Найменування завдання
|
Найменування показника
|
Значення показника
|
Найменування заходу
|
Виконавці
|
Голов-ний розпо-рядник бюджет-них коштів
|
Джерела фінансування
|
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для
виконання завдань, грн
|
У тому числі за роками
|
усього
|
за роками
|
2023
|
2024
|
2025
|
2023
|
2024
|
2025
|
1. (1) Удосконалення
нормативно-правової бази у сфері протидії торгівлі людьми
|
кількість наданих
пропозицій
|
за
потреби
|
|
|
|
1. Надання
пропозицій щодо удосконалення нормативно-правової бази у сфері протидії
торгівлі людьми
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації;
рекомендовано:
органам
місцевого самоврядування
|
|
|
|
|
|
|
2. (2)
Посилення інституційної спроможності, координація політики та зміцнення
співпраці суб’єктів, які вживають заходів у сфері протидії торгівлі людьми
|
кількість
програм підвищення кваліфікації
|
3
|
1
|
1
|
1
|
1. (1) Проходження
державними службовцями місцевих держвійськадміністрацій та посадовими особами
місцевого самоврядування, відповідальними за питання протидії торгівлі
людьми, програм підвищення кваліфікації, розроблених Мінсоцполітики або
Нацсоцслужбою
|
Департамент соціального
захисту населення Харківської обласної державної (військової) адміністрації;
районні державні (військові) адміністрації, військові адміністрації населених
пунктів;
рекомендовано:
органам
місцевого самоврядування
|
|
|
|
|
|
|
кількість
представників суб’єктів, які пройшли навчання
|
340
|
100
|
120
|
120
|
кількість
проведених тренінгів
|
5
|
1
|
2
|
2
|
2. Проведення
навчань серед суб’єктів взаємодії, що вживають заходів з протидії торгівлі
людьми, щодо ідентифікації, перенаправлення та надання необхідної допомоги
постраждалим особам
|
Рекомендовано:
громадським
об’єднанням
|
|
джерела, не
заборонені чинним законодавством
|
60
000
|
12
000
|
24
000
|
24
000
|
кількість
проведених семінарів
|
13
|
3
|
5
|
5
|
3.
Проведення практичних семінарів для:
внутрішньо
переміщених осіб, учнів і студентів закладів вищої,фахової, передвищої,
професійної (професійно-технічної) освіти щодо запобігання потраплянню в
ситуацію торгівлі людьми
фахівців
із соціальної роботи щодо особливостей здійснення соціальної роботи з
постраждалими від торгівлі людьми
|
Рекомендовано:
громадським
об’єднанням
Харківський
обласний центр соціальних служб
|
Харків-ський
обласний центр соціаль-них служб
|
джерела,
не заборонені чинним законодавством
обласний
бюджет
|
1 891
000
30 475
|
510
000
9 775
|
643
000
10 350
|
738
000
10 350
|
12
|
4
|
4
|
4
|
кількість
фахівців, які взяли участь у семінарах
|
265
|
85
|
90
|
90
|
кількість
проведених вебінарів
|
6
|
2
|
2
|
2
|
4.
Проведення вебінарів для фахівців із соціальної роботи щодо забезпечення
надання соціальних послуг постраждалим від торгівлі людьми
|
Харківський
обласний центр соціальних служб
|
|
|
|
|
|
|
кількість
фахівців, які пройшли навчання
|
240
|
75
|
80
|
85
|
кількість
"круглих" столів
|
3
|
1
|
1
|
1
|
5.
Проведення "круглих" столів щодо забезпечення ефективної взаємодії
суб'єктів, які вживають заходів у сфері протидії торгівлі людьми
|
Харківський
обласний центр соціальних служб
|
Харків-ський
обласний центр соціаль-них служб
|
обласний
бюджет
|
7
500
|
2 500
|
2 500
|
2 500
|
кількість
працівників, які пройшли навчання
|
300
|
100
|
100
|
100
|
6.
