03.12.2013 № 1428
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 грудня 2013 р.
за № 2177/24709
Міністр економічного
розвитку і торгівлі України
|
І.М. Прасолов
|
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної служби України
з питань регуляторної політики
та розвитку підприємництва
|
М.Ю. Бродський
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
03.12.2013 № 1428
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 грудня 2013 р.
за № 2177/24709
Директор департаменту
розвитку реального
сектору економіки
|
О.В. Пендзин
|
Додаток 1
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
Статті витрат
|
Фактичні витрати за звітний період (рік)
|
Плановані витрати
|
||
всього (грн)
|
на 1 Гкал. (грн)
|
всього (грн)
|
на 1 Гкал. (грн)
|
|
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
1.1. Витрати на придбання палива
|
|
|
|
|
1.2. Витрати на придбання електроенергії для технологічних потреб
|
|
|
|
|
1.3. Витрати на придбання теплової енергії в інших суб’єктів господарювання
|
|
|
|
|
1.4. Витрати на транспортування теплової енергії іншими суб’єктами господарювання
|
|
|
|
|
1.5. Витрати на холодну воду
|
|
|
|
|
1.6. Інші прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на сировину
|
|
|
|
|
витрати на основні і допоміжні матеріали
|
|
|
|
|
витрати на запасні частини
|
|
|
|
|
витрати на куповані комплектувальні вироби
|
|
|
|
|
витрати на напівфабрикати та інші матеріальні ресурси
|
|
|
|
|
2. Прямі витрати на оплату праці, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата виробничого персоналу
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата виробничого персоналу
|
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу
|
|
|
|
|
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників
|
|
|
|
|
амортизація основних виробничих засобів
|
|
|
|
|
амортизація інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення
|
|
|
|
|
інші прямі витрати, що включаються до виробничої собівартості (розшифрувати)
|
|
|
|
|
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням виробництва, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень апарату управління цехами, дільницями
|
|
|
|
|
4.2. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів
|
|
|
|
|
4.3. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
експлуатація основних засобів та інших необоротних активів
|
|
|
|
|
ремонт основних засобів та інших необоротних активів
|
|
|
|
|
страхування основних засобів та інших необоротних активів
|
|
|
|
|
операційна оренда основних засобів та інших необоротних активів
|
|
|
|
|
4.4. Витрати на удосконалення технології та організацію виробництва
|
|
|
|
|
4.5. Витрати на централізоване водопостачання та водовідведення
|
|
|
|
|
4.6. Витрати на освітлення
|
|
|
|
|
4.7. Витрати на дезінфекцію, дератизацію
|
|
|
|
|
4.8. Витрати на вивезення сміття
|
|
|
|
|
4.9. Витрати на інші заходи, пов'язані з утриманням виробничих приміщень
|
|
|
|
|
4.10. Витрати на обслуговування виробничого процесу, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю послуг
|
|
|
|
|
4.11. Витрати на охорону праці, дотримання вимог техніки безпеки і охорону навколишнього середовища
|
|
|
|
|
4.12. Витрати на пожежну і сторожову охорону об'єктів виробничого та загальновиробничого призначення, утримання санітарних зон
|
|
|
|
|
4.13. Витрати, пов’язані із забезпеченням належного стану обладнання, виконанням ремонтно-налагоджувальних робіт, освоєнням нових потужностей
|
|
|
|
|
4.14. Сплата податків і зборів
|
|
|
|
|
5. Адміністративні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
5.1. Витрати на оплату праці, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
5.2. Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
5.3. Інші витрати на утримання апарату управління, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів
|
|
|
|
|
використання малоцінних і швидкозношуваних предметів, придбання канцелярських товарів
|
|
|
|
|
оплата періодичних професійних видань
|
|
|
|
|
5.4. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальногосподарського використання
|
|
|
|
|
5.5. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського використання: всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
ремонт
|
|
|
|
|
оренду
|
|
|
|
|
страхування майна
|
|
|
|
|
централізоване водопостачання та водовідведення
|
|
|
|
|
освітлення
|
|
|
|
|
охорону
|
|
|
|
|
5.6. Витрати на оплату професійних послуг (юридичних, аудиторських, з оцінки майна тощо)
|
|
|
|
|
5.7. Витрати на оплату послуг зв’язку
|
|
|
|
|
5.8. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування, послуг банків
|
|
|
|
|
5.9. Витрати на оплату податків і зборів, крім включених до виробничої собівартості
|
|
|
|
|
5.10. Витрати на розв’язання спорів у судах
|
|
|
|
|
5.11. Витрати на придбання пально-мастильних матеріалів для потреб апарату управління підприємством
|
|
|
|
|
6. Витрати зі збуту, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
6.1. Витрати на оплату праці персоналу, що безпосередньо здійснює збут теплової енергії споживачам, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
6.2. Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
6.3. Оплата службових відряджень, витрати на підготовку та перепідготовку персоналу
|
|
|
|
|
6.4. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів підрозділів, що безпосередньо здійснюють збут теплової енергії споживачам
|
|
|
|
|
6.5. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, пов’язаних зі збутом послуг, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на оренду
|
|
|
|
|
витрати на страхування
|
|
|
|
|
витрати на ремонт
|
|
|
|
|
витрати на водопостачання і водовідведення
|
|
|
|
|
витрати на освітлення
|
|
|
|
|
витрати на охорону
|
|
|
|
|
6.6. Витрати на оплату інформаційних послуг, безпосередньо пов’язаних із збутом теплової енергії споживачам
|
|
|
|
|
6.7. Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів за спожиту теплову енергію
|
|
|
|
|
6.8. Витрати на придбання канцелярських товарів і виготовлення розрахункових документів про оплату спожитої теплоенергії
|
|
|
|
|
6.9. Витрати на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт (включаючи демонтаж, транспортування та монтаж) засобів обліку теплової енергії, які є власністю ліцензіата
|
|
|
|
|
7. Інші витрати з операційної діяльності
|
|
|
|
|
8. Фінансові витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на сплату відсотків за користування отриманими кредитами
|
|
|
|
|
інші витрати, пов’язані із запозиченнями, для провадження ліцензованої діяльності
|
|
|
|
|
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8)
|
|
|
|
|
Достовірність інформації гарантую.
