ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до Статуту КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЧУГУЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ “СИНЕРГІЯ”»
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Чинна редакція |
Нова редакція |
|
РОЗДІЛ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ |
||
1.6. Повне найменування Ліцею: українською мовою – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЧУГУЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ “СИНЕРГІЯ”» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ; англійською мовою – CОMMUNAL INSTITUTION "CHUHUIV ACADEMIC LYCEUM 'SYNERGY' " OF KHARKIV REGIONAL COUNCIL. |
1.6. Повне найменування Ліцею: українською мовою – КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЧУГУЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ “СИНЕРГІЯ”» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ; англійською мовою – CОMMUNAL INSTITUTION "CHUGUIV ACADEMIC LYCEUM 'SYNERGY' " OF KHARKIV REGIONAL COUNCIL. |
|
1.7. Скорочене найменування Ліцею: українською мовою - КЗ «ЧАЛ “СИНЕРГІЯ”» ХОР; англійською мовою – CI “ CAL 'SYNERGY' " KRC.
|
1.7. Скорочене найменування Ліцею: українською мовою: КЗ «ЧАЛ “СИНЕРГІЯ”» ХОР; КЗ «ЧУГУЇВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ЛІЦЕЙ “СИНЕРГІЯ”» ХОР; англійською мовою – CI " CAL 'SYNERGY' " KRC. |
|
1.8. Місцезнаходження (юридична адреса) Ліцею: Україна, Харківська область, 63513 Чугуївський район, село Кочеток, вулиця Радужна, 41. |
1.8. Місцезнаходження (юридична адреса) Ліцею: Україна, Харківська область, 63513 Чугуївський район, селище Кочеток, вулиця Радужна, 41. |
|
РОЗДІЛ V ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЛІЦЕЮ |
||
5.3. Ліцей має право: ……. - створювати структурні підрозділи, формувати штатний розпис, встановлювати форми заробітної плати і матеріального заохочення в межах власного кошторису; |
5.3. Ліцей має право: …… - створювати структурні підрозділи, формувати та затверджувати штатний розпис, встановлювати форми заробітної плати і матеріального заохочення в межах власного кошторису;
|
|
5.15. Харчування учнів у Ліцеї здійснюється за кошти обласного бюджету відповідно до норм харчування, встановлених Кабінетом Міністрів України. Учні Ліцею з числа тих, хто проживає в пансіоні, забезпечуються безкоштовним п’ятиразовим харчуванням, інші учні забезпечуються безкоштовним разовим харчуванням.
|
5.15. Харчування учнів у Ліцеї здійснюється за кошти обласного бюджету відповідно до норм харчування, встановлених Кабінетом Міністрів України. Учні Ліцею з числа тих, хто проживає в пансіоні, забезпечуються безкоштовним п’ятиразовим харчуванням, інші учні забезпечуються безкоштовним разовим харчуванням. Учні, зараховані до груп подовженого дня, забезпечуються безоплатним харчуванням. Для здобувачів початкової освіти (2–4 класи), які відвідують групи подовженого дня, організовується триразове харчування. Для здобувачів базової та профільної середньої освіти (5–11(12) класи) — дворазове харчування, з урахуванням режиму роботи груп. Батьки або інші законні представники учнів мають право відмовитися від надання послуг з харчування за письмовою заявою. |
|
РОЗДІЛ VI ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЛІЦЕЇ |
||
6.1. Освітній процес спрямовується на здобуття базової середньої освіти та профільної середньої освіти одночасно з розвитком здібностей, виявленням індивідуальних обдарувань, формуванням компетентностей, спрямованих на професійну самореалізацію особистості. 6.2. Організація освітнього процесу Ліцею направлена на забезпечення надання здобувачам освіти початкової (до завершення начального 2027-2028р.), базової середньої та профільної середньої освіти. Початкова освіта - перший рівень повної загальної середньої освіти, що передбачає виконання учнем вимог до результатів навчання, визначених державним стандартом початкової освіти. Початкова освіта здобувається протягом чотирьох років. Освітній процес початкової освіти організовується за такими циклами: перший цикл - адаптаційно-ігровий (1-2 роки навчання); другий цикл - основний (3-4 роки навчання). Базова середня освіта - другий рівень