ЗАТВЕРДЖЕНО:

Рішення Харківської обласної ради

від ___ ______________ № _____-VIII

 

 

ПОГОДЖУЮ:

 

Директор Департаменту цивільного

                                                                     захисту Харківської обласної

державної (військової) адміністрації

 

 ___________  Іван СОКОЛ

 

 

 

 

СТАТУТ

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ КОМУНАЛЬНОЇ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОЇ ВОДОЛАЗНОЇ СЛУЖБИ

 

(нова редакція)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Харків

2025 рік


 

РОЗДІЛ І

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1.  ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА – професійна спеціалізована аварійно – рятувальна служба, яка має підготовлений і споряджений особовий склад та відповідні аварійно-рятувальні засоби для вирішення завдань щодо запобігання та ліквідації окремих видів надзвичайних ситуацій та їх наслідків, в тому числі на водних об’єктах Харківської області.

1.2.  ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА (далі за текстом – Служба) належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області.

1.3.  Органом, що здійснює управління майном Служби, є Харківська обласна рада. Галузеве керівництво Службою та її розвиток забезпечує Департамент цивільного захисту Харківської обласної державної (військової) адміністрації (далі за текстом – Департамент). Повноваження Департаменту щодо управління діяльністю Служби визначаються відповідними рішеннями Харківської обласної ради, розпорядженнями (наказами) голови (начальника) Харківської обласної державної (військової) адміністрації, чинним законодавством України.

1.4.  Повне найменування: ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА ВОДОЛАЗНА СЛУЖБА.

 Скорочене найменування: ХОКАРВС.

1.5.  Місцезнаходження (юридична адреса) Служби: Україна, Харківська область, 61022 місто Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під’їзд, 6 поверх, кімнати 355.

1.6.  Служба є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Харківській області, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням, штампи, фірмові бланки, може мати емблему та інші атрибути.

Права і обов’язки юридичної особи Служба набуває з дня її державної реєстрації.

1.7.  Служба має право укладати договори, набувати майнові, особисті немайнові права, нести зобов’язання, бути позивачем і відповідачем в судах загальної юрисдикції, здійснювати інші дії, що не суперечать чинному законодавству України.

1.8.  Служба є неприбутковою бюджетною організацією та не має на меті отримання прибутків. Служба внесена до Реєстру неприбуткових установ та організацій у порядку, визначеному чинним законодавством України.

1.9.  У своїй діяльності Служба керується Конституцією України, законами України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства внутрішніх справ України та Державної служби України з надзвичайних ситуацій, розпорядженнями голови Харківської обласної ради, рішеннями Харківської обласної ради, розпорядженнями (наказами) голови (начальника) Харківської обласної державної (військової) адміністрації, наказами директора Департаменту, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.

 

РОЗДІЛ ІІ

  ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ, ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СЛУЖБИ

 

2.1. Основні завдання Служби:

-    проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у разі їх виникнення;

-    пошук і рятування людей на уражених об’єктах і територіях, надання у можливих межах невідкладної, у тому числі медичної, допомоги особам, які перебувають у небезпечному для життя й здоров’я стані на місці події;

-    захист навколишнього природного середовища та локалізація зони впливу шкідливих і небезпечних факторів, що виникають під час аварій та катастроф;

-    виконання робіт із запобігання виникненню та мінімізації наслідків  надзвичайних ситуацій і щодо захисту від них населення і територій;

-    аварійно-рятувальне обслуговування на договірній основі суб’єктів господарювання та окремих територій, на яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій, у встановленому порядку;

-    подання органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування та суб’єктам господарювання пропозицій щодо поліпшення протиаварійного стану територій та усунення виявлених порушень вимог щодо дотримання техногенної безпеки;

-    невідкладне інформування керівників суб’єктів господарювання, які експлуатують об’єкти підвищеної небезпеки, гідротехнічні споруди, про виявлення порушень вимог пожежної та техногенної безпеки на таких суб’єктах господарювання;

