ІV частина

 

ЗАХОДИ

ЩОДО ПОДАЛЬШОГО РОЗВИТКУ ОКРЕМИХ НАПРЯМКІВ

ЕКОНОМІЧНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

 

 

4.1. Забезпечення агропромислового комплексу області сільськогосподарською технікою виробництва підприємств м. Харкова та області

 

            Метою впровадження заходів є підвищення рівня виробництва сільськогосподарської продукції і забезпечення нею потреб населення.

            Основним завданням є забезпеченість сільськогосподарських підприємств області тракторами та іншою сільськогосподарською технікою згідно з технологічною потребою.

До виконання залучаються тільки підприємства м. Харкова та області, як: ВАТ «ХТЗ», ЗАТ «ЛКМЗ», ВАТ «Ізюмське РТП», ДП «110 ХАРЗ», ТОВ «ТД «ДОНСНАБ», ТОВ «ЛКЗ», ТОВ фірма «Альта ЛТД», - які виробляють сучасну та якісну конкурентоспроможну сільгосптехніку, що користується попитом у сільгосптоваровиробників області.

 

Заходи:

  •  

розробити та затвердити зміни і доповнення до Порядку використання коштів, з визначенням механізму їх нарахування і виплат з обласного бюджету, на відшкодування часткової компенсації вартості техніки сільськогосподарським підприємствам усіх форм власності та господарювання;

  •  

розробити умови проведення конкурсу по визначенню сільгосппідприємств, яким буде надано часткову компенсацію за придбану техніку у 2009 році;

  •  

створити конкурсну комісію по визначенню сільгосппідприємств, яким буде надано часткову компенсацію за придбану техніку в 2009 році, та визначити строки проведення конкурсів з оприлюдненням у друкованих засобах масової інформації;

  •  

розробити основні критерії, згідно з якими будуть визначатися у 2009 році сільгосппідприємства - переможці конкурсу на отримання 30% компенсації за придбану сільгосптехніку.

 

 

Назва заходів

Cума видатків на виконання, тис.грн.

Головний розпорядник коштів

1

Відшкодування часткової компенсації вартості придбаної техніки та часткової компенсації оплати першого внеску вартості техніки, яку сільгосптоваровиробники  придбають протягом дії програми на загальних засадах у заводів-виробників м.Харкова та області або у їх офіційних дилерів.

 

2000

Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації

 

 

 

 

Виконавець - Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації.


 

4.2. Стабілізація та розвиток тваринництва.

 

Метою заходів є створення умов для стабілізації та розвитку тваринництва, залучення інвестицій у цю галузь.

Основними завданнями є:

·        пріоритетний розвиток свинарства і птахівництва – скоростиглих галузей із швидким оборотом капіталу;

·        розвиток великотоварного виробництва та відновлення роботи тваринницьких комплексів;

·        підвищення рівня селекційно-племінної роботи;

·        зміцнення кормової бази та поліпшення якісного складу поголів`я;

·        забезпечення технікою галузі тваринництва і кормовиробництва;

·        фінансова підтримка виробників тваринницької продукції.

           

            Заходи:

·         

освоєння ефективних енерго- і ресурсозберігаючих технологій виробництва та переробки продукції тваринництва;

·         

реалізація генетичного потенціалу продуктивності тварин на базі оптимізованих норм і систем їх годівлі, розробки рецептури комбікормів і методів підвищення ефективності використання поживних речовин;

  •  

відпрацювання та освоєння новітніх біотехнологічних методів у селекції та розведенні тварин;

  •  

створення трьох-чотирьох господарств-репродукторів для вирощування молодняку;

  •  

поліпшення забезпечення власників сільськогосподарських тварин повноцінними комбікормами та білково-вітамінними добавками;

  •  

створення сприятливих умов для запровадження сучасної системи матеріально-технічного забезпечення тваринництва за рахунок бюджетних коштів та через механізм здешевлення коротко- та довготермінових кредитів, розповсюдження практики фінансового лізингу, системи економічних відносин між споживачами і постачальниками матеріально технічних ресурсів.

 

 

Назва заходів

Cума видатків на виконання, тис.грн.

Головний розпорядник коштів

1

Придбання обладнання для тваринницьких ферм

3000

Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації

 

 

 

 

Виконавець - Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації.


4.3. Забезпечення пожежної безпеки

 

Комплексний підхід до розв'язання проблем захисту суспільства, національного надбання і довкілля від пожеж та їх наслідків і визначає шляхи вдосконалення системи забезпечення пожежної безпеки, організаційні засади її функціонування, зміцнення нормативно-правової, науково-технічної і ресурсної бази, напрями державного управління у цій сфері.

Мета - вдосконалення державного управління в сфері пожежної безпеки, підвищення ефективності системи її забезпечення, організаційних засад її функціонування, а також зміцнення її нормативно–правової, науково–технічної і ресурсної бази.

Завдання:

·        знизити кількість пожеж та загибелі людей при них;

·        підвищити рівень безпеки життєдіяльності населення;

·        забезпечити безаварійне функціонування господарсько–промислового комплексу та інших об’єктів інфраструктури Харківщини;

·        підвищити ефективність виконання пожежно–рятувальними підрозділами покладених завдань за призначенням;

·        підвищити ефективність системи державного управління в сфері пожежної безпеки, гасіння пожеж та ліквідації їх наслідків;

·        сформувати у населення високий рівень обізнаності в питаннях дотримання вимог пожежної безпеки.

 

Соціальним аспектом, якого передбачається досягти в результаті виконання завдань, є:

  - покращення демографічної ситуації;

  - покращення стану здоров‘я та працездатності населення країни і покращення безпеки життєдіяльності.

 

Потреба підрозділів ГУ МНС України в Харківській області

по окремих напрямках

 

Найменування

 

Загальна вартість,

тис.грн.

 

Придбання обладнання для виконання пожежно – рятувальними підрозділами покладених завдань за призначенням

 

963,9

 

Придбання пального для виконання пожежно – рятувальними підрозділами покладених завдань за призначенням

 

3047

 

Всього

4080,9

 

 

 

Виконавець - Головне управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації.

 


4.4. Розвиток системи зв’язку, оповіщення та інформатизації

цивільної оборони Харківської області.

 

Мета: забезпечення сталого функціонування обласної системи зв’язку та оповіщення.

Основні завдання:

·        забезпечення ефективності функціонування системи зв’язку та оповіщення Харківської області за рахунок експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури оповіщення;

·        придбання необхідної техніки зв’язку та оповіщення, монтаж та пусконалагоджувальні роботи;

·        комплексна перевірка функціонування, паспортизація та оформлення експлуатаційної документації системи оповіщення цивільної оборони області.

 

Очікувані результати від реалізації:

·        створення сучасної системи зв’язку та оповіщення цивільної оборони області;

·        забезпечення сталого функціонування обласної системи зв’язку та оповіщення у надзвичайних ситуаціях і своєчасне доведення сигналів та інформації до органів управління територіальної підсистеми цивільного захисту;

·        оперативне залучення необхідних людських, фінансових, матеріальних та інших ресурсів для вирішення завдань із попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій;

·        надійне та стале управління відповідних служб цивільної оборони при загрозі та виникненні надзвичайної ситуації та в особливий період.

 

 

Назва заходів

Cума видатків на виконання, тис.грн.

Головний розпорядник коштів

1.

Експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури оповіщення

339,68

Головне управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації

 

 

 

Виконавець - Головне управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації.


 

4.5. Сприяння створенню матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків

у Харківській області.  

 

Мета: створення регіонального матеріального резерву для ефективного забезпечення запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.

Завдання на 2009 рік: поповнення матеріального резерву згідно з Номенклатурою та обсягами матеріального резерву, що дасть можливість своєчасно вжити запобіжних заходів при загрозі та ліквідації надзвичайних ситуацій на території Харківської області.

 

Назва заходів

Cума видатків на виконання, тис.грн.

Головний розпорядник коштів

1.

Придбання до регіонального матеріального резерву матеріальних засобів для забезпечення запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій (засоби енергопостачання, забезпечення аварійно-рятувальних робіт, обігріву, першої необхідності, загально-господарського призначення, пожежегасіння, рятування на воді, паливно-мастильні матеріали, речове майно та інші)

462,46

Головне управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації

 

 

Виконавець - Головне управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації.

 

 


4.6. Сприяння у забезпеченні розвитку архівної справи.

 

Мета полягає у створенні належних умов для зберігання та всебічного використання документів, що зберігає Державний архів Харківської області.

Завдання:

·        зміцнення матеріально-технічної бази Державного архіву Харківської області;

·        оснащення архівосховищ відповідним обладнанням;

·        підвищення рівня пожежної безпеки приміщень та забезпечення надійної їх охорони;

·        охорона будівель та приміщень Державного архіву;

·        створення фонду користування на архівні документи;

·        створення умов для ефективного впровадження сучасних інформаційних технологій.

 

 

Виконавець - апарат облдержадміністрації.


4.7.  Забезпечення населення якісною питною водою в достатній кількості.

 

Метою є покращення рівня забезпечення населення Харківської області питною водою нормативної якості.

            Виконання передбачає 4 основні напрямки:

1.      Розвиток та реконструкція систем водопостачання та водовідведення.