повної загальної середньої освіти, що передбачає виконання учнем вимог до результатів навчання, визначених державним стандартом базової середньої освіти. Базова середня освіта здобувається протягом п’яти років. Освітній процес базової середньої освіти організовується за такими циклами: перший цикл базової середньої освіти - адаптаційний (5 - 6 роки навчання); другий цикл базової середньої освіти - базове предметне навчання (7 - 9 роки навчання). Профільна середня освіта - третій рівень повної загальної середньої освіти, що передбачає виконання учнем вимог до результатів навчання, визначених державним стандартом профільної середньої освіти. Профільна середня освіта здобувається протягом трьох років. Освітній процес профільної середньої освіти організовується за такими циклами: перший цикл профільної середньої освіти - профільно-адаптаційний (10 рік навчання); другий цикл профільної середньої освіти - профільний (11 - 12 роки навчання).
6.3. Профіль навчання учнів у старших класах Ліцею визначається відповідно до наявної матеріально-технічної бази, кадрових ресурсів, освітніх запитів учнів та їхніх батьків. 6.4. Ліцей може забезпечувати здобуття початкової, базової середньої, профільної середньої освіти за інституційною (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева) або індивідуальною (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж) формами у порядку, визначеному чинним законодавством України. 6.5. Зарахування учнів здійснюється, як правило, до початку навчального року за умови не перевищення граничної наповнюваності у відповідних класах. Протягом навчального року можливе зарахування учнів за умови наявності вільних місць. При грубому одноразовому або системному порушенні Правил внутрішнього розпорядку Ліцею учень може бути відрахований з Ліцею. 6.7. Зарахування дітей до Ліцею для здобуття початкової освіти не проводиться. 6.8. Зарахування дітей до Ліцею для здобуття базової середньої освіти здійснюється на конкурсних засадах, якщо це не порушує право учнів, які здобули початкову освіту в Ліцеї на продовження навчання в ньому та за умови, що кількість поданих заяв про зарахування перевищує загальну кількість вільних місць у відповідних класах. 6.9. Зарахування дітей до Ліцею для здобуття профільної середньої освіти відбувається на конкурсних засадах. Конкурс може не проводитися, якщо кількість поданих заяв про зарахування не перевищує загальної кількості вільних місць у відповідних класах. 6.10. Іноземні громадяни та особи без громадянства зараховуються до Ліцею відповідно до чинного законодавства України та міжнародних договорів. 6.11. У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого закладу загальної середньої освіти. 6.12. Кожен учень переводиться на наступний рік навчання після завершення навчального року, крім випадків, визначених чинним законодавством України. 6.13. Відрахування учнів із Ліцею проводиться відповідно до чинного законодавства України за наказом директора Ліцею. 6.14. Класи у Ліцеї формуються згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими чинним законодавством України та враховуючи наявність приміщень, що відповідають санітарно-гігієнічним вимогам для здійснення освітнього процесу. 6.15. Ліцей може створювати у своєму складі класи (групи) з вечірньою (заочною), дистанційною формою навчання, інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. Гранична кількість учнів у класі (наповнюваність класу) визначається відповідно до чинного законодавства України. 6.16. Поділ класів на групи для вивчення окремих предметів у Ліцеї здійснюється згідно з нормативами, встановленими Міністерством освіти і науки України. Розподіл учнів між класами і групами здійснюється директором Ліцею. 