Пояснювальна записка

 

до проекту рішення обласної ради
«Про структуру виконавчого апарату обласної ради»

 

Виконавчий апарат обласної ради забезпечує здiйснення радою повноважень, наданих їй Конституцiєю України та iншими законами, здiйснює органiзацiйне, правове, iнформацiйне, аналiтичне, матерiально-технiчне забезпечення дiяльностi ради, її органiв, депутатiв, сприяє здiйсненню вiдповiдною радою взаємодiї i зв'язкiв з територiальними громадами, мiсцевими органами виконавчої влади, органами та посадовими особами мiсцевого самоврядування та утворюється вiдповiдною радою. Його структура i чисельнiсть, витрати на утримання встановлюються радою за поданням її голови. Рішенням обласної ради від 17 лютого 2011 року № 104-VІ «Про структуру і чисельність виконавчого апарату обласної ради» було затверджено структуру виконавчого апарату. Проте сьогодні в умовах здійснення децентралізації влади, активізації  функціональної діяльності обласної ради збільшується навантаження на виконавчий апарат обласної ради через:

- набрання чинності змін до Закону України «Про доступ до публічної інформації» у частині обов’язкової наявності спеціальних структурних підрозділів або відповідальних осіб для забезпечення доступу запитувачів до інформації та оприлюднення інформації; забезпечення реалізації приписів цього Закону щодо обов’язкового оприлюднення та надання за запитом результатів поіменного голосування по кожному рішенню, яке приймається радою; реалізації норм Закону у частині щодо електронного звернення та електронної петиції;

- збільшення різнохарактерних взаємозв’язків обласної ради  із органами місцевого самоврядування регіону в умовах децентралізації;

- прийняття упродовж останніх років значної кількості законодавчих актів, нормами яких передбачається реалізація повноважень органів місцевого самоврядування з обов’язковим відповідним закріпленням посадових осіб, відповідальних за вирішення цих питань;

- необхідність створення умов та забезпечення механізму поетапного переходу обласної ради та її виконавчого апарату на електронний документообіг;

 - запровадження в роботі виконавчого апарату обласної ради нових форм роботи та пріоритетів (співпраця із волонтерськими організаціями регіону, робота на засадах відкритості, прозорості тощо).

Ураховуючи вищевикладене, з метою подальшого вдосконалення роботи виконавчого апарату обласної ради, спрямованої на якісне забезпечення здійснення радою повноважень, наданих їй Конституцією України і законами, та виходячи із необхідності оптимізації структури виконавчого апарату обласної ради, вношу на затвердження обласної ради пропозиції щодо упорядкування структури виконавчого апарату Харківської обласної ради, а саме: проект рішення обласної ради «Про структуру виконавчого апарату обласної ради» (додається).

 

Голова обласної ради                                                  С. Чернов