(7) Проведення навчань для працівників авіаційного, залізничного, морського,
річкового та автомобільного транспорту міжміського та міжнародного сполучення
з метою виявлення осіб, які можуть бути залучені до процесу торгівлі людьми,
та запобігання таким випадкам
|
Рекомендовано:
громадським
об’єднанням
|
|
джерела,
не заборонені чинним законодавством
|
|
|
|
|
кількість
проведених навчань
|
35
|
5
|
10
|
20
|
7. Проведення
навчань, тренінгів серед: співробітників
Головного управління Державної міграційної служби у Харківській області,
інспекторів праці, дільничних офіцерів поліції, поліцейських офіцерів
громад, надавачів соціальних послуг, представників ЦНАПів, медичних
працівників тощо, щодо виявлення осіб, які потрапили в ситуацію торгівлі
людьми, реагування, перенаправлення та захисту постраждалих
|
Рекомендовано:
громадським
об’єднанням
|
|
джерела,
не заборонені чинним законодавством
|
450 000
|
90 000
|
180
000
|
180
000
|
кількість проведених
засідань обласної координаційної ради з
питань сім'ї, ґендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання
насильству в сім'ї
та протидії
торгівлі людьми
|
12
|
4
|
4
|
4
|
8. (12) Забезпечення
діяльності обласної координаційної ради з питань сім'ї, ґендерної рівності,
демографічного розвитку, запобігання насильству в сім'ї
та протидії
торгівлі людьми
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; Департамент науки і освіти Харківської обласної державної
(військової) адміністрації; Служба у справах дітей Харківської обласної
державної (військової) адміністрації;
рекомендовано:
Головному
управлінню Національної поліції в Харківській області,
Регіональному
центру з безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській
областях
|
|
|
|
|
|
|
кількість
проведених засідань місцевих координаційних рад з
питань сім'ї, ґендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання
насильству в сім'ї
та протидії
торгівлі людьми
|
400
|
80
|
140
|
180
|
9. (13) Організація діяльності місцевих координаційних рад з
питань сім'ї, ґендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання
насильству в сім'ї
та протидії
торгівлі людьми, а також проведення
міжвідомчих нарад щодо запобігання торгівлі людьми та організації надання
допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми, налагодження дієвого
механізму перенаправлення таких осіб тощо, з урахуванням викликів та загроз у
зв’язку з повномасштабним вторгненням російської федерації на територію
України
|
районні
державні (військові) адміністрації, військові адміністрації населених
пунктів;
рекомендовано:
органам
місцевого самоврядування
|
кількість
проведених звірок
|
12
|
4
|
4
|
4
|
10. (14) Проведення
щоквартальних звірок та обмін статистичними даними щодо кількості осіб, які
постраждали від торгівлі людьми, між Головним управлінням Національної
поліції в Харківській області та Харківською обласною державною (військовою)
адміністрацією
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової) адміністрації;
районні державні (військові) адміністрації;
рекомендовано:
Головному
управлінню Національної поліції в Харківській області
|
|
|
|
|
|
|
частка осіб,
які були виявлені та поінформовані про можливість отримання статусу та
подання заяви до правоохоронних органів, відсотків
|
100
|
100
|
100
|
100
|
3.
(3) Посилення міжнародного співробітництва
|
кількість
проведених заходів контролю, за результатами яких подано Мінсоцполітики
відповідну інформацію
|
12
|
4
|
4
|
4
|
1.
(8) Здійснення контролю за евакуйованими дітьми, які переміщені за кордон у
складі інституційних закладів, з метою їхнього консульського обліку та
моніторингу дотримання і захисту їхніх прав
|
Рекомендовано:
Головному
управлінню Державної міграційної служби України в Харківській області;
Служба
у справах дітей Харківської обласної державної (військової) адміністрації;
Департамент охорони здоров’я Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; Департамент науки і освіти Харківської обласної державної
(військової) адміністрації; Департамент соціального захисту населення
Харківської обласної державної (військової) адміністрації
|
|
|
|
|
|
|
кількість
міжнародних організацій, залучених до співпраці
|
6
|
2
|
2
|
2
|
2.
(9) Зміцнення міжнародного співробітництва з метою запобігання торгівлі
людьми та надання допомоги постраждалим особам
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; рекомендовано:
громадським
об`єднанням
|
|
|
|
|
|
|
4.
(4) Запобігання торгівлі людьми, первинна профілактика
|
кількість
проведених інформаційних кампаній
|
13
|
3
|
5
|
5
|
1.