6.17. Зменшення кількості учнів у класі протягом навчального року не є підставою для припинення функціонування цього класу до закінчення навчального року. 6.18. Структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою Ліцею у межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження згідно з навчальним планом та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, особливостей регіону тощо. 6.19. Навчальний рік розпочинається 1 вересня Днем знань і закінчується не пізніше 1 липня наступного року. Навчальний рік поділяється на семестри, у 2-4 класах із проведенням навчальних екскурсій, у 5-8 і 10 класах практики відповідно до рішення педагогічної ради. Учні 4, 9, 12 класів складають державну підсумкову атестацію у терміни, визначені Міністерством освіти і науки України, відповідно до наявних вимог у формі, визначеній законодавством, зокрема у формі ЗНО. 6.20. Тривалість уроків у Ліцеї становить: 2-4 класах – 40 хвилин, у 5-11(12) класах – 45 хвилин. Ліцей може обрати інші, крім уроку, форми організації освітнього процесу. 6.21. Тривалість перерв між навчальними заняттями встановлюється з урахуванням потреби в організації активного відпочинку і харчування учнів, але не менше ніж 10 хвилин, велика перерва (після другого або третього навчального заняття) – 20 хвилин. 6.22. Загальна тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менше ніж 30 календарних днів. Графік канікул встановлюється Ліцеєм з урахуванням освітнього процесу. 6.23. Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльності забороняється (крім випадків, передбачених чинним законодавством України). 6.24. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог. 6.25. Розклад навчальних занять затверджуються директором Ліцею. 6.26. Соціально-психологічний супровід освітнього процесу в Ліцеї здійснюється практичним психологом та соціальним педагогом. 6.27. Виховний процес є невід’ємною складовою освітнього процесу у Ліцеї і ґрунтується на загальнолюдських цінностях, культурних цінностях Українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав і свобод людини і громадянина, принципах, визначених чинним законодавством України. 6.28. Крім різних форм обов'язкових навчальних занять проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів та обдарувань. 6.29. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмета визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. 6.30. Рівень навчальних досягнень учнів встановлюється за системою оцінювання, визначеною законодавством. 6.31. У документі про освіту відображаються досягнення учнів у навчанні на підставі результатів річного оцінювання і державної підсумкової атестації. 6.32. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний рівень навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти. 6.33. Учням, які закінчили певний рівень освіти, видається відповідний документ про освіту: по закінченні першого рівня – свідоцтво про початкову освіту; по закінченні другого рівня – свідоцтво про базову середню освіту; по закінченні третього рівня – свідоцтво про повну загальну середню освіту. 6.34. До учнів Ліцею можуть застосовуватися різні види морального та/або матеріального заохочення і відзначення, що визначаються установчими документами ліцею та/або положенням про заохочення і відзначення учнів, що затверджується його педагогічною радою. Рішення про заохочення (відзначення) учня приймає педагогічна рада Ліцею. 6.35. За успіхи у навчанні для учнів встановлюються такі форми заохочення: - учні 5-8 класів, 10 класів нагороджуються похвальним листом «За високі досягнення у навчанні»; - учні 9 класів, які за результатами річного оцінювання та державної підсумкової атестації мають досягнення високого рівня, отримують свідоцтво з відзнакою; - учні 11(12) класів нагороджуються грамотами. Похвальною грамотою «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів» нагороджуються випускники, які досягли особливих успіхів у вивченні одного чи декількох предметів (не менше як 12 балів), випускники- переможці міжнародних, всеукраїнських конкурсів, олімпіад, змагань. 6.36. У Ліцеї забороняється утворення та діяльність організаційних структур, політичних партій, релігійних організацій і воєнізованих формувань, а також забороняється примусове залучення учнів до вступу у будь-які об’єднання. 6.37. Залучення учнів Ліцею під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з виконанням освітньої програми (освітніх програм та планів) Ліцею, забороняється крім випадків, передбачених законодавством України. |
СТРУКТУРУВАННЯ розділу та доповнення підпунктом 6.2.3 та пунктом 6.6
