ПІДСУМКОВИЙ ЗВІТ

про виконання регіональної Програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на території Харківської області на період до 2023 року, затвердженої рішенням обласної ради від 21 грудня 2021 року № 328-VIII

1.    Основні дані.

Програма «Підвищення рівня безпеки дорожнього руху на території Харківської області на період до 2023 року» (далі - Програма), яку було затверджено Рішенням IX сесії Харківської обласної ради VIII скликання від 21.12.2021 № 328-VIII розроблена Управлінням транспорту Харківської обласної державної адміністрації та розрахована для виконання в два етапи, протягом 2022 та 2023 років. Виконавцями Програми є структурні підрозділи обласної адміністрації.

 

2.    Мета програми та результати її досягнення.

Метою Програми є зниження рівня смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод, зниження ступеня тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод для учасників дорожнього руху та зменшення соціально-економічних втрат від дорожньо-транспортного травматизму, а також запровадження ефективної системи управління безпекою дорожнього руху для забезпечення захисту життя та здоров’я населення.

Ця Програма спрямована на визначення пріоритетів у сфері безпеки дорожнього руху, формування напрямів і способів їхнього досягнення, а також формування в усіх учасників правовідносин у сфері безпеки дорожнього руху розуміння важливості проблеми смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод, перспектив і орієнтирів для забезпечення належного стану безпеки дорожнього руху в Харківській області.

 

3.    Фінансування.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього 166 630,00 тис. грн, з них 132 000,00 тис. грн з державного бюджету та 34 630,00 тис. грн з обласного бюджету, але у зв’язку з введенням в дію Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами), протягом терміну дії фінансування заходів програми не здійснювалось.

 

4.    Виконання завдань і заходів.

В рамках програми, на постійній основі забезпечувалось проведення перевірок щодо дотримання вимог чинного законодавства у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху на автомобільних дорогах та вулично-дорожній мережі (далі - ВДМ). Зокрема, особлива увага приділялась питанню недопущення виконання дорожніх робіт без погодження або за відсутністю належного облаштування місць провадження робіт на дорогах та вулицях необхідними технічними засобами організації дорожнього руху, а також забезпечувалось своєчасне реагування на звернення громадян та повідомлення про утворення на проїзних частинах перешкод для дорожнього руху або його обмежень з подальшим вжиттям невідкладних заходів із відновлення безпечних для руху умов шляхом надання посильної допомоги водіям.

Протягом терміну дії Програми здійснювався контроль за безпекою дорожнього руху під час надання послуг з перевезення пасажирів чи вантажів, у тому числі небезпечних, додержання законодавства у зазначеній сфері, із розробленням і видачою в установленому порядку документів щодо погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.

Так, протягом терміну дії на постійній основі видавались дозволи на рух транспортних засобів, габаритні або вагові параметри яких перевищують нормативні; погоджувались маршрути руху дорожнього перевезення небезпечних вантажів.

Організовувалось супроводження транспортних засобів для безпечного перевезення негабаритних, великовагових та небезпечних вантажів, в тому числі міжобласних супроводжень. Також, здійснювалось супроводження автобусів з організованими групами дітей до місць оздоровлення та відпочинку і зворотному напрямку, зокрема під час екскурсій.

Також постійно бралась участь у прес-конференціях, круглих столах, нарадах (у тому числі он-лайн чи за допомогою інших сучасних методів і способів узгодження вирішення нагальних потреб) з представниками органів виконавчої влади, місцевого самоврядування щодо можливості створення безпечних умов для руху транспортних засобів і пішоходів вулицями та дорогами міст України. Особлива увага приділялась налагодженню співпраці з представниками Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, Державного підприємства «Дороги Харківщини», які відповідають за експлуатаційне утримання мережі автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць населених пунктів та залізничних переїздів.

Від початку повномасштабного військового вторгнення рф на територію України та зокрема Харківської області, значних пошкоджень зазнала дорожня інфраструктура, зокрема зруйновано 24 штучні споруди. Натомість, за допомогою залучених сил та засобів підрядних підприємств, досягнуто відновлення логістичного сполучення автомобільними дорогами державного значення в межах області включно з деокупованою територією, а саме:

-    поновлення горизонтальної дорожньої розмітки - 1632 км ліній;

-    встановлено та замінено дорожніх знаків - 385 шт.;

-    встановлено (відремонтовано) бар’єрного огородження – 24,1 км;

-  ліквідовано окремих дефектів дорожнього покриття - 162,3 тис. м2;

-    забезпечення видимості (вирубка порослі) – 25,01 км.

