ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Рішення обласної ради

від 14 квітня 2016 року № 101-VII

(IV сесія VII скликання)

 

 

Програма

розроблення містобудівної документації у

Харківській області на 2016 – 2020 роки

 

 

 

 

 

 

м. Харків

2016

 

ПАСПОРТ

Програми розроблення містобудівної документації

у Харківській області на 2016 – 2020 роки

 

1.  Нормативно-правові документи, відповідно до яких розроблено Програму:

 Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;

 Схема планування території Харківської області, затверджена рішенням  обласної ради від 23 грудня 2010 № 30-VI;

Стратегія розвитку Харківської області на період до 2020 року, затверджена рішенням обласної ради від05 березня 2015 року № 1151-VI;

План заходів на 2015 – 2017 роки з реалізації Стратегії розвитку Харківської області на період до 2020 року, затверджений рішенням обласної ради від 18 червня 2015 року № 1227-VI.

2. Розробник Програми: Департамент містобудування та архітектури Харківської обласної державної адміністрації.

3. Співрозробники Програми: районні державні адміністрації, міські ради.

4. Координацію взаємодії відповідального виконавця з іншими учасниками  реалізації  Програми здійснює заступник голови Харківської обласної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

5. Відповідальний виконавець Програми: Департамент містобудування та архітектури Харківської обласної державної адміністрації.

6. Учасники (співвиконавці) Програми: Департамент економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації, Департамент фінансів Харківської обласної державної адміністрації, районні державні адміністрації, районні та міські ради.

7. Строк реалізації Програми: 2016 – 2020 роки.

8. Прогнозні обсяги фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми:

Забезпечення районів та міст області містобудівною документацією за  роками

Витрати на реалізацію Програми, тис. грн.

Разом

у тому числі за рахунок коштів

обласного бюджету

бюджету міст та районів

інших джерел

2016 рік

17709,2

8859,14

8850,06

-

2017 рік

15397,2

7702,55

7694,65

-

2018 рік

11431,2

5718,53

5712,67

-

2019 рік

10931,2

5468,39

5462,81

-

2020 рік

10931,2

5468,39

5462,81

-

2016-2020 роки

66400,0

33217,0

33183,0

-

 

Зміст Програми

 

 

 

Стор.

 

ВСТУП

 

4

1.

Загальні положення

 

4

2.

Мета та завдання Програми

 

5

3.

Обґрунтування необхідності та важливості реалізації Програми

 

6

4.

Сучасний стан проблеми

 

7

5.

Фінансове забезпечення Програми

 

11

5.1.

Прогнозований обсяг витрат для оновлення картографічної основи та розроблення містобудівної документації в районах та містах області  на 2016 – 2020 роки

 

13

5.2.

Дані розрахунків щодо оновлення та розроблення схем планування територій  (СПТР) районів на місцевому рівні

16

5.3.

Прогнозовані обсяги використання коштів на здійснення заходів місцевого рівня щодо розроблення генеральних планів  та оновлення топографічної основи на відповідні території

 

17

6.

Координація та контроль за ходом виконання Програми

 

18

7.

Очікуваний результат

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

У сучасних умовах зростає необхідність у плануванні територій як ефективного засобу державного регулювання їх використання, що забезпечить взаємоузгодження у цій сфері інтересів особистості, суспільства та держави, центру і регіонів, галузей і адміністративно-територіальних одиниць.

Реалізація Програми має забезпечити вирішення проблемних питань стимулювання і розвитку міст і сіл та встановлення відповідного режиму забудови територій населених пунктів області.

Програма розроблена відповідно до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про Генеральну схему планування території України», «Про основи містобудування», «Про архітектурну діяльність», інших нормативно-правових актів. У ній визначені основні напрями комплексного вирішення питань розроблення містобудівної документації, формування нових підходів до її оновлення, моніторингу її виконання.

 

1. Загальні положення

 

У цій Програмі вживаються терміни, що мають таке значення:

генеральна схема планування території України – містобудівна документація, що визначає концептуальні підходи до вирішення питань планування та використання території України;
генеральний план населеного пункту – містобудівна документація, що визначає принципові підходи до вирішення питань розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту;
містобудівна документація – затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій;
містобудівний кадастр – державна система зберігання і використання геопросторових даних про територію, адміністративно-територіальні одиниці, екологічні, інженерно-геологічні умови, інформаційних ресурсів державних будівельних норм, стандартів і правил для задоволення інформаційних потреб у плануванні територій та будівництві, формування галузевої складової державних геоінформаційних ресурсів;
проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва;
схеми планування території на регіональному рівні – планувальна документація, яка розробляється на основі Генеральної схеми планування території України та визначає принципові положення розвитку, планування, забудови, використання територій адміністративно-територіальних одиниць та їх окремих частин.

