4. ЗАХОДИ І ЗАВДАННЯ
обласної соціальної Програми реформування системи закладів
для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на 2008-2017 роки
Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Відповідальні за виконання |
Джерела фінансування (обласний бюджет) |
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис. гривень |
За роками |
|||||||
усього |
за роками |
|||||||||||||
2008 |
2009 |
2010 |
2011
|
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
||||||||||
1. Посилення превентивної роботи та підтримки сімей з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах; сімей, які взяли на виховання дітей |
1) соціальне супроводження батьків, яких поновлено в батьківських правах, відсотків |
50 |
10 |
10 |
10 |
20
|
Надання соціальної підтримки батькам, яких поновлено у батьківських правах |
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації
|
Обласний бюджет в межах загальних асигнувань на галузь |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
2) кількість жінок, про яких надійшли повідомлення від закладів охорони здоров'я до центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді про намір відмови від новонародженої дитини, осіб
|
360 |
90 |
90 |
90 |
90
|
Забезпечення діяльності консультаційних пунктів центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді в жіночих консультаціях, пологових будинках, пологових відділеннях та дитячих лікарнях з метою запобігання відмові матерів від новонароджених дітей |
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації, Головне управління охорони здоров’я облдержадміністрації |
Обласний бюджет в межах загальних асигнувань на відповідні галузі |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3) облік дітей та осіб, що бажають взяти їх на виховання; облік дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах, відсотків |
100 |
100 |
100 |
100 |
100
|
Забезпечення ведення електронного обліку дітей і громадян, які бажають взяти їх на виховання, та обліку дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах |
Служба у справах дітей облдержадміністрації |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
4) діти, що залишилися без батьківського піклування і виховуються в прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу, осіб |
594 |
275 |
357 |
441 |
594 |
Здійснення соціального супроводу прийомних дітей, батьків, власних дітей батьків |
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації
|
Обласний бюджет в межах загальних асигнувань на галузь |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
5) діти, які виховуються в сім’ях опікунів (піклувальників), осіб |
3400 |
100 |
100 |
100 |
100
|
Здійснення соціального супроводу дітей, взятих під опіку, опікунських сімей |
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації
|
Обласний бюджет в межах загальних асигнувань на галузь |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
2. Підвищення відповідальності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування за соціальний захист дітей |
1) обмеження направлення дітей до державних закладів. Направлення дітей до інтернатних закладів лише за медичними показниками, у відсотках
|
|
до 10% |
до 10% |
до 10% |
до 10% |
Влаштування дітей у сім’ї громадян України |
Служба у справах дітей облдержадміністрації спільно з місцевими органами влади
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
2) забезпечення захисту житлових та майнових прав дітей |
|
|
|
|
|
Підготовка пропозицій щодо створення Державної програми надання особам з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, соціального житла |
Служба у справах дітей, Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, Головне управління охорони здоров’я облдержадміністрації, головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації |
Не потребує витрат |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
Збереження житла, закріпленого за дітьми, які виховуються у державних закладах та закладах сімейної форми виховання |
Служба у справах дітей, Головне управління освіти і науки облдержадміністрації, Головне управління охорони здоров’я облдержадміністрації, головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації спільно з місцевими органами влади |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
3) утворення робочої групи на місцевому рівні з питань реформування закладів |
|
|
|
|
|
Включення до розгляду координаційною радою у справах дітей питань щодо стану реформування системи закладів |
Служба у справах дітей облдержадміністрації спільно з місцевими органами влади
|
Не потребує витрат |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3. Широке запровадження влаштування дітей в сім'ї громадян |
1) кількість дітей, влаштованих у сім'ї громадян (в прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу), осіб |
571 |
142 |
133 |
142 |
154
|
Виконання наказу МУССМС від 17.12. 2007р. № 4912 «Про затвердження плану створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, влаштування в них дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на 2008-2011 роки», розпоряджень голови облдержадміністрації від
03.08. 2006р. № 409 «Про забезпечення розвитку сімейних форм влаштування
дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», від
|
Служба у справах дітей облдержадміністрації спільно з місцевими органами влади |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
2) навчання прийомних батьків, батьків-вихователів, опікунів, піклувальників, популяризація процесу влаштування дітей в сім'ї громадян, осіб |
349 |
95 |
82 |
84 |
88
|
Удосконалення технологій проведення інформаційних кампаній з популяризації влаштування дітей в сім'ї громадян |
Управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації, служба у справах дітей облдержадміністрації |
Обласний бюджет в межах загальних асигнувань на галузь |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
4. Забезпечення функціонування оптимальної мережі закладів для дітей з умовами виховання, наближеними до сімейних та родинних. Створення умов для навчання та реабілітації дітей з особливими потребами |
Забезпечення процесу реформування закладів
|
|
|
|
|
|
1. Створення на базі загальноосвітньої школи-інтернату І ступеня для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, №4 м. Харкова комунальної власності загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІІ ступенів для дітей, хворих на цукровий діабет, м. Харкова комунальної власності
|
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет в межах загальних асигнувань |
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
- комплектація кабінетів початкової школи |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
14,0 |
14,0 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- створення лабораторії на базі медпункту |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
2,0 |
2,0 |
|
|
|
|||||||||||
- комплектація предметних кабінетів |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
45,0 |
|
45,0 |
|
|
||||||||||||||||||
- переобладнання приміщень для проживання дітей дошкільного віку |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
17,0 |
|
17,0 |
|
|
||||||||||||||||||
- придбання обладнання для проживання дітей дошкільного віку |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
22,0 |
|
22,0 |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- створення комп’ютерного класу |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
50,0 |
|
50,0 |
|
|
|||||||||||
- дообладнання їдальні |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
13,0 |
|
13,0 |
|
|
||||||||||||||||||
- створення системи професійної підготовки випускників закладу (дизайн приміщень, озеленення, перукар-стиліст) |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
25,2 |
|
25.2 |
|
|
||||||||||||||||||
- ремонт під’їзної дороги, тротуарних доріжок, укладка другого шару асфальту |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
55,0 |
|
55,0 |
|
|
||||||||||||||||||
ВСЬОГО |
|
Обласний бюджет |
243,2
|
16,0
|
227,2
|
|
|
||||||||||||||||||
Забезпечення функціонування оптимальної мережі закладів для дітей з умовами виховання, наближеними до сімейних та родинних. Створення умов для навчання та реабілітації дітей з особливими потребами |
Забезпечення процесу реформування закладів
|
1 |
|
|
|
|
2. Створення на базі загальноосвітньої школи-інтернату I–III ступенів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, смт Кочеток Чугуївського району Харківської області комунальної власності загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I–III ступенів для дітей із малими та затухаючими формами туберкульозу |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
- придбання лабораторного мікроскопу |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
5,0 |
5,0 |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання апарату біорезонансної терапії і електростимуляції |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
3,5 |
3,5 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- ремонт під’їзної дороги, тротуарних доріжок, укладка другого шару асфальту |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
50,0 |
50,0 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання аптечних ваг |
Головне управління освіти і науки |
Обласний бюджет |
0,5 |
0,5 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- придбання дистилятора води |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
6,0 |
6,0 |
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- придбання інгалятора масляного |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
1,7 |
1,7 |
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- придбання інгалятора ультразвукового |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
1,9 |
1,9 |
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання апарату КУФ |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
3,2 |
3,2 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання аромолампи |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
3,2 |
3,2 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання меблів для кабінетів фізіотерапії, електросну, аромотерапії |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
36,0 |
36,0 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- заміна внутрішньої каналізаційної мережі спального корпусу, капітальний ремонт туалетів |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
150,0 |
150,0 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання дезинфекційної камери |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
31,0 |
31,0 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- реконструкція 4 ігрових кімнат із заміною дверей, вікон |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
200,0 |
200,0 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
Обласний бюджет |
492,0 |
492,0 |
|
|
|
|||||||||||
Забезпечення функціонування оптимальної мережі закладів для дітей з умовами виховання, наближеними до сімейних та родинних. Створення умов для навчання та реабілітації дітей з особливими потребами |
Забезпечення процесу реформування закладів
|
1 |
|
|
1 |
|
3. Створення на базі загальноосвітньої школи-інтернату I–III ступенів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, смт Нова Водолага Харківської області комунальної власності загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I–III ступенів для дітей із захворюваннями шлунково-кишкового тракту смт Нова Водолага Харківської області комунальної власності