(1) Проведення інформаційних кампаній, тематичних акцій, флешмобів, зокрема з
нагоди Всесвітнього дня протидії торгівлі людьми - 30 липня, Європейського
дня боротьби з торгівлею людьми - 18 жовтня та Міжнародного дня боротьби за
скасування рабства - 2 грудня
|
Департамент соціального захисту населення Харківської обласної
державної (військової) адміністрації; Департамент науки і освіти Харківської обласної
державної (військової) адміністрації; Департамент культури і туризму
Харківської обласної державної (військової) адміністрації; Департамент
масових комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації
Харківської обласної державної (військової) адміністрації; районні державні
(військові) адміністрації, військові адміністрації населених пунктів;
рекомендовано:
Головному управлінню Національної поліції в Харківській області,
органам місцевого самоврядування, громадським об`єднанням
|
|
джерела, не
заборонені чинним законодавством
|
417 000
|
90 000
|
154 000
|
173 000
|
кількість
поінформованого населення, тис. осіб
|
20
|
20
|
20
|
20
|
кількість
найменувань інформаційної продукції
|
30000
|
10000
|
10000
|
10000
|
2. Забезпечення
виготовлення інформаційних буклетів з питань протидії торгівлі людьми з метою
поширення серед населення інформації щодо ризиків потрапляння в ситуацію,
пов’язану з торгівлею людьми
|
Харківський
обласний центр соціальних служб;
рекомендовано:
Харківському
національному університету внутрішніх справ
|
Харків-ський
обласний центр соціаль-них служб
|
обласний бюджет
|
105 000
|
35 000
|
35 000
|
35 000
|
кількість
поінформованого населення, відсоток
|
10
|
10
|
10
|
10
|
3. Поширення
інформаційних буклетів з питань протидії торгівлі людьми з метою
запобігання потраплянню громадян в ситуації, пов'язані з торгівлею людьми
|
Департамент соціального захисту населення Харківської обласної
державної (військової) адміністрації; Департамент науки і освіти Харківської
обласної державної (військової) адміністрації; Департамент культури і туризму
Харківської обласної державної (військової) адміністрації; Департамент
масових комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації
Харківської обласної державної (військової) адміністрації;
Харківський обласний центр соціальних служб, військові адміністрації
населених пунктів;
рекомендовано:
Головному управлінню Національної поліції в Харківській області,
Харківському обласному центру зайнятості,
органам місцевого самоврядування, громадським об`єднанням
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
розміщених в Інтернеті статей інформаційного характеру щодо протидії торгівлі
людьми
|
270
|
50
|
100
|
120
|
4. (3) Розміщення
на офіційних вебсайтах Харківської обласної державної (військової)
адміністрації, органів місцевого самоврядування, у Фейсбуці інформації з
питань протидії торгівлі людьми
|
Департамент соціального захисту населення Харківської обласної
державної (військової) адміністрації; Департамент масових комунікацій та
забезпечення доступу до публічної інформації Харківської обласної державної
(військової) адміністрації; районні державні (військові) адміністрації,
військові адміністрації населених пунктів;
рекомендовано:
Головному управлінню Національної поліції в Харківській області, Харківському
обласному центру зайнятості,
органам місцевого самоврядування
|
|
|
|
|
|
|
частка
поінформованого населення, відсотків
|
75
|
25
|
50
|
75
|
кількість
програм, які реалізовано
|
6
|
2
|
2
|
2
|
5. (4) Впровадження
у виховний процес закладів загальної середньої та професійної
(професійно-технічної) освіти програм роботи з учнівською молоддю щодо
протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська
позиція» та «Живи вільно»
|
Департамент
науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації
рекомендовано:
КВНЗ
«Харківська академія неперервної освіти», Науково-методичному центру
професійно-технічної освіти у Харківській області, закладам освіти області
|
|
|
|
|
|
|
кількість
проведених заходів
|
270
|
50
|
100
|
120
|
6. (5,6)
Проведення у закладах освіти всіх рівнів та форм власності та дитячих
закладах оздоровлення та відпочинку інформаційних заходів щодо запобігання
випадкам торгівлі людьми, а також формування культури нульової
толерантності до всіх форм насильства
|
Департамент
науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації;
Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної
(військової) адміністрації;
рекомендовано:
закладам
освіти області, власникам/засновникам дитячих закладів оздоровлення та
відпочинку, громадським об’єднанням
|
|
джерела, не
заборонені чинним законодавством
|
|
|
|
|
|
кількість
осіб, які брали участь у заходах
|
60000
|
20000
|
20000
|
20000
|
7.
(7) Забезпечення проведення усіх можливих заходів щодо запобігання
потраплянню осіб в ситуації, пов’язані з торгівлею людьми
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; Департамент науки і освіти Харківської обласної державної
(військової) адміністрації; Департамент культури і туризму Харківської
обласної державної (військової) адміністрації; Департамент масових
комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації Харківської
обласної державної (військової) адміністрації; Служба у справах дітей
Харківської обласної державної (військової) адміністрації; районні
державні (військові) адміністрації, військові адміністрації населених
пунктів;
рекомендовано:
Головному
управлінню Національної поліції в Харківській області, Харківському обласному
центру зайнятості,
органам
місцевого самоврядування, громадським об`єднанням
|
|
|
|
|
|
|
кількість
спецкурсів, які внесено до програм підвищення кваліфікації
|
3
|
1
|
1
|
1
|
8.