Керівник __________ ______________________
М. П. (підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 2
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
Статті витрат
|
Фактичні витрати за звітний період (рік)
|
Плановані витрати
|
||
всього (грн)
|
на 1 м куб. (грн)
|
всього (грн)
|
на 1 м куб. (грн)
|
|
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати, пов’язані з використанням електроенергії для технологічних потреб
|
|
|
|
|
витрати на придбання води в інших підприємств та/або очищення власних стічних вод іншими підприємствами
|
|
|
|
|
витрати на придбання реагентів для очищення і знезараження питної води та/або стічних вод
|
|
|
|
|
інші прямі матеріальні витрати, за винятком вартості зворотних відходів (розшифрувати)
|
|
|
|
|
2. Прямі витрати на оплату праці, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата виробничого персоналу
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата виробничого персоналу
|
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу
|
|
|
|
|
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для виробничого персоналу
|
|
|
|
|
амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення
|
|
|
|
|
інші прямі витрати (розшифрувати)
|
|
|
|
|
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням виробництва, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень апарату управління цехами, дільницями
|
|
|
|
|
4.2. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальновиробничого призначення
|
|
|
|
|
4.3. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
експлуатація
|
|
|
|
|
ремонт
|
|
|
|
|
страхування
|
|
|
|
|
операційна оренда
|
|
|
|
|
4.4. Витрати на удосконалення технології та організації виробництва
|
|
|
|
|
4.5. Утримання виробничих приміщень, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на опалення
|
|
|
|
|
витрати на освітлення
|
|
|
|
|
витрати на дезінфекцію
|
|
|
|
|
витрати на дератизацію
|
|
|
|
|
витрати на вивезення сміття
|
|
|
|
|
інші заходи, пов’язані з утриманням виробничих приміщень
|
|
|
|
|
4.6. Витрати на обслуговування виробничого процесу, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
оплата праці
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю
|
|
|
|
|
4.7. Витрати на охорону праці, дотримання техніки безпеки і охорону навколишнього природного середовища
|
|
|
|
|
4.8. Витрати на пожежну і сторожову охорону об’єктів виробничого та загальновиробничого призначення, утримання санітарних зон
|
|
|
|
|
4.9. Витрати на оплату послуг спеціалізованих підприємств з проведення планових перевірок стану обладнання, виконання регламентних вимог
|
|
|
|
|
4.10. Сплата податків та зборів
|
|
|
|
|
4.11. Інші загальновиробничі витрати (розшифрувати)
|
|
|
|
|
5. Адміністративні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
5.1. Витрати, пов’язані з управлінням підприємства, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
витрати на підготовку та перепідготовку кадрів
|
|
|
|
|
витрати на використання малоцінних та швидкозношуваних предметів, придбання канцелярських товарів
|
|
|
|
|
витрати на передплату професійних періодичних видань
|
|
|
|
|
5.2. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальногосподарського використання
|
|
|
|
|
5.3. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського призначення, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
ремонт
|
|
|
|
|
оренду
|
|
|
|
|
страхування майна
|
|
|
|
|
опалення
|
|
|
|
|
освітлення
|
|
|
|
|
охорону
|
|
|
|
|
5.4. Оплата професійних послуг (юридичні, аудиторські, оцінка майна)
|
|
|
|
|
5.5. Витрати на оплату послуг зв’язку
|
|
|
|
|
5.6. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування, послуг банків
|
|
|
|
|
5.7. Податки, збори (обов’язкові платежі), крім включених до виробничої собівартості
|
|
|
|
|
5.8. Витрати на розв’язання спорів у судах
|
|
|
|
|
5.9. Витрати на пально-мастильні матеріали для потреб апарату управління підприємством
|
|
|
|
|
6. Витрати зі збуту послуг, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
6.1. Витрати на оплату праці персоналу, пов’язані зі збутом послуг, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
6.2. Відрахування на загальнообов’язкове державне страхування
|
|
|
|
|
6.3. Оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
6.4. Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу
|
|
|
|
|
6.5. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом послуг
|
|
|
|
|
6.6. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом послуг, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
оренда
|
|
|
|
|
страхування майна
|
|
|
|
|
ремонт
|
|
|
|
|
опалення
|
|
|
|
|
освітлення
|
|
|
|
|
охорона
|
|
|
|
|
6.7. Оплата інформаційних послуг, безпосередньо пов’язаних зі збутом
|
|
|
|
|
6.8. Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів
|
|
|
|
|
6.9. Витрати на канцелярські товари і виготовлення розрахункових документів про оплату послуг
|
|
|
|
|
6.10. Витрати на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт засобів обліку води, які є власністю ліцензіата
|
|
|
|
|
7. Інші витрати з операційної діяльності, всього
|
|
|
|
|
8. Фінансові витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на сплату відсотків за користування отриманими кредитами
|
|
|
|
|
інші витрати
|
|
|
|
|
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8)
|
|
|
|
|
Достовірність інформації гарантую.
