ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

                             Л И С Т

 N 2186/6/18-0116 від 16.04.99




     ДПА України  розглянула  запит  щодо  податку  з  реклами   і
повідомляє таке.
     Відповідно до ст.1 Закону України від 03.07.96 р. N 270/96-ВР
( 270/96-ВР  )  "Про  рекламу" реклама - спеціальна інформація про
осіб чи продукцію,  яка розповсюджується в  будь-якій  формі  і  в
будь-який  спосіб  з  метою прямого або опосередкованого одержання
прибутку.
     Крім того,  ст.9 Закону ( 270/96-ВР ) визначено, що матеріал,
який цілеспрямовано звертає увагу споживачів  на  конкретну  марку
(модель,  артикул)  продукції  чи  на  її виробника для формування
інтересу і сприяння реалізації продукції,  а також містить вихідні
дані  (реквізити)  особи,  що  виробляє або розповсюджує зазначену
продукцію, вважається рекламою.
     Каталог поштових марок України містить у собі інформацію  про
державні марки України,  що випускалися в обіг з 1918 року,  тобто
про ті,  яких немає у вільному продажу.  Крім  того,  до  каталогу
входять   спеціальні  відомості  щодо  спеціальної  характеристики
марок,  а саме:  спосіб друку,  вид і характеристика паперу, вид і
розмір зубцівки, розмір марки та ін.
     Таким чином,  оскільки  каталог  поштових  марок  України  не
звертає  уваги  споживачів  на  конкретний  вид продукції чи на її
виробника для формування інтересу і сприяння реалізації продукції,
а також не містить вихідні дані (реквізити) особи, що виробляє або
розповсюджує зазначену продукцію  (враховуючи,  що  окремі  марки,
зазначені  у  ньому,  знаходяться  лише  у  музеях  або  приватних
колекціях), каталог не можна вважати рекламою.
     Враховуючи викладене,  видавництво  не  є платником податку з
реклами.

 Заступник Голови                                       В.Онищенко

 "Бухгалтерія", N 12/1, 25.03.2002 р.