ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

                             Л И С Т

 N 726/6/18-0116 від 09.02.99




     ДПА України  розглянула  лист  щодо розповсюдження соціальної
реклами і повідомляє таке.
     Статтею 2  Закону  України  "Про  державну податкову службу в
Україні" (  509-12  )  визначено,  що  завданням органів державної
податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового
законодавства,  правильністю  обчислення,  повнотою і своєчасністю
сплати до бюджетів,  державних цільових фондів податків  і  зборів
(обов'язкових    платежів),    а   також   неподаткових   доходів,
установлених законодавством.
     Відповідно   до  ст.11  Декрету  КМУ від 20.05.93 р.  N 56-93
( 56-93 ) "Про місцеві податки і збори" рекламодавці є  платниками
податку  з  реклами,  який  сплачується  з  усіх видів оголошень і
повідомлень, що передають інформацію з комерційною метою.
     Згідно  із  Законом  України   від  26.01.93  р.  N  2939-XII
( 2939-12 ) "Про державну контрольно-ревізійну службу  в  Україні"
здійснення  держконтролю  за  витрачанням  коштів  і  матеріальних
цінностей,  їх збереженням,  станом і  достовірністю  бухобліку  і
звітності в міністерствах,  відомствах, держкомітетах, держфондах,
бюджетних установах,  а також на підприємствах і  в  організаціях,
які   отримують   кошти  з  бюджетів  усіх  рівнів,  віднесено  до
компетенції державної контрольно-ревізійної служби.
     Таким чином,  питання,  що порушені у листі,  не  входять  до
компетенції  ДПА України.  Щодо використання бюджетних коштів,  то
доцільно звернутися до Головного КРУ.

 Заступник Голови                                          О.Шитря

 "Бухгалтерія", N 12/1, 25.03.2002 р.