Планування територій здійснюється на загальнодержавному, регіональному та місцевому рівнях відповідними органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

Планування територій на регіональному рiвнi полягає у розробленні та затвердженнi схеми планування території району та сільських рад, регулюванні використання їх територiй, ухваленнi та реалiзацiї вiдповiдних рiшень щодо дотримання мiстобудiвної документацiї вiдповiдно до закону.

Планування території на місцевому рівні забезпечується місцевими радами та їх виконавчими органами у межах та відповідно до повноважень, визначених законом, і полягає у розробленні та затвердженні генерального плану населеного пункту, детального плану території, плану зонування та іншої містобудівної документації, регулюванні використання їх територій, ухваленні та реалізації відповідних рішень щодо дотримання містобудівної документації.

 

2. Мета та завдання Програми

 

Метою Програми є своєчасне забезпечення населених пунктів області  містобудівною документацією сучасного рівня.

Програма спрямована на реалізацію основних напрямів державної та регіональної політики в галузі містобудівної діяльності, гармонійного узгодження інтересів та ефективної взаємодії влади, бізнесу і громадськості.

Основними завданнями Програми є:

здійснення робіт із розроблення, оновлення генеральних планів міст, селищ та сіл області;

розроблення проектної документації щодо встановлення меж населених пунктів із урахуванням перспективних напрямів цільового використання територій;

урахування державних, громадських і приватних інтересів під час планування, забудови та іншого використання територій;

обґрунтування розподілу земель за цільовим призначенням та використання територій для містобудівних потреб;

забезпечення раціонального розселення і визначення напрямів сталого розвитку населеного пункту;

визначення і раціональне розташування територій житлової та громадської забудови, промислових, рекреаційних, природоохоронних, оздоровчих, історико-культурних та інших територій і об’єктів;

обґрунтування та встановлення режиму раціонального використання земель та забудови територій, на яких передбачена перспективна містобудівна діяльність;

визначення, вилучення (викуп) і надання земельних ділянок для містобудівних потреб на основі містобудівної документації в межах, визначених законом;

визначення територій, що мають особливу екологічну, наукову, естетичну, історико-культурну цінність, встановлення передбачених законодавством обмежень на їх планування, забудову та інше використання;

охорона довкілля та раціональне використання природних ресурсів;

регулювання забудови міста та інших територій.

 

3. Обґрунтування необхідності та важливості реалізації Програми

 

Підвищення ролі містобудівельної діяльності є питанням актуальним і першочерговим для розвитку міст, селищ та сіл області. Нові й оновлені генеральні плани створюють умови  для залучення інвестиційних коштів.

Реалізація завдань, передбачених Програмою, дозволить досягти сталого розвитку з планування території, зокрема:

розв’язати проблему розроблення (оновлення) містобудівної документації;

забезпечити територію населених пунктів планово-висотною основою та картографічними матеріалами на базі національної системи відліку та державної системи координат;

оновити містобудівну документацію із застосуванням сучасних геоінформаційних технологій, що дозволить сформувати бази даних для роботи муніципальних геоінформаційних систем, що впроваджуються у систему управління територією;

удосконалити механізм державного регулювання процесу оновлення містобудівної документації;

поліпшити роботу щодо збереження, охорони та використання пам’яток архітектури та містобудування, а також районів історичної забудови;

поліпшити інвестиційний клімат у населених пунктах та забезпечити їх збалансований соціально-економічний розвиток;

значно зменшити у подальшому витрати часу та коштів на оновлення містобудівної документації, а також налагодити автоматизований моніторинг її виконання.

На цей час основним містобудівним документом в області є затверджена Схема планування території Харківської області, яка орієнтує на основні засади стратегічного й економічного розвитку області на період до 2031 року.

До 2020 року на всі населенні пункти області повністю має бути розроблена містобудівна документація на основі містобудівного та земельного кадастрів.

 

4. Сучасний стан проблеми

 

Станом на 01 січня 2016 року з 27 схем планування територій районів Харківської області: 24 (89%) схеми потребують оновлення, 3 (11%) схеми потребують розроблення. За рахунок фінансування з місцевого бюджету ведуться роботи з розроблення схем Барвінківського, Первомайського, Харківського та Чугуївського районів. Завершено роботу з розроблення Схеми планування Чугуївського району. Матеріали Схеми направлено на погодження та затвердження до відповідних служб.

Для виключення дублювання роботи з розроблення картографічної основи для розроблення схем планування території районів, з метою зменшення фінансової складової Програми при розробленні даних матеріалів буде використаний продукт  програми «Розробка картографічної основи Харківської області в системі координат УСК-2000 в масштабі М 1:10000 для визначення меж новостворених об'єднаних громад та не використовуваних земельних ділянок і відображення їх в геоінформаційній системі порталу відкритих даних регіону», який також увійшов до Плану заходів з реалізації Стратегії розвитку Харківської області на період до 2020 року.