Керівник __________ ______________________
М. П. (підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 3
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
Статті витрат
|
Фактичні витрати за звітний період (рік)
|
Плановані витрати
|
||
всього (грн)
|
на 1 м куб. (грн)
|
всього (грн)
|
на 1 м куб. (грн)
|
|
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на паливно-енергетичні ресурси
|
|
|
|
|
витрати на матеріали
|
|
|
|
|
витрати на запасні частини
|
|
|
|
|
витрати на куповані комплектувальні вироби
|
|
|
|
|
витрати на напівфабрикати та інші матеріальні ресурси
|
|
|
|
|
2. Прямі витрати з оплати праці, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата виробничого персоналу
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата виробничого персоналу
|
|
|
|
|
інші гарантійні, заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу
|
|
|
|
|
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування виробничого персоналу
|
|
|
|
|
амортизація основних виробничих засобів
|
|
|
|
|
амортизація інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення
|
|
|
|
|
інші виробничі витрати (розшифрувати)
|
|
|
|
|
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням виробництва, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне страхування
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів
|
|
|
|
|
4.2. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
експлуатація основних засобів та інших необоротних активів
|
|
|
|
|
ремонт основних засобів та інших необоротних активів
|
|
|
|
|
страхування основних засобів та інших необоротних активів
|
|
|
|
|
оренда основних засобів та інших необоротних активів
|
|
|
|
|
утримання санітарних зон
|
|
|
|
|
оплата послуг інших спеціалізованих підприємств
|
|
|
|
|
освоєння нових потужностей та проведення планових перевірок стану обладнання, виконання регламентних робіт
|
|
|
|
|
4.3. Витрати на опалення, освітлення, дезінфекцію, дератизацію виробничих приміщень, інші витрати на експлуатацію виробничих приміщень
|
|
|
|
|
4.4. Обслуговування виробничого процесу та інших допоміжних виробництв
|
|
|
|
|
4.5. Охорона навколишнього середовища
|
|
|
|
|
4.6. Удосконалення технології та виробництва
|
|
|
|
|
4.7. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальновиробничого призначення
|
|
|
|
|
4.8. Податки та збори (обов’язкові платежі)
|
|
|
|
|
4.9. Інші загальновиробничі витрати (розшифрувати)
|
|
|
|
|
5. Адміністативні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
утримання апарату управління та персоналу (основна та додаткова заробітна плата, гарантійні та компенсаційні виплати, внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, оплата службових відряджень, виплата з підготовки та перепідготовки кадрів)
|
|
|
|
|
амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів адміністративного призначення
|
|
|
|
|
утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів
|
|
|
|
|
оплата професійних послуг (юридичних, аудиторських)
|
|
|
|
|
оплата послуг зв’язку
|
|
|
|
|
оплата розрахунково-касового обслуговування, послуг банків
|
|
|
|
|
оплата податків і зборів, крім включених до виробничої собівартості
|
|
|
|
|
інші витрати (канцелярські витрати, використання МШП, спори в судах, передплата періодичних видань тощо)
|
|
|
|
|
інші адміністративні витрати (розшифрувати)
|
|
|
|
|
6. Витрати зі збуту послуг, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
оплата праці та сплата внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
оплата інформаційних послуг
|
|
|
|
|
витрати на виготовлення розрахункових документів
|
|
|
|
|
амортизація основних засобів, пов’язаних зі збутом послуг
|
|
|
|
|
інші витрати зі збуту (розшифрувати)
|
|
|
|
|
7. Інші витрати з операційної діяльності, всього
|
|
|
|
|
8. Фінансові витрати всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на відсотки зі сплати за кредитами
|
|
|
|
|
витрати за договором фінансового лізингу (оренди)
|
|
|
|
|
витрати, пов'язані із запозиченнями для цілей інвестиційної діяльності
|
|
|
|
|
інші фінансові витрати
|
|
|
|
|
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8)
|
|
|
|
|
Достовірність інформації гарантую.
