ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням обласної ради

від 17 квітня 2008 року № 684-V (684-5-рр)

(ХХVІ сесія V скликання )

 

 

 

 

 

 

 

ОбласнА ПрограмА

 

підвищення безпеки дорожнього руху в Харківській області

на 2008 – 2012 роки

 

 

 

 

 


ОбласнА ПрограмА

підвищення безпеки дорожнього руху в Харківській області

на 2008 – 2012 роки

 

1. Вступ

 

Обласна Програма підвищення безпеки дорожнього руху в Харківській області на 2008 – 2012 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (280/97-ВР), на виконання вимог Указу Президента України від 20 листопада 2007 року №1121/2007 «Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху». (1121/2007)

 

2. Загальні положення

 

Бурхливий розвиток промисловості, що ґрунтується на використанні до­сягнень технічного прогресу, є головною характеристикою розвитку світового суспільства за останні десятиріччя. Це стосується певною мірою і розвитку ав­томобілебудування, наслідком якого є постійне зростан­ня автомобільного парку.

Позитивне значення цього процесу на розвиток суспільства не викликає сумнівів, проте в ньому міститься і значний рівень небезпеки. Адже з розширенням сфери застосування транспортних засобів підвищується ймовірність збільшення люд­ських та матеріальних втрат, причиною яких є аварійність.

Щорічно сотні громадян Харківської області гинуть, стають інвалідами.

Неоціненною втратою для суспільства є загибель або каліцтво дітей, молоді, що завдає величезної шкоди майбутньому держави.

За останні п’ять років у Харківській області зареєстровано 17519 дорожньо-транспортних пригод (далі – ДТП) з постраждалими, в яких загинуло 2374 особи і 21838 – травмовано. Щорічно в ДТП гине близько 470 осіб і дістають травми різних ступенів тяжкості близько 4,2 тис. осіб.

Тільки за 2007 рік на дорогах Харкова і області скоєно 3930 (+12,1% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року) ДТП з постраждалими, під час яких 522 (+1,8%) особи загинуло та 5272 (+19,1%) отримали тілесні ушкодження.

Основними видами скоєння дорожньо-транспортних пригод за цей період стали:

-        зіткнення транспортних засобів – 1610, або 41% від загальної кількості ДТП (зростання на 26%);

-        наїзд на пішохода – 1222, або 31% від загальної кількості ДТП (зменшення на 4%);

-        перекидання транспортних засобів – 457, або 12% від загальної кількості ДТП (зростання 12%);

-        наїзд транспортного засобу на перешкоду – 362, або 9% від загальної кількості ДТП (зростання на 20%);

-        наїзд на транспортний засіб, що стоїть, – 106, або 3% від загальної кількості ДТП (зростання на 63%).

У 2007 році 83,5% ДТП зумовлено порушеннями Правил дорожнього руху водіями, переважно приватного автотранспорту. Основними причинами ДТП, які призвели до смертельних наслідків, є: перевищення безпечної швидкості руху (33,7 % від загальної кількості ДТП); порушення правил маневрування (24,0%); керування транспортом у нетверезому стані (10,3%); порушення правил проїзду перехресть (5,7%). Аналогічна тенденція спостерігалася й у минулих роках.

Згідно з Методикою оцінки і розрахунку нормативів соціально-економічного збитку від ДТП, визнаної провідними державами СНД та світу, величина середнього збитку від загибелі однієї людини складає 440 тис. грн., від поранення – 14 тис. грн., від пошкодження транспортних засобів – 8 тис. грн.

Автомобілізація в Україні динамічно розвивається. Через десять років кількість автомобілів значно зросте, що може вплинути і на рівень аварійності. Вже сьогодні необхідні рішучі заходи.

Проблема аварійності на автомобільному транспорті набула надзвичайної гостроти в останнє десятиріччя у зв’язку з невідповідністю існуючої дорожньо-транспортної інфраструктури потребам суспільства і держави в безпечному дорожньому русі, вкрай низькою дисципліною учасників дорожнього руху. Продовжуючи залишатись складною, ситуація з аварійністю багато в чому визначається постійно зростаючою мобільністю населення при існуючому перерозподілі перевезень від транспорту загального користування до приватного, зростаючою диспропорцією між приростом числа автомобілів і приростом протяжності вулично-дорожньої мережі, не розрахованої на сучасні транспортні потоки.

 

3. Мета та основні завдання Програми

 

Метою Програми є реалізація заходів, спрямованих на зменшення до 2012 року кількості ДТП, травмованих та загиблих, підвищення рівня безпеки дорожнього руху, створення перспективної та ефективної системи управління у сфері дорожнього руху, зменшення соціальної гостроти цієї проблеми.

Оптимальним варіантом розв’язання проблеми підвищення рівня безпеки дорожнього руху та зменшення показника смертельних випадків є реалізація Програми.

Основними напрямками реалізації Програми є:

1.      Удосконалення системи підготовки водіїв.

2.      Розвиток та удосконалення профілактичної діяльності з пішоходами та дітьми. Підвищення рівня інформаційного забезпечення у сфері безпеки дорожнього руху. Створення ефективної системи надання екстреної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах.

3.      Удосконалення системи організації й управління дорожнім рухом та контролю за виконанням Правил дорожнього руху.

4.      Матеріально-технічне забезпечення УДАІ ГУМВС України в Харківській області для підвищення безпеки дорожнього руху.

5.      Підвищення безпеки пасажирських перевезень.

6.      Удосконалення технічного стану доріг і залізничних переїздів та підвищення рівня технічного забезпечення безпеки дорожнього руху (відповідно до нормативів).

7.      Удосконалення організації дорожнього руху в місті Харкові.

Основні заходи щодо реалізації даних напрямків наведено у розділі 5 Програми.

 

Напрямок 1

Удосконалення системи підготовки водіїв

 

Система підготовки водіїв-початківців не відповідає вимогам сьогодення.

По-перше, занижено вимоги до навчальних закладів, що готують водіїв. Значна кількість курсантів не має змоги одержати в таких школах необхідні знання та навички. Фактично ці заклади функціонують формально, оскільки їх випускний екзамен не може бути підставою для одержання посвідчення водія, додатково ще необхідно здавати екзамен ДАІ.

