УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 17 грудня 2012 р. № 1207
Київ
|
Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері землеустрою і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з питань геодезії, картографії та кадастру
Відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (
877-16)
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері землеустрою і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з питань геодезії, картографії та кадастру, згідно з додатком.
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 17 грудня 2012 р. № 1207
КРИТЕРІЇ,
за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері землеустрою і визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Державною службою з питань геодезії, картографії та кадастру
1. Критеріями, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері землеустрою, є:
додержання вимог законодавства, стандартів, норм, правил у сфері землеустрою;
розроблення документації із землеустрою.
2. Відповідно до встановлених критеріїв суб’єкти господарювання незалежно від форми власності відносяться до одного з трьох ступенів ризику: високого, середнього та незначного.
3. До суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику належать суб’єкти господарювання:
1) у яких під час здійснення останнього планового чи позапланового заходу державного нагляду (контролю) встановлено факти порушення вимог законодавства, стандартів, норм, правил у сфері землеустрою;
2) які розробляли протягом останніх п’яти років хоча б один з таких видів документації із землеустрою, щодо якої отримали негативний висновок державної землевпорядної експертизи:
схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць;
проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць;
проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів;
проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів;
проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок особливо цінних земель, земель лісогосподарського призначення, а також земель водного фонду, природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення;
проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій;
технічну документацію із землеустрою щодо інвентаризації земель у разі формування земельних ділянок за рахунок особливо цінних земель, земель лісогосподарського призначення, а також земель водного фонду, природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення;
технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
4. До суб’єктів господарювання із середнім ступенем ризику належать суб’єкти господарювання, які за останній рік розробляли хоча б один з таких видів документації:
проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок;
технічну документацію з бонітування ґрунтів;
проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб;
проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь;
робочі проекти землеустрою;
технічну документацію із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).
5. До суб’єктів господарювання з незначним ступенем ризику належать суб’єкти, що не віднесені до суб’єктів господарювання з високим та середнім ступенем ризику.
6. Планові заходи державного нагляду (контролю) за провадженням суб’єктами господарювання господарської діяльностіу сфері землеустрою здійснюються з такою періодичністю:
для суб’єктів господарювання, що віднесені до високого ступеня ризику, - не частіше одного разу на два роки;
для суб’єктів господарювання, що віднесені до середнього ступеня ризику, - не частіше одного разу на три роки;
для суб’єктів господарювання, що віднесені до незначного ступеня ризику, - не частіше одного разу на п’ять років.
6-1. У разі коли за результатами планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) (за наявності) протягом останніх шести років для суб’єктів господарювання, які віднесені до середнього ступеня ризику, та протягом останніх десяти років для суб’єктів господарювання, які віднесені до незначного ступеня ризику, у суб’єкта господарювання не виявлено порушень вимог законодавства у сфері землеустрою, наступний плановий захід державного нагляду (контролю) щодо такого суб’єкта господарювання здійснюється не раніше ніж через період часу, встановлений для відповідного ступеня ризику, збільшений в 1,5 раза.
Якщо з дня прийняття такого рішення за результатами позапланових перевірок виявлено порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства у відповідній сфері, наступний плановий захід державного нагляду (контролю) щодо такого суб’єкта господарювання здійснюється у наступному плановому періоді.
6-2. У разі коли суб’єкт господарювання може бути віднесений одночасно до двох або більше ступенів ризику, такий суб’єкт належить до більш високого ступеня ризику з тих, до яких він може бути віднесений.