Керівник __________ ______________________
М. П. (підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 4
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
Статті витрат
|
Фактичні витрати за звітний період (рік)
|
Плановані витрати
|
||
всього (грн)
|
на 1 Гкал. (грн)
|
всього (грн)
|
на 1 Гкал. (грн)
|
|
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на придбання теплової енергії
|
|
|
|
|
витрати на придбання електричної енергії
|
|
|
|
|
витрати, пов’язані з використанням матеріалів
|
|
|
|
|
витрати на запасні частини
|
|
|
|
|
витрати на куповані комплектувальні вироби
|
|
|
|
|
витрати на напівфабрикати та інші матеріальні ресурси
|
|
|
|
|
2. Прямі витрати на оплату праці, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата виробничого персоналу
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата виробничого персоналу
|
|
|
|
|
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування виробничого персоналу
|
|
|
|
|
амортизація основних виробничих засобів
|
|
|
|
|
амортизація інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення
|
|
|
|
|
інші виробничі витрати (розшифрувати)
|
|
|
|
|
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням виробництва, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне страхування
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів
|
|
|
|
|
4.2. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
експлуатація
|
|
|
|
|
ремонт
|
|
|
|
|
страхування
|
|
|
|
|
оренда
|
|
|
|
|
пожежна і сторожова охорона об’єктів виробничого призначення
|
|
|
|
|
утримання санітарних зон
|
|
|
|
|
оплата робіт сторонніх організацій, пов’язаних з наданням послуги
|
|
|
|
|
освоєння нових потужностей
|
|
|
|
|
проведення планових перевірок стану обладнання та виконання регламентних робіт, передбачених проектно-технічною документацією
|
|
|
|
|
4.3. Витрати на опалення
|
|
|
|
|
4.4. Витрати на освітлення
|
|
|
|
|
4.5. Витрати на дезінфекцію, дератизацію виробничих приміщень
|
|
|
|
|
4.6. Витрати на вивезення сміття
|
|
|
|
|
4.7. Інші витрати на експлуатацію виробничих приміщень
|
|
|
|
|
4.8. Витрати на обслуговування основного та допоміжних виробничих процесів, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
використання малоцінних і швидкозношуваних предметів
|
|
|
|
|
забезпечення охорони праці
|
|
|
|
|
дотримання вимог техніки безпеки
|
|
|
|
|
обов’язкове страхування водіїв автотранспорту
|
|
|
|
|
оплата послуг інших підприємств
|
|
|
|
|
службові відрядження робітників ремонтних цехів та допоміжних виробництв
|
|
|
|
|
послуги зв’язку
|
|
|
|
|
4.9. Витрати на охорону навколишнього природного середовища
|
|
|
|
|
4.10. Витрати на удосконалення технології та організації виробництва
|
|
|
|
|
4.11. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальновиробничого призначення
|
|
|
|
|
4.12. Сплата податків та зборів
|
|
|
|
|
5. Адміністративні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
5.1. Витрати на утримання апарату управління та персоналу, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів
|
|
|
|
|
5.2. Амортизація основних засобів
|
|
|
|
|
5.3. Амортизація інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів
|
|
|
|
|
5.4. Витрати на утримання основних засобів
|
|
|
|
|
5.5. Витрати на утримання інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів
|
|
|
|
|
5.6. Витрати на оплату професійних послуг (юридичних, аудиторських, з оцінки майна тощо)
|
|
|
|
|
5.7. Витрати на оплату послуг зв’язку
|
|
|
|
|
5.8. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування та інших послуг банків
|
|
|
|
|
5.9. Оплата податків і зборів
|
|
|
|
|
5.10. Витрати, пов’язані з використанням малоцінних та швидкозношуваних предметів, придбанням канцелярських товарів
|
|
|
|
|
5.11. Витрати на розв’язання спорів у судах
|
|
|
|
|
5.12. Витрати на передплату періодичних професійних видань
|
|
|
|
|
6. Витрати зі збуту послуг, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
6.1. Витрати на оплату праці персоналу зі збуту послуг, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
заохочувальні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
6.2. Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
6.3. Витрати на оплату службових відряджень
|
|
|
|
|
6.4. Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу
|
|
|
|
|
6.5. Витрати на оплату інформаційних послуг
|
|
|
|
|
6.6. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
оренда
|
|
|
|
|
страхування
|
|
|
|
|
ремонт
|
|
|
|
|
оплата комунальних послуг
|
|
|
|
|
охорона
|
|
|
|
|
6.7. Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів за надання послуг
|
|
|
|
|
6.8. Витрати на придбання канцелярських товарів і виготовлення розрахункових документів про оплату послуг
|
|
|
|
|
6.9. Витрати на оплату послуг інформаційно-обчислювальних центрів
|
|
|
|
|
6.10. Витрати на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт (включаючи демонтаж, транспортування та монтаж після повірки) будинкових приладів обліку теплової енергії, якщо зазначені прилади є власністю підприємства
|
|
|
|
|
6.11. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів
|
|
|
|
|
7. Інші витрати з операційної діяльності, всього
|
|
|
|
|
8. Фінансові витрати всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на сплату відсотків за користування отриманими кредитами
|
|
|
|
|
інші витрати, пов'язані із запозиченнями, для цілей інвестиційної (пов’язаної з основною) діяльності
|
|
|
|
|
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8)
|
|
|
|
|
Достовірність інформації гарантую.
