від 13 лютого 2013 р. № 394
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
Інд. 70
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 лютого 2013 р. № 394
Додаток 1
до Програми
Джерела фінансування
|
Обсяг фінансування, млн. гривень
|
У тому числі за роками
|
||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
||
Державний бюджет
|
337,703
|
6,208
|
149,3
|
107,997
|
69,57
|
4,628
|
Інші джерела
|
56,372
|
8,704
|
9,627
|
9,922
|
10,236
|
17,883
|
Усього
|
394,075
|
14,912
|
158,927
|
117,919
|
79,806
|
22,511
|
Додаток 2
до Програми
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 6 вересня 2017 р. № 681 (681-2017-п) )
Найменування завдання
|
Найменування показника
|
Значення показника
|
Найменування заходу
|
Головний розпорядник бюджетних коштів
|
Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет)
|
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень
|
У тому числі за роками
|
|||||||||
усього
|
за роками
|
|||||||||||||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
|||||||
1. Проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії серед суб’єктів права на безоплатну правову допомогу, адвокатів, органів, уповноважених здійснювати затримання, арешт чи взяття під варту осіб, органів місцевого самоврядування, громадських організацій
|
загальний тираж
|
10000
|
2000
|
2000
|
2000
|
2000
|
2000
|
1) видання книг та брошур з тематики безоплатної вторинної правової допомоги для адвокатів, а також студентів, які навчаються за спеціальністю "Право"
|
Мін’юст
|
державний бюджет
|
0,244
|
|
0,078
|
0,081
|
0,085
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
0,163
|
0,074
|
|
|
|
0,089
|
||
тираж
|
3455000
|
691000
|
691000
|
691000
|
691000
|
691000
|
2) друкування пам’яток для громадян, виявлених працівниками центрів обліку бездомних громадян, осіб, затриманих за підозрою у вчиненні кримінального або адміністративного правопорушення, ветеранів війни та осіб, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" (3551-12)
|
-"-
|
державний бюджет
|
1,318
|
|
0,54
|
0,38
|
0,398
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
0,761
|
0,346
|
|
|
|
0,415
|
|
|
-"-
|
1400000
|
280000
|
280000
|
280000
|
280000
|
280000
|
3) друкування кишенькових календарів для громадян, що оформлюють субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг
|
-"-
|
державний бюджет
|
0,741
|
|
0,237
|
0,247
|
0,257
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
0,492
|
0,224
|
|
|
|
0,268
|
|
|
-"-
|
5000
|
1000
|
1000
|
1000
|
1000
|
1000
|
4) друкування настінних календарів для організацій та установ, задіяних у системі надання безоплатної правової допомоги
|
-"-
|
державний бюджет
|
0,248
|
|
0,079
|
0,083
|
0,086
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
0,165
|
0,075
|
|
|
|
0,09
|
|
|
-"-
|
75000
|
15000
|
15000
|
15000
|
15000
|
15000
|
5) виготовлення наклейок, що містять єдиний телефонний номер системи
|
-"-
|
державний бюджет
|
0,05
|
|
0,016
|
0,017
|
0,017
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
безоплатної правової допомоги (0-800-213-103) для розміщення у місцях ув’язнення
|
|
інші джерела
|
0,033
|
0,015
|
|
|
|
0,018
|
|
загальний тираж
|
18750
|
3750
|
3750
|
3750
|
3750
|
3750
|
6) видання книг та брошур для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, що перебувають у центрах соціально-психологічної реабілітації дітей, інтернатах, притулках для дітей, дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях
|
Мін’юст
|
державний бюджет
|
0,066
|
|
0,021
|
0,022
|
0,023
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
0,044
|
0,02
|
|
|
|
0,024
|
|
|
тираж
|
75000
|
15000
|
15000
|
15000
|
15000
|
15000
|
7) друкування плакатів, що містять інформацію про порядок надання безоплатної правової допомоги та єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги (0-800-213-103)
|
-"-
|
державний бюджет
|
0,05
|
|
0,016
|
0,017
|
0,017
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
0,033
|
0,015
|
|
|
|
0,018
|
|
|
загальний тираж
|
13500
|
2700
|
2700
|
2700
|
2700
|
2700
|
8) підготовка і друкування матеріалів, зокрема таких, що містять інформацію довідково-енциклопедичного характеру про розвиток системи надання безоплатної правової допомоги
|
-"-
|
державний бюджет
|
0,301
|
0,07
|
0,074
|
0,077
|
0,08
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
0,084
|
|
|
|
|
0,084
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9) розміщення соціальної реклами, що містять інформацію про надання безоплатної правової допомоги та єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги (0-800-213-103):
|
-"-
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
|
строк розміщення, місяців
|
24
|
|
12
|
6
|
6
|
|
у метрополітені
|
-"-
|
державний бюджет
|
5,487
|
|
2,656
|
1,385
|
1,446
|
|
