ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення обласної ради

від 14 квітня 2016 року № 110-VII

(IV сесія VІI скликання)

 

ОБЛАСНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА

  СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ГРОМАДЯНСЬКОГО    СУСПІЛЬСТВА НА 2016 – 2020 РОКИ

 

 

 

 

 

м. Харків

 

 

 

ПАСПОРТ

обласної цільової Програми сприяння розвитку громадянського суспільства на 2016 – 2020 роки

 

 

1. Ініціатор розроблення Програми: Харківська обласна державна адміністрація, Харківська обласна рада.

 

2. Нормативно-правові документи, відповідно до яких розроблено Програму: Указ Президента України від 26 лютого 2016 року № 68/2016 «Про сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні», постанова Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» (зі змінами).

 

3. Розробник Програми: Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації.

 

4. Співрозробники Програми: громадська рада при обласній державній адміністрації.

 

5. Відповідальний виконавець Програми: Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації.

 

6. Учасники Програми: структурні підрозділи Харківської обласної державної адміністрації; районні державні адміністрації; виконавчі комітети міських рад міст обласного значення; територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади; депутати та голови постійних комісій Харківської обласної ради; громадська рада при обласній державній адміністрації (за згодою); інститути громадянського суспільства Харківської області та України (за згодою).

 

7. Термін реалізації Програми: 2016 – 2020 роки.

 

8. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації заходів Програми, разом:                            68910,0 тис. грн, у тому числі:

обласний бюджет:                                 66160,0 тис. грн,

кошти з інших джерел фінансування:  2750,0 тис. грн.

 

 

 

ЗМІСТ

 

 

РОЗДІЛ 1

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ……… …………………………………    ….… … 3

 

РОЗДІЛ 2

ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ПРОБЛЕМ, НА ВИРІШЕННЯ ЯКИХ

СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА……………………………………………    . …6

 

РОЗДІЛ 3

ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ ВИРІШЕННЯ  

ПРОБЛЕМ,  СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ …………………… ….9

 

РОЗДІЛ 4

МЕТА ПРОГРАМИ ……………………………………………………………… 9

 

РОЗДІЛ 5

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ  ПРОГРАМИ.…………………………….………..…9

 

РОЗДІЛ 6

ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ …………………………...     10

 

РОЗДІЛ 7 ОСНОВНІ ЗАХОДИ ПРОГРАМИ…………………………….…  12

 

РОЗДІЛ 8

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ ………………26

 

РОЗДІЛ 9

КООРДИНАЦІЯ, МОНІТОРИНГ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ  ……………………………………………..…      26

 

Додаток «Розподіл коштів на фінансову підтримку громадських організацій інвалідів і ветеранів, передбачених згідно з рішенням Харківської обласної ради   від 17 грудня 2015 року №16-VІІ»…………….28

 

 

 

 

                                                          РОЗДІЛ 1

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

Рівень розвитку громадянського суспільства є одним із основних показників розвитку держави в цілому. Наскільки сильне та спроможне громадянське суспільство, настільки вище рівень розвитку країни, стабільні політична та економічна ситуації, забезпечено благополуччя народу. Провідні країни накопичували досвід та будували потужне громадянське суспільство багато десятиріч. Сьогодні в Україні забезпечено нове сприятливе законодавче поле для створення та діяльності інститутів громадянського суспільства, а саме: закони України «Про громадські об’єднання», «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», «Про органи самоорганізації населення», «Про благодійну діяльність та благодійні організації», «Про доступ до публічної інформації», «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики», –  в основу яких покладено європейські стандарти. Також передбачена можливість для фінансової підтримки громадських об’єднань на конкурсних засадах.

Основи державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства на державному рівні були визначені Національною Стратегією розвитку громадянського суспільства на 2016 – 2020 роки, затвердженою Указом Президента України від 26 лютого 2016 року № 68/2016.

Після Революції гідності відбулися істотні зміни державної політики та основних тенденцій розвитку громадянського суспільства, роль якого зростає в різноманітних сферах діяльності – від просування реформ на державному і місцевому рівні, європейської інтеграції та розвитку електронного урядування до волонтерської діяльності і надання допомоги внутрішньо переміщеним особам.

Як показує досвід демократичних країн, системна державна підтримка розвитку громадянського суспільства дозволяє залучити додаткові організаційні, фінансові і технічні ресурси для надання соціальних та інших суспільно значущих послуг, децентралізувати і підвищити якість державного управління та, зрештою, скоротити корупційні ризики і неефективні державні видатки. Саме з цією метою й розроблено обласну цільову Програму сприяння розвитку громадянського суспільства на 2016 – 2020   роки (далі – Програма).

Обласна державна адміністрація та обласна рада співпрацюють з інститутами громадянського суспільства як з рівноправними партнерами у вирішенні питань місцевого значення. Стан розвитку відносин місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з громадськістю засвідчує демократичність і публічність процесів та реалістичність кроків становлення громадянського суспільства в області.

Традиційними формами взаємодії місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства є співпраця в рамках діяльності громадської ради при обласній державній адміністрації, громадських рад при районних державних адміністраціях та міськвиконкомах (міст обласного значення), головною метою яких є сприяння формуванню і реалізації ефективної політики з питань соціально-економічного та суспільно-політичного життя в області.