Крім того, незважаючи на активні бойові дії та значні руйнування транспортної інфраструктури області, було реалізовано заходи (впровадження автоматичної системи габаритно-вагового контролю (зважування у русі WIM):

-    «Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 0+200 - км 1+200 автомобільної дороги державного значення Р-51 Мерефа - Лозова - Павлоград», підрядник ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ» (введено в експлуатацію 09.06.2023 року);

-     «Влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 533+000 — км 534+860 автомобільної дороги державного значення М-03 Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону)», підрядник ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ» (введено в експлуатацію 24.02.2023 року).

Для забезпечення безпеки пішоходів в темний час доби проводяться роботи з відновлення функціонування зовнішнього автономного освітлення, а саме на дорогах:

-        М-03 Київ - Харків - Довжанський (на м. Ростов-на-Дону) на ділянці від с. Гонтів Яр до смт Пісочин;

-      Р-46 Харків - Охтирка на ділянці від смт Подвірки до м. Богодухів;

-     Р-51 Мерефа - Лозова - Павлоград на ділянці від с. Таранівка до с. Нова Іванівка;

-       Т-21-01 Мерефа - Зміїв на ділянці від с. Соколове до м. Зміїв.

Також виконувались роботи на 15 об’єктах автомобільних доріг, відновлено 75,4 км дорожнього покриття, відремонтовано 8 мостових споруд, на 14 мостових спорудах забезпечено тимчасовий проїзд, також виконано заплановані роботи з капітального ремонту ще на 5 мостових спорудах, 5 мостових споруд знаходяться на території, наближеній до зони бойових дій.

В межах експлуатаційного утримання автодоріг загального користування місцевого значення Харківської області, на автодорогах місцевого значення виконано роботи з відновлення дорожнього покриття (в тому числі в результаті зруйнованого внаслідок бойових дій), станом на цей час відновлено понад 100 000 м2 дорожнього покриття автомобільних доріг, нанесено 200,5 км розмітки, виконано роботи з прибирання техніки, сміття на дорогах та узбіччях, встановлено 43 дорожніх знаки.

Також виконувались заходи з підтримання безпеки дорожнього руху, в межах яких виконувались роботи з відновлення/нанесення дорожньої розмітки, розмітки пішохідних переходів, встановлення бар’єрного огородження, заміни/встановлення дорожніх знаків, напрямних стовпчиків, також забезпечувалось належне дотримання санітарного стану зупинок та автопавільйонів.

За результатами спільних, з відповідними підрозділами Національної поліції, щорічних весіннього та осіннього обстежень автодоріг приймались відповідні плани з забезпечення підтримування відповідності технічного стану доріг загального користування місцевого значення і технічних засобів для організації дорожнього руху вимогам безпеки та здійснювався нагляд за їх дотриманням.

Постійно здійснюється перевірки доріг в межах закладів освіти, шкіл, дитячих садків на їх відповідність схемам організації дорожнього руху.

Здійснювався контроль щодо виникнення місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, аварійно-небезпечних ділянок на автодорогах. Станом на цей час такі ділянки на місцевій мережі автодоріг відсутні.

Роботи на автомобільних дорогах місцевого значення виконувались після відповідних заходів з обстеження та розмінування території.

В межах компетенції, питання забезпечення безпеки дорожнього руху постійно відпрацьовуються з районними державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями при формуванні переліків об’єктів з реконструкції, будівництва, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності.

На виконання вимог Інструкції з улаштування та експлуатації залізничних переїздів, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 26 січня 2007 р. № 54, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 22 лютого 2007 р. за № 162/13429, спільно з представниками виробничих підрозділів регіональної філій «Південна залізниця» АТ «Українська залізниця» та представниками інших організацій і служб проводився огляд залізничних переїздів на предмет відповідності їх облаштування та експлуатації вимогам норм, правил та державних стандартів України. З огляду на вищезазначене, направлялися листи директору регіональної філії  «Південна залізниця» АТ «Українська залізниця» стосовно можливості вжиття заходів по заміні дорожніх знаків 1.29 «Одноколійна залізниця», 1.30 «Багатоколійна залізниця», 3.18 «Рух транспортних засобів, висота яких перевищує 4,5 м, заборонено» та 2.2 «Проїзд без зупинки заборонено», які мають пошкодження поверхонь або колориметричні та світловідбивальні властивості яких не відповідають вимогам державних стандартів, на залізничних переїздах регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Українська залізниця», де вищевказані недоліки відображено у актах комісійного обстеження. Також, висвітлювалась можливість надання відповідних доручень щодо нанесення ліній горизонтальної дорожньої розмітки 1.1 (Суцільна лінія) у межах залізничних переїздів без охорони по осі проїзної частини та між смугами попутного й зустрічного напрямків автомобільної дороги з удосконаленим покриттям від крайньої рейки, а також розмітку 1.12 (Стоп - лінія) – перед нерегульованими залізничними переїздами на відстані не менше 10 м від крайньої рейки шириною 0,4 м.

Виділені наступні напрямки діяльності щодо забезпечення безпеки дорожнього руху на залізничних переїздах, такі як формування разом із дистанціями колії планів заміни настилів залізничних переїздів на більш прогресивні типи; постійний контроль виконання поточних ремонтів з метою дотримання вимог стандартів, облаштування залізничних переїздів у населених пунктах тротуарами; оновлення переїзної документації (паспорти переїздів, схеми ОДР, інструкції з обслуговування); проведення роботи з власниками автомобільних доріг та вулиць або підприємствами, що здійснюють експлуатаційне утримання вказаних об’єктів, які перетинають залізничні переїзди, з метою контролю за дотриманням ними вимог стандартів у сфері БДР; взаємодія з органами державної влади та місцевого самоврядування щодо сприяння проведенню профілактичних заходів з населенням з метою роз’яснення правил поведінки при перетині залізничних колій; впровадження заходів по контролю за відновленням переїздів, які були пошкоджені (знищені) під час війни.

Також повідомляємо, що спільно з представниками місцевих органів виконавчої влади постійно організовувались та проводились комісійні обстеження вулично-дорожньої мережі населених пунктів та автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення в межах території обслуговування.

У ході практичного етапу проведення комісійного огляду працівниками поліції було виконано наступну роботу: зафіксовано стан покриття проїзних частин (наявність деформацій – ямковості, осідань, колійності тощо), узбіч, тротуарів, забезпечення видимості, технічних засобів організації дорожнього руху, технічний стан автопавільйонів та систем поверхневого водовідведення з наступним узагальненням інформації і вжиттям відповідних заходів реагування. В місцях розміщення кільцевих транспортних розв’язок та острівців безпеки перевірено наявність дорожньої розмітки, дорожніх знаків, вставок розмічальних дорожніх на відповідальність нормам і стандартам у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.

Приділена увага виявленню рекламних конструкцій та об’єктів дорожнього сервісу, що розміщені вздовж мережі автомобільних доріг загального користування та вулично-дорожньої мережі населених пунктів Харківської області без відповідних погоджень, а також виявленню самовільно встановлених технічних засобів організації дорожнього руху біля таких об’єктів. Здійснено перевірку наявності інформаційно-вказівних дорожніх знаків 5.76 «Автоматична відеофіксація порушень Правил дорожнього руху», а також наявності зовнішнього освітлення на ділянках доріг, де розміщені комплекси автоматичної фіксації Правил дорожнього руху.

Також, на ділянках розміщення об’єктів сервісу (насамперед автозаправних станцій) здійснено перевірку наявності перехідно-швидкісних смуг, а також заїздів та виїздів до них на відповідність їх вимогам Державних будівельних норм України, перевірено відповідність наявних технічних засобів організації дорожнього руху біля об’єктів сервісу схемам організації дорожнього руху. Проводилась перевірка відповідності наявних дорожніх знаків індивідуального проєктування вимогам пункту 7.4.4 Національного стандарту України ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування» щодо заборони розміщення на них зображень та написів, які містять рекламну інформацію.

