ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ

СТАТУТУ  КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «КРАСНОГРАДСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Чинна редакція

Нова редакція

РОЗДІЛ І

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.8. Юридична адреса Коледжу: Україна, 63304, Харківська область, м. Красноград, вул. Лермонтова, 43.

1.8. Місцезнаходження Коледжу: Україна, 63304 Харківська область, місто Красноград, вулиця Дмитра Лінського, будинок 43.

РОЗДІЛ ІІІ

СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ КОЛЕДЖУ

3.3.        Структурними підрозділами Коледжу є:

    навчально-методичний підрозділ;

3.3.        Структурними підрозділами Коледжу є нова редакція:

    навчально-методичний кабінет;

3.3.1. Відділення - це структурний підрозділ Коледжу, що об’єднує навчальні групи, у яких навчаються не менше 150 здобувачів фахової передвищої освіти. Відділення створюється рішенням директора Коледжу.

Керівництво відділенням здійснює завідувач. Завідувач відділенням призначається на посаду директором Коледжу з числа педагогічних працівників, які мають вищу медичну або педагогічну освіту і досвід навчально-методичної роботи.

Завідувач відділенням забезпечує організацію навчально-виховного процесу, виконання навчальних планів і програм, здійснює контроль за якістю викладання та засвоєння навчальних дисциплін, навчально-методичною діяльністю викладачів і несе повну відповідальність за результати роботи відділення.

3.3.1. Відділення - це структурний підрозділ Коледжу, що об’єднує навчальні групи з однієї або кількох спеціальностей, у яких навчаються не менше 150 здобувачів фахової передвищої освіти. Відділення створюється рішенням директора Коледжу.

Керівництво відділенням здійснює завідувач. Завідувач відділенням призначається на посаду директором Коледжу за погодженням з Педагогічною радою з числа педагогічних працівників, які мають вищу медичну або педагогічну освіту і досвід навчально-методичної роботи не менше як п’ять років.

Завідувач відділенням забезпечує організацію навчально-виховного процесу, виконання навчальних планів і програм, здійснює контроль за якістю викладання та засвоєння навчальних дисциплін, навчально-методичною діяльністю викладачів і несе повну відповідальність за результати роботи відділення.

 

3.3.2. Циклова (предметна) комісія - це структурний підрозділ Коледжу, що провадить освітню, методичну діяльність за спеціальністю (певною спеціалізацією), може проводити дослідницьку діяльність за певною дисципліною групою дисциплін).

Циклова (предметна) комісія створюється рішенням директора Коледжу за умови, якщо до її складу входить не менше п’яти педагогічних працівників, для яких Коледж є основним місцем роботи.

Перелік циклових (предметних) комісій, кандидатури їх голів та персональний склад затверджується наказом директора Коледжу на один навчальний рік.

 

3.3.2. Циклова (предметна) комісія - це структурний підрозділ Коледжу, що провадить освітню, методичну діяльність за спеціальністю (певною спеціалізацією), групою спеціальностей однієї або споріднених галузей, за певною дисципліною (групою дисциплін) може проводити дослідницьку діяльність.

Циклова (предметна) комісія створюється рішенням директора Коледжу за умови, якщо до її складу входить не менше п’яти педагогічних працівників, для яких Коледж є основним місцем роботи.

Керівництво цикловою (предметною) комісією здійснює голова циклової (предметної) комісії з числа педагогічних працівників, які мають вищу медичну або педагогічну освіту і досвід навчально-методичної роботи не менше як п’ять років.

Перелік циклових (предметних) комісій, кандидатури їх голів та персональний склад затверджується наказом директора Коледжу за погодженням з Педагогічною радою на один навчальний рік.

Голова циклової комісії забезпечує організацію освітнього процесу, виконання навчальних планів і програм навчальних дисциплін, здійснює контроль за якістю викладання навчальних дисциплін, навчально-методичною діяльністю викладачів циклової комісії.

РОЗДІЛ ІV

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЗАСНОВНИКА

 

Пункт 4.1. «Харківська обласна рада, як засновник Коледжу, здійснює такі повноваження ДОПОВНЕНО:

      закріплює за Коледжем на праві оперативного управління необхідне для здійснення статутної діяльності майно;

     проводить планові та позапланові перевірки стану та ефективності використання майна Коледжу, та виконання керівником умов контракту;

      погоджує здійснення Коледжем нового будівництва, ремонтно-будівельних (капітальних ремонтів) та будівельно-монтажних робіт;

      здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством України.