У Програмі основні поняття вживаються у такому значенні:

громадська експертиза діяльності органів виконавчої влади – складова механізму демократичного управління державою, який/яка передбачає проведення інститутами громадянського суспільства оцінки діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, ефективності прийняття і виконання рішень, підготовку пропозицій щодо розв’язання суспільно значущих проблем для їх врахування органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування  у своїй роботі;

Громадська рада при обласній державній адміністрації – постійно діючий колегіальний виборний консультативно-дорадчий орган, утворений з метою забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, здійснення громадського контролю за діяльністю органів виконавчої влади, налагодження ефективної взаємодії зазначених органів із громадськістю, врахування громадської думки під час формування та реалізації державної політики;

громадське об’єднання – відповідно до українського законодавства – добровільне об’єднання фізичних осіб та (або) юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних та інших інтересів. Громадське об’єднання за організаційно-правовою формою утворюється як громадська організація (засновниками та членами якого є фізичні особи) або громадська спілка, засновниками якої є юридичні особи приватного права, а членами можуть бути юридичні особи приватного права та фізичні особи;

громадський контроль – один із видів соціального контролю, який на законних підставах здійснюється об’єднаннями громадян та самими громадянами через впровадження громадської експертизи, громадського моніторингу діяльності органів виконавчої влади, направлення запитів на публічну інформацію тощо;

громадський моніторинг – комплекс заходів, що проводяться за ініціативою громадськості з метою визначення проблемних питань у діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування під час здійснення ними управлінських функцій;

громадянська культура – це сукупність духовних, моральних якостей, ціннісних орієнтацій та світоглядно-психологічних характеристик особистості, що реалізуються через громадянську активність, освіченість, компетентність, зрілість, досвід самоврядної громадської діяльності;

громадянське суспільство – такий стан суспільства, у якому вільно реалізуються основоположні права і свободи людини і громадянина через різноманітні форми публічної громадської активності та самоорганізації, а також сукупність самостійних незалежних від держави інститутів та відносин, заснованих на свободі особистості, плюралізмі поглядів та демократичному правопорядку;

державна політика сприяння розвитку громадянського суспільства – законодавчо врегульована цілеспрямована діяльність органів виконавчої влади стосовно налагодження ефективної партнерської взаємодії з інститутами громадянського суспільства;

інститути громадянського суспільства (ІГС) або організації громадянського суспільства (ОГС) – громадські об’єднання, професійні і творчі спілки, бізнес-асоціації, організації роботодавців, благодійні організації, релігійні організації, недержавні засоби масової інформації, органи самоорганізації населення (ОСН), ініціативні групи громадян та інші непідприємницькі товариства і установи, легалізовані відповідно до законодавства України;

інструменти взаємодії органів виконавчої влади та інститутів громадянського суспільства – організаційні форми та засоби практичної участі громадськості в управлінні державними та місцевими справами (загальні збори громадян, всеукраїнський та місцеві референдуми, місцеві ініціативи, громадські слухання, громадські обговорення, громадські експертизи, громадські моніторинги, громадянський контроль, органи самоорганізації населення, консультативно-дорадчі органи при органах виконавчої влади тощо);

консультативно-дорадчі органи – органи, що утворюються для погодженого вирішення питань реалізації державної політики у певній сфері чи галузі, координації діяльності центральних і місцевих органів державної влади. Статус консультативно-дорадчого органу, повноваження, основні напрями і форми діяльності визначаються положенням про конкретний орган чи спеціальним актом відповідного державного органу;

консультації з громадськістю – діяльність органів виконавчої влади, спрямована на залучення громадян до участі в управлінні державними справами, надання можливості для їх вільного доступу до публічної інформації, забезпечення гласності, відкритості та прозорості у діяльності зазначених органів з метою налагодження системного діалогу органів виконавчої влади і громадськості, підвищення якості підготовки та прийняття рішень з важливих питань державного і суспільного життя з урахуванням громадської думки, створення умов для участі громадян у розробленні проектів таких рішень. Консультації з громадськістю проводяться у формі публічного громадського обговорення (безпосередня форма) та вивчення громадської думки (опосередкована форма);

належне врядування – процес прийняття та здійснення державно-управлінських рішень із залученням до нього на паритетних засадах інститутів громадянського суспільства та бізнесових структур;

регіональна політика сприяння розвитку громадянського суспільства – складова державної політики, цілеспрямована діяльність місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, що здійснюється на підставі визначеної цільової програми з урахуванням особливостей конкретної території (природно-географічних, історичних, ресурсних, виробничих, соціальних, демографічних тощо) у контексті додержання загальнодержавних інтересів;

обласна цільова програма сприяння розвитку громадянського суспільства – сукупність взаємопов’язаних завдань і заходів, узгоджених за строками та ресурсним забезпеченням з усіма задіяними виконавцями, спрямованих на розв’язання найактуальніших проблем розвитку громадянського суспільства у регіоні, реалізація яких здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших залучених ресурсів і є складовою щорічної програми соціально-економічного розвитку регіону;

соціальне замовлення комплекс організаційно-правових заходів із розроблення та реалізації соціальних програм і соціальних проектів за рахунок бюджетних та інших коштів шляхом укладення соціальних контрактів на конкурсній основі. Сферою застосування соціального замовлення є пріоритетні соціальні проблеми, до вирішення яких органи публічної влади залучають недержавних виконавців із числа об’єднань громадян та органів самоорганізації населення.

 

 

РОЗДІЛ 2

ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ПРОБЛЕМ, НА ВИРІШЕННЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА

 

На сучасному етапі становлення України як демократичної, соціальної, правової держави важливого значення набувають процеси ефективної взаємодії органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства. Тому проблема розвитку громадянського суспільства набуває особливого значення.

