Додаток 6

до ПОЛОЖЕННЯ про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

 

 

ПОРЯДОК 

ПРИЗНАЧЕННЯ ЗА КОНКУРСОМ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, ЩО Є У СПІЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД СІЛ, СЕЛИЩ, МІСТ ОБЛАСТІ, ТА ЗВІЛЬНЕННЯ ЇХ ІЗ ЗАЙМАНОЇ ПОСАДИ

 

Трудові відносини в системі загальної середньої та позашкільної освіти (далі за текстом – заклади освіти) регулюються законодавством України про працю, законами України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту» та іншими нормативно-правовими актами.

Керівник закладу освіти, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, обирається на посаду за результатами конкурсного відбору строком на шість років на підставі рішення конкурсної комісії.

З особою, яка призначається на посаду керівника закладу освіти вперше, укладається трудовий договір строком на два роки на підставі рішення конкурсної комісії. Після закінчення строку дії такого строкового трудового договору, за умови належного його виконання, Харківська обласна рада (далі за текстом – Рада) за погодженням профільних постійних комісій обласної ради (далі за текстом – постійні комісії) має право подовжити строк дії відповідного строкового трудового договору ще на чотири роки без проведення конкурсу.

Після закінчення другого строку перебування на посаді особа має право брати участь у конкурсі на заміщення вакансії керівника в іншому закладі освіти або продовжити роботу в тому самому закладі на іншій посаді.

Керівник закладу позашкільної освіти, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, призначається на посаду та звільняється з посади Радою за результатами конкурсного відбору (публічна та відкрита презентація державною мовою перспективного плану розвитку закладу позашкільної освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування) на підставі рішення конкурсної комісії.

 

РОЗДІЛ І

ВИМОГИ ДО КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 

1.1.       Кандидат на посаду керівника закладу освіти має бути громадянином України, вільно володіти державною мовою, мати вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, організаторські здібності, стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

1.2.       Особа не може бути керівником одного і того ж закладу освіти більше ніж два строки поспіль (крім тих, що розташовані в населених пунктах з одним закладом освіти). До першого шестирічного строку включається дворічний строк перебування на посаді керівника закладу освіти, призначеного вперше.

1.3.       Не може бути обрана, призначена (у тому числі виконувачем обов’язків) на посаду керівника закладу освіти особа, яка:

-      є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;

-      має судимість за вчинення злочину;

-      позбавлена права обіймати відповідну посаду;

-      за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення;

-      за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією;

-      підпадає під заборону, встановлену Законом України «Про очищення влади»;

-      є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління майном закладу освіти, галузеву політику і розвиток закладу освіти.

 

РОЗДІЛ ІІ

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ

КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 

2.1. Кандидатів на посаду керівника закладу освіти визначає конкурсна комісія за результатами відкритого та публічного конкурсного відбору на зайняття цієї посади.

2.2. Процедура обрання керівника закладу освіти складається з таких етапів:

-       оголошення про проведення конкурсу на посаду керівника закладу освіти;

-       формування складу конкурсної комісії;

-     прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі;

-     перевірка поданих документів на відповідність установленим законодавством вимогам;

-     допущення кандидатів до участі у конкурсному відборі;

-     ознайомлення кандидатів із закладом освіти та його трудовим колективом;

-     проведення конкурсного відбору;

-     визначення переможця конкурсу;

-     оприлюднення результатів конкурсу.

2.3. Організацію та проведення конкурсного відбору, а також роботу конкурсної комісії забезпечує Рада.

2.4. Рішення про проведення конкурсу оголошується Радою:

-       одночасно з прийняттям рішення про утворення нового закладу освіти;

-       не менше ніж за два місяці до завершення строкового трудового договору (контракту), укладеного з керівником закладу освіти;

-       упродовж десяти робочих днів з дня дострокового припинення (прийняття рішення про дострокове припинення) контракту, укладеного з керівником відповідного закладу освіти;

-       у разі визнання попереднього конкурсу таким, що не відбувся.

У випадку коли вакантна посада з’являється у міжсесійний період, голова обласної ради видає розпорядження про проведення конкурсу на посаду керівника закладу освіти.

2.5.   Для оголошення конкурсу на заміщення посади керівника закладу освіти управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради (далі за текстом – Управління) готує відповідний проєкт рішення Ради або розпорядження голови обласної ради щодо оголошення конкурсу на заміщення посади керівника закладу освіти.

2.6.   Голова Ради направляє проєкт рішення до постійних комісій для розгляду та внесення пропозицій.

2.7.   Управління разом з цим направляє лист-повідомлення керівнику закладу освіти щодо закінчення строку дії контракту та оголошення конкурсу.

2.8.   Після прийняття Радою рішення (видання розпорядження) про оголошення конкурсу на посаду керівника закладу освіти Управління оприлюднює оголошення про проведення конкурсу на офіційному вебсайті Ради та вебсайті закладу освіти (за його наявності) наступного робочого дня з дня прийняття рішення (видання розпорядження) про проведення конкурсу.

Рада може також розмістити оголошення у засобах масової інформації.

2.9.   Оголошення про проведення конкурсу містить:

-     найменування і місцезнаходження закладу освіти;

-     найменування посади та умови оплати праці;

-     кваліфікаційні вимоги до керівника закладу освіти;

-     вичерпний перелік, кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі;

-     дату та місце початку конкурсного відбору, його складові та тривалість;

-     прізвище та ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі.

 

РОЗДІЛ ІІІ

СКЛАД, ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ І ПОВНОВАЖЕННЯ

КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ

 

3.1. Персональний склад конкурсної комісії може бути рівною кількістю від 6 до 12 осіб.

