ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови обласної ради
13 серпня 2021 року № 167
Положення про фінансову комісію
1. Загальні положення.
1.1. Фінансова комісія є консультативно-дорадчим органом при голові обласної ради (далі за текстом - комісія).
1.2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами центральних органів виконавчої влади, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної ради, цим Положенням.
2. Мета створення комісії.
2.1. Комісія утворюється розпорядженням голови обласної ради для здійснення аналізу та перевірки проєктів фінансових планів обласних комунальних підприємств обласної ради (далі за текстом - підприємства), звітів про виконання фінансових планів, розгляду звернень щодо преміювання, встановлення надбавки керівникам підприємств, здійснення аналізу щодо штатної чисельності у штатних розписах комунальних підприємств та, за дорученням голови обласної ради, розгляду інших питань стосовно їхньої фінансово-економічної діяльності.
3. Завдання та функції комісії.
3.1. Основним завданням комісії є: надання пропозицій та рекомендацій за результатами аналізу та перевірки проєктів фінансових планів підприємств, звітів про виконання фінансових планів; розгляд звернень щодо преміювання, встановлення надбавки керівникам підприємств, надання пропозицій та рекомендацій щодо штатної чисельності у штатних розписах комунальних підприємств.
3.2. Для виконання покладених завдань комісія надає голові обласної ради:
- пропозиції щодо затвердження проєктів фінансових планів підприємств;
- інформацію щодо розгляду звітів про виконання фінансових планів;
- рекомендації щодо преміювання/встановлення надбавки керівникам підприємств;
- рекомендації щодо затвердження штатної чисельності комунальних підприємств.
4. Права комісії.
4.1. Отримувати від посадових осіб підприємств фінансові звіти, проєкти фінансових планів, звітів про виконання фінансових планів, іншу документацію щодо фінансово-економічної діяльності підприємств, яка має бути у відкритому доступі.
5. Організація діяльності комісії.
5.1. Склад комісії формується з депутатів обласної ради та працівників виконавчого апарату обласної ради кількістю – 7-9 осіб.
5.2. Формою роботи комісії є засідання, які скликаються головою комісії або заступником голови комісії.
5.3. На засідання комісії, за необхідності, можуть запрошуватися представники структурних підрозділів Харківської обласної державної адміністрації, виконавчого апарату Харківської обласної ради та експерти.
5.4. Засідання комісії проводиться за наявності документів, наданих управлінням з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради.
Управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради здійснює:
- перевірку проєктів фінансових планів підприємств та звітів про виконання фінансових планів;
- аналіз фінансово-економічної діяльності підприємств;
- розгляд звернень щодо надання погодження для преміювання або встановлення надбавки керівнику підприємства;
- розгляд та аналіз звернень щодо затвердження штатної чисельності комунальних підприємств.
Після відпрацювання надані документи (звернення) передаються голові фінансової комісії для формування порядку денного засідання.
5.5. Засідання комісії проводить її голова, який визначає дату та час проведення засідання, а за його відсутності – заступник голови комісії.
5.6. Рішення комісії з питань, що розглядаються на засіданні, приймаються шляхом голосування. Рішення вважається прийнятим за наявності голосів простої більшості присутніх на засіданні комісії. У разі рівного розподілу голосів голос головуючого на засіданні є вирішальним.
5.7. Засідання комісії оформлюються протоколом, який підписує голова та секретар комісії.
6. Прикінцеві положення.
6.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться розпорядженням голови обласної ради.
Керуючий справами
виконавчого апарату
Харківської обласної ради Оксана МАЛИШЕВА