6.1. Зміст і рівні освіти.6.1.1. Освітній процес спрямовується на здобуття базової середньої освіти та профільної середньої освіти одночасно з розвитком здібностей, виявленням індивідуальних обдарувань, формуванням компетентностей, спрямованих на професійну самореалізацію особистості. 6.1.2. Організація освітнього процесу Ліцею спрямована на забезпечення надання здобувачам освіти початкової освіти (до завершення навчального 2027/2028 року), базової середньої та профільної середньої освіти. Початкова освіта - перший рівень повної загальної середньої освіти, що передбачає виконання учнем вимог до результатів навчання, визначених державним стандартом початкової освіти. Початкова освіта здобувається протягом чотирьох років. Освітній процес початкової освіти організовується за такими циклами: перший цикл - адаптаційно-ігровий (1-2 роки навчання); другий цикл - основний (3-4 роки навчання). Базова середня освіта - другий рівень повної загальної середньої освіти, що передбачає виконання учнем вимог до результатів навчання, визначених державним стандартом базової середньої освіти. Базова середня освіта здобувається протягом п’яти років. Освітній процес базової середньої освіти організовується за такими циклами: перший цикл базової середньої освіти - адаптаційний (5 - 6 роки навчання); другий цикл базової середньої освіти - базове предметне навчання (7 - 9 роки навчання). Профільна середня освіта - третій рівень повної загальної середньої освіти, що передбачає виконання учнем вимог до результатів навчання, визначених державним стандартом профільної середньої освіти. Профільна середня освіта здобувається протягом трьох років. Освітній процес профільної середньої освіти організовується за такими циклами: перший цикл профільної середньої освіти - профільно-адаптаційний (10 рік навчання); другий цикл профільної середньої освіти - профільний (11 - 12 роки навчання). 6.1.3. Профіль навчання учнів у старших класах Ліцею визначається відповідно до наявної матеріально-технічної бази, кадрових ресурсів, освітніх запитів учнів та їхніх батьків. 6.1.4. Ліцей може забезпечувати здобуття початкової, базової середньої, профільної середньої освіти за інституційною (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева) або індивідуальною (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж) формами у порядку, визначеному чинним законодавством України.
6.2. Зарахування, переведення та відрахування учнів.6.2.1. Зарахування учнів здійснюється, як правило, до початку навчального року за умови не перевищення граничної наповнюваності у відповідних класах. Протягом навчального року можливе зарахування учнів за умови наявності вільних місць. При грубому одноразовому або системному порушенні Правил внутрішнього розпорядку Ліцею учень може бути відрахований з Ліцею. 6.2.2. Зарахування учнів до Ліцею здійснюється за наказом директора Ліцею на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, копії свідоцтва про народження, медичної довідки встановленого зразка, документа про наявний рівень освіти. 6.2.3. Зарахування дітей до Ліцею для здобуття початкової освіти проводиться виключно у перехідний період відповідно до пункту 3.1 цього Статуту. ДОПОВНЕНО 6.2.4. Зарахування дітей до Ліцею для здобуття базової середньої освіти здійснюється на конкурсних засадах, якщо це не порушує право учнів, які здобули початкову освіту в Ліцеї на продовження навчання в ньому та за умови, що кількість поданих заяв про зарахування перевищує загальну кількість вільних місць у відповідних класах. 6.2.5. Зарахування дітей до Ліцею для здобуття профільної середньої освіти відбувається на конкурсних засадах. Конкурс може не проводитися, якщо кількість поданих заяв про зарахування не перевищує загальної кількості вільних місць у відповідних класах. 6.2.6. Іноземні громадяни та особи без громадянства зараховуються до Ліцею відповідно до чинного законодавства України та міжнародних договорів. 6.2.7. У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого закладу загальної середньої освіти. 6.2.8. Кожен учень переводиться на наступний рік навчання після завершення навчального року, крім випадків, визначених чинним законодавством України. 