3.2. Персональний склад конкурсної комісії та зміни до нього (за потреби) затверджуються розпорядженням голови обласної ради.

3.3. До персонального складу конкурсної комісії включаються:

-     три кандидатури – представники Ради (1 кандидатура від депутатів постійної комісії з питань спільної власності територіальних громад області, 1 кандидатура від депутатів постійної комісії обласної ради з питань науки, освіти та духовності) (не більше однієї особи від однієї фракції чи групи), 1 кандидатура представника юридичного підрозділу виконавчого апарату обласної ради;

-     три кандидатури – представники Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації;

-     три кандидатури  - представники інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, районної (міської) профспілкової організації та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо) - по одній особі від кожного громадського об’єднання.

3.4. Рада протягом 3 робочих днів після оголошення конкурсу направляє лист до Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації стосовно надання кандидатур для включення до складу конкурсної комісії.

3.5.       Представники інститутів громадянського суспільства (громадських об’єднань керівників закладів освіти, професійних об’єднань педагогічних працівників, районної (міської) профспілкової організації та інших громадських формувань, а також експертів, фахівців у сфері загальної середньої освіти тощо) подають Раді протягом 14 календарних днів з дати опублікування оголошення конкурсу на посаду керівника закладу освіти по одній кандидатурі для включення до персонального складу конкурсної комісії.

З метою підтвердження функціонального спрямування громадської організації та її державної реєстрації, громадські об’єднання керівників закладів освіти, професійні об’єднання педагогічних працівників, районні (міські) профспілкові організації та інші громадські формування подають засвідчені належним чином копії затвердженого в установленому порядку статуту громадської організації та документ про державну реєстрацію.

У разі подання більше трьох кандидатур Рада забезпечує онлайн-трансляцію жеребкування на своєму офіційному вебсайті.

Рада шляхом жеребкування визначає трьох кандидатів до складу конкурсної комісії.

3.6. Депутати обласної ради обираються на засіданні постійних комісій одночасно із розглядом проєкту рішення про оголошення конкурсу на посаду керівника закладу освіти або за зверненням Управління.

У випадку створення декількох конкурсних комісій з обрання керівника закладу освіти, один і той же депутат обласної ради може брати участь у різних конкурсних комісіях на посаду керівників закладів освіти, але очолювати тільки одну з них. 

3.7. Членом конкурсної комісії не може бути особа, яка:

-     за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;

-     має судимість або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення;

-     відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» є близькою особою учасника конкурсу або особою, яка може мати конфлікт інтересів.

3.8. За результатами поданих звернень Управління протягом 10 робочих днів готує розпорядження голови обласної ради щодо створення конкурсної комісії та її складу.

Голова обласної ради у розпорядженні щодо створення конкурсної комісії призначає голову та секретаря конкурсної комісії.

Секретар конкурсної комісії призначається з представників Управління, не є її членом та бере участь у засіданнях конкурсної комісії без права голосу.

3.9. Секретар конкурсної комісії забезпечує:

-          ведення та оформлення протоколів засідань конкурсної комісії;

-          підготовку проєкту порядку денного засідання та надсилання його членам конкурсної комісії;

-          за дорученням голови конкурсної комісії виконує іншу організаційну роботу.

У разі відсутності на засіданні голови або секретаря конкурсної комісії їхні обов’язки виконує один із членів конкурсної комісії, обраний на її засіданні.

3.10. Член конкурсної комісії зобов’язаний:

-     брати участь у роботі конкурсної комісії та голосувати з питань порядку денного;

-     заявляти самовідвід у разі наявності чи настання підстав, передбачених пунктом 3.7 цього Порядку, що унеможливлює його участь у складі конкурсної комісії.

3.11. Конкурсна комісія є повноважною за умови присутності на її засіданні не менше двох третин від її затвердженого складу.

Конкурсна комісія приймає рішення більшістю голосів від її затвердженого складу. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

У роботі конкурсної комісії з правом дорадчого голосу можуть брати участь представники органів громадського самоврядування закладу освіти, на посаду керівника якого оголошено конкурс.

3.12. Рішення конкурсної комісії оформлюються протоколами, які підписуються всіма присутніми членами конкурсної комісії та оприлюднюються на офіційному вебсайті Ради наступного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.

3.13. Конкурсна комісія та її члени діють на засадах неупередженості, об’єктивності, незалежності, недискримінації, відкритості, прозорості, доброчесності.

Не допускається будь-яке втручання в діяльність конкурсної комісії, тиск на членів комісії та учасників конкурсу.

3.14. У разі ненадання кандидатур до складу конкурсної комісії одним із представників, визначених у пункті 3.3 цього Порядку, конкурсна комісія вважається повноважною, якщо її склад затверджено у кількості не менше шести  осіб.

 

РОЗДІЛ ІV

ПОДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ В КОНКУРСІ

 

4.1. Усі зацікавлені особи, які відповідають вимогам, визначеним у розділі І цього Порядку, можуть взяти участь у конкурсі на посаду керівника закладу освіти.

4.2. Для участі в конкурсі на заміщення посади керівника закладу освіти кандидати упродовж 30 календарних днів з дня публікації про оголошення конкурсу подають такі документи:

-       заяву про участь у конкурсі  на ім’я голови обласної ради;

-       згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

-       автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

-       копія паспорта громадянина України або паспорта громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, та картки фізичної особи – платника податків, із зазначенням ідентифікаційного номера;

-       копію документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

-       копію документа, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

-       копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

-       довідку про відсутність судимості;

-       витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

-       довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України;

-       мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Визначені у цьому підпункті документи подаються особисто (або подає уповноважена згідно із довіреністю особа) до Ради у визначений в оголошенні строк.

