Інформація

про хід виконання у 2022 році програми «Цифрова трансформація» Харківської області на 2022 – 2024 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 21 грудня 2021 року № 327-VІІІ (зі змінами)

 

з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Стан виконання

1.

Організаційне та методичне забезпечення Програми

Проведено оцінювання рівня цифрового розвитку громад та інвентаризацію ліцензійних комп’ютерних програм. Залучено представників органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади до проходження навчань з цифрової грамотності та кібербезпеки.

 

2.

Упровадження технологій  е-урядування в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування області

Протягом року надавалась інформаційна та методична підтримка впровадженню інструментів електронної демократії, урядування.

3.

Розгортання єдиної високо- захищеної мережі для органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Придбано обладнання та проведено його налаштування для приєднання до ВЗМ Балаклійської міської ради харківської області та КНП ХОР «Обласна клінічна психіатрична лікарня №3».

КП ХОКС в 2022 році адміністрував у ВЗМ наступні установи в області:

-        Донецька селищна рада Ізюмського району Харківської області

-        КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Донецької селищної ради;

-        КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Кегичівської селищної ради;

-        КНП «Кегичівська центральна районна лікарня» Кегичівської селищної ради;

-        КНП ХОР «Обласна клінічна психіатрична лікарня №3».

 

4.

Створення сучасного дата-центру – центру обробки даних (далі – ЦОД)

У зв'язку з російською військовою агресією проти України отримання експертного висновку на експлуатацію електронних сервісів на базі ЦОД КП ХОР ХОКС  перенесено на 2023 рік.

Зважаючи на неможливість виділення фінансування за проектами модернізації ЦОД розширення потужностей існуючого серверного кластеру та центрального вузла захищеного зв’язку у 2022 році не проводилося.

 

5.

Реалізація пілотного проєкту «Цифрова громада»

Проводився збір та аналіз інформації, необхідної для розробки проекту.

 

6.

Підвищення ефективності організації роботи місцевої державної адміністрації за рахунок цифрових технологій

Відновлено роботу поштового сервісу обласної військової адміністрації, налагоджено зберігання та обмін інформацією через хмарні сховища з використанням ліцензійних сервісів Microsoft.

 

7.

Розбудова обласної цифрової інформаційно-аналітичної системи баз даних та реєстрів

Більшість реєстрів переведено до централізованих державних реєстрів та інтегровано до державних автоматизованих систем.

Аналіз наявних наборів даних на регіональному рівні, переведення та розбудова єдиної обласної системи накопичення, зберігання та обробки даних перенесено на 2023 рік.

 

8.

Створення ситуаційного центру Харківської обласної державної адміністрації

Погоджено на рівні обласної військової адміністрації проект постанови Кабінету Міністрів України «Питання мережі ситуаційних центрів», розроблений на виконання Плану організації виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 04.06.2021, включаючи типові положення ситуаційних центрів обласних військових адміністрацій.

 

9.

Розповсюдження інформації щодо цифрової трансформації Харківської області

Проводилась підготовка інформаційних матеріалів для включення до щотижневого Дайджесту Мінцифри та розповсюдження її серед населення області.

10.

Підтримка мешканців Харківської області з отримання державних послуг через застосунок та вебпортал «Дія»

За результатами моніторингу якості надання електронних та адміністративних послуг у 2022 році на базі 20 ЦНАП розгорнуто 25 місць для самообслуговування та забезпечено можливість отримання консультації з отримання послуг через застосунок «Дія».

 

11.

Розвиток цифрових можливостей (інклюзивності у цифровому середовищі)

Проведено моніторинг інформаційних ресурсів області на наявність інклюзивних сервісів. Сайти місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування відповідають вимогам доступності для людей з обмеженими можливостями. Напрацьовано пропозиції з оновлення сайту Харківської обласної військової адміністрації.

 

12.

Е-економіка

У 2022 році заходи не проводились.

 

13.

Е-культура

Проведення моніторингу стану забезпечення закладів культури, бібліотек комп’ютерною технікою, програмними засобами, доступом до мережі «Інтернет» зі швидкістю 100 Мбіт/с разом із Wi-Fi мережею заплановано на 2023 рік.

 

14.

Е-транспорт

У 2022 році заходи не проводились.

 

15.

Впровадження єдиного медичного інформаційного простору

Проведено оцінювання стану інформатизації КНП ХОР «Обласна клінічна психіатрична лікарня №3».