На території області 17 міст (7 міст обласного значення та 10 міст районного значення), 61 селище міського типу, 159 селищ, у тому числі 16 історичних населених пунктів. Генеральні плани на ці населені пункти потребують оновлення.

Також на території Харківської області 1522 села, із них:

на 941 (62%) село розроблені генеральні плани, але вони потребують оновлення;

на 581 (38%) село генеральних планів немає. На ці села містобудівна документація потребує розроблення.

Обсяг фінансування заходів на оновлення та розроблення містобудівної документації станом на 01 січня 2016 року  складає 66 400 тис. грн.

Результати моніторингу стану містобудівної документації на території Харківської області наведено у таблицях 1, 2.

 

 

 

 

 

Таблиця 1

Інформація щодо розроблення містобудівної документації регіонального рівня

 

Схеми планування територій районів, що потребують розроблення 1

1

2

3

4

з/ч

Назва району

Проектна організація

Термін дії

містобудівної документації

1.      

Валківський

визначає замовник

 – 

2.      

Краснокутський

визначає замовник

 – 

3.      

Чугуївський

визначає замовник

 – 

Схеми планування територій районів, що потребують оновлення

1.      

Балаклійський

«Харківпроект»

1985 – 2005

2.      

Барвінківський

«Харківпроект»

1985 – 2005

3.      

Близнюківський

«Харківпроект»

1988 – 2008

4.      

Богодухівський

«Харківпроект»

1980 – 2000

5.      

Борівський

«Харківпроект»

1984 – 2004

6.      

Великобурлуцький

«Харківпроект»

1986 – 2006

7.      

Вовчанський

«Харківпроект»

1986 – 2006

8.      

Дворічанський

«Харківпроект»

1982 – 2002

9.      

Дергачівський

«Харківпроект»

1984 – 2004

10.  

Зачепилівський

«Харківпроект»

1980 – 2000

11.  

Зміївський

«Харківпроект»

1985 – 2005

12.  

Золочівський

«Харківпроект»

1984 – 2004

13.  

Ізюмський

«Харківпроект»

1987 – 2007

14.  

Кегичівський

«Харківпроект»

1984 – 2004

15.  

Коломацький

«Міськбудпроект»

1995 – 2015

16.  

Красноградський

«Харківпроект»

1983 – 2003

17.  

Куп¢янський

«Харківпроект»

1981 – 2001

18.  

Лозівський

«Харківпроект»

1991 – 2011

19.  

Нововодолазький

«Харківпроект»

1986 – 2006

20.  

Первомайський

«Харківпроект»

1991 – 2011

21.  

Печенізький

«Міськбудпроект»

1985 – 2005

22.  

Сахновщинський

«Харківпроект»

1993 – 2013

23.  

Харківський

«Харківпроект»

1987 – 2007

24.  

Шевченківський

«Харківпроект»

1984 – 2004

 

Примітка:

1 – на ці райони необхідно розроблення Схеми планування території району в зв’язку з відокремленням від Валківського та Краснокутського районів Коломацького району, а від Чугуївського – Печенізького району.

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 2

 

Інформація щодо розроблення містобудівної документації             місцевого рівня,

генеральних планів міст, селищ міського типу, селищ та сіл

 

Генеральні плани населених пунктів, що потребують оновлення 

№ з/ч

Назва міста (селища)

Термін дії

містобудівної документації

1

2

 

3

 

міста

 

 

1.

Харків

 

2004 – 2024

2.

Ізюм

 

1981 – 2001

3.

Куп’янськ

 

2001 – 2021

4.

Лозова

 

1984 – 2004

5.

Люботин

 

1990 – 2010

6.

Первомайський

 

1993 – 2013

7.

Чугуїв

 

1993 – 2013

8.

Балаклія 

 

1993 – 2013

9.

Барвінкове

 

1995 – 2015

10.

Богодухів

 

1994 – 2014

11.

Валки

 

1992 – 2012

12.

Вовчанськ 

 

1986 – 2006

13.

Зміїв 

 

1994 – 2014

14.

Красноград

 

1992 – 2012

15.

Мерефа 

 

1994 – 2014

16.

Південне 

 

1992 – 2012

17.

Дергачі

 

1984 – 2004

селища міського типу

1.                

Андріївка  (Балаклійський район)

 

1976

2.                

Савинці  (Балаклійський район)

 

1995

3.                

Червоний Донець  (Балаклійський район)

 

2015

4.                

Близнюки  (Близнюківський район)

 

1979

5.                

Шарівка  (Богодухівський район)

 

1986

6.                

Гути  (Богодухівський район)

 

1990

7.                