Керівник __________ ______________________
М. П. (підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 5
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
Статті витрат
|
Фактичні витрати за звітний період (рік)
|
Плановані витрати
|
||
всього (грн)
|
на 1 м-3 (грн)
|
всього (грн)
|
на 1 м-3 (грн)
|
|
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на придбання теплової енергії
|
|
|
|
|
витрати на придбання електричної енергії
|
|
|
|
|
витрати на питну воду
|
|
|
|
|
витрати, пов’язані з використанням матеріалів
|
|
|
|
|
витрати, пов’язані з використанням запасних частин
|
|
|
|
|
витрати на куповані комплектувальні вироби
|
|
|
|
|
витрати на напівфабрикати та інші матеріальні ресурси
|
|
|
|
|
2. Прямі витрати на оплату праці, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата виробничого персоналу
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата виробничого персоналу
|
|
|
|
|
інші гарантійні, заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу
|
|
|
|
|
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
амортизація основних виробничих засобів
|
|
|
|
|
амортизація інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення
|
|
|
|
|
інші виробничі витрати
|
|
|
|
|
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням діяльності з надання послуг, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів
|
|
|
|
|
4.2. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі на:
|
|
|
|
|
експлуатацію
|
|
|
|
|
ремонт
|
|
|
|
|
страхування
|
|
|
|
|
оренду
|
|
|
|
|
пожежну і сторожову охорону
|
|
|
|
|
утримання санітарних зон
|
|
|
|
|
оплату послуг, пов’язаних з виконанням робіт, що віднесені до процесу надання послуг
|
|
|
|
|
освоєння нових потужностей
|
|
|
|
|
проведення планових перевірок стану обладнання, виконання регламентних робіт, передбачених проектно-технічною документацією
|
|
|
|
|
4.3. Витрати на опалення
|
|
|
|
|
4.4. Витрати на освітлення
|
|
|
|
|
4.5. Витрати на дезінфекцію та дератизацію
|
|
|
|
|
4.6. Витрати на вивезення сміття
|
|
|
|
|
4.7. Інші витрати
|
|
|
|
|
4.8. Витрати на обслуговування виробничого процесу та інших допоміжних виробництв, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
використання малоцінних і швидкозношуваних предметів
|
|
|
|
|
витрати на забезпечення охорони праці
|
|
|
|
|
витрати на техніку безпеки
|
|
|
|
|
витрати на обов’язкове страхування водіїв автотранспортних засобів
|
|
|
|
|
оплата послуг інших підприємств
|
|
|
|
|
службові відрядження працівників ремонтних цехів та інших допоміжних виробництв
|
|
|
|
|
послуги зв’язку
|
|
|
|
|
4.9. Витрати на охорону навколишнього природного середовища
|
|
|
|
|
4.10. Витрати на удосконалення технології та організації виробництва
|
|
|
|
|
4.11. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальновиробничого призначення
|
|
|
|
|
4.12. Сплата податків та зборів (обов’язкові платежі)
|
|
|
|
|
5. Адміністративні витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
5.1. Витрати на утримання апарату управління та персоналу, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
підготовка та перепідготовка кадрів
|
|
|
|
|
5.2. Амортизація основних засобів адміністративного призначення
|
|
|
|
|
5.3. Амортизація інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів
|
|
|
|
|
5.4. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів
|
|
|
|
|
5.5. Витрати на оплату професійних послуг (юридичних, аудиторських, з оцінки майна тощо)
|
|
|
|
|
5.6. Витрати на оплату послуг зв’язку
|
|
|
|
|
5.7. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування та інших послуг банків
|
|
|
|
|
5.8. Оплата податків і зборів
|
|
|
|
|
5.9. Витрати, пов’язані з використанням малоцінних та швидкозношуваних предметів, придбанням канцелярських товарів
|
|
|
|
|
5.10. Витрати на розв’язання спорів у судах
|
|
|
|
|
5.11. Передплата періодичних професійних видань
|
|
|
|
|
6. Витрати зі збуту послуг, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
6.1. Витрати на оплату праці персоналу зі збуту послуг, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
основна заробітна плата
|
|
|
|
|
додаткова заробітна плата
|
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати
|
|
|
|
|
6.2. Внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування
|
|
|
|
|
6.3. Оплата службових відряджень
|
|
|
|
|
6.4. Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу
|
|
|
|
|
6.5. Витрати на оплату інформаційних послуг
|
|
|
|
|
6.6. Витрати на утримання основних засобів та інших необоротних матеріальних активів, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
оренда
|
|
|
|
|
страхування
|
|
|
|
|
ремонт
|
|
|
|
|
оплата комунальних послуг
|
|
|
|
|
витрати на охорону
|
|
|
|
|
6.7. Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів за надання послуг
|
|
|
|
|
6.8. Витрати на придбання канцелярських товарів і виготовлення розрахункових документів про оплату послуг
|
|
|
|
|
6.9. Витрати на оплату послуг інформаційно-обчислювальних центрів
|
|
|
|
|
6.10. Витрати на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт (включаючи демонтаж, транспортування та монтаж після повірки) будинкових приладів обліку гарячої води, що є власністю підприємства
|
|
|
|
|
6.11. Амортизація основних та інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів
|
|
|
|
|
7. Інші витрати з операційної діяльності, всього
|
|
|
|
|
8. Фінансові витрати, всього, у тому числі:
|
|
|
|
|
витрати на сплату відсотків за користування отриманими кредитами
|
|
|
|
|
інші витрати, пов’язані із запозиченнями, для цілей інвестиційної (пов’язаної з основною) діяльності
|
|
|
|
|
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8)
|
|
|
|
|
Достовірність інформації гарантую.
