А н а л і з

регуляторного впливу проєкту рішення обласної ради
«
Про затвердження Положення про  порядок приватизації (відчуження) об'єктів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області»

 

Даний аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням  вимог Законів України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про приватизацію державного і комунального майна»,  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Цивільного, Господарського кодексів, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 та визначає правові і організаційні засади реалізації проєкту рішення Харківської обласної ради «Про затвердження Положення про  порядок приватизації (відчуження) об'єктів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області».

 

I.       Визначення проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання

 

Згідно Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» органи місцевого самоврядування переглядають свої регуляторні акти та приводять їх у відповідність з вимогами чинного законодавства.

У зв'язку з набранням чинності Закону України «Про приватизацію державного та комунального майна» від 18.01.2018 № 2269-VІІI виникла необхідність у прийнятті Положення про порядок приватизації (відчуження) об'єктів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі – Положення).

Відчуження (приватизація) комунального майна є однією з таких сфер, що мають безпосередній вплив на формування дохідної частини місцевого бюджету.

В зв’язку зі змінами в законодавстві стосовно організаційних процесів щодо розроблення процедури проведення електронних аукціонів щодо відчуження (приватизації) об’єктів, порядку проведення електронних аукціонів,

виникла необхідність запровадити процедуру регуляторної політики для затвердження регуляторного акта - проєкту рішення Харківської обласної ради «Про затвердження Положення про  порядок приватизації (відчуження) об'єктів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області».

Даний проєкт рішення визначає механізм та можливість переходу права власності на об’єкти, що належать спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області до приватної з урахуванням законодавчих норм. Даний документ запобігатиме зловживанням та корупційним діям у питаннях, пов’язаних з відчуженням (приватизацією) об’єктів комунальної власності.

 

 

 

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

-

Держава – орган місцевого самоврядування
(Харківська обласна рада)

+

-

Суб’єкти господарювання – організатори аукціонів

+

-

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

-

 

 

II.    Цілі регулювання

 

Метою прийняття рішення «Про затвердження Положення про  порядок приватизації (відчуження) об'єктів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області» є затвердження регуляторного акта, який дозволить найбільш ефективно та раціонально використовувати комунальне майно, що належить спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та забезпечать збільшення надходжень до бюджету.

Цілями регулювання є:

- підвищення прозорості дій органів місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних з відчуженням об’єктів комунальної власності шляхом встановлення конкретного порядку;

- забезпечення ефективного використання майна комунальної власності;

- відкритість процедури розгляду питань, пов’язаних з об’єктами комунальної власності;

- забезпечення доступності інформації про порядок відчуження(приватизацію) об’єктів комунальної власності.

 

 

III.             Визначення та оцінка  альтернативних способів досягнення зазначених цілей

1.      Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива № 1:

Прийняття запропонованого проєкту рішення

-          Прийняття такого регуляторного акту забезпечить прозорість дій органів місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних з відчуженням (приватизацією) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

-                     Дане альтернативне рішення збільшить надходження до обласного бюджету, забезпечить ефективне використання майна комунальної власності.

Альтернатива № 2:

Відсутність регулювання

-                     Ця альтернатива є неприйнятною у зв’язку з тим, що цілей правового регулювання не буде досягнуто.

 

 

2.      Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави (органу місцевого самоврядування – Харківської обласної ради)

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1:

Прийняття регуляторного акта

-          Встановлення чіткого механізму процедури продажу об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області на аукціоні

-          Дотримання конкурентного середовища під час проведення аукціону.

Не потребує додаткових витрат

Альтернатива 2:

Відсутність регулювання

Відсутні

 

Не потребує додаткових витрат

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1:

Прийняття регуляторного акта

Прийняття участі в аукціоні незалежно від місця перебування громадянина

Не потребує додаткових витрат

Альтернатива 2:

Відсутність регулювання

Відсутні

Не потребує додаткових витрат

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

необмежене

необмежене

необмежене

необмежене

необмежене

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

-

-

100

100

100

 

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1:

Прийняття регуляторного акта

-          Нове регулювання

забезпечує в повній мірі послідовність процедури підготовки та проведення аукціону.

