ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням обласної ради
від 07 серпня 2008 року № 857-V (857-5-рр)
(ХХХІ сесія Vскликання)
ТИМЧАСОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про організацію та проведення конкурсів інвестиційних
проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального
і культурного призначення у Харківській області та набуття
інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти
нерухомого майна комунальної власності
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Тимчасове положення про організацію та проведення конкурсів інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області та набуття інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти нерухомого майна комунальної власності (далі – Тимчасове положення) розроблено відповідно до Конституції України (254к/96-ВР), Цивільного кодексу України (435-4), Господарського кодексу України (436-4), Земельного кодексу України (2768-3), Бюджетного кодексу України (2542-3), Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (280/97-ВР), Закону України «Про інвестиційну діяльність».( 1560-12)
1.2. Положення визначає організаційно-правові засади і порядок організації та проведення конкурсів (далі – конкурси) інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області за рахунок позабюджетних коштів, що залучаються від інвесторів, а також підстави і порядок набуття інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти нерухомого майна комунальної власності.
1.3. Метою конкурсів інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області та набуття інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти нерухомого майна комунальної власності є відбір кращих та найсприятливіших для територіальної громади Харківської області інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області, що фінансуються за рахунок позабюджетних коштів, отримання у власність територіальною громадою Харківської області новоствореного нерухомого майна соціального і культурного призначення для поліпшення та подальшого розвитку соціально-культурного становища територіальної громади Харківської області.
1.4. Завданням конкурсів інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області та набуття інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти нерухомого майна комунальної власності є визначення інвестора – юридичної особи, який забезпечить надання найкращих конкурсних пропозицій щодо будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області та його фінансування.
1.5. Це Положення поширюється виключно на конкурси інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області та набуття інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти нерухомого майна комунальної власності, щодо яких рішенням Харківської обласної ради затверджений перелік існуючих замінних об’єктів нерухомого майна комунальної власності.
Конкурс проводиться окремо щодо кожного інвестиційного проекту, який забезпечений існуючим замінним об’єктом нерухомого майна комунальної власності, затвердженим рішенням Харківської обласної ради.
1.6. Наведені нижче терміни вживаються в цьому Тимчасовому положенні в наступному значенні:
- діюче законодавство України – законодавчі та нормативно-правові акти України, а також конвенції та міжнародні угоди України як окремо, так і в сукупності, які діють на час проведення конкурсу, укладання та виконання інвестиційного договору та набуття інвестором (переможцем конкурсу) права власності на існуючий замінний об’єкт нерухомого майна комунальної власності і набуття права власності територіальною громадою Харківської області на новостворений об’єкт нерухомого майна соціального та/або культурного призначення;
- запрошення конкурсної комісії – передбачене вимогами цього Тимчасового положення письмове запрошення конкурсної комісії, яке надсилається конкурсною комісією допущеним до участі у конкурсі претендентам (учасникам конкурсу) та містить інформацію, вимоги, умови та документи, які передбачені цим Тимчасовим положенням та визначені конкурсною комісією;
- інвестиції – вкладення інвестора (переможця конкурсу) у будівництво об’єкта інвестування у матеріальній, інтелектуальній чи будь-якій іншій формі, що передбачені діючим законодавством України, цим Тимчасовим положенням та умовами інвестиційного договору, з метою створення нерухомого майна соціального та культурного призначення територіальної громади Харківської області та подальшого повернення інвестицій у формі набуття права власності на існуючий замінний об’єкт нерухомого майна територіальної громади Харківської області;
- інвестиційний договір – договір, укладений між переможцем конкурсу (інвестором) та уповноваженим комунальним підприємством відповідно до вимог діючого законодавства України та цього Тимчасового положення, а також з дотриманням конкурсних вимог, предметом якого є інвестування у будівництво об’єкта інвестування з метою створення нерухомого майна соціального і культурного призначення, а також набуття права власності територіальної громади Харківської області на це нерухоме майно та інвестором (переможцем конкурсу) - на існуючий замінний об’єкт нерухомого майна комунальної власності;