6.2.9. Відрахування учнів із Ліцею проводиться відповідно до чинного законодавства України за наказом директора Ліцею. 6.3. Формування класів та організація навчання. 6.3.1. Класи у Ліцеї формуються згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими чинним законодавством України та враховуючи наявність приміщень, що відповідають санітарно-гігієнічним вимогам для здійснення освітнього процесу. 6.3.2. Ліцей може створювати у своєму складі класи (групи) з вечірньою (заочною), дистанційною формою навчання, інклюзивні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. Гранична кількість учнів у класі (наповнюваність класу) визначається відповідно до чинного законодавства України. 6.3.3. Поділ класів на групи для вивчення окремих предметів у Ліцеї здійснюється згідно з нормативами, встановленими Міністерством освіти і науки України. Розподіл учнів між класами і групами здійснюється директором Ліцею. 6.3.4. Зменшення кількості учнів у класі протягом навчального року не є підставою для припинення функціонування цього класу до закінчення навчального року. 6.4. Структура навчального року та розклад занять. 6.4.1. Структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, занять, відпочинку між ними, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою Ліцею у межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження згідно з навчальним планом та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, особливостей регіону тощо. 6.4.2. Навчальний рік розпочинається 1 вересня Днем знань і закінчується не пізніше 1 липня наступного року. Навчальний рік поділяється на семестри, у 2-4 класах із проведенням навчальних екскурсій, у 5-8 і 10 класах практики відповідно до рішення педагогічної ради. Учні 4, 9, 12 класів складають державну підсумкову атестацію у терміни, визначені Міністерством освіти і науки України, відповідно до наявних вимог у формі, визначеній законодавством, зокрема у формі ЗНО. 6.4.3. Тривалість уроків у Ліцеї становить: 2-4 класах – 40 хвилин, у 5-11(12) класах – 45 хвилин. Ліцей може обрати інші, крім уроку, форми організації освітнього процесу. 6.4.4. Тривалість перерв між навчальними заняттями встановлюється з урахуванням потреби в організації активного відпочинку і харчування учнів, але не менше ніж 10 хвилин, велика перерва (після другого або третього навчального заняття) – 20 хвилин. 6.4.5. Загальна тривалість канікул протягом навчального року не повинна становити менше ніж 30 календарних днів. Графік канікул встановлюється Ліцеєм з урахуванням освітнього процесу. 6.4.6. Відволікання учнів від навчальних занять на інші види діяльності забороняється (крім випадків, передбачених чинним законодавством України). 6.4.7. Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог. 6.4.8. Розклад навчальних занять затверджуються директором Ліцею. 6.5. Психологічний супровід та виховний процес.6.5.1. Соціально-психологічний супровід освітнього процесу в Ліцеї здійснюється практичним психологом та соціальним педагогом. 6.5.2. Виховний процес є невід’ємною складовою освітнього процесу у Ліцеї і ґрунтується на загальнолюдських цінностях, культурних цінностях Українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав і свобод людини і громадянина, принципах, визначених чинним законодавством України. 6.5.3. Крім різних форм обов'язкових навчальних занять проводяться індивідуальні, групові, факультативні та інші позакласні заняття та заходи, що передбачені окремим розкладом і спрямовані на задоволення освітніх інтересів учнів та на розвиток їх творчих здібностей, нахилів та обдарувань. 6.5.4. Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмета визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. 6.6. Групи подовженого дня. ДОПОВНЕНО 6.6.1. У Ліцеї можуть створюватися та функціонувати групи подовженого дня на підставі письмових звернень батьків або інших законних представників учнів з метою: - організації навчальної, виховної та пізнавальної діяльності учнів; - надання кваліфікованої допомоги учням у підготовці до уроків і виконанні домашніх завдань; - організації дозвілля учнів; - формування в учнів ключових компетентностей, необхідних для успішної життєдіяльності та самореалізації особистості; - забезпечення виконання індивідуальної програми розвитку особи з особливими освітніми потребами, індивідуального навчального плану (за наявності). 