом має право на надання правової
допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи; виступати
рідною мовою, на якій ведеться справа, і користуватися послугами
перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження;
оскаржувати постанову за справою.
16. Підпис особи, яка притягається до адміністративної
відповідальності _________________________________________________
__________________________________________________________________
17. Ваша адміністративна справа буде розглянута "___"________
200__ р. о ____ годині в приміщенні ____________________________,
розташованому за адресою: ______________________________________
18. Пояснення та зауваження особи, яка притягається до
адміністративної відповідальності, щодо суті порушення і змісту
протоколу: _______________________________________________________
За відмову давати показання або пояснення щодо себе, членів
сім'ї чи близьких родичів особа, яка притягається до
адміністративної відповідальності, відповідно до статті 63
Конституції України відповідальності не несе.
19. Підпис особи, яка притягається до адміністративної
відповідальності _________________________________________________
__________________________________________________________________
20. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної
відповідальності, від пояснень або підписання протоколу про це
робиться відповідний запис посадовою особою, яка склала протокол
__________________________________________________________________
21. Заяви, клопотання __________________________________________
__________________________________________________________________
22. Рішення органу, від імені якого складено протокол за заявою,
клопотанням ______________________________________________________
23. До протоколу долучається __________________________________
__________________________________________________________________
24. Підпис посадової особи, яка склала протокол __________________
25. Підпис особи, яка притягається до адміністративної
відповідальності, про отримання примірника протоколу
____________________________________ примірник протоколу отримано.
(прізвище та ініціали особи,
яка притягається до
адміністративної відповідальності)
_________________________ _______________________________
(дата отримання протоколу (підпис особи чи відмітка про
чи відправлення протоколу відправлення протоколу
рекомендованим листом) рекомендованим листом)
Додаток 2
до Інструкції
з оформлення матеріалів
про адміністративні
правопорушення
Назва органу держпожнагляду
(фірмовий бланк або кутовий штамп)
____________________________
(найменування районного,
районного у місті,
____________________________
міського, міжрайонного
суду (судді))
____________________________
(адреса)
ПОВІДОМЛЕННЯ
Головним (державним) інспектором з пожежного нагляду ________
(потрібне підкреслити)
__________________________________________________________________
(найменування органу, від імені якого посадова
особа уповноважена скласти
_________________________________________________________________,
протокол, спеціальне звання, її прізвище,
ім'я та по батькові)
"_____" __________ 200_ р. на громадянина(-нку) _________________,
(прізвище, ім'я та по батькові)
який (яка) є _____________________________________________________
(указується посада, повна назва суб'єкта господарської
діяльності
__________________________________________________________________
та його місцезнаходження)
_________________________________________________________________,
складено протокол _____ N _____ про адміністративне правопорушення
(серія)
відповідно до статті ____ Кодексу України про адміністративні
правопорушення за ________________________________________________
(указується конкретне порушення)
__________________________________________________________________
Відповідно до статті 221 Кодексу України про адміністративні
правопорушення ( 80732-10 ) (80732-10)
прошу розглянути протокол про
адміністративне правопорушення відносно
____________________________________ та притягнути її (його) до
адміністративної відповідальності в порядку, передбаченому чинним
законодавствомі.
Про прийняте рішення прохання повідомити орган державного
пожежного нагляду.
Додатки:
1. Протокол про адміністративне правопорушення в 1
примірнику.
2. Указати всі матеріали, що підтверджують учинення
правопорушення.
____________________ _____________________
(посада) (підпис)
Додаток 3
до Інструкції з
оформлення матеріалів про
адміністративні
правопорушення
ПОСТАНОВА
про накладення адміністративного стягнення
"____"____________ 200__ р. _________________________
(назва населеного пункту)
Я, головний (державний) інспектор з пожежного нагляду
(потрібне підкреслити) ___________________________________________
(найменування органу, спеціальне звання,
_________________________________________________________________,
прізвище, ім'я та по батькові)
розглянувши протокол, серія ___, N ____, про адміністративне
правопорушення від " " _________ 200__ р. і матеріали
адміністративної справи на громадянина (- нку) ___________________
_________________________________________________________________,
(прізвище, ім'я та по батькові, дата, рік та місце народження)
який (-яка) проживає ____________________________________________,
(точна адреса місця проживання)
працює (навчається) ______________________________________________
(точна назва та адреса установи, організації,
навчального закладу та ін.)