Борова  ( Борівський район)

 

1979

8.                

Великий Бурлук  (Великобурлуцький район)

 

1991

9.                

Приколотне  (Великобурлуцький район)

 

1990

10.            

Старий Салтів  (Вовчанський район)

 

1989

11.            

Білий Колодязь  (Вовчанський район)

 

1970

12.            

Вільча  (Вовчанський район)

 

1987

13.            

Дворічна  (Дворічанський район)

 

1989

14.            

Вільшани  (Дворічанський район)

 

1971

15.            

Мала Данилівка  (Дергачівський район)

 

2005

16.            

Козача Лопань  (Дергачівський район)

 

1970

17.            

Пересічне  (Дергачівський район)

 

1971

18.            

Прудянка  (Дергачівський район)

 

1971

19.            

Слатине  (Дергачівський район)

 

1973

20.            

Солоницівка  (Дергачівський район)

 

1992

21.            

Польова  (Дергачівський район)

 

1971

22.            

Зачепилівка  (Зачепилівський район)

 

1978

23.            

Золочів  (Золочівський район)

 

1988

1

2

 

3

24.            

Комсомольський  (Зміївський район)

 

1984

25.            

Зідьки  (Зміївський район)

 

1984

26.            

Лиман  (Зміївський район)

 

1984

27.            

Кегичівка  (Кегичівський район)

 

1991

28.            

Чапаєве  (Кегичівський район)

 

1976

29.            

Коломак  (Коломацький район)

 

1974

30.            

Краснокутськ  (Краснокутський район)

 

1989

31.            

Костянтинівка  (Краснокутський район)

 

1977

32.            

Панютине  (Лозівський район)

 

1992

33.            

Краснопавлівка  (Лозівський район)

 

1977

34.            

Орілька  (Лозівський район)

 

1982

35.            

Нова Водолага  (Нововодолазький район)

 

2000

36.            

Печеніги  (Печенізький район)

 

1988

37.            

Сахновщина  (Сахновщинський район)

 

1990

38.            

Бабаї  (Харківський район)

 

1992

39.            

Безлюдівка  (Харківський район)

 

1978

40.            

Березівка  (Харківський район)

 

1975

41.            

Буди  (Харківський район)

 

1974

42.            

Васищеве  (Харківський район)

 

1989

43.            

Високий  (Харківський район)

 

1993

44.            

Коротич  (Харківський район)

 

1972

45.            

Кулиничі  (Харківський район)

 

1973

46.            

Манченки  (Харківський район)

 

1973

47.            

Пісочин  (Харківський район)

 

1994

48.            

Покотилівка  (Харківський район)

 

1993

49.            

Рогань  (Харківський район)

 

1971

50.            

Хорошеве  (Харківський район)

 

1993

51.            

Утківка  (Харківський район)

 

1971

52.            

Чкалівське  (Чугуївський район)

 

1972

53.            

Кочеток  (Чугуївський район)

 

1971

54.            

Введенка  (Чугуївський район)

 

1971

55.            

Новопокровка  (Чугуївський район)

 

1975

56.            

Малинівка (Чугуївський район)

 

2007

57.            

Єсхар  (Чугуївський район)

 

1993

58.            

Шевченкове  (Шевченківський район)

 

1982

59.            

Ківшарівка  (Куп’янський район)

 

1984

60.            

Куп’янськ-Вузловий  (Куп’янський район)

 

1984

61.            

Борки  (Нововодолазький район)

 

1971

 

Разом селищ  та сіл                                                 740

 

 

1974 – 1995

 

Наведені в таблицях дані дають підстави для висновку про невідповідність містобудівної документації населених пунктів на території Харківської області сучасним вимогам. При нормативному розрахунковому терміну дії містобудівної документації 15 – 20 років більшість  розроблена понад 20 – 30 років тому, тобто потребує коригування або нового розроблення.

При визначенні черговості розроблення (оновлення) генеральних планів населених пунктів у Програмі враховано реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади шляхом формування спроможних територіальних громад за умови відповідності меж цих громад вимогам проекту Перспективного плану формування територій громад Харківської області, схваленого рішенням обласної ради від 18 червня 2015 року № 1226-VІ, а також з урахуванням Списку історичних населених місць Харківщини.

До Списку історичних населених місць України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 2001 року № 878 «Про затвердження Списку історичних населених місць України», занесені 16 міст Харківської області, а  саме: м. Харків, м. Балаклія, м. Богодухів,  м. Валки,      м. Вовчанськ, м. Зміїв, смт Золочів, м. Ізюм, смт. Кегичівка, м. Красноград, смт Краснокутськ, м. Куп'янськ,  м. Люботин, м. Мерефа,  м. Чугуїв,              смт Шарівка.

