УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
24.01.2011 N 3-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
9 лютого 2011 р.
за N 167/18905
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Пенсійного фонду N 19-2 (z1129-17) від 21.08.2017 )

Про затвердження Порядку взаємодії органів державної податкової служби і органів Пенсійного фонду України під час організації та проведення планових перевірок

Відповідно до абзацу третього пункту 2 статті 13 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (2464-17) , пункту 12 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.10.2007 N 1261 (1261-2007-п) , правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок взаємодії органів державної податкової служби і органів Пенсійного фонду України під час організації та проведення планових перевірок, що додається (z0167-11) .
2. Департаменту надходження доходів (Литвиненко В.В.) та юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову для державної реєстрації до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління Короневського В.М.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
Голова правління
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник Міністра праці
та соціальної політики України
Б.Зайчук
Л.Дроздова