на посаді _______________________________________________________,
УСТАНОВИВ:
Громадянин (-нка) ____________________________________________
(прізвище, ініціали особи, щодо якої
розглядається справа, дата,
__________________________________________________________________
час та місце вчинення правопорушення, ідентифікаційний номер за
__________________________________________________________________
його наявності )
порушив (-ла) (не виконав /-ла/) вимоги пожежної безпеки,
установлені ______________________________________________________
(назва нормативних актів)
_________________________________________________________________,
а саме: __________________________________________________________
(указати суть порушення або невиконання встановлених
__________________________________________________________________
законодавством вимог пожежної безпеки, приписів і постанов
__________________________________________________________________
посадових осіб державного пожежного нагляду;
__________________________________________________________________
кожне правопорушення обгрунтовується пунктом нормативного
__________________________________________________________________
акта із зазначенням його повного найменування)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Тим самим своїми діями громадянин (-нка) ____________________
(прізвище та ініціали)
учинив (-ла) адміністративне правопорушення, передбачене ст. 175,
ст. 188-8 КУпАП (потрібну статтю підкреслити).
На підставі викладеного і керуючись статтею 223, статтями 276-
280 та статтями 283-285 КУпАП,
ПОСТАНОВИВ:
Беручи до уваги пом'якшувальні (щире розкаяння винного;
відвернення винним шкідливих наслідків правопорушення, добровільне
відшкодування збитків або усунення заподіяної шкоди; учинення
правопорушення вагітною жінкою або жінкою, яка має дитину віком до
одного року), обтяжливі (продовження протиправної поведінки,
незважаючи на вимогу уповноважених на те осіб припинити її;
повторне, протягом року, учинення однорідного правопорушення, за
яке особу вже було піддано адміністративному стягненню) обставини
(потрібне підкреслити), а також те, що громадянин (-нка)__________
__________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові особи, щодо якої
розглядається справа)
є (не є) посадовою особою (потрібне підкреслити), притягнути до
адміністративної відповідальності у вигляді ______________________
__________________________________________________________________
(вказується вид адміністративного стягнення)
__________________________________________________________________
(сума штрафу вказується літерами та цифрами)
Штраф повинен бути сплачений згідно зі ст. 307 КУпАП протягом
15 днів від дня вручення (отримання) постанови за справою про
адміністративне правопорушення в ________________________________.
(указується назва установи банку,
поточний рахунок)
З урахуванням частини другої статті 308 КУпАП у разі
несплати штрафу у строк, установлений частиною першою статті 307
КУпАП, та примусового виконання цієї постанови органами державної
виконавчої служби стягнути з особи подвійний розмір штрафу в
сумі __________ грн. (_______________________________________).
(сума словами)
Постанова може бути пред'явлена до виконання у строк до
_____________________ (протягом трьох місяців з моменту набрання
(дата)
нею законної сили);
Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів від дня її
винесення до вищого за статусом органу (вищої за статусом
посадової особи) або до районного (міського) суду в порядку,
передбаченому статтями 288-289 КУпАП.
Відповідно до статті 291 КУпАП постанова набирає законної
сили з ______________ (після закінчення строку її оскарження).
(дата)
Підпис особи, яка винесла постанову ________________________.
М.П.
Копію постанови особі, притягнутій до відповідальності,
вручено особисто _________________________________________________
(підпис особи, щодо якої розглядається справа чи
відмітка про направлення йому постанови)
"____" ____________ 200__ р.
Постанова виконана "__" ________ 200 __ р. __________________
(вказується ким
__________________________________________________________________
виконана постанова, номер документа)
Додаток 4
до Інструкції
з оформлення матеріалів
про адміністративні
правопорушення
ПОСТАНОВА
про закриття справи про адміністративне правопорушення
"___" _____________ 200__ р. м. (смт) ___________
Я,___________________________________________________________
(посада, назва органу державного пожежного нагляду,
_________________________________________________________________,
прізвище, ім'я та по батькові)
розглянув матеріали справи про адміністративне правопорушення на
громадянина (-нку) ______________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові, адреса)