|
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
- виготовлення документації та проведення підготовчих робіт з реконструкції системи опалення на підставі енергозберігаючих технологій
|
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет
|
50,0
|
50,0 |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу та гуртожитку |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
314,0 |
14,0 |
60,0 |
60,0 |
180.0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- заміна віконних блоків на металопластикові |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
800,0 |
100,0 |
210,0 |
210,0 |
280,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання стоматологічної установки |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
61,25 |
|
|
61,25 |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання шаф медичних |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
4,0 |
|
4,0 |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- придбання аквадистилятора |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
9,16 |
|
|
9,16 |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- придбання стерилізатора повітря |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
7,59 |
7,59 |
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання установки для глибокого очищення питної води |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
20,5 |
|
20,5 |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання столу масажного |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
6,38 |
|
|
|
6,38 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання центрифуги для служб крові й лабораторій |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
4,0 |
|
|
|
4,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання камери для зберігання стерильних матеріалів |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
5,36 |
|
|
|
5,36 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання апарату вакуумного масажу |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
6,0 |
|
|
|
6,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання інгалятора аерозольного універсального |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
30,0 |
|
|
|
30,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- придбання інгалятора ультразвукового аерозольного (для водорозчинних ліків) |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
5,5 |
|
|
|
5,5 |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання іонізатора повітря |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
20,0 |
|
|
|
20,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання лазерного терапевтичного апарату |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
7,0 |
|
|
|
7,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання апарату «Полюс-101» |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
8,0 |
|
|
|
8,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання багатофункціонального апарату «Рефтон» |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
10,5 |
|
|
|
10,5 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання випромінювача ОУФНу |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
7,0 |
|
|
|
7,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання апарату ультразвукової терапії |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
11,2 |
|
|
|
11,2 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання апарату "електросон" |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
2,0 |
|
|
|
2,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
Обласний бюджет
|
1389,49
|
171,59 |
294,5
|
279,16
|
644,24 |
||||||||||||
Забезпечення функціонування оптимальної мережі закладів для дітей з умовами виховання, наближеними до сімейних та родинних. Створення умов для навчання та реабілітації дітей з особливими потребами |
Забезпечення процесу реформування закладів
|
1 |
|
1 |
|
|
4. Реорганізація Краснокутського дитячого дошкільного будинку для дітей-сиріт і дітей, які залишились без піклування батьків, в Краснокутський дитячий будинок для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (змішаного типу)
|
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання шкільного мікроавтобуса на 20 місць |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
100,0 |
|
100,0 |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання меблів для дітей віком від 3 років |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
52,0 |
|
19,0 |
16,0 |
17,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- проведення поточного ремонту |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
144,0 |
|
51,0 |
48,0 |
45,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання обладнання для груп |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
26,0 |
|
6,0 |
8,0 |
12,0 |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
Обласний бюджет
|
322,0
|
|
176,0
|
72,0
|
74,0 |
||||||||||||
Забезпечення функціонування оптимальної мережі закладів для дітей з умовами виховання, наближеними до сімейних та родинних. Створення умов для навчання та реабілітації дітей з особливими потребами |
Забезпечення процесу реформування закладів
|
1 |
|
1 |
|
|
5. Реорганізація Люботинського обласного інтернату із загальноосвітньою школою І ступеня для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків, Харківської області комунальної власності в навчально-виховний комплекс (днз – школа-інтернат) для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків, м. Люботин Харківської області комунальної власності |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
-придбання меблів для дітей дошкільного віку |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
