ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ Л И С Т N 5860/6/18-1116 від 07.09.2001 (Витяг) ДПА України розглянула лист щодо питань оподаткування та повідомляє таке. Згідно із ст.17 Закону України від 18.02.97 р. N 77/97-ВР "Про систему оподаткування" ( 77/97-ВР ) сплата податків і зборів (обов'язкових платежів) провадиться у порядку, встановленому цим Законом ( 77/97-ВР ) та іншими законами України. Статтею 15 Закону ( 77/97-ВР ) визначено місцевий податок з реклами. Пунктом 3 зазначеної статті передбачено, що місцеві податки і збори (обов'язкові платежі), механізм справляння та порядок їх сплати встановлюються сільськими, селищними, міськими радами відповідно до переліку і в межах граничних розмірів ставок, установлених законами України. Порядок справляння місцевих податків і зборів визначено Декретом КМУ від 20.05.93 р. N 56-93 ( 56-93 ) "Про місцеві податки і збори". Згідно із ст.11 Декрету ( 56-93 ) об'єктом оподаткування податком з реклами є вартість послуг за встановлення та розміщення реклами. Платниками податку з реклами є юридичні особи та громадяни. Граничний розмір податку з реклами не повинен перевищувати 0,1% вартості послуг за розміщення одноразової реклами та 0,5% за розміщення реклами на тривалий час. Відповідно до ст.18 Декрету ( 56-93 ) органи місцевого самоврядування самостійно встановлюють і визначають порядок сплати податку з реклами в межах установлених граничних розмірів ставок. Тому якщо рекламна компанія у рахунку на оплату рекламних послуг виділила ставку податку з реклами в іншому розмірі, ніж та, що встановлена в м.Києві, але не більше за розмір, який визначено ст.11 Декрету ( 56-93 ), і відповідно до розміру ставки податку, встановленої відповідним органом місцевого самоврядування, то такі дії не суперечать чинному законодавству. Заступник Голови О.Шитря "Бухгалтерія", N 12/1, 25.03.2002 р.