-          Врегульовано Порядок    подання та розгляду заяв про включення об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та вирішення інших питань щодо приватизації шляхом продажу на аукціоні

Витрати коштів,

відповідно до

законодавства та

нормативних актів

Альтернатива 2:

Відсутність регулювання

Відсутні

 

Відсутні

 

IV.             Вибір найбільш альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1:

Прийняття регуляторного акта

4

У разі прийняття акта буде забезпечено вирішення проблемних питань у повному обсязі, забезпечить залучення широкого коло покупців, відповідатиме вимогам чинного законодавства.

Альтернатива 2:

Відсутність регулювання

1

Невідповідність чинному законодавству

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

 

Прийняття регуляторного акту

У разі прийняття проєкту акта:

- для Харківської обласної ради вигода полягає в реалізації механізму відчуження об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, що підлягають приватизації;
 -          дотримання конкурентного середовища під час проведення аукціону;

- збільшення надходжень до обласного бюджету,

 - забезпечення ефективного використання майна комунальної власності.

 

-          процедура розробки регуляторних актів (витрати робочого часу та витрати на підготовку регуляторних актів і на публікацію в ЗМІ);

-          витрати коштів, відповідно до законодавства та нормативних актів.

 

У разі прийняття акта поставлені цілі будуть досягнуті повною мірою, що забезпечить регулювання, та зникне неврегульованість проблеми.

 Не прийняття регуляторного акту

Відсутні

Відсутні

 

У разі залишення ситуації без змін неможливе досягнення визначених цілей

 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи / причини відмови від альтернативи

Оцінка чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1:

Прийняття регуляторного акта

Прийняття даного регуляторного акта забезпечить досягнення поставлених

цілей

На дію запропонованого

регуляторного акта як

позитивний, так і негативний вплив можуть мати зміни в діючому законодавстві

Негативно може вплинути економічна криза та/або значні темпи інфляції, що спричинить зниження інвестиційної привабливості об’єктів аукціону

Альтернатива 2:

Відсутність регулювання

Цей альтернативний спосіб досягнення цілей не може бути застосований, оскільки суперечить діючому законодавству.

Х

V.                 

VI.             Опис механізмів і заходів для розв’язанням проблеми

 

1. Механізм дії, що забезпечить розв’язання проблеми.

Для розв’язання проблеми пропонується прийняття рішення «Про затвердження Положення про  порядок приватизації (відчуження) об'єктів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області».

Цей регуляторний акт визначає механізм підготовки, організації та проведення приватизації об’єктів комунальної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

Розв’язання проблеми шляхом прийняття регуляторного акта відповідатиме принципам державної регуляторної політики: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості.

Основним завданням запропонованого проєкту регуляторного акту є забезпечення процесу дій органу приватизації, фізичних осіб та суб’єктів господарювання при вирішенні питань, пов’язаних з приватизацією малих об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

З метою реалізації поставленого завдання пропонується проведення наступних заходів:

а) укладання між органом приватизації та учасником аукціону Угоди про участь в аукціоні, яка унеможливлює порушення правил поведінки учасників в ході проведення аукціону, забезпечує відшкодування витрат органу приватизації на проведення аукціону, підвищує конкурентоспроможність в ході торгів;

 б) покладання на орган приватизації обов’язків щодо дотримання Порядку подання та розгляду заяв про включення об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області до переліку об’єктів, що підлягають приватизації, та вирішення інших питань щодо приватизації;

в) ознайомлення фізичних осіб та суб’єктів господарювання з даним Порядком.

 2. Організаційні заходи для впровадження регулювання.