(8) Внесення до програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників спецкурсів
з питань запобігання та профілактики торгівлі людьми
|
Департамент
науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації;
рекомендовано:
КВНЗ
«Харківська академія неперервної освіти», Науково-методичному центру
професійно-технічної освіти у Харківській області
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість
проведених роз’яснювальних заходів
|
3
|
1
|
1
|
1
|
9. (14) Проведення
роз’яснювальної роботи з інформування про установи та організації, що надають
послуги особам, які постраждали від торгівлі людьми, надання необхідної
допомоги особам / сім’ям, що опинилися у складних життєвих обставинах
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; районні державні (військові) адміністрації, військові
адміністрації населених пунктів;
рекомендовано:
органам
місцевого самоврядування, громадським об`єднанням
|
|
|
|
|
|
|
частка
осіб/сімей, що опинилися у складних життєвих обставинах, які звернулися за
допомогою та отримали її, відсотків
|
100
|
100
|
100
|
100
|
кількість
офіційних вебсайтів органів виконавчої влади та органів місцевого
самоврядування, на яких розміщено інформацію про «гарячі» телефонні
лінії
|
58
|
45
|
50
|
58
|
10. (17) Популяризація
“гарячих” телефонних
ліній: 1547 – з питань протидії торгівлі людьми, домашньому насильству,
насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей;
0800 500 335, 116 123 – щодо попередження домашнього
насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації; 0 800 505
501, 527 – щодо консультування мiгрантiв та протидії торгiвлi людьми
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; Департамент масових комунікацій та забезпечення доступу до
публічної інформації Харківської обласної державної (військової) адміністрації; Служба
у справах дітей Харківської обласної державної (військової) адміністрації; районні
державні (військові) адміністрації, військові адміністрації населених
пунктів;
рекомендовано:
Головному
управлінню Національної поліції в Харківській області,
органам
місцевого самоврядування, громадським об`єднанням
|
|
|
|
|
|
|
кількість
соціальних мереж, каналів в програмному забезпеченні «Телеграм», на яких
регулярно розміщується інформація про «гарячі» телефонні
лінії 1547; 0800 500 335, 116 123 0 800 505 501, 527
|
6
|
2
|
2
|
2
|
|
кількість
проведених заходів
|
75
|
5
|
10
|
10
|
11. (20) Підвищення
поінформованості роботодавців щодо неприпустимості експлуатації та інших
порушень прав людини
|
Військові
адміністрації населених пунктів;
рекомендовано:
Харківському обласному
центру зайнятості,
органам
місцевого самоврядування, громадським об’єднанням
|
|
джерела, не
заборонені чинним законодавством
|
|
|
|
|
кількість
семінарів
кількість
тематичних заходів
|
3500
335
|
1000
105
|
1200
110
|
1300
120
|
12. Проведення
профінформаційних групових заходів: «Інформаційний семінар із загальних
питань зайнятості» та «Семінар «Ризики нелегальної трудової міграції»
|
Військові
адміністрації населених пунктів;
рекомендовано:
Харківському
обласному центру зайнятості,
органам
місцевого самоврядування, громадським об’єднанням
|
Державна
служба зайня-тості
|
у межах
фінансування державної служби зайнятості
|
|
|
|
|
5. (5)
Протидія кримінальним правопорушенням у сфері торгівлі людьми
|
кількість
проведених заходів
|
36
|
12
|
12
|
12
|
1. (5) Здійснення
контролю з метою недопущення використання дитячої праці, зокрема недопущення залучення
дітей до участі у збройних конфліктах
|
Рекомендовано:
Головному
управлінню Національної поліції в Харківській області, Управлінню
інспекційної діяльності у Харківській області Північно-Східного
міжрегіонального управління Державної служби з питань праці;
Служба у
справах дітей Харківської обласної державної (військової) адміністрації
|
|
|
|
|
|
|
кількість
надісланих до Головного управління Національної поліції в Харківській області
повідомлень
|
за
наявності
|
|
|
|
2. (6)
Інформування щомісяця Головного управління Національної поліції в Харківській
області при виявленні можливих загроз потрапляння в ситуації, пов’язані з
торгівлею людьми, випадків скоєння відповідних правопорушень та осіб,
причетних до них
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації;
Служба у
справах дітей Харківської обласної державної (військової) адміністрації;
районні державні(військові) адміністрації, військові адміністрації населених
пунктів;
рекомендовано:
органам
місцевого самоврядування, громадським об’єднанням
|
|
|
|
|
|
|
6. (6) Захист
осіб, які постраждали від торгівлі людьми, та надання їм допомоги
|
частка
