ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проєкту рішення обласної ради

 

«Про оптимізацію фтизіопульмологічної служби Харківської області».

 

 

Розробник проєкту рішення: Департамент охорони здоров’я Харківської обласної військової адміністрації. Проєкт рішення є актом індивідуальної дії.

 

Мета: підвищення рівня медичного обслуговування населення, розширення можливостей щодо його доступності та якості, ефективного використання кадрового потенціалу, підвищення економічної ефективності використання активів.

 

1. Підстава розроблення проєкту рішення.

Законом України «Про подолання туберкульозу в України» передбачено створення регіонального фтизіатричного центру, що функціонує в організаційно-правовій формі комунального некомерційного підприємства, такий центр координує надання протитуберкульозної медичної допомоги населенню відповідного регіону та забезпечує надання медичних послуг з діагностики та лікування дорослих і дітей із туберкульозом в амбулаторних та стаціонарних умовах за договором про медичне обслуговування населення.

2. Обґрунтування необхідності прийняття рішення.

Прийняття рішення дозволить продовжити створення та функціонування єдиної системи протитуберкульозної медичної допомоги населенню Харківської області.

 

3. Суть проєкту рішення.

Перейменування КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР № 1» (код ЄДРПОУ 02002760) на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР» та створення єдиного регіонального фтизіатричного центру на території Харківської області.

 

4. Правові аспекти.

Закони України «Про подолання туберкульозу в Україні», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Основи законодавства України про охорону здоров’я», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я», Цивільний кодекс України, Господарський кодекс України, постанова Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 № 208 «Деякі питання удосконалення системи охорони здоров’я».

 

5. Фінансово-економічне обґрунтування.

Реалізація рішення не потребує додаткових фінансових видатків місцевих бюджетів.

 

6. Позиція заінтересованих осіб/органів/сторін.

Проєкт рішення не потребує письмового погодження із заінтересованими органами.

 

7. Громадське обговорення.

Проєкт рішення не потребує проведення громадського обговорення.

 

8. Запобігання корупції.

У проєкті рішення відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень або правопорушень, пов’язаних з корупцією.

 

9. Прогноз результатів.

Cтворення спроможної мережі закладів охорони здоров’я, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, з одночасним збереженням достатнього рівня доступності надання медичної допомоги, її обсягів та якості.

 

 

В.о. директора Департаменту

охорони здоров’я Харківської

обласної військової

адміністрації                                                                             Тетяна ДЕМЕНКО