УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 21 лютого 2007 р. № 253
Київ
|
Про порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів з ведення лісового і мисливського господарства та для створення захисних лісових насаджень і полезахисних лісових смуг
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити такі, що додаються:
Порядок використання коштів державного бюджету, що виділяються для здійснення заходів з ведення лісового і мисливського господарства, охорони і захисту лісів;
Порядок використання коштів державного бюджету, що виділяються для створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг.
Прем'єр-міністр України
|
В.ЯНУКОВИЧ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 лютого 2007 р. № 253
ПОРЯДОК
використання коштів державного бюджету, що виділяються для здійснення заходів з ведення лісового і мисливського господарства, охорони і захисту лісів
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті Мінагрополітики за програмою "Ведення лісового і мисливського господарства, охорона і захист лісів в лісовому фонді" (далі - бюджетні кошти).
Головним розпорядником бюджетних коштів є Мінагрополітики.
Відповідальним виконавцем зазначеної програми є Держлісагентство. Одержувачами бюджетних коштів є об’єднання, підприємства та установи, які забезпечують здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою (далі - підприємства та установи).
2. Бюджетні кошти спрямовуються на ведення лісового і мисливського господарства, охорону і захист лісів відповідно до Державної цільової програми "Ліси України" на 2010-2015 роки" (
977-2009-п)
, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2009 р. № 977 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 72, ст. 2475), та переліку робіт, наведеного у додатку, з урахуванням пріоритетів, на які виділяється не менш як 70 відсотків загального обсягу коштів:
лісовпорядкування та інші проектно-вишукувальні роботи;
охорона лісів від пожеж;
боротьба із шкідниками та хворобами лісу;
лісокультурні роботи в лісовому фонді;
ведення мисливського господарства;
забезпечення функціонування державної лісової охорони;
загальногосподарські та адміністративні витрати, пов'язані з веденням лісового і мисливського господарства;
роботи, пов’язані з оформленням речових прав на земельні ділянки.
3. Визначення вартості одиниці робіт здійснюється кожним підприємством в нормативно-технологічних картах, що розраховуються на основі типових та комплексних норм виробітку, часу та витрат, затверджених в установленому порядку.
Визначення обсягу та вартості робіт капітального характеру здійснюється відповідно до проектно-кошторисної документації, розробленої з урахуванням вимог нормативних документів з ведення лісового господарства.
4. Обсяг бюджетних коштів визначається як різниця між загальною нормативною потребою у видатках на ведення лісового та мисливського господарства, охорону і захист лісів та обсягом надходжень власних коштів від лісогосподарської діяльності. При цьому кошти, що надійшли від реалізації деревини, одержаної від рубок, пов'язаних з веденням лісового господарства, спрямовуються у повному обсязі на ведення лісового та мисливського господарства, охорону і захист лісів.
5. Орган виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства Автономної Республіки Крим, обласні управління лісового та мисливського господарства, підприємства та установи подають Держлісагентству узагальнені розрахунки і обґрунтування проекту плану заходів з ведення лісового і мисливського господарства, охорони і захисту лісів у лісовому фонді (далі - план заходів), на підставі якого розробляється зведений план заходів, що затверджується Держлісагентством за погодженням з Мінагрополітики та Мінфіном.
Погашення бюджетної кредиторської заборгованості, зареєстрованої в органах Казначейства, здійснюється в установленому законодавством порядку.
6. Держлісагентство доводить витяги із зведеного плану заходів до органу виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства Автономної Республіки Крим, обласних управлінь лісового та мисливського господарства, підприємств та установ.
На підставі витягів із зведеного плану заходів підприємства та установи складають і затверджують виробничо-фінансові плани з ведення лісового і мисливського господарства та охорони навколишнього природного середовища (далі - виробничо-фінансові плани) і надсилають їх на погодження до органу виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства Автономної Республіки Крим, обласних управлінь лісового та мисливського господарства.
Орган виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства Автономної Республіки Крим, обласні управління лісового та мисливського господарства погоджують підприємствам та установам виробничо-фінансові плани, узагальнюють їх та подають Держлісагентству на погодження затверджені зведені виробничо-фінансові плани.
7. Закупівля товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти здійснюється в установленому законодавством порядку.
9. Операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, проводяться відповідно до Порядку (
z0130-13)
казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого в установленому законодавством порядку.
Технічне приймання робіт, пов'язаних з відновленням лісів, та визначення їх якості проводиться комісіями відповідно до Інструкції з проектування, технічного приймання, обліку та оцінки якості лісокультурних об'єктів (
z1046-10)
, затвердженої в установленому порядку.