Керівник __________ ______________________
М. П. (підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 6
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
Витрати з прибирання прибудинкової території
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Норма обслуговування на 1 особу (двірника)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Заробітна плата
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
4
|
Відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
%
|
|
|
|
|
5
|
Накладні витрати
|
%
|
|
|
|
|
6
|
Матеріальні витрати
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
7
|
Вартість послуг субпідрядних організацій*
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
8
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
9
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з прибирання сходових кліток
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), які мають окремі виходи безпосередньо на сходові клітки, що влаштовані з урахуванням вимог державних будівельних норм та зазначені у технічних паспортах на нежитлові приміщення
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Площа сходових кліток, маршів, місць загального користування
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Норма обслуговування на 1 особу (прибиральника)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
4
|
Заробітна плата
|
грн
|
|
|
|
|
5
|
Відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
%
|
|
|
|
|
6
|
Накладні витрати
|
%
|
|
|
|
|
7
|
Матеріальні витрати
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
8
|
Вартість послуг субпідрядних організацій*
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
9
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
10
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з вивезення побутових відходів, нараховані для фізичних осіб, реєстрація місця проживання яких здійснена за адресою житлового будинку (гуртожитку)**
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Кількість фізичних осіб, реєстрація місця проживання яких здійснена за адресою житлового будинку (гуртожитку)**
|
осіб
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Норма вивезення твердих побутових відходів на одну фізичну особу
|
м-3
|
|
x
|
|
x
|
4
|
Норма вивезення великогабаритних відходів на одну фізичну особу
|
м-3
|
|
x
|
|
x
|
5
|
Норма вивезення ремонтних відходів на одну фізичну особу
|
м-3
|
|
x
|
|
x
|
6
|
Норма вивезення рідких відходів на одну фізичну особу
|
м-3
|
|
x
|
|
x
|
7
|
Вартість вивезення твердих побутових відходів
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
8
|
Вартість вивезення великогабаритних відходів
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
9
|
Вартість вивезення рідких відходів
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
10
|
Вартість вивезення ремонтних відходів
|
грн
|
х
|
|
х
|
|
11
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
12
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Заробітна плата
|
грн
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
%
|
|
|
|
|
4
|
Накладні витрати
|
%
|
|
|
|
|
5
|
Матеріальні витрати
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
6
|
Вартість послуг субпідрядних організацій*
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
7
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
8
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з технічного обслуговування ліфтів
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа квартир (житлових приміщень у гуртожитку), нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) (крім квартир першого поверху та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), що не мають окремих виходів безпосередньо на сходові клітки)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Кількість ліфтів у житловому будинку (гуртожитку)
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Вартість обслуговування (без електроенергії) одного ліфта з розрахунку на місяць (обчислюється відповідно до Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації, затвердженого Мінрегіоном)
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
4
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
5
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з обслуговування систем диспетчеризації (підтримання в робочому стані систем у ліфті, на вході до ліфта та на робочому місці диспетчера)
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа квартир (житлових приміщень у гуртожитку), нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) (крім квартир першого поверху та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), що не мають окремих виходів безпосередньо на сходові клітки)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Заробітна плата
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
3
|
Відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
%
|
|
|
|
|
4
|
Накладні витрати
|
%
|
|
|
|
|
5
|
Матеріальні витрати
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
6
|
Вартість послуг субпідрядних організацій*
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
7
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
8
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення і зливової каналізації та з ліквідації аварій у внутрішньоквартирних мережах
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Норма обслуговування на 1 особу (слюсаря-сантехніка) систем гарячого водопостачання
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Норма обслуговування на 1 особу (слюсаря-сантехніка) систем централізованого опалення
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
4
|
Норма обслуговування на 1 особу (слюсаря-сантехніка) систем холодного водопостачання і зливової каналізації
|
квартир
|
|
x
|
|
x
|
5
|
Норма обслуговування на 1 особу (слюсаря-сантехніка) систем підкачування води
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
6
|
Норма обслуговування на 1 особу (електрогазозварника)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
7
|
Заробітна плата
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
8
|
Відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
%
|
x
|
|
x
|
|
9
|
Накладні витрати
|
%
|
x
|
|
x
|
|
10
|
Матеріальні витрати
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
11
|
Вартість послуг субпідрядних організацій*
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
12
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
13
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення і зливової каналізації та з ліквідації аварій у внутрішньоквартирних мережах
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Норма обслуговування на 1 особу (слюсаря-сантехніка) систем гарячого водопостачання
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Норма обслуговування на 1 особу (слюсаря-сантехніка) систем централізованого опалення
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
4
|
Норма обслуговування на 1 особу (слюсаря-сантехніка) систем холодного водопостачання і зливової каналізації
|
квартир
|
|
x
|
|
x
|
5
|
Норма обслуговування на 1 особу (слюсаря-сантехніка) систем підкачування води
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
6
|
Норма обслуговування на 1 особу (електрогазозварника)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
7
|
Заробітна плата
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
8
|
Відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
%
|
x
|
|
x
|
|
9
|
Накладні витрати
|
%
|
x
|
|
x
|
|
10
|
Матеріальні витрати
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
11
|
Вартість послуг субпідрядних організацій*
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
12
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
13
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з дератизації
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Площа підвалу (першого поверху) житлового будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Кількість сміттєприймальних камер будинку
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
4
|
Середньомісячний тариф на проведення дератизаційних робіт
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
5
|
Середньомісячний тариф на проведення дератизаційних робіт в одній сміттєприймальній камері будинку
|
грн/шт.
