01.08.2008 N 100
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 вересня 2008 р.
за N 831/15522
Голова
|
К.О.Ващенко
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
України з питань
регуляторної політики
та підприємництва
01.08.2008 N 100
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 вересня 2008 р.
за N 831/15522
Директор департаменту
дозвільної системи
|
О.В.Андрєєв
|
Додаток 1
до Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності
щодо використання бланків
довідки з реєстру документів
дозвільного характеру
------------------------------------------------------------------
| N |Найменування | Кількість |Залишок бланків на | Потреба в |
|з/п | бланка | отриманих |___________________| бланках |
| | | бланків | поточного року |на наступний|
| | |у поточному | | рік |
| | | році | | |
|----+-------------+------------+-------------------+------------|
| 1 |Бланки | | | |
| |довідки з | | | |
| |реєстру | | | |
| |документів | | | |
| |дозвільного | | | |
| |характеру | | | |
------------------------------------------------------------------
_____________________ ___________ _________________________
(посада) (підпис) (прізвище та ініціали)
Директор департаменту
дозвільної системи
|
О.В.Андрєєв
|
Додаток 2
до Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності
щодо використання бланків
довідки з реєстру документів
дозвільного характеру
_________________ N __________ ______________________
(дата) (номер) (місце складання акта)
Згідно з ________________________________________________ від
"___" ____________ ____ р. N ___ комісія у складі:
1. Голова комісії ___________________________________________
(прізвище та ініціали, посада)
2. Член комісії ___________________________________________
(прізвище та ініціали, посада)
3. Член комісії ___________________________________________
(прізвище та ініціали, посада)
4. Член комісії ___________________________________________
(прізвище та ініціали, посада)
5. Член комісії ___________________________________________
(прізвище та ініціали, посада)
склала цей акт про те, що "___" ____________ ____ р. з Державного
підприємства "Інформаційно-ресурсний центр" згідно з накладною
N ____ від "___" _________ р. було прийнято та перевірено
наявність бланків довідки з реєстру документів дозвільного
характеру, серії _____ з N____ до N___ у кількості
__________________________________
(указати цифрами)
(________________________________________________________________)
(указати словами)
одиниць, які одержані в _________________ пачках, з них виявлено
(указати цифрами)
пошкоджених _________________
(указати цифрами)
При перевірці одержаних бланків установлено, що бланки
довідки з реєстру документів дозвільного характеру серії _____ з
N____ до N___ у кількості ________________________
(указати цифрами)
(________________________________________________________________)
(указати словами)
одиниць є в наявності, що відповідає накладній від
"___" ____________ ____ р. N ___.
1. Голова комісії ______________ ____________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
2. Член комісії ______________ ____________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
3. Член комісії ______________ ____________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
4. Член комісії ______________ ____________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
5. Член комісії ______________ ____________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Директор департаменту
дозвільної системи
|
О.В.Андрєєв
|
Додаток 3
до Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності
щодо використання бланків
довідки з реєстру документів
дозвільного характеру
_________________ N __________ ______________________
(дата) (місце складання акта)
Комісія _____________________________________________________
(найменування міської ради, районної, районної
_________________________________________________________________,
у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій,
код за ЄДРПОУ)
створена згідно з ________________________________________________
(назва та вид документа органу державної влади
щодо створення комісії)
від "___" ____________ ____ р. N ___, у складі:
1. Голова комісії __________________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
2. Член комісії __________________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
3. Член комісії __________________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
4. Член комісії __________________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
5. Член комісії __________________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
та комісія _______________________________________________________
(найменування міської ради, районної, районної у містах
_________________________________________________________________,
Києві та Севастополі державних адміністрацій,
код за ЄДРПОУ)
створена згідно з ________________________________________________
(назва та вид документа органу щодо створення комісії)
від "___" ____________ ____ р. N ___, у складі:
1. Голова комісії __________________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
2. Член комісії __________________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
3. Член комісії __________________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
4. Член комісії __________________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
5. Член комісії __________________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
склали цей акт про те, що "___" ____________ ________ року
__________________________________________________________________
(найменування міської ради, районної, районної у містах Києві
та Севастополі державних адміністрацій)
в особі _________________________________________________________
(прізвище, ініціали адміністратора або іншої посадової особи)
передав (ла), а __________________________________________________
(найменування міської ради, районної, районної
у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій)
в особі __________________________________________________________
(прізвище, ініціали адміністратора або іншої посадової особи)
прийняв (ла) бланки довідки з реєстру документів дозвільного
характеру, серія ________________ від N _____ до N _________ у
кількості ___________________________
(указати кількість цифрами)