По-друге, недостатня увага приділяється практиці звичайного водіння автомобіля та особливо – водіння в критичних ситуаціях. Разом з тим, значний час у програмах відводиться для вивчення застарілої і не потрібної у сучасних умовах „матеріальної частини”. Нинішнє викладання майбутнім водіям спрямоване скоріше на підготовку до екзамену, ніж на дійсно теоретичне і практичне навчання безпечному водінню, а сама суть іспиту – на отримання права з водіння – не забезпечує відповідність підготовки водіїв вимогам дорожньої безпеки.

Видачу посвідчень водія сьогодні помилково розглядають як засвідчення завершення водієм навчання безпечному водінню, тоді як в дійсності він вступає в період підвищеного ризику, протягом якого поволі набуває досвіду, необхідного для дійсно безпечного водіння в різних дорожніх умовах.

Курси з підготовки водіїв та іспити на право керування повинні зводити до мінімуму тривалість періоду підвищеного ризику, що наступає одразу з початком самостійного керування транспортним засобом, після отримання посвідчення водія.

Про значні проблеми у підготовці та перепідготовці водіїв та про відсутність роботи з „молодими" водіями, які є основною масовою групою ризику, свідчать такі факти.

У 2007 році водіями зі стажем до 2-х років скоєно 2757 ДТП (+68,2%), в тому числі 904 (+63,5%) ДТП з постраждалими, або 23% від всіх ДТП з постраждалими. У цих ДТП загинуло 125 осіб (+78,6%), або 24,0% від загальної кількості загиблих у ДТП, травмовано – 1288 осіб (+77,9%), або 24,0% від загальної кількості поранених у ДТП. Водіями зі стажем до 5-ти років скоєно 577 ДТП (+13,8%), в тому числі 168 (+8,4%) ДТП з постраждалими, або 4,3% від всіх ДТП з постраждалими. В цих ДТП загинуло 19 осіб (+26,7%), або 3,6% від загальної кількості загиблих у ДТП, травмовано – 231 особа (+20,9%), або 4,4% від загальної кількості поранених у ДТП.

Немає відповідної законодавчої підтримки щодо контраварійної підготовки водіїв, особливо для отримання права керувати колісними транспортними засобами категорій „С”, „D”, „Е”. Відсутній моніторинг системи підготовки водіїв, який мав би бути важливим засобом покращення якості навчання та рівня підготовки водіїв. У реєстрі ДТП з тяжкими наслідками, а за необхідності – усіх ДТП, повинно зазначатися: вихованці якої школи водіїв стали учасниками ДТП, у якого інструктора навчалися, – тобто забезпечувати відстеження, у яких школах підготовка курсантів ведеться на незадовільному рівні.

 

Напрямок 2

Розвиток та удосконалення профілактичної діяльності з пішоходами та дітьми. Підвищення рівня інформаційного забезпечення у сфері безпеки дорожнього руху. Створення ефективної системи надання екстреної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах

 

Пішоходи, особливо діти, є найбільш не захищеними учасниками дорожнього руху. Тільки в 2007 році в Харківській області за участю дітей сталося 394 ДТП (+77,4), в яких 14 (-12,5%) осіб загинуло і 403 (+46,5%) – травмовано. Адміністративна і профілактична робота з пішоходами проводиться вкрай недостатньо через недосконалість законодавства.

На цей час недостатньо уваги приділяється висвітленню у ЗМІ  питань безпеки дорожнього руху. Не застосовуються  сучасні засоби  допомоги водіям під час руху у вигляді  радіопередач стосовно перевантаженості вулиць та доріг, об'їздів.

У зв’язку з цим необхідно організувати постійне висвітлення в ЗМІ актуальних питань по забезпеченню безпеки дорожнього руху, в теле-, радіопрограмах – іміджевих матеріалів стосовно діяльності ДАІ, готувати тематичні відеосюжети для показу на телебаченні з питань забезпечення безпеки дорожнього руху в регіоні тощо.

Медична допомога після ДТП має вирішальне значення для життя більшості з постраждалих в ДТП. З причин надання несвоєчасної і не в неповному  обсязі  медичної допомоги  гине близько 13 % постраждалих у ДТП.

Учасники дорожнього руху практично не готові надавати долікарську допомогу. Колісні транспортні засоби часто не укомплектовані належними медикаментами і матеріалами. Лікарняна допомога не надається у повному обсязі через відсутність необхідного фінансування. Не забезпечується поширення інформації, доступної широкому загалу, щодо місця і обсягу отримання медичної допомоги. Все це  суттєво віддаляє Україну від європейської норми “Золотої години”.

Водії автобусів, беручи на себе відповідальність за життя 40 – 50 пасажирів, не мають додаткової інформації, щодо розміщення медичних закладів та їх телефонів на маршруті прямування, не мають необхідних медичних засобів та необхідної підготовки стосовно дій в екстремальній ситуації і надання першої медичної допомоги. Це стосується також і працівників  ДАІ, медичну підготовку яких теж необхідно удосконалювати, враховуючи, що прибувають вони на місце скоєння ДТП в числі перших.

 

 

 

Напрямок 3

Удосконалення системи організації й управління дорожнім рухом та контролю за виконанням Правил дорожнього руху

 

Управління дорожнім рухом є недостатнім через недосконалі технічні засоби  (дорожні знаки, попереджувальні написи, розмітка, світлофори, огорожі, світлова сигналізація) та через недоліки у  регулюванні руху.

Повільно впроваджують автоматизовані системи управління дорожнім рухом, значна частина світлофорних об’єктів застаріла та не відповідає європейським вимогам. Не в повній мірі відповідає сучасним вимогам інфраструктура вулиць та автомобільних доріг. Під час їх будівництва та реконструкції не завжди облаштовують надземні і підземні пішохідні переходи та спеціальні велосипедні доріжки, наявність яких могла б значно скоротити дорожньо-транспортний травматизм.

Відсутні смуги руху пасажирського громадського транспорту, що погіршує  ефективність транспорту загального користування, в результаті чого збільшується кількість індивідуального транспорту. Це спричиняє перевантаження транспортних магістралей, створює умови для виникнення ДТП. 

Відсутність системного контролю за дотриманням водіями Правил дорожнього руху, а також  прогресивної системи покарань за порушення значно погіршили дисципліну  на вулицях і дорогах.  Значний вплив на погіршення дисципліни водіїв створило виготовлення спеціальних посвідчень та номерних знаків, що дозволяють їх власникам безкарно порушувати законодавство про дорожній рух та укорінити нерівні права  водіїв на дорогах. Крім того, що такі водії є небезпечними, вони провокують інших водіїв порушувати правила дорожнього руху.

