УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
16.08.2013 № 503
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 серпня 2013 р.
за № 1459/23991
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 24 від 20.01.2017 (z0299-17) )

Про затвердження Переліку питань та уніфікованої форми акта перевірки для здійснення Державною інспекцією сільського господарства України та її територіальними органами планових заходів державного нагляду (контролю)

Відповідно до Земельного кодексу України (2768-14) , Законів України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (877-16) , "Про охорону прав на сорти рослин" (3116-12) , "Про дорожній рух" (3353-12) , "Про зерно та ринок зерна в Україні" (37-15) , "Про насіння і садивний матеріал" (411-15) , "Про державний контроль за використанням та охороною земель" (963-15) , "Про охорону земель" (962-15) , "Про сертифіковані товарні склади та прості і подвійні складські свідоцтва" (2286-15) , Положення про Міністерство аграрної політики та продовольства України (500/2011) , затвердженого Указом Президента України від 23 квітня 2011 року № 500, Положення про Державну інспекцію сільського господарства України (459/2011) , затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 459, та на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2010 року № 1850-р (1850-2010-р) "Про забезпечення здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік питань для здійснення Державною інспекцією сільського господарства України та її територіальними органами планових заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання вимог законодавства та уніфіковану форму акта перевірки дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства, що додаються.
2. Визнати такими, що втратили чинність, деякі накази Міністерства аграрної політики та продовольства України згідно з переліком, що додається.
3. Департаменту землеробства (Демидов О.А.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник Міністра
В.М. Давиденко
ПОГОДЖЕНО:
Т.в.о. Голови
Державної служби України
з питань регуляторної політики
та розвитку підприємництва
Міністр внутрішніх справ України
Голова Державного агентства
земельних ресурсів України
Перший заступник Голови
Державної ветеринарної
та фітосанітарної служби України
Голова Державної інспекції
сільського господарства України
О.Ю. Потімков
В.Ю. Захарченко
С.М. Тимченко
В.Є. Симонов
М.О. Вашешніков
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
16.08.2013 № 503
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 серпня 2013 р.
за № 1459/23991

ПЕРЕЛІК

питань для здійснення Державною інспекцією сільського господарства України та її територіальними органами заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання вимог законодавства

І. Перевірка дотримання суб'єктами господарювання вимог технічного регламенту зернового складу у процесі зберігання зерна та продуктів його переробки

