ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

 

ХХІІІ сесія VІІI скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Проєкт

 

 

 

 

Від _____________ 2024 року                                                            ____-VIII

 

 

 

Про утворення тимчасової контрольної  комісії Харківської обласної  ради з питань дотримання прав дітей на освітні, медичні, соціальні та інші послуги в умовах воєнного стану на території Харківської області

 

 

 

Відповідно до статей 43, 44, 48 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 66-68 Регламенту Харківської обласної ради VIII скликання, затвердженого рішенням обласної ради від 11 березня 2021 року  № 50-VIII (зі змінами), обласна рада

 

В И Р І Ш И Л А :

 

1. Утворити тимчасову контрольну комісію Харківської обласної ради з питань дотримання прав дітей на освітні, медичні, соціальні та інші послуги в умовах воєнного стану на території Харківської області (далі – Комісія).

 

2. Визначити, що кількісний склад Комісії – 7 депутатів Харківської обласної ради.

 

3. Обрати:

головою Комісії депутата обласної ради ДЕЙНЕКУ Руслана Сергійовича (фракція партії «СЛУГА НАРОДУ»);

заступником голови Комісії депутата обласної ради РОТАЧ Світлану Олександрівну  (фракція партії «БЛОК КЕРНЕСА-УСПІШНИЙ ХАРКІВ!»);

секретарем Комісії депутата обласної ради РОЙТБЛАТ Аллу Борисівну (фракція партії «ЄВРОПЕЙСЬКА СОЛІДАРНІСТЬ»);

 

 

 

членами Комісії таких депутатів обласної ради:

 

 

ГУРОВУ

Капіталіну Дмитрівну

-

фракція партії «БЛОК КЕРНЕСА УСПІШНИЙ ХАРКІВ!»

 

ЗАХАРЧЕНКА

Ігоря Григоровича

-

фракція партії «СЛУГА НАРОДУ»

 

КОРОБКО

Тетяну Юріївну

-

депутатська група «ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ»

 

ПЛОТНІК

Наталію Анатоліївну

-

фракція партії «БЛОК СВІТЛИЧНОЇ «РАЗОМ!».

 

4. Мета створення Комісії – вивчення питань щодо дотримання прав дітей на освітні, медичні, соціальні та інші послуги, перевірка якості надання зазначених послуг в умовах воєнного стану закладами та установами, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області (далі – заклади та установи обласної ради), зокрема тих, що перебувають в евакуації або потребують евакуації, та внесення пропозицій щодо підвищення ефективності їхньої роботи.

 

5. Завданнями Комісії визначити:

- моніторинг  ефективності діяльності закладів та установ обласної ради, стану їхнього забезпечення та функціонування в умовах воєнного стану;

- аналіз ситуації щодо задоволення потреб дітей дошкільного віку, учнів (вихованців) закладів та установ обласної ради (в тому числі дітей з особливими освітніми потребами) в здобутті освіти в умовах дії правового режиму воєнного стану;

- вивчення питання наявності (необхідності створення або відновлення) матеріально-технічної бази закладів та установ обласної ради  для організації надання освітніх, медичних, соціальних та інших послуг та контроль за ефективністю використання;

- вивчення питання фінансового та кадрового забезпечення закладів та установ обласної ради;

- аналіз діяльності, стану фінансування та матеріально-технічного забезпечення переміщених закладів та установ обласної ради, зокрема: КЗ «ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ТА СІМЕЙ “ГАРМОНІЯ”» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ та КЗ «ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ДІТЕЙ ТА СІМЕЙ ”НАДІЯ”»;

- вивчення та перевірка виконання делегованих повноважень в організації надання освітніх, медичних, соціальних та інших послуг, які надаються  закладами та установами обласної ради;

- вивчення стану надання закладами та установами обласної ради реабілітаційних послуг та стану охоплення дітей паліативною допомогою;

- надання пропозицій щодо необхідності розробки та вдосконалення відповідних обласних програм;

- встановлення обставин, збирання та узагальнення інформації, пов’язаної з питаннями, для контролю яких утворено Комісію.  