2.      Охорона та раціональне використання джерел питного водопостачання.

3.      Науково–технічне забезпечення.

4.      Забезпечення підприємств питного водопостачання та водовідведення енергозберігаючими технологіями підготовки питної води та очищення стічних вод відповідним обладнанням.

Розраховані на 15 років і виконуються в три етапи.

На першому етапі (2006-2010 рр.) передбачається:

·        стабілізація фінансово–економічного стану підприємств шляхом впровадження економічно обґрунтованих тарифів;

·        удосконалення нормативно–правової бази;

·        удосконалення науково–технічного забезпечення;

·        здійснення заходів щодо забезпечення екології питної води та зменшення енергоємності виробництва;

·        відновлення та реконструкція систем.

На другому етапі (2011-2015 рр.) передбачається:

·        здійснення заходів щодо підвищення ефективності й надійності систем, поліпшення якості питної води, в т.ч. за рахунок використання підземних вод;

·        розширення обсягів робіт з відновлення, реконструкції, будівництва систем питного водопостачання та водовідведення, а також охорони водних об’єктів – джерел питного водопостачання.

На третьому етапі (2016-2020 рр.) передбачено:

·        завершення найбільш капіталовитратних заходів, які дадуть змогу докорінно покращити забезпечення населення якісною питною водою.

 

Потреба у фінансуванні об'єктів водопостачання

 

№ п/з

Назва об’єкта

Головний розпорядник коштів

Обсяг фінансування у 2009 році,

тис.грн

 

1

2

 3

4

1

Відновлення та заміна водогону і водопровідних мереж, с.В.Проходи Дергачівського району

Головне управління житлово-комунального господарства та розвит-ку інфраструктури

 

1736,56

2

Будівництво водопровідної мережі, с.Лигівка Сахновщинського району

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

 

4289,32

3

Будівництво артезіанської свердловини для госппитного водопостачання на підземному водозаборі по вул. Курортна, м. Люботин

Головне управління житлово-комунального господарства та розвит-ку інфраструктури

 

850,0

4

Відновлення та заміна водогону і водопровідних мереж, с.Червоний Оскіл Ізюмського району

Головне управління житлово-комунального господарства та розвит-ку інфраструктури

 

1675,38

5

Реконструкція водоводу від насосної станції II-го підйому водозабору м. Балаклія до пл. Ростовцева

Головне управління житлово-комунального господарства та розвит-ку інфраструктури

 

2453,22

6

Капітальний ремонт мережі водопостачання по вул. Фрунзе м. Вовчанськ

Головне управління житлово-комунального господарства та розвит-ку інфраструктури

 

1002,04

7

Реконструкція системи водопостачання смт Дворічна

Головне управління житлово-комунального господарства та розвит-ку інфраструктури

 

2380,00

 

ВСЬОГО

 

14386,52

 

 

Виконавець - Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.


4.8. Розвиток і реформування житлово-комунального господарства

Харківської області.

 

Метою розвитку і реформування житлово–комунального господарства Харківської області є створення належних, відповідно до стандартів високорозвинених європейських держав, умов проживання мешканців обласного центра, міст обласного значення, райцентрів, сіл та селищ міського типу.

Необхідною передумовою досягнення цієї мети є:

·        розподіл функцій адміністративно–правового регулювання та господарського управління власністю територіальних громад;

·        створення умов для конкуренції на ринку житлово–комунальних послуг економічно самодостатніх суб’єктів підприємницької діяльності;

·        виважена цінова політика, спрямована на стабілізацію та формування економічно обґрунтованих тарифів та соціальний захист малозабезпечених верств населення;

·        перехід від бюджетного дотування наданих населенню житлово–комунальних послуг до повного відшкодування витрат на їх виробництво та на утримання і розвиток основних фондів відповідних підприємств при одночасному соціальному захисті малозабезпечених верств населення;

·        перехід від нормативних принципів сплати за надані житлово–комунальні послуги до сплати за фактичні обсяги та якість цих послуг;

·        перехід від витратного до ринкового принципу формування тарифів при контролі діяльності природних монополій.

Заходи передбачають еволюційність і етапність реалізації пропозицій. Це пов’язано із соціальною значущістю галузі ЖКГ і відповідальністю органів місцевого самоврядування за прийняті рішення. Основний напрямок реформування – врегулювання відносин власності та управління проектами права комунальної власності міста  в житловій сфері.

 

Потреба у фінансуванні об'єктів теплопостачання

 


з/п

Назва об'єкта згідно з проектно-кошторисною документацією

Головний розпорядник коштів

Обсяг фінансування у 2009 році,

тис.грн

 

1

2

3

4

1

Теплорозподільча станція (котельня), смт Ківшарівка м.Куп"янськ - реконструкція

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

15856,68

2

Теплові мережі від котельні пл.Радянська до вул. Печериці сел.Куп’янськ - Вузловий м.Куп’янськ -капітальний ремонт

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

426,16

3

Котельня по вул.Київській, 17-б, м.Ізюм - капітальний ремонт

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

746,50

4

Котельня, с.П’ятигірськ Балаклійського району - реконструкція

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

50,00

5

Котельня с.Червоний Донець Балаклійського району - капітальний ремонт

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

 

1617,00

6

 Котельня Володарського,2, м.Лозова - капітальний ремонт

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

469,84

7

Реконструкція системи теплопостачання (реконструкція газових мереж та встановлення 6-ти блочних котелень) смт Есхар, Чугуївського району

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

800,00

8

Реконструкція котельні в с.Хролі, Харківського району

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

5000,00

9

Капітальний ремонт котельні ХНАУ ім.В.В.Докучаєва, Харківського району

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

500,00

10

Реконструкція внутрішньоквартальних мереж теплопостачання м. Первомайський

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

1500,00

 

Всього

 

26966,18

 

Потреба у фінансуванні об'єктів каналізування 

 


з/п

Назва об'єкта згідно з проектно-кошторисною документацією

Головний розпорядник коштів

Обсяг фінансування у 2009 році,

тис.грн

 

1

2

3

4

1

Будівництво очисних споруд за технологією "Біоплато",  смт Близнюки

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

650,00

2

Заходи по запобіганню забруднення р.Сіверський Донець. Розробка заходів по водовідведенню двох жилих районів, м.Вовчанськ - будівництво ( 1 етап)

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

7586,88

3

Будівництво обєкта "Каналізаційні мережі та очисні споруди, смт.Дворічна Дворічанського району"

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

8217,44

4

Очисні споруди каналізації    смт Есхар - реконструкція

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

300,00

5

Будівництво споруд за технологією "Біоплато",  м.Зміїв

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

280,00

6

Каналізація (  системи водовідведення),  м.Богодухів - будівництво       (другий етап першого пускового комплексу)

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

4500,00

7

Реконструкція очисних споруд для очищення побутових стічних вод в смт Золочів ( ПП "ГСК")

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

600,00

8

Капітальний ремонт дільниці самопливного каналізаційного  колектора d 800 мм від вул. Жовтнева до вул.Кірова м.Балаклія

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

923,30

9

Очисні споруди біологічної очистки стічних вод м. Барвінкове  - реконструкція                           

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

1000,00

10

Реконструкція КНС -1,КНС-2, м. Валки                      

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

1000,00

11

Капітальний ремонт самопливного каналізаційного колектору по вул. К.Маркса м. Лозова

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

4565,00

12

Реконструкція Північних очисних споруд м.Лозова

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

1100,00

13

Реконструкція очисних споруд за технологією "Біоплато" в смт Шевченкове

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

1800,00

14

Очисні споруди каналізації смт Кочеток Чугуївського р-ну - реконструкція

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

500,00

 

Всього

 

33022,62

 

Виконавець - Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.


 

4.9. Сприяння у підтримці АТП ВЕП «Держпром» .

 

Мета - підтримка функціонування автотранспортного підприємства ВЕП «Держпром» для забезпечення належного транспортного обслуговування перших осіб держави, керівництва обласної ради та обласної державної адміністрації, делегацій інших країн, виставково-ярмаркових заходів, інших заходів державного та регіонального значення.

Основні завдання:

·        оновлення транспортного парку АТП;

·        утримання в належному стані автотранспортних засобів, раціональне їх використання, забезпечення транспортних засобів паливно-мастильними матеріалами;

·        підтримка в належному дієвому стані АТП;

·        оновлення обладнання для проведення технічного обслуговування, ремонту та діагностування транспортних засобів;

·        проведення робіт по забезпеченню технічного захисту боксів індивідуальної парковки транспортних засобів;

·        забезпечення безперебійної роботи системи опалення, водопостачання та проведення ремонту покрівлі.

 

Назва заходів

Cума видатків на виконання, тис.грн.

Головний розпорядник коштів

1.

Фінансова підтримка АТП ВЕП «Держпром» на утримання автотранспортних засобів і забезпечення їх паливно-мастильними матеріалами

2750,0

ВЕП «Держпром»

 

 

Виконавець - ВЕП «Держпром».


 

4.10. Об’єкти газифікації, будівництво яких розпочато.

 

Назва об’єкта

Cума видатків на виконання, тис.грн.

Головний розпорядник

 

1

2

3

4

1.