|
x
|
|
x
|
|
6
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
7
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з дезінсекції
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Площа підвалу (першого поверху) житлового будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Вартість проведення робіт з дезінсекції, визначена згідно з калькуляцією відповідної санітарно-епідеміологічної служби
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
4
|
Всього витрат
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
5
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з обслуговування димовентиляційних каналів
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Фактична кількість димовентиляційних каналів
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Нормативна кількість димовентиляційних каналів
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
4
|
Норма обслуговування на 1 особу (пічника) опалювальних печей і домашніх вогнищ
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
5
|
Норма обслуговування на 1 особу (пічника) вентиляційних каналів і каналів для відведення продуктів згоряння газу в нагрівальних приладах і газифікованих печах
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
6
|
Заробітна плата
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
7
|
Відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
%
|
|
|
|
|
8
|
Накладні витрати
|
%
|
|
|
|
|
9
|
Матеріальні витрати
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
10
|
Вартість послуг субпідрядних організацій*
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
11
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
12
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Вартість робіт з технічного обслуговування та поточного ремонту систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також за наявності інших внутрішньобудинкових інженерних систем
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Заробітна плата
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
3
|
Відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
%
|
|
|
|
|
4
|
Накладні витрати
|
%
|
|
|
|
|
5
|
Матеріальні витрати
|
грн
|
х
|
|
х
|
|
6
|
Вартість послуг субпідрядних організацій*
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
7
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
8
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (зокрема, спортивних, дитячих та інших майданчиків)
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Вартість ремонту конструктивних елементів
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
3
|
Вартість ремонту внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
4
|
Вартість ремонту технічних пристроїв будинку
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
5
|
Вартість робіт з підготовки житлового фонду до сезонної експлуатації
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
6
|
Вартість ремонту елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (зокрема, спортивних, дитячих та інших майданчиків)
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
7
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
8
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з поливання дворів, клумб і газонів
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Площа дворів
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Площа газонів та (або) клумб
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
4
|
Норма витрат води з поливання дворів
|
м-3/м-2
|
|
x
|
|
x
|
5
|
Норма витрат води з поливання газонів та (або) клумб
|
м-3/м-2
|
|
x
|
|
x
|
6
|
Розрахункова кількість днів за пору року, коли проводиться поливання дворів
|
днів
|
|
x
|
|
x
|
7
|
Розрахункова кількість днів за пору року, коли проводиться поливання газонів та (або) клумб
|
днів
|
|
x
|
|
x
|
8
|
Ціна 1 м-2 води, використаної для поливання
|
грн/м-3
|
|
x
|
|
x
|
9
|
Всього витрат
|
грн/м-3
|
|
x
|
|
x
|
10
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
|
x
|
|
x
|
Витрати з прибирання і вивезення снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території протиожеледними сумішами
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Індивідуальна норма прибирання і вивезення снігу та посипання протиожеледними сумішами
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Вартість прибирання і вивезення снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території протиожеледними сумішами
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
4
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
5
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з експлуатації номерних знаків на будинках
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Вартість номерного знака
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
3
|
Кількість знаків на будинку
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
4
|
Строк експлуатації номерних знаків
|
місяців
|
|
x
|
|
x
|
5
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
6
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з освітлення місць загального користування і підвальних приміщень та підкачування води
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку)) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Норма обслуговування на 1 особу (електромонтера) прихованої (відкритої) проводки
|
квартир
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Норма осблуговування на 1 особу (електромонтера) силових електроустановок (електродвигунів)
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
4
|
Заробітна плата
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
5
|
Відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
%
|
|
|
|
|
6
|
Накладні витрати
|
%
|
|
|
|
|
7
|
Матеріальні витрати
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
8
|
Вартість послуг субпідрядних організацій*
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
9
|
Тариф на електроенергію
|
грн за 1 кВт·г
|
x
|
|
x
|
|
10
|
Кількість електроенергії, що використовується для освітлення місць загального користування, підвальних приміщень та підкачування води з розрахунку на місяць
|
кВт/г
|
|
х
|
|
х
|
11
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
12
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з енергопостачання для ліфтів
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Сумарна загальна площа квартир (житлових приміщень у гуртожитку), нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку) (крім квартир першого поверху та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), що не мають окремих виходів безпосередньо на сходові клітки)
|
м-2
|
|
x
|
|
x
|
2
|
Тариф на електроенергію
|
грн за 1 кВт·г
|
x
|
|
x
|
|
3
|
Середня кількість електроенергії для одного ліфта з розрахунку на місяць
|
кВт/г
|
|
x
|
|
x
|
4
|
Всього витрат
|
грн за 1 кВт·г
|
x
|
|
x
|
|
5
|
Витрати із розрахунку на 1 м-2
|
грн/м-2
|
x
|
|
x
|
|
Витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтажу, транспортування та монтажу після повірки
|
||||||
№ з/п
|
Складові витрат
|
Одиниця виміру
|
Фактичні витрати за звітний період
|
Плановані витрати
|
||
кількість
|
грн на місяць
|
кількість
|
грн на місяць
|
|||
1
|
Вартість проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтажу, транспортування та монтажу після повірки
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
2
|
Загальна кількість квартирних засобів обліку води та теплової енергії
|
шт.
