ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

 

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

15 грудня 2023 року                                                                                         № 149

 

Про застосування онлайн-сервісу та електронно-інформаційного ресурсу

у роботі Харківської обласної ради  

 

Враховуючи Указ Президента України № 64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», згідно з Регламентом Харківської обласної ради VIII скликання, затвердженим рішенням обласної ради від 11 березня 2021 року № 50-VIII (зі змінами), керуючись статтями 55, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженням голови обласної ради від 27 грудня 2022 року № 123 (зі змінами), з метою належної організації та проведення заходів обласної ради (пленарних засідань сесій, засідань постійних комісій, засідань конкурсних комітетів, нарад, семінарів тощо) у режимі відеоконференції:

1. Застосовувати програмну продукцію NU Webex Meetings – Meetings та/або електронно-інформаційний ресурс Системи електронного голосування «Голос» під час проведення заходів обласної ради (пленарних засідань сесій, засідань постійних комісій у сесійний та міжсесійний періоди, засідань конкурсних комітетів, нарад, семінарів тощо) у режимі відеоконференції.

2.  Затвердити Порядок застосування програмного забезпечення онлайн-сервісу NU Webex Meetings – Meetings під час проведення заходів обласної ради (пленарних засідань сесій, засідань постійних комісій у сесійний та міжсесійний періоди, засідань конкурсних комітетів, нарад, семінарів тощо) у режимі відеоконференції (додається).

3.  Затвердити Порядок застосування електронно-інформаційного ресурсу Системи електронного голосування «Голос» під час проведення заходів обласної ради (пленарних засідань сесій, засідань постійних комісій, засідань конкурсних комітетів, нарад, семінарів тощо) у режимі відеоконференції (додається).

4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови обласної ради від 24 липня 2023 року № 83 «Про затвердження Порядку проведення сесій Харківської обласної ради у форматі відеоконференції».

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату обласної ради Оксану МАЛИШЕВУ.

 

 

Голова обласної ради                                      Тетяна ЄГОРОВА-ЛУЦЕНКО


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

обласної ради

15 грудня 2023 року № 149

 

ПОРЯДОК

 

застосування програмного забезпечення онлайн-сервісу NU Webex Meetings – Meetings під час проведення заходів обласної ради (пленарних засідань, засідань постійних комісій у сесійний та міжсесійний періоди, засідань конкурсних комітетів, нарад, семінарів тощо) у режимі відеоконференції

 

  1. Сесії Харківської обласної ради у форматі відеоконференції проводяться із дотриманням вимог Регламенту Харківської обласної ради VIII скликання, затвердженого рішенням обласної ради від 11.03.2021 № 50-VIII (зі змінами; далі – Регламент), та цього Порядку проведення сесій Харківської обласної ради у форматі відеоконференції (далі – Порядок).

2. Відповідно до Регламенту сесії Харківської обласної ради можуть проводитися в режимі відеоконференції в періоди: карантину з метою запобігання поширенню на території України  хвороб; воєнного чи надзвичайного станів тощо.

3. Сесії Харківської обласної ради у форматі відеоконференції (пленарні засідання сесій, засідання постійних комісій) проводяться із використанням програмного забезпечення онлайн-сервісу NU Webex Meetings – Meetings (далі – онлайн-сервіс), який забезпечує зображення, звук, можливість виступити, надіслати текстове повідомлення та проголосувати.

4. Застосування онлайн-сервісу під час засідань постійних комісій у сесійний та міжсесійний періоди визначається головами постійних комісій.

5. Режим дистанційного засідання з використанням онлайн-сервісу забезпечує:

5.1. Ідентифікацію осіб, які беруть участь в засіданні.

5.2. Можливість депутатів скористатися правом на виступ, обговорення та голосування з питань порядку денного.

5.3. Відеозапис засідань.

5.4. Встановлення та фіксацію результатів голосування за кожним питанням порядку денного дистанційного засідання.

6. Учасники засідання у форматі відеоконференції зобов’язані облаштувати місце своєї дистанційної роботи необхідними технічними засобами та програмним забезпеченням (персональним комп’ютером, смартфоном, планшетом тощо, вебкамерою, колонками або навушниками, мікрофоном, безперебійним інтернет-зв’язком), що буде безперебійно функціонувати та забезпечить участь у відеоконференції. Вебкамера депутата має бути постійно увімкненою та забезпечувати можливість виведення зображення депутата на екран.

Відповідальність за виконання вищезазначених умов несуть учасники дистанційних засідань.

 

7. Доступ до проєктів рішень обласної ради, що розглядаються на пленарному засіданні, забезпечується виконавчим апаратом обласної ради шляхом направлення депутатам обласної ради порядку денного з гіперпосиланнями на електронну версію проєктів рішень, що є в базі даних нормативних документів Харківської обласної ради інформаційно-пошукової системи обласної ради «ЛІКА» (https://ts.lica.com.ua/). Зі всіма проєктами рішень із додатками до них (за наявності), пояснювальними записками та супровідними листами депутати можуть ознайомлюватися за допомогою власних електронних пристроїв.

8. Для участі в дистанційному засіданні учасникам надсилається електронний лист-запрошення із посиланням на підключення, відомості з якого не підлягають розголошенню третім особам.

9. При підключенні до засідання в інтерфейсі онлайн-сервісу учасник вводить своє ім’я  та прізвище й особисту електронну пошту.

Подальша ідентифікація учасника засідання проводиться працівниками виконавчого апарату обласної ради з метою перевірки якості транслювання відео- та аудіозв’язку.

Результати реєстрації узагальнюються функціоналом онлайн-сервісу.

У разі виходу депутата з відеоконференції (у тому числі у зв'язку з технічним збоєм) такий депутат фіксується онлайн-сервісом як відсутній.

10. Для надання допомоги головуючому у проведенні пленарного засідання сесії ради, реєстрації скарг і заяв, нагляду за додержанням вимог Регламенту за пропозицією голів фракцій може утворюватися секретаріат у кількості двох депутатів.

11. Під час оголошення головуючим назви питання порядку денного, яке розглядається, депутати можуть записатися на виступ шляхом натискання відповідних кнопок на екранах своїх електронних пристроїв або зробивши відповідний запис у чаті відеоконференції. Інші учасники відеоконференції можуть записатися на виступ шляхом запису у чаті відеоконференції.

12. Голосування депутатів обласної ради під час проведення пленарного засідання сесії ради здійснюється за допомогою онлайн-сервісу. Під час голосування вебкамера депутата повинна бути увімкненою та забезпечувати можливість виведення зображення депутата на екран.

Голосування здійснюється шляхом натискання кнопки «ЗА», «ПРОТИ» «УТРИМАВСЯ» в інтерфейсі онлайн-сервісу. У випадку технічного збою або нестабільного інтернет-зв’язку, якщо наведені кнопки не спрацювали, учасник засідання може проголосувати в чаті онлайн-сервісу шляхом надсилання текстового повідомлення.

Результати голосування по кожному питанню порядку денного виводяться на загальний екран засідання, доступний до огляду кожним учасником засідання.

13. Результати поіменного голосування підлягають обов’язковому оприлюдненню на офіційному вебсайті обласної ради. У разі непрацездатності офіційного вебсайту результати поіменного голосування розміщуються в базі даних нормативних документів Харківської обласної ради інформаційно-пошукової системи обласної ради «ЛІКА».

