ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Л И С Т N 726/6/18-0116 від 09.02.99 ДПА України розглянула лист щодо розповсюдження соціальної реклами і повідомляє таке. Статтею 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" ( 509-12 ) визначено, що завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством. Відповідно до ст.11 Декрету КМУ від 20.05.93 р. N 56-93 ( 56-93 ) "Про місцеві податки і збори" рекламодавці є платниками податку з реклами, який сплачується з усіх видів оголошень і повідомлень, що передають інформацію з комерційною метою. Згідно із Законом України від 26.01.93 р. N 2939-XII ( 2939-12 ) "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" здійснення держконтролю за витрачанням коштів і матеріальних цінностей, їх збереженням, станом і достовірністю бухобліку і звітності в міністерствах, відомствах, держкомітетах, держфондах, бюджетних установах, а також на підприємствах і в організаціях, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів, віднесено до компетенції державної контрольно-ревізійної служби. Таким чином, питання, що порушені у листі, не входять до компетенції ДПА України. Щодо використання бюджетних коштів, то доцільно звернутися до Головного КРУ. Заступник Голови О.Шитря "Бухгалтерія", N 12/1, 25.03.2002 р.