В той же час на постійній основі, разом із власниками автомобільних доріг вживались заходи з метою удосконалення організації дорожнього руху та створення умов для комфортного пересування осіб з обмеженими можливостями.

Також зазначаємо, що причетні фахівці були залучені до проведення Глобального тижня безпеки дорожнього руху та з інших, пов’язаних із цим питань з урахуванням вимог правового режиму воєнного стану в період, за результатами якого проведено заходи щодо перевірки законності додержання вимог чинного законодавства в сфері пасажирських перевезень. Вживались заходи адміністративного впливу за порушення вимог законодавства по цьому напрямку. Впроваджено заходи з ліквідації виявлених недоліків в експлуатаційному утриманні вулично-шляхової мережі автомобільних доріг загального користування та вулиць населених пунктів.

За період дії програми було досягнуто наступних показників – за дванадцять місяців 2023 року на вулично-дорожній мережі Харківської області зареєстровано 6265 дорожньо-транспортних пригод (далі – ДТП), що на 37,2% більше ніж за аналогічний період минулого року (2022 рік – 4565 ДТП), що обумовлено зменшенням кількості транспортних засобів у 2022 році на дорогах Харківщини. Максимальна кількість ДТП по області за звітний період за останні п’ять років сталася у 2021 році − 12477 автопригод. Протягом грудня 2023 року зареєстровано 628 автопригод, що складає 10,02% від загальної кількості ДТП у поточному році. Лідером за кількістю ДТП у поточному році став грудень 2023 - 628 ДТП, тобто 10,02% від загальної кількості автопригод. Відповідно до даних підсистеми «ДТП» інформаційно-телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції України» (далі – ІТС ІПНП) найбільше людей загинуло внаслідок ДТП:

-                на місці пригоди – 84,97% від загальної кількості загиблих, або 164 особи;

-                по дорозі в лікарню – 9,33% від загальної кількості загиблих, тобто 18 осіб;

-                у лікарні протягом 30 діб – 5,70% від загальної кількості загиблих, або 11 осіб.

Кількість ДТП з загиблими та/або травмованими за звітний місяць 2023 року склала 119 автопригод, що складає 8,49% від загальної кількості ДТП. Піком вищезгаданого показника став серпень 2023 - 148 ДТП, що є 10,56% від усіх пригод з загиблими та/або травмованими за поточний рік. Кількість осіб, які загинули внаслідок ДТП за грудень 2023 склала 25 осіб, тобто 12,95% від загальної кількості загиблих за звітний період. Найбільшим за показником загиблих осіб за поточний рік став грудень 2023, у вищезгаданому місяці загинуло 25 осіб, що складає 12,95% від загальнорічної кількості. У порівнянні  з листопадом показниками аварійності за грудень місяць спостерігається тенденція до зменшення ряду показників аварійності, так загальна кількість автопригод збільшилась на не значне значення 5,55%, а кількість ДТП з загиблими та/або травмованими зменшилась на -1,65%. За результатами вказаних ДТП з загиблими та/або травмованими збільшилась кількість загиблих у +2,3р. Разом з тим, в порівнянні з листопадом в ДТП травмувалось на -12,57% менше осіб.  В порівнянні з показниками аварійності аналогічного періоду минулого року спостерігається абсолютно негативна тенденція. Так кількість ДТП з травмованими та/або загиблими збільшилась на 59,32%, кількість загиблих внаслідок ДТП збільшилась на 23,72%, а кількість травмованих внаслідок ДТП  збільшилась в 74,29% відповідно, одночасно, загальна кількість ДТП збільшилась на 37,24%. Поширеними видами автопригод залишається зіткнення (57,88%), наїзд на транспортний засіб, що стоїть (13,14%), наїзд на перешкоду (16,87%), що загалом складає 87,89% від усіх ДТП.

Значна кількість ДТП з загиблими та/або травмованими трапляється за наступними видами  автопригод:

- наїзд на пішохода (27,46%);

- зіткнення (45,86%);

- наїзд на перешкоду (13,91%).

Найбільше люди гинуть при наступних видах автопригод:

- наїзд на пішохода (33,68%);

- зіткнення (30,57%);

- перекидання ТЗ (14,51%).

Відносно травматизму найбільш значущими є:

- зіткнення (55,00%);

- наїзд на пішохода (19,72%);

- наїзд на перешкоду (13,88%).