-    контроль за готовністю об’єктів і територій, що нею обслуговуються, до проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

-    організація ремонту та технічного обслуговування аварійно-рятувальних засобів, розроблення та виробництво їх окремих зразків;

-    участь в установленому порядку у спільних заходах, пов’язаних із організацією та проведенням навчань з питань цивільного захисту у ланках територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області та їх субланках;

-    ліквідація наслідків нещасних випадків з людьми на водних об’єктах Харківської області;

-    інформування та участь в навчанні цивільного населення діям у надзвичайних ситуаціях;

-    виконання, в установленому чинним законодавством порядку, завдань в сфері протимінної діяльності;

-    підтримання постійної готовності підрозділів Служби до дій за призначенням;

-    участь у заходах, спрямованих на виконання структурними підрозділами Харківської обласної державної (військової) адміністрації покладених на них у мирний час, особливий період, у тому числі, в умовах надзвичайного стану, а також у разі виникнення ризиків та кризових ситуацій, що загрожують національній безпеці, завдань;

-    забезпечення (сприяння організації) виїзду посадових осіб в цілодобовому режимі на оперативно-штабних (оперативних) автомобілях на місця виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природнього та воєнного характеру, а також для проведення евакуаційних заходів.

2.2.  Служба входить до складу сил цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Харківської області.

Залучення Служби до виконання аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт здійснюється відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації, планів взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення надзвичайних ситуацій, а також планів локалізації і ліквідації аварій та їх наслідків в порядку, передбаченому чинним законодавством України.

2.3.  Види діяльності, провадження яких потребує отримання ліцензій, сертифікатів, інших документів дозвільного характеру, проводяться Службою після їх отримання.

 

РОЗДІЛ ІІІ

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СЛУЖБИ

 

3.1. Служба має право:

-    отримувати від місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання інформацію, необхідну для виконання покладених на Службу завдань;

-    на безперешкодний доступ на водні об’єкти суб’єктів господарювання та їх територію для виконання аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків з надзвичайних ситуацій;

-    подавати до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади пропозиції, направлені на посилення заходів щодо забезпечення охорони життя населення та попередження нещасних випадків на воді;

-    використовувати в установленому порядку, у тому числі на договірних засадах, засоби зв'язку, транспорт та інші матеріально-технічні ресурси підприємств, установ та організацій для рятування людей і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, доставки особового складу і спеціального оснащення на постраждалі об'єкти та території;

-    залучати в установленому порядку необхідних спеціалістів, у тому числі з науково-дослідних установ та закладів освіти, для надання консультацій щодо проведення аварійно-рятувальних робіт;

-    надавати платні послуги відповідно до вимог чинного законодавства України;

-    брати участь у роботі спеціальних комісій з ліквідації надзвичайних ситуацій на водних об'єктах і територіях, що обслуговуються Службою;

-    створювати водолазно-кваліфікаційну комісію відповідно до вимог чинного законодавства;

-    визначати свою організаційну структуру, надавати штатний розпис на  затвердження до Департаменту;

 розробляти та надавати Департаменту пропозиції щодо удосконалення організації структури та функціонування Служби;

 розробляти і затверджувати перспективні і поточні плани;

 розвивати власну соціальну та матеріально-технічну базу;

 виконувати поточний ремонт приміщень та обладнання Служби;

-    за погодженням Харківської обласної ради здійснювати нове будівництво, ремонтно-будівельні (капітальний ремонт) та будівельно-монтажні роботи;

 набувати, отримувати в оренду техніку, будівлі, споруди та інше майно, необхідне для здійснення статутної діяльності відповідно до чинного законодавства України;

-    провадити іншу діяльність, дозволену законодавством, що відповідає меті та завданням Служби.