Особливість політики розвитку громадянського суспільства полягає у тому, що її реалізація можлива лише при масовому залученні інститутів громадянського суспільства. Зусилля органів державної влади охопили лише чверть завдань державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства. Незначними є результати по таких завданнях, як підтримка волонтерства, підвищення рівня громадянської та правової культури; удосконалення умов залучення ІГС до надання соціальних послуг за рахунок бюджетних коштів; забезпечення належного правового регулювання для реалізації різних форм місцевої демократії; розвиток соціального діалогу. У результаті держава витрачає додаткові кошти на надто обтяжливі для неї функції і втрачає довіру населення.

Розвиток ІГС та співпраця з ними вигідні як на державному, так і регіональному рівнях у таких процесах як виконання завдань, так і для підвищення спроможності громадян через самоорганізацію реалізовувати свої потреби. Розвиток демократії та утвердження громадянського суспільства, на які орієнтує Програма, є важливими цінностями та можуть давати цілком відчутні результати.

В Україні побудова саме потужного громадянського суспільства є одним із пріоритетів розвитку держави, але рівень розвитку самого громадянського суспільства ще доволі слабкий. Пов’язане це з багатьма причинами як об’єктивними, так і суб’єктивними. Перш за все, це пострадянська спадщина та менталітет. Авторитарний режим не дозволяв мати власну думку, проявляти будь-яку ініціативу. Безумовно, що в такій ситуації люди, в більшості, були не активні та не бажали створювати інститути громадянського суспільства. Останнім часом створюються дійсно дієві громадські та благодійні організації, активного розвитку набув волонтерський рух. У цілому ситуація з розвитком громадянського суспільства покращується, але до ідеалу ще досить далеко.

Безумовно, все це стосується і Харківської області, хоча Харківщина і є одним із лідерів громадського руху в Україні. Саме тому сприяння розвитку громадянського суспільства є однією із найважливіших умов як розвитку регіону, так і країни в цілому, становлення її як демократичної, правової і соціальної держави. Такі цілі, насамперед, передбачають: налагодження системи взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства, що повинно базуватися на партнерстві, взаємній зацікавленості у досягненні цілей, пов’язаних із процесом демократизації усіх сфер державного і регіонального управління і суспільного життя; соціально-економічний і духовний прогрес; всебічне забезпечення прав і свобод людини та громадянина.

У Харківській області зареєстровано понад 3000 громадських організацій різної спрямованості, із них близько 2000 – юридичні особи.

Найбільш структурованими серед зазначених об’єднань є ветеранські, організації інвалідів, молодіжні та професійні громадські організації. У Харківській області діє декілька об’єднань профспілок, які мають близько 1,5 млн членів. Найбільш впливовою серед профспілкових організацій є Об’єднання профспілок Харківської області (ОПХО), до складу якого входить 44 галузеві профспілкові організації, до яких входять понад 4,5 тисячі первинних осередків. Кількісний склад ОПХО налічує майже 580 тисяч членів профспілок. Останнім часом досить суттєвого розвитку отримали волонтерські організації та ГО ветеранів АТО.

Співпраця з інститутами громадянського суспільства здійснюється в області за різними формами: засідання «круглого столу», консультації з актуальних питань державного управління, залучення до розроблення нормативно-правових документів, участь у роботі консультативно-дорадчих органів, участь у заходах, що проводяться обласною державною адміністрацією, з нагоди відзначення державних свят і пам’ятних дат.

Водночас, актуальною проблемою розвитку громадянського суспільства в Харківській області є недостатній рівень консолідації суспільства з питань державотворення та розвитку регіону, взаємодії між інститутами громадянського суспільства та органами влади щодо формування та реалізації державної та регіональної політики.

На сьогодні невирiшеною є проблема подальшого розвитку громадянського суспільства в Харківській області, налагодження співпраці місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства, забезпечення аналізу процесів у сфері суспільних відносин, збереження громадянського порозуміння на території області.

Інструментом вирішення проблем розвитку громадянського суспільства в Харківській області повинно стати прийняття та реалізація обласної цільової Програми сприяння розвитку громадянського суспільства на 2016 – 2020 роки, яка дозволить закріпити на місцевому рівні механізми удосконалення процесу взаємодії органів влади та недержавних організацій. Програма розширить сферу відповідальності місцевих органів влади щодо сприяння розвитку громадянського суспільства, а також стане стимулом для громадських організацій у налагодженні співпраці з органами влади і підсилить відповідальність за результативність цієї співпраці. Ухвалення Програми підвищить значення громадської проблематики в поточній та довгостроковій діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також сприятиме розвитку громадської активності.

Дієвим заходом стане проведення обласного конкурсу програм і проектів громадських організацій з наданням фінансової підтримки переможцям конкурсу. Виконанню цього сприятиме розроблення та запровадження Порядку визначення пріоритетів конкурсу для вибору проектів та програм громадських, благодійних організацій, творчих спілок, для виконання яких надаватиметься підтримка відповідно до цієї Програми. Також доцільно запровадити практику планування у місцевих бюджетах видатків на фінансову підтримку інститутів громадянського суспільства на обласному, районному та іншому рівнях.