- інвестор – юридична особа, переможець конкурсу, сторона інвестиційного договору, який здійснює вкладення власних та/або залучених майнових, інтелектуальних, а також інших ресурсів у будівництво об’єкта інвестування з метою створення нерухомого майна соціального та культурного призначення територіальної громади Харківської області та подальшого повернення інвестицій у формі набуття права власності на існуючий замінний об’єкт нерухомого майна територіальної громади Харківської області;
- конкурс (конкурс інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області) – сукупність дій, заходів, процедур та рішень суб’єктів і учасників конкурсної процедури (претендентів, учасників і переможців конкурсу, інвесторів, конкурсної комісії та інших) відповідно до вимог цього Тимчасового положення, здійснених у межах їх компетенції, прав та обов’язків, з метою проведення конкурсу, участі у конкурсі, визначення переможця конкурсу та реалізації інвестиційного проекту;
- конкурсна документація – сукупність інформації, умов, вимог та документів, які передбачені цим Тимчасовим положенням, визначені рішенням конкурсної комісії і надаються учасникам конкурсу з метою складання останніми конкурсних пропозицій;
- конкурсна заявка – складене у письмовому вигляді звернення претендента на участь у конкурсі, яке подається ним до конкурсної комісії у термін, встановлений в оголошенні про конкурс, та має відповідати вимогам цього Тимчасового положення і вимогам, які містяться в оголошенні про конкурс;
- конкурсна комісія – колегіальний орган, що створюється та діє на підставах та у порядку, визначеному Тимчасовим положенням про конкурсну комісію та цим Тимчасовим положенням;
- конкурсна пропозиція – складене у письмовому вигляді звернення учасника конкурсу, а також необхідні додатки та документи, які подаються ним до конкурсної комісії у термін, встановлений запрошенням конкурсної комісії, про прийняття конкурсних пропозицій, що має відповідати вимогам цього Тимчасового положення і вимогам, які містяться у запрошенні конкурсної комісії, що розглядаються конкурсною комісією і на підставі яких конкурсна комісія визначає переможця конкурсу;
- нерухоме майно, новостворене (створене) нерухоме майно соціального і культурного призначення – закінчений будівництвом та прийнятий в експлуатацію об’єкт інвестування, переміщення якого є неможливим без його знецінення та зміни його призначення, збудований за рахунок інвестицій інвестора (переможця конкурсу) та належний на праві власності територіальній громаді Харківської області;
- об’єкт інвестування – не закінчене будівництвом та не прийняте в експлуатацію нерухоме майно, а також не розпочате будівництвом, щодо створення якого передбачене інвестування інвестора (переможця конкурсу) на підставі цього Тимчасового положення та/або інвестиційного договору;
- оголошення про конкурс – письмово та/або іншим способом оприлюднена конкурсною комісією інформація про конкурс, яка має відповідати цьому Тимчасовому положенню та визначається рішенням конкурсної комісії;
- переможець конкурсу – учасник конкурсу, конкурсна пропозиція якого рішенням конкурсної комісії визнана переможною;
- претендент – юридична особа, яка звернулась до конкурсної комісії з конкурсною заявкою у встановлений в оголошенні про конкурс термін для подання конкурсних заявок;
- рішення конкурсної комісії – письмове рішення конкурсної комісії з будь-яких питань у межах її компетенції, яке оформлене та прийняте у порядку та спосіб, визначені цим Тимчасовим положенням і Тимчасовим положенням про конкурсну комісію;
- умови проведення конкурсу – будь-яка інформація та вимоги, які передбачені цим Тимчасовим положенням, визначені конкурсною комісією та містяться в оголошенні про конкурс і запрошенні конкурсної комісії;
- учасник конкурсу – претендент на участь у конкурсі, конкурсна заявка якого на участь у конкурсі розглянута конкурсною комісією та який допущений до участі у конкурсі рішенням конкурсної комісії.
РОЗДІЛ ІІ. КОНКУРСНА КОМІСІЯ
2.1. Конкурсна комісія з організації та проведення конкурсів інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області та набуття інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти нерухомого майна комунальної власності (далі – Конкурсна комісія) створюється і діє на підставах та у порядку, визначеному Тимчасовим положенням про конкурсну комісію з організації та проведення конкурсів інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області та набуття інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти нерухомого майна комунальної власності.
2.2. Повноваження, права та обов’язки Конкурсної комісії визначаються Тимчасовим положенням про конкурсну комісію з організації та проведення конкурсів інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області та набуття інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти нерухомого майна комунальної власності (далі – Тимчасове положення про конкурсну комісію).
РОЗДІЛ ІІІ. ПІДГОТОВКА ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
3.1. Підготовка проведення конкурсу починається із засідання Конкурсної комісії, на якому приймається рішення про початок підготовки проведення конкурсу, визначається термін проведення підготовки конкурсу та коло й перелік питань, які підлягають вирішенню Конкурсною комісією при підготовці проведення конкурсу.