6.6.2. Режим роботи групи подовженого дня та організація освітнього процесу в ній схвалюється педагогічною радою та затверджується директором Ліцею. 6.6.3. Тривалість перебування учнів у групі подовженого дня становить не більше шести годин на день. 6.6.4. Фінансування груп подовженого дня здійснюється за кошти засновника та за інші кошти, не заборонені законодавством. 6.6.5. Різниця у віці учнів, зарахованих до групи подовженого дня, не може перевищувати двох років. 6.6.6. Учні, зараховані до пансіону, після завершення занять у Ліцеї продовжують перебування у складі груп подовженого дня, а далі передаються до груп цілодобового перебування пансіону відповідно до затвердженого режиму дня. 6.7. Оцінювання, державна підсумкова атестація та документи про освіту. 6.7.1. Рівень навчальних досягнень учнів встановлюється за системою оцінювання, визначеною законодавством. 6.7.2. У документі про освіту відображаються досягнення учнів у навчанні на підставі результатів річного оцінювання і державної підсумкової атестації. 6.7.3. Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний рівень навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом державної підсумкової атестації. Порядок проведення державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів у системі загальної середньої освіти. 6.7.4. Учням, які закінчили певний рівень освіти, видається відповідний документ про освіту: по закінченні першого рівня – свідоцтво про початкову освіту; по закінченні другого рівня – свідоцтво про базову середню освіту; по закінченні третього рівня – свідоцтво про повну загальну середню освіту. 6.8. Заохочення учнів.6.8.1. До учнів Ліцею можуть застосовуватися різні види морального та/або матеріального заохочення і відзначення, що визначаються установчими документами ліцею та/або положенням про заохочення і відзначення учнів, що затверджується його педагогічною радою. Рішення про заохочення (відзначення) учня приймає педагогічна рада Ліцею. 6.8.2. За успіхи у навчанні для учнів встановлюються такі форми заохочення: - учні 5-8 класів, 10 класів нагороджуються похвальним листом «За високі досягнення у навчанні»; - учні 9 класів, які за результатами річного оцінювання та державної підсумкової атестації мають досягнення високого рівня, отримують свідоцтво з відзнакою; - учні 11(12) класів нагороджуються грамотами. Похвальною грамотою «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів» нагороджуються випускники, які досягли особливих успіхів у вивченні одного чи декількох предметів (не менше як 12 балів), випускники- переможці міжнародних, всеукраїнських конкурсів, олімпіад, змагань. 6.9. Обмеження та заборони.6.9.1. У Ліцеї забороняється утворення та діяльність організаційних структур, політичних партій, релігійних організацій і воєнізованих формувань, а також забороняється примусове залучення учнів до вступу у будь-які об’єднання. 6.9.2. Залучення учнів Ліцею під час освітнього процесу до виконання робіт чи до участі у заходах, не пов’язаних з виконанням освітньої програми (освітніх програм та планів) Ліцею, забороняється крім випадків, передбачених законодавством України.
|
|
ДОПОВНЕНО РОЗДІЛ ІХ «ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФІЛАКТИЧНО-ОЗДОРОВЧИХ ЗАХОДІВ ТА МЕДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЛІЦЕЇ» |
||
РОЗДІЛ ХІІ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛІЦЕЮ |
||
10.8. Штатний розпис Ліцею складається відповідно до типових штатних нормативів, затверджених Міністерством освіти і науки України, в межах визначеного фонду оплати праці та затверджується згідно із чинним законодавством України. |
11.8. Штатний розпис Ліцею складається відповідно до типових штатних нормативів, затверджених Міністерством освіти і науки України, в межах визначеного фонду оплати праці та затверджується керівником Ліцею за погодженням із Засновником або уповноваженим ним органом згідно з чинним законодавством України. |
|