Близнюківський район

 

 

 

Будівництво газопроводу високого тиску до сіл Уплатне, Милівка

953,201

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

 

2.

Великобурлуцький район

 

 

 

Газопровод в/т смт Приколотне Великобурлуцького району

1050,0

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

 

3.

Дергачівський район

 

 

 

Газифікація с.Великі Проходи Дергачівського району

6250,0

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

 

4.

Золочівський район

 

 

 

Газифікація сіл Цапівка, Писарівка, 2-га черга газопроводу Лютівка-Рясне-Цапівка-Писарівка Золочівського району

 

4285,0

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

5.

Кегичівський район

 

 

 

Газифікація с. Вовківка І черга Кегичівського району

6145,35

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

 

6.

Коломацький район

 

 

 

Газифікація с. Шелестове

1500,0

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

7.

Куп’янський район

 

 

 

Газифікація с. Котлярівка та с. Кислівка

1400,0

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

 

8.

Лозівський район

 

 

 

Газифікація с. Мальцівське

290,1

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

 

9.

Красноградський район

 

 

 

Газифікація с. Вільховий Ріг Красноградського району

1200,0

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

 

10.

Сахновщинський район

 

 

 

Будівництво газопроводу в/т від Сахновщинської АГРС до с. Грушівка, Огіївка, Жовтень, ІІІ черга

 

4000,0

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

 

11.

Шевченківський район

 

 

 

Газифікація с. Аркадівка

8527,0

Управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації

 

 

Разом

35600,651

 

 

 

 

Виконавець - управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації.

 


 

4.11. Усунення наслідків підтоплення територій в містах і селищах Харківської області.

 


з/п

 

Назва об'єкта згідно з проектно-кошторисною документацією

 

Головний розпорядник коштів

Обсяг фінансування у 2009 році,

тис.грн

1

Реконструкція системи водовідведення в смт Краснопавлівка Лозівського району, ІІ –й пусковий комплекс

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

5043,0

2

Захист від підтоплення в смт Кегичівка, І пусковий комплекс

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

583,0

3

Заходи із захисту від підтоплення території в районі м. Чугуєва (вул.Добролюбова, Соколова, Спортивна)

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

754,0

4

Ліквідація підтоплення сел. Зідьки Зміївського району (І-й етап)

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

1480,0

5

Водопониження та водовідведення в сел. Лиман Зміївського району (І-й етап)

Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури

1900,0

 

Разом:

 

9760,0

 

 

Виконавець - Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури облдержадміністрації.

 

 

 

 

4.12. Проведення комплексу робіт  щодо хімічної меліорації ґрунтів

в Харківській області.

 

 

п/п

 

Назва заходів

Сума видатків на виконання, тис.грн.

 

Головний розпорядник

1.

Комплекс робіт з охорони земель та підвищення родючості ґрунтів за рахунок коштів, які направляються до спеціального фонду обласного бюджету в порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва

 

3500

Головне управління агропромислового розвитку

облдержадмі-ністрації

 

 

Виконавець - Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації.

 

 

 

 

 

4.13. Ремонтно-реставраційні роботи

будівлі Штабів військових поселень в м.Чугуєві.

 

Назва заходів

Cума видатків на виконання, тис.грн.

Головний розпорядник

1.

Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Штабів військових поселень в м.Чугуєві, пл. Леніна, 2

5000,0

Управління містобудування та архітектури облдержадміністрації

 

Виконавець - управління містобудування та архітектури облдержадміністрації.

 

 

 

 

4.14. Розробка «Схеми планування території

Харківської області».

 

Назва заходів

Cума видатків на виконання, тис.грн.

Головний розпорядник коштів

1.

Розробка «Схеми планування території Харківської області»

775,7

Управління містобудування та архітектури облдержадміністрації

 

Виконавець - управління містобудування та архітектури облдержадміністрації.

 

 

 

4.15. Організація заходів щодо допризовної підготовки, військово-патріотичного виховання молоді та призову громадян України на строкову військову службу в Харківській області.

 

Назва заходів

Cума видатків на виконання, тис.грн.

Головний розпорядник коштів

1.

Виготовлення та придбання статистичної та облікової документації

35,0

Головне фінансове управління

(виконавець – Харківський обласний військовий комісаріат)

2.

Придбання канцелярського та письмового приладдя, інвентарю, постільної білизни

34,0

Головне фінансове управління

(виконавець – Харківський обласний військовий комісаріат)

3.

Придбання  предметів, матеріалів для господарських цілей

36,0

Головне фінансове управління

(виконавець – Харківський обласний військовий комісаріат)

4.

Проведення заходів з військово-патріотичного та фізичного виховання (обладнання спортивного майданчика та доукомплектування спортивного залу)

40,0

Головне фінансове управління

(виконавець – Харківський обласний військовий комісаріат)

5.

Витрати на медичне та санітарно-гігієнічне обслуговування призовників ( вивіз твердих побутових відходів, прання білизни, закупівля гігієнічних засобів)

20,0

Головне фінансове управління

(виконавець – Харківський обласний військовий комісаріат)

6.

Витрати на харчування призовників та придбання посуду та інвентарю для їдальні.

5,0

Головне фінансове управління

(виконавець – Харківський обласний військовий комісаріат)

7.

Транспортні витрати,  пов’язані із призовом молоді до Збройних Сил України

35,0

Головне фінансове управління

(виконавець – Харківський обласний військовий комісаріат)

 

Всього

205,0

 

 

Виконавець - Головне управління з питань внутрішньої політики, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи облдержадміністрації.

 

 

 

 

 

4.16. Підтримка розвитку малого підприємництва.

 

№ з/п

Назва заходів

Сума видатків на виконання, тис. грн.

Головний розпорядник коштів

1.

Мікрокредитування суб'єктів малого підприємництва на зворотній основі під бізнес-плани по пріоритетних напрямках розвитку малого підприємництва. Кошти розподіляються на конкурсних умовах.

 

170,0

Головне управління економіки облдержадміністрації

2.

Розширення інфраструктури підтримки підприємництва в області, зокрема створення  бізнес-центрів, консультаційних та інформаційних  установ в районах та містах області.

 

130,0

Головне управління економіки облдержадміністрації

3.

Підтримання розвитку малого підприємництва серед інвалідів (мікрокредитування суб’єктів малого підприємництва інвалідів, створення єдиного сайту, проведення  конференцій та семінарів).

 

52,0

Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації

 

Всього

352

 

 

 

Виконавець - Головне управління економіки облдержадміністрації.


4.17. Формування національної екологічної мережі в Харківській області.

 

            Метою є збільшення площі земель області з природними ландшафтами до рівня, достатнього для збереження їх різноманіття, близького до притаманного їм природного стану, та формування їх територіально єдиної системи, побудованої відповідно до забезпечення можливості природних шляхів міграції та поширення видів рослин і тварин, яка б забезпечувала збереження природних екосистем, видів рослинного і тваринного світу та їх популяції.

            Основними завданнями є:

·        формування національної екологічної мережі в області;

·        охорона та відтворення земельних ресурсів;

·        охорона та відтворення водних ресурсів;

·        охорона, використання та відтворення ресурсів рослинного і тваринного світу;

·        збереження біологічного різноманіття.

Механізм забезпечення реалізації:

Організаційне забезпечення здійснюватиме Державне управління охорони навколишнього природного середовища в Харківській області.

Заходи:

·        створення об’єктів природно-заповідного фонду на територіях, що відповідають умовам забезпечення охорони природних комплексів;

·        надання у користування установам природно-заповідного фонду земель площею до 6 тис. гектарів;

·        збереження природних ландшафтів на ділянках, що мають історико-культурну цінність;

·        включення до програм екологічного оздоровлення басейну Сіверського Дінця заходів щодо створення та впорядкування водоохоронних зон і прибережних захисних смуг водних об’єктів, запровадження особливого режиму використання земель на ділянках витоку річок;

·        формування транскордонних природоохоронних територій міжнародного значення;

·        збільшення площі рослинного покриву, в тому числі: створення лісових насаджень і полезахисних лісових смуг, залуження земель та консервація деградованих і забруднених земель з наступним їх частковим залісненням;

·        збереження природних ландшафтів на землях промисловості, транспорту, зв’язку, оборони;

·        екологічно доцільне збільшення площі лісів;

·        захист середовища існування тварин під час міграції і зимівлі та створення системи їх охорони;

·        створення умов для відтворення різноманіття видів рослин, тварин і фітоценозів у природних зонах;

·        забезпечення охорони водно-болотних угідь;

·        здійснення заходів щодо запобігання негативному впливу на природні комплекси елементів національної екологічної мережі;

·        впровадження системи здійснення природоохоронних заходів для збереження природних комплексів елементів національної екологічної мережі.

 

 

Виконавець - Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації.

 

 


4.18. Забезпечення енергозбереження в Харківській області.

 

Мета - на основі аналізу існуючого стану,  відповідно до Комплексної державної Програми енергозбереження України, розробити основні, найбільш ефективні, напрямки обласної політики енергозбереження, обумовити створення регіональної нормативної бази енергозбереження, цілісної та ефективної системи регіонального управління енергозбереженням.

