ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
VII сесія VII скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Від 08 вересня 2016 року № 284-VII
Про створення КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ», припинення деяких комунальних підприємств шляхом їх злиття у КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ» та внесення змін до додатку до рішення обласної ради від 20 червня 2013 року № 780-VІ
|
З метою збереження та забезпечення сталого розвитку існуючої комунальної аптечної мережі, відповідно до законів України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 № 208 «Деякі питання удосконалення системи охорони здоров’я», з огляду на положення Стратегії побудови нової системи охорони здоров’я та медичної освіти у Харківській області на період до 2020 року, схваленої рішенням обласної ради від 29.11.2015 № 1330-VI, беручи до уваги протокол № 11 засідання постійної комісії обласної ради з питань соціальної політики, охорони здоров’я, реабілітації учасників бойових дій та АТО від 11.08.2016, керуючись пунктом 20 частини першої статті 43 та статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», обласна рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Створити КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ».
2. Визначити статутний капітал КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ» у розмірі 300 000,00 (триста тисяч) гривень.
3. Призначити Феоклістову Олену Віталіївну на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ» на умовах контракту строком на 1 рік зі встановленням випробувального терміну - 3 місяці.
4. Директору КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ» вжити необхідних організаційно-правових заходів, пов’язаних зі створенням КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ».
5. Доручити голові обласної ради:
5.1. Затвердити Статут КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ» та укласти контракт із директором зазначеного підприємства.
5.2. Після проведення державної реєстрації припинення зазначених у пункті 7 даного рішення комунальних підприємств забезпечити внесення змін до Переліку суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 03 квітня 2007 року № 219-V (зі змінами).
6. Харківській обласній державній адміністрації передбачити кошти на формування статутного капіталу КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ».
7. Припинити діяльність наступних комунальних підприємств: ДЕРЖАВНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я АПТЕКА № 200 М. ХАРКОВА (код ЄДРПОУ 30038164), комунального підприємства охорони здоров’я «Аптека № 352» (код ЄДРПОУ 24138559), КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «АПТЕКА № 195» (код ЄДРПОУ 22637867), комунального підприємства охорони здоров’я «Центральна районна аптека № 82» (код ЄДРПОУ 01974738), комунального підприємства охорони здоров’я «Центральна районна аптека № 114» (код ЄДРПОУ 01974744), КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 128» (код ЄДРПОУ 01974477), КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 131» (код ЄДРПОУ 01974514), комунального підприємства охорони здоров’я центральної районної аптеки № 63 (код ЄДРПОУ 01974520), комунального підприємства охорони здоров’я «Центральна районна аптека № 148» (код ЄДРПОУ 01974537), КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 194» (код ЄДРПОУ 01974556) шляхом їх злиття у КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ».
8. Утворити комісії з припинення юридичних осіб:
- ДЕРЖАВНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я АПТЕКА № 200 М. ХАРКОВА у складі згідно з додатком 1;
- комунального підприємства охорони здоров’я «Аптека № 352» у складі згідно з додатком 2;
- КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «АПТЕКА № 195» у складі згідно з додатком 3;
- комунального підприємства охорони здоров’я «Центральна районна аптека № 82» у складі згідно з додатком 4;
- комунального підприємства охорони здоров’я «Центральна районна аптека № 114» у складі згідно з додатком 5;
- КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 128» у складі згідно з додатком 6;
- КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 131» у складі згідно з додатком 7;
- комунального підприємства охорони здоров’я центральної районної аптеки № 63 у складі згідно з додатком 8;
- комунального підприємства охорони здоров’я «Центральна районна аптека № 148» у складі згідно з додатком 9;
- КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 194» у складі згідно з додатком 10.
9. Місцем роботи даних комісій визначити приміщення, розташовані за адресою: м. Харків, просп. Героїв Сталінграда, 160.
10. Встановити строк для пред’явлення вимог кредиторів – 2 місяці з дня публікації оголошення про припинення зазначених у пункті 7 даного рішення комунальних підприємств.
11. Визначити, що порядок прийняття вимог кредиторів здійснюється згідно із Господарським кодексом України.
12. Комісіям з припинення комунальних підприємств згідно із додатками 1-10 до даного рішення передати майно зазначених у пункті 7 даного рішення комунальних підприємств КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ФАРМАЦІЯ» та здійснити у визначені терміни дії, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та іншими законодавчими актами України.
13. Внести зміни до додатку до рішення обласної ради від 20 червня 2013 року № 780-VI «Про спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області», вилучивши пункт 2.
14. Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісії обласної ради: з питань соціальної політики, охорони здоров’я, реабілітації учасників бойових дій та АТО (Святаш В.М.); з питань спільної власності територіальних громад області (Гасан Л.М.).
Голова обласної ради С. Чернов