Для населених пунктів, занесених до Списку історичних населених місць України, в межах визначених історичних ареалів у складі генерального плану населеного пункту визначаються режими регулювання забудови та розробляється історико-архітектурний опорний план, у якому зазначається інформація про об'єкти культурної спадщини.
Станом на теперішній час розроблений історико-архітектурний опорний план м. Чугуєва, а також розпочата робота з розроблення історико- архітектурних опорних планів м. Балаклії, м. Вовчанська і м.Люботина.
За останні чотири роки були внесені зміни до генерального плану           смт Червоний Донець Балаклійського району, а також у стадії розроблення і затвердження знаходяться генеральні плани м. Балаклії, м. Барвінкового, м. Богодухова, м. Валок, м. Вовчанська, м. Ізюма, м. Люботина, м. Мерефи і             м. Чугуєва, смт Березівка, смт Золочів, смт Краснокутськ, смт Новопокровка, смт Пересічне, смт Пісочин, смт Червоний Донець та смт Чкаловське, проводиться робота по створенню планів масштабів 1:5000 на територію сіл Барвінківського, Вовчанського, Дворічанського, Нововодолазького, Первомайського та Краснокутського районів.

Реалізація Програми  передбачає розв’язання проблеми, що склалася через повільне фінансування, за умови належного законодавчого та фінансового забезпечення.

 

5.      Фінансове забезпечення Програми

 

Фінансування заходів з розроблення (оновлення) містобудівної документації районів та населених пунктів здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також може здійснюватися за рахунок коштів інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством України.

Обсяги фінансування Програми на відповідний бюджетний період визначаються при формуванні державного та місцевих бюджетів, із урахуванням їх реальних можливостей.

Виділення коштів із обласного бюджету проводиться на умовах співфінансування із місцевих бюджетів у межах коштів, передбачених за Програмою.

Загальний обсяг фінансування Програми – 66 400,0 тис. грн, у тому числі: з обласного бюджету – 33 217,0 тис. грн, з районних бюджетів – 33 183,0        тис. грн.

Прогнозований обсяг витрат для оновлення картографічної основи та розроблення містобудівної документації в районах та містах області на 2016 –2020 роки, у тому числі  за джерелами фінансування та по видах і розділах містобудівної документації, вміщено в підрозділу 5.1.

Дані розрахунків щодо оновлення та розроблення схем планування територій районів на місцевому рівні із розподілом коштів наведені в підрозділу 5.2.

Прогнозні обсяги фінансових ресурсів на здійснення заходів місцевого рівня щодо розроблення генеральних планів та оновлення топографічної основи на відповідні райони наведені у підрозділу 5.3.

Орієнтовна вартість проектно-вишукувальних робіт зазначена в цінах станом на 01 січня 2016 року з використанням уточнених індексів та показників визначення кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт. Дійсна вартість проектно-вишукувальних робіт у кожному конкретному випадку буде встановлюватися проектною установою та замовником із урахуванням усіх особливостей та факторів, обумовлених станом розвитку, потреби в територіях населеного пункту або території на час виготовлення містобудівної документації.

Черговість виконання проектно-вишукувальних робіт визначена з урахуванням пропозицій районних державних адміністрацій та виконкомів місцевих рад шляхом першочергового розроблення містобудівної документації на адміністративні центри територіальних громад, а також на населені пункти економічного зростання територіальної громади.

 

 

 

 


5.1. Прогнозований обсяг витрат для оновлення картографічної основи та розроблення містобудівної документації в районах та містах області 

на 2016 – 2020 роки

Район або міська рада, зміст заходу

 

Витрати на реалізацію Програми, тис. грн.

Разом, тис.грн.

