Звіт
про виконання Програми збереження та розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення і відпочинку Харківської області на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 27 жовтня 2011 року №248-VI (зі змінами)
№№ з/п |
Зміст заходів |
Термін виконання |
Стан виконання |
1. |
Вживати заходів, направлених на зниження собівартості послуг з оздоровлення, у т.ч. шляхом: |
||
1.1. |
надання дитячим закладам оздоровлення та відпочинку пільг щодо плати за землю, сплати комунально-побутових послуг, місцевих податків і зборів |
Щороку при затверджен-ні місцевих бюджетів |
У 2011 році за результатами проведеної роботи 23 заклади були звільнені від сплати земельного податку, у 6 адміністративних одиницях області були прийняті рішення про звільнення стаціонарних дитячих закладів оздоровлення від сплати місцевих податків і зборів, а також про надання послуг по благоустрою територій закладів за рахунок коштів місцевих бюджетів. У 2012 році - 20 закладів звільнені від сплати земельного податку, у 6 адміністративних одиницях області були прийняті рішення про звільнення стаціонарних дитячих закладів оздоровлення від сплати місцевих податків і зборів, сплати житлово-комунальних послуг, а також про надання послуг по благоустрою територій закладів за рахунок коштів місцевих бюджетів. У 2013 році - 16 закладів були звільнені від сплати земельного податку, у 6 адміністративних одиницях області прийняті рішення про звільнення стаціонарних дитячих закладів оздоровлення від сплати місцевих податків і зборів, сплати житлово-комунальних послуг, а також про надання послуг по благоустрою територій закладів за рахунок коштів місцевих бюджетів. У 2014 році - 17 закладів були звільнені від сплати земельного податку, у 3 адміністративних одиницях області прийняті рішення про звільнення стаціонарних дитячих закладів оздоровлення від сплати місцевих податків і зборів, сплати житлово-комунальних послуг, а також про надання послуг по благоустрою територій закладів за рахунок коштів місцевих бюджетів. У 2015 році за ініціативою місцевих органів виконавчої влади 12 дитячих закладів оздоровлення та відпочинку були звільнені від сплати земельного податку, у 3-х закладах прийняті рішення про звільнення від податку на нерухоме майно, один заклад звільнений від податку на прибуток та в одному закладі послуги по благоустрою території надавалися за рахунок коштів місцевого бюджету. |
1.2. |
забезпечення закупівлі продуктів харчування та продуктової сировини, що поставляються до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, безпосередньо у місцевого виробника, виключивши із графіка поставки посередників |
Щороку |
До районних адміністрацій, виконкомів місцевих рад, власників та керівників дитячих закладів оздоровлення та відпочинку щороку доводилися вимоги щодо організації харчування дітей в зазначених закладах та постачання продуктів харчування, а саме щодо: ліквідації схем поставок продуктів харчування та продуктової сировини через посередників, надання пріоритету місцевим товаровиробникам з налагодженим контролем сировини та якості готової продукції, розроблення та затвердження графіків та маршрутів поставок, узгодження переліку поставників із місцевими СЕС. |
1.3. |
оптимізації витрат із забезпечення пожежної безпеки у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку |
Щороку |
У 2011 році Головним управлінням МНС у Харківській області було здійснено здешевлення процедури отримання дозвільних документів. Щорічно упродовж 2011-2015 років із числа співробітників закладів оздоровлення та відпочинку створювались добровільні пожежні дружини, які пройшли навчання та були застраховані. |
2. |
Передбачати проведення навчальних семінарів із студентською молоддю, яка направляється на роботу (практику) до дитячих закладів оздоровлення, за участю керівників дитячих закладів оздоровлення та відпочинку |
Щороку у квітні-травні |