Не сприяло підвищенню дисципліни руху водіїв і внесення змін до адміністративного законодавства України щодо заборони вилучення посвідчень водія через допущені грубі порушення ПДР, заборони експлуатації транспортних засобів зі зняттям номерних знаків без адекватної заміни іншими механізмами впливу.

Покарання повинно бути невідворотним, справедливим, відповідним фактичній тяжкості вчинку,  документально доведеним і мати виховне значення.

 

Напрямок 4

Матеріально-технічне забезпечення УДАІ ГУМВС України в Харківській області для підвищення безпеки дорожнього руху

           

            На сьогоднішній день матеріально-технічна забезпеченість органів ДАІ не дозволяє ефективно управляти дорожнім рухом, попереджувати та розкривати злочини, оперативно (за потребою) перекривати автомобільні дороги тощо.

 

 

 

Напрямок 5

Підвищення безпеки пасажирських перевезень

 

Автомобільним транспортом у Харківській області перевозиться 21% вантажів та 22,6% пасажирів.

Обсяги перевезень автомобільним транспортом загального користування стабільно зростають. Так, у 2007 році перевезено 9297,2 тис. тонн вантажів, що на 35,8% більше ніж 2006 року. Обсяги перевезень пасажирів, становили 169,3 тис. осіб, що на 2,4% більше ніж у попередньому році.

Метою напрямку є вдосконалення організації пасажирських перевезень, забезпечення високої безпеки руху при здійсненні цих перевезень, посилення контролю за виконанням перевізниками всіх форм власності вимог законодавства, що регламентують діяльність транспорту загального користування, забезпечення оновлення транспортних засобів, що здійснюють пасажирські перевезення,  тощо.

 

Напрямок 6

Удосконалення технічного стану доріг і залізничних переїздів та підвищення рівня технічного забезпечення безпеки дорожнього руху (відповідно до нормативів)

 

Протяжність мережі автомобільних доріг загального користування Харківської області становить 9,5 тис. км, в тому числі з твердим покриттям – 9,2 тис. км (97%).

На фінансування автомобільних доріг загального користування в останні роки у Державному бюджеті передбачається не більше 80% від обсягів, які визначені відповідно до Закону України “Про джерела фінансування дорожнього господарства України”. (1562-12)

Незадовільне фінансування дорожньої галузі не могло не вплинути негативно на транспортно-експлуатаційний стан доріг. Технічний стан вулично-дорожньої мережі міст та інших населених пунктів в цілому незадовільний через значні руйнування дорожнього покриття, а більшість з відомчих автомобільних доріг та вулиць сільських населених пунктів знаходиться у стані повної руйнації.

У цих умовах, насамперед, необхідно зберегти від руйнації існуючі автомобільні дороги – багатомільярдне національне багатство, створене багаторічною працею попередніх поколінь. Для цього не менше 70-80% обсягів фінансування необхідно спрямовувати на ремонт та утримання автомобільних доріг, наростити виробничі потужності дорожньо-ремонтних підприємств.

Не сприяє підвищенню безпеки дорожнього руху стан інфраструктури вулиць та автодоріг міст та інших населених пунктів області. Тільки від будівництва пішохідної доріжки або тротуару збиток від ДТП (за розрахунками Харківського національного автомобільно-дорожнього університету) може бути зменшений на 82%, від будівництва велосипедних доріжок – на 93%, від освітлення проїжджої частини – на 30%, від установки пішохідного світлофора визивної дії – на 56%, від нанесення горизонтальної розмітки перехресть – на 60%, від нанесення розмітки типу «зебра» на пішохідних переходах  – на 24%.

Кількість ДТП через незадовільний стан вулиць та доріг залишається високою. Разом з тим, протягом 2007 року кількість ДТП з причин незадовільного технічного стану доріг області зменшилась на 21%.

Важливими  чинниками  підвищення ризику ДТП є реклама, що розміщена в межах зони руху вулиці, дороги, над смугами руху, на автомобілях,  розміщення зупинок транспорту загального користування під шляхопроводами, на мостах та шляхопроводах, у небезпечних місцях.

 

 

Напрямок 7

Удосконалення організації дорожнього руху в місті Харкові

 

Важливе місце в оцінці території сучасного мегаполіса займає ступінь якості управління транспортною системою, у тому числі дорожнім рухом.

Наявна вулично-дорожня мережа міста Харкова не задовольняє попит на перевезення пасажирів та вантажів, що постійно зростає в умовах лавиноподібної автомобілізації. Таким чином, задача розвитку магістральної вулично-дорожньої мережі та організації дорожнього руху в місті потребує якнайшвидшого вирішення.

За 2007 рік кількість ДТП, зареєстрованих у Харкові, зросла по відношенню до 2006 року на 13,1%.

Кардинальна зміна топології вулично-дорожньої мережі міста Харкова на даний момент потребує значних капіталовкладень, тому раціональним виходом із ситуації, що утворилась, є розробка автоматизованої системи управління дорожнім рухом та її елементів. Вирішення означеної проблеми може бути здійснено шляхом удосконалення схем організації дорожнього руху на міських магістралях і модернізації технічних засобів регулювання дорожнього руху. При цьому, найперспективнішим способом організації дорожнього руху на магістралях великих міст є введення координованого управління транспортними потоками. Метою впровадження координованого управління є організація безупинного руху транспортних засобів в сталому режимі на магістралях.

На сьогоднішній день суттєвої змінилися на вулицях міста транспортні потоки. Вони стали максимально насичені й тому змінилися закони їх руху. Для ефективного управління їх рухом і підвищення безпеки руху масового процесу потрібна, насамперед, розробка фундаментальної наукової бази – теорії насичених транспортних потоків. Це розрахункова база для планувальних методів реконструкції магістралей міста з різними режимами організації дорожнього руху, розрахунків світлофорних циклів, створення алгоритмів управління рухом, розробки нових методів ефективного підвищення безпеки руху, розробка методів кількісної оцінки якості стану дорожнього руху.

 

4. Фінансове забезпечення Програми

 

Фінансування Програми протягом 2008-2012 років передбачається здійснювати за рахунок коштів обласного та місцевих бюджетів відповідно до їх реальних можливостей, власних коштів підприємств, а також джерел, не заборонених чинним законодавством України.