__________________________________________________________одиниць.
(указати кількість словами)
Пошкоджених пачок немає, серія та номери бланків відповідають
накладній N ____________ від "___"____________20__ року.
______________________________ _____________________________
(посадова особа відповідного (посадова особа відповідного
органу державної влади) органу державної влади)
______________________________ ______________________________
(підпис, прізвище, ініціали) (підпис, прізвище, ініціали)
Директор департаменту
дозвільної системи
|
О.В.Андрєєв
|
Додаток 4
до Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності
щодо використання бланків
довідки з реєстру документів
дозвільного характеру
_____ ________________________
Розпочато "___" ____________ 20__ р.
Закінчено "___" ____________ 20__ р.
ОПРИБУТКУВАННЯ
-----------------------------------------------------------------------------
| N | Дата | Вид |Номер акта |Кількість бланків, що взяті |Посадова особа,|
|з/п|взяття|бланка,|приймання- | на облік | що отримала |
| | на | що |передавання| | бланки |
| |облік | взято |бланків, що|----------------------------+---------------|
| |бланка| на | взяті на | з | до |усього| на |прізвище|підпис|
| | | облік | облік |(серія,|(серія,| |суму | та | |
| | | | |номер) |номер) | |(грн)|ініціали| |
| | | | | | | | | | |
|---+------+-------+-----------+-------+-------+------+-----+--------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|---+------+-------+-----------+-------+-------+------+-----+--------+------|
| | | | | | | | | | |
|---+------+-------+-----------+-------+-------+------+-----+--------+------|
| | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------
ВИДАТОК
-----------------------------------------------------------------------------------------
| N | Дата | Вид |Номер акта | Період, за | Знято з | Кількість |Посадова особа,|
|з/п|зняття|бланка, |приймання- | який | обліку |бланків, що | що звітувала |
| |бланка| що |передавання| витрачено | витрачених | залишилися | про |
| | з | зніма- |бланків, за| бланки | бланків | на обліку | витрачені |
| |обліку| ється |яким узято | | | | бланки |
| | |з обліку| на облік |-------------+------------+------------+---------------|
| | |як вит- |бланки, що | з | до |усього| на |усього| на |прізвище|підпис|
| | |рачений |знімаються |(день,|(день,| |суму | |суму | та | |
| | | |з обліку як|місяць|місяць| |(грн)| |(грн)|ініціали| |
| | | | витрачені | рік)| рік)| | | | | | |
|---+------+--------+-----------+------+------+------+-----+------+-----+--------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|---+------+--------+-----------+------+------+------+-----+------+-----+--------+------|
| | | | | | | | | | | | |
|---+------+--------+-----------+------+------+------+-----+------+-----+--------+------|
| | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------
Директор департаменту
дозвільної системи
|
О.В.Андрєєв
|
Додаток 5
до Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності
щодо використання бланків
довідки з реєстру документів
дозвільного характеру
Адміністратор _______________ Діапазон бланків, за яким
складається звіт:
Серія _________
N ___________
Орган: ______________________________________________________
Дата формування: ____________________________________________
Діапазон бланків Серія ____________
на сторінці N ____________
Тип бланка: довідка з реєстру документів дозвільного
характеру.