Рішення Конкурсної комісії про початок підготовки конкурсу оформлюється відповідно до вимог Тимчасового положення про конкурсну комісію.
3.2. При підготовці проведення конкурсу Конкурсна комісія вирішує наступні питання:
- визначає умови проведення конкурсу, в тому числі необхідні умови та вимоги щодо проектування та будівництва об’єкта інвестування, а також затверджує технічне завдання і вихідні дані для проектування та будівництва об’єкта інвестування;
- визначає термін проведення конкурсу;
- визначає вартість (ціну) інвестиційного проекту, в тому числі мінімальний загальний обсяг інвестицій у грошовій формі;
- визначає вартість (ціну) існуючого замінного нерухомого об’єкта нерухомого майна комунальної власності;
- визначає, за необхідності, додаткові вимоги щодо форми та змісту конкурсних заявок претендентів, крім тих, що передбачені цим Тимчасовим положенням;
- вирішує, за необхідності, інші питання стосовно організації та проведення конкурсу.
3.3. Підготовка проведення конкурсу закінчується засіданням Конкурсної комісії, на якому приймається рішення про закінчення підготовки та оголошення конкурсу, затверджуються умови та термін проведення конкурсу, затверджується текст оголошення про конкурс, приймається рішення про оголошення конкурсу і оприлюднення оголошення про конкурс, а також вирішуються, за необхідності, інші питання щодо організації і проведення конкурсу.
Рішення Конкурсної комісії про закінчення підготовки та оголошення конкурсу оформлюється відповідно до вимог Тимчасового положення про конкурсну комісію.
РОЗДІЛ ІV. ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС
4.1. Оголошення про конкурс оприлюднюється за рішенням Конкурсної комісії шляхом публікації у газеті ********.
4.2. Оголошення про конкурс повинно містити відомості про:
- умови конкурсу;
- термін конкурсу, в тому числі: термін, до якого приймаються конкурсні заявки; термін, протягом якого розглядаються конкурсні заявки; термін, до якого приймаються конкурсні пропозиції; термін, протягом якого оголошуються результати конкурсу;
- вимоги до форми та змісту конкурсних заявок та конкурсних пропозицій, а також про порядок їх подання до Конкурсної комісії;
- порядок та спосіб повідомлення Конкурсною комісією претендентів про допущення або недопущення до участі у конкурсі;
- найменування та загальні характеристики інвестиційного об’єкта нерухомого майна, що підлягає проектуванню та будівництву за рахунок залучених інвестиційних коштів, та мінімальний загальний обсяг інвестицій;
- найменування та загальні характеристики існуючого замінного об’єкта нерухомого майна комунальної власності, його місце розташування, відомості щодо земельної ділянки, на якій він розташований, а також його вартість (ціну);
- місце розташування, поштову адресу, електронну адресу (за наявності), номери телефонів та часи прийому Конкурсної комісії, до якої слід подавати конкурсні заявки та конкурсні пропозиції, а також звертатись, за потреби, для отримання додаткової інформації.
РОЗДІЛ V. ПОДАННЯ, ПРИЙОМ ТА РОЗГЛЯД
КОНКУРСНИХ ЗАЯВОК
5.1. Конкурсні заявки подаються до Конкурсної комісії будь-якими претендентами, які виявили бажання взяти участь у конкурсі, у порядку та термін, зазначені в оголошенні про конкурс.
5.2. Конкурсна заявка повинна відповідати вимогам, які встановлені цим Тимчасовим положенням, а також вимогам, що зазначені в оголошенні про конкурс.
Відсутність у конкурсній заявці необхідної інформації, яка передбачена оголошенням про конкурс, та/або наявність такої інформації не у повному обсязі, та/або невідповідність конкурсної заявки формі, що передбачена оголошенням про конкурс, є підставою для недопущення претендента до участі у конкурсі.
5.3. Конкурсна заявка на участь у конкурсі обов’язково повинна містити наступні відомості про претендента:
- повне найменування, місце знаходження (юридична та фактична адреса), номери засобів зв’язку, адреса електронної пошти, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, відомості про поточні та розрахункові рахунки в банківських установах;
- загальні відомості про керівника претендента (прізвище, ім’я та по батькові);
- перелік додатків до конкурсної заявки.
5.4. До конкурсної заявки обов’язково додаються:
- завірені претендентом копії Статуту та/або інших засновницьких документів і свідоцтво про державну реєстрацію претендента;
- завірені претендентом копії балансу (форма 1), звіту про фінансові результати (форма 2) і звіту про фінансово-майнове становище (форма 3) претендента за останній звітний період.
