Додаток
до Порядку визначення та нагородження переможців обласного конкурсу «Вища школа Харківщини – кращі імена» (пункт 1 розділу ІІІ)
Перелік показників, за якими здійснюється оцінювання претендентів
№ з\п |
Критерії |
Кількість балів (на 1 од.) |
Критерій І. Наукова діяльність |
||
1.1. |
Індекс цитувань претендента |
|
Індекс цитувань: Scopus Web of Science Google Scholar |
h-index*10 h-index*10 h-index*2,5 |
|
1.2. |
Керівництво та участь у виконанні науково-дослідної та творчої роботи |
|
Керівник наукового проєкту у співпраці з науковими інституціями |
10 |
|
Виконавець наукового проєкту у співпраці з науковими інституціями |
5 |
|
Керівник (співкерівник) проєкту, який співфінансується донорськими організаціями |
10 |
|
Виконавець проєкту, який співфінансується донорськими організаціями |
5 |
|
Отримання охоронних документів на об’єкти права інтелектуальної власності: міжнародний патент патенти України на винахід, промисловий зразок, корисну модель авторське свідоцтво |
10
5 2 |
|
Наукове консультування підприємств, установ, організацій (за останні 3 роки) |
5 |
|
1.3. |
Участь у симпозіумах, семінарах, конференціях тощо |
|
Виступ на пленарному засіданні науково-практичної конференції, симпозіумі, семінарі тощо |
2 |
|
Організація проведення всеукраїнських конференцій, симпозіумів, вебінарів, онлайн-курсів, майстер-класів тощо |
2 |
|
|
Організація проведення міжнародних конференцій, симпозіумів, вебінарів, онлайн-курсів, майстер-класів тощо |
2 |
Персональна виставка, сольний концерт |
5 |
|
Особиста участь у міських/обласних спортивних змаганнях |
5 |
|
Робота у складі журі олімпіад, наукових, творчих, мистецьких конкурсів та спортивних змагань |
2 |
|
1.4. |
Редакційна діяльність |
|
Членство у редакційних радах закордонних та виданнях України, що входять у категорію «А» |
5 |
|
Членство у редакційних колегіях наукових видань України, що входять у категорію «Б» |
2 |
|
Головний редактор наукового фахового видання, що входить у категорію «Б» |
2 |
|
Критерій ІІ. Освітня діяльність |
||
2. |
Гарант освітньої програми |
5 |
Член проєктної групи розробників освітньої програми |
2 |
|
Розробка програмного забезпечення та впровадження в освітній процес: віртуальних лабораторних робіт, мультимедійних посібників, інтерактивних навчальних програм і комплексів тощо |
2 |
|
Розробка віртуальних навчальних курсів |
1 |
|
Проведення інтерактивних майстер класів, лекцій та вібінарів у теле-, радіопроєктах та мережі інтернет за професійної або наукової тематики |
2 |
|
Видання іноземними мовами: підручників, навчально-методичних матеріалів, навчальних планів, освітньо-професійних програм тощо |
2 |
|
Упровадження дуальної форми здобуття освіти |
2 |
|
Критерій ІІІ. Міжнародна діяльність |
||
3. |
Підвищення кваліфікації (отримання сертифіката про проходження курсів на міжнародних онлайн платформах дистанційної освіти мінімальним обсягом 6 кредитів) |
5 |
Проведення відкритих лекцій (у тому числі на онлайн платформах) у межах співпраці з іншими закладами вищої освіти для здобувачів вищої освіти |
1 |
|
|
Отримання міжнародних грантів та участь у міжнародних проєктах, у тому числі Erasmus+ керівник відповідальний виконавець виконавець |
10 5 2 |
Критерій IV. Керівництво науково-дослідною, творчою та спортивною роботою здобувачів освіти |
||
4. |
Керівництво науковою школою |
1 |
Керівництво постійно діючим науковим студентським гуртком |
2 |
|
Підготовка переможців та призерів (лауреатів) міжнародних культурно-мистецьких проєктів, внесених до відповідних міжнародних реєстрів, визнаних Міністерством культури та інформаційної політики |
5 |
|
Підготовка переможців та призерів (лауреатів) культурно-мистецьких проєктів |
2 |
|
Підготовка призерів універсіад, Всеукраїнських студентських олімпіад, студентських ліг, Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт тощо |
5 |
|
Підготовка учасників універсіад, Всеукраїнських студентських олімпіад з навчальних предметів Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей тощо |
2 |
|
Керівництво студентськими гуртками за інтересами |
2 |
|
Організація і проведення сезонних шкіл для школярів, проведення майстер-класів за фахом |
2 |
|
Підготовка учасників міських/обласних спортивних змагань |
2 |
|
Підготовка призерів міських/обласних спортивних змагань |
5 |
|