|
-"-
|
24
|
|
12
|
6
|
6
|
|
у вагонах приміських електро- та дизель-поїздів
|
-"-
|
державний бюджет
|
3,057
|
|
1,48
|
0,772
|
0,805
|
|
|
кількість білбордів
|
1300
|
|
520
|
260
|
260
|
260
|
на білбордах
|
-"-
|
державний бюджет
|
16,567
|
|
8,022
|
4,182
|
4,363
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
4,55
|
|
|
|
|
4,55
|
|
кількість сітілайтів
|
4050
|
|
1620
|
810
|
810
|
810
|
на сітілайтах
|
-"-
|
державний бюджет
|
4,594
|
|
2,224
|
1,159
|
1,211
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
1,261
|
|
|
|
|
1,261
|
|
загальний тираж
|
1680000
|
|
840000
|
420000
|
420000
|
|
на квитанціях про сплату житлово-комунальних послуг
|
Мін’юст
|
державний бюджет
|
0,611
|
|
0,296
|
0,154
|
0,161
|
|
|
кількість учасників
|
400
|
80
|
80
|
80
|
80
|
80
|
10) проведення тренінгів для тренерів-волонтерів, представників громадських організацій, що працюють із суб’єктами права на безоплатну правову допомогу, здійснення інших заходів щодо інформування суб’єктів права на безоплатну правову допомогу про реалізацію їх прав
|
-"-
|
інші джерела
|
0,55
|
0,11
|
0,11
|
0,11
|
0,11
|
0,11
|
|
кількість програм
|
108
|
|
27
|
27
|
27
|
27
|
11) розроблення та виконання програм інституціонального розвитку юридичних клінік та громадських організацій, що працюють із суб’єктами права на безоплатну правову допомогу
|
-"-
|
інші джерела
|
10
|
|
2,5
|
2,5
|
2,5
|
2,5
|
|
кількість конференцій
|
4
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
12) проведення міжнародної конференції з метою обговорення актуальних питань розвитку системи надання безоплатної правової допомоги
|
-"-
|
державний бюджет
|
1,984
|
|
0,634
|
0,661
|
0,689
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
0,6
|
0,6
|
|
|
|
|
|
|
кількість засідань
|
405
|
14
|
148
|
81
|
81
|
81
|
13) проведення на регіональному рівні засідань за круглим столом з метою обговорення актуальних питань розвитку системи надання безоплатної правової допомоги
|
-"-
|
державний бюджет
|
4,434
|
0,089
|
2,11
|
1,093
|
1,142
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
1,69
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
1,29
|
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60,178
|
1,738
|
21,193
|
13,04
|
13,49
|
10,717
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
39,752
|
0,159
|
18,483
|
10,33
|
10,78
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
20,426
|
1,579
|
2,71
|
2,71
|
2,71
|
10,717
|
2. Створення комплексної інформаційно-аналітичної системи забезпечення надання безоплатної правової допомоги (далі - комплексна інформаційно-аналітична система)
|
кількість автоматизованих робочих місць
|
3263
|
|
1929
|
644
|
690
|
|
1) розроблення та впровадження комплексної інформаційно-аналітичної системи
|
Мін’юст
|
державний бюджет
|
83,634
|
3,5
|
45,194
|
18,416
|
16,524
|
|
|
кількість відвідувачів веб-порталу безоплатної правової допомоги
|
630000
|
100000
|
110000
|
120000
|
150000
|
150000
|
2) розроблення програмного забезпечення для роботи із комплексною інформаційно-аналітичною системою
|
Мін’юст
|
державний бюджет
|
0,158
|
0,05
|
0,053
|
0,055
|
|
|
|
кількість кіосків
|
2661
|
|
1080
|
1276
|
305
|
|
3) встановлення інформаційних кіосків, що забезпечують надання інформації з питань безоплатної правової допомоги
|
-"-
|
-"-
|
88,169
|
|
35,193
|
42,463
|
10,513
|
|
Разом за завданням 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
171,961
|
3,55
|
80,44
|
60,934
|
27,037
|
|
3. Створення та забезпечення функціонування мережі центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги
|
кількість центрів
|
105
|
|
45
|
28
|
30
|
2
|
1) утворення центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги
|
-"-
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
кв. метрів
|
16713
|
333
|
5850
|
4760
|
3640
|
2130
|
2) проведення ремонту приміщень центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги
|
-"-
|
-"-
|
50,699
|
1,5
|
18,533
|
15,722
|
12,547
|
2,397
|
|
|
одиниць
|
12543
|
|
1890
|
6157
|
3270
|
1226
|
3) придбання меблів для обладнання робочих місць працівників центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та адвокатів
|
-"-
|
-"-
|
9,757
|
|
1,213
|
5,223
|
2,435
|
0,886
|
|
-"-
|
1602
|
|
315
|
561
|
360
|
366
|
4) обладнання центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги офісною технікою
|
-"-
|
-"-
|
3,208
|
|
0,433
|
0,868
|
0,562
|
1,345
|
|
кількість центрів
|
131
|
|
73
|
28
|
30
|
|
5) підключення центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги до каналу зв’язку високої пропускної спроможності шляхом монтажу/оренди оптоволоконних ліній з’єднання з провайдерами послуг
|
-"-
|
-"-
|
36,596
|
0,999
|
19,272
|
7,707
|
8,618
|
|
|
кількість центрів
|
131
|
|
73
|
28
|
30
|
|
