ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення обласної ради
від ________2021 року № _____

(_____сесія_________скликання)

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Спартакіаду з видів спорту серед

органів місцевого самоврядування Харківської області

 

1. МЕТА І ЗАВДАННЯ

 

1.1. Спартакіада з видів спорту серед органів місцевого самоврядування Харківської області (далі – Спартакіада) проводиться як комплексний захід, спрямований на популяризацію фізичної культури і спорту в Харківській області, пропаганду здорового способу життя.

 

1.2. Головні завдання Спартакіади:

активізація фізкультурно-спортивної роботи в усіх ланках системи фізичного виховання населення;

підвищення ефективності навчально-тренувальної роботи у спортивних організаціях області, подальша пропаганда та розвиток видів спорту;

підвищення якості роботи спортивних шкіл з підготовки спортивних резервів;

підбиття підсумків роботи територіальних спортивних організацій області з підвищення майстерності спортсменів.

 

2. КЕРІВНИЦТВО ПРОВЕДЕННЯМ СПАРТАКІАДИ

 

2.1. Загальне керівництво щодо організації, підготовки та проведення Спартакіади здійснюється Управлінням у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації, федераціями з видів спорту, структурними підрозділами з питань фізичної культури, молоді та спорту виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування Харківської області.

 

2.2. Безпосереднє проведення змагань покладається на головну суддівську колегію з видів спорту, відповідальну за проведення окремих видів програми Спартакіади, склад яких затверджується наказом начальника Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації за пропозиціями обласних федерацій з видів спорту.

 

2.3. Склад мандатної комісії, до якої входить представник організації, що проводить змагання, затверджується Управлінням у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації.

 

3. ПРОГРАМА ТА СТРОКИ ПРОВЕДЕННЯ СПАРТАКІАДИ

 

3.1. Спартакіада проводиться щороку протягом березня – листопада. Фінальним змаганням передують масові змагання у навчальних закладах, трудових колективах, спортивних школах органів місцевого самоврядування Харківської області.

 

3.2. Спартакіада з видів спорту проводиться серед збірних команд органів місцевого самоврядування Харківської області з таких видів спорту: баскетбол (чоловіки), важка атлетика, волейбол (чоловіки), волейбол (жінки), волейбол пляжний (чоловіки), волейбол пляжний (жінки), гирьовий спорт, легка атлетика, теніс настільний, футзал (чоловіки), шахи, шашки.

 

3.3. Звіти про проведення змагань надаються головними суддівськими колегіями до Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації протягом трьох днів після їх закінчення.

 

4. УЧАСНИКИ СПАРТАКІАДИ

 

До участі у змаганнях Спартакіади допускаються збірні команди органів місцевого самоврядування Харківської області згідно з правилами змагань з видів спорту, до складу яких входять спортсмени не молодше 16 років, які:

мають постійну або тимчасову реєстрацію на території адміністративно-територіальної одиниці відповідного органу місцевого самоврядування Харківської області не менше ніж 1 рік;

працюють не менше двох років на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності, які розташовані на території адміністративно-територіальної одиниці відповідного органу місцевого самоврядування Харківської області, і про це мають офіційне підтвердження: довідку з місця роботи, видану в установленому законодавством порядку; ксерокопію трудової книжки (перша сторінка і сторінка з записом про працевлаштування), завірену керівником органу місцевого самоврядування Харківської області або його заступником;

навчаються у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації (закладах фахової перед вищої освіти) та закладах вищої освіти за денною формою та які до вступу на навчання до вищих навчальних закладів проживали на території адміністративно-територіальної одиниці відповідного органу місцевого самоврядування Харківської області.

 

5. УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

 

5.1. Змагання Спартакіади проводяться за чинними правилами змагань з видів спорту.

 

5.2. Під час змагань визначається особиста та командна першість серед команд органів місцевого самоврядування Харківської області 1, 2 і 3 групи за кожним з 12 видів спорту.

 

5.3. Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації визначає загальнокомандну першість серед команд органів місцевого самоврядування Харківської області.