Головним завданням є створення комплексу першочергових та перспективних заходів і завдань з підвищення енергоефективності та освоєння практичного потенціалу енергозбереження, розробка організаційного і фінансового механізму їх супроводження, створення бази для розробки районних, галузевих та індивідуальних заходів з енергозбереження.

Стратегічна мета - розробка концепції та заходів по зменшенню енерговартості суспільного господарства та вирішення проблем енергопостачання регіону шляхом:

- ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів під час їх видобування, виробництва, переробки, транспортування, зберігання та споживання;

- забезпечення точності, достовірності та єдності вимірювань і обліку паливно-енергетичних ресурсів, що відпускаються і споживаються;

- створення та використання енергоефективних технологій, обладнання, матеріалів, приладів обліку і контролю;

- використання альтернативних джерел енергії;

- економічного та адміністративного стимулювання;

- зменшення енергоємності споживання за рахунок раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів у суспільному господарстві.

 

Заходи з енергозбереження у промисловому секторі області

Узагальнюючи пропозиції, висловлені підприємствами, організаціями та установами області, найбільш пріоритетними, першочерговими організаційно-технічними заходами у промисловому секторі економіки слід вважати:

- розробку та постійне ведення енергетичних паспортів усіма господарчими споживачами паливно-енергетичних ресурсів;

- безумовне виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 14 липня 1997р. №786 щодо встановлення та контролю за додержанням прогресивних норм питомих витрат енергоресурсів для енергоємного, термічного обладнання та котелень;

- створення індивідуальних заходів з енергозбереження промислових, сільськогосподарських, будівельних, транспортних та інших підприємств і організацій та механізмів їх супроводження;

- популяризацію енергозбереження у промисловості. Підвищення вимог до раціонального споживання енергоносіїв на всіх ланках виробництва. Впровадження на підприємствах систем матеріального заохочення щодо раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів;

- розробку механізму фінансування заходів з енергозбереження на підприємстві за рахунок самофінансування шляхом створення цільових фондів енергозбереження;

- встановлення жорсткого контролю за цільовим використанням коштів фонду як з боку самого підприємства, так і з боку уповноважених на це державних установ;

- встановлення персональної відповідальності керівників підприємств за перевитрати паливно-енергетичних ресурсів;

- підвищення контролю за використанням обладнання, щодо зменшення часу холостих простоїв;

- впровадження обліку споживання на окремих енергоємних ланках виробництва і його аналіз;

- утилізацію енергії за рахунок використання низькопотенційного тепла охолоджувальної води, димових газів, тепла напівфабрикатів ливарного та ковальського виробництва тощо;

- зниження рівня споживання реактивної потужності за рахунок встановлення компенсаційних засобів;

- підвищення ефективності використання палива як у промислових процесах, так і при виробленні теплової енергії. Розробку карт споживання палива та дотримання цих норм;

- використання альтернативних видів палива (газ різного походження, біогаз, відходи деревообробки та сільськогосподарського виробництва тощо);

- застосування нетрадиційних джерел енергії;

- щомісячне обстеження та контроль за втратами газу з газопроводів на з'єднаннях та регулюючих пристроях;

- впровадження систем та засобів обліку, контролю та управління розподілом та використанням енергоносіїв на всіх ланках виробництва;

- впровадження регульованих електроприводів;

- контроль за витратами електричної енергії на освітлення, впровадження економічних освітлювальних джерел;

- забезпечення максимального завантаження найбільш енергоємного термічного обладнання;

- створення як цільових, так і на основі кооперації підприємств базових виробництв з термообробки, литва, фарбування, гальваніки для обслуговування груп підприємств, що працюють з недонавантаженим енергоємним обладнанням;

- перевірка стану теплоізоляції теплового, термічного обладнання та трубопроводів, споруд та житлових будинків з використанням тепловізійних та інших високопродуктивних методів обстеження;

- широке застосування попередньо ізольованих металевих та пластмасових труб;

- зниження втрат палива та теплової енергії за рахунок:

- покращення герметизації термічного обладнання;

- своєчасного ремонту теплоізоляції із застосуванням сучасних теплоізоляційних матеріалів;

- впровадження сучасних систем управління температурними режимами;

- заміну металевих труб на пластмасові у системах водо-, тепло- та газозабезпечення.

 

Заходи з енергозбереження у житлово-комунальному господарстві

Демократизація суспільства і лібералізація економіки обумовили значне зростання недержавних установ комунально-житлового призначення – приватних торговельних установ та установ громадського харчування, медичних, освітніх та інших закладів. Поряд з цим кризовий стан економіки, різке зниження платоспроможності населення обумовили необхідність значної державної підтримки населення у сплаті комунальних послуг.

У перспективі роль держави у цьому секторі економіки значно знизиться і головним її завданням буде створення умов, при яких громадяни країни зможуть самі купувати житло і сплачувати комунальні послуги, користуватися приватними, платними медичними, освітніми та іншими установами соціально-побутової сфери.

Житлово-комунальне господарство за обсягами споживання енергоносіїв займає 3 місце в Україні і щорічно споживає біля 10 млрд. кВт.год. електроенергії і майже 8 млрд. м3 газу.

Але ефективність використання енергоносіїв невисока, що обумовлене рядом факторів.

Штучне зниження тарифів за енергію для населення та застосування державних дотацій для підприємств не стимулює ні виробників, ні споживачів послуг до економного та раціонального витрачання електроенергії, води і теплової енергії. Значне перевищення тарифів на воду та тепло для промислових підприємств, порівняно з тарифами для населення, не дає позитивних результатів. Всі ці витрати входять до собівартості промислової продукції, що призводить до різкого зростання її ціни. Фактичне споживання води і теплової енергії значно перевищує санітарно-гігієнічні норми забезпечення комфортних умов.

Питомі витрати палива на виробництво - 1 Гкал тепла - в комунальній енергетиці країни становлять 180-200 кг. у. п., а в розвинутих державах – 150 – 160 кг.у.п. На опалення 100 м2 житла витрачається біля 4,4 т.у.п.

Через надмірну централізацію теплопостачання, експлуатацію малоефективного та зношеного обладнання, низьку теплозахисну спроможність огороджуючих конструкцій житлових будинків застарілих серій втрачається майже 30-40% виробленої теплової енергії. Багато інженерних мереж перебувають в аварійному стані, що також призводить до непродуктивних витрат енергії.

Аналіз споживання енергоресурсів засвідчує, що їх обсяги на підприємствах житлово-комунального господарства з року в рік знижуються. Невелике зростання обсягів споживання палива та електроенергії підприємствами: КП "Харківські теплові мережі" та Обласним комунальним підприємством теплових мереж пояснюється збільшенням кількості об’єктів теплопостачання за рахунок безперервного приймання на баланс цієї організації джерел теплопостачання від багатьох підприємств області різних форм власності.

Питома вага витрат паливно-енергетичних ресурсів в собівартості послуг теплопостачання становить 80%.

По підгалузях житлово-комунального господарства вартість енергоносіїв в собівартості виробництва послуг становить:

водопостачання                               - 52,5 % в т.ч. електроенергія 52,4%;

водовідведення                                - 42,4 % в т.ч. електроенергія 42,3%;

міськелектротранс                            - 38,7 % в т.ч. електроенергія 38,7%.

Технологічна схема водопостачання та водовідведення у Харківській області така, що по енерговитратах водопостачання має найвищі показники в державі, а по водовідведенню – найнижчі.

Найважливішими заходами, спрямованими на енергозбереження в галузі визначені:

 - у водопровідно-каналізаційному господарстві – впровадження технологічних схем регулювання п’єзометричних характеристик на водопровідних мережах, технологій переривчастої аерації стічних вод, аеротенків-освітлювачів, технологічних рішень щодо використання біогазу очисних споруд як нетрадиційного палива, автоматизація роботи насосних станцій;

- у теплоенергетиці – заміна морально застарілих котлів на нові з більшим ККД, впровадження нових методів антикорозійного захисту теплових мереж, ефективного теплоізоляційного покриття трубопроводів, автоматики та регулюючого обладнання, пластинчатих теплообмінників, автоматизованих систем керування технологічними процесами вироблення та подолання споживачам теплоенергії, розробка та впровадження нових типових проектів з оптимальним поєднанням помірно централізованих та децентралізованих систем теплопостачання, використання нетрадиційних і альтернативних видів палива та джерел тепла (енергії сонця, вітру, біогазу, геотермальних вод, відходів виробництва);

- у житловому господарстві – впровадження прогресивних архітектурно-конструктивних рішень та технологій будівництва і ремонту житла, поліпшення теплозахисних та енергозберігаючих характеристик будівель.

У м. Харкові та області експлуатується багато малих та середніх котелень, обладнаних котлами старих модифікацій (наприклад, НДІСТу-5), які мають низький ККД (50-60%%) та потребують значних витрат на підтримку їх у робочому стані.

Розроблена і впроваджена концепція реконструкції таких котелень. Згідно з цією концепцією старе обладнання використовується для роботи під час пікових навантажень, а нове високоефективне обладнання забезпечує теплопостачання протягом 150-160 діб опалювального періоду. Такий підхід забезпечує значну економію коштів на реконструкцію.