Головними розпорядниками коштів обласного бюджету на виконання заходів Програми  є:

-        Головне управління промисловості, транспорту і зв’язку облдержадміністрації (виробництво індивідуальних світловіддзеркалювачів; наукові розробки щодо підвищення безпеки дорожнього руху на автодорогах загального користування; впровадження супутникових навігаційних систем на автомобілях, що забезпечують експлуатаційне утримання автомобільних доріг);

-        Головне фінансове управління облдержадміністрації (капітальний ремонт шляхопроводу в м. Лозовій по вул. Моторного; впровадження автоматизованої системи управління дорожнім рухом у м. Харкові; матеріально-технічне забезпечення УДАІ ГУМВС України в Харківській області для підвищення безпеки дорожнього руху).

Витрати, пов’язані з будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг, здійснюватимуться відповідно до джерел, визначених чинним законодавством України.

Система фінансового забезпечення повинна створити стабільні умови для підвищення безпеки дорожнього руху, забезпечення безпечних і комфортних умов руху на вулично-дорожній мережі.

Прогнозні показники фінансування заходів Програми протягом 2008-2012 років наведено у додатку 1.

 


5. Заходи обласної Програми підвищення безпеки дорожнього руху в Харківській області на 2008 – 2012 роки

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

1. Удосконалення системи підготовки водіїв

1.1

Підвищити якість робочих навчальних планів i програм підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації водiїв відповідно до вимог безпеки дорожнього руху.

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації спільно з Харківським державним обласним навчально-курсовим комбінатом, іншими автошколами усіх форм власності

2008-2012

 

 

 

 

 

 

1.2

Сприяти посиленню вимог до порядку проведення іспитів на право одержання посвідчення водія та створенню системи незалежної кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації водіям, удосконаленню порядку проведення квалiфiкацiйних iспитiв.

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації спільно з Харківським державним обласним навчально-курсовим комбінатом, іншими автошколами усіх форм власності та УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

1.3

Ініціювати та впровадити у подальшому, як обов’язкових, теоретичних та практичних навчальних курсів з контраварійної підготовки водіїв.

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації спільно з Харківським державним обласним навчально-курсовим комбінатом, іншими автошколами усіх форм власності та УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

1.4

Сприяти удосконаленню підготовки викладачів автошкіл та екзаменаторів з тематики дорожньої безпеки. Передбачити курси та семінари підвищення кваліфікації для  викладачів та екзаменаторів.

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації спільно з Харківським державним обласним навчально-курсовим комбінатом, іншими автошколами усіх форм власності

2008-2012

 

 

 

 

 

 

1.5

Сприяти прискоренню роботи по створенню на сучасному рівні (із застосуванням персональних комп’ютерів та електронних тренажерів) учбових курсів та засобів навчання, а також учбових програм практичного оволодіння умінням та навичкам безаварійного керування автомобілем.

Харківський державний обласний навчально-курсовий комбінат

2008-2012

 

 

 

 

 

 

1.6

Сприяти запровадженню для водіїв-початківців системи  подальшого навчання після одержання посвідчення, для викорінення найбільш серйозних помилок у керуванні транспортними засобами та підвищення дисципліни водіїв.

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації спільно з Харківським державним обласним навчально-курсовим комбінатом та УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

1.7

Сприяти удосконаленню роботи діючого учбового  центру для формування навичок безпечного керування автотранспортом в екстремальних умовах та розвивати мережу таких навчальних центрів.

Харківський державний обласний навчально-курсовий комбінат, Харківська обласна рада Всеукраїнської спілки автомобілістів, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

25*

5,0

5,0

5,0

5,0

5,0

1.8

Забезпечити постійне оновлення та поповнення методичної та учбової літератури, плакатів та наглядних примірників.

Харківський державний обласний навчально-курсовий комбінат

2008-2012

125*

25,0

25,0

25,0

25,0

25,0

1.9

Сприяти у поповненні учбового  рухомого складу сучасними марками автомобілів

Харківський державний обласний навчально-курсовий комбінат

2008-2012

200*

40,0

40,0

40,0

40,0

40,0

1.10

Сприяти роботі викладачів комбінату на підприємствах та установах, які здійснюють перевезення пасажирів та вантажів, по програмі технічного мінімуму з Правил дорожнього руху і основ безпеки дорожнього руху з прийняттям заліків. Раз на півріччя інформувати обласну державну адміністрацію про результатам роботи.

Харківський державний обласний навчально-курсовий комбінат, територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

1.11

Сприяти у придбанні по одному автомобілю з ручним керуванням на організацію (установу) для навчання водінню осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Харківський державний обласний навчально-курсовий комбінат, Харківська обласна рада Всеукраїнської спілки автомобілістів (за згодою)

2008

 

 

 

 

 

 

Всього по 1 напрямку, тис. грн.

350 *

70,0

70,0

70,0

70,0

70,0

2.Розвиток та удосконалення профілактичної діяльності з пішоходами та дітьми. Підвищення рівня інформаційного забезпечення у сфері безпеки дорожнього руху. Створення ефективної системи надання екстреної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах.

2.1

Організовувати постійне висвітлення в ЗМІ актуальних питань по забезпеченню безпеки дорожнього руху, іміджевих матеріалів стосовно діяльності ДАІ. Висвітлювати питання безпеки дорожнього руху в теле-, радіопрограмах, а також питання життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями, пов’язані з безпекою дорожнього руху. Готувати для показу на телебаченні тематичні відеосюжети з питань забезпечення безпеки дорожнього руху в регіоні.

Управління у справах преси та інформації облдержадміністрації спільно з УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

2.2

З метою удосконалення управління дорожнім рухом, посилення виховної роботи та відповідальності серед водіїв, органам влади та ДАІ запровадити постійний вихід в ефір на доступній для учасників дорожнього руху  радіочастоті з інформацією та рекомендаціями  щодо аварійності, завантаженості магістралей, „заторів”, маршрутів можливого об’їзду, викрадення автомобілів, вчинення злочинів на дорозі, про зникнення та пошук порушників ПДР,  злочинців тощо.

Управління у справах преси та інформації облдержадміністрації спільно з УДАІ ГУМВС України в Харківській області, районними державними адміністраціями та виконкомами міських рад

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.3

Організовувати оперативні фотовідеорепортажі з місць скоєння ДТП з тяжкими наслідками. 3 метою профілактики і недопущення подібних ДТП забезпечити висвітлення в ЗМІ кожного факту ДТП з тяжкими наслідками з вказівкою причин і умов їхнього скоєння.