__________________________________________________________________
(назва і адреса підприємства, установи, організації,
_________________________________________________________________.
ким працює або навчається)
За матеріалами справи про адміністративне правопорушення
встановлено, що __________________________________________________
(обставини, що виключають провадження у справі)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
_________________________________________________________________.
На підставі викладеного та керуючись статтями 21, 22, 284,
247 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
ПОСТАНОВИВ:
справу про адміністративне правопорушення щодо громадянина (- нки)
_________________________________________________________ закрити.
(прізвище, ім'я та по батькові)
__________________________________________________________________
(вказати про оголошення усного зауваження, передачу матеріалів на
__________________________________________________________________
розгляд громадській організації чи трудовому
__________________________________________________________________
колективу, прокурору, органу досудового слідства чи дізнання,
наявність обставин, передбачених статтею 247 КУпАП)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
_____________________ _____________________
(посада) (підпис)
Підпис про отримання копії постанови ________________________
(підпис чи
_________________________________________________________________.
відмітка про направлення постанови)
Додаток 5
до Інструкції з
оформлення матеріалів про
адміністративні
правопорушення
Назва органу держпожнагляду
(фірмовий бланк або
кутовий штамп) Відділ державної виконавчої
служби _____________________
____________________________
(місто, район, район у місті)
____________________________
(адреса)
____________________________
____________________________
Постановою, винесеною _______________________________________
(ким винесена постанова)
від " " ______ 200__ р. про накладення адміністративного стягнення
за N __, гр. (-нка) _____________________________________________,
(прізвище, ім'я та по батькові)
який (-яка) працює (навчається) __________________________________
(потрібне підкреслити) (указується місце роботи /навчання/,
__________________________________________________________________
адреса)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
на посаді __________________________________________ за порушення
(невиконання) вимог пожежної безпеки оштрафований (-на) на
_____________________________________________________________ грн.
(сума штрафу словами)
У зв'язку з тим, що гр. (-нка) ______________________________
(прізвище, ініціали)
штраф у встановлений адміністративним законодавством термін
добровільно не сплатив (-ла), прошу відповідно до статті 308 КУпАП
( 80732-10 ) (80732-10)
та Закону України "Про виконавче провадження"
( 606-14 ) (606-14)
відкрити виконавче провадження та утримати з нього
(-неї) подвійний розмір штрафу в сумі ______________ грн. (______)
(сума словами)
і внести до Державного бюджету на відповідний рахунок
__________________________________________________________________
(номер рахунку, назва установи банку)
Додаток. Постанова про накладення адміністративного стягнення
в 1 примірнику.
______________________ ___________________
(посада) (підпис)
Додаток 6
до Інструкції з
оформлення матеріалів про
адміністративні
правопорушення
РІШЕННЯ
про розгляд скарги (протесту) на постанову за справою про адміністративне правопорушення
"____" ________ 200__ р. ________________________________
(найменування населеного пункту)
Я, _________________________________________________________,
(посада, прізвище та ініціали)
розглянувши справу про адміністративне правопорушення ____________
__________________________________________________________________
(номер справи, стаття КУпАП)
на громадянина (-нку) ____________________________________________
(прізвище, ініціали)
у зв'язку із ___________________________,
(скаргою / протестом)
УСТАНОВИВ:
Адміністративне стягнення на громадянина (-нку) __________________
(прізвище та ініціали)
у вигляді _______________________________________________________,
(вказати вид адміністративного стягнення)
накладене ________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали )
за порушення (невиконання) _______________________________________
(указати суть порушення, мотиви скарги
__________________________________________________________________
/протесту/ та результати розгляду)
_________________________________________________________________.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 293 Кодексу
України про адміністративні правопорушення, вирішив:
постанову про накладення адміністративного стягнення N ______
від "___" _________ 200__ р., винесену __________________________,
(вказати, ким винесена постанова)
__________________________________________________________________
(прийняте рішення за скаргою /протестом/)
__________________________________________________________________
____________________ ____________________
(посада) (підпис)
Додаток 7
до Інструкції з
оформлення матеріалів про
адміністративні
правопорушення
СЕРІЇ
протоколів про учинення адміністративного правопорушення, встановлені для територіальних органів управління МНС України
------------------------------------------------------------------
|N з/п| Найменування регіонів |Серія адмінпротоколів|
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 1 |Автономна Республіка Крим | КРП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 2 |Вінницька область | ВІП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 3 |Волинська область | ВНП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 4 |Дніпропетровська область | ДНП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 5 |Донецька область | ДОП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 6 |Житомирська область | ЖИП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 7 |Закарпатська область | ЗАП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 8 |Запорізька область | ЗПП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 9 |Івано-Франківська область | ІФП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 10 |Київська область | КХП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 11 |місто Київ | КІП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 12 |Кіровоградська область | КДП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 13 |Луганська область | ЛГП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 14 |Львівська область | ЛВП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 15 |Миколаївська область | МИП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 16 |Одеська область | ОДП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 17 |Полтавська область | ПОП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 18 |Рівненська область | РВП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 19 |місто Севастополь | СВП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 20 |Сумська область | СУП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 21 |Тернопільська область | ТЕП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 22 |Харківська область | ХАП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 23 |Херсонська область | ХНП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 24 |Хмельницька область | ХМП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 25 |Черкаська область | ЧКП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 26 |Чернігівська область | ЧНП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 27 |Чернівецька область | ЧВП* |
|-----+------------------------------------+---------------------|
| 28 |Відділ з питань забезпечення | АП* |
| |пожежної безпеки на договірних | |
| |об'єктах при Держпожбезпеки | |
------------------------------------------------------------------
---------------
* Остання буква в серії (буква - "П") означає, що протокол має відношення до органів державного пожежного нагляду.
Додаток 8
до Інструкції з
оформлення матеріалів про
адміністративні
правопорушення
ЖУРНАЛ
видачі бланків протоколів про адміністративні правопорушення
Державний пожежний нагляд __________________________________
(місто, район, район у місті)
Головне управління (управління)
МНС України в ______________________________
(назва області, міста )
Розпочато " " ________ 200__ р.
Закінчено " " ________ 200__ р.
------------------------------------------------------------------
| N |Дата |Кількість| Серія | Бланки | Відмітка | Дата, |
|з/п|видачі| |_______ з | отримав | про | підпис |
| |прото-| |N _____ до|(посада, | прийняття |особи, яка|
| |колів | |N _____ |прізвище,|зіпсованих | прийняла |
| | | | | підпис) |протоколів |зіпсовані |
| | | | | |(серія, N) |протоколи |
|---+------+---------+----------+---------+-----------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
------------------------------------------------------------------
Додаток 9
до Інструкції з
оформлення матеріалів про
адміністративні
правопорушення
ЖУРНАЛ
обліку матеріалів про адміністративні правопорушення
Державний пожежний нагляд __________________________________
(місто, район, район у місті)
Головне управління (управління)
МНС України в ______________________________
(назва області, міста)
Розпочато " " ________ 200__ р.
Закінчено " " ________ 200__ р.
--------------------------------------------------------------------
| N |Дата |Серія та |Прізвище |Прізвище |Дата вчинення |
|з/п|реєстрації|номер |та |ім'я та по |правопорушення, |
| |протоколу |складеного|ініціали |батькові |за якою статтею |
| | |протоколу |посадової |порушника. |притягається до |
| | | |особи, яка|Найменування|адміністративної|
| | | |склала |об'єкта, |відповідальності|
| | | |протокол |його адреса | |
| | | | |та відомча | |
| | | | |належність | |
|---+----------+----------+----------+------------+----------------|
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |
--------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Прізвище та|Дата |Дата |Відмітка |Оскарження |
|ініціали |розгляду |направлення|про |(опротестування)|
|посадової |адмінсправи,|постанови |виконання |та рішення за |
|особи, яка |прийняте |на |постанови,|скаргою |
|розглядала |рішення |примусове |дата та N |(протестом) |
|адмінсправу| |виконання |квитанції | |
|-----------+------------+-----------+----------+----------------|
|7 |8 |9 |10 |11 |
------------------------------------------------------------------
Додаток 10
до Інструкції з
оформлення матеріалів про
адміністративні
правопорушення
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ
НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Державний пожежний нагляд __________________________________
(місто, район, район у місті)
Головне управління (управління)
МНС України в ______________________________
(назва області, міста)
СПРАВА N ____
про адміністративне правопорушення на гр. (-нку)
_________________________ за статтею ___________
(прізвище, ініціали)
Кодексу України про адміністративне правопорушення
Розпочато " " ________ 200__ р.