|
|
x
|
|
x
|
3
|
Всього витрат
|
грн
|
x
|
|
x
|
|
4
|
Витрати із розрахунку на 1 квартирний засіб обліку
|
грн за один засіб обліку
|
x
|
|
x
|
|
Розрахунок накладних витрат
|
|||
№ з/п
|
Витрати
|
Фактичні витрати за звітний період, грн на місяць
|
Плановані витрати, грн на місяць
|
1
|
Загальновиробничі витрати
|
|
|
1.1
|
витрати з оплати праці апарату управління виробництвом
|
|
|
1.2
|
витрати з оплати праці виробничого персоналу (комірники, молодший обслуговувальний персонал тощо)
|
|
|
1.3
|
відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
|
|
1.4
|
оплата службових відряджень працівників апарату управління виробництвом
|
|
|
1.5
|
амортизація основних засобів виробничого призначення, крім амортизації, що включається у витрати з утримання та експлуатації машин і обладнання
|
|
|
1.6
|
утримання основних засобів виробничого призначення та їх поточного ремонту
|
|
|
1.7
|
охорона праці
|
|
|
1.8
|
забезпечення пожежної та сторожової охорони об'єктів виробничого призначення
|
|
|
|
|
|
|
2
|
Адміністративні витрати
|
|
|
2.1
|
утримання апарату управління підприємством
|
|
|
2.2
|
оплата праці персоналу управління підприємством
|
|
|
2.3
|
відрахування із заробітної плати внесків до Пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування
|
|
|
2.4
|
оплата службових відряджень персоналу управління підприємством
|
|
|
2.5
|
забезпечення пожежної та сторожової охорони об'єктів адміністративного призначення
|
|
|
2.6
|
оплата вартості використання та обслуговування технічних засобів управління (обчислювальних центрів, вузлів зв'язку, засобів сигналізації), канцелярські та поштово-телеграфні витрати
|
|
|
2.7
|
оплата аудиторських перевірок, робіт (послуг) консультаційного та інформаційного характеру
|
|
|
2.8
|
оплата праці загальногосподарського персоналу
|
|
|
2.9
|
амортизація основних засобів адміністративного призначення
|
|
|
2.10
|
утримання та поточний ремонт основних засобів загальногосподарського призначення
|
|
|
2.11
|
охорона праці та техніка безпеки
|
|
|
2.12
|
підготовка (перепідготовка) кадрів
|
|
|
2.13
|
сплата податків і зборів (обов'язкових платежів), крім тих, що включаються у виробничу собівартість
|
|
|
2.14
|
інші витрати адміністративного призначення
|
|
|
|
Всього
|
|
|
|
Всього у відсотках до фонду заробітної плати основних робітників
|
|
|
Економічно обґрунтовані плановані витрати, які включаються до тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
|
|||
№ з/п
|
Складова витрат
|
Фактичні витрати за звітний період, грн/м-2 на місяць
|
Плановані витрати, грн/м-2 на місяць
|
1
|
Витрати з прибирання прибудинкової території
|
|
|
2
|
Витрати з прибирання сходових кліток
|
|
|
3
|
Витрати з вивезення побутових відходів, нараховані для фізичних осіб, реєстрація місця проживання яких здійснена за адресою житлового будинку (гуртожитку)**
|
|
|
4
|
Витрати з прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі
|
|
|
5
|
Витрати з технічного обслуговування ліфтів
|
|
|
6
|
Витрати з обслуговування систем диспетчеризації (підтримання в робочому стані систем у ліфті, на вході до ліфта та на робочому місці диспетчера)
|
|
|
7
|
Витрати з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення і зливової каналізації та з ліквідації аварій у внутрішньоквартирних мережах
|
|
|
8
|
Витрати з дератизації
|
|
|
9
|
Витрати з дезінсекції
|
|
|
10
|
Витрати з обслуговування димовентиляційних каналів
|
|
|
11
|
Вартість робіт з технічного обслуговування та поточного ремонту систем протипожежної автоматики і димовидалення, а також за наявності інших внутрішньобудинкових інженерних систем
|
|
|
12
|
Витрати з проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (зокрема, спортивних, дитячих та інших майданчиків)
|
|
|
13
|
Витрати з поливання дворів, клумб і газонів
|
|
|
14
|
Витрати з прибирання і вивезення снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду частини прибудинкової території протиожеледними сумішами
|
|
|
15
|
Витрати з експлуатації номерних знаків на будинках
|
|
|
16
|
Витрати з освітлення місць загального користування і підвальних приміщень та підкачування води
|
|
|
17
|
Витрати з енергопостачання для ліфтів
|
|
|
18
|
Витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтажу, транспортування та монтажу після повірки
|
|
|
19
|
Всього для квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
|
|
|
20
|
Всього для квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), які мають окремі виходи безпосередньо на сходові клітки, що влаштовані з урахуванням вимог державних будівельних норм та зазначені у технічних паспортах на нежитлові приміщення
|
|
|
Достовірність інформації гарантую.
Керівник __________ ______________________
М. П. (підпис) (ініціали, прізвище)
Додаток 7
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг