УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 вересня 2012 р.
за № 1481/21793
Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державній інспекції України з питань праці
Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 (
109/2008)
"Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою вдосконалення організації особистого прийому громадян керівництвом Державної інспекції України з питань праці НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Державній інспекції України з питань праці (далі - Порядок), що додається.
2. Державній інспекції України з питань праці (В. Яцкін) забезпечити:
2.1 Організацію прийому громадян відповідно до цього Порядку.
2.2. Оприлюднення цього наказу на веб-сторінці Державної інспекції України з питань праці офіційного веб-сайту Міністерства соціальної політики України.
3. Департаменту звернень громадян та контролю виконання (Т. Шелест) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра соціальної політики В. Надрагу.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Віце-прем’єр-міністр України -
Міністр
|
С. Тігіпко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
13.08.2012 № 500
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 вересня 2012 р.
за № 1481/21793
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Державній інспекції України з питань праці
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Державній інспекції України з питань праці (далі - Держпраці).
2. Особистий прийом громадян Головою Держпраці, першим заступником Голови Держпраці, заступником Голови Держпраці (далі - керівники Держпраці) проводиться за попереднім записом у визначені графіком особистого прийому громадян керівниками Держпраці (далі - графік) дні та час.
У разі відсутності Голови Держпраці особистий прийом громадян проводить перший заступник або заступник Голови Держпраці.
У разі відсутності керівників Держпраці особистий прийом громадян проводять уповноважені ними посадові особи.
Графік затверджує та в разі потреби вносить до нього зміни заступник Голови Держпраці за погодженням з Головою Держпраці.
3. Попередній запис (не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати прийому) на особистий прийом до керівників Держпраці проводиться працівниками відділу контролю та звернень громадян (далі - Відділ) за адресою: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 51-Б, 4 поверх, кімната 5, а також за телефоном 288-10-00 кожного робочого дня з 9:30 до 17:30, за винятком часу на обідню перерву з 13:00 до 14:00.
Запис громадян на прийом до керівників Держпраці проводиться у разі, коли питання, порушене громадянином, не вирішено після особистого прийому керівниками і спеціалістами структурних підрозділів Держпраці.
До участі в проведенні прийому можуть залучатися працівники Держпраці за рішенням керівників Держпраці.
Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, повних кавалерів ордена Слави, осіб, нагороджених чотирма і більше медалями "За відвагу", жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", проводиться в першочерговому порядку.
4. Прийом громадян щодня, крім вихідних та святкових днів, проводиться працівниками Відділу, керівниками і спеціалістами структурних підрозділів Держпраці відповідно до їх компетенції з 9:30 до 17:30, за винятком часу на обідню перерву з 13:00 до 14:00.
5. Вхід громадян до Держпраці не потребує оформлення перепустки та пред’явлення документів, що посвідчують особу.
6. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівниками Держпраці розміщується на веб-сторінці Держпраці офіційного веб-сайту Мінсоцполітики.
7. Для запису на особистий прийом громадянин повинен пред’явити документ, що посвідчує його особу.
Під час попереднього запису на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).
При цьому обов’язково заповнюється реєстраційно-контрольна картка згідно з додатком 1 до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (
348-97-п)
, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
8. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося керівниками Держпраці, проводиться у разі, якщо питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішено по суті.
9. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та/або особи, які перебувають у родинних стосунках з такими громадянами і мають документи, що підтверджують їх особу.
Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.
10. Письмове звернення, яке подається громадянином на особистому прийомі, оформлюється відповідно до вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
.
Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
11. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, працівники Відділу опрацьовують проекти резолюцій до звернень громадян і подають їх на розгляд відповідним керівникам Держпраці.
12. Звернення громадян, подані на особистому прийомі, обліковуються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації (
348-97-п)
, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
Директор Департаменту
звернень громадян
та контролю виконання
|
Т. Шелест
|