ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
24 липня 2023 року № 83
Про затвердження Порядку
проведення сесій Харківської
обласної ради у форматі
відеоконференції
Відповідно до частини 15 статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 77 Регламенту Харківської обласної ради VIII скликання, затвердженого рішенням обласної ради від 11.03.2021 № 50-VIII (зі змінами), згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.06.2023 № 651 «Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», з метою належної організації та проведення сесій Харківської обласної ради в умовах дії правового режиму воєнного стану, керуючись статтею 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити Порядок проведення сесій Харківської обласної ради у форматі відеоконференції, що додається.
2. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Голова обласної ради Тетяна ЄГОРОВА-ЛУЦЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної ради
24 липня 2023 року № 83
ПОРЯДОК
проведення сесій Харківської обласної ради
у форматі відеоконференції
1. Сесії Харківської обласної ради у форматі відеоконференції проводяться із дотриманням вимог Регламенту Харківської обласної ради VIII скликання, затвердженого рішенням обласної ради від 11.03.2021 № 50-VIII (зі змінами; далі – Регламент), та цього Алгоритму проведення сесій Харківської обласної ради у форматі відеоконференції (далі – Алгоритм).
2. Відповідно до Регламенту сесії Харківської обласної ради можуть проводитися в режимі відеоконференції в періоди: карантину з метою запобігання поширенню на території України хвороб; воєнного чи надзвичайного станів тощо.
3. Сесії Харківської обласної ради у форматі відеоконференції (пленарні засідання сесій, засідання постійних комісій) проводяться із використанням програмного забезпечення онлайн-сервісу NU Webex Meetings – Meetings (далі – онлайн-сервіс), який забезпечує зображення, звук, можливість виступити, надіслати текстове повідомлення та проголосувати.
4. Режим дистанційного засідання з використанням онлайн-сервісу забезпечує:
4.1. Ідентифікацію осіб, які беруть участь в засіданні.
4.2. Можливість депутатів скористатися правом на виступ, обговорення та голосування з питань порядку денного.
4.3. Відеозапис засідань.
4.4. Встановлення та фіксацію результатів голосування за кожним питанням порядку денного дистанційного засідання.
5. Учасники засідання у форматі відеоконференції зобов’язані облаштувати місце своєї дистанційної роботи необхідними технічними засобами та програмним забезпеченням (персональним комп’ютером, смартфоном, планшетом тощо, вебкамерою, колонками або навушниками, мікрофоном, безперебійним інтернет-зв’язком), що буде безперебійно функціонувати та забезпечить участь у відеоконференції. Вебкамера депутата має бути постійно увімкненою та забезпечувати можливість виведення зображення депутата на екран.
Відповідальність за виконання вищезазначених умов несуть учасники дистанційних засідань.
6. Доступ до проєктів рішень обласної ради, що розглядаються на пленарному засіданні, забезпечується виконавчим апаратом обласної ради шляхом направлення депутатам обласної ради порядку денного з гіперпосиланнями на електронну версію проєктів рішень, що є в базі даних нормативних документів Харківської обласної ради інформаційно-пошукової системи обласної ради «ЛІКА» (https://ts.lica.com.ua/). Зі всіма проєктами рішень із додатками до них (за наявності), пояснювальними записками та супровідними листами депутати можуть ознайомлюватися за допомогою власних електронних пристроїв.
7. Для участі в дистанційному засіданні учасникам надсилається електронний лист-запрошення із посиланням на підключення, відомості з якого не підлягають розголошенню третім особам.
8. При підключенні до засідання в інтерфейсі онлайн-сервісу учасник вводить своє ім’я та прізвище й особисту електронну пошту.
Подальша ідентифікація учасника засідання проводиться працівниками виконавчого апарату обласної ради з метою перевірки якості транслювання відео- та аудіозв’язку.
Результати реєстрації узагальнюються функціоналом онлайн-сервісу.
У разі виходу депутата з відеоконференції (у тому числі у зв'язку з технічним збоєм) такий депутат фіксується онлайн-сервісом як відсутній.
9. Для надання допомоги головуючому у проведенні пленарного засідання сесії ради, реєстрації скарг і заяв, нагляду за додержанням вимог Регламенту за пропозицією голів фракцій може утворюватися секретаріат у кількості двох депутатів.
10. Під час оголошення головуючим назви питання порядку денного, яке розглядається, депутати можуть записатися на виступ шляхом натискання відповідних кнопок на екранах своїх електронних пристроїв або зробивши відповідний запис у чаті відеоконференції. Інші учасники відеоконференції можуть записатися на виступ шляхом запису у чаті відеоконференції.
11. Голосування депутатів обласної ради під час проведення пленарного засідання сесії ради здійснюється за допомогою онлайн-сервісу. Під час голосування вебкамера депутата повинна бути увімкненою та забезпечувати можливість виведення зображення депутата на екран.
Голосування здійснюється шляхом натискання кнопки «ЗА», «ПРОТИ» «УТРИМАВСЯ» в інтерфейсі онлайн-сервісу. У випадку технічного збою або нестабільного інтернет-зв’язку, якщо наведені кнопки не спрацювали, учасник засідання може проголосувати в чаті онлайн-сервісу шляхом надсилання текстового повідомлення.
Результати голосування по кожному питанню порядку денного виводяться на загальний екран засідання, доступний до огляду кожним учасником засідання.
12. Результати поіменного голосування підлягають обов’язковому оприлюдненню на офіційному вебсайті обласної ради. У разі непрацездатності офіційного вебсайту результати поіменного голосування розміщуються в базі даних нормативних документів Харківської обласної ради інформаційно-пошукової системи обласної ради «ЛІКА».
Керуючий справами
виконавчого апарату обласної ради Оксана МАЛИШЕВА