а) розробка проєкту «Про затвердження Положення про  порядок приватизації (відчуження) об'єктів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області»;

б) оприлюднення регуляторного акта у засобах масової інформації та на сайті Харківської обласної  ради;

 в) затвердження регуляторного акту на сесії Харківської обласної  ради.

 

VII.               Оцінка  виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

 

Кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, необмежена, у зв’язку з чим здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва (додаток 1 до аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

 

VIII.       Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 

 Термін дії регуляторного акта необмежений у часі. Зміна терміну дії акта можлива у разі зміни нормативно-правових актів, на вимогах яких базується проєкт.

Термін набрання чинності регуляторного акта – відповідно до законодавства після його офіційного оприлюднення.

 

IX.  Визначення показників результативності дії регуляторного акта

 

Враховуючи цілі регулювання для відстеження результативності регуляторного акта, обрано наступні показники результативності:

1. Кількість укладених договорів купівлі-продажу об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (одиниць).

2. Кількість коштів, що надійдуть  до обласного бюджету в результаті приватизації (відчуження) об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (тисяч гривень).

3. Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта (відсотків).

4. Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта (відсотків).

5. Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог акта (тисяч гривень, годин).

Прогнозні значення статистичних показників:

 

№п/п

Назва показника результативності

2020 рік

1

Кількість укладених договорів купівлі-продажу, один.

4

2

Кількість коштів, що надійдуть  до обласного бюджету в результаті приватизації (відчуження), тис.грн.

2345

3

Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта, %

100

4

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акту (Регуляторний акт буде опубліковано в офіційному друкованому ЗМІ та на офіційному сайті Харківської обласної ради), %

100

5

Розмір коштів і час, що витрачаються суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта,

на всіх учасників тис. грн.,

                            годин

на переможців тис. грн.,

 годин

 

 

9,4

10

51,6

20

 

 

ІХ.  Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

 

Базове відстеження результативності вищезазначеного проєкту регуляторного акта здійснюватиметься до дати набрання чинності шляхом отримання пропозицій і зауважень та їх аналізу.

Повторне відстеження результативності планується здійснити через рік після набуття чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження результативності.

 З огляду на показники результативності, визначені в попередньому розділі аналізу регуляторного впливу, відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватись статистичним та соціологічним методами шляхом збору та обробки інформації Управління з питань комунальної власності Харківської обласної ради. При проведенні відстеження результативності даного регуляторного акта будуть використовуватися статистичні дані з протоколів аукціонних торгів та договорів купівлі-продажу об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, соціологічні дані - методом опитування або анкетування суб’єктів господарювання.

У разі надходження пропозицій та зауважень, які заслуговують на увагу, або виявлення неврегульованих та проблемних питань, такі питання будуть врегульовуватися шляхом внесення відповідних змін.

Цільова група осіб, що обиратимуться для участі у відповідному опитування – потенційні покупці.

 

 

 

Начальник управління з питань

комунальної власності

виконавчого апарату обласної ради                                   Марина БУРЯНОВА


Додаток 1

до аналізу впливу

 регуляторного акта

 

 

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання.

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведені Управлінням з питань комунальної власності виконавчого апарату Харківської обласної ради з 16 по 17 квітня 2020р.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Консультації в телефонному режимі

10

Отримано інформацію від суб’єктів господарювання про витрати часу та коштів при укладанні договорів купівлі/продажу об’єктів комунальної власності шляхом аукціону

 

 

2.                   Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі): кількість суб’єктів малого підприємництва (мікропідприємництва), на яких поширюється регулювання: 10 (одиниць).

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання» додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

 

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

 (за наступний рік)

Витрати за

п’ять років

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

-

-

-

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

-

-

-

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

-

-

-

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

-

-

-

5

Інші процедури (уточнити)

-

-

-

6

Разом, гривень

-

-

-

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

10

8

Сумарно, гривень

-

-

-

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

Розрахунок 1 людино-години:

Для розрахунку використовується розмір мінімальної заробітної плати.