Закінчено " " ________ 200__ р.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МНС України
23.07.2003 N 251
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
ПРО АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ
-----
01. Район, місто (Довідник 1): 01. | | |
-----
-----------------
02. Дата складання: 02. | | | | | | | | |
-----------------
-------------
03. Протокол N: 03. | | | | | | |
-------------
ПРОТОКОЛ СКЛАВ
-----------------------------------------
04. Прізвище: 04. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------
-----
05. Підрозділ (Довідник 2): 05. | | |
-----
06. Посада (інспектор - 01; ст. інспектор - 02;
інженер - 03; ст. інженер - 04;
заст. начальника - 05; начальник - 06; -----
члени ДПД, ВПО, МПО - 07, інші - 08): 06. | | |
-----
ВІДОМОСТІ ПРО ПРАВОПОРУШЕННЯ
07. Стаття КУпАП -------------
(значок статті, частина, повтор): 07. | | | | | | |
-------------
-----------------
08. Дата вчинення правопорушення: 08. | | | | | | | | |
-----------------
ВІДОМОСТІ ПРО ПРАВОПОРУШНИКА
-----------------------------------------
09. Прізвище: 09. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------
-----------------------------
10. Ім'я: 10. | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------
---------------------------------------
11. По батькові: 11. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------
-----------------
12. Дата народження: 12. | | | | | | | | |
-----------------
13. Назва ---------------------------------------------
об'єкта: 13. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------
14. Назва ---------------------------------------------
посади: 14. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------
---
15. Посадова особа (так - 1, ні - 2): 15. | |
---
ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯНУТО ТА НАПРАВЛЕНО
16. Протокол розглянув (Головні державні інспектори з пожежного
нагляду: центрального (територіального) органу ДПН та їх
заступники - 01; місцевих органів ДПН - 02. Державні
інспектори з пожежного нагляду:
центрального та територіальних органів ДПН - 03; -----
державні інспектори місцевих органів ДПН - 04): 16. | | |
-----
-----------------------------------------
17. Прізвище: 17. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------
18. Протокол направлено (не направлявся - 1,
органу попереднього слідства - 2, до суду - 3, ---
адміністративній комісії (виконавчий комітет) - 4: 18. | |
---
РІШЕННЯ ОРГАНУ ДЕРЖПОЖНАГЛЯДУ ЗА СПРАВОЮ
19. Прийняте рішення (накладено штраф за ст. 120 - 01,
за ст. 175 - 02, за ст. 188-8 - 03, винесено письмове
попередження - 04, звільнити від відповідальності
за ст. 21 - 05, звільнити від відповідальності
за ст. 22 - 06, припинити провадження за -----
ст. 247 - 07): 19. | | |
-----
-----------------
20. Дата прийняття рішення: 20. | | | | | | | | |
-----------------
-------
21. Номер постанови: 21. | | | |
-------
------- -----
22. Накладено штраф на суму (грн. - коп.): 22. | | | |-| | |
------- -----
-----------------
23. Дата утримання: 23. | | | | | | | | |
-----------------
24. Дата направлення для примусового -----------------
стягнення: 24. | | | | | | | | |
-----------------
-----------------
25. Дата утримання: 25. | | | | | | | | |
-----------------
СКАРГИ, ПРОТЕСТИ, РІШЕННЯ
---
26. Надійшла скарга (ні - 1, так - 2): 26. | |
---
---
27. Скарга підтвердилась (ні - 1, так - 2): 27. | |
---
---
28. Скасовано судом (ні - 1, так - 2): 28. | |
---
---
29. Надійшов протест прокурора (ні - 1, так - 2): 29. | |
---
---
30. Протест задоволено (ні - 1, так - 2): 30. | |
---
31. Скасовано вищим за статусом органом ДПН ---
(ні - 1, так - 2): 31. | |
---
Картку заповнив: ____________________ Дата __________ ___________
(прізвище та ініціали) (підпис)
Начальник підрозділу _________________ Дата ___________ __________
(прізвище та ініціали) (підпис)
В.о. заступника начальника
Держпожбезпеки МНС України
полковник внутрішньої служби
|
І.Я.Кріса
|