5.5. Конкурсна заявка підписується керівником і скріплюється печаткою претендента.
У разі, якщо інтереси претендента у Конкурсній комісії буде представляти представник, до конкурсної заявки обов’язково додається оригінал належним чином засвідченої довіреності представника.
5.6. Конкурсні заявки приймаються і реєструються відповідальним секретарем Конкурсної комісії та/або іншим уповноваженим членом Конкурсної комісії, який визначається головою Конкурсної комісії.
При прийнятті конкурсної заявки відповідальний секретар Конкурсної комісії або інший уповноважений на прийняття конкурсних заявок член Конкурсної комісії, зазначає на конкурсній заявці дату і час її прийняття та скріплює ці відомості своїм підписом.
Конкурсні заявки, які надійшли до Конкурсної комісії після спливу терміну їх подання, визначеного у оголошенні про конкурс, або у спосіб, не передбачений оголошенням про конкурс, Конкурсною комісією до розгляду не приймаються.
5.7. Розгляд конкурсних заявок претендентів проводиться на засіданні Конкурсної комісії у триденний строк після спливу терміну на подання конкурсних заявок, зазначеного в оголошенні про проведення конкурсу.
На цьому засіданні Конкурсна комісія вирішує наступні питання:
- про допущення претендентів до участі у конкурсі;
- про недопущення претендентів до участі у конкурсі у випадках, передбачених п.5.2. Тимчасового положення;
- про визнання конкурсу таким, що не відбувся, у разі, якщо до Конкурсної комісії не надійшло від претендентів конкурсних заявок у встановлений в оголошенні про конкурс термін на подання конкурсних заявок або у разі, якщо у встановлений в оголошенні про конкурс термін на подання конкурсних заявок до Конкурсної комісії надійшла конкурсна заявка лише від одного претендента;
- про початок прийняття конкурсних пропозицій від учасників конкурсу.
За результатами засідання Конкурсної комісії з розгляду конкурсних заявок претендентів Конкурсна комісія приймає рішення, яке оформлюється відповідно до вимог Тимчасового положення про конкурсну комісію. Всі претенденти на участь у конкурсі з моменту оформлення рішення Конкурсної комісії відповідно до вимог Тимчасового положення про конкурсну комісію стають учасниками конкурсу. Рішення Конкурсної комісії у частині, яка стосується недопущення претендентів до участі у конкурсі, повинно бути вмотивовано щодо кожного недопущеного до участі у конкурсі претендента.
5.8. Конкурсна комісія зобов’язана повідомити всіх претендентів про допущення або недопущення їх до участі у конкурсі у триденний строк з дня закінчення засідання Конкурсної комісії з розгляду конкурсних заявок претендентів у порядку та спосіб, визначені в оголошенні про проведення конкурсу.
РОЗДІЛ VІ. ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ
КОНКУРСУ. ЗАКІНЧЕННЯ КОНКУРСУ
6.1. Конкурсна комісія надсилає запрошення для отримання у Конкурсної комісії конкурсної документації всім претендентам, допущеним до участі у конкурсі. Зазначене запрошення надсилається або вручається особисто представнику претендента одночасно з повідомленням про допущення до участі у конкурсі.
6.2. У запрошенні для отримання конкурсної документації обов’язково зазначається порядок і спосіб, а також термін отримання учасником конкурсної документації.
6.3. Перелік Конкурсної документації визначається Конкурсною комісією щодо кожного інвестиційного проекту окремо. Конкурсна документація обов’язково повинна містити:
- інформацію про термін, до якого приймаються конкурсні пропозиції, і термін, протягом якого оголошуються результати конкурсу;
- вимоги до форми та змісту конкурсних заявок та конкурсних пропозицій, а також до порядку їх подання до Конкурсної комісії;
- найменування та загальні характеристики інвестиційного об’єкта нерухомого майна, що підлягає проектуванню та будівництву за рахунок залучених інвестиційних коштів, та мінімальний загальний обсяг інвестицій;
- інформацію, яка необхідна учасникам конкурсу для належного оформлення їх конкурсних пропозицій, в тому числі технічні та інші вихідні дані, вимоги та умови, необхідні для належного оформлення учасниками конкурсу своїх конкурсних пропозицій та виготовлення у подальшому проекту, проектно-кошторисної документації, а також будівництва об’єкта інвестування;
- Тимчасове положення про організацію та проведення конкурсів інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області та набуття інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти нерухомого майна комунальної власності;
- Тимчасове положення про конкурсну комісію з організації та проведення конкурсів інвестиційних проектів будівництва об’єктів нерухомого майна соціального і культурного призначення у Харківській області та набуття інвесторами прав власності на існуючі замінні об’єкти нерухомого майна комунальної власності;
- місце розташування, поштову адресу, електронну адресу (за наявності), номери засобів зв’язку та часи прийому Конкурсної комісії, до якої слід подавати конкурсні пропозиції, а також звертатись, за потреби, для отримання додаткової інформації.