Рада приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.

4.3. Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

РОЗДІЛ V

ВІДБІР КАНДИДАТІВ НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

ТА ПРИЗНАЧЕННЯ КЕРІВНИКА

 

5.1. Конкурсний відбір проводиться публічно.

5.2. Загальна тривалість конкурсу не може перевищувати двох місяців з дня його оголошення.

У разі запровадження надзвичайних ситуацій (станів) конкурс проводиться відповідно до вимог чинного законодавства України та локальних нормативно-правових актів Ради.

5.3. Рада забезпечує відеофіксацію конкурсного відбору з подальшим оприлюдненням на своєму вебсайті відеозапису впродовж одного робочого дня з дня його проведення.

Представники засобів масової інформації, громадськості та експерти у сфері загальної середньої освіти, депутати обласної ради мають право бути присутніми на конкурсному відборі під час проведення співбесіди з кандидатами, де публічно презентується державною мовою перспективний план розвитку закладу освіти, а також надаються відповіді на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.

5.4. Упродовж п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для участі в конкурсі проводиться перше засідання конкурсної комісії.

У разі відсутності кворуму (відсутності членів конкурсної комісії з поважних причин (відрядження, лікарняний, відпустка)) перше засідання конкурсної комісії може бути перенесено на більш зручний час.

Конкурсна комісія на першому засіданні:

-       перевіряє відповідність кандидатів кваліфікаційним вимогам, визначеним у розділі І цього Порядку, та наявності у поданих усіх документів, визначених в пункті 4.2 цього Порядку;

-       приймає рішення про допущення та/або недопущення до участі у конкурсі;

-       оприлюднює на вебсайті Ради перелік осіб, допущених до участі у конкурсному відборі (далі за текстом - кандидати);

-       визначає дату проведення конкурсного відбору;

-       визначає дату проведення ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу не пізніше 5 робочих днів до початку проведення конкурсного відбору.

5.5. Рада зобов’язана організувати та забезпечити ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу.

5.6. Конкурсний відбір проводиться після ознайомлення кандидатів із закладом освіти, його трудовим колективом та представниками органів громадського самоврядування такого закладу

5.7. Конкурс проходитиме в три етапи:

І етап - перевірка знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про повну загальну освіту» та інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти (крім закладів позашкільної освіти).

Перевірка знання законодавства кандидатів здійснюється у формі письмового тестування. Тестування складається державною мовою.

Завдання включає 20 тестових питань, які обираються із загального переліку питань, затверджених у додатку 3 до цього Положення.

Під час проведення тестування кандидатам забороняється користуватися додатковими електронними приладами, підручниками, навчальними посібниками, іншими матеріалами, а також спілкуватися один з одним. У разі порушення зазначених вимог кандидат відсторонюється від подальшого проходження конкурсу, про що складається відповідний акт, який підписується присутніми членами конкурсної комісії.

Роздруковані тестові питання знаходяться в закритих конвертах. Ключі правильних відповідей передаються членам конкурсної комісії перед перевіркою тестових завдань.

Якщо у конкурсному відборі беруть участь кілька кандидатів, конверт із тестовими питаннями обирає голова конкурсної комісії. Усі кандидати, які претендують на одну посаду, відповідають на однакові тестові питання.

Якщо у конкурсному відборі бере участь один кандидат, то він особисто обирає конверт із тестовими питаннями.

Конверт із тестовими питаннями відкривається після оголошення про початок тестування.

Загальний час для проведення тестування має становити не більш як 20 хвилин. Кожна сторінка відповіді на тестові питання підписується кандидатом. Після закінчення часу, відведеного на складання тестів, кандидат пакує відповіді на тестові питання в конверт та повертає конверт секретарю конкурсної комісії.

Після отримання від усіх кандидатів конвертів секретар конкурсної комісії передає конверти із відповідями на тестові питання голові конкурсної комісії. Голова конкурсної комісії відкриває конверт та оголошує відповіді на тестові питання. Члени конкурсної комісії, керуючись ключами правильних відповідей та критеріями оцінювання, оцінюють виконання тестового завдання.

Після визначення результатів тестування голова конкурсної комісії оголошує кандидатам результат тестування. Секретар конкурсної комісії фіксує результати  у відповідній відомості.

Повторне тестування не допускається, крім випадків, коли тестування не відбулося з технічних або інших причин, що не залежали від членів конкурсної комісії та кандидатів. У такому разі призначається нова дата тестування та (або) час.

ІІ етап - перевірка професійної компетентності, що відбувається шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання (крім закладів позашкільної освіти).

Ситуаційні завдання проводяться з метою об’єктивного з’ясування спроможності кандидатів використовувати свої знання, досвід під час виконання посадових обов’язків, а також з метою комплексної перевірки кандидатів на відповідність вимогам щодо професійної компетентності, комунікаційних якостей та вміння приймати рішення.

Якщо у конкурсному відборі беруть участь кілька кандидатів, конверт із ситуаційним завданням обирає голова конкурсної комісії. Усі кандидати, які претендують на одну посаду, розв’язують однакове ситуаційне завдання. Секретар конкурсної комісії оголошує ситуаційне завдання, яке розв’язують кандидати.

Якщо у конкурсному відборі бере участь один кандидат, то він особисто обирає конверт із ситуаційним завданням. Конверт із ситуаційним завданням відкривається після оголошення про початок.

На розв’язання ситуаційного завдання кандидатові надається не більше 20 хвилин.