3.2. З метою організації своєї діяльності на Службу покладаються обов’язки щодо:

-    організації функціонування структурних підрозділів у режимі постійної готовності до виконання необхідного комплексу аварійно-рятувальних робіт в умовах надзвичайної ситуації;

-    проведення аварійно-рятувальних робіт в автономному режимі протягом не менше трьох діб;

-    підтримання взаємодії з органами виконавчої влади, підрозділами Державної служби України з надзвичайних ситуацій, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності під час проведення аварійно-рятувальних робіт, координація дій у процесі використання сил і засобів інших аварійно-рятувальних служб;

-    проведення професійної підготовки, підвищення кваліфікації основних працівників Служби;

-    своєчасного проходження атестації основних працівників та аварійно-рятувальної служби в установленому чинним законодавством порядку;

-    проходження сертифікації водолазних підрозділів, укомплектованих водолазами із спеціальним оснащенням для виконання водолазних робіт в установленому законодавством порядку.

 

3.4. Служба зобов’язана:

-    забезпечувати суворе дотримання та виконання заходів безпеки працівниками Служби;

-    своєчасно сплачувати податки, збори та платежі до бюджетів та державних цільових фондів згідно із чинним законодавством України;

-    здійснювати цільове та ефективне використання і збереження об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, що передане на праві оперативного управління Службі;

-    створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечення додержання вимог законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

-    вживати заходів з метою підвищення матеріального заохочення працівників, забезпечення економного і раціонального використання коштів, своєчасних розрахунків з працівниками Служби;

-    організовувати та забезпечувати підвищення кваліфікації працівників Служби;

-    здійснювати заходи з підвищення ефективності діяльності Служби;

-    забезпечувати додержання законодавства у сфері публічних закупівель та антикорупційного законодавства;

-    вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність у порядку, встановленому чинним законодавством України;

-    організовувати функціонування структурних підрозділів до виконання необхідного комплексу завдань, покладених на Службу в умовах мирного часу та в умовах дії правового режиму воєнного стану.

 

РОЗДІЛ ІV

ПРАВА ЗАСНОВНИКА ТА УПОВНОВАЖЕНОГО НИМ ОРГАНУ

 

4.1. Харківська обласна рада, як засновник Служби, здійснює такі повноваження:

    затверджує Статут Служби та зміни до нього;

    приймає рішення про призначення обраного кандидата на посаду начальника Служби та укладає з ним контракт;

    приймає рішення про звільнення начальника Служби із займаної посади та розриває з ним контракт з підстав, визначених чинним законодавством про працю та контрактом;

    приймає рішення щодо припинення Служби шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу чи перетворення) або ліквідації;

      закріплює за Службою на праві оперативного управління майно, необхідне для здійснення Службою своєї діяльності;

      проводить планові та позапланові перевірки наявності, стану та ефективності використання майна Служби та виконання начальником умов контракту;

      погоджує здійснення Службою нового будівництва, ремонтно-будівельних (капітальних ремонтів) та будівельно-монтажних робіт;

      здійснює контроль за дотриманням установчих документів Служби;

      здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством України та цим Статутом.

4.2. Департамент, як галузевий орган управління Службою, у межах повноважень:

-    забезпечує галузеве керівництво Службою та її розвиток, здійснює управління її діяльністю відповідно до чинного законодавства та цього Статуту;

-    погоджує структуру, кошторис (план використання бюджетних коштів) на утримання Служби;

-    затверджує штатний розпис та табель оснащення (табель до штату) Служби технікою, спорядженням, засобами зв’язку та оповіщення;

-    готує пропозиції, у разі потреби, щодо змін умов діяльності та фінансування Служби;

-    здійснює преміювання начальника Служби відповідно до чинного законодавства, умов контракту та інших документів.

 

РОЗДІЛ V

МАЙНО ТА КОШТИ СЛУЖБИ

 

5.1.  Майно Служби становлять основні фонди і оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Служби.

5.2.  Майно Служби є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області і закріплено за Службою на праві оперативного управління.