1. Загальні питання:
1) вимоги, які містяться у наданих приписах щодо усунення порушень, виявлених попередньою перевіркою;
2) зерновий склад для надання послуг із зберігання зерна та продуктів його переробки має:
зерносховище(а);
вагове обладнання; технологічне обладнання для очищення зерна; зерносушарки; установки для вентилювання зерна; транспортні механізми; приймально-відпускні пристрої; аспіраційні системи та обладнання для видалення пилу (для елеваторів); електросилове обладнання; відповідні пристрої для контролю і автоматизації основних виробничих процесів; лабораторне обладнання; засоби обчислювальної техніки.
2. Основні вимоги до зернового складу:
1) оприлюднення інформації про зерновий склад і послуги, які він надає;
2) своєчасне звітування про обіг складських документів на зерно;
3) щомісячне декларування зерна, що зберігається;
4) наявний обсяг зерна на початок звітного періоду, що вказаний у декларації(ях), відповідає даним облікових регістрів;
5) обсяги надходження зерна за звітний період, що вказаний у декларації(ях), відповідають даним облікових регістрів;
6) обсяги використання (відпуску) зерна за звітний період, що вказаний у декларації(ях), відповідають даним облікових регістрів;
7) наявний обсяг зерна на кінець звітного періоду, що вказаний у декларації(ях), відповідає даним облікових регістрів;
8) залишки зерна на момент проведення перевірки (інвентаризації) відповідають залишкам, вказаним в останній декларації на кінець звітного періоду, з урахуванням його надходження та використання (відпуску) за період з останньої звітної дати до дати зняття залишків (інвентаризації).
3. Вимоги до території зернового складу:
1) наявність твердого покриття проїзної частини, площ і місць роботи із зерном;
2) наявність відмостків по периметру зерносховищ;
3) при в'їзді на територію зернового складу на видному місці висять плакати із зображенням схем маршрутів та точок розвантаження (завантаження) зерна, розташування основних і допоміжних будівель, запасних в'їздів-виїздів;
4) територія зернового складу утримується у чистоті та належному стані, а саме:
містки, проїзди, проходи, переїзди, естакади обладнані світловими знаками для темного періоду доби;
проїзди вільні для руху, вирівняні, без вибоїн, а в зимовий час очищені від снігу та посипані піском;
приймальні та відпускні пристрої для зерна на всі види транспорту закриті;
відходи виробництва, залишки зернових культур та зібраний пил відкритим способом не зберігаються.
4. Вимоги до інженерних споруд і мережі:
1) залізничні колії збудовані за індивідуальним проектом із дотриманням таких вимог:
місця для проведення вантажних та маневрових робіт у темний період доби освітлюються;
споруди для приймання (відвантаження) зерна пристроями сигналізації обладнані;
виходи з виробничих і допоміжних приміщень на залізничні колії обладнані перилами та плакатами, що забороняють переходити колію не в установленому місці, а також попереджувальними знаками про рух залізничного потяга;
тупики залізничних колій мають призму довжиною 5 м, виконану з піску або щебеню, і світловий сигнал;
під'їзні залізничні колії охороняються спеціальними загороджувальними засобами при перетині їх лініями електропередач, автомобільними дорогами, трубопроводами, галереями;
2) водопостачання і каналізація збудовані за індивідуальним проектом та мають стаціонарні системи водопостачання та каналізації.
5. Вимоги до об'єктів виробничого призначення:
1) на зерновому складі партії зерна розміщуються в обладнаних для їх зберігання місцях:
на складах з горизонтальними або похилими підлогами;
у металевих бункерах і силосах;
на елеваторах;
в місцях іншого типу, що забезпечують умови для зберігання зернових культур;
2) зерносховище підлогового зберігання зернових культур має:
внутрішню поверхню стін без щілин, тріщин, виступів, западин (кам'яні стіни всередині поштукатурені і побілені);
підлогу без западин, тріщин, з твердим рівним та міцним покриттям для вільного переміщення транспортних засобів і пересувних зерноочищувальних машин;
усередині складу на стінах чітко позначену лінію з попереджувальними написами щодо граничнодопустимої висоти завантаження зерном;
у місцях випуску зерна на транспортери - вертикальні колони (вищі на 0,5 м від максимального рівня засипаного в складі зерна), що прикріплені до підлоги і мають відстань не більше 165 мм між сталевими прутами;