Основними причинами автопригод, які були скоєні протягом звітного року, від всіх причин скоєння автопригод є: порушення правил маневрування – 1707 (27,25%) від усіх причин виникнення ДТП, а також перевищення безпечної швидкості руху – 2449 (39,09%), недодержання дистанції – 653 (10,42%) випадки, порушення правил проїзду перехресть – 695 (11,09%), керування транспортним засобом у нетверезому стані – 208 (3,32%). За період січня-грудня 2023 року відповідно до ІТС ІПНП на території Харківської області зареєстровано 225 ДТП за участю дітей, з них – 172 випадків ДТП з загиблими та/або травмованими, в яких 204 дитини було травмовано та 5 загинуло. За перші дванадцять місяців 2023 року в порівнянні з показниками попереднього року кількість ДТП з загиблими та/або травмованими за участю дітей збільшилась у +2,4р., кількість травмованих в них неповнолітніх збільшилась у +2,8р., а кількість загиблих дітей залишилась незмінною, загальна кількість автопригод за участю неповнолітніх також збільшилась у +2,3р., тобто з 96 до 225. Разом з тим, в порівнянні з показниками аварійності аналогічного періоду минулого року, як згадувалось раніше, спостерігається негативна тенденція. За всіма показниками спостерігається курс до їх збільшення, так загальна кількість ДТП збільшилась на 37,2%, кількість ДТП з загиблими та/або травмованими збільшилась на 59,3%, кількість загиблих зазнала збільшення на 23,7%, а кількість травмованих в автопригодах збільшилась на 74,3%.

На підставі планів-графіків, затверджених Департаментом науки і освіти обласної військової адміністрації та Департаментом освіти Харківської міської ради, на регулярній основі представниками управління проводяться онлайн  заняття з учнями закладів загальної середньої освіти міста Харкова та Харківської області, де особливу увагу приділяється дотриманню правил дорожнього руху.

Організовувались та проводились етапи Тижнів безпеки дорожнього руху. Так, проведені конкурси, вікторини та додаткові практичні навчання правилам дорожнього руху. Додатково проводились онлайн заняття в закладах освіти міста. Також в рамках Тижня безпеки дорожнього руху Харківські патрульні долучалися до Загальнонаціональної акції «Здай кров - врятуй життя!», здійснювались виїзди до Управління поліції охорони в Харківській області, територіального управління Служби судової охорони у Харківській області, де для особового складу проведено лекції на тему роз’яснення норм чинного законодавства та дотримання правил дорожнього руху.

З метою поліпшення роботи із запобігання учнівському дорожньо- транспортному травматизму, формуванню навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах, удосконалення і узагальнення знань з безпеки дорожнього руху, правил пішоходів у закладах освіти в режимі онлайн проводились тематичні лекційні та тренінги з питань безпечної поведінки на дорогах, дотримання правил дорожнього руху та відповідальності за порушення законодавства у зазначеній сфері, використання пішоходами та велосипедистами світлових засобів за темами: «Безпека на транспорті в умовах воєнного стану в Україні», «Дорожня розмітка. Правила пішоходів», «Безпека поведінки дітей на дорозі», «Я - пішохід. Правила користування громадським транспортом», «Світлофор - твій помічник», «Реалізація та розвиток публічної політики у сфері безпеки дорожнього руху під час війни та у повоєнний період», «Що робити на місці ДТП, надання першої домедичної допомоги».

У закладах загальної середньої освіти оформлені тематичні книжкові виставки, виставки малюнків, стіннівок з безпеки дорожнього руху за темами: «Ми учасники дорожнього руху», «Безпека руху - це життя», «Щасливому дитинству - безпечні дороги», «Безпечне місто».

На постійній основі забезпечується висвітлення інформації щодо безпечної поведінки учасників дорожнього руху на офіційному веб-сайті та на офіційній сторінці Харківської обласної військової адміністрації в соціальній мережі Facebook, а також на офіційних веб-ресурсах районних військових адміністрацій Харківської області.

Крім того, інформацію розповсюджено в провідних ЗМІ та на сайтах загальноукраїнських ЗМІ.