 

Керуючий справами

виконавчого апарату

обласної ради                                                         Оксана МАЛИШЕВА


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

обласної ради

15 грудня 2023 року № 149

 

 

ПОРЯДОК

 

застосування електронно-інформаційного ресурсу Системи електронного голосування «Голос» під час проведення заходів обласної ради (пленарних засідань сесій, засідань постійних комісій, засідань конкурсних комітетів, нарад, семінарів, тощо) у режимі відеоконференції

 

 

1. Загальні питання

 

Заходи Харківської обласної ради (далі - обласна рада): пленарні засідання сесій, засідання постійних комісій у сесійний та міжсесійний періоди, засідання конкурсних комітетів, наради, семінари тощоможуть проводитись у режимі відеоконференції  відповідно до Регламенту Харківської обласної ради VIII скликання, затвердженого рішенням обласної ради від 11 березня 2021 року № 50-VIII (зі змінами) (далі – Регламент), Положення про постійні комісії Харківської обласної ради, затвердженого рішенням обласної рали від 24 грудня 2020 року № 37-VII, розпорядження голови обласної ради від 27 грудня 2022 року  № 123 «Про використання онлайн-сервісу при проведенні заходів обласної ради у режимі відеоконференції» ( зі змінами) та цього Порядку.

 

2. Порядок застосування електронно-інформаційного ресурсу Системи електронного голосування «Голос» (далі – СЕГ «Голос») під час проведення засідань постійних комісій обласної ради

 

1.  Відповідно до Регламенту сесія обласної ради складається із засідань постійних комісій ради та пленарних засідань ради.

2.  Відповідно до Регламенту засідання постійних комісій можуть проводитися у режимі відеоконференції.

3.  Засідання постійних комісій обласної ради у сесійний та міжсесійний період у режимі відеоконференції можуть проводитись із використанням СЕГ «Голос» відповідно до розпорядження голови обласної ради від 27 грудня 2022 року № 123 «Про використання онлайн-сервісу при проведенні заходів обласної ради у режимі відеоконференції» (зі змінами) та цього Порядку.

4.  Застосування СЕГ «Голос» визначається головами постійних комісій.

5.  При роботі у режимі відеоконференції можуть застосовуватися усі доступні сервіси та функції СЕГ «Голос».

 

 

 

 

3. Порядок застосування СЕГ «Голос» під час проведення пленарних засідань сесій обласної ради

 

1.   Відповідно до Регламенту сесії обласної ради можуть проводитися у режимі відеоконференції.

 

2.   Пленарні засідання сесій обласної ради (далі – засідання) у режимі відеоконференції можуть проводитися з використанням СЕГ «Голос».

 

3. Під час застосування СЕГ «Голос»  забезпечується:

3.1. Ідентифікація осіб, відеозображення учасників, які беруть участь у засіданні та голосуванні.

3.2. Можливість ознайомлюватися з порядком денним пленарного засідання сесії ради, проєктами рішень, які винесено на розгляд ради.

3.3. Можливість для депутатів скористатися правом на виступ, запитання та голосування з питань порядку денного засідання.

3.4. Фіксацію результатів голосування з питань порядку денного засідання та можливість ознайомлення з ними.

 

4.   Для роботи в СЕГ «Голос»  рекомендовано використовувати ноутбук, планшетний пристрій або стаціонарний ПК, облаштований вебкамерою, колонками та мікрофоном, із завантаженим веббраузером Google Chrome останньої версії.

 

5.  При роботі з мобільного пристрою для коректної роботи СЕГ «Голос» рекомендовано мати лише один тип підключення пристрою до Інтернету: або мобільний Інтернет, або Wi-Fi.

 

6.  При нестабільному Інтернет-з’єднанні СЕГ «ГОЛОС» для надання пріоритету звуку може автоматично вимикатися відеозображення з камери.

 

7. Вхід у СЕГ «Голос» здійснюється шляхом введення особистого логіну й паролю.

З метою запобігання несанкціонованому входу в СЕГ «ГОЛОС» третіх осіб депутат самостійно обирає надійний пароль, який має містити не менше 8 символів.

 

8.  Учасники засідання у режимі відеоконференції зобов’язані облаштувати своє місце роботи необхідними технічними засобами (ноутбуком, персональним комп’ютером з вебкамерою, колонками та/або навушниками і мікрофоном, планшетним пристроєм, смартфоном тощо та програмним забезпеченням), Інтернет-зв’язком, забезпечивши їхнє безперебійне функціонування для участі у відеоконференції.