верхня конвеєрна галерея у складі з похилими підлогами загороджена на всю висоту до даху;
у кожному механізованому складі є не менше двох додаткових кнопок "Стоп", розташованих із зовнішнього боку (по одній з кожного боку), для термінового відключення транспортера нижньої галереї.
6. Вимоги до місткостей залізобетонних елеваторів зернового складу:
1) внутрішні поверхні стін і днища елеваторів не мають виступів, ребер, поясів та западин;
2) місткості залізобетонних елеваторів закриваються суцільним перекриттям з установленими в них завантажувальними і лазовими (600 х 500 мм) люками зі спеціальними кришками;
3) елеватори обладнані аспірацією та пиловловлювальними пристроями;
4) елеватори мають устаткування, яке забезпечує повне витікання зерна з ємностей.
7. Вимоги до вагового обладнання:
1) вагове обладнання у справному стані;
2) вагове обладнання забезпечує зважування зерна з похибкою не більшою, ніж указано в паспорті на даний вид обладнання;
3) вагове обладнання повірене і тавроване та опломбоване із зазначенням у документах, коли, ким була проведена ця робота та терміну наступної повірки.
8. Загальні вимоги до виробничо-технологічної лабораторії (далі - ВТЛ):
1) ВТЛ має штат з урахуванням характеру й обсягів виконуваних зерновим складом операцій з надання послуг;
2) ВТЛ атестована (акредитована) відповідно до вимог чинного законодавства;
3) діяльність ВТЛ регламентована інструкцією про роботу виробничо-технологічної лабораторії;
4) ВТЛ має приймальну лабораторію з розташованими при в'їзді на територію зернового складу оглядовим майданчиком і цеховою лабораторією в елеваторі;
5) ВТЛ забезпечена необхідним обладнанням та відповідними приладами для визначення якості зерна, зокрема вмісту білка і числа падіння у пшениці.
9. Вимоги до ВТЛ при очищенні, сушінні, зберіганні зерна:
1) ВТЛ проводить відбір проб від партій зернових культур, аналізує кількість та характер домішок;
2) ВТЛ контролює ефективність очищення зерна на технологічному обладнанні шляхом аналізу якості зерна до та після машини;
3) ВТЛ контролює відходи III категорії на наявність у них зерна, їх вивезення та знищення;
4) ВТЛ визначає показники якості очищеної партії зерна і відходів, складає акт за формою № 34, картки аналізу зерна за формою № 47;
5) ВТЛ перевіряє (контролює) стан і якість зернових культур, що зберігаються, у визначені строки за такими ознаками:
температура зернової маси;
вологість зерна;
запах зерна;
зараженість зерна шкідниками;
колір зерна;
інші показники якості, що нормуються чинною документацією або умовами договору;
6) результати перевірки стану та якості зерна записуються в лабораторні журнали і в штабельні ярлики;
7) умови договору складського зберігання зерна виконуються.
10. Вимоги до приймання та оформлення зерна:
1) зерновий склад приймає зернові культури, що надходять на зберігання, за їх кількістю та якістю;
2) за даними товарно-транспортних накладних (v0488361-95) виписуються реєстри накладних ЗХС-3;
3) проводяться розрахунки залікової (розрахункової) ваги;
4) оформлення зерна ведеться за формою № 36 кількісно-якісного обліку зерна (z1111-08) та продуктів його переробки;
5) якість завезених на зберігання зернових культур реєструється у відповідних журналах за формами № 49, № 51, № 55, № 56, № 66, № 71, № 81, № 153.
11. Вимоги до розміщення зерна та здійснення контролю за станом його зберігання:
1) прийняте на зберігання зерно розміщене в зерносховищах за культурами, роками урожаю, класами;
2) в елеваторах силосні дошки встановлено;
3) у зерносховищах складського типу, у зерносховищах із застосуванням полімерних зернових рукавів штабельні ярлики у наявності.
12. Вимоги до ведення і оформлення складських документів на зерно та зачистки зерносховищ:
1) бланки складських документів на зерно у наявності;
2) складські документи на зерно для партій зерна, що належать різним класам, згідно з державними стандартами на ці зернові культури виписуються окремо;
3) складські документи на власне зерно, що зберігається на складі протягом дня оприбуткування, виписуються;
4) дані про видані протягом одного робочого дня складські документи в установленому порядку вносяться до Реєстру складських документів на зерно;
5) акти зачистки складаються протягом строку, що не перевищує 5 днів після вибуття партії зерна та продуктів його переробки.