На постійній основі особовим складом відділу зв’язків з громадськістю патрульної поліції відвідуються автошколи міста, де під час занять надаються поради щодо надання першої домедичної допомоги особам, які потрапили в ДТП. Особливу увагу приділено акцентуванню уваги на проблемі забезпечення захисту життя та здоров’я дітей в процесі дорожнього руху, поліпшення засвоєння дітьми норм безпечної поведінки. Також проведено профілактичну роботу щодо унеможливлення (недопущення) керування транспортним засобом у стані алкогольного сп’яніння з виконанням завдань та вправ у окулярах «Drunk Busters googles».

Для вирішення питань та подальшого поліпшення ситуації КНП ХОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» постійно надає і надаватиме методологічну підтримку функціонуючим у складі багатопрофільних лікарень відділенням екстреної (невідкладної) медичної допомоги, в яких у цілодобовому режимі забезпечується надання екстреної медичної допомоги пацієнтам, доставленим бригадами екстреної (швидкої) медичної допомоги або іншими способами, та пацієнтам, які звертаються за отриманням такої допомоги чи іншої невідкладної медичної допомоги особисто, у тому числі і внаслідок дорожньо-транспортних пригод. З метою виконання державного нормативу прибуття бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги до місця виклику при різних погодних умовах  КНП ХОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» постійно проводить аналіз роботи мережі пунктів постійного і тимчасового базування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги на базі об’єктів інфраструктури та громадських будівель на територіях адміністративних одиниць та місцевих рад Харківської області. Визначено розташування 190 місць базування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги, у число яких входить 24 відділень екстреної невідкладної медичної допомоги, 53 пункти постійного базування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги та 113 пунктів тимчасового базування  бригад екстреної (швидкої) медичної. Радіус дії відділень екстреної невідкладної медичної допомоги, пунктів постійного базування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги та  пунктів тимчасового базування  бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги дозволяють своєчасно прибувати на обслуговування екстрених викликів, у тому числі – на дорожньо-транспортні пригоди. Радіус дії відділень екстреної невідкладної медичної допомоги, пунктів постійного базування бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги та  пунктів тимчасового базування  бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги у 10-20 км дозволяють своєчасно прибувати на обслуговування екстрених викликів у міських умовах та умовах сільської місцевості.

Для забезпечення швидкого реагування та оперативного надання екстреної медичної допомоги особам, постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах, бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги КНП ХОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» постійно перебувають в «режимі оперативного очікування» у місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод, а також поблизу аварійно-небезпечних ділянок автошляхів.

Для здійснення заходів та управління наслідками дорожньо-транспортних пригод та надання медичної допомоги КНП ХОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» має в наявності 50 спеціалізованих транспортних засобів екстреної медичної допомоги типу «С» та за нормативним оснащенням центрів екстреної медичної допомоги потребує ще 26 спеціалізованих транспортних засобів екстреної медичної допомоги типу «С».

Навчально-тренувальний відділ КНП ХОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» для підготовки немедичних працівників – осіб, які зобов’язані надавати домедичну допомогу людині у невідкладному стані, повністю забезпечений необхідними приміщеннями, тренажерами і обладнанням для моделювання та відпрацювання навичок надання домедичної, екстреної медичної та реанімаційної допомоги хворим і потерпілим, у тому числі – внаслідок дорожньо-транспортних пригод.

 

5.    Оцінка ефективності виконання Програми.

У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України та обмеженими через це можливостями обласного бюджету, фінансування заходів Програми не відбувалось. Враховуючи відсутність фінансування, діяльність була спрямована на реалізацію заходів Програми, які не потребують фінансування

Проведена робота в рамках регіональної Програма підвищення рівня безпеки дорожнього руху на території Харківської області на період до 2023 року, яку було затверджено Рішенням IX сесії Харківської обласної ради VIII скликання від 21.12.2021 № 328-VIII, сприяла зниженню рівня смертності внаслідок дорожньо-транспортних пригод, зниженню ступеня тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод для учасників дорожнього руху та зменшення соціально-економічних втрат від дорожньо-транспортного травматизму.

 

 

Голова комісії з припинення

Управління транспорту

Харківської обласної

військової адміністрації                                                              Ірина КОНОВАЛОВА

 

 

 

Дмитро Живолуп 096 528 59 53