у тому числі за рахунок коштів

держав-ного бюдже-ту

облас-ного бюджету

бюдже-тів районів і міст

інших джерел

1

2

3

4

5

6

Балаклійський район

2174,0

-

1087,0

1087,0

-

схема планування території району

420,0

-

210,0

210,0

-

топооснова населених пунктів

700,0

-

350,0

350,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1054,0

-

527,0

527,0

-

Барвінківський район

2752,0

-

1376,0

1376,0

-

схема планування території району

456,0

-

228,0

228,0

-

топооснова населених пунктів

1000,0

-

500,0

500,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1296,0

-

648,0

648,0

-

Близнюківський район

2959,0

-

1479,0

1480,0

-

схема планування території району

459,0

-

229,0

230,0

-

топооснова населених пунктів

1250,0

-

625,0

625,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1250,0

-

625,0

625,0

-

Богодухівський район

1155,0

-

577,0

578,0

-

схема планування території району

455,0

-

227,0

228,0

-

топооснова населених пунктів

200,0

-

100,0

100,0

-

містобудівна документація населених пунктів

500,0

-

250,0

250,0

-

Борівський район

2525,0

-

1262,0

1263,0

-

схема планування території району

375,0

-

187,0

188,0

-

топооснова населених пунктів

1050,0

-

525,0

525,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1100,0

-

550,0

550,0

-

Валківський район

2224,0

-

1112,0

1112,0

-

схема планування території району

474,0

-

237,0

237,0

-

топооснова населених пунктів

700,0

-

350,0

350,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1050,0

-

525,0

525,0

-

Великобурлуцький район

2286,0

-

1143,0

1143,0

-

схема планування території району

386,0

-

193,0

193,0

-

топооснова населених пунктів

900,0

-

450,0

450,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1000,0

-

500,0

500,0

-

Вовчанський район

1770,0

-

885,0

885,0

-

схема планування території району

470,0

-

235,0

235,0

-

топооснова населених пунктів

500,0

-

250,0

250,0

-

містобудівна документація населених пунктів

800,0

-

400,0

400,0

-

Дворічанський район

1810,0

-

905,0

905,0

-

схема планування території району

410,0

-

205,0

205,0

-

топооснова населених пунктів

650,0

-

325,0

325,0

-

містобудівна документація населених пунктів

750,0

-

375,0

375,0

-

Дергачівський район

2728,0

-

1364,0

1364,0

-

схема планування території району

478,0

-

239,0

239,0

-

топооснова населених пунктів

1100,0

-

550,0

550,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1150,0

-

575,0

575,0

-

Зачепилівський район

1304,0

-

652,0

652,0

-

схема планування території району

404,0

-

202,0

202,0

-

топооснова населених пунктів

400,0

-

200,0

200,0

-

містобудівна документація населених пунктів

500,0

-

250,0

250,0

-

Зміївський район

2560,0

-

1280,0

1280,0

-

схема планування території району

460,0

-

230,0

230,0

-

топооснова населених пунктів

950,0

-

475,0

475,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1150,0

-

575,0

575,0

-

Золочівський район

1268,0

-

634,0

634,0

-

схема планування території району

418,0

-

209,0

209,0

-

топооснова населених пунктів

300,0

-

150,0

150,0

-

містобудівна документація населених пунктів

550,0

-

275,0

275,0

-

Ізюмський район

3320,0

-

1660,0

1660,0

-

схема планування території району

470,0

-

235,0

235,0

-

топооснова населених пунктів

1150,0

-

575,0

575,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1700,0

-

850,0

850,0

-

Кегичівський район

950,0

-

475,0

475,0

-

схема планування території району

400,0

-

200,0

200,0

-

топооснова населених пунктів

250,0

-

125,0

125,0

-

містобудівна документація населених пунктів

300,0

-

150,0

150,0

-

Коломацький район

1510,0

-

775,0

735,0

-

схема планування території району

360,0

-

200,0

160,0

-

топооснова населених пунктів

550,0

-

275,0

275,0

-

містобудівна документація населених пунктів

600,0

-

300,0

300,0

-

Красноградський район

2818,0

-

1409,0

1409,0

-

схема планування території району

418,0

-

209,0

209,0

-

топооснова населених пунктів

1150,0

-

575,0

575,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1250,0

-

625,0

625,0

-

Краснокутський район

1268,0

-

634,0

634,0

-

схема планування території району

418,0

-

209,0

209,0

-

топооснова населених пунктів

300,0

-

150,0

150,0

-

містобудівна документація населених пунктів

550,0

-

275,0

275,0

-

Куп¢янський район

3257,0

-

1628,0

1629,0

-

схема планування території району

457,0

-

228,0

229,0

-

топооснова населених пунктів

1300,0

-

650,0

650,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1500,0

-

750,0

750,0

-

Лозівський район

2782,0

-

1391,0

1391,0

-

схема планування території району

432,0

-

216,0

216,0

-

топооснова населених пунктів

900,0

-

450,0

450,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1450,0

-

725,0

725,0

-