Кандидат може розв’язати ситуаційне завдання в письмовій та/або в усній формі.

Якщо кандидат розв’язував ситуаційне завдання у письмової формі, відповідь покладається у конверт та передається голові конкурсної комісії. Голова конкурсної комісії зачитує членам конкурсної комісії відповідь. Кандидат може в усній формі надати відповідь на ситуаційне завдання.

Оцінювання розв’язання ситуаційних завдань здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально та оцінка вноситься до відомості про результати розв’язання ситуаційних завдань. Остаточною оцінкою за розв’язання ситуаційного завдання є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії (у балах).

Конкурсна комісія може прийняти рішення про залучення експертів у сфері загальної середньої освіти (з правом дорадчого голосу) для здійснення оцінювання ситуаційних завдань. У такому разі оцінку (0-1-2) ставлять експерти. Така оцінка враховується членами конкурсної комісії під час власного оцінювання.

Після оцінювання члени конкурсної комісії надають відомості про результати розв’язання ситуаційних завдань кандидатів секретарю конкурсної комісії. Секретар конкурсної комісії здійснює підрахунок балів. Голова конкурсної комісії оголошує членам конкурсної комісії та кандидатам результати ситуаційного завдання.

ІІІ етап - публічна та відкрита презентація державною мовою перспективного плану розвитку закладу освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування.

5.8. Конкурсна комісія упродовж двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначає переможця конкурсу або визнає конкурс таким, що не відбувся.

5.9. Конкурсна комісія визнає конкурс таким, що не відбувся, якщо:

-       відсутні заяви про участь у конкурсі;

-       до участі у конкурсі не допущено жодного кандидата;

-       жодного із кандидатів не визначено переможцем конкурсу.

У разі визнання конкурсу таким, що не відбувся, конкурсна комісія приймає рішення про проведення повторного конкурсу.

Голова конкурсної комісії визнає конкурс таким, що не відбувся, та оголошує про повторне проведення конкурсу, за відсутності кворуму два рази поспіль.

Повторний конкурс проводиться в порядку, визначеному пунктом 2.2 цього Порядку.

5.10. Рада на другий день після прийняття рішення конкурсної комісії щодо переможця на посаду керівника закладу освіти оприлюднює її рішення на офіційному вебсайті Ради. Окремо Рада інформує про переможця конкурсу Харківську обласну державну адміністрацію.

5.11. Рада призначає переможця конкурсу на посаду та укладає з ним строковий трудовий договір (контракт). Підставою для прийняття рішення про призначення керівника закладу освіти є результати засідання конкурсної комісії щодо визначення переможця.

5.12. Голова конкурсної комісії подає голові Ради результати проведеного конкурсу на посаду керівника закладу освіти.

Управління готує проєкт рішення Ради або розпорядження голови обласної ради щодо призначення особи, яка перемогла у конкурсі, на посаду керівника закладу освіти строком на шість років (строком на два роки - для особи, яка призначається на посаду керівника закладу освіти вперше).

Після прийняття обласною радою рішення про призначення особи на посаду керівника закладу культури, Управління готує контракт, підписує його у даної особи та візує у встановленому порядку.

Після узгодження контракту, він подається на підпис голові обласної ради.

5.13.             Примірну форму контракту з керівниками закладу освіти надано у додатку 2 до додатку 1 до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

 

РОЗДІЛ VІ

ЗВІЛЬНЕННЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 

6.1. Після закінчення повноважень керівник закладу освіти звільняється із займаної посади за рішенням Ради у зв’язку із закінченням строку дії контракту (пункт 2 частина перша статті 36 КЗпП України).

6.2. У разі закінчення строку дії контракту керівника закладу освіти в міжсесійній період, його може бути одноразово подовжено на три місяці розпорядженням голови обласної ради.

6.3. Контракт із керівником закладу освіти може бути розірваний за ініціативою однієї зі сторін на підставах, встановлених чинним законодавством України, а також передбачених у контракті.

При розірванні контракту на підставах, визначених у контракті, але не передбачених чинним законодавством України, звільнення проводиться згідно із пунктом 8 статті 36 Кодексу законів про працю України.

6.4. Для розгляду питання щодо звільнення керівника із займаної посади  з ініціативи керівника необхідне звернення керівника закладу освіти на ім’я голови обласної ради з обґрунтуванням причин. До заяви щодо звільнення із займаної посади керівник додатково надає Раді інформацію стосовно особи, на яку буде тимчасово покладено виконання обов’язків керівника закладу освіти та якій будуть передані документи, справи та матеріальні цінності.

6.5. Призначення (покладання обов’язків) виконуючого обов’язки  керівника закладу освіти здійснюються відповідно до додатку 7 до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

6.6. Звільнення керівника закладу освіти із займаної посади здійснюється відповідно до підпунктів 3.5, 3.6 розділу ІІІ додатку 1 до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

6.7. У разі систематичного порушення трудової дисципліни, неналежного виконання своїх обов’язків до керівника закладу освіти застосовується  дисциплінарне стягнення, як-то догана або звільнення.

 

 

 

Заступник

голови обласної ради                                                        Володимир  СКОРОБАГАЧ

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до ПОРЯДКУ призначення за конкурсом керівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, та звільнення їх із займаної посади

 

Перелік тестових питань на знання законодавства у сфері загальної середньої освіти

 

І. Питання для перевірки знання Закону України «Про освіту»

 

1.        Що входить до системи освіти?

2.        Що належить до невід’ємних складників системи освіти?

3.        Назвати органи управління у сфері освіти.