 

5.4. Для визначення загальнокомандної першості команди органів місцевого самоврядування Харківської області розподіляються на три групи:

 

Перша група

 

Друга група

 

Третя група

 

Балаклійська

міська рада

 

Височанська

селищна рада

 

Барвінківська

міська рада

 

Богодухівська

міська рада

 

Дворічанська

селищна рада

 

Безлюдівська

селищна рада

 

Валківська

міська рада

 

Донецька

селищна рада

 

Біляївська

сільська рада

 

Вовчанська

міська рада

 

Зачепилівська

селищна рада

Близнюківська

селищна рада

 

Дергачівська

міська рада

 

Золочівська

селищна рада

Борівська

селищна рада

 

Зміївська

міська рада

 

Кегичівська

селищна рада

 

Великобурлуцька селищна рада

 

Ізюмська

міська рада

 

Липецька

сільська рада

 

Вільхівська

сільська рада

 

Красноградська

міська рада

 

Малоданилівська

селищна рада

 

Вільхуватська

сільська рада

 

Краснокутська

селищна рада

 

Наталинська

сільська рада

 

Кіндрашівська

сільська рада

 

Куп’янська

міська рада

 

Нововодолазька

селищна рада

 

Коломацька

селищна рада

 

Лозівська

міська рада

 

Новопокровська

селищна рада

 

Куньєвська

сільська рада

 

Люботинська

міська рада

 

Південноміська

міська рада

 

Курилівська

сільська рада

 

Мереф’янська

міська рада

 

Роганська

селищна рада

 

Малинівська

селищна рада

 

Первомайська

міська рада

 

Савинська

селищна рада

 

Олексіївська

сільська рада

 

Пісочинська

селищна рада

 

Сахновщинська

селищна рада

 

Оскільська

сільська рада

 

Слобожанська

селищна рада

 

Чкалівська

селищна рада

 

Петропавлівська сільська рада

 

Солоницівська

селищна рада

 

Шевченківська

селищна рада

 

Печенізька

селищна рада

 

Чугуївська

міська рада

 

 

Старовірівська

сільська рада

 

 

 

Старосалтівська

селищна рада

 

 

 

Циркунівська

сільська рада

5.5. Для кожної команди обов’язковою умовою є участь у трьох ігрових видах спорту: баскетбол (чоловіки), волейбол (чоловіки), волейбол (жінки), футзал (чоловіки).

У разі якщо команда органу місцевого самоврядування Харківської області не бере участі у змаганнях з виду спорту, до загальнокомандного заліку надається: 18 місце + 2 штрафних очки (1 група), 17 місце + 2 штрафних очки (2 група), 20 місце + 2 штрафних очки (3 група).

 

5.6. Змагання серед збірних команд органів місцевого самоврядування Харківської області з ігрових видів спорту, шахів, шашок проводяться серед команд 1, 2 і 3 груп окремо.

5.7. Загальнокомандний залік Спартакіади визначається за найменшою сумою місць, набраних у 8 з 12 видів спорту, що проводяться за програмою Спартакіади. У разі рівної суми місць перевага надається команді, що виборола більше 1, 2, 3… місць.

 

6. ВИДИ СПОРТУ, ТЕРМІНИ І МІСЦЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

 

Терміни і місця проведення змагань визначаються наказом начальника Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації.

 

БАСКЕТБОЛ (чоловіки):

Склад однієї команди 11 осіб (10 спортсменів, 1 тренер-представник).

Змагання проводяться у трьох групах згідно з правилами проведення змагань з баскетболу. Система проведення змагань визначається суддівською колегією залежно від кількості заявлених команд у день приїзду.

 

ВАЖКА АТЛЕТИКА:

Склад команди 10 осіб (9 спортсменів: 3 чоловіки, 3 юнаки до 18 років на день проведення змагань та молодші, 3 жінки; 1 тренер-представник).

Вагові категорії:

у чоловіків та юнаків – 30, 34, 38, 41, 45, 49, 55, 61, 67, 73, 81, 89, 96, 109 та понад 109 кг;

у жінок – 30, 34, 38, 40, 45, 49, 55, 59, 64, 71, 76, 87 та понад 87 кг.

Особисті місця визначаються у кожній ваговій категорії за найбільшою вагою у сумі двоборства. Командна першість визначається згідно з місцями, які посіли учасники у кожній ваговій категорії. Нарахування очок: 1 місце – 15 очок; 2 місце – 13 очок; 3 місце – 11 очок; 4 місце – 9 очок; 5 місце – 8 очок; 6 місце – 7 очок; 7 місце – 6 очок; 8 місце – 5 очок; 9 місце – 4 очки; 10 місце – 3 очки; 11 місце – 2 очки; 12 місце – 1 очко.

 

ВОЛЕЙБОЛ (чоловіки), ВОЛЕЙБОЛ (жінки):

Склад однієї команди 9 осіб (8 спортсменів; 1 тренер-представник).