РОЗДІЛ V

ОБСЯГ ЦИВІЛЬНОЇ ПРАВОЗДАТНОСТІ КОЛЕДЖУ

 

Пункт 5.1. Коледж має право ДОПОВНЕНО:

        за погодженням Харківської обласної ради здійснювати нове будівництво, ремонтно-будівельні (капітальний ремонт) та будівельно-монтажні роботи;

    виконувати поточний ремонт приміщень та обладнання Коледжу;

    вживати заходів щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коледжу та спеціалістів;

РОЗДІЛ VІІ

УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В КОЛЕДЖІ

7.1.    Учасниками освітнього процесу в Коледжі є:

        здобувачі фахової передвищої освіти;

 

7.1.     Учасниками освітнього процесу в Коледжі є:

        особи, які навчаються в Коледжі; - нова редакція

7.2. Здобувачі фахової передвищої освіти:

    студент − особа, зарахована до Коледжу з метою здобуття фахової передвищої освіти;

    учні – особи, які здобувають профільну середню освіту;

    слухачі, які отримують у Коледжі додаткові чи окремі освітні послуги, у тому числі за програмами підготовки до вступу, післядипломної освіти.

На осіб, зазначених у цьому пункті поширюється дія норм законодавства України, що визначають особливості здобуття профільної середньої та професійної (професійно-технічної освіти).

7.2. Особами, які навчаються в Коледжі, є:

-    здобувачі фахової передвищої освіти;

-    інші особи, які навчаються в Коледжі.

Здобувачами фахової передвищої освіти є:

    студент − особа, зарахована до Коледжу з метою здобуття фахової передвищої освіти.

До інших осіб, які навчаються у Коледжі, належать:

    учні – особи, які здобувають профільну середню освіту;

    слухачі, які отримують у Коледжі додаткові чи окремі освітні послуги, у тому числі за програмами підготовки до вступу, післядипломної освіти.

На осіб, зазначених у цьому пункті поширюється дія норм законодавства України, що визначають особливості здобуття профільної середньої та професійної (професійно-технічної освіти).

7.2.1.      Здобувачі фахової передвищої освіти, мають право на:

7.2.1.    Особи, які навчаються в Коледжі, мають право на:

7.2.2.      Здобувачі фахової передвищої освіти за денною формою здобуття освіти за регіональним замовленням мають право на отримання академічних та соціальних стипендій у встановленому чинним законодавством України порядку.

Здобувачі фахової передвищої освіти можуть отримувати інші стипендії, призначені фізичними або юридичними особами.

Соціальні стипендії призначаються студентам Коледжу денної форми здобуття освіти незалежно від джерел фінансування навчання у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Здобувачі фахової передвищої освіти Коледжу з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, особи з їх числа, а також здобувачі фахової передвищої освіти, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків, мають гарантоване право на отримання соціальної стипендії, у тому числі у разі отримання академічної стипендії.

7.2.2. Особи, які навчаються в Коледжі за денною формою здобуття освіти за регіональним замовленням мають право на отримання академічних та соціальних стипендій у встановленому чинним законодавством України порядку.

Особи, які навчаються в Коледжі, можуть отримувати інші стипендії, призначені фізичними або юридичними особами.

Соціальні стипендії призначаються студентам Коледжу денної форми здобуття освіти незалежно від джерел фінансування навчання у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Здобувачі фахової передвищої освіти Коледжу з числа дітей, які залишилися без батьків, та дітей, позбавлених батьківського піклування, особи з їх числа, а також здобувачі фахової передвищої освіти, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків, мають гарантоване право на отримання соціальної стипендії, у тому числі у разі отримання академічної стипендії.

7.2.8.  Здобувачі фахової передвищої освіти зобов’язані:

7.2.8.  Особи, які навчаються в Коледжі, зобов’язані:

 

 

Підпункт 7.4.12. Педагогічні та науково-педагогічні працівники мають право на ДОПОВНЕНО:

        участь у рейтинговому голосуванні при виборі директора Коледжу;

РОЗДІЛ VІІІ

ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ КОЛЕДЖЕМ

8.3.    Безпосереднє управління діяльністю Коледжу здійснює його директор, який призначається на посаду на умовах контракту за результатами проведеного відбору та звільняється з посади за рішеннями Харківської обласної ради у порядку, встановленому чинним законодавством України.