Вебкамера депутата має бути увімкненою.

Відповідальність за виконання умов несуть учасники засідання.

 

9.  Доступ до проєктів рішень обласної ради, що розглядаються на пленарному засіданні сесії, забезпечується виконавчим апаратом обласної ради з використанням функцій СЕГ «Голос».  

 

10.  Для надання допомоги головуючому у проведенні пленарного засідання сесії ради, реєстрації скарг і заяв, дотримання вимог Регламенту за пропозицією голів фракцій може утворюватися секретаріат у кількості двох депутатів.

 

11.  Після входу до «робочого кабінету депутата» для попередньої реєстрації необхідно натиснути віконце «ЗАПИС НА ВИСТУП». Після цього адміністратор засідання проводить попередню реєстрацію депутата.

У разі виходу депутата з відеоконференції, у тому числі через технічний збій або нестабільне Інтернет-з’єднання, такий депутат фіксується СЕГ «Голос» як відсутній.

 

12.  Після оголошення головуючим на засіданні про початок проведення реєстрації, на екрані з’являється віконце «ЗАРЄСТРУВАТИСЯ», і депутату потрібно у відповідний проміжок часу натиснути на віконце «ЗАРЄСТРУВАТИСЯ», після чого з`являється відповідний підтверджуючий напис «ВАС ЗАРЕЄСТРОВАНО».

Ідентифікація депутата відбувається шляхом введення депутатом при вході в СЕГ «ГОЛОС» особистого логіну і паролю, а також під час реєстрації через аудіопідключення та відеозображення депутата на екрані.

 

13.    Порядок та процедура розгляду та обговорення питань порядку денного, надання слова та черговість для виступу/запитання/пропозиції здійснюється згідно з нормами Регламенту щодо проведення сесій у звичайному (за особистої присутності депутатів) режимі.

 

14.      Запис на виступ здійснюється шляхом натискання відповідного віконця «ЗАПИС НА ВИСТУП». При наданні головуючим слова на виступ на екрані відображається інформаційне повідомлення «Вам надано слово!» та автоматично вмикається мікрофон у «кабінеті депутата». На інформаційному табло відображається таймер відліку часу до закінчення виступу (відповідно до Регламенту) після чого мікрофон автоматично вимикається.

 

15.  Види, спосіб, порядок і процедура голосування визначаються згідно з нормами Регламенту щодо проведення сесій у звичайному (за особистої присутності депутатів) режимі.

 

16.  Після оголошення головуючим на засіданні початку голосування, воно здійснюється шляхом натискання на одне з віконечок «ЗА», «ПРОТИ» або «УТРИМАВСЯ». Відповідно до Регламенту за результатами голосування з кожного питання порядку денного на екрані з`являється повідомлення про результат голосування депутатом.

 

17.  Встановлення результатів голосування здійснюється згідно з нормами Регламенту щодо проведення сесій у звичайному (за особистої присутності депутатів) режимі.

            Результати голосування відображаються в інформаційному вікні інтерфейсу СЕГ «ГОЛОС».

Підрахунок голосів відбувається автоматично. 

Перегляд результату поіменного голосування здійснюється шляхом натискання на одну з цифр навпроти проголосованого проєкту рішення. У разі якщо рішення не прийнято – на відповідну кнопку з написом «РІШЕННЯ НЕ ПРИЙНЯТО».

 

16.   Результати поіменного голосування оприлюднюються згідно з нормами Регламенту щодо проведення сесій у звичайному (за особистої присутності депутатів) режимі.

 

        17.   Порядок ведення протоколу і стенографічного  звіту пленарного засідання визначається згідно з нормами Регламенту щодо проведення сесій у звичайному (за особистої присутності депутатів) режимі.

 

18. При роботі у режимі відеоконференції можуть застосовуватися усі доступні сервіси та функції СЕГ «Голос».

 

 

 

Керуючий справами

виконавчого апарату обласної ради                            Оксана МАЛИШЕВА