Підготовка призерів Олімпійських, Паралімпійських, Всесвітніх та Всеукраїнських універсіад, чемпіонатів світу, Європи, України, Європейських ігор, етапів Кубків світу та Європи з видів спорту, визнаних в Україні |
10 |
|
Підготовка призерів мистецьких конкурсів, фестивалів |
5 |
|
Підготовка здобувачів освіти до участі у мистецьких конкурсах, фестивалях тощо |
2 |
|
|
Підготовка здобувачів освіти до виконання ними кваліфікаційних норм та вимог до відповідного виду спорту для присвоєння відповідних спортивних розрядів |
5 |
Критерій V. Організаційна та виховна робота |
||
5. |
Організація та проведення моніторингових досліджень з якості освіти |
2 |
Виконання обов’язків керівника науковими центрами та кластерами |
2 |
|
Виконання обов’язків заступника декана |
1 |
|
Виконання обов’язків відповідального за профорієнтаційну роботу |
2 |
|
Виконання обов’язків відповідального за вебсторінку закладу освіти (відділу, кафедри) |
2 |
|
Робота у складі науково-методичних комісій Міністерства освіти і науки України, Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України, експертних радах та інших комісіях Міністерства освіти і науки України |
2 |
|
Робота у складі профспілкової організації закладу освіти |
1 |
|
Куратор академічної групи |
1 |
|
Наявність нагород та відзнак за національно-патріотичне виховання студентської молоді |
2 |
|
Критерій VI. Бібліотека закладу освіти – сучасний інформаційний простір |
||
6. |
Підвищення рівня професійної майстерності керівника бібліотеки закладу освіти |
5 |
Участь бібліотеки закладу освіти у методичних об’єднаннях бібліотек |
5 |
|
Функціонування у бібліотеці закладу освіти віртуальної довідкової служби |
5 |
|
Здійснення постійного моніторингу наукових профілів науково-педагогічних працівників закладу освіти |
2 |
|
Наявність офіційної вебсторінки бібліотеки |
2 |
|
Організація і проведення у дистанційному режимі культурно-просвітницької роботи |
2 |
|
Організація і проведення онлайн виставок, лекцій, бібліотечних занять (читацькі конференції, літературні диспути, круглі столи тощо) |
5 |
|
|
Проведення онлайн заходів з національно-патріотичного виховання студентської молоді |
2 |
|
Участь у заходах з підвищення професійної компетенції бібліотечних фахівців (семінари, конференції тощо) |
5 |
Критерій VII. Гуртожиток закладу освіти – безпечний та комфортний простір |
||
7. |
Забезпечення високого рівня умов проживання мешканців гуртожитку |
у межах від 1 до 5 |
Удосконалення процесу поселення мешканців до гуртожитку |
у межах від 1 до 5 |
|
Здійснення заходів благоустрою території при гуртожитку |
у межах від 1 до 5 |
|
Забезпечення у гуртожитку умов безбар’єрності для проживання осіб з особливими потребами |
у межах від 1 до 5 |
|
Стратегічне і поточне планування заходів щодо ефективного забезпечення потреб для комфортного проживання та активного відпочинку мешканців гуртожитку |
у межах від 1 до 5 |
|
Забезпечення проведення соціально-культурних заходів у гуртожитку |
2 |
|
Забезпечення проведення навчально-виховних заходів у гуртожитку |
2 |
|
Створення належних умов для високопродуктивної праці співробітників гуртожитку, дотримання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування |
у межах від 1 до 5 |
|
Оперативність у реагуванні на запити мешканців гуртожитку |
у межах від 1 до 5 |
|
Наявність груп у месенджерах для підтримки постійної комунікації мешканців гуртожитку із співробітниками |
1 |
|
Інформування на офіційному вебсайті закладу вищої освіти про місцезнаходження гуртожитку/гуртожитків, контактні телефони, режим роботи, правила внутрішнього розпорядку тощо |
1 |
|
Здійснення загальної координації діяльності з утворення місць тимчасового проживання та забезпечення необхідних вимог для життєзабезпечення внутрішньо переміщених осіб |
у межах від 1 до 5 |
|
Критерій VIII. Шляхетний приклад патріотизму та служіння народу України |
||
8. |
Наявність нагород за участь у волонтерській діяльності та активну громадську позицію |
20 |
Здійснення волонтерської діяльності |
у межах від 1 до 10 |
|
Волонтерська робота в освітній діяльності (за власним бажанням на безоплатній основі) |
у межах від 1 до 10 |
|
Залучення здобувачів освіти закладу до спільної волонтерської та громадської діяльності |
у межах від 1 до 10 |
|
Формування у здобувачів освіти національної свідомості та патріотизму |
у межах від 1 до 10 |
|
Наявність нагород та відзнак за національно-патріотичне виховання студентської молоді |
10 |
_________________________________________________________