КП ХОКС забезпечено 9 закладів охорони здоров’я основним та резервними каналами широкосмугового доступу до мережі «Інтернет» зі швидкістю від 100 Мбіт/с, а саме:

-        КНП  Харківської обласної ради «Обласний центр медичної статистики, здорового способу життя та інформаційно-аналітичної діяльності»;

-        КНП Харківської обласної ради «Обласний протитуберкульозний диспансер №3»;

-        КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Донецької селищної ради;

-        КНП Кегичівської селищної ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги»

-        КНП Кегичівської селищної ради «Кегичівська центральна районна лікарня»;

-        КНП Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня №3»;

-        КНП Харківської обласної ради «Обласна клінічна інфекційна лікарня»;

-        КНП Харківської обласної ради «Обласна дитяча інфекційна клінічна лікарня»;

-        КНП ХОР «ОБЛАСНИЙ НАРКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР».

 

16.

Створення єдиного освітнього інформаційного простору

Комплексне дослідження стану цифровізації сфери освіти області та використання цифрових інструментів заплановано на 2023 рік.

 

17.

Стандартизація та вдосконалення нормативно-правового регулювання сфери надання адміністративних послуг, запровадження надання сучасних адміністративних послуг через усі ЦНАП області

Станом на кінець 2022 року у ЦНАП Харківській області у середньому надавалося 104 обов’язкові адміністративні послуги, які затверджено розпорядженням КМУ від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг».

За підсумками моніторингу якості надання електронних та адміністративних послуг у 2022 році відповідно до порядку, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 2021 року № 864 «Питання організації моніторингу якості надання адміністративних послуг», самими запитуваними через ЦНАП адміністративними послугами були:

102194 звернень з довідки про взяття на облік ВПО;

25590 звернень з послуг, пов'язаних з державною реєстрацією нерухомого майна;

22968 звернень з видачі витягу з Реєстру територіальної громади;

15872 звернень з послуг ДЗК.

 

Комплексна послуга «єМалятко» надавалася у 25 точках доступу до адміністративних послуг;

комплексна послуга ID-14 – у 4 точках доступу до адміністративних послуг.

 

18.

Розбудова та підтримка єдиної мережі ЦНАП Харківської області

Станом на кінець 2022 року в Харківській області мешканцям громад надавалися адміністративні послуги в 57 точках доступу, з них:

­       30 ЦНАП (центри надання адміністративних послуг);

­       11 ТП (територіальні підрозділи);

­       16 ВРМ (віддалені робочі місця).

Станом на 24.02.2022 послуги надавалися у 74 точках доступу, з них: 36 ЦНАП; 11 ТП; 26 ВРМ та 1 мобільний ЦНАП).

Спільно з представниками Мінцифри та міжнародним проектом «Просто. Підтримка доступності послуг в Україні» була надана кризисна допомога 13 громадам (8 громад, у яких був створений ЦНАП) у вигляді поставки 22 ноутбуків та 13 БФП.

 

Для громадян із обмеженими фізичними можливостями створені сприятливі умови для безбар’єрного доступу до приміщення ЦНАП, а саме:

44 точки доступу до адміністративних послуг облаштовані пандусами,

39 – облаштовані сходами з поручнями,

у 27 – є туалетна кімната для осіб з обмеженими фізичними можливостями;

у 24 – матеріали надруковані шрифтом Брайля,

у 15 – запроваджені технічні рішення для обслуговування осіб з порушенням слуху,

у 38 – є місце для тимчасового розміщення інвалідних та дитячих візків.

Також у ЦНАП м. Харків запроваджено додатковий сервіс для осіб з вадами слуху за допомогою спеціального програмного забезпечення «СоnnectРRО», що встановлюється на електронні планшети.

 

19.

Реалізація процесів цифрової трансформації та впровадження електронних сервісів у сфері надання адміністративних послуг

У 2022 році заходи не проводились.

20.

Навчальна та інформаційна підтримка, популяризація ЦНАП та поширення успішних практик у сфері надання адміністративних послуг

У 2022 році заходи не проводились.

 

Примітка: у 2022 році кошти на фінансування заходів програми «Цифрова трансформація» Харківської області на 2022-2024 роки з обласного та державного бюджетів не виділялись, а також не залучались кошти з інших джерел.

 

 

 

В.о. директора Департаменту

цифрової трансформації регіону

Харківської обласної військової адміністрації              Віталій ШАПІРКО