Додаток 3

до рішення обласної ради

від «___» ______ 2023 року № ____-VІІІ

(ХVІ сесія ІІ скликання)

 

 

ПОРЯДОК

використання коштів із обласного бюджету
на відновлення Харківщини

 

1.  Порядок використання коштів із обласного бюджету на відновлення Харківщини, затверджений рішенням обласної ради від 03 грудня 2022 року № 422-VIIІ, визначає механізм використання субвенції з обласного бюджету бюджетам сільських, селищних, міських територіальних громад на відновлення Харківщини (далі - субвенція) у рамках реалізації заходів комплексної програми «Розвиток місцевого самоврядування в Харківській  області на 2022 - 2024 роки» (далі – Програма), затвердженої рішенням обласної ради від 23 вересня 2021 року № 203-VIII (зі змінами).

2. Розподіл субвенції з обласного бюджету бюджетам сільських, селищних, міських територіальних громад на відновлення Харківщини (далі – Розподіл субвенції) затверджується розпорядженням голови (начальника) обласної державної (військової) адміністрації відповідно до статей 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президенту України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами), Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій».

3. Розподіл субвенції здійснюється за погодженням з постійними комісіями обласної ради: з питань бюджету, з питань антикорупційної та регуляторної політики, законності, боротьби зі злочинністю, регламенту та місцевого самоврядування, з питань промисловості, житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та енергозбереження, на підставі пропозицій територіальних громад деокупованих територій Харківської області, в межах річних обсягів, затверджених рішенням обласної ради про обласний бюджет на відповідний рік, і використовується за цільовим призначенням.

4. Кошти субвенції використовуються визначеними органами місцевого самоврядування відповідного рівня або військовими адміністраціями населених пунктів, у разі їхнього утворення в межах територій територіальних громад, для забезпечення безпеки та стійкості критичної інфраструктури, відновлення функціонування об’єктів критичної інфраструктури:

- енергозабезпечення (у тому числі постачання теплової енергії);

- водопостачання та водовідведення;

- виготовлення проєктної (проєктно-кошторисної) документації, будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт пошкоджених або знищених унаслідок збройної агресії об’єктів критичної інфраструктури та житлового фонду;

- заходи, що забезпечують життєдіяльність територіальних громад.

5. Кошти субвенції враховуються в дохідній та видатковій частинах відповідних місцевих бюджетів за відповідними кодами класифікації доходів та видатків у обсягах, затверджених в установленому порядку розпорядженням голови (начальника) обласної державної (військової) адміністрації.

6. Відповідною місцевою радою деокупованої території Харківської області або відповідними військовими адміністраціями населених пунктів, у разі їхнього утворення в межах територій територіальних громад, пропозиції щодо розподілу субвенції за загальним та спеціальним фондами обласного бюджету надаються до обласної ради разом із супровідним листом.

7. Збір та узагальнення зазначених пропозицій здійснюються структурним підрозділом виконавчого апарату обласної ради, відповідальним за територіальний та місцевий розвиток.

8. Структурним підрозділом виконавчого апарату обласної ради, відповідальним за ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової та бюджетної звітності, відповідно до погодженого розподілу субвенції, формуються пропозиції до проєкту розпису асигнувань загального та спеціального фондів обласного бюджету та направляються до Департаменту фінансів Харківської обласної державної (військової) адміністрації для підготовки відповідного проєкту розпорядження та перерахування коштів із обласного бюджету бюджетам сільських, селищних, міських територіальних громад.

9. Місцевими радами деокупованих територій Харківської області або відповідними військовими адміністраціями населених пунктів, у разі їхнього утворення в межах територій територіальних громад, подається інформація про використання субвенції до кінця бюджетного року.

Аналіз та узагальнення інформації про використання субвенції здійснюється структурним підрозділом виконавчого апарату обласної ради, відповідальним за територіальний та місцевий розвиток.

10. Різниця між профінансованою та використаною сумою субвенції повертається до обласного бюджету.

11. Використання субвенції за призначенням, яке не відповідає цьому Порядку, є нецільовим використанням бюджетних коштів, що тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України.

 

Керуючий справами

виконавчого апарату

обласної ради                                                                   Оксана МАЛИШЕВА