ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення обласної ради

від _________ року № _______

(_____ сесія _____ скликання)

 

Положення про проведення моніторингу виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) інститутами громадянського суспільства соціального спрямування, які отримують фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів

 

1. Моніторинг виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) інститутами громадянського суспільства соціального спрямування, які отримують фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів (далі – моніторинг), проводиться за ініціативи конкурсної комісії, про що робиться відмітка у протоколі засідання.

Після прийняття рішення щодо проведення моніторингу члени конкурсної комісії обирають зі свого складу не менше трьох осіб, які здійснюють моніторинг, про що відмічається у протоколі.

До проведення моніторингу можуть залучатися представники інститутів громадянського суспільства.

2. У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:

інститут громадянського суспільства соціального спрямування – громадські об’єднання та їх відокремлені підрозділи із статусом юридичної особи, благодійні фонди (організації), творчі спілки, які відповідно до статуту (положення) захищають права та інтереси осіб з інвалідністю, ветеранів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей та інших громадян України, які потребують соціальної підтримки, а також провадять діяльність із забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;

конкурсна комісія – тимчасово діючий орган, що утворюється організатором конкурсу для розгляду конкурсних пропозицій, проведення моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), а також виконання інших повноважень, визначених у Порядку використання коштів обласного бюджету інститутами громадянського суспільства соціального спрямування та проведення конкурсів з визначення програм (проектів, заходів).

3. Моніторинг – комплекс взаємопов’язаних заходів організаційного та правового характеру щодо отримання, аналізу, зберігання та використання інформації про реалізацію програм (проектів, заходів), результативних показників стосовно досягнення поставленої мети, завдань у пріоритетних напрямках.

Основними завданнями моніторингу є:

отримання об’єктивної інформації про якість виконання програм (проектів, заходів), а також прогнозування щодо подальшого впровадження результатів;

забезпечення ефективного використання бюджетних коштів;

забезпечення статистичною та аналітичною інформацією щодо успішності реалізації програм (проектів, заходів).

4. Моніторинг відбувається шляхом перевірки стану реалізації заходів програм (проектів, заходів), збору та аналізу інформації, звітів інститутів громадянського суспільства соціального спрямування, інформації в ЗМІ тощо.

У моніторингу може застосовуватися анкетування учасників програми (проекту, заходу) та організаторів.

5. За результатами моніторингу складається моніторинговий звіт, до якого додаються висновки, рекомендації чи зауваження щодо результатів виконання програм (проектів, заходів).

6. Моніторинговий звіт має включати таку інформацію:

назву програми (проекту, заходу);

найменування інституту громадянського суспільства соціального спрямування;

обсяг бюджетних коштів, витрачених на виконання програм (проекту, заходу);

дані про кількість учасників програми (проекту, заходу) та повноту охоплення цільової аудиторії;

наявність роздаткової та поліграфічної продукції;

наявність інформаційної підтримки програми (проекту, заходу);

відповідність результативних показників виконання програми (проекту, заходу) запланованим результативним показникам;

дата та місце проведення моніторингу;

додаткова інформація (за потреби).

7. У разі недопущення членів конкурсної комісії для проведення моніторингу складається відповідний акт у довільній формі та підписується учасниками моніторингу.

8. Моніторинговий звіт складається у двох примірниках, один із яких передається конкурсній комісії, другий – керівнику інституту громадянського суспільства соціального спрямування, та підписується обома сторонами. До довідки можуть додаватися документи, копії документів, пояснення тощо, які є невід’ємною її частиною.

Керівник інституту громадянського суспільства соціального спрямування має право під час підписання моніторингового звіту письмово надати свої пояснення, зауваження або заперечення, які будуть її невід’ємною частиною.

У випадку відмови від підписання моніторингового звіту, члени конкурсної комісії, які проводили моніторинг, роблять запис в ньому про те, що керівник інституту громадянського суспільства соціального спрямування ознайомився зі змістом моніторингового звіту, але підписати його відмовився.

 

 

 

Заступник голови обласної ради                                                  В. Скоробагач