5.3. Служба з дозволу обласної ради має право списувати шляхом ліквідації, продажу та/або передачі з балансу на баланс у межах спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області майно Служби та здавати в оренду вільні площі відповідно до вимог чинного законодавства України, згідно з порядками, встановленими обласною радою.

5.4.  Відчуження майна Служби проводиться в порядку, встановленому Харківською обласною радою.

5.5.  Джерелами формування майна та коштів Служби є:

-    кошти обласного бюджету;

-    дотації з бюджетів різних рівнів;

-    надходження від надання платних послуг населенню, а також надання послуг підприємствам, установам та організаціям за договорами відповідно до чинного законодавства України;

-    добровільні внески підприємств, установ, організацій, благодійних фондів і приватних осіб у вигляді грошових і матеріальних цінностей;

-    інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.

5.6.  Працівники Служби при виконанні службових обов'язків можуть носити спеціальний формений одяг.

5.7.  Підрозділи та основні працівники Служби для виконання покладених завдань та функцій забезпечуються технікою, спорядженням, засобами зв’язку і оповіщення, апаратурою, устаткуванням, штатним запасом матеріалів і автотранспортом за нормами відповідно табелю оснащення (табелю до штату).

5.8.  Фінансування Служби здійснюється з обласного бюджету.

5.9.  Основним плановим документом, який надає повноваження в Службі щодо отримання доходів та здійснення видатків, визначає обсяг і спрямування коштів для виконання Службою своїх функцій, визначених на рік відповідно до бюджетних призначень, є кошторис Служби.

5.10.  Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторису визначений чинним законодавством України.

5.11. Доходи (прибутки), отримані під час діяльності Служби, використовуються виключно для фінансування видатків на її утримання, реалізації мети та напрямів діяльності і не підлягають розподілу між працівниками, членами органів управління та пов'язаних з ними особами.

5.12. Служба забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з чинним законодавством України.

5.13. Збитки, завдані Службі в результаті порушення її майнових прав фізичними та юридичними особами, державними органами, відшкодовуються Службі в установленому законодавством порядку.

 

РОЗДІЛ VІ

ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБОЮ

 

6.1.  Службу очолює начальник, який призначається на посаду на умовах контракту та звільняється з посади рішеннями Харківської обласної ради в установленому порядку.

Строк трудових відносин, права, обов’язки і відповідальність начальника Служби, інші умови трудових відносин визначаються контрактом, укладеним із обласною радою.

6.2.  Начальник Служби несе персональну відповідальність за виконання покладених на Службу завдань та виконання працівниками Служби своїх функціональних обов'язків.

6.3. Начальник Служби:

-    вирішує питання діяльності Службою, за винятком питань, віднесених Статутом до компетенції інших органів;

-    діє без довіреності від імені Служби, представляє її інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, судових та правоохоронних органах, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами;

-    забезпечує господарську діяльність Служби, у тому числі: своєчасне матеріально-технічне постачання, оснащення сучасною апаратурою, своєчасне проведення поточного і капітального ремонту основних засобів у встановлений термін;

-    забезпечує планово-фінансову діяльність Служби, у тому числі: планування поточної діяльності, формування і використання по кошторису фондів економічного і соціального розвитку, матеріального стимулювання;

-    відкриває в установах банків та Головному управлінні Державної казначейської служби України у Харківській області розрахункові та інші рахунки, які необхідні для діяльності Служби;

-    складає штатний розпис Служби в межах встановленого фонду оплати праці та подає на затвердження до Департаменту. Копію штатного розпису та зміни до нього подає обласній раді;

-    затверджує за погодженням з Департаментом кошторис (план використання бюджетних коштів) на утримання Служби,

-    визначає та затверджує за погодженням з Департаментом структуру Служби;

-    затверджує Положення про структурні підрозділи Служби, забезпечує функціонування структурних підрозділів Служби;

-    розпоряджається коштами та відповідно до чинного законодавства України користується майном Служби;