Витрачені бланки
------------------------------------------------------------------
|01 | |02 | |03 | |04 | |05 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|06 | |07 | |08 | |09 | |10 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|11 | |12 | |13 | |14 | |15 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|16 | |17 | |18 | |19 | |20 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|21 | |22 | |23 | |24 | |25 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|26 | |27 | |28 | |29 | |30 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|31 | |32 | |33 | |34 | |35 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|36 | |37 | |38 | |39 | |40 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|41 | |42 | |43 | |44 | |45 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|46 | |47 | |48 | |49 | |50 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|51 | |52 | |53 | |54 | |55 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|56 | |57 | |58 | |59 | |60 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|61 | |62 | |63 | |64 | |65 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|66 | |67 | |68 | |69 | |70 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|71 | |72 | |73 | |74 | |75 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|76 | |77 | |78 | |79 | |80 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|81 | |82 | |83 | |84 | |85 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|86 | |87 | |88 | |89 | |90 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|91 | |92 | |93 | |94 | |95 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|96 | |97 | |98 | |99 | |00 | |
------------------------------------------------------------------
У графах таблиці надруковано останні дві цифри номера бланка
Посада ___________________ Підпис ______________ Дата ___________
М.П.
Зіпсовані бланки
------------------------------------------------------------------
|01 | |02 | |03 | |04 | |05 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|06 | |07 | |08 | |09 | |10 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|11 | |12 | |13 | |14 | |15 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|16 | |17 | |18 | |19 | |20 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|21 | |22 | |23 | |24 | |25 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|26 | |27 | |28 | |29 | |30 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|31 | |32 | |33 | |34 | |35 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|36 | |37 | |38 | |39 | |40 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|41 | |42 | |43 | |44 | |45 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|46 | |47 | |48 | |49 | |50 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|51 | |52 | |53 | |54 | |55 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|56 | |57 | |58 | |59 | |60 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|61 | |62 | |63 | |64 | |65 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|66 | |67 | |68 | |69 | |70 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|71 | |72 | |73 | |74 | |75 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|76 | |77 | |78 | |79 | |80 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|81 | |82 | |83 | |84 | |85 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|86 | |87 | |88 | |89 | |90 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|91 | |92 | |93 | |94 | |95 | |
|-------+-----+-------+-----+-------+----+------+----+------+----|
|96 | |97 | |98 | |99 | |00 | |
------------------------------------------------------------------
Посада ___________________ Підпис ______________ Дата ___________
М.П.
Директор департаменту
дозвільної системи
|
О.В.Андрєєв
|
Додаток 6
до Інструкції про порядок
замовлення, постачання,
обліку та звітності
щодо використання бланків
довідки з реєстру документів
дозвільного характеру
за період з "___" _________ ____ р. до "___" _________ ____ р.
"___" _________ ____ р. N ______ ___________________
(місце складання)
Комісія, створена наказом ___________________________________
(найменування міської ради, районної,
__________________________________________________________________
районної у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій,
код за ЄДРПОУ)
від "___" ___________ ____ р. N ______ у складі:
Голова комісії ____________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
Член комісії ____________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
Член комісії ____________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
склала цей акт про те, що "___" ___________ ____ р. було проведено
списання та знищення бланків, які за період з "___" __________
____ р. до "___" ___________ ____ р. були зіпсовані при
оформленні, пошкоджені під час зберігання або при розкритті пачок,
виявлені дефектними при їх виготовленні.
Усього комісією знищено шляхом ______________________________
(указати вид знищення: різання або спалення)
бланків у кількості _________________ (__________________________)
(указати цифрами) (указати словами)
одиниць на загальну суму _________________ (_____________________)
(указати цифрами) (указати словами)
грн.
З них: бланків ______________________________________________
(вид бланків)
у кількості _________________ (__________________________________)
(указати цифрами) (указати словами)
одиниць таких серій і номерів:
------------------------------------------------------------------
| N з/п | Серія | Номер бланка | Вирізані серія та номер бланка |
|--------+-------+--------------+--------------------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
------------------------------------------------------------------
На суму _________________ (____________________________) грн.
(указати цифрами) (указати словами)
Голова комісії _____________________ _______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Член комісії _____________________ _______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Член комісії _____________________ _______________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Директор департаменту
дозвільної системи
|
О.В.Андрєєв
|