Щорічно протягом 2011-2015 років в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна, Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С. Сковороди, комунальному закладі «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради проводилися навчальні семінари зі студентами, які направляються на роботу до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку. Фахівцями кафедри педагогіки Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна були впроваджені методичні вказівки для студентів та педагогічних працівників щодо організації літньої виховної роботи. У Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С. Сковороди проводились семінари та спецкурси з питань організації виховної роботи в оздоровчих таборах, форм і методів організації відпочинку дітей у закладах оздоровлення. На кафедрах загальної педагогіки та педагогіки вищої школи, педагогіки та порівняльної педагогіки, теорії і методики професійної освіти, соціальної педагогіки працювали електронні бази на допомогу студентам, які направлялися на роботу до оздоровчих закладів. |
3. |
Забезпечити видачу та вжити заходів щодо отримання Державних актів на землю дитячими закладами оздоровлення та відпочинку: |
||
3.1. |
«Олімпія» (Балаклійський район) |
Постійно |
Укладено договір оренди земельної ділянки до 2055 року |
3.2. |
«Ластівка» (Богодухівський район) |
Документи знаходяться в стадії розробки |
|
3.3. |
«Орлятко» (Борівський район) |
Документи знаходяться в стадії розробки |
|
3.4. |
«Ялинка» (Валківський район) |
Документи знаходяться в стадії розробки |
|
3.5. |
«Барвінок» (Вовчанський район) |
Державний акт на право користування земельною ділянкою належить навчально-виробничому комбінату відділу освіти Вовчанської РДА, на території якого функціонує заклад оздоровлення. |
|
3.6. |
«Сонячний» (Дергачівський район) |
Укладено акт постійного користування земельною ділянкою |
|
3.7. |
«Біле озеро» (Зміївський район) |
Документи знаходяться в стадії розробки |
|
3.8. |
«Зелена гірка» (Зміївський район) |
Укладено договір оренди земельної ділянки до 2032 року |
|
3.9. |
«Берізка» (Золочівський район) |
Документи знаходяться в стадії розробки |
|
3.10. |
«Орлятко» (Ізюмський район) |
Документи знаходяться в стадії розробки |
|
3.11. |
«Дружба» (Красноградський район) |
Укладено державний акт на право постійного користування земельною ділянкою |
|
3.12. |
«Сосновий» (Куп'янський район) |
Укладено державний акт на право постійного користування земельною ділянкою |
|
3.13. |
«Прометей» (Куп'янський район) |
Документи знаходяться в стадії розробки |
|
3.14. |
«Зміна» (Лозівський район) |
Документи знаходяться в стадії розробки |
|
3.15. |
«Золотий колос» (Нововодолазький район) |
Документи знаходяться в стадії розробки |
|
3.16. |
«Орлятко» (Чугуївський район) |
Документи знаходяться в стадії розробки |
|
3.17. |
«Лісова казка» (м. Харків) |
Укладено державний акт на право постійного користування земельною ділянкою |
|
4. |
Забезпечити фінансування заходів пожежної безпеки в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в розмірі не менше 10% від обсягів коштів, передбачених на підготовку закладу для роботи в поточний період |
Щороку |
Забезпечення закладів оздоровлення необхідними засобами протипожежної безпеки та матеріальною базою перебувало на постійному контролі відповідних контролюючих органів. Вимоги законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки в закладах оздоровлення та відпочинку виконані у достатньому обсязі.
|
5. |
Забезпечити виконання пропозицій санітарно-епідеміологічної служби щодо доведення матеріально-технічної бази дитячих закладів оздоровлення та відпочинку до встановлених санітарно-гігієнічних вимог |
Щороку |
Під час підготовки до літніх оздоровчих кампаній 2011-2015 років щорічно у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку проводилися поточні ремонти, облаштування території, покращення матеріально-технічної бази. Крім того, капітальні ремонти були проведені у 24 закладах: у 2012 році - у 10 закладах, у 2013 році – у 9-ти закладах, та у 2014 році – у 5-ти закладах. У 2013 році у рамках Програми за рахунок коштів обласного бюджету (1,0 млн. грн.) проведена модернізація матеріально-технічної бази 5 закладів оздоровлення та відпочинку районної комунальної форми власності. |
6. |
Забезпечити відновлення роботи (створення) та щорічне функціонування дитячих закладів оздоровлення та відпочинку: |
||
6.1. |
«Лісова галявина» |
Починаючи з 2011 року |