ІІ. Перевірка дотримання суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства

1. Наявність документів, що посвідчують право власності чи право користування на земельну ділянку.
2. Дотримання меж земельної ділянки, закріпленої в натурі (на місцевості) межовими знаками встановленого зразка.
3. Додержання вимог земельного законодавства в процесі укладання цивільно-правових угод, передачі у власність, надання в користування, у тому числі в оренду, вилучення (викупу) земельних ділянок.
4. Виконання вимог щодо використання земельних ділянок за цільовим призначенням.
5. Наявність самовільно зайнятих земель.
6. Виконання власниками земельних ділянок та землекористувачами заходів, передбачених у проектах землеустрою.
7. Наявність спеціального дозволу органів, що здійснюють державний контроль за використанням та охороною земель, на зняття та перенесення ґрунтового покриву земельної ділянки (у випадках, передбачених законодавством).
8. Виконання умов зняття, збереження і використання родючого шару ґрунту під час проведення гірничодобувних, геологорозвідувальних, будівельних та інших робіт, пов'язаних з порушенням ґрунтового покриву (у разі здійснення таких робіт).
9. Своєчасність проведення рекультивації порушених земель в обсягах, передбачених проектом рекультивації земель.
10. Дотримання правил, установленого режиму експлуатації протиерозійних, гідротехнічних споруд, збереження захисних насаджень.
11. Збереження межових знаків.
12. Дотримання строків своєчасного повернення тимчасово зайнятих земельних ділянок та обов'язкового виконання заходів щодо приведення їх у стан, придатний для використання за призначенням.
13. Виконання заходів, передбачених проектами землеустрою, щодо захисту земель від ерозії, селів, підтоплення, заболочування, вторинного засолення, осолонцювання, пересушення, ущільнення, заростання бур'янами, чагарниками та дрібноліссям.
14. Розміщення, проектування, будівництво та введення у дію об'єктів, які негативно впливають або можуть вплинути на стан земель.
15. Додержання встановленого законодавством порядку визначення та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (за їх наявності).
16. Чи заподіяна шкода земельним ресурсам унаслідок:
1) самовільного зайняття земельної ділянки;
2) використання земельної ділянки не за цільовим призначенням;
3) зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу;
4) непроведення рекультивації порушених земель.
16. Зміна показників якісного стану ґрунтів у результаті проведення господарської діяльності на землях сільськогосподарського призначення.
17. Своєчасність проведення заходів щодо збереження, відтворення та підвищення родючості ґрунтів, передбачених проектом землеустрою.
18. Дотримання стандартів, нормативів при здійсненні протиерозійних, агротехнічних, агрохімічних, меліоративних та інших заходів, пов'язаних з охороною земель, збереженням і підвищенням родючості ґрунтів.
19. Дотримання вимог проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь.
20. Дотримання вимог щодо виконання приписів, виданих за результатами раніше здійснених контрольних заходів.

ІІІ. Перевірка дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства у сфері насінництва та розсадництва

1. Вимоги до суб'єкта насінництва та розсадництва:
1) виконання вказівок про усунення порушень щодо ведення насінництва та розсадництва за результатами раніше здійснених контрольних заходів;
2) наявність у Державному реєстрі виробників насіння і садивного матеріалу;
3) наявність дозволу відповідного володільця патенту на використання сорту;
4) закладання багаторічних насаджень плодових, ягідних, горіхоплідних, малопоширених культур, винограду та хмелю згідно з проектно-кошторисною документацією на їх створення та зрошення;
5) вирощування насіння і садивного матеріалу сортів, внесених до Державного реєстру сортів рослин, придатних для поширення в Україні (далі - Реєстр сортів рослин України), в обсязі, визначеному ліцензійним договором;
6) зберігання дублікатів проб насіння і садивного матеріалу (відповідно до біологічної здатності) упродовж строку дії сертифіката на насіння;
7) ведення по кожному сорту насінницької документації за встановленими формами і зберігання її протягом трьох років;
8) відшкодування матеріальних збитків споживачу в разі реалізації йому некондиційного насіння чи садивного матеріалу;
9) здійснення внутрішньогосподарського контролю за виробництвом і обігом насіння і садивного матеріалу;
10) введення в обіг насіння і садивного матеріалу після їх сертифікації;
11) знищення насіння, яке не може бути використане на посів, продовольчі, кормові або інші цілі, під наглядом державного інспектора територіального органу Державної інспекції сільського господарства України;
12) знищення садивного матеріалу, який не може бути використаний для створення багаторічних насаджень або в інших цілях, під наглядом державного інспектора територіального органу Державної інспекції сільського господарства України;
13) використання для сівби/посадки насіння та/або садивного матеріалу за наявності відповідного сертифіката;
14) використання кондиційного насіння і садивного матеріалу сортів, не занесених до Реєстру сортів рослин України, для посівних цілей лише у разі, якщо їх розмноження передбачено міжнародним договором для вивезення за межі України або якщо заявник сорту створює запас насіння та садивного матеріалу в період проведення державної науково-технічної експертизи.
2. Вимоги до ввезення насіння і садивного матеріалу на територію України:
1) належність насіння і садивного матеріалу, що ввозяться в Україну, до сорту, який занесений до Реєстру сортів рослин України;
2) наявність підтвердження для ввезення насіння і садивного матеріалу сортів рослин, призначених для селекційних, дослідних робіт і експонування і не занесених до Реєстру сортів рослин України та/або до Реєстру сортів рослин Організації економічного співробітництва та розвитку.
3. Ввезення в Україну в установленому законодавством порядку насіння сорту, який занесений до Реєстру сортів рослин Організації економічного співробітництва та розвитку, тих сільськогосподарських рослин, до схем сортової сертифікації яких приєдналася Україна, за умови, що воно призначене для розмноження і подальшого вивезення за межі країни.
4. Наявність дозволу на ввезення в Україну насіння сорту, не внесеного до Реєстру сортів рослин України, у разі недобору насіння сільськогосподарських рослин через складні погодно-кліматичні умови.