4.        Які органи влади здійснюють планування та забезпечують розвиток мережі закладів початкової та базової середньої освіти?

5.        Які функції виконує Єдина державна електронна база з питань освіти (ЄДЕБО)?

6.        Що належить до обов’язкових складових Єдиної державної  електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО)?

7.        Яку автономію держава гарантує закладам освіти?

8.        Якими документами визначається обсяг автономії закладів освіти?

9.        Які заклади освіти можуть визначати релігійну спрямованість своєї освітньої діяльності?

10.     Якими є вимоги до опорного закладу освіти?

11.    Які рівні повної загальної середньої освіти особа має право здобувати в закладі освіти (його філії), що найбільш доступний та наближений до її місця проживання?

12.     За якої умови юридична особа має статус закладу освіти?

13.     У якому статусі може діяти заклад освіти як суб’єкт господарювання?

14.     До яких документів заклад  освіти зобов’язаний забезпечити відкритий доступ на своєму вебсайті (у разі його відсутності – на вебсайті свого засновника)?

15.     Які плакати, стенди, листівки або інші об’єкти забороняється зберігати, розміщувати, розповсюджувати у закладах освіти?

16.     Хто може бути засновником закладу освіти?

17.     Кому засновник або уповноважений ним орган (особа) може делегувати окремі свої повноваження?

18.     Що належить до обов’язків засновника закладу освіти?

19.     Хто затверджує статут закладу освіти?

20.     Хто укладає строковий трудовий договір (контракт) з обраним (призначеним) керівником закладу освіти?

21.     Хто здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти?

22.     Якими документами визначаються повноваження (права і обов’язки) та відповідальність керівника закладу освіти?

23.     Хто здійснює управління закладом освіти?

24.    Хто представляє заклад освіти у відносинах із державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами?

25.     Хто несе відповідальність за освітню,  фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти?

26.     Хто здійснює контроль за виконанням освітніх програм?

27.     Хто забезпечує організацію освітнього процесу в закладі освіти?

28.     Що належить до прав наглядової (піклувальної) ради закладу освіти?

29.     Хто не може входити до складу наглядової (піклувальної) ради закладу освіти?

30.     Як органи самоврядування можуть діяти в закладі освіти?

31.     Який орган є вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіту?

32.     За чиєю ініціативою створюються органи громадського самоврядування в закладі освіти?

33.     Хто є учасниками освітнього процесу?

34.     У якому документі закріплені вимоги до компетентностей працівників, що слугують основою для формування професійних кваліфікацій?

35.     Хто має обов’язок захищати здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства?

36.     Кому держава гарантує безоплатне забезпечення підручниками (у тому числі електронними), посібниками?

37.     На яку посадову особу Кабінетом міністрів України покладається виконання завдань щодо захисту прав у сфері освіти?

38.     З якою метою утворюються інклюзивно-ресурсні центри?

39.     Що є підставою для утворення інклюзивного класу в закладі освіти?

40.     Які особи визначаються особами з особливими освітніми потребами?

41.     Яким шляхом держава здійснює фінансування освіти осіб з особливими освітніми потребами за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів?

42.     У який спосіб забезпечується доступність інформації, відтвореної в документі про освіту, для особи з порушенням зору?

43.     Кому належить право брати участь у розробленні індивідуальної  програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану?

44.     Які документи можуть складатися в закладі освіти для забезпечення реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувача освіти?

45.     Хто здійснює соціально-педагогічний патронаж у системі освіти?

46.     Що передбачає «розумне пристосування»?

47.     Якими є типові ознаки булінгу (цькування)?

48.     Хто  здійснює контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти?

49.     Що має зробити педагогічний працівник, який став свідком булінгу (цькування) здобувача освіти?

50.     Що визначає стандарт освіти?

51.     На основі якого документа розробляється освітня програма?

52.     Що містить освітня програма?

53.    Яка мова є мовою освітнього процесу в закладах освіти?

54.     Який вид освіти передбачає самоорганізоване здобуття особою певних компетентностей, зокрема під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям?

55.     Які форми здобуття освіти є індивідуальними?

56.    Хто організовує освітній процес на сімейній (домашній) формі здобуття освіти?

57.    У який спосіб здійснюється організація навчання здобувачів освіти за мережевою формою здобуття освіти?

58.     Яка освіта вважається спеціалізованою?

59.     Яке спрямування профільної середньої освіти передбачає поглиблене  вивчення здобувачами освіти окремих предметів з орієнтацією на продовження навчання на вищих рівнях освіти?

60.     Які компетентності здобувачів загальної середньої освіти належить до ключових?

61.     Що належить до результатів навчання здобувачів освіти?

62.     З якого віку, як правило, здобувається початкова освіта?

63.     Що належить до обов’язків здобувачів освіти?

64.     Які категорії дітей забезпечуються безоплатним гарячим харчуванням у державних і комунальних закладах освіти?

65.     Що належить до обов’язків батьків здобувачів освіти?

66.     Що включає академічна свобода педагогічного працівника?

67.     Що включає в себе робочий час педагогічного працівника?

68.    Що передбачає професійний розвиток педагогічних працівників?

69.     Хто обирає вид, форму та суб’єкта підвищення кваліфікації?

70.     У який спосіб педагогічна (вчена) рада закладу освіти забезпечує організацію підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників?

71.     Хто в закладі освіти розподіляє кошти на підвищення кваліфікації педагогічних  працівників?

72.     За якої умови результати підвищення кваліфікації в закладі освіти не потребують окремого визнання і підтвердження?