Влітку великі та середні котельні забезпечують потреби гарячого водопостачання. При цьому велике котельне обладнання працює у малоекономічних режимах. Для транспортування теплоносія затрачається велика кількість електроенергії. Щоб уникнути цього на ТРП повинен бути встановлений високоефективний (теплогенератор) котел, який забезпечує гаряче водопостачання соціально важливих об’єктів (лікарень, дитячих закладів, басейнів і т.п.), або всіх споживачів влітку, а взимку буде догрівати теплоносій від котельні, якщо в цьому буде потреба.

На котельнях м. Харкова та області існує велика кількість малих котлів різної паропродуктивності. Вони виробляють пару тиском до 1,6 МПа, в той час як на опалення і більшість технологічних потреб необхідно менше 0,6 МПа, а часто достатньо і тиску, близького до атмосферного. Залишки тиску непродуктивно дроселюються. Загублену при цьому енергію пари можна використати, встановивши, відповідно, “малу” турбіну (орієнтовно діапазон потужностей 0,5 – 4,0 МВт, в залежності від паропродуктивності котлів), і практично безкоштовно (у всякому разі без додаткових витрат палива) виробляти електроенергію.

Вже сьогодні ВАТ “Турбоатом” розроблено технічний проект сімейства таких турбін. Виконані проектні розробки для установки малої турбіни на Роганському теплофікаційному промвузлі. Термін відшкодування витрат на обладнання турбіни потужністю 1 МВт оцінюється в один опалювальний сезон.

 

Заходи з енергозбереження в сільському господарстві

Незважаючи на скорочення обсягів випуску продукції АПК, практично незмінними залишаються витрати енергії та палива на загальні потреби підприємств (опалення, освітлення, виробничі та технологічні процеси). Про низьку ефективність використання паливно-енергетичних ресурсів свідчить і те, що показник енергоємності ВВП удвічі перевищує аналогічний показник промислово розвинених країн Західної Європи.

Так, на отримання одиниці продукції в рослинництві витрачається енергоносіїв в 2-3 рази, а в тваринництві в 4-5 разів, більше, ніж в цих країнах. Середні комплексні показники енерговитрат на виробництво одиниці продукції тваринництва в середньому по області такі: молока - 180кВт.год./т; яловичини 1670 кВт.год/т; свинини - 806 кВт.год/т.; яєць - 101 кВт.год/на 1 тис. штук.

Все вищевказане є підставою для того, щоб вважати пошуки і виявлення реальних технологічних можливостей більш раціонального використання ресурсів традиційної енергетики, а також застосування нетрадиційних та поновлюваних джерел енергії в АПК актуальними.

Зосереджуючи увагу на підвищенні показників ефективності використання енергетичних і кормових ресурсів в АПК, доцільно передбачити насамперед удосконалення структури посівних площ і розвиток нових напрямків господарювання, орієнтованих на енерго- та ресурсозберігаючі технології, впровадження сучасних технологічних засобів для їх реалізації; більш широке використання нетрадиційних та поновлюваних джерел енергії при одночасному підвищенні врожайності сільськогосподарських культур. Працювати над вирішенням задач по перетворенню ріллі в луки та пасовища і організації на цій основі виробництва продукції тваринництва з більш низькою собівартістю. Удосконалювати селекційну роботу по виведенню продуктивних і адаптованих до місцевих умов порід худоби і птиці.

Таким чином, застосування енерго- і ресурсозберігаючих технологій в АПК з використанням нетрадиційних та поновлюваних джерел живлення в комплексі з традиційною енергетикою дозволить більш раціонально використовувати енергетичні, кормові, сировинні, фінансові, інвестиційні, людські ресурси, а також зменшити негативний вплив виробничих процесів на довкілля.

 

Заходи з енергозбереження у бюджетній сфері

Згідно з розпорядженням обласної державної адміністрації від 10.01.2000р. №22 “Про організацію виконання постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.1999р. №2183 “Про скорочення енергоспоживання бюджетними установами, організаціями та казенними підприємствами” в області проводяться обстеження бюджетних установ, організацій та казенних підприємств, під час яких встановлюються обсяги споживання енергоносіїв (далі –енергетичні обстеження). За висновками цих обстежень даються конкретні рекомендації та здійснюються енергозберігаючі заходи.

У бюджетних установах та організаціях енергетичні обстеження і енергозберігаючі заходи здійснюються за рахунок коштів, передбачених у відповідних бюджетах на ці роботи, та коштів, зекономлених внаслідок здійснення енергозберігаючих заходів; в казенних підприємствах – за рахунок коштів підприємств.

Енергетичні обстеження бюджетних установ, організацій та казенних підприємств проводяться спеціалізованими організаціями, атестованими в установленому порядку на право проведення цих обстежень. Порядок організації та проведення цих обстежень встановлюється Державним комітетом з енергозбереження.

Для бюджетних установ та організацій до енергозберігаючих належать заходи, спрямовані на скорочення енергоспоживання, а саме:

- реконструкція мереж і систем постачання;

- регулювання і облік споживання води, газу, теплової та електричної енергії;

- модернізація огороджувальних конструкцій, вікон і дверей.

Крім того, для бюджетних установ та організацій, які здійснюють господарську діяльність, і казенних підприємств можуть бути застосовані також заходи щодо модернізації технологій виробничих процесів.

За результатами провадження енергозберігаючих заходів для бюджетних установ та організацій здійснюється корегування передбачених обсягів витрат на оплату енергоспоживання, а для бюджетних установ і організацій, які ведуть господарську діяльність, та казенних підприємств - норм питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів за їх видами на виробництво продукції, виконання робіт або надання послуг. Ці витрати враховуються під час формування проекту Державного бюджету України на наступний рік. Зазначена норма не поширюється на ті бюджетні установи та організації, які здійснюють енергозберігаючі заходи з періодом окупності понад календарний рік.

Управління, відділи та інші структурні підрозділи облдержадміністрації, райдержадміністрації і райміськвиконкоми повинні:

- визначити базовий рівень енергоспоживання бюджетними установами, організаціями та казенними підприємствами в натуральних одиницях, що визначаються як фактичні обсяги енергоспоживання ними у 1998 році;

- постійно, але не рідше, як 2 рази на рік, відстежувати динаміку енергоспоживання, передбачивши його скорочення в 2004 році не менш, як на 25%, порівняно з базовим рівнем;

- забезпечити проведення енергетичних обстежень бюджетних установ, організацій та казенних підприємств. За висновками цих обстежень розробити заходи, спрямовані на скорочення енергоспоживання бюджетними установами, організаціями.

При розробці установами (організаціями) норм споживання теплової та електричної енергії повинен застосовуватися розрахунково-аналітичний метод, який передбачає визначення питомих норм споживання теплової та електричної енергії шляхом обчислення їх споживання за статтями витрат на основі прогресивних показників використання, а також шляхом здійснення запланованих заходів з економії.

Основними вихідними даними для визначення питомих норм споживання теплової та електричної енергії має бути:

- первинна технологічна документація (проекти споруд, технологічні регламенти та інструкції);

- паспортні дані технологічного та енергетичного обладнання;

- нормативні показники, що характеризують найбільш раціональні та енергоефективні умови виробництва (коефіцієнт використання потужності, показники споживання енергоносіїв та втрат енергії під час передачі та перетворення, санітарні норми, теплові характеристики приміщень тощо);

- дані про планові та фактичні питомі норми споживання теплової і електричної енергії за минулі періоди, а також акти перевірок використання енергії у виробництві;

- план організаційно-технічних заходів установи (організації) з економії теплової та електричної енергії (визначені питомі норми споживання теплової та електричної енергії не повинні перевищувати норми, встановлені “Міжгалузевими нормами споживання…”).

Нормування споживання електричної та теплової енергії має виконуватися за такими напрямками:

- нормування споживання теплоти на опалення;

- нормування споживання теплоти на вентиляцію;

- нормування споживання теплоти на гаряче водопостачання;

- нормування споживання теплоти на господарсько-побутові потреби;

- нормування споживання теплоти на потреби технологічного обладнання, лабораторні пристрої, виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг тощо;

- нормування споживання електричної енергії на освітлення;

- нормування споживання електричної енергії на вентиляцію;

- нормування споживання електричної енергії на господарсько-побутові потреби;

- нормування споживання електричної енергії на потреби технологічного обладнання, лабораторні пристрої, виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг тощо.

Відповідно до Указу Президента від 16.06.1999р. №662 “Про заходи щодо скорочення енергоспоживання бюджетними установами, організаціями та казенними підприємствами” та постанови Кабінету Міністрів України від 30.11.1999р. №2183 “Про скорочення енергоспоживання бюджетними установами, організаціями та казенними підприємствами” вищевказані норми є вихідними даними для обґрунтування базових показників в електро- та теплопостачанні.

Обстеження споживання електричної енергії цими закладами має проводитись у таких напрямках:

- обстеження системи обліку електроенергії в закладі, за наявності суборендарів (орендарів), вилучення спожитої ними електроенергії із загальних обсягів споживання та надалі організація для них окремого обліку;

- вивчення характерних сезонних, добових (робочий, вихідний, канікулярний день) та річних графіків електроспоживання;

- обстеження режимів роботи основного електрообладнання, встановленого в закладі, його завантаження, виявлення застарілого, нестандартного обладнання, аналіз доцільності його використання;

- розробка раціональних заходів економії електроенергії та реальних лімітів на споживання її закладом.