6.4. Конкурсна пропозиція підписується керівником і скріплюється печаткою учасника конкурсу. Кожний учасник конкурсу має право подати більше однієї конкурсної пропозиції, за умови, що вони не будуть однаковими.
6.5. Конкурсні пропозиції приймаються і реєструються відповідальним секретарем Конкурсної комісії та/або іншим уповноваженим членом Конкурсної комісії, який визначається головою Конкурсної комісії.
При прийнятті конкурсної пропозиції відповідальний секретар Конкурсної комісії або інший уповноважений на прийняття конкурсних пропозиції член Конкурсної комісії, фіксує дату і час її прийняття, про що складає відповідну довідку, яку скріплює своїм підписом.
Конкурсна комісія не приймає конкурсні пропозиції після спливу терміну їх подання, встановленого в оголошенні про конкурс та у конкурсній документації.
6.6. Конкурсні пропозиції, які надійшли до Конкурсної комісії у термін, встановлений для їх подання, розглядаються на засіданні Конкурсної комісії.
6.7. Розгляд конкурсних пропозицій учасників конкурсу проводиться на засіданні Конкурсної комісії у триденний строк після спливу терміну на подання конкурсних заявок, зазначеного в оголошенні про проведення конкурсу та у конкурсній документації.
На цьому засіданні Конкурсна комісія вирішує наступні питання:
- про визначення переможця конкурсу та закінчення конкурсу;
- про відсутність переможця конкурсу та закінчення конкурсу у разі, якщо Конкурсна комісія відхилить усі конкурсні пропозиції учасників конкурсу як неприйнятні, а також у разі, якщо до Конкурсної комісії надійшла тільки одна конкурсна пропозиція або кілька конкурсних пропозицій від одного учасника конкурсу.
За результатами засідання Конкурсної комісії з розгляду конкурсних пропозицій учасників конкурсу Конкурсна комісія приймає рішення, яке оформлюється відповідно до вимог Тимчасового положення про конкурсну комісію. В цьому рішенні Конкурсної комісії обов’язково зазначається перелік критеріїв для визначення переможця конкурсу, яким керувалась Конкурсна комісія при визначенні переможця конкурсу, переможець конкурсу та умови його конкурсної пропозиції, яка визнана Конкурсною комісією переможною.
Рішення Конкурсної комісії про визначення переможця конкурсу та закінчення конкурсу є підставою для укладання відповідних договорів уповноваженим комунальним підприємством з переможцем конкурсу відповідно до вимог цього Тимчасового положення.
Зазначене рішення Конкурсної комісії у п’ятиденний термін надсилається голові Харківської обласної ради та комунальному підприємству, уповноваженому на укладання договорів з переможцем конкурсу, згідно з цим Тимчасовим положенням, а також видається або надсилається переможцю конкурсу.
У разі прийняття Конкурсною комісією рішення про відсутність переможця конкурсу та закінчення конкурсу зазначене рішення у п’ятиденний термін надсилається голові Харківської обласної ради та видається або надсилається учасникам конкурсу.
6.8. Основними критеріями визначення переможця конкурсу Конкурсною комісією є:
- надійність учасника конкурсу та серйозність його намірів;
- найбільш вигідна та надійна конкурсна пропозиція щодо порядку, способу та обсягу інвестування проекту (на стадії проектування та будівництва);
- найкоротші терміни проектування та будівництва об’єкта інвестування;
- обов’язкове дотримання вимог норм та правил будівництва, а також інших вимог, які є необхідними при проектуванні, будівництві та забезпеченні подальшої експлуатації об’єкта інвестування;
- найбільш вигідна та найсприятливіша пропозиція щодо якості проектування, будівництва та забезпечення подальшої експлуатації об’єкта інвестування;
- створення найкращих передумов для подальшої експлуатації за призначенням об’єкта інвестування та його використання з метою задоволення потреб територіальної громади.