Управління у справах преси та інформації облдержадміністрації спільно з УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.4

3 метою залучення школярів до участі  по попередженню дитячого дорожньо-транспортного травматизму організувати і провести обласні конкурси серед загонів ЮІР, обласні конкурси серед команд КВН-ЮІР.  Організовувати та проводити конкурси на кращий дитячий малюнок та кращий дитячий твір з тематики «Безпека дорожнього руху - запорука життя»

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації спільно з Харківською обласною радою Всеукраїнської спілки автомобілістів, райдержадміністраціями, виконкомами міських рад, УДАІ ГУМВС України в Харківській області та Громадською організацією "Товариство учасників руху"

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.5

3 метою більш глибокого вивчення вимог Правил дорожнього руху дітьми та недопущення зростання рівня дитячого дорожнього транспортного травматизму передбачити збільшення учбових годин у відповідних навчальних програмах в учбових закладах області.

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації спільно з УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

2.6

3 метою профілактики  дорожньо-транспортного травматизму організовувати проведення в області рейдів «Увага! Діти на дорозі!», "Безпечна дорога додому", "Автобус", "Перевізник - зима".

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації спільно з УДАІ ГУМВС України в Харківській області, територіальним управлінням Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Харківській області, райдержадміністраціями, виконкомами міських рад та Громадською організацією "Товариство учасників руху"

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.7

Розробити цикл ігрових телевізійних передач (24 на рік) з метою навчання дітей і підлітків Правилам дорожнього руху.

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації, управління у справах преси та інформації облдержадміністрації,  УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.8

Організувати розробку та випуск методичної літератури та наочної агітації для установ освіти з тематики навчання дітей правилам дорожнього руху,  для обладнання куточків, класів безпеки  дорожнього руху, здійснити заходи щодо створення при установах освіти майданчиків для практичного навчання дітей правилам дорожнього руху.

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації спільно з Харківською обласною радою Всеукраїнської спілки автомобілістів та УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.9

Сприяти розробці та випуску щотижневої газети "Дорожня карта"

Громадська організація "Товариство учасників руху"

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.10

Розробити та видавати масовим тиражем брошури, плакати, листівки, пам'ятки з тематики безпеки дорожнього руху та надання першої медичної допомоги постраждалим при ДТП для подальшого розповсюдження серед учасників дорожнього руху.

Управління у справах преси та інформації облдержадміністрації спільно з Харківською обласною радою Всеукраїнської спілки автомобілістів та УДАІ ГУМВС України у Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.11

3 метою навчання дітей Правилам дорожнього руху та проведення різноманітних заходів щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму створити в містах Лозовій, Ізюмі, Балаклії, Краснограді та Куп'янську   дитячі автомістечка.

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації спільно з виконкомами Лозівської, Ізюмської, Балаклійської, Красноградської, Куп'янської міських рад та УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2009

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

2.12

Організувати виробництво та розповсюдження серед населення та шкільних закладів індивідуальних світловіддзеркалювачів.

Головне управління освіти та науки облдержадміністрації, Головне фінансове управління  облдержадміністрації, Громадська організація "Товариство учасників руху" та УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2009

50,0 **

50,0

 

 

 

 

тис. шт.

250

50

50

50

50

50

2.13

Проводити громадські слухання з проблем безпеки та комфорту руху в Харківській області.

Головні управління облдержадміністрації: промисловості, транспорту і зв'язку, праці та соціального захисту населення спільно з органами місцевого  самоврядування, Громадською організацією "Товариство учасників руху", УДАІ ГУМВС України в Харківській області та представництвом всеукраїнської спілки громадських організацій «Конфедерація громадських організацій інвалідів України» в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.14

Спільно з підрозділами Всеукраїнської спілки автомобілістів та громадською організацією "Товариство учасників руху" сприяти проведенню навчально-роз’яс-нювальної роботи серед власників інди-відуальних транспортних засобів з питань забезпечення безпеки дорожнього руху.

УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.15

Сприяти залученню радіовузлів підприємств, стадіонів, вокзалів та громадського транспорту для пропаганди Правил дорожнього руху.

УДАІ ГУМВС України в Харківській області, СТГО "Південна залізниця", ХКП "Міськелектротранс", ВАТ "Харківське підприємство автобусних станцій"

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.16

Рекомендувати доводити до водіїв інформацію про погіршення погодно-кліматичних умов на маршрутах, особливо у зимовий час, з проведенням додаткових інструктажів з безпеки руху.

УДАІ ГУМВС України у Харківській області, Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Харківській області, ВАТ "Харківське підприємство автобусних станцій"

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.17

Створити самостійну юридичну установу "Харківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" з передбаченням в його складі учбово-тренувального відділу для підготовки немедичних фахівців (працівників ДАІ, окремих водіїв, операторів дорожнього руху) з питань надання першої медичної допомоги.

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації, УДАІ ГУМВС України у Харківській області

2008

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

2.18

Рекомендувати особам, що навчаються на курсах з підготовки водіїв, при отриманні прав та у подальшому через кожні три роки проходити цикл навчання основам надання першої медичної допомоги за затвердженими програмами у "Харківському Центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф", із залученням викладачів Харківської академії післядипломної освіти.

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації, УДАІ ГУМВС України у Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.19

Сприяти УДАІ ГУМВС України у Харківській області у впровадженні при прийнятті на роботу працівників та у подальшому через кожні три роки проходження ними циклу навчання основам надання першої медичної допомоги за затвердженими програмами у "Харківському Центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф", із залученням викладачів Харківської академії післядипломної освіти.

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації  спільно з УДАІ ГУМВС України у Харківській області,

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.20

Забезпечити повне укомплектування ліками та медичним оснащенням притрасових лікувальних установ, відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я від 19.06.96 № 175 "Про заходи щодо удосконалення швидкої медичної допомоги". Створити реєстр цих лікувальних установ.

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації, УДАІ ГУМВС України у Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.21

Проведення ініціативної науково-дослідної роботи "Медичне і психологічне забезпечення безпеки дорожнього руху в Харківській області"

Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації

2009-2011

 

 

 

 

 

 

2.22

Сприяти у забезпеченні дієвого контролю за встановленням на транспортних засобах зимових шин у період з 15 листопада по 15 березня.

УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

2.23

Сприяти посиленню контролю і відповідальності водіїв транспортних засобів за використанням пасів безпеки та спеціальних дитячих сидінь при перевезенні дітей до 7-річного віку.

УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.24

Облаштувати у кожному населеному пункті області у місцях з інтенсивним рухом пішоходів з вадами зору регульовані пішохідні переходи зі спеціальними звуковими сигналами світлофорів для створення безпечних умов руху людей з вадами зору.

Райдержадміністрації, виконавчі комітети міських, селищних та сільських рад, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.25

Сприяти у застосуванні всього комплексу  заходів, пов'язаних із забезпеченням безпеки дорожнього руху, з урахуванням специфічних потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями, при видачі технічних умов, погодженні проектної документації на будівництво, реконструкцію, ремонт автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів та об’єктів дорожньої інфраструктури, а також при виконанні цих робіт та прийнятті в експлуатацію.

Виконавчі комітети міських, селищних та сільських рад, інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Харківській області, Служба автомобільних доріг у Харківській області, УДАІ ГУМВС України в Харківській області, представництво всеукраїнської спілки громадських організацій «Конфедерація громадських організацій інвалідів України» в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

2.26

Опрацювати питання щодо створення спеціалізованого пункту для встановлення на автомобілі осіб з обмеженими фізичними можливостями пристосувань для ручного керування на умовах діючого законодавства та забезпечити інформаційну підтримку його діяльності серед осіб з обмеженими фізичними можливостями області.

Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, УДАІ ГУМВС України в Харківській області, управління у справах преси та інформації облдержадміністрації

2008-2012

 

 

 

 

 

 

Всього по 2 напрямку, тис. грн.

50,0 **

50,0

 

 

 

 

3. Удосконалення системи організації й управління дорожнім рухом та контролю за виконанням Правил дорожнього руху.

3.1

Сприяти приведенню у відповідність із законодавством та безпечними умовами функціонування зупинок громадського транспорту,  відвести смуги для руху  пасажирського громадського транспорту на магістральних вулицях з багаторядним рухом.

Виконкоми міських рад, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

3.2

Організовувати проведення аналізу дорожньо-транспортних пригод і матеріалів комісійних обстежень вулично-дорожньої мережі області.

Головне управління промисловості, транспорту і зв'язку облдержадміністрації, райдержадміністрації, виконкоми міських рад, Харківська міська рада, Служба автомобільних доріг у Харківській області, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

3.3

3 метою реалізації вимог Закону України «Про дорожній рух» сприяти у створенні у складі виконкомів міських, селищних та сільських  рад (за потребою) та райдержадміністрацій служб організації дорожнього руху із укомплектуванням відповідними кваліфікованими фахівцями.

Райдержадміністрації, виконкоми міських, селищних та сільських  рад

2008-2012

 

 

 

 

 

 

3.4

Сприяти у проведенні підготовчих заходів щодо відкриття школи дорожнього аудиту для навчання представників місцевих громад та забезпечити її діяльність та підготовці викладачів в європейських закладах.

Виконкоми міських, селищних та сільських  рад спільно з Громадською організацією "Товариство учасників руху"

2008-2012

 

 

 

 

 

 

3.5

У взаємодії з УДАІ ГУМВС України в Харківській області  сприяти розробленню та впровадженню комплексних схем організації дорожнього руху (КСОДР) у містах і населених пунктах області, з урахуванням Єдиної схеми маршрутного орієнтування водіїв транзитного транспорту, організації введення одностороннього руху в центральних частинах міст.

Виконкоми міських рад, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

3.6

Розробити єдиний реєстр придорожніх об'єктів і об'єктів дорожнього сервісу, розташованих в межах смуг відводу автомобільних доріг і «червоних ліній» міських вулиць, з метою їх упорядкування і визначення стану забезпечення безпечних умов для дорожнього руху в зоні впливу.

Управління містобудування та архітектури облдержадміністрації спільно з виконкомами міських рад, Служба автомобільних доріг у Харківській області, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

3.7

Визначити перелік вулиць (доріг) населених пунктів, по яких необхідно ввести обмеження на рух автомобілів, що перевозять небезпечні вантажі (у першу чергу вулиці спальних районів, центральної частини міст з великою інтенсивністю руху та вулиці, на яких розташовані підприємства з потенційною техногенною небезпекою), та забезпечити облаштування їх необхідними дорожніми знаками.

Виконкоми міських, сільських та селищних рад, Служба автомобільних доріг у Харківській області

2008

 

 

 

 

 

 

3.8

Сприяти у проведенні роз’яснювальної роботи з керівниками підприємств, установ та організацій щодо необхідності направлення відповідальних працівників (діяльність яких пов’язана з виготовленням, реалізацією, транспортуванням, пакуванням та маркуванням небезпечних речовин) на спеціальне навчання для здобуття кваліфікації уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів.

УДАІ ГУМВС України в Харківській області, Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

3.9

Забезпечити вирішення у встановленому чинним законодавством України порядку питання щодо виділення спеціальних місць для безкоштовного паркування транспортних засобів осіб з обмеженими фізичними можливостями в місцях платного паркування  транспортних засобів (не менше 10% від загальної кількості місць) та облаштування їх дорожнім знаком 5.38 з табличкою 7.17. до дорожніх знаків.

Виконкоми міських, селищних та  сільських рад, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

3.10

Забезпечити створення та відповідне обладнання дорожнім знаком 5.38 (з табличкою 7.17 до дорожніх знаків) паркувальних місць для транспортних засобів осіб з обмеженими фізичними можливостями поблизу закладів торгівлі, культурно-масових, побутового  обслуговування, адміністративних будівель та медичних установ і забезпечити контроль за їх використанням.

Виконкоми міських, селищних та  сільських рад, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

3.11

Сприяти організації безперешкодного заїзду транспортних засобів осіб з обмеженими фізичними можливостями, які мають відповідні  розпізнавальні знаки, на торговельні майданчики (ринки) міст та інших населених пунктів області, з обладнанням у цих місцях заборонних знаків 3.1, 3.34 – 3.38 табличною 7.18 до дорожніх знаків.

Виконкоми міських, селищних та  сільських рад, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

Всього по 3 напрямку, тис. грн.