 

6. Комісія працює в режимі закритих засідань. Може прийняти рішення про проведення відкритого засідання.

 

7. Депутати ради, які входять до персонального складу Комісії, та особи, залучені до участі в її роботі, а також запрошені і присутні на засіданні, не повинні розголошувати інформацію, що стала їм відома у зв’язку з її роботою.

Члени Комісії та кожна особа, яка залучається до її роботи, попереджаються та надають письмове зобов’язання про нерозголошення отриманої інформації, хід роботи Комісії, прийняті рішення тощо.

Члени Комісії утримуються від висвітлення будь-якої  інформації щодо роботи Комісії  до офіційного оприлюднення  результатів  роботи Комісії.

 

8. Засідання Комісії вважається правоможним за умови участі в ньому більшості від загального складу її членів.

Рішення, рекомендації та висновки Комісії з питань, віднесених до її компетенції, вважаються прийнятими, якщо за них проголосувала більшість від загального складу Комісії.

 

Роботу Комісії організовує голова Комісії, а у випадку його відсутності – заступник або секретар Комісії.

Голова Комісії: 

-    головує на засіданні та веде засідання; 

-    підписує пропозиції, висновки і рекомендації, ухвалені Комісією, протоколи засідань Комісії, інформаційні запити та звернення, інші документи, що відносяться до сфери повноважень Комісії.

 

9. Секретар Комісії:

- забезпечує інформування членів Комісії про час і місце проведення засідання Комісії та його порядок денний;

- запрошує (у разі потреби) фахівців для участі у роботі Комісії;

- веде протоколи засідань Комісії, підписує протоколи засідань Комісії; організовує підготовку засідань та інших заходів, що проводяться Комісією.

 

10. Члени Комісії:

-    беруть участь у роботі Комісії, в обговоренні висновків, рекомендацій, звернень, запитів тощо, у прийнятті їх чи схваленні; можуть вносити пропозиції щодо питань до порядку денного засідань Комісії, які належать до сфери її повноважень;

-    виконують доручення голови та  висновки і рекомендації, прийняті Комісією;

-    зобов’язані дотримуватися порядку на засіданнях Комісії.

 

11. Завершення роботи Комісії оформлюється відповідним рішенням Комісії, яким затверджується звіт Комісії, де зазначаються:

-    реквізити рішення обласної ради про її утворення;

-    мета утворення Комісії;

-    завдання Комісії;

-    фактичні матеріали, що стосуються питань, які були розглянуті Комісією, та результати їхнього розгляду;

-    висновки та рекомендації Комісії;

-    окрема думка члена Комісії (за наявності).

 

12. Термін надання звіту тимчасової контрольної комісії про виконану роботу не має перевищувати три місяці з дня утворення Комісії.

 

13. Після обговорення звіту Комісії у відповідних постійних комісіях ради та на пленарному засіданні сесії, рада приймає рішення щодо завершення роботи такої Комісії або її продовження і визначає для цього термін її діяльності.

 

14. Повноваження Комісії вважаються припиненими у разі прийняття радою остаточного рішення щодо результатів роботи Комісії або припинення повноважень ради.

 

15. За потреби до роботи Комісії можуть долучатися інші депутати обласної ради, представники правоохоронних та контролюючих органів, громадськості, експерти, представники Харківської обласної військової адміністрації та інші особи (за їхньою згодою).

 

16. Рекомендувати органам державної влади та органам місцевого самоврядування, їхнім посадовим особам, юридичним особам усіх форм власності та громадським організаціям у межах встановлених законодавством повноважень сприяти роботі Комісії, надавати їй інформацію та документи, необхідні для виконання покладених на Комісію завдань.

 

17. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії обласної ради: з питань антикорупційної та регуляторної політики, законності, боротьби зі злочинністю, регламенту та місцевого самоврядування; з питань науки, освіти та духовності; з питань соціальної політики, співпраці
з інститутами громадянського суспільства соціального спрямування
та у справах АТО/ООС.

 

 

 

Голова обласної ради                                           Тетяна ЄГОРОВА-ЛУЦЕНКО