Система проведення змагань визначається головною суддівською колегією на зборах представників у день приїзду команд, у залежності від кількості заявлених команд. Ігри проводяться з 3 партій, у фіналах – 5 партій. В усіх іграх за перемогу команда отримує 2 очки, за поразку – 1 очко, за неявку – 0 очок.

У разі рівної кількості очок переможець визначається за результатами особистої зустрічі, співвідношенням виграних і програних партій.

 

ВОЛЕЙБОЛ ПЛЯЖНИЙ (чоловіки), ВОЛЕЙБОЛ ПЛЯЖНИЙ (жінки):

Склад однієї команди 3 особи (2 спортсмени; 1 тренер-представник).

Система проведення змагань визначається головною суддівською колегією на зборах представників у день приїзду команд залежно від кількості заявлених команд, згідно з правилами змагань з виду спорту.

 

ГИРЬОВИЙ СПОРТ:

Склад команди 8 осіб (5 чоловіків та 2 жінки; 1 тренер-представник).

Змагання особисто-командні. Вагові категорії для чоловіків: 63, 68, 73, 78, 85, 95 та понад 95 кг; для жінок: до 63 кг та понад 63 кг. Кількість учасників у будь-якій ваговій категорії не обмежена. Виконання вправ: для чоловіків – за довгим циклом; для жінок – ривок. Вага гир: для чоловіків – 24 кг; для жінок – 16 кг, час, відведений на виконання вправи – 10 хвилин.

Особисті місця визначаються за найбільшою сумою балів. Командні місця визначаються за найменшою сумою зайнятих місць усіма учасниками команди.

 

ЛЕГКА АТЛЕТИКА:

Склад команди 11 осіб незалежно від статі (10 спортсменів; 1 тренер-представник). Програма змагань: біг на 100 м, 300 м, 600 м, 1000 м; стрибки у висоту, довжину; штовхання ядра; естафета 4х100 м. На кожну дисципліну програми можна заявляти необмежену кількість учасників. Кожний учасник має право виступати у 2-х дисциплінах програми та естафеті.

Командна першість визначається за найбільшою сумою очок, яку набрали учасники змагань, за такою схемою: 1 місце – 20 очок; 2 місце – 16 очок; 3 місце – 14 очок; 4 місце – 13 очок;… ; 16 місце – 1 очко.

 

ТЕНІС НАСТІЛЬНИЙ:

Склад команди 4 особи (3 спортсмени: 2 чоловіка, 1 жінка; 1 тренер-представник). До змагань можуть бути допущені спортсмени молодшої вікової групи (з 14 років), які мають відповідну спортивну підготовку за індивідуальним допуском лікаря. Система проведення змагань визначається головною суддівською колегією на зборах представників після проведення мандатної комісії. Особисті змагання проводяться з визначенням усіх місць. Командна першість визначається за найменшою сумою зайнятих учасниками особистих змагань місць для першої, другої та третьої групи окремо. Учасники повинні мати ракетки і тенісні м’ячики для ігор.

 

ФУТЗАЛ (чоловіки):

Склад однієї команди 9 осіб (8 спортсменів; 1 тренер-представник).

Система проведення змагань визначається на зборах представників головною суддівською колегією у день приїзду команд залежно від кількості команд. Ігри проводяться за діючими правилами з футзалу у 2 етапи: зональні змагання, фінальні змагання.

 

За два тижні до початку фінальних змагань з міні-футболу проводяться зональні змагання згідно з таким розподілом груп за зонами:

І група:

І зона:

1. Балаклійська міська рада

2. Зміївська міська рада

3. Куп’янська міська рада

4. Чугуївська міська рада

 

 

ІІ зона:

1. Богодухівська міська рада

2. Дергачівська міська рада

3. Вовчанська міська рада

4. Люботинська міська рада

ІІІ зона:

1. Валківська міська рада

2. Красноградська міська рада

3. Мереф’янська міська рада

4. Пісочинська селищна рада

5. Солоницівська селищна рада

ІV зона:

1. Ізюмська міська рада

2. Краснокутська селищна рада

3. Лозівська міська рада

4. Первомайська міська рада

5. Слобожанська селищна рада

 

ІІ група:

І зона:

1. Височанська селищна рада

2. Липецька сільська рада

3. Малоданилівська селищна рада

4. Новопокровська селищна рада

5. Роганська селищна рада

 

ІІ зона:

1. Донецька селищна рада

2. Золочівська селищна рада

3. Наталинська сільська рада

4. Південноміська міська рада

ІІІ зона:

1. Зачепилівська селищна рада

2. Кегичівська селищна рада

3. Нововодолазька селищна рада

4. Сахновщинська селищна рада

ІV зона:

1. Дворічанська селищна рада

2. Савинська селищна рада

3. Чкалівська селищна рада

4. Шевченківська селищна рада

 

ІІІ група:

І зона:

1. Кіндрашівська сільська рада

2. Курилівська сільська рада

3. Малинівська селищна рада

4. Петропавлівська сільська рада

5. Печенізька селищна рада

 

ІІ зона:

1. Безлюдівська селищна рада

2. Біляївська сільська рада

3. Близнюківська селищна рада

4. Вільхівська сільська рада

5. Коломацька селищна рада

ІІІ зона:

1. Олексіївська сільська рада

2. Оскільська сільська рада

3. Старовірівська сільська рада

4. Старосалтівська селищна рада

5. Циркунівська сільська рада

ІV зона:

1. Барвінківська міська рада

2. Борівська селищна рада

3. Великобурлуцька селищна рада

4. Вільхуватська сільська рада

5. Куньєвська сільська рада

У разі участі у зональних змаганнях 2-х команд – до фіналу потрапляє команда-переможець, у разі участі 3-х і більше команд – команди, які посіли 1 та 2 місця.

 

ШАХИ:

Склад команди 5 осіб (4 спортсмени: 2 чоловіки, 1 юнак не старше 15 років на день проведення змагань, 1 жінка; 1 тренер-представник). Система проведення змагань визначається головною суддівською колегією на зборах представників після проведення мандатної комісії. Командна першість визначається за найбільшою сумою очок, набраних усіма учасниками команди. Кожна команда на змаганнях повинна мати 2 комплекти шахів і 2 пари шахових годинників.

 

ШАШКИ:

Склад команди 4 особи (3 спортсмени: 1 чоловік, 1 юнак до 17 років на день проведення змагань, 1 жінка; 1 тренер-представник). Змагання проводяться згідно з шашковим кодексом. Система проведення змагань визначається головною суддівською колегією на зборах представників після проведення мандатної комісії. Кожна команда на змаганнях повинна мати 2 комплекти шашок і 2 пари шахових годинників.

 

7. НАГОРОДЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ

 

7.1. Спортсмени, які посіли 1–3 місця у видах спорту, нагороджуються дипломами та медалями Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації.

 

7.2. Команди, які посіли 1–3 місця у видах спорту, нагороджуються дипломами Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації.

 

7.3. Команди, які посіли 1 місця у видах спорту, нагороджуються кубками Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації.

 

7.4. Команди-переможниці та призери Спартакіади окремо з кожної групи нагороджуються пам’ятними кубками Харківської обласної державної адміністрації.

8. ФІНАНСУВАННЯ

 

Проїзд і проживання учасників Спартакіади забезпечуються за рахунок організації, що відряджає. Харчування учасників змагань Спартакіади (1 день) та суддів, оплата оренди споруд, транспорту, інші витрати – за рахунок Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації.

Витрати на проведення зональних змагань з футзалу (оренда майданчиків, оплата суддів тощо) здійснюються за рахунок коштів, передбачених у місцевих бюджетах на розвиток фізичної культури та спорту адміністративно-територіальних одиниць відповідних органів місцевого самоврядування Харківської області, на території яких проходять змагання.

 

9. ПОРЯДОК І ТЕРМІН ПОДАННЯ ЗАЯВОК

 

9.1. Попередні заявки на участь у фінальних змаганнях Спартакіади з видів спорту подаються до головної суддівської колегії (Держпром, 7 під., 7 пов., Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації) до 15 лютого.

 

9.2. Іменні заявки та відповідні документи подаються до мандатної комісії представником команди у день її приїзду на змагання. До іменної заявки обов’язково додаються:

паспорт або документ з фотокарткою, що підтверджує реєстрацію особи;

довідка, в якій міститься реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код);

студентський квиток або довідка з навчального закладу (для учнів та студентів);

довідка з місця роботи, видана в установленому законодавством порядку;

ксерокопія трудової книжки (перша сторінка і сторінка із записом про працевлаштування), яка завірена особисто керівником органу місцевого самоврядування Харківської області або його заступником.

Відповідальність за приналежність спортсменів до складу команди органу місцевого самоврядування Харківської області покладається на органи місцевого самоврядування Харківської області.

 

 

 

Перший заступник голови

обласної ради                                                                           Альберт КОНОНЕНКО