73.     Хто визнає результати підвищення кваліфікації педагогічного працівника у суб’єктів освітньої діяльності, які не мають ліцензії на підвищення кваліфікації (акредитованої освітньої програми)?

74.     За рахунок яких коштів здійснюється фінансування здобуття повної загальної середньої освіти?

75.     За рахунок яких коштів не можуть фінансуватися суб’єкти освітньої  діяльності?

76.     Хто має право затверджувати переліки платних освітніх та інших послуг, що не увійшли до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України?

77.     Що належить в основні формули, згідно з якою визначається порядок розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами?

78.     Ким затверджуються схеми посадових окладів (ставок заробітної плати) педагогічних працівників державних і комунальних закладів освіти?

79.     Де можуть розміщувати тимчасово вільні кошти державні та комунальні заклади освіти?

80.     За кошти якого бюджету забезпечуються підвезення до закладу освіти й у зворотному напрямку здобувачів загальної середньої освіти, які проживають у сільській місцевості і потребують підвезення?

81.     За рахунок яких джерел може здійснюватися оплата праці педагогічних працівників?

82.     На скільки підвищується посадовий оклад педагогічного працівника кожної наступної кваліфікаційної категорії?

83.      Якою є щомісячна надбавка педагогічним працівникам за вислугу років понад 10 років?

84.     Яким є розмір щомісячної доплати педагогічному працівнику, який пройшов сертифікацію?

85.     У якому розмірі держава забезпечує виплату щорічної грошової  винагороди педагогічним працівникам за сумлінну працю, зразкове виконання покладених на них обов’язків?

86.     Який розмір заробітку зберігається за педагогічним працівником у разі захворювання, яке тимчасово унеможливлює виконання ним посадових обов’язків?

87.     В якому розмірі держава забезпечує виплату педагогічним працівникам допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки?

88.     Що означає «якість освіти»?

89.     Що означає «якість освітньої діяльності»?

90.     Що може включати система забезпечення якості в закладах освіти (внутрішня система забезпечення якості освіти)?

91.     Що належить до системи зовнішнього забезпечення якості освіти?

92.     За чиїм запитом здійснюється громадська акредитація закладу освіту?

93.     Хто має право ініціювати проведення інституційного аудиту у позаплановому порядку?

94.     Хто проводить внутрішній моніторинг якості освіти?

95.     Яка періодичність проходження атестації педагогічним працівником?

96.     У якому випадку зараховується проходження атестації педагогічним працівником (без проведення самої процедури атестації)?

97.     Що вважається порушенням академічної доброчесності?

98.     Хто здійснює державний нагляд (контроль) у сфері освіти?

99.     Хто акредитує громадські фахові об’єднання та інших юридичних  осіб, що здійснюють незалежне оцінювання якості освіти та освітньої діяльності закладів освіти (крім закладів вищої освіти)?

100.Що належить до прав суб’єктів громадського нагляду (контролю)?

 

ІІ. Питання для перевірки знання Закону України «Про повну загальну середню освіту»

 

1.             Що належить до системи загальної середньої освіти?

2.             На яких рівнях здобувається повна загальна середня освіта?

3.             Якою є тривалість здобуття профільної середньої освіти?

4.             Що таке «цикл освітнього процесу»?

5.             Які роки навчання охоплює адаптаційний період базової середньої освіти?

6.             В якому циклі базової середньої освіти організовується базове предметне навчання?

7.             Як заклади освіти можуть забезпечувати здобуття повної загальної середньої освіти?

8.             Який структурний підрозділ закладу загальної середньої освіти забезпечує проживання та утримання учнів?

9.             За якими закладами загальної середньої освіти не закріплюється територія обслуговування?

10.          Які заклади загальної середньої освіти забезпечують здобуття освіти особою, яка перебуває на стаціонарному лікуванні в закладі охорони здоров’я?

11.          Який тип закладу забезпечує здобуття загальної освіти для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку?

12.          Який тип закладу забезпечує здобуття базової середньої освіти?

13.         Що належить до установчих документів закладу загальної середньої освіти?

14.          В яких містах можуть діяти комунальні ліцеї?

15.          За якої умови допускається реорганізація та ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості?

16.          Які внутрішні структурні підрозділи можуть функціонувати у складі закладів середньої освіти?

17.          В яких випадках підлягає переоформленню ліцензія закладу загальної середньої освіти?

18.          Якими є форми державного нагляду (контролю) у сфері загальної  середньої освіти?

19.          З якою періодичністю проводиться інституційний аудит закладу загальної середньої освіти?

20.          Скільки років є чинним сертифікат, що засвідчує успішні результати громадської акредитації закладу  загальної середньої освіти?

21.          Які умови в закладі загальної середньої освіти свідчать про створення безпечного  освітнього середовища?

22.          Хто приймає рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти?

23.          Хто зобов’язаний забезпечити учням можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти у разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти?

24.          Хто схвалює стратегію розвитку закладу загальної середньої освіти і річний план роботи?

25.          За якої умови підвезення учнів і педагогічних працівників до закладу загальної середньої освіти та у зворотному напрямку може здійснюватися не шкільним автобусом, а іншим транспортом?

26.          Що може бути підставою для дострокового звільнення керівника закладу загальної середньої освіти?

27.          На який строк укладається трудовий договір з особою, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше?

28.          Хто затверджує посадові інструкції працівників закладу загальної середньої освіти?

29.          Яка особа не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти?

30.          Хто здійснює управління  закладом середньої освіти?

31.         Хто визначає посадові обов’язки працівників закладу загальної середньої освіти?

32.          На кого покладається відповідальність за організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти?

33.          За якої умови засідання педагогічної ради закладу загальної середньої освіти є правомочним?

