ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження голови обласної ради
18 червня 2021 року № 122
про тендерний комітет виконавчого апарату Харківської обласної ради
1.1. Це Положення про тендерний комітет виконавчого апарату Харківської обласної ради (далі - Положення) розроблено відповідно до підпункту 1 пункту 4 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Примірного положення про тендерний комітет, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07 грудня 2020 року № 2546, і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету.
1.2. Тендерний комітет (далі - комітет) – службові (посадові) та інші особи, які є працівниками Харківської обласної ради (далі – замовник), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.
1.3. Замовником не може бути одночасно визначено відповідальними за організацію та проведення одних і тих самих, процедур закупівель комітет та уповноважену особу (осіб).
1.4. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.5. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
2. Засади діяльності комітету
2.1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник може утворити один або декілька комітетів залежно від особливостей своєї діяльності.
Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються розпорядженням голови Харківської обласної ради. До складу комітету входять не менше п’яти осіб.
До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної в місті, районної, обласної ради.
Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.2. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається розпорядженням голови Харківської обласної ради та може мати право на підписання договорів про закупівлю в разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.
2.3. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря із числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.
За відсутності голови комітету його обов’язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, голова визначає серед них виконувача обов'язків голови комітету на період своєї відсутності).
За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений головою.
Рішення голови комітету щодо призначення заступника (заступників) голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та щодо вирішення інших питань зазначаються у протоколі засідання комітету.
2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правоможним у разі присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться за потребою.
Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.
2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
Рішення комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, де зазначаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні.
При відмові члена тендерного комітету підписати протокол, цей факт та обґрунтування причин відмови зазначаються у протоколі.
2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.
Комітет забезпечує реалізацію таких функцій:
планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;
здійснення вибору процедури закупівлі та проведення процедур закупівель;
дотримання рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі;
складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації в разі отримання відповідних запитів;
здійснення інших дій, передбачених Законом.
2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть бути направлені на навчання з питань організації та здійснення закупівель.
2.9. Члени комітету мають право:
брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;
аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;
виносити питання на розгляд комітету;
приймати рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених під час унесення інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель;
одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
висловлювати свою окрему думку, про що зазначається в протоколі засідання комітету;
ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проєктів договорів тощо;
здійснювати інші дії, передбачені Законом.
2.10. Члени комітету зобов’язані:
брати участь у всіх його засіданнях особисто;
організовувати та проводити процедури закупівель;
забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі;
дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;
здійснювати інші дії, передбачені Законом.
2.11. Голова комітету:
організовує роботу комітету;
приймає рішення щодо проведення засідання комітету;
визначає дату і місце проведення засідання комітету;
пропонує порядок денний засідання комітету; веде його;
уносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі комітету;
здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
2.12. Секретар комітету забезпечує:
ведення та оформлення протоколів засідань комітету;
оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;
за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;
зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;
дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;
розміщення інформації про публічні закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизовані електронні майданчики;
виконання інших повноважень відповідно до законодавства.
2.13. Голова комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
2.14. 3а порушення вимог, установлених Законом та нормативно правовими актами, розробленими відповідно до Закону, голова, заступник голови, секретар та члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.
2.15. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Керуючий справами
виконавчого апарату обласної ради Оксана МАЛИШЕВА