Нововодолазький район

3158,0

-

1579,0

1579,0

-

схема планування території району

408,0

-

204,0

204,0

-

топооснова населених пунктів

1350,0

-

675,0

675,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1400,0

-

700,0

700,0

-

Первомайський район

2908,0

-

1454,0

1454,0

-

схема планування території району

408,0

-

204,0

204,0

-

топооснова населених пунктів

1000,0

-

500,0

500,0

-

містобудівна документація населених пунктів

1500,0

-

750,0

750,0

-

Печенізький район

1301,0

-

650,0

651,0

-

схема планування території району

451,0

-

225,0

226,0

-

топооснова населених пунктів

400,0

-

200,0

200,0

-

містобудівна документація населених пунктів

450,0

-

225,0

225,0

-

Сахновщинський район

1501,0

-

750,0

751,0

-

схема планування території району

451,0

-

225,0

226,0

-

топооснова населених пунктів

500,0

-

250,0

250,0

-

містобудівна документація населених пунктів

550,0

-

275,0

275,0

-

Чугуївський район

3700,0

-

1850,0

1850,0

-

топооснова населених пунктів

1500,0

-

750,0

750,0

-

містобудівна документація населених пунктів

2200,0

-

1100,0

1100,0

-

Харківський район

6601,0

-

3300,5

3300,5

-

схема планування території району

1000,0

-

500,0

500,0

-

топооснова населених пунктів

2150,0

-

1075,0

1075,0

-

містобудівна документація населених пунктів

3451,0

-

1725,5

1725,5

-

Шевченківський район

1856,0

-

928,0

928,0

-

схема планування території району

406,0

-

203,0

203,0

-

топооснова населених пунктів

700,0

-

350,0

350,0

-

містобудівна документація населених пунктів

750,0

-

375,0

375,0

-

 

1

2

3

4

5

6

м. Ізюм

530,0

-

265,0

265,0

-

Історико-архітектурний опорний план, визначення меж та режимів використання історичних ареалів, зона охорони пам’яток архітектури та містобудування

 

530,0

-

265,0

265,0

-

м. Куп’янськ

400,0

-

200,0

200,0

-

Історико-архітектурний опорний план, визначення меж та режимів використання історичних ареалів, зона охорони пам’яток архітектури та містобудування

 

400,0

-

200,0

200,0

-

м. Валки

310,0

-

155,0

155,0

-

Історико-архітектурний опорний план, визначення меж та режимів використання історичних ареалів, зона охорони пам’яток архітектури та містобудування

 

310,0

-

155,0

155,0

-

м. Зміїв 

340,0

-

170,0

170,0

-

Історико-архітектурний опорний план, визначення меж та режимів використання історичних ареалів, зона охорони пам’яток архітектури та містобудування

 

340,0

-

170,0

170,0

-

м. Мерефа

375,0

-

187,5

187,5

-

Історико-архітектурний опорний план, визначення меж та режимів використання історичних ареалів, зона охорони пам’яток архітектури та містобудування

 

375,0

-

187,5

187,5

-

Разом на 2016 – 2020 роки:

66400,0

-

33217,0

33183,0

-

 

5.2. Дані розрахунків щодо оновлення та розроблення схем планування територій  (СПТР) районів на місцевому рівні

 

№ з/п

Найменування районів (міських рад), на територію яких розробляється СПТР

Площа,

т. га

Населення
тис. чол.

2016

2017

2018

Разом, тис.грн.

СПТР,

 тис.грн.

СПТР,

 тис.грн.

 

СПТР,

 тис.грн.

1

2

3

4

5

6

7

8

 

Харківська область, разом

3140,0

2813,4

6778,0

4466,0

500,0

11744,0

1

Балаклійський

198,0

88,4

210,0

210,0

-

420,0

2

Барвінківський

136,45

28,8

228,0

228,0

-

456,0

3

Близнюківський

138,8

23,3

229,0

230,0

-

459,0

4

Богодухівський

116,0

43,5

227,0

228,0

-

455,0

5

Борівський

87,0

19,7

187,0

188,0

-

375,0

6

Валківський

101,0

34,5

237,0

237,0

-

474,0

7

Великобурлуцький

122,0

26,0

193,0

193,0

-

386,0

8

Вовчанський

188,98

51,9

470,0

-

-

470,0

9

Дворічанський

111,1

20,6

205,0

205,0

-

410,0

10

Дергачівський

90,0

96,2

378,0

100,0

-

478,0

11

Зачепилівський

79,3

17,5

202,0

202,0

-

404,0

12

Зміївський

136,4

77,6

260,0

100,0

100,0

460,0

13

Золочівський

96,8

31,2

209,0

209,0

-

418,0

14

Ізюмський

159,4

20,7

235,0

235,0

-

470,0

15

Кегичівський

78,2

22,8

200,0

100,0

100,0

400,0

16

Коломацький

32,9

8,5

200,0

160,0

-

360,0

17

Красноградський

98,5

47,7

200,0

118,0

100,0

418,0

18

Краснокутський

104,0

31,0

300,0

118,0

-

418,0

19

Куп¢янський

131,3

27,9

200,0

257,0

-

457,0

20

Лозівський

142,1

32,8

250,0

182,0

-

432,0

21

Нововодолазький

118,2

37,7

204,0

104,0

100,0

408,0

22

Первомайський

122,5

18,8

154,0

254,0

-

408,0

23

Печенізький

46,7

11,2

225,0

226,0

-

451,0

24

Сахновщинський

116,9

24,5

225,0

126,0

100,0

451,0

25

Харківський

116,1

48,8

1000,0

-

-

1000,0

26

Шевченківський

97,7

22,3

150,0

256,0

-

406,0

 

 

 

5.3. Прогнозовані обсяги використання коштів на здійснення заходів місцевого рівня щодо оновлення топографічної основи та  розроблення генеральних планів на відповідні території

 

Найменування районів та міських рад

Витрати на реалізацію Програми за роками, тис.грн

РАЗОМ

2016 – 2020, тис.грн.