34.          Що належить до повноважень загальних зборів трудового колективу?

35.          З якою періодичністю скликаються загальні збори трудового колективу закладу загальної середньої освіти?

36.          Що належить до прав органів учнівського самоврядування?

37.          Якими є вимоги до осіб, які приймаються на посади педагогічних працівників?

38.          Що належить до обов’язків педагогічних працівників?

39.          Яких принципів зобов’язані дотримуватися педагогічні працівники у відносинах з учнями та їх батьками?

40.          Що вимагається від особи, яка не має досвіду педагогічно діяльності та приймаються на посаду педагогічного працівника?

41.          Які заходи може передбачити педагогічна інтернатура?

42.          У який спосіб керівник закладу загальної середньої освіти мотивує педагогічних працівників до виконання обов’язків педагога-наставника?

43.          Якими є наслідки для педагогічних працівників, стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності?

44.          Якою є норма педагогічного навантаження вчителя на одну тарифну ставку?

45.          Яким є розмір доплати педагогічному працівнику за проведення позакласної роботи з учнями?

46.          Яким є розмір педагогічного навантаження асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти?

47.          Хто затверджує розподіл педагогічного навантаження в закладі загальної середньої освіти?

48.          За яких умов допускається перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року?

49.          Хто може бути асистентом учня?

50.          На що спрямовується не менше 10 відсотків загальної кількості годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника, що оплачується за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів?

51.          Що відбувається за результатами атестації педагогічного працівника?

52.          Якою є мінімальна тривалість навчального року?

53.          Хто визначає структуру і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними?

54.          Якою є мінімальна тривалість безперервної навчальної діяльності учнів закладів загальної середньої освіти для 2-4 років навчання?

55.          Якою є мінімальна тривалість канікул у закладах загальної середньої освіти протягом навчального року?

56.          Хто визначає режим роботи закладу загальної середньої освіти?

57.          З якою періодичністю переглядаються державні стандарти загальної  середньої освіти?

58.          Хто приймає рішення про використання закладом загальної середньої освіти освітньої програми?

59.          Хто затверджує освітню програму, розроблену не на основі типової освітньої програми?

60.          Яким документом визначається перелік навчальних предметів (інтегрованих курсів), що визначаються державною мовою і мовою національної меншини?

61.          Яким документом визначається перелік обов’язкових і вибіркових  навчальних предметів (інтегрованих  курсів), кількість навчальних годин на тиждень для конкретного закладу освіти?

62.          Що визначає модельна навчальна програма?

63.         Що є підставою для залучення до реалізації освітньої програми міжшкільного ресурсного центру?

64.          На підставі яких документів реалізується індивідуальна освітня траєкторія учня?

65.          За якими формами може здобуватися повна загальна середня освіта?

66.          В якому випадку складається індивідуальний навчальний план учня, який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою?

67.          В який спосіб здійснюється визнання результатів навчання, що були здобуті учнем шляхом неформальної або інформальної освіти?

68.          Якими є основні види оцінювання результатів навчання учнів?

69.          За якої умови заклад загальної середньої освіти  може запровадити власну шкалу оцінювання результатів навчання учнів?

70.          В якому випадку оцінювання результатів навчання учня може проводитися достроково?

71.          В який період учень, який не має результатів річного оцінювання та/або державної підсумкової атестації, може пройти таке оцінювання та/або атестацію?

72.          Який документ видається учневі щороку при переведенні його на наступний рік навчання?

73.          Для чого здійснюється державна підсумкова атестація?

74.          З яких предметів обов’язково складається державна підсумкова атестація?

75.          В якій формі проходять державну підсумкову атестацію учні, які  завершують здобуття профільної середньої освіти?

76.          За якої умови заклади освіти можуть видавати документи про загальну середню освіту?

77.          Хто виготовляє свідоцтва про початкову, базову середню та повну загальну середню освіту (їх бланки)?

78.          За чиїм рішенням здійснюється залучення інших осіб, які є не педагогічними працівниками, до участі в освітньому процесі закладу загальної  середньої освіти (для проведення  навчальних занять, семінарів тощо)?

79.          За яких умов учні мають право на отримання додаткових  індивідуальних або групових консультацій, занять?

80.          Які діти обов’язково зараховуються до комунального закладу освіти для здобуття початкової та базової середньої освіти?

81.          Що забороняється здійснювати при зарахуванні дітей до закладу освіти для здобуття початкової освіти?

82.          В якому випадку може не проводитися конкурс при зарахування дітей для здобуття профільної середньої освіти до державних, комунальних і корпоративних закладів освіти?

83.          Якою є мінімальна наповнюваність класу державного, комунального закладу загальної середньої освіти.

84.          Якою може бути максимальна кількість учнів, які здобувають початкову освіту, у класі державного, комунального закладу освіти?

85.          Якою є гранична наповнюваність класів-комплектів у початковій школі?

86.          Які вимоги встановлено для поділу класу на групи (в державному, комунальному закладі загальної середньої освіти)?

87.          Хто розподіляє  учнів між класами (групами)?

88.          Як може бути забезпечено здобуття освіти учнями, якщо їх кількість не дозволяє утворити класи?

89.          За якої умови в закладі загальної середньої освіти створюється спеціальний клас?

90.          Що є підставою для утворення групи подовженого дня в закладі загальної середньої освіти?

91.          За рахунок яких коштів здійснюється оплата праці вихователів груп подовженого дня в комунальних закладах освіти?

92.          За якої умови дозволяється залучати учнів, які не досягли повноліття до участі у заходах, організованих громадськими об’єднаннями?