 

 

 

 

 

 

4. Матеріально-технічне забезпечення УДАІ ГУМВС України в Харківській області для підвищення безпеки дорожнього руху

4.1

3 метою оперативного перекриття автодоріг державного значення, попередження та розкриття злочинів, придбати для підрозділів ДАІ швидкісні патрульні автомобілі, переносні й автомобільні радіостанції, комп'ютери класу "Notebook", вимірювачі швидкості, сигнально-гучномовні пристрої:

Управління взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи облдержадміністрації, Головне фінансове управління  облдержадміністрації,

УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

 

15 патрульних автомобілів ВАЗ 2109

633,0 **

633,0

 

 

 

 

 

15 автомобільних радіостанцій

33,7 **

33,7

 

 

 

 

 

20 переносних радіостанцій

36,0 **

36,0

 

 

 

 

 

15 комп'ютерів класу "Notebook"

75,0 **

75,0

 

 

 

 

 

15 сигнально-гучномовних пристроїв

40,5 **

40,5

 

 

 

 

 

15 вимірювачів швидкості

109,5 **

109,5

 

 

 

 

 

Всього по 4 напрямку, тис. грн.

927,7**

927,7

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

 

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

 

5. Підвищення безпеки пасажирських перевезень

 

5.1

Забезпечити скорочення кількості рухомого складу, що надає послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом загального користування, шляхом поетапного виведення автобусів малої місткості із заміною їх на автобуси середньої та великої місткості.

Головне управління промисловості, транспорту і зв'язку облдержадміністрації, Харківська міська рада, виконкоми міських рад

2008-2012

 

 

 

 

 

 

 

5.2

Забезпечити постійний контроль за наявністю на транспортних засобах спеціальних медичних аптечок та їх комплектацію.

Головне управління охорони здоров'я  облдержадміністрації , УДАІ ГУМВС України в Харківській області, територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

 

5.3

Забезпечити створення служб безпеки руху в автогосподарствах при чисельності зайнятих експлуатацією транспортних засобів понад 500 чол. чи введення посад фахівців з безпеки дорожнього руху - при чисельності понад 50 чол.

Головні управління: агропромислового розвитку; житлово-комунального господарства  та розвитку інфраструктури; промисловості, транспорту і зв'язку; охорони здоров'я;  райдержадміністрації, міськвиконкоми, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

 

5.4

Забезпечити у повному обсязі контроль за охопленням водіїв транспортних засобів перевізників усіх форм власності, передрейсовими медичними оглядами.

Головні управління: охорони здоров'я, промисловості, транспорту і зв'язку, агропромислового розвитку, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури, територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Харківській області

2008-2012

 

 

 

 

 

 

5.5

Органам, на які відповідно до ст. 7 Закону України «Про автомобільний транспорт» покладено організацію пасажирських перевезень, при визначенні переможця конкурсу забезпечити врахування наявності у нього рухомого складу, пристосованого для перевезення інвалідів з ураженням опорно-слухового апарату та обладнаного засобами інформування пасажирів з вадами зору, після внесення відповідних змін до Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.03 №139.

Головне управління промисловості, транспорту і зв'язку облдержадміністрації, виконавчі комітети міських, селищних та сільських рад

2008-2012

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст заходу

Одиниця

виміру

шт./тис. грн.

Кількість

Загальна

вартість

Джерела

фінансування

2008

2009

2010

2011

2012

Виконавці

з/п

6. Удосконалення технічного стану доріг і залізничних переїздів та підвищення рівня технічного забезпечення безпеки дорожнього руху (відповідно до нормативів).

6.1

Установка та заміна дорожніх знаків на дорогах місцевого значення

шт.

27628,1

спеціальний фонд обласного бюджету  

5000

5250

5512,5

5788,1

6077,5

Головне управління промисловості, транспорту і зв'язку облдержадміністрації спільно зі Службою автомобільних доріг у Харківській області

6.2

 Розмітка проїжджої частини  доріг місцевого значення

км

11603,7

 спеціальний фонд обласного бюджету 

2100

2205

2315,2

2431

2552,5

Головне управління промисловості, транспорту і зв'язку облдержадміністрації спільно зі Службою автомобільних доріг у Харківській області

6.3

Ліквідація окремих дефектів покриття доріг місцевого значення

тис. м2

635,2

 спеціальний фонд обласного бюджету

115

120,7

126,7

133,1

139,7

Головне управління промисловості, транспорту і зв'язку облдержадміністрації спільно зі Службою автомобільних доріг у Харківській області

6.4

 Встановлення напрямних стовпчиків на дорогах місцевого значення

шт.

11051,2

 спеціальний фонд обласного бюджету 

2000

2100

2205

2315,2

2431

Головне управління промисловості, транспорту і зв'язку облдержадміністрації спільно зі Службою автомобільних доріг у Харківській області

6.5

Вирубка порослі на дорогах місцевого значення

км

1049,7

спеціальний фонд обласного бюджету 

190

199,5

209,4

219,9

230,9

Головне управління промисловості, транспорту і зв'язку облдержадміністрації спільно зі Службою автомобільних доріг у Харківській області

6.6

Зимове утримання доріг місцевого значення

тис. грн.

 

 спеціальний фонд обласного бюджету

 

 

 

 

 

Головне управління промисловості, транспорту і зв'язку облдержадміністрації спільно зі Службою автомобільних доріг у Харківській області

 

 

Зміст заходу

Одиниця

виміру

шт./тис. грн.

Кількість

Загальна

вартість

Джерела

фінансування

2008

2009

2010

2011

2012

Виконавці

з/п

6.7

Капітальний ремонт шляхопроводу в м. Лозовій по вул. Моторного

тис.грн.

2170,0

обласний бюджет

500,0 **

 

 

 

 

Виконком Лозівської міської ради, Головне фінансове управління облдержадміністрації

бюджет міста Лозової

50,0

 

 

 

 

6.8

Капітальний ремонт переїздів з вкладанням переїзного настилу Староконстянтинівського заводу ЗБШ

шт.

25

кошти  "Укрзалізниця"

5

5

5

5

5

СТГО "Південна залізниця"

6.9

Наукові розробки щодо підвищення безпеки дорожнього руху на автодорогах загального користування

тис. грн.