Необхідне ресурсне забезпечення діяльності громадської ради при обласній державній адміністрації сприятиме проведенню семінарів для фахівців органів виконавчої влади та представників ІГС з питань проведення громадської експертизи, організації доступу до публічної інформації, антикорупційної експертизи тощо; організації  навчальних тренінгів для ІГС області за проблематикою їх інституційного та професійного розвитку, підвищення ефективності громадської діяльності.

Прийняття і реалізація Програми забезпечить: визначення короткострокових, середньострокових та довгострокових пріоритетів місцевої влади з питань, які стосуються розвитку громадянського суспільства; консолідацію різних гілок місцевої влади та підвищення ефективності її зусиль у сфері громадянського суспільства; створення цілісної системи ініціювання, впровадження та контролю за виконанням спільних заходів між місцевими органами влади та ІГС регіону; підвищення ефективності використання бюджетних ресурсів, спрямованих на розвиток громадянського суспільства, що також матиме позитивний вплив на залучення зовнішніх ресурсів для вирішення місцевих проблем.

 

 

РОЗДІЛ 3

ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ,  СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

Виконання Програми передбачає проведення впродовж 2016 – 2020 років заходів, спрямованих на залучення ІГС та громадськості до процесів формування та реалізації державної і регіональної політики, зокрема шляхом впровадження постійно діючої інформаційно-просвітницької кампанії; вироблення прозорих механізмів підтримки місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування суспільно-корисної діяльності ІГС через впровадження механізму соціального замовлення; розширення участі ІГС регіону в процесах вироблення та реалізації місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування владних повноважень через удосконалення діяльності консультативно-дорадчих органів та розвиток різних форм самоорганізації населення; стимулювання громадської активності населення Харківщини через впровадження форм заохочення ініціатив ІГС тощо.

Строк виконання Програми – п'ять років (2016 – 2020 роки).

 

РОЗДІЛ 4

МЕТА ПРОГРАМИ

 

Метою Програми є: створення сприятливих умов для подальшого розвитку громадянського суспільства на Харківщині; підвищення ефективності комунікації органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства; забезпечення участі громадських лідерів у формуванні та реалізації державної і регіональної політики; стимулювання громадської активності; зміцнення громадянського суспільства на засадах впровадження принципів належного врядування з урахуванням конкретних особливостей історико-культурного та соціально-економічного розвитку регіону; досягнення європейських стандартів забезпечення та захисту прав і свобод людини і громадянина; сприяння громадській активності та збереженню громадянського порозуміння на території Харківської області.

 

 

РОЗДІЛ 5

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

 

Основними завданнями реалізації Програми є:

створення сприятливих умов (у тому числі правових) для діяльності та розвитку інститутів громадянського суспільства;

забезпечення співпраці органів виконавчої влади та ІГС у процесі формування та реалізації регіональної політики;

підтримка ініціатив ІГС для вирішення завдань регіональної політики;

підвищення професійного рівня та інституційної спроможності ІГС та органів виконавчої влади щодо використання механізмів участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики;

забезпечення поінформованості суспільства про діяльність ІГС через впровадження постійно діючої інформаційно-просвітницької кампанії.

 

 

РОЗДІЛ 6

ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ

 

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації заходів Програми, становить 68910,0 тис. грн.

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету та інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством України, в обсягах, передбачених рішеннями обласної ради про обласний бюджет на відповідні роки, у межах реальних фінансових можливостей. Бюджетні установи та організації, що беруть участь у виконанні Програми, діють у межах кошторисів, передбачених на здійснення їх основної діяльності.

Порядок використання коштів обласного бюджету, передбачених на виконання пункту 9 «Підтримка діяльності громадських організацій інвалідів, ветеранів, громадських чорнобильських організацій, організацій ветеранів АТО» розділу 7 «Основні заходи ПРОГРАМИ» Програми, окремо затверджується рішенням обласної ради.

Розпорядниками коштів Програми є Харківська обласна державна адміністрація та Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації.

Фінансування заходів Програми здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету у сумі 66160,0 тис.грн та коштів з інших джерел фінансування у сумі 2750,0 тис.грн.

Програма передбачає залучення коштів з інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством України.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розрахунок асигнувань на реалізацію заходів (ресурсне забезпечення Програми) наведено у таблиці 1.

Таблиця 1.

Ресурсне забезпечення Програми

 

 

Обсяг коштів, які пропонується                  залучити на виконання Програми

 

 

Роки виконання Програми

 

 

 

 

 

Усього витрат

на виконання Програми

(тис.грн.)

 

2016

 

2017

2018

 

2019

 

           2020  

 

 

-

Обсяг ресурсів, усього, у тому числі:

13419,7

13353,4

13569,8

14025,6

14541,5

68910,0

обласний бюджет

12829,7

12813,4

13029,8

13485,6

14001,5

66160,0

районні, міські (міст обласного значення) бюджети

-

 

-

-

-

-

бюджети сіл, селищ, міст      обласного значення

-

-

-

-

-

-

кошти з небюджетних джерел

590,0

540,0

540,0

540,0

540,0

2750,0

 

 

 

 

 


                                                                                                                              

 РОЗДІЛ 7 Основні заходи ПРОГРАМИ

 

 

№ з/п

Завдання Програми

Перелік заходів Програми

Виконавці

Термін вико-

нання

Орієнтовні обсяги фінансування (тис.грн.)

Очікуваний результат

Облас-ний бюджет

Інші джерела фінансу-вання

Разом

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1.