 

Енергозбереження за рахунок використання нетрадиційних та поновлюваних джерел енергії

Невід'ємним елементом стратегії забезпечення енергозбереження в регіоні, та, як наслідок, пріоритетних напрямків охорони навколишнього природного середовища повинно стати максимальне використання альтернативних джерел енергії (АДЕ), з відповідним економічним потенціалом в області.

Аналіз українського досвіду експлуатації енергетичних об'єктів, що використовують поновлювані та нетрадиційні джерела, а також врахування світового досвіду в цій галузі, свідчать про необхідність надання пріоритету технологіям використання енергії сонячного випромінювання, вітру, гідроенергії малих рік, промислових теплових викидів, біоенергетики (дизельне паливо, що виробляється з рапсу) та інших.

Найбільш доступною зоною застосування АДЕ у регіоні є мала енергетика. За наявності сприятливих умов – близького розташування ліній електропередач та перспективних для АДЕ ділянок – можливе створення на основі АДЕ електростанцій малої та середньої потужності.

 Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.97р. № 1505 “Про Програму Державної підтримки розвитку нетрадиційних та відновлюваних джерел енергії та малої гідро- і теплоенергетики” підприємства і організації області беруть участь у розробці і впровадженні у виробництва згаданих нетрадиційних джерел енергії.

Гідроенергетика

Згідно з угодою про співробітництво з ДАК “Днапрогідроенерго”, ВАТ “Укргідропроект” бере участь в розробці “Пропозицій щодо розвитку ГЕС України”. Мета цієї розробки – визначення першочергових заходів по реконструкції і відновленню малих ГЕС (МГЕС).

До переліку першочергових об’єктів Харківської області включено Печенізьку МГЕС, спорудження якої можливе з використанням споруд гідровузла. Експлуатуюча організація – ТВО “Харківкомунпромвод”.

Орієнтовна потужність ГЕС може скласти до 1,5 МВт при виробництві електроенергії в середньому 6,2 млн. кВт.год. на рік і капітальних витратах на будівництво порядку 10-12 млн. грн.

В реалізації заходів з відновлення МГЕС мають можливість взяти участь наступні підприємства і організації області:

ВАТ “Укргідропроект”- головний інститут проектування об’єктів гідроенергетики України;

ВАТ “Турбоатом” – виготовлення турбін;

НВО “Електроважмаш” – виробництво генераторів;

ДП “ХЕМЗ” – випуск електротехнічного обладнання;

ВАТ “Регулятор” – виготовлення регуляторів гідротурбін.

Будівництво Печенізької ГЕС може бути виконано Харківськими будівельно-монтажними фірмами під авторським наглядом ВАТ “Укргідропроект”. Крім Печенізької ГЕС в Харківській області немає перспективних майданчиків для створення малих ГЕС.

Виробництво біогазу, одночасно з вирішенням санітарних проблем та захисту довкілля від забруднення, дозволяє поліпшити енергозабезпечення тваринних комплексів, зменшити витрати на закупівлю енергоносіїв.

В Харківській області біогаз, отриманий від очисних споруд, подається у розташовані поблизу будинки і використовується замість природного газу.

Враховуючи обсяги тваринництва та птахівництва, слід вважати перспективним використання біогазу в області для потреб енергетики, зокрема – використання газодизельних електростанцій, виробництво яких може бути налагоджено на машинобудівних підприємствах регіону.

Харківським експериментальним ремонтно-механічним заводом разом з НТУ "ХПІ" розробляється установка "Біогаз".

 

 

Виконавці – галузеві управління облдержадміністрації.

Координатор – управління паливно-енергетичного комплексу облдержадміністрації.


4.19. Розвиток лісів та лісового господарства Харківської області.

 

Головна мета полягає в забезпеченні сталого (невиснажливого) розвитку лісів та лісового господарства, спрямованого на посилення екологічних, соціальних та економічних функцій лісів області.

Завдання:

·        визначити головні напрямки лісового господарства Харківської області на ближню перспективу;

·        розробити систему заходів, які потрібно здійснити для забезпечення сталого розвитку лісового господарства, механізми їх реалізації та визначити обсяги необхідного матеріального і фінансового забезпечення лісогосподарської діяльності в нових соціальних та економічних умовах.

           

Заходи:

·        створити захисні лісові насадження та лісові смуги різного цільового призначення на площі 3,7 тис. гектарів;

·        поліпшити матеріально - технічну базу спеціалізованих лісогосподарських підприємств для проведення робіт із захисту, відновлення та догляду в лісовому фонді і лісомеліоративних робіт на еродованих та непридатних для сільськогосподарського використання землях;

·        здійснити необхідні заходи щодо організації регіональної системи моніторингу лісів та забезпечити проведення довгострокових постійних спостережень на всій території лісового фонду області.

 

Фінансове забезпечення

Усі роботи, пов’язані із забезпеченням лісівничих, лісозахисних, лісоохоронних та лісокультурних заходів, кадровим та науковим потенціалом, здійснюються за рахунок коштів державного бюджету України, місцевих бюджетів, фондів охорони навколишнього природного середовища у складі бюджетів усіх рівнів, власних джерел усіх лісокористувачів, а також із залученням інших джерел, у тому числі, коштів міжнародних організацій, вітчизняних та зарубіжних інвесторів.

 

 

Виконавець – Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації.

 


4.20. Розвиток дорожнього комплексу Харківської області.

 

Метою є: призупинення спаду, стабілізація та нарощування обсягів виконання будівельних та ремонтних робіт на дорогах області, поліпшення експлуатаційного стану доріг, забезпечення безпеки руху, розширення та впровадження сертифікації матеріалів у дорожньому комплексі області.

Головні напрямки реалізації:

·        будівництво доріг загального користування і під’їздів до сільських населених пунктів;

·        ремонт доріг загального користування;

·        ремонт мостів.

 

Основні цілі:

·        доведення магістральних автомобільних доріг до євро стандартів;

·        будівництво під’їздів до населених пунктів;

·        збереження існуючої мережі;

·        створення умов для безпечного руху автомобільними дорогами області пасажирів та вантажів шляхом удосконалення та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування;

·        впровадження сучасних технологій та придбання передової техніки.

 

 

Виконавець – Головне управління промисловості, транспорту і зв’язку облдержадміністрації.


4.21. Розвиток інвестиційної діяльності.

 

Метою є створення привабливого інвестиційного клімату та розвиток інфраструктури інвестиційної діяльності для забезпечення сталого економічного зростання та підвищення життєвого рівня населення області.

 

Основні завдання:

·        активізація інвестиційної діяльності в регіоні, створення додаткових стимулів для залучення інвестицій у пріоритетні галузі економіки;

·        здійснення системи заходів з врегулювання підприємницької діяльності та лібералізації ділової активності в регіоні;

·        втілення та дотримання в інвестиційній діяльності принципу рівності всіх інвесторів;

·        забезпечення прозорості процедур прийняття рішень органами місцевого самоврядування та місцевими органами державної влади;

·        удосконалення механізмів управління корпоративними правами;

·        підвищення ефективності реалізації процедур банкрутства;

·        підвищення інвестиційної привабливості об’єктів приватизації регіону;

·        зміцнення банківського сектора економіки, сприяння концентрації регіонального банківського капіталу;

·        усунення структурних деформацій в економіці регіону шляхом випереджаючого нарощування темпів розвитку наукоємного виробництва та сфери послуг;

·        розширення й модернізація транспортної інфраструктури області, зокрема на основі інтенсифікації залучення інвестицій у розвиток парку транспортних засобів і дорожнього господарства з використанням механізмів концесії та лізингу;

·        сприяння збільшенню обсягів інвестицій у галузі зв’язку та телекомунікаційних послуг;

·        стимулювання залучення інвестицій у сфери наукової, науково-технічної та освітньої діяльності.

 

 

Виконавець – Головне управління зовнішньоекономічних зв’язків та європейської інтеграції, Головне управління економіки облдержадміністрації.


4.22. Розвиток прикордонного співробітництва

в  Харківській області.

 

Метою є розвиток взаємовигідних економічних, науково – технічних і культурних зв’язків між Харківською областю та сусідніми областями Російської Федерації.

 

Основні завдання:

·        формування системи регіональної підтримки пріоритетних проектів, що сприяють підвищення еколого – економічного потенціалу прикордонних територій;

·        сприяння розробці та підтримка інноваційних проектів, спрямованих на розвиток учасників прикордонного співробітництва;

·        збереження та ефективне використання трудового та інтелектуального потенціалу прикордонних районів;

·        підвищення рівня ефективності та взаємовигідного використання існуючої та перспективної інфраструктури регіону;

·        розширення та удосконалення спільного та інформаційного простору;

·        створення сприятливих умов для діяльності фізичних та юридичних осіб у сфері прикордонного співробітництва;

·        збереження культурної та природної спадщини Слобожанщини;

·        участь у міжнародних та державних програмах та проектах прикордонного співробітництва.

