ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту рішення обласної ради «Про структуру виконавчого апарату
обласної ради»
Рішенням обласної ради від 17 лютого 2011 року № 104-VI "Про структуру і чисельність виконавчого апарату обласної ради» (зі змінами) було затверджено структуру виконавчого апарату. В цілому структура виконавчого апарату і сам виконавчий апарат дозволяють вирішувати питання щодо забезпечення здійснення радою та її депутатським корпусом повноважень, наданих їм Конституцією України і чинними законами, але виходячи з завдань, що стоять перед представницькими органами у зв’язку із реформуванням місцевого самоврядування виникає необхідність удосконалення діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема їх виконавчих апаратів.
З метою реалізації завдань, що стоять перед органами місцевого самоврядування у процесі реформування місцевого самоврядування, удосконалення механізму практичної реалізації положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пов’язаних із впровадженням електронної системи у сфері державних закупівель, керуючись рекомендаціями Кабінету Міністрів України щодо утворення структурних підрозділів внутрішнього аудиту (постанова Кабінету Міністрів України від 28 вересня 2011 р. № 1001) та подальшого вдосконалення роботи виконавчого апарату обласної ради, спрямованої на забезпечення здійснення радою повноважень, наданих їй Конституцією України і законами, враховуючи необхідність оптимізації структури виконавчого апарату обласної ради, вношу на затвердження обласної ради пропозиції щодо упорядкування структури виконавчого апарату Харківської обласної ради, а саме: проект рішення обласної ради «Про структуру виконавчого апарату обласної ради».
Голова обласної ради С. Чернов