-    укладає договори, які пов'язані з діяльністю Служби;

-    видає довіреності на представництво та захист інтересів в суді та інші довіреності, які пов'язані з діяльністю Служби;

-    видає накази, обов'язкові для всіх працівників Служби, організовує та контролює їх виконання;

-    приймає, призначає на посаду і звільняє з займаної посади працівників Служби відповідно до чинного трудового законодавства України,  затверджує їх посадові обов'язки;

-    застосовує до працівників Служби заходи заохочення і заходи дисциплінарного впливу за порушення трудової дисципліни, подає клопотання про нагородження працівників, які відзначилися при виконання посадових обов’язків;

-    забезпечує проведення атестації працівників та робочих місць;

-    несе відповідальність за дотримання в Службі вимог антикорупційного законодавства;

-    несе відповідальність за діяльність Служби, дотримання фінансової дисципліни, дотримання правил та норм охорони праці, ефективне та цільове використання майна та коштів;

-    здійснює інші повноваження, покладені на нього чинним законодавством України та цим Статутом.

6.4. На період відпустки, хвороби, відрядження або відсутності з інших поважних причин, обов’язки начальника Служби виконує призначена ним особа або особа, визначена посадовою інструкцією, яка у повному обсязі виконує функції, несе обов’язки, користується повноваженнями начальника Служби, якщо не установлене інше.

6.5. Начальник Служби забезпечує функціонування структурних підрозділів (філій), а також взаємодію з первинною профспілковою організацією Служби.

 

РОЗДІЛ VІІ

СТРУКТУРА СЛУЖБИ

 

7.1.  У складі Служби функціонують водолазні підрозділи, укомплектовані кваліфікованим водолазним складом і спеціальним оснащенням для виконання водолазних робіт, рятувальні та інші підрозділи відповідно до структури Служби, затвердженої начальником Служби.

7.2. Структурні підрозділи Служби діють відповідно до положень, затверджених начальником Служби.  

 

РОЗДІЛ VІІІ

ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ СЛУЖБИ

 

8.1.  Трудовий колектив Служби складають працівники, які беруть участь в її діяльності.

8.2.  Повноваження трудового колективу Служби реалізуються загальними зборами (конференцією) через їх виборні органи.

8.3.  У Службі може створюватися первина профспілкова організація, яка представляє інтереси своїх членів та захищає їх трудові, соціально-економічні права та інтереси. Діяльність первинної профспілкової організації регламентується чинним законодавством України.

8.4.  Між адміністрацією і трудовим колективом (уповноваженим ним органом) може укладатись Колективний договір, який не повинен суперечити чинному законодавству України.

8.5.  Колективним договором регулюються виробничі, трудові і економічні відносини трудового колективу з адміністрацією Служби, питання охорони праці та соціального розвитку згідно з вимогами чинного законодавства про працю.

8.6.  Сторони, які уклали Колективний договір, раз на рік звітують про його виконання на загальних зборах (конференції) трудового колективу.

8.7.  Розбіжності, що виникають при укладанні або виконанні Колективного договору, вирішуються в порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

РОЗДІЛ  ІХ

ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ СЛУЖБИ

 

9.1. Служба є самостійним при здійсненні фінансово-господарської діяльності.

9.2. Служба  працює за планами, які погоджуються з Департаментом. 

9.3. Взаємодія Служби з фізичними та юридичними особами в усіх сферах господарської діяльності здійснюється на основі договорів.

9.4. Для досягнення своїх цілей і вирішення поставлених завдань Служба має право:

    укладати від свого імені різного роду цивільно-правові договори, виступати позивачем і бути відповідачем у судах загальної юрисдикції;

    звертатися до судів різної юрисдикції;

    здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству України.

9.5. Штатний розпис розроблюється начальником Служби та затверджується Департаментом. 

9.6. Служба має право надавати платні послуги відповідно до вимог чинного законодавства України.