 

Основні заходи:

·        підготовка пропозицій щодо удосконалення нормативно – правової бази прикордонного співробітництва;

·        сприяння виконанню Плану заходів співробітництва  рамках прикордонного білорусько – російсько - українського університетського консорціуму;

·        забезпечення вступу єврорегіону «Слобожанщина» до Асоціації європейських прикордонних регіонів в якості постійного члену;

·        підготовка проведення зустрічей представників Асоціації європейських прикордонних регіонів з керівництвом євро регіону «Слобожанщина» в м. Харків;

·        участь  у щорічній конференції під час проведення Генеральної Асамблеї європейських прикордонних регіонів;

·        забезпечення створення системи транскордонних туристичних екологічних маршрутів «Природна та культурна спадщина Слобожанщини»;

·        забезпечення удосконалення транспортної та комунікаційної інфраструктури прикордонних районів;

·        забезпечення інформування прикордонних областей щодо проведення у регіонах виставок, ярмарок, круглих столів, конференцій, семінарів.

 

 

Виконавець – Головне управління зовнішньоекономічних зв’язків та європейської інтеграції облдержадміністрації.


4.23. Розвиток системи санітарного очищення території Харківської області.

 

Метою є подальший розвиток системи санітарного очищення всієї території Харківської області (включаючи сільську місцевість) та поводження з твердими побутовими відходами.

 

Основним завданням є забезпечення повного збирання і своєчасного знешкодження і видалення ТПВ, зведення до мінімуму утворення відходів, зниження (до повної ліквідації) шкідливого впливу місць захоронення ТПВ на навколишнє природне середовище і перетворення Харківської області в екологічно чистий регіон, що відповідає сучасному європейському рівню.

           

            Комплекс заходів включає:

-  заходи, спрямовані на розвиток обласної системи управління в сфері поводження з твердими побутовими відходами;

-  організаційно-технічні заходи по районах та окремих населених пунктах;

-  супроводжувальні науково-технічні заходи.

 

       Першочергові заходи:

·        пошук місць для розміщення та будівництва полігонів ТПВ у районах Харківської області;

·        будівництво нових полігонів ТПВ;

·        придбання контейнерів та сміттєвозів;

·        інженерно-технічне облаштування  та продовження експлуатації діючих звалищ;

·        легалізація діючих звалищ ТПВ, експлуатація яких продовжується: розробка проектів та санітарно-технічних паспортів;

·        розробка проектів закриття та рекультивації звалищ, строк експлуатації яких закінчився, та проведення цих робіт;

·        ліквідація несанкціонованих звалищ на території районів Харківської області;

·        впровадження технології роздільного збирання ресурсно-цінних компонентів ТПВ в одному з міст обласного значення;

·        розробка нормативно-технічної та правової документації щодо питань поводження з твердими побутовими відходами у Харківській області.

 

      Перспективні заходи:

·        продовження будівництва нових полігонів;

·        розробка проектів закриття та рекультивації звалищ, строк експлуатації яких закінчився, та проведення цих робіт;

·        розробка технології окремого збирання та вивезення небезпечних відходів,  що входять до складу  ТПВ, на відповідні підприємства-переробники, на перспективу – впровадження технології роздільного збирання небезпечних відходів у всіх районах Харківської області;

·        ліквідація та запобігання подальшому утворенню несанкціонованих звалищ на території районів Харківської області.

 

 

Виконавець – Головне управління житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури, Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації.


4.24. Сприяння індивідуальному житловому будівництву на селі.

 

Основною метою є збільшення обсягів індивідуального житлового будівництва, забезпечення доступності придбання його для всіх громадян області, які потребують поліпшення житлових умов, із залученням різних джерел фінансування.

 

Фінансове забезпечення

Передбачається залучення різних джерел фінансування:

- коштів державного бюджету;

- коштів районних бюджетів;

- власних коштів індивідуальних забудовників

- коштів підприємств та організацій

- інших джерел фінансування, що не заборонені чинним законодавством.

 

            Кошти, передбачені для підтримки індивідуальних забудовників, спрямовуються, насамперед, на завершення раніше розпочатого будівництва, купівлю, газифікацію будинків у занепадаючих селах районів з демографічною і поселенською кризою: Близнюківського, Валківського, Вовчанського, Краснокутського, Нововодолазького, Первомайського, Сахновщинського та інших.

 

 

Виконавець – Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації.


4.25. Сприяння профілактиці  злочинності в Харківській області.

 

Метою є забезпечення активної наступальної протидії злочинності та досягнення її зниження на основі чітко визначених пріоритетів, об’єднання зусиль органів державної влади, правоохоронних і контролюючих органів громадськості у напрямку протидії злочинності, корупції, порушення громадського порядку та іншим антисоціальним проявам, які негативно впливають на рівень захисту конституційних прав і свобод громадян.

 

Завданнями є  реалізація заходів, спрямованих на:

·        створення атмосфери суспільної нетерпимості до проявів злочинності;

·        послаблення дії криміногенних факторів;

·        недопущення втягнення у злочинну діяльність нових соціальних груп, особливо неповнолітніх;

·        витіснення злочинності з окремих сфер суспільного життя;

·        викорінення корупції, зменшення кримінального тиску на економічні відносини;

·        створення надійних перешкод посиленню кримінального насильства;

·        обмеження незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, кримінальних проявів пияцтва та алкоголізму, інших супутніх характерних для злочинності явищ

 

 

Виконавець – Головне управління з питань внутрішньої політики, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи облдержадміністрації.


4.26. Сприяння забезпеченню житлом молоді.

 

Основною метою є:

·        поліпшення житлових умов населення, в першу чергу молоді;

·        підтримка будівельного комплексу регіону, як безпосередньо будівельних підприємств, так і галузей виробництва, які обслуговують будівництво;

·        створення нових робочих місць;

·        формування сучасних відношень в житлово-експлуатаційній сфері;

·        покращання демографічного становища області.

 

Заходи:

1. Надавати методичну допомогу в розробці районних (міських, селищних) конкретних заходів щодо розвитку молодіжного житлового кредитування, залучати до фінансування будівництва та придбання житла для молоді додаткові кошти місцевих бюджетів, пільгові банківські кредити та інші джерела, не заборонені законодавством.

2. Сприяти розвитку індивідуального молодіжного житлового будівництва на селі шляхом надання пільгових довгострокових державних кредитів молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам, в тому числі на облаштування їх домашнього господарства.

3. Сприяти роботі щодо задоволення потреб у житлі та господарських будівлях молодих сімей, які проживають або переселилися в сільські населенні пункти, де існує потреба в кваліфікованих працівниках, і зайняті у сільському господарстві, переробних та обслуговуючих галузях агропромислового комплексу або соціальної сфері села.

4. Відпрацювати механізм використання коштів місцевих бюджетів для надання часткової компенсації відсотків по кредитах комерційних банків на будівництво (реконструкцію) або придбання житла для молодих сімей та одиноких молодих громадян.

5. Розробити та відпрацювати механізм використання коштів місцевих бюджетів на надання молодим сім’ям та одиноким молодим громадян одноразової допомоги для здійснення особистого внеску при отримання іпотечних кредитів.

6. Впроваджувати в практику, на засадах соціального партнерства, місцевими органами виконавчої влади та Регіональним управлінням Фонду реалізації спільних середньо- та довгострокових проектів, спрямованих на забезпечення житлових потреб молоді та інших верств населення.

7. Сприяти залученню до фінансування заходів, у встановленому порядку, коштів та мотельних активів підприємств.

8. Сприяти створенню товариств співвласників житла у багатоквартирних будинках.

9. Сприяти створенню інноваційних форм територіальної інтеграції, молодіжних житлових комплексів та соціотехнополісів з метою оптимального використання і нарощування інтелектуального та творчого потенціалу молоді, її соціального становлення і самореалізації.

10. Забезпечувати широку інформованість населення про хід реалізації заходів та можливість участі у них.

 

Виконавець – управління у справах сім’ї та молоді облдержадміністрації.

 


4.27. Сприяння протидії економічним правопорушенням.

 

Мета та основні завдання: забезпечення активної наступальної протидії економічним злочинам, створення належної інформаційно - аналітичної мережі, з урахуванням останніх науково-технічних досягнень. Досягнення ефективності у виявленні корупційних правопорушень за умови взаємодії податкової служби з органами державної влади, інститутами громадського суспільства, забезпечення постійного звязку з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування.

 

Для досягнення цієї мети необхідно:

·        підвищити ефективність  спільних дій органів місцевого самоврядування і податкової служби по запобіганню виплаті заробітної плати в  «конвертах»;

·        створити атмосферу суспільної нетерпимості до проявів економічної злочинності;

·        послабити дію криміногенних факторів;

·        підвищити рівень оснащення органів, які безпосередньо проводять роботу щодо залучення до оподаткування найбільш широкого кола платників;

·        підвищити ефективність інформаційно – просвітницької роботи з населенням, підприємцями.

 

Основні заходи: 

1.Розробити систему постійного інформування населення про прийняті законодавчі акти щодо зміцнення законності і наведення правопорядку в державі.

Харківська обласна державна адміністрація

Постійно

 

2. Узагальнювати позитивну практику реалізації комплексних планів профілактики правопорушень в економічній сфері, з урахуванням стану справ, прогнозів розвитку кримінальної ситуації та позитивного досвіду, своєчасно коригувати роботу з цих питань.