15,3 |
|
8,0 |
7,3 |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
-придбання постільної білизни для дітей дошкільного віку |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
3,0 |
|
3,0 |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання одягу та взуття для дітей дошкільного віку |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
30,5 |
|
30,5 |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
Обласний бюджет |
48,8
|
|
41,5
|
7,3
|
|
|||||||||||
Забезпечення функціонування оптимальної мережі закладів для дітей з умовами виховання, наближеними до сімейних та родинних. Створення умов для навчання та реабілітації дітей з особливими потребами |
Забезпечення процесу реформування закладів
|
1 |
|
|
|
|
6. Реорганізація спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату з інтенсивною педагогічною корекцією для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, із затримкою психічного розвитку смт Сахновщина Харківської області комунальної власності в навчально-виховний комплекс (днз – школа-інтернат) для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків, із затримкою психічного розвитку смт Сахновщина Харківської області комунальної власності |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- придбання медичного обладнання |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
30,0 |
|
10,0 |
20,0 |
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання меблів та м’якого інвентарю для дітей дошкільного віку |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
60,0 |
|
20,0 |
40,0 |
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- заміна внутрішньої каналізаційної мережі, капітальний ремонт туалетів |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
150,0 |
|
150,0 |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- побудова паркану довжиною 300м |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
100,0 |
|
100,0 |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
Обласний бюджет
|
340,0
|
|
280,0
|
60,0 |
|
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
||||||||||||||
Забезпечення функціонування оптимальної мережі закладів для дітей з умовами виховання, наближеними до сімейних та родинних. Створення умов для навчання та реабілітації дітей з особливими потребами |
Забезпечення процесу реформування закладів
|
1 |
|
1 |
|
|
7. Реорганізація спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклу-вання, з вадами розу-мового розвитку смт Високий Харківського району Харківської області комунальної власності в навчально-виховний комплекс (днз – школа-інтернат) для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклу-вання батьків, з вадами розумового розвитку смт Високий Харків-ського району Харків-ської області комунальної власності |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
переобладнання спальних, ігрових кімнат, кімнат гігієни, згідно з вимогами щодо виховання дітей дошкільного віку |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
500,0 |
|
100,0 |
200,0 |
200,0 |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- обладнання ігрового майданчику |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
100,0 |
|
|
100,0 |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО |
|
Обласний бюджет |
600,0 |
|
100,0
|
300,0 |
200,0 |
|
|||||||||||||||
Забезпечення функціонування оптимальної мережі закладів для дітей з умовами виховання, наближеними до сімейних та родинних |
Створення умов для здобуття якісних освітніх послуг різних видів для обдарованих дітей та дітей з особливими потребами із сільських районів |
1 |
1 |
|
|
|
8.Створення на базі загальноосвітньої санаторної школи-інтернату I–III ступенів для дітей, хворих на цукровий діабет, м. Харкова комунальної власності Обласної спеціалізованої школи – інтернату з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного профілів м. Харкова комунальної власності |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання шкільних меблів: парти, меблі для оснащення навчальних кабінетів) |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
100,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
40,0 |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання спальних ліжок |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
214,5 |
19,5 |
65,0 |
65,0 |
65,0 |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- оснащення комп’ютерного класу |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
250,0 |
|
125,0 |
125,0 |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання спортивного інвентарю |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
28,0 |
8,0 |
4,0 |
2,0 |
14,0 |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- придбання меблів для їдальні |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
99,0 |
|
|
|
99,0 |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- будівництво спортивного майданчика |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
58,0 |
|
30,0 |
28,0 |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання технічних засобів навчання (телевізорів, мультимедійну установку, DVD плеєри, ін.)
|
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
60,0 |
20,0 |
20,0 |
20,0 |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- переобладнання кабінету психолога |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
22,0 |
|
17,0 |
5,0 |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- капітальний ремонт огорожі |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
63,5 |
25,0 |
38,5 |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- асфальтування шкільного двору |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
133,0 |
66,5 |