Видатки, пов'язані з фінансуванням капітального будівництва лісогосподарських доріг, провадяться відповідно до Порядку державного фінансування капітального будівництва (
1764-2001-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 (Офіційний вісник України, 2001 р., № 52, ст. 2374).
Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом лісогосподарських доріг здійснюються відповідно до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів (
461-2011-п)
, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 "Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів" (Офіційний вісник України, 2011 р., № 32, ст. 1359).
10. Орган виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства Автономної Республіки Крим, обласні управління лісового та мисливського господарства, підприємства та установи подають щокварталу до 5 числа наступного місяця Держлісагентству інформацію про виконання плану заходів за формою, встановленою Мінагрополітики за погодженням з Мінфіном.
Держлісагентство подає щокварталу до 10 числа наступного місяця Мінагрополітики зведену інформацію про виконання плану заходів за формою, встановленою Мінагрополітики за погодженням з Мінфіном.
Мінагрополітики подає до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, Мінфіну інформацію про виконання зведеного плану заходів та до 10 лютого наступного року інформацію за підсумками річної діяльності.
11. Складення та подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим і ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Додаток
до Порядку
ПЕРЕЛІК
робіт з ведення лісового і мисливського господарства, охорони і захисту лісів, на виконання яких можуть спрямовуватися бюджетні кошти
1. Лісовпорядкування:
лісовпорядкування (базове, безперервне);
упорядження мисливських угідь;
ґрунтово-типологічне обстеження;
ведення державного лісового кадастру, обліку та моніторингу лісів;
інші роботи з лісовпорядкування (проведення інвентаризації лісів, аерофотозйомка лісів, оновлення матеріалів лісовпорядкування, створення і ведення баз даних, обстеження та дослідження деревостанів, розроблення проектів упорядження території, підготовчі роботи).
2. Проектно-вишукувальні та науково-дослідні роботи.
3. Роботи, пов’язані з оформленням речових прав на земельні ділянки.
4. Рубки формування і оздоровлення лісів:
рубки догляду за лісом, у тому числі:
освітлення;
прочищення;
проріджування;
прохідна рубка;
інші види рубок:
вибіркові санітарні;
суцільні санітарні;
лісовідновні;
пов'язані з реконструкцією деревостанів.
5. Ліквідація захаращеності.
6. Допоміжні лісогосподарські роботи:
відведення ділянок лісу під рубку та для інших потреб;
ремонт і забезпечення функціонування осушувальних систем;
підготовка технічної документації, будівництво, реконструкція і відновлення лісогосподарських та протипожежних доріг, інших інженерно-технічних споруд (містки, мости, підпірні стінки тощо);
придбання дорожньо-будівельної техніки;
придбання лісогосподарської та протипожежної техніки та обладнання.
7. Відновлення лісів:
садіння і висівання лісу;
сприяння природному поновленню лісу;
реконструкція насаджень;
догляд за лісовими культурами;
доповнення лісових культур;
обробіток ґрунту під лісові культури;
заготівля або закупівля насіння та садивного матеріалу;
вирощування садивного матеріалу;
перевірка лісового насіння;
створення плантацій та догляд за ними.
8. Охорона лісів від пожеж:
улаштування протипожежних розривів та мінералізованих смуг і догляд за ними;
упорядження рекреаційних ділянок;
утворення та забезпечення функціонування лісових пожежних станцій і пунктів спостереження, забезпечення мобільного зв'язку та радіозв'язку;
будівництво об'єктів протипожежного призначення;
авіаційна охорона лісів;
утримання тимчасових пожежних наглядачів;
гасіння лісових пожеж;
протипожежна пропаганда.
9. Здійснення заходів щодо боротьби із шкідниками та хворобами лісу:
лісопатологічні та ґрунтові обстеження;
експедиційні роботи;
винищувальні роботи в осередках шкідників і хвороб із застосуванням авіаційних та наземних методів;
виробництво біологічних препаратів.
10. Мисливське господарство:
охорона та ведення обліку диких тварин;
забезпечення відтворення, зокрема шляхом штучного розведення, мисливських тварин, здійснення біотехнічних заходів.
11. Забезпечення функціонування державної лісової охорони, загальногосподарські та адміністративні витрати з ведення лісового і мисливського господарства.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 лютого 2007 р. № 253
ПОРЯДОК
використання коштів державного бюджету, що виділяються для створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті Мінагрополітики за програмою "Ведення лісового і мисливського господарства, охорона і захист лісів в лісовому фонді" в частині створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг (далі - бюджетні кошти).
Головним розпорядником бюджетних коштів є Мінагрополітики.