Кількість робочих годин у 2020 році – 2002 години (Інтернет ресурс).

Мінімальний розмір заробітної плати з 01.01.2020 року встановлений: у місячному розмірі – 4723,00 гривень, у погодинному розмірі – 28,31 гривні (ст. 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»).

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання:

витрати часу на отримання інформації про регуляторний

акт (пошук рішення

на інтернет-сторінці

обласної ради або в ЗМІ)

0,5год.*

28,31грн.=

14,16 грн.

0,5год.*

28,31грн.=

14,16 грн.

14,16 грн.*5 = 70,80 грн.

10

Процедури організації виконання вимог регулювання:

- збір документів та подання заяви

 

- укладання Угоди про

участь в аукціоні

 

- ознайомлення з об’єктом

 

- участь в аукціоні

 

 

- ознайомлення з протоколом аукціонних торгів, підписання

 

- укладання договору та його нотаріальне посвідчення

 

- оплата за об’єкт та підписання акту прийняття-передачі

проданого комунального майна

 

-                     реєстрація права власності

 

 

Разом: на кожного учасника

на переможця аукціону

 

 

4год. *

28,31грн.=

113,24 грн.

 

1год. *

28,31грн.=

28,31грн.

1год. *

28,31грн.=

28,31грн.

2,5год.*

28,31грн.=

70,78 грн.

1год. *

28,31грн.=

28,31грн.

 

5год.*

28,31грн.=

141,55 грн.

 

3год. *

28,31грн.=

84,93грн.

 

 

 

2год.*

28,31грн.=

56,62 грн.

 

240,64 грн.

 

552,05 грн.

 

 

4год. *

28,31грн.=

113,24 грн.

 

1год. *

28,31грн.=

28,31грн.

1год. *

28,31грн.=

28,31грн.

2,5год.*

28,31грн.=

70,78 грн.

1год. *

28,31грн.=

28,31грн.

 

5год.*

28,31грн.=

141,55 грн.

 

3год. *

28,31грн.=

84,93грн.

 

 

 

2год.*

28,31грн.=

56,62 грн.

 

240,64 грн.

 

552,05 грн.

 

 

113,24*5=

566,20 грн.

 

 

28,31*5=

141,55 грн.

 

28,31*5=

141,55 грн.

 

70,78*5=

353,90 грн.

 

28,31*5=

141,55 грн.

 

 

141,55*5=

707,75 грн.

 

 

84,93*5=

424,65 грн

 

 

 

 

56,62*5=

283,10 грн.

 

 

1203,20 грн

 

2760,25 грн

11

Процедури офіційного звітування

-

-

-

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

-

-

-

13

Інші процедури (уточнити):

Витрати кожного учасника

- сплата реєстраційного

внеску

Приблизні (середні) витрати

переможця аукціону

- оплата вартості незалежної оцінки об’єкта

- витрати при нотаріальному засвідченні договору купівлі-продажу

- послуги оператора електронного майданчика

 

Разом: на кожного учасника

на переможця аукціону

 

 

 

 

 

944,60 грн.

 

 

 

 

3000,00 грн.

 

 

 

23450,00 грн.

 

 

23925,00 грн.

 

 

 

944,60 грн.

 

51319,60 грн.

 

 

 

 

944,60 грн.

 

 

 

 

3000,00 грн.

 

 

 

23450,00 грн.

 

 

23925,00 грн.

 

 

 

944,60 грн.

 

51319,60 грн.

 

 

 

 

944,60*5=

4723,00 грн.

 

 

 

3000,00*5=

15000,00 грн.

 

 

23450*5=

117250,00 грн.

 

23925*5=

119625,00 грн.

 

 

4723,00 грн.

 

256598,00 грн.