6) організація системи IP-телефонії у центрах з надання безоплатної вторинної правової допомоги та їх інтеграція до комплексної інформаційно-аналітичної системи
|
Мін’юст
|
державний бюджет
|
12,7
|
|
5,992
|
3,167
|
3,541
|
|
Разом за завданням 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
112,96
|
2,499
|
45,443
|
32,687
|
27,703
|
4,628
|
4. Організація роботи з підготовки, перепідготовки фахівців за спеціальністю "Право", підвищення кваліфікації адвокатів, залучених до надання безоплатної правової допомоги, та працівників, відповідальних за організацію надання безоплатної правової допомоги
|
кількість програм
|
74
|
8
|
20
|
18
|
17
|
11
|
1) участь у розробленні (удосконаленні) навчальних програм з підготовки, перепідготовки фахівців за спеціальністю "Право" у навчальних закладах
|
-"-
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
-"-
|
135
|
27
|
27
|
27
|
27
|
27
|
2) участь у розробленні (удосконаленні) програм підвищення кваліфікації для адвокатів, залучених до надання безоплатної вторинної правової допомоги
|
-"-
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість адвокатів
|
11000
|
2500
|
2500
|
2500
|
2500
|
1000
|
3) організація підвищення кваліфікації адвокатів, залучених до надання безоплатної вторинної правової допомоги
|
|
інші джерела
|
31,344
|
6,55
|
6,917
|
7,212
|
7,526
|
3,139
|
|
кількість семінарів
|
540
|
8
|
208
|
108
|
108
|
108
|
4) проведення тематичних семінарів для адвокатів, залучених до надання безоплатної вторинної правової допомоги
|
-"-
|
державний бюджет
|
8,405
|
|
3,991
|
2,16
|
2,254
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
2,495
|
0,145
|
|
|
|
2,35
|
|
|
кількість тренінгів
|
156
|
24
|
33
|
42
|
33
|
24
|
5) проведення тренінгів для адвокатів, залучених до надання безоплатної вторинної правової допомоги, працівників центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, та інших осіб, залучених до організації надання безоплатної правової допомоги
|
-"-
|
державний бюджет
|
2,125
|
|
0,626
|
0,818
|
0,681
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
0,945
|
0,43
|
|
|
|
0,515
|
|
|
кількість працівників
|
1308
|
|
120
|
396
|
396
|
396
|
6) проведення стажування для працівників центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги
|
-"-
|
державний бюджет
|
2,5
|
|
0,317
|
1,068
|
1,115
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
1,162
|
|
|
|
|
1,162
|
|
Разом за завданням 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48,976
|
7,125
|
11,851
|
11,258
|
11,576
|
7,166
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
13,03
|
|
4,934
|
4,046
|
4,05
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
35,946
|
7,125
|
6,917
|
7,212
|
7,526
|
7,166
|
Усього за Програмою
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
394,075
|
14,912
|
158,927
|
117,919
|
79,806
|
22,511
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
337,703
|
6,208
|
149,3
|
107,997
|
69,57
|
4,628
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
56,372
|
8,704
|
9,627
|
9,922
|
10,236
|
17,883
|
Додаток 3
до Програми
Найменування завдання
|
Найменування показників виконання завдання
|
Одиниця виміру
|
Значення показників
|
|||||
усього
|
у тому числі за роками
|
|||||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
||||
( Пункт 1 виключено на підставі Постанови КМ № 681 від 06.09.2017 (681-2017-п)
)
|
||||||||
2. Проведення інформаційно-роз’яснювальної кампанії серед суб’єктів права на безоплатну правову допомогу, адвокатів, органів, уповноважених здійснювати затримання, арешт чи взяття під варту осіб, органів місцевого самоврядування, громадських організацій
|
гранично допустима частка відмов від послуг адвоката особами, затриманими в адміністративному та кримінальному процесуальному порядку
|
відсотків
|
29
|
33
|
31
|
29
|
27
|
25
|
3. Створення комплексної інформаційно-аналітичної системи забезпечення надання безоплатної правової допомоги
|
кількість утворених автоматизованих одиниць робочих місць в інформаційно-аналітичній системі забезпечення надання безоплатної правової допомоги
|
|
3263
|
|
1929
|
644
|
690
|
|
4. Створення та забезпечення функціонування мережі центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги
|
кількість кримінальних проваджень, у яких надано вторинну правову допомогу за дорученнями зазначених центрів
|
-"-
|
73250
|
14650
|
14650
|
14650
|
14650
|
14650
|
кількість новоутворених центрів
|
-"-
|
105
|
|
45
|
28
|
30
|
2
|
|
5. Організація роботи з підготовки, перепідготовки фахівців за спеціальністю "Право", підвищення кваліфікації адвокатів, залучених до надання безоплатної правової допомоги, та працівників, відповідальних за організацію надання безоплатної правової допомоги
|
кількість адвокатів, кваліфікацію яких підвищено
|
|
11000
|
2500
|
2500
|
2500
|
2500
|
1000
|