Конкурсна комісія може встановити й інші додаткові критерії визначення переможця конкурсу за умови, що ці критерії будуть однаково застосовані до всіх учасників конкурсу та їх конкурсних пропозицій. Інші додаткові критерії визначення переможця конкурсу встановлюються на засіданні Конкурсної комісії та оформлюються рішенням Конкурсної комісії, яке має відповідати вимогам Тимчасового положення про конкурсну комісію.
РОЗДІЛ VІІ. УКЛАДАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО ДОГОВОРУ ТА НАБУТТЯ ПРАВ ВЛАСНОСТІ
7.1. Рішення Конкурсної комісії про визначення переможця конкурсу та закінчення конкурсу є підставою для укладання між ним та уповноваженим комунальним підприємством інвестиційного договору.
7.2. Зазначений у п.7.1. цього Тимчасового положення інвестиційний договір не може бути змінений стороною цього договору у частині умов, які визначені у рішенні Конкурсної комісії про визначення переможця конкурсу та закінчення конкурсу, повинен відповідати умовам конкурсної пропозиції переможця конкурсу, вимогам діючого законодавства України, а також вимозі додатку № 1 «Примірний інвестиційний договір» до цього Тимчасового положення.
Зазначений у п.7.1. цього Тимчасового положення інвестиційний договір повинен відповідати вимогам діючого законодавства України та вимогам цього Тимчасового положення щодо підстав та порядку набуття територіальною громадою Харківської області прав власності на новостворене нерухоме майно за наслідками виконання інвестиційного договору, а також щодо підстав та порядку набуття інвестором (переможцем конкурсу) прав власності на існуючий замінний об’єкт нерухомого майна комунальної власності.
7.3. Територіальна громада Харківської області набуває право власності на новостворене нерухоме майно соціального і/або культурного призначення за наслідками виконання умов інвестиційного договору інвестором (переможцем конкурсу) у порядку, спосіб та відповідно до вимог діючого законодавства України, цього Тимчасового положення та умов інвестиційного договору.
7.4. Інвестор (переможець конкурсу) набуває право власності на існуючий замінний об’єкт нерухомого майна комунальної власності за наслідками виконання ним умов інвестиційного договору в порядку, спосіб та відповідно до вимог діючого законодавства України, цього Тимчасового положення та умов інвестиційного договору.
Підставою набуття інвестором (переможцем конкурсу) права на існуючий замінний об’єкт нерухомого майна комунальної власності є Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, яке видається Харківською обласною радою або уповноваженою (компетентною) особою Харківської обласної ради у місячний термін з дня підписання між інвестором (переможцем конкурсу) та уповноваженим комунальним підприємством (стороною інвестиційного договору) акта приймання-передачі та виконання інвестором (переможцем конкурсу) своїх зобов’язань за інвестиційним договором.
Свідоцтво про право власності на існуючий замінний об’єкт нерухомого майна комунальної власності може бути видане інвестору (переможцю конкурсу) тільки за наявності наступних документів:
- рішення Конкурсної комісії про оголошення переможця конкурсу;
- інвестиційного договору;
- акта приймання-передачі та виконання інвестором (переможцем конкурсу) своїх зобов’язань за інвестиційним договором.
7.5. Набуття інвестором (переможцем конкурсу) права власності на існуючий замінний об’єкт нерухомого майна комунальної власності є поверненням інвестицій, які залучені від інвестора (переможця конкурсу) для будівництва об’єкта інвестування – створення нерухомого майна соціального та/або культурного призначення територіальної громади Харківської області.
РОЗДІЛ VІІІ. ВИРІШЕННЯ ЗЕМЕЛЬНИХ ПИТАНЬ
8.1. Земельні питання, зокрема питання щодо набуття прав оренди, користування, власності, а також щодо надання (відведення) земельних ділянок для будівництва та подальшої експлуатації та обслуговування об’єктів нерухомого майна, вирішуються зацікавленими особами у порядку, встановленому діючим законодавством України.
8.2. Вжиття дій щодо вирішення питання стосовно надання (відведення) земельних ділянок для будівництва та подальшої експлуатації та обслуговування об’єкта інвестування – новоствореного нерухомого майна соціального або культурного призначення покладається на уповноважене комунальне підприємство.
РОЗДІЛ ІХ. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Участь претендентів та учасників конкурсу в конкурсі є безкоштовною. Претенденти та учасники конкурсу не сплачують будь-яких внесків та/або реєстраційного збору за участь у конкурсі.