ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення обласної ради
від 10 квітня 2024 року № 834-VIII
(XXII сесія VIII скликання)
ПОРЯДОК
використання коштів обласного бюджету на виплату
щомісячної адресної грошової допомоги
дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України
1. Виплату щомісячної адресної грошової допомоги дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України передбачено у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 підрозділу 2. «Надання додаткових гарантій у сфері соціального захисту захисникам і захисницям України» розділу 8. «Завдання та заходи комплексної Програми підтримки захисників і захисниць України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024 – 2028 роки» комплексної Програми підтримки захисників і захисниць України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024 – 2028 роки (зі змінами).
2. Цей Порядок визначає механізм виплати щомісячної адресної грошової допомоги дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які були зареєстровані на момент смерті у Харківській області (крім м. Харкова), у розмірі 8000 грн до досягнення дитиною 18 років (далі – щомісячна допомога).
3. Щомісячна допомога надається у межах асигнувань, передбачених в обласному бюджеті на виконання комплексної Програми підтримки захисників і захисниць України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024 – 2028 роки (зі змінами).
4. Виплата щомісячної допомоги здійснюється з місяця подання заяви.
5. Для виплати щомісячної допомоги заявник звертається до виконавчого органу сільської, селищної, міської рад територіальних громад або самостійних структурних підрозділів з питань соціального захисту населення виконавчих органів сільських, селищних, міських рад територіальних громад (у разі їхнього утворення) за місцем реєстрації на момент смерті загиблого (померлого) захисника чи захисниці України із особистою заявою та засвідченими в установленому чинним законодавством порядку копіями таких документів:
заяви законного представника дитини або дитини, яка досягла 14 років;
паспорта громадянина України (всіх заповнених сторінок) заявника (при наданні копії ID-паспорта (лицьового та зворотного боку);
свідоцтва про народження дитини;
посвідчення члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України;
рішення органу опіки та піклування (за необхідності);
довідки про відкриття поточного рахунку в Уповноваженому банку (Уповноваженими банками є банки, визначені переможцями конкурсу на право виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ через поточні рахунки відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 року № 1231, (далі – Уповноважений банк).
6. Заява та зазначені у п. 5 Порядку документи подаються в паперовій чи, за технічної можливості, в електронній формі.
7. Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад територіальних громад формують та затверджують списки загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які на момент смерті були зареєстровані на території громади.
8. Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад територіальних громад або самостійні структурні підрозділи з питань соціального захисту населення виконавчих органів сільських, селищних, міських рад територіальних громад (у разі їхнього утворення) передають до Обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат особову справу із заявою та пакетом документів, що визначені цим Порядком.
9. Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової) адміністрації забезпечує фінансування Обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат для виплати щомісячної допомоги, визначеної цим Порядком, відповідно до Кошторису витрат на виконання комплексної Програми підтримки захисників і захисниць України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024 – 2028 роки (зі змінами), затвердженого на відповідний рік.
10. Виплата щомісячної допомоги припиняється у разі смерті дитини або законного представника дитини (до моменту призначення іншого законного представника) з місяця, наступного за місяцем настання смерті дитини або законного представника дитини. Після призначення іншого законного представника дитини виплати поновлюється з місяця її припинення.
11. Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат:
- забезпечує оформлення виплатних документів;
- здійснює перерахування коштів на поточний рахунок заявника, відкритого в Уповноваженому банку;
- щоквартально інформує профільні постійні комісії обласної ради з питань соціальної політики, співпраці з інститутами громадянського суспільства соціального спрямування та у справах учасників АТО/ООС та з питань бюджету про використання відповідних коштів обласного бюджету та кількість отримувачів адресної матеріальної допомоги.
Складання та подання фінансової звітності про використання бюджетних коштів здійснюється в установленому законодавством порядку.
Керуючий справами
виконавчого апарату
обласної ради Оксана МАЛИШЕВА