2016

2017

2018

2019

2020

1

2

3

4

5

6

7

Харківська область, разом

10931,2

10931,2

10931,2

10931,2

10931,2

54656,0

Райони:

 

Балаклійський

350,8

350,8

350,8

350,8

350,8

1754,0

Барвінківський

459,2

459,2

459,2

459,2

459,2

2296,0

Близнюківський

500,0

500,0

500,0

500,0

500,0

2500,0

Богодухівський

140,0

140,0

140,0

140,0

140,0

700,0

Борівський

430,0

430,0

430,0

430,0

430,0

2150,0

Валківський

412,0

412,0

412,0

412,0

412,0

2060,0

Великобурлуцький

380,0

380,0

380,0

380,0

380,0

1900,0

Вовчанський

260,0

260,0

260,0

260,0

260,0

1300,0

Дворічанський

280,0

280,0

280,0

280,0

280,0

1400,0

Дергачівський

450,0

450,0

450,0

450,0

450,0

2250,0

Зачепилівський

180,0

180,0

180,0

180,0

180,0

900,0

Зміївський

488,0

488,0

488,0

488,0

488,0

2440,0

Золочівський

170,0

170,0

170,0

170,0

170,0

850,0

Ізюмський

676,0

676,0

676,0

676,0

676,0

3380,0

Кегичівський

110,0

110,0

110,0

110,0

110,0

550,0

Коломацький

230,0

230,0

230,0

230,0

230,0

1150,0

Красноградський

480,0

480,0

480,0

480,0

480,0

2400,0

Краснокутський

170,0

170,0

170,0

170,0

170,0

850,0

Куп¢янський

640,0

640,0

640,0

640,0

640,0

3200,0

Лозівський

470,0

470,0

470,0

470,0

470,0

2350,0

Нововодолазький

550,0

550,0

550,0

550,0

550,0

2750,0

Первомайський

500,0

500,0

500,0

500,0

500,0

2500,0

Печенізький

170,0

170,0

170,0

170,0

170,0

850,0

Сахновщинський

210,0

210,0

210,0

210,0

210,0

1050,0

Чугуївський

740,0

740,0

740,0

740,0

740,0

3700,0

Харківський

1195,2

1195,2

1195,2

1195,2

1195,2

5976,0

Шевченківський

290,0

290,0

290,0

290,0

290,0

1450,0

 

6.      Координація та контроль за ходом виконання Програми

Контроль за реалізацією Програми здійснюватимуть постійні комісії Харківської обласної ради з питань промисловості, житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та будівництва та з питань бюджету.

Координацію дій між виконавцями Програми, визначення порядку взаємного інформування (із зазначенням конкретних строків) здійснює Харківська обласна державна адміністрація.

Місцеві органи виконавчої влади забезпечують надання відповідних вихідних даних, необхідних для розроблення містобудівної документації.

З метою здійснення контролю та забезпечення моніторингу стану виконання Програми місцеві органи влади інформують Департамент містобудування та архітектури Харківської обласної державної адміністрації про виконання її завдань і прогнозованих даних.

Департамент містобудування та архітектури Харківської обласної державної адміністрації готує узагальнену інформацію про виконання Програми.

Харківська обласна державна адміністрація інформує Харківську обласну раду про виконання Програми щокварталу до 20 числа місяця, наступного за звітним періодом.

 

7.      Очікувані результати

 

Розв’язання проблеми розроблення (оновлення) містобудівної документації здійснюватиметься шляхом реалізації Програми  як інструменту державного регулювання у сфері містобудування.

Реалізація Програми надасть можливість:

налагодити дієвий контроль за дотриманням чинних законодавчих і нормативних актів у сфері містобудування, регулюванням забудови та використанням територій населених пунктів області, врахуванням державних, громадських та приватних інтересів під час забудови територій на місцевому рівні;

забезпечити виконання положень законодавства у сфері містобудування при вирішенні питань забудови територій;

забезпечити надання доступної та повної інформації про наявність на територіях відповідних адміністративно-територіальних одиниць області земель державної та комунальної власності, які не надані у користування та можуть бути використані під забудову, а також інформацію щодо містобудівних умов та обмежень земельних ділянок тощо;

залучити інвестиції у розвиток території області.

 

 

 

Заступник голови

обласної ради                                                                                                  В. Скоробагач