Створення сприятливих умов (у тому числі правових) для діяльності та розвитку інститутів громадянського суспільства

1.1. Сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів влади, консультацій із громадськістю та формуванню громадських рад при органах влади  відповідно до рекомендацій постанови Кабінету Міністрів України від 05.11.2008 № 976 «Про затвердження Порядку сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» (зі змінами)

 

Структурні підрозділи обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, міськвиконкоми (міст обласного значення), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою), громадські ради при районних державних адміністраціях, міськвиконкомах міст обласного значення

2016

100,0

0,0

100,0

Утвердження принципу відкритості влади, підвищення якості формування та реалізації політики на рівні органів місцевого самоврядування

2017

100,0

0,0

100,0

2018

100,0

0,0

100,0

2019

100,0

0,0

100,0

2020

100,0

0,0

100,0

 

 

1.2. Розроблення та запровадження Порядку визначення пріоритетів конкурсів з метою затвердження проектів та програм громадських, благодійних організацій, творчих спілок, для реалізації  яких надаватиметься підтримка відповідно до цієї Програми

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

0,0

0,0

0,0

Забезпечення відповідності пріоритетів конкурсу першочерговим завданням регіональної політики та потребам громадськості

2017

0,0

0,0

0,0

2018

0,0

0,0

0,0

2019

0,0

0,0

0,0

2020

0,0

0,0

0,0

 

 

 

 

1.3. Розроблення та запровадження методики проведення моніторингу проектів ІГС, для реалізації яких надається підтримка відповідно до цієї Програми

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС   (за згодою)

2016

0,0

0,0

0,0

Забезпечення ефективного використання коштів для підтримки ініціатив ІГС, спрямованих на вирішення завдань регіональної політики

2017

0,0

0,0

0,0

2018

0,0

0,0

0,0

2019

0,0

0,0

0,0

2020

0,0

0,0

0,0

 

 

1.4. Організація системи підтримки ІГС, що сприяють розвитку підприємницького середовища, створенню робочих місць, наповненню бюджету області, вихованню соціально відповідального бізнесу

Департамент економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації, Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС  (за згодою)

 

2016

100,0

20,0

120,0

Створення системи інформування, навчання та залучення громадян до підприємницької діяльності. Формування соціально- відповідального бізнесу та інвестиційно-привабливого бізнес-середовища у Харківській області у взаємодії з місцевою владою

2017

100,0

20,0

120,0

2018

100,0

20,0

120,0

2019

100,0

20,0

120,0

2020

100,0

20,0

120,0

 

1.5.   Створення сприятливих умов для самоорганізації населення у Харківській області

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, районні державні адміністрації, громадські ради при районних державних адміністраціях, міськвиконкомах міст обласного значення, ІГС 
(за згодою)

2016

90,0

30,0

120,0

Забезпечення умов для створення та розвитку територіальних громад, ОСББ, вуличкомів, будкомів тощо у Харківській області та їх реальної взаємодії з місцевою владою

2017

90,0

30,0

120,0

2018

90,0

30,0

120,0

2019

90,0

30,0

120,0

2020

90,0

30,0

120,0

 

Разом:

2016-2020

1450,0

250,0

1700,0

 

2.

Забезпечення співпраці органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та ІГС у процесі формування та реалізації регіональної політики

2.1. Залучення громадськості до обговорення суспільно значущих питань, що вносяться на розгляд обласної ради або щодо яких готуються  розпорядження голови обласної державної адміністрації

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

50,0

10,0

60,0

Покращення якості підготовки актів, що видає місцева влада, з огляду на задоволення потреб громадськості

2017

50,0

10,0

60,0

2018

50,0

10,0

60,0

2019

50,0

10,0

60,0

2020

50,0

10,0

60,0

 

2.2. Проведення соціологічних досліджень із соціально значущих питань для Харківської області

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, профільні структурні підрозділи обласної державної адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

370,0

90,0

460,0

Виявлення пріоритетних соціальних проблем та громадська оцінка діяльності органів влади

2017

370,0

90,0

460,0

2018

370,0

90,0

460,0

2019

370,0

90,0

460,0

2020

370,0

90,0

460,0

 

2.3. Забезпечення проведення публічних консультацій із громадськістю (громадських обговорень, слухань, засідань «круглих столів», засідань громадської ради при обласній державній адміністрації) з актуальних питань соціально-економічного та гуманітарного розвитку

Структурні підрозділи обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

350,0

50,0

400,0

Підвищення якості регіональної політики для задоволення потреб громадськості

 

2017

350,0

50,0

400,0

2018

350,0

50,0

400,0

2019

350,0

50,0

400,0

2020

350,0

50,0

400,0

 

Разом:

2016-2020

3950,0

750,0

4600,0

 

3.

Підтримка ініціатив ІГС для вирішення завдань регіональної політики 

3.1. Надання фінансової підтримки на реалізацію проектів і програм інститутів громадянського суспільства відповідно до Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2011 № 1049

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

3000,0

0,0

3000,0

Вирішення пріоритетних завдань регіональної політики із залученням ресурсів громадських організацій, благодійних організацій, творчих спілок

2017

3000,0

0,0

3000,0

2018

3000,0

0,0

3000,0

2019

3000,0

0,0

3000,0

2020

3000,0

0,0

3000,0

 

3.2. Ресурсне забезпечення діяльності громадської ради при обласній державній адміністрації

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації

2016

1072,0

0,0

1072,0

Створення умов для реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами на території Харківської області, сприяння урахуванню обласною державною адміністрацією громадської думки під час формування та реалізації державної політики