8.3. Безпосереднє управління діяльністю Коледжу здійснює його директор, який призначається на посаду на умовах контракту за результатами проведеного конкурсного відбору та звільняється з посади за рішеннями Харківської обласної ради у порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

 

8.5. Директор Коледжу ДОПОВНЕНО:

-    забезпечує додержання законодавства у сфері державних закупівель та антикорупційного законодавства;

 

8.9.4.  Наглядова рада має право ДОПОВНЕНО:

-    контролювати дотримання установчих документів Коледжу;

-    проводити конкурсний відбір на посаду директора Коледжу;

-    розглядати щорічні звіти директора Коледжу про реалізацію стратегії розвитку Коледжу;

-    ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту діяльності Коледжу (не більше одного разу протягом строку повноважень наглядової ради);

-    відстежувати та врегульовувати потенційні конфлікти інтересів у діяльності директора Коледжу;

-    вносити обласній раді подання про заохочення або відкликання директора Коледжу з підстав, визначених чинним законодавством України, установчими документами Коледжу або контрактом директора;

здійснювати інші права, визначені законом та установчими документами Коледжу.

РОЗДІЛ ІХ

ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ КОЛЕДЖУ

9.4. Загальні збори (конференція) трудового колективу Коледжу:

-    погоджують за поданням Педагогічної ради установчий документ Коледжу;

-    заслуховують щорічний звіт директора Коледжу та оцінюють його діяльність;

-    обирають комісію з трудових спорів відповідно до чинного законодавства про працю;

-    розглядають, за обґрунтованим поданням Педагогічної ради, питання про дострокове припинення повноважень директора Коледжу і направляють відповідне подання обласній раді;

-    затверджують правила внутрішнього розпорядку Коледжу і колективний договір;

-    приймають рішення з інших питань діяльності Коледжу відповідно до чинного законодавства України та установчих документів.

 

9.4. Загальні збори (конференція) трудового колективу Коледжу:

-    погоджують за поданням Педагогічної ради установчий документ Коледжу та зміни до нього та подають на затвердження обласній раді;

-    заслуховують щорічний звіт директора Коледжу та оцінюють його діяльність;

-    обирають комісію з трудових спорів відповідно до чинного законодавства про працю;

-    розглядають, за обґрунтованим поданням Педагогічної ради, питання про дострокове припинення повноважень директора Коледжу і направляють відповідне подання обласній раді;

-    затверджують правила внутрішнього розпорядку Коледжу і колективний договір;

-    делегують працівників Коледжу для участі у рейтинговому голосуванні у разі проведення конкурсного відбору директора Коледжу;

-    приймають рішення з інших питань діяльності Коледжу відповідно до чинного законодавства України та установчих документів.

 

9.14. За погодженням з відповідним органом студентського самоврядування приймаються рішення про ДОПОВНЕНО:

-    делегування виборних представників із числа студентів Коледжу для участі у рейтинговому голосуванні у разі проведення конкурсного відбору директора Коледжу;

РОЗДІЛ ХІ

 ПОРЯДОК ЗВІТНОСТІ, КОНТРОЛЮ ЗА ЗДІЙСНЕННЯМ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

11.6.                Режим роботи визначає адміністрація Коледжу за згодою з  Департаментом охорони  здоров’я.

 

11.6. Режим роботи Коледжу визначає адміністрація Коледжу за погодженням із вищим колегіальним органом громадського самоврядування Коледжу з подальшим повідомленням Департаменту охорони здоров’я, Департаменту науки і освіти та обласної ради.

 

11.18. Основною формою контролю за діяльністю Коледжу є державна акредитація, яка проводиться не раніше одного раз на 5 років у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

11.18. Державний контроль за діяльністю Коледжу здійснюється з метою реалізації єдиної державної політики у сфері освіти та спрямований на виявлення та запобігання порушень вимог законодавства суб’єктами освітньої  діяльності, забезпечення інтересів суспільства щодо належної якості освіти.

11.19. У період між акредитацією проводяться перевірки Коледжу з питань, пов’язаних з його навчально-виховною діяльністю.

Зміст, види і періодичність перевірок визначаються залежно від стану навчально-виховної роботи, але не частіше 1 разу на рік.

Перевірки, з питань не пов’язаних з навчально-виховною діяльністю, проводяться Департаментом охорони здоров’я відповідно до чинного законодавства України.

 

   11.19. Державний контроль за діяльністю Коледжу у сфері фахової передвищої освіти здійснюється центральним органом виконавчої влади із забезпечення якості освіти. У межах своїх повноважень, у формі планових та позапланових заходів державного контролю.

Зміст, види і періодичність заходів державного контролю визначаються залежно від стану освітньої діяльності Коледжу, але не частіше 1 разу на рік.

Перевірки, з питань не пов’язаних з освітньою діяльністю, проводяться Департаментом охорони здоров’я відповідно до чинного законодавства України.