50,0

обласний бюджет

50,0**

 

 

 

 

Головні управління облдержадміністрації:  промисловості, транспорту і зв'язку; фінансове. Організація-виконавець – за результатами проведення тендерних торгів, Служба автомобільних доріг у Харківській області

6.10

Розробити та затвердити районні та міські програми, в яких передбачити виконання робіт по:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.10.1

впровадженню засобів примусовго зниження швидкості та шумових смуг у районах розташування дитячих та навчальних закладів, в місцях інтенсивного руху транспортних засобів у житлових районах, а також на примиканнях другорядних вулиць і доріг

тис.грн.

 

місцеві бюджети

 

 

 

 

 

Виконкоми міських, селищних та сільських рад, УДАІ ГУМВС України в Харківській області

 

Зміст заходу

Одиниця

виміру

шт./тис. грн.

Кількість

Загальна

вартість

Джерела

фінансування

2008

2009

2010

2011

2012

Виконавці

з/п

6.10.2

відновленню та розвитку автоматизованих систем управління дорожнім рухом з передбаченням фіксації допущених водіями порушень правил дорожнього руху: перевищення швидкості руху, проїзд на червоне світло світлофора у місцях концентрації ДТП на магістралях

тис.грн.

 

місцеві бюджети

 

 

 

 

 

Виконкоми Красноградської, Лозівської, Куп'янської, Ізюмської міських рад,  УДАІ ГУМВС України в Харківській області, організація-виконавець – за результатами проведення тендерних торгів, Головні управління: промисловості, транспорту і зв'язку; житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

6.10.3

розвитку мереж зовнішнього освітлення вулиць і доріг з метою доведення рівня їх освітленості у населених пунктах до нормативних вимог.

тис.грн.

 

місцеві бюджети

 

 

 

 

 

Райдержадміністрації, виконкоми міських рад,  УДАІ ГУМВС України у Харківській області, Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації

6.10.4

будівництву підземних, надземних та регульованих пішохідних переходів, острівців безпеки, тротуарів, піднятих над рівнем проїзної частини,  направляючого пішохідного огородження на підходах до перехресть та переходів

тис.грн.

 

місцеві бюджети

 

 

 

 

 

Райдержадміністрації, виконкоми Харківської, Куп'янської, Ізюмської, Красноградської, Лозівської, Мереф`янської, Чугуївської міських рад,  Служба автомобільних доріг у Харківській області УДАІ, Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації

 

Зміст заходу

Одиниця

виміру

шт./тис. грн.

Кількість

Загальна

вартість

Джерела

фінансування

2008

2009

2010

2011

2012

Виконавці

з/п

6.11

Впровадження супутникових навігаційних систем на автомобілях, що забезпечують експлуатаційне утримання автомобільних доріг

тис. грн.

50,0

обласний бюджет

50,0**

 

 

 

 

Головні управління облдержадміністрації:  промисловості, транспорту і зв'язку; фінансове, організація-виконавець – за результатами проведення тендерних торгів, Служба автомобільних доріг у Харківській області

6.12

Забезпечити нанесення горизонтальної розмітки  пішохідних переходів типу "Зебра" на всіх перехрестях у межах населених пунктів

тис. грн.

 

місцеві бюджети

 

 

 

 

 

Виконкоми міських, селищних та сільських рад

6.13

Передбачати щорічно видатки на фінансування заходів із встановлення, заміни та експлуатації технічних засобів регулювання дорожнього руху

тис. грн.

 

місцеві бюджети

 

 

 

 

 

Виконкоми Харківської, Лозівської, Куп'янської, Ізюмської, Люботинської, Первомайської, Чугуївської міських рад, виконкоми міських, селищних, сільських рад

ВСЬОГО по 6 напрямку

тис. грн.

650,0

 

650,0

 

 

 

 

 

обласний бюджет

600,0 **

 

600,0**

 

 

 

 

 

місцевий бюджет

50,0

 

50,0

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Зміст заходу

Відповідальні за виконання

Термін виконання

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

2008

2009

2010

2011

2012

7. Удосконалення організації дорожнього руху в місті Харкові

7.1

Наукові розробки щодо:

Виконком Харківської міської ради спільно з організацією-виконавцем – за результатами проведення тендерних торгів

2008

 

 

 

 

 

 

- удосконалення організації дорожнього руху на локальних об`єктах міста Харкова

- удосконалення управління транспортними потоками та організації координованого управління на магістралях міста

- удосконалення транспортного плану на магістралях загальноміського значення з безперервним рухом

7.2

Впровадження автоматизованої системи управління дорожнім рухом

Головне фінансове управління облдержадміністрації, виконком Харківської міської ради спільно з організацією-виконавцем – за результатами проведення тендерних торгів

2008

11000, 0 в т.ч.:

 

 

 

 

 

обласний бюджет

1000,0 **

1000,0

 

 

 

 

бюджет міста Харкова

10000,0

10000,0

 

 

 

 

7.3

Сприяти здійсненню реконструкції трамвайних переїздів у м. Харкові із застосуванням новітніх технологій

Виконком Харківської міської ради, ХКП "Міськелектротранс", Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації

2008-2011

 

 

 

 

 

 

шт.

18

 

 

 

 

 

7.4

Сприяти здійсненню капітального ремонту трамвайних колій у м. Харкові

Виконком Харківської міської ради, ХКП "Міськелектротранс", Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації

2008-2012

 

 

 

 

 

 

км

117

 

 

 

 

 

Всього по 7 напрямку, тис. грн.

1000,0 **

1000,0

 

 

 

 

*

кошти підприємств

 

 

 

 

 

 

 

 

**

кошти обласного бюджету

 

 

 

 

 

 

 

 

 


6. Очікувана ефективність від реалізації Програми

 

Виконання Програми дасть можливість:

-        поліпшити стан забезпечення безпеки дорожнього руху;

-        підвищити пропускну спроможність транспортних магістралей і продуктивність громадського пасажирського автомобільного транспорту;

-        покращити презентаційні характеристики Харківської області  у сфері туристичного бізнесу;

-        поліпшити ставлення до цінності життя та здоров’я людини стосовно безпеки дорожнього руху та неадекватних дій на вулицях та дорогах;

-        підвищити ефективність управління безпекою (зменшити кількість ДТП, травмованих та загиблих осіб, кількість нетверезих водіїв, порушень Правил дорожнього руху, незастосування ременів безпеки тощо);

-        посилити дисципліну учасників дорожнього руху;

-        впровадити досягнення технічного прогресу.

 

7. Контроль за реалізацією Програми

 

Забезпечення виконання Програми здійснює обласна державна адміністрація. Контроль за виконанням заходів Програми здійснює обласна рада.