2017

753,0

0,0

753,0

2018

753,0

0,0

753,0

2019

753,0

0,0

753,0

2020

753,0

0,0

753,0

 

3.3. Проведення моніторингу результативності підтриманих проектів для цільової аудиторії 

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, профільні структурні підрозділи обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

0,0

0,0

0,0

Забезпечення ефективного використання коштів для підтримки ініціатив ІГС, спрямованих на вирішення завдань регіональної політики

2017

0,0

0,0

0,0

2018

0,0

0,0

0,0

2019

0,0

0,0

0,0

2020

0,0

0,0

0,0

3.4. Проведення семінарів для фахівців органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та представників ІГС з питань проведення громадської експертизи, організації доступу до публічної інформації, антикорупційної експертизи, з питань участі в конкурсах проектів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2011 № 1049   тощо. Проведення навчальних тренінгів для ІГС області за проблематикою їх інституційного та професійного розвитку

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, Управління забезпечення доступу до публічної інформації обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, представники органів місцевого самоврядування області,  ІГС (за згодою)

2016

600,0

100,0

700,0

Підвищення професійного рівня посадових осіб та представників ІГС щодо використання інструментів сприяння розвитку громадянського суспільства за участю громадськості у формуванні та реалізації державної політики

2017

250,0

50,0

300,0

2018

250,0

50,0

300,0

2019

250,0

50,0

300,0

2020

250,0

50,0

300,0

 

Разом:

 

2016-2020

20684,0

300,0

20984,0

 

4.

 

Підвищення професійного рівня й інституційної спроможності ІГС та органів виконавчої влади щодо використання механізмів участі громадськості у формуванні та реалізації регіональної політики

 

4.1. Розроблення та поширення методичних рекомендацій щодо використання ІГС та громадянами механізмів участі у формуванні та реалізації регіональної політики

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

55,0

5,0

60,0

Підвищення спроможності та активізації ІГС та громадян щодо участі у формуванні та реалізації державної політики

2017

55,0

5,0

60,0

2018

55,0

5,0

60,0

2019

55,0

5,0

60,0

2020

55,0

5,0

60,0

4.2. Співпраця між фахівцями органів влади, органів місцевого самоврядування, іншими зацікавленими особами та ІГС

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

0,0

0,0

0,0

Ознайомлення зацікавлених фахівців із діяльністю ІГС та налагодження партнерських зв’язків між представниками органів влади та ІГС

2017

0,0

0,0

0,0

2018

0,0

0,0

0,0

2019

0,0

0,0

0,0

2020

0,0

0,0

0,0

 

Разом:

2016-2020

275,0

25,0

300,0

 

5.

Забезпечення поінформованості суспільства   про діяльність ІГС через впровадження постійно діючої інформаційно-просвітницької кампанії 

5.1. Створення інформаційного продукту з питань  розвитку громадянського суспільства та інституційного зростання ІГС в області (видання газет, брошур, листівок, запровадження циклу теле- та радіопередач, створення телевізійного клубу «Харківщина громадянська»)

 

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

1000,0

0,0

1000,0

Створення умов для  комунікації та обміну досвідом між інститутами громадянського суспільства, органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування 

2017

1000,0

0,0

1000,0

2018

1000,0

0,0

1000,0

2019

1000,0

0,0

1000,0

2020

1000,0

0,0

1000,0

 

 

5.2. Проведення щорічного регіонального Форуму інститутів громадянського суспільства

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, структурні підрозділи обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС

(за згодою)

2016

100,0

20,0

120,0

Створення умов для комунікації та обміну досвідом між ІГС, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування

2017

100,0

20,0

120,0

2018

100,0

20,0

120,0

2019

100,0

20,0

120,0

2020

100,0

20,0

120,0

 

5.3. Проведення конкурсу серед журналістів на краще висвітлення проблематики громадянського суспільства

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

55,0

5,0

60,0

Популяризація питань розвитку громадянського суспільства у регіоні

2017

55,0

5,0

60,0

2018

55,0

5,0

60,0

2019

55,0

5,0

60,0

2020

55,0

5,0

60,0

 

5.4. Проведення щорічного обласного зльоту волонтерів з обміну досвідом

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації,  Департамент у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації, Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації, ІГС (за згодою)

 

 

2016

140,0

10,0

150,0

Залучення небайдужих людей до волонтерської діяльності, розширення волонтерського руху

2017

140,0

10,0

150,0

2018

140,0

10,0

150,0

2019

140,0

10,0

150,0

2020

140,0

10,0

150,0

 

 

5.5. Проведення щорічного обласного конкурсу «Кращий благодійник року»

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації, Департамент економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації, ІГС

(за згодою)

2016

130,0

20,0

150,0

Стимулювання благодійницької активності підприємців, громадян та ІГС

 

2017

130,0

20,0

150,0

2018

130,0

20,0

150,0

2019

130,0

20,0

150,0

2020

130,0

20,0

150,0

 

 

5.6. Підготовка та публікація щорічної доповіді про стан розвитку громадянського суспільства в області та використання механізмів участі громадськості в реалізації регіональної політики

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації спільно з громадською радою при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою), Харківським регіональним інститутом Національної академії державного управління при Президентові України (за згодою), вищими навчальними закладами (за згодою)

2016

20,0

0,0

20,0

Отримання та науковий аналіз сучасного стану розвитку ІГС на обласному рівні; об’єктивні відомості про стан і динаміку розвитку громадянського суспільства в області

2017

20,0

0,0

20,0

2018

20,0

0,0

20,0

2019

20,0

0,0

20,0

2020

20,0

0,0

20,0

 

Разом:

2016-2020

7125,0

275,0

7500,0

 

6.