IV. Перевірка дотримання суб'єктами господарювання вимог щодо експлуатації та технічного стану тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів

1. Виконання вимог приписів, виданих за результатами раніше здійснених контрольних заходів.
2. Здійснення реєстрації (перереєстрації) машин протягом десяти діб після їх придбання, митного оформлення, одержання або виникнення обставин, що потребують внесення змін до реєстраційних документів.
3. Дотримання суб'єктом господарювання, який здійснює обов'язковий технічний контроль машин, графіка здійснення обов'язкового технічного контролю.
4. Наявність на машини, які підлягають обов'язковому технічному контролю, протоколів перевірки технічного стану машин.
5. Здійснення кріплення реєстраційних обліково-ідентифікаційних табличок з ідентифікаційним номером з використанням спеціальних заклепок.
6. Здійснення суб'єктами господарювання кріплення реєстраційних обліково-ідентифікаційних табличок на машинах та складових частинах у місцях, передбачених пунктом 9.6 розділу IX Порядку роботи, пов'язаної з реєстрацією та зняттям з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (z1491-11) , затвердженого наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 22 листопада 2011 року № 644, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 року за № 1491/20229.
7. Наявність сертифіката відповідності на машини, конструкція і технічний стан яких відповідають вимогам чинних в Україні правил, нормативів і стандартів.
8. Обладнання дизелів машин електростартерною системою пуску або пусковим двигуном, керування якими має здійснюватися з кабіни машини.
9. Відсутність на машинах прогарів, механічних пробоїн та нещільностей між її елементами (в системі випуску відпрацьованих газів двигунів), слідів витоку палива, оливи та охолоджувальної рідини, несправності гальмівної системи, рульового керування, зовнішніх світлових приладів, гідравлічної та пневматичної систем, шин, коліс та гусениць, зазначених у главах 3 - 7 Вимог до технічного стану тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (z0462-09) , затверджених наказом Міністерства аграрної політики України від 06 травня 2009 року № 316, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 26 травня 2009 року за № 462/16478.
10. Укомплектованість машин приладами, запасними частинами та інструментами відповідно до настанови щодо експлуатації.
11. Наявність у навчальних закладах власних або орендованих машин тих категорій, згідно з якими здійснюються підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації трактористів-машиністів, проходження їх обов'язкового технічного контролю та здійснення реєстрації (перереєстрації).
12. Вимоги законодавства з охорони праці та правила техніки безпеки при експлуатації машин дотримуються.
13. Наявність в осіб, які керують машинами, реєстраційних документів, документів на право керування, а також медичної довідки про стан здоров'я.
14. Внесення суб'єктом господарювання, якого внесено до реєстру суб'єктів господарювання, уповноважених здійснювати перевірку технічного стану машин, результатів перевірок та вимірювань до протоколу перевірки технічного стану машин.
15. Проходження працівниками, які вносять інформацію про результати проведення перевірки технічного стану машин до уніфікованої автоматизованої електронно-облікової системи, підготовки до роботи з такою системою.
16. Наявність у суб'єкта господарювання, який здійснює обов'язковий технічний контроль машин, сертифікованих засобів вимірювальної техніки, які пройшли повірку або державну метрологічну атестацію.
17. Постановка на облік у Державній інспекції сільського господарства України та її територіальних органах суб'єкта господарювання, який здійснює оптову або роздрібну торгівлю машинами та їх складовими частинами, що мають ідентифікаційні номери, ведення ним обліку в електронному вигляді надходжень, продажу та передачі машин та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, дотримання умов зберігання бланків суворої звітності, проходження відповідної підготовки працівниками суб'єкта господарювання, які здійснюють огляд і звіряння ідентифікаційних номерів машин.
18. Дотримання суб'єктами господарювання, які виробляють та/або вводять в обіг машини, вимог відповідних технічних регламентів.
19. Проведення перед початком серійного виробництва спеціальних випробувань машин; відповідність конструкції машин вимогам сучасних правил, нормативів і стандартів, встановленим рівням викидів забруднюючих речовин в атмосферу; узгодженість нормативно-технічної документації з відповідними уповноваженими державними органами.

