ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Л И С Т N 2186/6/18-0116 від 16.04.99 ДПА України розглянула запит щодо податку з реклами і повідомляє таке. Відповідно до ст.1 Закону України від 03.07.96 р. N 270/96-ВР ( 270/96-ВР ) "Про рекламу" реклама - спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі і в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання прибутку. Крім того, ст.9 Закону ( 270/96-ВР ) визначено, що матеріал, який цілеспрямовано звертає увагу споживачів на конкретну марку (модель, артикул) продукції чи на її виробника для формування інтересу і сприяння реалізації продукції, а також містить вихідні дані (реквізити) особи, що виробляє або розповсюджує зазначену продукцію, вважається рекламою. Каталог поштових марок України містить у собі інформацію про державні марки України, що випускалися в обіг з 1918 року, тобто про ті, яких немає у вільному продажу. Крім того, до каталогу входять спеціальні відомості щодо спеціальної характеристики марок, а саме: спосіб друку, вид і характеристика паперу, вид і розмір зубцівки, розмір марки та ін. Таким чином, оскільки каталог поштових марок України не звертає уваги споживачів на конкретний вид продукції чи на її виробника для формування інтересу і сприяння реалізації продукції, а також не містить вихідні дані (реквізити) особи, що виробляє або розповсюджує зазначену продукцію (враховуючи, що окремі марки, зазначені у ньому, знаходяться лише у музеях або приватних колекціях), каталог не можна вважати рекламою. Враховуючи викладене, видавництво не є платником податку з реклами. Заступник Голови В.Онищенко "Бухгалтерія", N 12/1, 25.03.2002 р.