Додаток 4
до Положення про порядок
призначення на посаду та
звільнення із займаної посади
керівників комунальних
підприємств, установ, закладів, що
є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області
Зразок ситуаційного завдання
Олена взяла щоденник, у який я тільки-но поставив середню оцінку, і, відвернувшись, змахнула сльозу. Розумію, вона, звісно ж, розраховувала на більше. Нелегко учитися в школі молодшому в сім’ї, якщо старший був учнем зразковим… Олена — третя дитина в родині. Дівчинка здібна, одна з кращих у класі. Але пам’ятають учителі старшу Іру. От була учениця. Олена переважно програє в порівнянні зі старшою сестрою. І здібності не ті, і завзятості характеру такої немає. Іншу на її місці хвалили б постійно. Але вчителі чекають від неї чогось більшого. Оцінки ставлять не найвищі. От і я поставив сьогодні Олені лише «задовільно», хоча іншому за відповідь, напевне, поставив би й більше. Я теж чекаю від дівчинки чогось такого… Вважають, що людина стає кращою і сильнішою, якщо від неї вимагають більшого, ніж вона робить…
1. Чи вважаєте ви правильною цю педагогічну позицію вчителя?
2. Чи правильні його підходи до оцінки праці дівчинки?
3. Опишіть свої психолого-педагогічні пошуки шляхів до дитини.
Перший заступник
голови обласної ради В. Коваленко