ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
ХІІІ сесія XXIV скликання
РІШЕННЯ
Від 23 грудня 2003 року
від 21 травня 2002 року
“Про затвердження Регламенту
обласної ради”
Відповідно до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" (1160-4), статті 43 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" (280/97-ВР) обласна рада
В И Р І Ш И Л А:
Внести до Регламенту обласної ради (р2-3/4-ПР), затвердженого рішенням обласної ради від 21 травня 2002 року (р2-3-4), такі зміни та доповнення:
1. Статтю 1.1. викласти у такій редакції:
"Порядок діяльності Харківської обласної ради, її депутатів, посадових осіб та виконавчого апарату визначається Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад", "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", цим Регламентом".
2. Частину 2 пункту 6 статті 2.6. викласти у новій редакції:
"У випадку невідповідності запропонованого проекту вимогам чинного законодавства або у разі винесення на розгляд сесії ради проекту регуляторного акту без аналізу регуляторного впливу, він повертається автору із зазначенням мотивів повернення".
3. Регламент після статті 2.6. доповнити новою статтею 2.7. такого змісту:
"Порядок підготовки проектів регуляторних актів, що виносяться на розгляд сесії.
1. Підготовка проектів регуляторних актів здійснюється на підставі плану діяльності з підготовки цих проектів, який затверджується радою не пізніше 15 грудня поточного року та оприлюднюється відповідно до Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" (1160-4) ( далі по тексту статті – Закон).
2. Розробник (виконавець) регуляторного акта готує аналіз регуляторного впливу відповідно до методики підготовки аналізу регуляторного впливу, затвердженої Кабінетом Міністрів України.
3. Проект регуляторного акта та відповідний аналіз регуляторного впливу після повідомлення про оприлюднення цього проекту опубліковується у газеті "Слобідський край".
4. Розробник (виконавець) проекту регуляторного акта враховує або мотивовано відхиляє зауваження і пропозиції фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, одержані у встановлені ним строки, відповідно до Закону.
5. Стосовно кожного регуляторного акта послідовно здійснюються базове, повторне та періодичне відстеження його результативності. До прийняття регуляторного акта обласними державними адміністраціями здійснюється базове відстеження. Звіт про відстеження результативності цього регуляторного акта оприлюднюється у десятиденний строк з дня підписання цього звіту.
6. У випадках, визначених Законом, аналіз регуляторного впливу не готується. Постійна комісія з політико-правових питань, депутатської діяльності та місцевого самоврядування (відповідальна постійна комісія) забезпечує підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу, що здійснюється до вимог Закону.
7. Голова відповідальної постійної комісії доповідає на пленарному засіданні ради, при представленні проекту регуляторного акта, висновки щодо його відповідності вимогам Закону, що підготовлені на підставі аналізу регуляторного впливу та експертного висновку".
У зв’язку з цим статті 2.7. – 2.11. вважати відповідно статтями 2.8. – 2.12.
4.Пункт 3 статті 3.3 після частини першої доповнити частиною другою такого змісту:
"Звітує щорічно перед радою про здійснення державної регуляторної політики виконавчим апаратом обласної ради".