V. Перевірка дотримання суб'єктами господарювання вимог законодавства у сфері охорони прав на сорти рослин

1. Поширення суб’єктом господарювання сортів рослин, що внесені до Державного реєстру сортів рослин, придатних для поширення в Україні.
2. Належність суб’єкта господарювання до роботодавця (власника сорту) та здійснення виплати винагороди авторові (авторам) сортів рослин.
3. Сплачування винагороди автору за створення сорту рослин у розмірі не менше ніж 5 відсотків від загальної суми коштів, отриманих роботодавцем (власником сорту) за використання сорту (на час використання сорту), а щодо сортів деревних і чагарникових рослин та винограду - не менше ніж 8 відсотків.
4. Забезпечення володільцем патенту збереження сорту або його вихідних компонентів протягом строку чинності патенту.
5. Ведення первинного насінництва сорту власником майнового права інтелектуальної власності на поширення сорту рослин.
Зазначений Перелік є вичерпним. Здійснення заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання
вимог законодавства з інших питань, які не включені до Переліку, забороняється.
Директор
Департаменту землеробства
О.А. Демидов
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
16.08.2013 № 503

УНІФІКОВАНА ФОРМА

акта перевірки дотримання суб’єктами господарювання вимог законодавства (Акт перевірки)

( Див. текст (z1459-13F198) )
Директор
Департаменту землеробства
О.А. Демидов
Додаток
до наказу Міністерства
аграрної політики
та продовольства України
16.08.2013 № 503

ПЕРЕЛІК

деяких наказів Міністерства аграрної політики та продовольства України, визнаних такими, що втратили чинність

1. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 12 липня 2012 року № 424 (z1289-12) "Про затвердження Переліку питань та уніфікованої форми акта перевірки для здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання вимог земельного законодавства", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 30 липня 2012 року за № 1289/21601.
2. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 03 грудня 2012 року № 746 (z2113-12) "Про затвердження Переліку питань та уніфікованої форми акта перевірки для здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання вимог щодо експлуатації та технічного стану тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18 грудня 2012 року за № 2113/22425.
3. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 29 січня 2013 року № 42 (z0253-13) "Про затвердження Переліку питань та уніфікованої форми акта перевірки для здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання вимог законодавства у сфері насінництва та розсадництва", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 13 лютого 2013 року за № 253/22785.
4. Наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11 лютого 2013 року № 83 (z0280-13) "Про затвердження переліку питань та уніфікованої форми акта перевірки для здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) за дотриманням суб'єктами господарювання вимог технічного регламенту зернового складу у процесі зберігання зерна та продуктів його переробки", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 лютого 2013 року за № 280/22812.
Директор
Департаменту землеробства
О.А. Демидов