надавачів соціальних послуг, яким відшкодовано вартість наданих ними соціальних
послуг за відповідним механізмом за кожною громадою області, відсотків
|
100
|
100
|
100
|
100
|
1. (4) Забезпечення
реалізації механізму відшкодування надавачу соціальних послуг вартості
наданих ним соціальних послуг особам, які постраждали від торгівлі людьми,
шляхом соціального замовлення
|
Військові
адміністрації населених пунктів;
рекомендовано:
органам
місцевого самоврядування
|
місцеві
бюджети
|
|
|
|
|
|
частка планів
реабілітації, за якими проведено моніторинг, відсотків
|
100
|
100
|
100
|
100
|
2. (5) Проведення
моніторингу стану виконання планів реабілітації осіб, яким встановлено статус
особи, яка постраждала від торгівлі людьми
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; районні державні (військові) адміністрації, військові
адміністрації населених пунктів;
рекомендовано:
органам
місцевого самоврядування
|
|
|
|
|
|
|
частка
індивідуальних планів соціального
захисту дитини, моніторинг яких проведено, відсотків
|
100
|
100
|
100
|
100
|
3. (6) Проведення
моніторингу стану виконання індивідуальних планів соціального захисту дитини, яка опинилася в складних життєвих
обставинах, дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування
(якщо постраждалою від торгівлі людьми особою є дитина)
|
Служба
у справах дітей Харківської обласної державної (військової) адміністрації; Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; районні державні (військові) адміністрації, військові
адміністрації населених пунктів;
рекомендовано:
органам
місцевого самоврядування
|
|
|
|
|
|
|
частка осіб,
які звернулися за допомогою та отримали її, з урахуванням потреб, відсотків
|
100
|
100
|
100
|
100
|
4. (10) Надання
допомоги та послуг особам, які постраждали від торгівлі людьми, з урахуванням
їхніх потреб, зокрема надання безоплатної правової допомоги, спеціалізованих
послуг, зокрема тимчасового притулку, гуманітарної допомоги тощо
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; Служба у справах дітей Харківської обласної державної
(військової) адміністрації; районні державні (військові) адміністрації,
військові адміністрації населених пунктів;
рекомендовано: Регіональному
центру з безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській
областях,
органам
місцевого самоврядування, громадським об’єднанням
|
|
джерела, не
заборонені чинним законодавством
|
100
000
|
100
000
|
|
|
7. Впровадження системи збору даних,
обміну інформацією та проведення моніторингу діяльності суб’єктів, які вживають
заходів у сфері протидії торгівлі людьми
|
кількість
поданих Мінсоцполітики звітів щодо осіб, які постраждали від торгівлі людьми,
згрупованих за статтю, віком, видами експлуатації, іншими показниками
|
6
|
2
|
2
|
2
|
1.
(2) Здійснення обліку осіб, які постраждали від торгівлі людьми в Україні та
за її межами
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; районні державні (військові) адміністрації, військові
адміністрації населених пунктів;
рекомендовано:
Головному
управлінню Національної поліції в Харківській області,
органам
місцевого самоврядування
|
|
|
|
|
|
|
кількість
підготовлених інформаційних документів про стан здійснення заходів у сфері
протидії торгівлі людьми
|
3
|
1
|
1
|
1
|
2. (5) Підготовка
щорічної інформації про стан здійснення заходів у сфері протидії торгівлі
людьми, яка міститиме, зокрема, відповідну аналітичну інформацію в розрізі
районів області
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; районні державні (військові) адміністрації, військові
адміністрації населених пунктів;
рекомендовано:
Головному
управлінню Національної поліції в Харківській області,
органам
місцевого самоврядування
|
|
|
|
|
|
|
кількість
звітів районних державних (військових) адміністрацій щодо осіб, які
постраждали від торгівлі людьми, та проведення процедури встановлення їм
відповідного статусу
|
3
|
1
|
1
|
1
|
3. (6) Проведення
аналізу щодо реалізації державної політики у сфері протидії торгівлі людьми
на місцевому рівні для з’ясування проблемних питань, надання методичної
допомоги та вжиття вичерпних заходів для їхнього вирішення
|
Департамент
соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової)
адміністрації; районні державні (військові) адміністрації, військові адміністрації
населених пунктів;
рекомендовано:
органам
місцевого самоврядування
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом
за Програмою:
|
обласний
бюджет
|
142 975
|
47 275
|
47 850
|
47 850
|
|
інші
джерела
|
2 918
000
|
802
000
|
1 001
000
|
1 115 000
|
|
|
ВСЬОГО
|
3 060
975
|
849 275
|
1 048 850
|
1 162
850
|