9.7. Служба відповідно до чинного законодавства України здійснює аварійно-рятувальне обслуговування суб’єктів господарювання і окремих територій, на яких існує небезпека виникнення надзвичайних ситуацій, на договірній основі.

9.8. Надходження, отримані Службою за надання платних послуг та з інших додаткових джерел фінансування, в установленому законодавством порядку, використовуються для забезпечення діяльності Служби, передбаченої її установчими документами.

9.9Начальник Служби обирає форми і системи оплати праці, встановлює працівникам конкретні розміри тарифних ставок, посадових окладів, премії, винагороди, надбавки на умовах, передбачених Колективним договором.

9.10. Мінімальний розмір заробітної плати працівників не може бути нижче встановленого чинним законодавством України мінімального розміру заробітної плати.

9.11. Для закупівель товарів, робіт, послуг Служба застосовує процедури закупівель, визначені чинним законодавством України.

9.12. Вимоги до бухгалтерського обліку та звітності Служби визначаються чинним законодавством України.

Начальник Служби та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за достовірність бухгалтерської, фінансової та статистичної звітності відповідно до чинного законодавства України.

9.13. Діловодство Служби організовується відповідно до чинного законодавства України.

9.14. Режим роботи Служби визначається правилами внутрішнього трудового розпорядку Служби, що затверджуються в установленому порядку, з послідуючим повідомленням Департаменту та обласної ради.

9.15. У разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, в умовах надзвичайного стану, в особливий період Служба працює згідно з планами органів місцевого самоврядування, Харківської обласної державної (військової) адміністрації та Департаменту.

9.16. Служба провадить зовнішньоекономічну діяльність у відповідності до чинного законодавства України.

 

РОЗДІЛ Х

ЗВІТНІСТЬ ТА КОНТРОЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ

 

10.1.  Служба здійснює оперативний і бухгалтерський облік результатів своєї діяльності, веде статистичну звітність у встановленому чинним законодавством України порядку.

10.2.  Служба щоквартально надає Харківській обласній раді та Департаменту звіт про результати своєї фінансово-господарської діяльності.

10.3.  Служба щомісячно надає Харківській обласній раді інформацію про нарахування та перерахування плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, що знаходиться в оперативному управлінні Служби, за встановленою формою.

10.4.  Служба щоквартально надає інформацію щодо орендарів, яким передано в оренду майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, за встановленою формою.

10.5. Харківська обласна рада має право проводити планові та позапланові перевірки стану та ефективності використання майна, що закріплено за Службою на праві оперативного управління, та виконання начальником умов контракту.

10.6.  Контроль за окремими сторонами діяльності Служби здійснюють відповідні державні контролюючі органи, на які покладені обов'язки нагляду за безпекою виробництва і праці, протипожежною і економічною безпекою, інші органи відповідно до чинного законодавства України.

10.7.  Посадові особи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування можуть давати доручення Службі в межах своїх повноважень.

 

РОЗДІЛ ХІ

ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ СЛУЖБИ

 

11.1.  Зміни до цього Статуту здійснюються шляхом викладання його у новій редакції та вносяться за тією ж процедурою, за якою затверджувався і цей Статут.

11.2.  Ці зміни набувають чинності з моменту державної реєстрації Статуту в новій редакції.

 

РОЗДІЛ ХІІ

ПРИПИНЕННЯ СЛУЖБИ

 

12.1.  Припинення Служби здійснюється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу чи перетворення) або ліквідації відповідно до вимог чинного законодавства України.

12.2.  Припинення Служби проводиться за рішенням обласної ради (уповноваженого органу) або за рішенням суду.

12.3.  У разі припинення Служби працівникам, які звільняються, гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до чинного трудового законодавства України.

12.4.  У разі припинення Служби (у разі її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) її активи передаються одній або кільком неприбутковим бюджетним закладам (установам) відповідного виду або зараховуються до доходу обласного бюджету.

12.5.  Припинення Служби здійснюється з моменту внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.