93.          За якої умови батьки учнів мають право бути присутніми на навчальних заняттях своїх дітей?

94.          Якими документами визначаються види та форми заохочення та відзначення учнів у закладі загальної середньої освіти?

95.          Хто приймає рішення про заохочення (відзначення) учня?

96.          На що спрямовується виховний процес у закладі загальної середньої освіти?

97.          Яке право гарантується особам, які належать до корінних народів або національних меншин України, під час здобуття повної загальної освіти?

98.          На підставі чого визначається потреба учня з особливими освітніми  потребами в індивідуальній програмі розвитку, індивідуальному навчальному плані?

99.          Що визначає індивідуальна програма розвитку?

100.     Ким розглядається питання спроможності закладу освіти забезпечити реалізацію індивідуальної освітньої траєкторії учня?

 

 

 

 

Заступник

голови обласної ради                                                       Володимир  СКОРОБАГАЧ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до ПОРЯДКУ призначення за конкурсом керівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, та звільнення їх із займаної посади

 

 

 

Зразок ситуаційного завдання

 

 

Моральний клімат будь-якого колективу має пряме відношення до якості освіти.

У закладі, куди Ви призначаєтесь директором, має місце «професійне вигорання» окремих педагогів, інші, користуючись відсутністю директора в закладі тривалий час, не дотримуються Правил внутрішнього трудового розпорядку, виконують посадові обов’язки не якісно. Унаслідок такої ситуації навчальні результати учнів невисокі, дисципліна погана.

 

1.        Яким чином Ви, як керівник закладу освіти, забезпечуватиме належний морально-психологічний клімат у колективі?

2.        Як сприятимете підвищенню навчальних досягнень учнів?

3.        Чи вважаєте Ви дружні відносини між керівництвом і підлеглими правильними?

 

 

 

 

 

 

Заступник

голови обласної ради                                                       Володимир  СКОРОБАГАЧ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до ПОРЯДКУ призначення за конкурсом керівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, та звільнення їх із займаної посади

 

 

 

Перелік критеріїв за якими здійснюється оцінювання, обґрунтування критеріїв, бали, що виставляються та співвідношення з дванадцяти бальною системою

 

1.      Критерії оцінювання письмового тестування

 

Для визначення результатів письмового тестування використовується така система: за кожну правильну відповідь проставляється 1 бал. Результати тестування вважаються позитивними, якщо учасник набрав пороговий рівень балів (50 %).

Кандидати, які за результатами тестування не набрали пороговий рівень балів (50 %) вважаються такими, що не пройшли тестування та не можуть бути допущені до чергового етапу конкурсу – вирішення ситуаційних завдань.

 

2.      Критерії оцінювання професійної компетентності кандидатів за результатами розв’язання ситуаційного завдання

 

Ситуаційні  завдання розв’язуються письмово.

Під час оцінювання професійної компетентності кандидатів за результатами розв’язання ситуаційного завдання за кожною окремою вимогою виставляються такі бали:

від 10 до 12  балів - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі та які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;

від 6 до 9 балів - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;

до 5 балів - кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає вимозі.

Визначення результатів розв’язання ситуаційних завдань здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально. Остаточною оцінкою у балах за розв’язання ситуаційного завдання є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії.

Кандидати, які під час розв’язання ситуаційного завдання отримали середній бал 0,5 або нижче за однією з вимог вважаються такими, що не пройшли конкурс. Такі кандидати не допускаються до чергового етапу конкурсу.

 

  1. Критерії оцінювання публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу освіти

 

Для оцінювання результату публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу освіти використовується така система:

від 10 до 12  балів виставляється кандидатам, які в перспективному плані повністю розкрили всі напрямки роботи закладу освіти; 

від 6 до 9 балів виставляється кандидатам, які частково розкрили перспективи розвитку закладу освіти;  

до 5 балів виставляється кандидатам, які не окреслили або неповністю окреслили перспективи розвитку закладу освіти.

Кандидати, які під час проведення публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти отримали середній бал 5 або нижче вважаються такими, що не пройшли конкурсний відбір.

Презентації, виконані будь-якою мовою, крім української, оцінюються як такі, що не відповідають вимогам – 0 балів.

Визначення результатів публічної та відкритої презентації здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально. Остаточною оцінкою у балах за публічну та відкриту презентацію є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії.

 

 

 

 

Заступник

голови обласної ради                                                       Володимир  СКОРОБАГАЧ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

до ПОРЯДКУ призначення за конкурсом керівників закладів загальної середньої та позашкільної освіти, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, та звільнення їх із займаної посади

 

ЗВЕДЕНА ВІДОМІСТЬ

проведення  іспиту кандидатів на заміщення посади керівника

____________________________________________________________________

(назва закладу освіти)

 

від «___» ____________ 20__ року

 

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові кандидата

Кількість балів за  письмове тестування

Кількість балів за розв’язання ситуаційного завдання

Кількість балів за презентацію перспективного плану розвитку закладу

Загальна сума балів

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

Голова комісії:

_______________________

(підпис)

________________________________

(П.І.Б.)

Члени комісії:

_______________________

(підпис)

________________________________

(П.І.Б.)

_______________________

(підпис)

________________________________

(П.І.Б.)

_______________________

(підпис)

________________________________

(П.І.Б.)

_______________________

(підпис)

________________________________

(П.І.Б.)

_______________________

(підпис)

________________________________

(П.І.Б.)

_______________________

(підпис)

________________________________

(П.І.Б.)

 

Заступник

голови обласної ради                                                       Володимир  СКОРОБАГАЧ