Харківська обласна державна адміністрація

Постійно

 

3. Створити мережу обміну інформацією з органами місцевого самоврядування з питань формування бази оподаткування, стану виконання бюджетних завдань.

Харківська обласна державна адміністрація

Постійно

 

4. Здійснити комплекс заходів, спрямованих на виявлення та припинення діяльності «фіктивних»  фірм і «конвертаційних центрів», за допомогою яких відбувається незаконна конвертація коштів або переведення безготівкових коштів у готівку, з метою проведення «тіньових» фінансових операцій.

Харківська обласна державна адміністрація

Постійно.

 

5. Вжити заходів, спрямованих на викриття фактів хабарництва та корупційних діянь.

Харківська обласна державна адміністрація

Постійно.

 

 

 

Виконавці – Головне управління з питань внутрішньої політики, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, Головне фінансове управління облдержадміністрації.


4.28. Забезпечення створення індустріального парку «Рогань».

 

Метою є запровадження нових інструментів залучення вітчизняних та іноземних інвестиційних ресурсів в економіку області, створення сприятливих умов для реалізації інвестиційних проектів з ефективного використання індустріально-аграрного, наукового та інтелектуального потенціалу Харківської області для забезпечення зростання продуктивної зайнятості населення, забезпечення стабільного і ефективного функціонування сфери матеріального виробництва, подальшого розвитку підприємницької діяльності, загального підвищення якості життя мешканців області.

 

Основними завданнями є:

·        залучення 150 фірм для реалізації їх інвестиційних проектів з розміщення виробничих і офісних будівель на території промислового парку;

·        забезпечення загальну суму інвестицій 1,5 млрд.дол.США;

·        забезпечення створення на території промислового парку 10 000 нових робочих місць.

 

Основні заходи:

·        розробка статуту комунального підприємства «Індустріальний парк «Рогань»;

·        створення комунального підприємства з організації робіт по створенню індустріального парку «Рогань»;

·        сприяння у розробці комунальним підприємством «Індустріальний парк «Рогань» попереднього планувального рішення і техніко-економічного обґрунтування створення індустріального парку «Рогань»;

·        організація оприлюднення планувального рішення і техніко-економічного обґрунтування створення індустріального парку «Рогань», сприяння проведенню громадських слухань і експертизи схеми планування території, затвердження Харківською обласною радою планувального рішення і техніко-економічного обґрунтування створення індустріального парку «Рогань».

 

 

 

Виконавець – Головне управління зовнішньоекономічних зв'язків та європейської інтеграції облдержадміністрації.


4.29. Запобігання загибелі людей на водних об’єктах.

 

Мета: реалізація державної політики щодо запобігання нещасним випадкам на водних об’єктах області.

Основні заходи:

·        створення умов щодо утримання в постійній готовності Харківської обласної комунальної аварійно-рятувальної водолазної служби (ХОКАРВС) до дій  за призначенням;

·        забезпечення оперативного реагування під час виникнення надзвичайних ситуацій  на водних об’єктах та участь у  ліквідації їх наслідків; 

·        запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на водних об’єктах області, в тому числі, пов’язаних із загибеллю людей, мінімізація їх наслідків та створення умов щодо захисту населення на воді;

·        забезпечення проведення пошукових водолазних робіт, пов’язаних із виявленням та підняттям тіл загиблих з води, водолазного обстеження та очищення дна акваторій пляжів, проведення водолазно-технічних робіт на гідроспорудах;

·        розвиток та удосконалення матеріально-технічного обладнання ХОКАРВС для проведення водолазно-технічних робіт.

 

Очікувані результати: зменшення кількості загиблих на воді, створення умов для безпечного відпочинку громадян, проведення запобіжних заходів щодо виникнення техногенних аварій і катастроф на водних об’єктах області, підтримка готовності служби до оперативного реагування на надзвичайні ситуації та проведення робіт з ліквідації їх наслідків і оперативного виїзду водолазної групи  та проведення пошукових робіт у разі загибелі людей на річках і водоймищах.

 

 

 

Виконавець – Головне управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації.


4.30. Сприяння будівництву та розвитку Харківського метрополітену.

 

Метою є поліпшення транспортного обслуговування населення у м. Харкові за рахунок прискорення будівництва метрополітену.

 

Основними завданнями є сприяння:

·        розвитку мережі метрополітену у м. Харкові;

·        виконанню комплексу робіт із капітального будівництва об’єктів метрополітену, супутніх об’єктів інженерної інфраструктури;

·        проведенню досліджень та підготовці техніко–економічного обґрунтування розширення мережі метрополітену у м. Харкові.

 

Виконання дасть можливість:

·        забезпечити розвиток існуючої мережі підземних шляхів сполучення у м.Харкові;

·        збільшити пасажироперевезення;

·        створити нові робочі місця;

·        зменшити транспортне навантаження на вуличну мережу міста.

 

 

Назва заходів

Cума видатків на виконання, тис.грн.

Головний розпорядник коштів

1

Будівництво дільниці між станціями «Олексіївська» - «проспект Перемоги»

35100,0

Головне управління промисловості, транспорту і зв’язку облдержадміністрації

 

 

 

Виконавець – Головне управління промисловості, транспорту і зв’язку облдержадміністрації.


4.31. Сприяння у забезпеченні належних умов роботи суддів у Харківській області.

 

Основною метою є створення умов для ефективної діяльності суддів, спрямованої на захист конституційних прав, свобод і інтересів громадян, юридичних осіб, інтересів держави через забезпечення судів приміщеннями, що відповідають вимогам здійснення судочинства.

 

Завданням є  вирішення питання щодо забезпечення судів належними приміщеннями шляхом:

·        надання судам приміщень, які відповідають вимогам або, за наявності технічної можливості, можуть бути пристосовані для здійснення судочинства шляхом реконструкції або добудови, що перебувають у власності держави та територіальних громад сіл, селищ, міст області;

·        здійснення реконструкції приміщень судів, які мають достатню загальну площу, але потребують пристосування до вимог судочинства;

·        використання технології добудови додаткових площ, за умови погодження з органами архітектурного та будівельного контролю .

 

 

 

Виконавці – Головне управління з питань внутрішньої політики, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, Головне фінансове управління облдержадміністрації.


4.32. Сприяння у формуванні страхового фонду документації Харківської області.

 

Мета

Реалізація державної політики в сфері створення, ведення та використання страхового фонду документації в Харківській області. Формування страхового фонду документації на 546 об’єктів, розташованих на території області, за напрямами: промисловість,  газозабезпечення,  автомобільні заправні станції, автомобільні газозаправні станції, нафтобази,  установи охорони здоров’я,  установи освіти і науки,  об’єкти культурної спадщини,  потенційно небезпечні об’єкти, закінчені будівництвом об’єкти.

 

Основне завдання

Забезпечення створення страхового фонду документації Харківської області з метою довгострокового і надійного зберігання документів страхового фонду та забезпечення користувачів повнорозмірними паперовими їх копіями у випадку відсутності, втрати, псування або недоступності оригіналів документації для проведення будівельних (відбудовчих), аварійно-рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт під час ліквідування надзвичайних ситуацій та в особливий період, а також для збереження культурної спадщини у випадках виникнення аварій або надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру та в особливий період.

 

 

Очікуваний результат

Реалізація заходів дає можливість у випадку виникнення аварій, надзвичайних ситуацій та в особливий період  своєчасно забезпечити Харківську обласну державну адміністрацію, інші місцеві органи виконавчої влади, підприємства, установи та організації – постачальники документації та аварійно-рятувальні формування документами страхового фонду, необхідними для оцінки ситуації, прийняття рішень та здійснення конкретних дій для проведення аварійно-рятувальних заходів, а також значно зменшити витрати на розробку нової проектної документації для проведення аварійно-відновлювальних та відбудовчих робіт. Крім того, створюються умови для відтворення об’єктів культурної спадщини і документації на них, а також культурних цінностей у разі втрати або пошкодження оригіналів на території області.        

 

 

Виконавець – Головне управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації.


4.33. Сприяння у підвищенні безпеки дорожнього руху в Харківській області.

 

Метою є реалізація заходів, спрямованих на зменшення кількості ДТП, травмованих та загиблих, підвищення рівня безпеки дорожнього руху, створення перспективної та ефективної системи управління у сфері дорожнього руху, зменшення соціальної гостроти цієї проблеми.

 

Основними напрямками є:

1. Удосконалення системи підготовки водіїв.

2. Розвиток та удосконалення профілактичної діяльності з пішоходами та дітьми. Підвищення рівня інформаційного забезпечення у сфері безпеки дорожнього руху. Створення ефективної системи надання екстреної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах.

3. Удосконалення системи організації й управління дорожнім рухом та контролю за виконанням Правил дорожнього руху.

4. Матеріально-технічне забезпечення УДАІ ГУМВС України в Харківській області для підвищення безпеки дорожнього руху.

5. Підвищення безпеки пасажирських перевезень.

6. Удосконалення технічного стану доріг і залізничних переїздів та підвищення рівня технічного забезпечення безпеки дорожнього руху (відповідно до нормативів).

 

 

Виконавець – Головне управління промисловості, транспорту і зв’язку облдержадміністрації.