З 2011 року заклад відновив свою роботу та працював до 2013 року. З 2014 року заклад не працює у зв'язку з накладенням арешту на всі рахунки підприємства-власника. Протягом 2014-2015 років функціонував як база тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб. |
6.2. |
«Політ» |
Починаючи з 2011 року |
У 2011 році заклад відновив свою роботу. Проте у 2012 році не функціонував. У 2013 році заклад працював, а з 2014 року призупинив свою роботу у зв’язку з важким фінансовим становищем підприємства-власника |
6.3. |
дитячого закладу оздоровлення санаторного типу на базі Дочірнього підприємства ЗАТ «Укрпрофоздоровниця» «Клінічний санаторій «Курорт Березівські мінеральні води» |
Починаючи з 2011 року |
З 2011 року заклад щорічно функціонує. |
6.4. |
«Дружба» |
Починаючи з 2012 року |
Заклад не функціонує з 2009 року у зв’язку з розпочатою капітальною реконструкцією, але роботи призупинено у зв’язку із відсутністю фінансування. |
6.5. |
«Червона гвоздика» |
Починаючи з 2012 року |
Заклад не функціонує з 2009 року, розглядається можливість передачі закладу у комунальну власність |
6.6. |
«Лісова казка» |
Починаючи з 2012 року |
Переданий у комунальну власність у 2012 році (нова назва - «Турист» Чугуївської районної ради). Не функціонує з 2005 року, у 2013 році були демонтовані аварійні конструкції закладу, розчищена територія. У 2014 році розпочато процедуру ліквідації закладу у зв’язку із економічною невигідністю його реконструкції. |
7. |
Забезпечити створення та функціонування Обласного центру організації оздоровлення, відпочинку та формування здорового способу життя дітей і молоді на базі позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «АІСТ» |
Починаючи з 2012 року |
У рамках реалізації заходу у 2011 році виготовлено ескізний проект, розроблено інформаційний буклет «Центр оздоровлення «Аіст» із візуалізацією та обгрунтуванням створення закладу, який було презентовано керівництву обласної державної адміністрації та Президенту України. Проект Центру також брав участь у Міжнародному конкурсу інноваційних та інвестиційних проектів «Харківські ініціативи», в номінації «Культура і туризм». До проекту Державної цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей і розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на період до 2017 року внесено пункт щодо створення цілорічного Центру оздоровлення та формування здорового способу життя дітей і молоді (Харківська обл.) шляхом реконструкції та добудови позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Аіст» із загальним обсягом фінансування на 2014-2017 роки у 76 млн. грн., у тому числі: 14 млн. грн. – з державного бюджету, 30 млн. грн. – з обласного бюджету та 32 млн. грн. – залучених коштів. У зв’язку із незатвердженням програми, фінансування з державного бюджету не здійснювалося. Через відсутність часткової участі державного бюджету у фінансуванні проекту, виділення коштів з обласного бюджету також не здійснювалося. Реалізація заходу призупинена відповідно до постанови КМУ від 01.03.2014 № 65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» (із змінами). |
8. |
Забезпечити проведення заходів із підготовки дитячих закладів оздоровлення та відпочинку до відкриття, включаючи заходи із проведення капітального ремонту та модернізації, поточного ремонту, покращення матеріально-технічної бази |
Щороку |
Дія Програми розрахована на термін 5 років (2011-2015 роки), за який передбачено використання 178 млн. 527,7 тис. грн., з них: 35 млн. 097,6 тис. грн. – з державного бюджету; 61 млн. 351,5 тис. грн. – з обласного бюджету; 20 млн. 383,9 тис. грн. – з місцевих бюджетів; 61 млн. 694,7 тис. грн. – залучені кошти. Протягом 2011-2015 років на виконання заходів Програми було використано 63 млн. 637,9 тис. грн. або 35,6% від запланованих на термін дії Програми, у т.ч.: 2011 рік — 15 млн. 350,5 тис. грн.; 2012 рік — 15 млн. 979,5 тис. грн.; 2013 рік – 13 млн.696,1 тис. грн.; 2014 рік - 9 млн. 820,4 тис. грн.; 2015 рік – 8 млн. 791,4 тис. грн.. За джерелами надходження було використано: 11 млн. 92,3 тис. грн. – з державного бюджету (31,6% від плану); 9 млн. 879,6 тис. грн. – з обласного бюджету (16,1%); 14 млн. 861,2 тис. грн. – з місцевих бюджетів (72,9%); 27 млн. 804,9 тис. грн. – залучених коштів (45,1%). |
Козлова, 700 94 34