14

Разом, гривень:

на кожного учасника

 

на переможця аукціону

 

 

 

1185,24

 

51871,65

 

1185,24

 

51871,65

 

5926,20

 

259358,25

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

 

10

 

 

10

 

 

50

16

Сумарно, гривень:

на всіх учасників

 

на переможців аукціонів (4)

 

11852,40

 

51871,65

 

11852,40

 

51871,65

 

59262,00

 

259358,25

 

 

 

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва.

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Орган місцевого самоврядування, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Управління з питань комунальної власності Харківської обласної ради.

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

-

-

-

-

-

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

камеральні

виїзні

-

-

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

-

-

-

-

-

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

-

-

-

-

-

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

- підготовка проекту рішення про приватизацію;

-  підготовка та

публікація

інформаційного

повідомлення;

 - підготовка;

організація та

проведення незалежної оцінки обєкта;

- ознайомлення суб’єктів господарювання  з

об’єктом;

-                      перевірка та

затвердження протоколу аукціонних торгів;

-                      підготовка проекту договору купівлі-продажу;

-                      робота з нотаріусом та

покупцем щодо укладання договору

купівлі-продажу;

-                      укладання договору купівлі-продажу з переможцем;

- підготовка та

підписання акта

прийняття-передачі;

-                      оформлення розпорядження та

супутніх документів органу приватизації про завершення приватизації;

- публікація інформації про результати продажу.

 

 

 

 

 

8

 

 

2

 

 

 

8

 

 

 

 

5

 

 

 

3

 

 

 

2

 

 

1

 

 

 

 

 

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

28,31

 

 

28,31

 

 

 

28,31

 

 

 

 

28,31

 

 

 

28,31

 

 

 

28,31

 

 

28,31

 

 

 

 

 

28,31

 

 

 

28,31

 

 

 

28,31

 

 

 

 

 

 

28,31

 

 

 

 

 

 

1

 

 

1

 

 

 

1

 

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

1

 

 

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

4

 

 

 

4

 

 

 

 

10

 

 

 

4

 

 

 

4

 

 

4

 

 

 

 

 

4

 

 

 

4

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

905,92

 

 

226,48

 

 

 

905,92

 

 

 

 

1415,50

 

 

 

339,72

 

 

 

226,48

 

 

113,24

 

 

 

 

 

113,24

 

 

 

226,48

 

 

 

339,72

 

 

 

 

 

 

113,24

 

 

 

 

Разом за рік

 

Сумарно за п’ять років

36

 

198

 

 

 

4925,94

 

24629,70

Прийняття цього регуляторного акта не передбачає утворення нового виконавчого органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

 

Порядковий номер

Назва державного органу

Витрати на адміністрування регулювання за рік, гривень

Сумарні витрати на адміністрування регулювання за п’ять  років, гривень

1

Управління з питань комунальної власності Харківської обласної ради

 

4925,94

 

24629,70

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

 

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

-

-

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо

виконання регулювання та

звітування

на всіх учасників (10)

на переможців аукціону (4)

 

 

 

 

 

11852,40

51871,65

 

 

 

 

 

59262,00

259358,25

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

на всіх учасників (10)

на переможців аукціону (4)

 

 

 

11852,40

51871,65

 

 

 

59262

259358,25

4

Бюджетні витрати на

адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

 

4925,94

 

24629,70

5

Сумарні витрати на виконання

запланованого регулювання

11852,40:10х6+51871,65+4925,94

 

63909,03

 

319545,15

 

 

5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання.

Корегуючі (пом’якшувальні) заходи не розроблялись, оскільки запропонованим регуляторним актом не передбачено здійснення особами, додаткових витрат, що не передбачені чинним законодавством України.

 Запропонований регуляторний акт в повній мірі забезпечує послідовність та прозорість процесу приватизації під час проведення аукціонних торгів.

 

 

 

 

Начальник управління з питань

комунальної власності

виконавчого апарату обласної ради                                      Марина БУРЯНОВА