Створення сприятливих умов для духовного єднання поколінь на національних традиціях українського народу

6.1. Здійснення фінансової підтримки виробництва телепрограм та фільмів з розвитку громади щодо духовного єднання поколінь на національних традиціях українського народу

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

275,0

10,0

285,0

Сприяння поліпшенню виховання молоді на національних традиціях та об’єднання людей різних поколінь в регіоні

2017

275,0

10,0

285,0

2018

275,0

10,0

285,0

2019

275,0

10,0

285,0

2020

275,0

10,0

285,0

6.2. Надання організаційної, методичної та фінансової підтримки громадським організаціям області у проведенні днів культури духовного єднання поколінь на національних традиціях

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

300,0

100,0

400,0

Створення сприятливих умов щодо духовного єднання поколінь на національних традиціях українського народу

2017

300,0

100,0

400,0

2018

300,0

100,0

400,0

2019

300,0

100,0

400,0

2020

300,0

100,0

400,0

6.3. Організація роботи таборів та проведення зборів щодо духовного єднання поколінь на національних традиціях українського народу

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

 

 

2016

250,0

0,0

250,0

Надання роботі  щодо духовного єднання поколінь на національних традиціях українського народу системного характеру

2017

250,0

0,0

250,0

2018

250,0

0,0

250,0

2019

250,0

0,0

250,0

2020

250,0

0,0

250,0

6.4. Проведення огляду-конкурсу клубів духовного єднання та ІГС області

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

150,0

0,0

150,0

Створення умов для комунікації та обміну досвідом між клубами, ІГС, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування

2017

150,0

0,0

150,0

2018

150,0

0,0

150,0

2019

150,0

0,0

150,0

2020

150,0

0,0

150,0

6.5. Проведення заходів  щодо можливості навчання активних громадян для становлення  громадського

суспільства

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою), Харківський регіональний інститут Національної академії державного управління при Президентові України

(за згодою), вищі навчальні заклади (за згодою)

2016

90,0

10,0

100,0

Створення суспільних центрів на базі вищих навчальних закладів для навчання щодо розвитку громадянського суспільства, виховання патріотів та небайдужих до вирішення державних справ громадян

2017

90,0

10,0

100,0

2018

90,0

10,0

100,0

2019

90,0

10,0

100,0

2020

90,0

10,0

100,0

 

Разом:

2016-2020

5325,0

600,0

5925,0

 

7.

Підтримка ініціатив громадських об’єднань щодо проведення урочистих та святкових заходів з метою підвищення рівня толерантності

7.1. Організація та проведення урочистостей до державних свят та пам’ятних дат з метою збереження місцевих традицій та історичної спадщини, духовного єднання поколінь

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС

(за згодою)

2016

100,0

20,0

120,0

Створення умов для комунікації між різними ІГС, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування

2017

100,0

20,0

120,0

2018

100,0

20,0

120,0

2019

100,0

20,0

120,0

2020

100,0

20,0

120,0

7.2. Підтримка участі в урочистих заходах представників та колективів різних ІГС

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації

2016

200,0

20,0

220,0

Створення умов для розвитку толерантної міжнаціональної взаємодії між представниками різних етносів шляхом участі у спільному заході

2017

200,0

20,0

220,0

2018

200,0

20,0

220,0

2019

200,0

20,0

220,0

2020

200,0

20,0

220,0

 

Разом:

2016-2020

1500,0

200,0

1700,0

 

 

8. Створення сприятливих умов для діяльності та розвитку національностей та їх ІГС

8.1. Організація та проведення обласного мандрівного фестивалю національних культур «Слобожанський віночок»

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

210,0

40,0

250,0

Створення умов для подальшого розвитку толерантної міжнаціональної взаємодії між представниками різних етносів шляхом участі у спільному заході

2017

210,0

40,0

250,0

2018

210,0

40,0

250,0

2019

210,0

40,0

250,0

2020

210,0

40,0

250,0

8.2. Проведення щороку 16 листопада заходів з нагоди святкування Міжнародного дня толерантності із залученням представників національних меншин області

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

80,0

15,0

95,0

Розвиток толерантної міжнаціональної взаємодії між представниками різних етносів шляхом участі у спільному заході

2017

80,0

15,0

95,0

2018

80,0

15,0

95,0

2019

80,0

15,0

95,0

2020

80,0

15,0

95,0

8.3. Надання національно-культурним товариствам та національно-культурним об’єднанням фінансової підтримки для випуску літератури національних меншин 

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

200,0

0,0

200,0

Забезпечення прав національних меншин у сфері мовної політики

2017

200,0

0,0

200,0

2018

200,0

0,0

200,0

2019

200,0

0,0

200,0

2020

200,0

0,0

200,0

 

 

8.4. Проведення форумів, конференцій, «круглих столів» з важливих для національних меншин області питань

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

140,0

10,0

150,0

Забезпечення ефективного використання коштів для підтримки ініціатив ІГС та національних меншин

2017

140,0

10,0

150,0

2018

140,0

10,0

150,0

2019

140,0

10,0

150,0

2020

140,0

10,0

150,0

 

8.5. Здійснення інформаційної підтримки заходів, що проводяться громадськими організаціями національних меншин області

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації, національно-культурні товариства Харківської області

(за згодою), громадська рада при обласній державній адміністрації, ІГС (за згодою)

2016

90,0

5,0

95,0

Забезпечення інформаційної підтримки заходів, що проводяться громадськими організаціями національних меншин області

2017

90,0

5,0

95,0

2018

90,0

5,0

95,0

2019

90,0

5,0

95,0

2020

90,0

5,0

95,0

 

Разом:

2016-2020

3600,0

350,0

3950,0

 

9.