Відповідальним виконавцем зазначеної програми є Держлісагентство. Одержувачами бюджетних коштів є об’єднання, підприємства та установи, які забезпечують здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою (далі - підприємства та установи).
2. Бюджетні кошти спрямовуються на створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг відповідно до Державної цільової програми "Ліси України" на 2010-2015 роки" (
977-2009-п)
, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2009 р. № 977 (Офіційний вісник України, 2009 р., № 72, ст. 2475), та переліку робіт, наведеного у додатку, з урахуванням пріоритетів, на які виділяється не менш як 70 відсотків загального обсягу коштів:
догляд за захисними лісовими насадженнями та полезахисними лісовими смугами;
створення захисних лісових насаджень:
на ерозійно небезпечних землях та землях, не придатних для використання в сільському господарстві і на згарищах;
уздовж річок;
навколо водозаборів;
створення полезахисних лісових смуг.
3. Визначення вартості одиниці робіт здійснюється кожним підприємством в нормативно-технологічних картах, що розраховуються на основі типових та комплексних норм виробітку, часу та витрат, затверджених в установленому порядку.
4. Роботи із створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг виконуються на землях підприємств, що належать до сфери управління Держлісагентства.
Невідкладні заходи, пов'язані із захисним лісорозведенням, зокрема захистом деградованих і малопродуктивних земель сільськогосподарського та іншого призначення, використання яких є екологічно небезпечним, здійснюються на підставі звернень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування і висновків територіальних органів Мінприроди. На зазначені цілі може бути спрямовано до 10 відсотків загальної суми коштів за бюджетною програмою.
5. Орган виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства Автономної Республіки Крим, обласні управління лісового та мисливського господарства, підприємства та установи подають Держлісагентству узагальнені розрахунки і обґрунтування проекту плану заходів із створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг (далі - план заходів), на підставі якого розробляється зведений план заходів, що затверджується Держлісагентством за погодженням з Мінагрополітики та Мінфіном.
Погашення бюджетної кредиторської заборгованості, зареєстрованої в органах Казначейства, здійснюється в установленому законодавством порядку.
6. Держлісагентство доводить витяги із зведеного плану заходів до органу виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства Автономної Республіки Крим, обласних управлінь лісового та мисливського господарства, підприємств та установ.
На підставі витягів із зведеного плану заходів підприємства та установи складають та затверджують виробничо-фінансові плани з ведення лісового і мисливського господарства та охорони навколишнього природного середовища (далі - виробничо-фінансові плани) і надсилають їх на погодження до органу виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства Автономної Республіки Крим, обласних управлінь лісового та мисливського господарства.
Орган виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства Автономної Республіки Крим, обласні управління лісового та мисливського господарства погоджують підприємствам та установам виробничо-фінансові плани, узагальнюють їх та подають Держлісагентству на погодження затверджені зведені виробничо-фінансові плани.
7. Закупівля товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти здійснюється в установленому законодавством порядку.
9. Операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, проводяться відповідно до Порядку (
z0130-13)
казначейського обслуговування державного бюджету за витратами, затвердженого в установленому законодавством порядку.
10. Орган виконавчої влади з питань лісового та мисливського господарства Автономної Республіки Крим, обласні управління лісового та мисливського господарства, підприємства та установи подають щокварталу до 5 числа наступного місяця Держлісагентству інформацію про виконання плану заходів за формою, встановленою Мінагрополітики за погодженням з Мінфіном.
Держлісагентство подає щокварталу до 10 числа наступного місяця Мінагрополітики зведену інформацію про виконання плану заходів за формою, встановленою Мінагрополітики за погодженням з Мінфіном.
Мінагрополітики подає до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, Мінфіну інформацію про виконання зведеного плану заходів та до 10 лютого наступного року інформацію за підсумками річної діяльності.
11. Складення та подання фінансової та бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим і ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Додаток
до Порядку
ПЕРЕЛІК
робіт із створення захисних лісових насаджень та полезахисних лісових смуг
Садіння і висівання лісу
Реконструкція насаджень
Догляд за лісовими культурами в переведенні на однократний
Доповнення лісових культур
Обробіток ґрунту під лісові культури
Ремонт та забезпечення функціонування протиерозійних гідротехнічних споруд
Рекультивація порушених земель
Створення селекційних комплексів, плантацій, розсадників
Охорона створених лісових насаджень від пожеж та випасання худоби
Інші роботи (вирощування та придбання насіння і садивного матеріалу, заготівля насіння, відведення земель, підготовка та оформлення правовстановлюючої документації на землю, проектування об'єктів лісорозведення, проведення ґрунтово-лісотипологічного обстеження, придбання паливно-мастильних матеріалів)