66,5 |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- капітальний ремонт даху спального корпусу |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
198,6 |
198,6 |
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
- проведення селекторного зв’язку між корпусами |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
17,0 |
|
8,5 |
8,5 |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- підключення нових телефонних мереж, Інтернету |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації
|
Обласний бюджет |
5,0 |
1,0 |
|
1,0 |
3,0 |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- проведення робіт щодо обшивки навчального корпусу |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
151,5 |
|
151,5 |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- обладнання душових кімнат |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
73,0 |
|
|
35,0 |
38,0 |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- проведення ремонту рекреації |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
75,0 |
|
|
50,0 |
25,0 |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
- придбання підручників |
Головне управління освіти і науки облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
81,0 |
27,0 |
27,0 |
27,0 |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО: |
|
Обласний бюджет
|
1629,1
|
385,6
|
573,0
|
386,5
|
284,0 |
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
РАЗОМ по Головному управлінню освіти і науки облдержадміністрації |
|
Обласний бюджет
|
5064,59 |
1065,19 |
1692,2 |
1104,96 |
1202,24 |
|
|
|||||||||||||
5. Забезпечення функціонування оптимальної мережі закладів для дітей з умовами виховання, наближеними до сімейних |
Забезпечення функціонування обласного Будинку №2 з кількістю дітей не більше 50 |
1 |
|
|
|
|
1. Забезпечення функціонування закладу нового типу для дітей до 3-4-х років. Вивчення питання щодо утворення Центру матері та дитини |
Головне управління охорони здоров’я облдержадміністрації |
Обласний бюджет в межах загальних асигнувань на галузь «Охорона здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Забезпечення функціонування обласного Будинку №3 з кількістю дітей не більше 50 |
1 |
|
|
|
|
1. Вивчення питання щодо відкриття центру медико-соціальної реабілітації для дітей, у т.ч. прийнятих від батьків |
Головне управління охорони здоров’я облдержадміністрації |
Обласний бюджет |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
6.Соціальна інтеграція дітей з особливими потребами, позбавленими батьківського піклування |
Відкриття на базі обласного спеціалізованого Будинку дитини № 1 Центру медико-соціальної реабілітації дітей з особливими потребами |
1 |
|
|
|
|
Вивчення і запровадження сучасних реабілітаційних методик для дітей раннього віку з особливими потребами, у т.ч. які виховуються в умовах сімей: нейророзвиваюча терапія для дітей з ДЦП; - моторний розвиток дітей з Даун-синдромом; - Монтессорі-педагогіка; - сенсорна інтеграція |
Головне управління охорони здоров’я облдержадміністрації |
Обласний бюджет в межах загальних асигнувань на галузь «Охорона здоров’я»
|
45,0 |
45,0 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
7. Соціальна адаптація та реабілітація дітей з особливими потребами, дітей, позбавлених батьківського піклування |
Створення на базі обласного спеціалізованого Будинку дитини «Зелений Гай» реабілітаційного центру для дітей, що народилися від ВІЛ-інфікованих матерів |
1 |
|
1 |
|
|
Поглиблення існуючих та впровадження нових реабілітаційних методик |
Головне управління охорони здоров’я облдержадміністрації |
Обласний бюджет в межах загальних асигнувань на галузь «Охорона здоров’я»
|
127,0 |
37,0 |
60,0 |
29,0 |
1,0 |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
ВСЬОГО по Головному управлінню охорони здоров’я облдержадміністрації |
|
Обласний бюджет |
172,0 |
82,0 |
60,0 |
29,0 |
1,0 |
|
|||||||||||||||
8.Забезпечення оптимальних умов утримання та виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які відносяться до категорії дітей-інвалідів |
Забезпечення надання дітям-сиротам, які виховуються у дитячих будинках-інтернатах, соціальних послуг відповідно до нормативів мінімального споживання при наданні соціальних послуг інвалідам |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
Проведення реабілітаційних заходів з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, які відносяться до категорії дітей-інвалідів |
Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації |
Обласний бюджет в межах загальних асигнувань на галузь «Соціальний захист населення»
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
9.Забезпечення функціонування оптимальної мережі закладів для дітей з умовами виховання, наближеними до сімейних та родинних |
Вивчення питання щодо створення місцевих закладів нового типу з влаштуванням до них дітей з 3 років, враховуючи їх місце походження |
12 |
|
|
|
12 |
Вивчення питання щодо створення місцевих закладів нового типу |
Служба у справах дітей облдержадміністрації спільно з місцевими органами влади районів і міст:
Балаклійський |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
Барвінківський |
|||||||||||||||||||||||||||||
Близнюківський |
|||||||||||||||||||||||||||||
Богодухівський |
|||||||||||||||||||||||||||||
Валківський |
|||||||||||||||||||||||||||||
Великобурлуцький |
|||||||||||||||||||||||||||||
Дергачівський |
|||||||||||||||||||||||||||||
Ізюмський |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Сахновщинський |
|||||||||||||||||||||||||||||
Харківський |
|||||||||||||||||||||||||||||
Шевченківський |
|||||||||||||||||||||||||||||
м.Лозова |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
РАЗОМ |
Обласний бюджет |
5236,59 |
1147,19 |
1752,2 |
1133,96 |
1203,24 |
|||||||||||||||
|