Підтримка діяльності громадських організацій інвалідів, ветеранів, громадських чорнобильських організацій, організацій ветеранів АТО

9.1. Забезпечення надання фінансової підтримки громадським організаціям

Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації

2016

3512,7

0,0

3512,7

Забезпечення функціонування громадських організацій інвалідів, ветеранів, громадських чорнобильських організацій, організацій ветеранів АТО

2017

4165,4

0,0

4165,4

2018

4381,8

0,0

4381,8

2019

4837,6

0,0

4837,6

2020

5353,5

0,0

5353,5

 

Разом:

2016-2020

22251,0

0,0

22251,0

 

 

Разом за Програмою:

Разом:

2016

 

12829,7

590,0

13419,7

 

Разом:

2017

 

12813,4

540,0

13353,4

 

Разом:

2018

 

13029,8

540,0

13569,8

 

Разом:

2019

 

13485,6

540,0

14025,6

 

Разом:

2020

 

14001,5

540,0

14541,5

 

Разом:

2016-2020

 

66160,0

2750,0

68910,0

 

 

 

 


РОЗДІЛ 8

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

Реалізація Програми дозволить:

-               розвинути мережу інститутів громадянського суспільства, зміцнити їх авторитет та вплив на вирішення суспільно вагомих проблем;

-               підвищити ефективність діяльності Харківської обласної державної адміністрації, Харківської обласної ради, інших місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо спільного з громадськістю вирішення питань місцевого значення;

-               створити сприятливі умови для легалізації громадських ініціатив;

-               підвищити ефективність та прозорість використання коштів обласного та місцевих бюджетів у сфері фінансування громадських об’єднань;

-               забезпечити більш повне врахування інтересів територіальних громад при прийнятті публічно-правових рішень;

-               залучити більші обсяги приватного капіталу для вирішення соціальних проблем територіальних громад;

-               піднести рівень довіри жителів області до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, місцевих осередків інститутів громадянського суспільства;

-               забезпечити інформування жителів області про діяльність громадської ради при обласній державній адміністрації, ІГС та органів виконавчої влади і місцевого самоврядування;

-               забезпечити стабільність і прогнозованість суспільно-політичного життя області;

-               зміцнити патріотизм, національно-державну свідомість суспільства;

-               підвищити рівень громадянської культури, активізувати участь громадян у житті територіальних громад, діяльності інститутів громадянського суспільства, формуванні та реалізації державної політики;

-               розвивати волонтерський рух, благодійництво і меценатство.

 

 

РОЗДІЛ 9

КООРДИНАЦІЯ, МОНІТОРИНГ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

Загальну координацію та контроль за ходом виконанням Програми здійснює Харківська обласна державна адміністрація.

Поточну координацію та контроль здійснює Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації.

Харківська обласна рада щорічно заслуховує звіти про хід виконання Програми.

Громадський супровід виконання Програми здійснює громадська рада при обласній державній адміністрації – безпосередньо та через її відповідні комітети. Структурні підрозділи Харківської обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації та органи місцевого самоврядування, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади, які є відповідальними за виконання передбачених Програмою заходів, забезпечують їх реалізацію у повному обсязі та у визначені терміни, подають до Департаменту масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації відповідну інформацію про реалізацію заходів Програми щороку до 25 грудня. Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації подає щороку до 01 лютого узагальнену інформацію про хід виконання Програми голові обласної державної адміністрації та голові обласної ради.

Моніторинг виконання Програми.

Відповідальний виконавець Програми один раз на півріччя проводить моніторинг стану виконання Програми за такими показниками:

обсяг бюджетних коштів, витрачених на реалізацію заходів Програми;

обсяг позабюджетних коштів, залучених для реалізації заходів Програми;

відповідність вжитих заходів запланованим;

фактичні результативні показники виконання Програми та їх відповідність запланованим результативним показникам;

рівень зацікавленості та задоволення діяльністю, що здійснюється в рамках Програми;

якісні та кількісні дані щодо проведених консультацій з громадськістю і громадських експертиз та рекомендацій від ІГС, які були враховані місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;

кількість районів області та міст обласного значення, де сформовані та діють громадські ради відповідно до рекомендацій постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 № 996 (зі змінами);

кількість проектів ІГС, спрямованих на вирішення пріоритетних завдань регіональної політики, що реалізуються за рахунок коштів обласного бюджету та за рахунок інших джерел фінансування;

обсяги коштів зовнішнього фінансування, спрямованих на вирішення місцевих проблем, які залучені за результатами спільних заходів місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та ІГС;

динаміка показників участі населення області у діяльності ІГС та довіри населення області до ІГС.

За підсумками моніторингу відповідальний виконавець Програми готує звіт, який один раз на рік оприлюднюється на офіційному веб-сайті Харківської обласної державної адміністрації, та щороку до 01 лютого забезпечує громадське обговорення результатів виконання Програми за минулий рік.

 

 

Перший заступник голови

обласної ради                                                                                                         В. Коваленко