Додаток

до рішення  обласної ради

від 28 грудня 2004 року (р22-7-4)

(ХХІІ  сесія IV скликання)

 

 

                                                                                                                                                     ПОЛОЖЕННЯ

                                                                                                                           ПРО ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПРИВАТИЗАЦІЇ

                                                                        ОБ'ЄКТІВ СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД СІЛ, СЕЛИЩ, МІСТ ОБЛАСТІ

                                                                                                                                                  (нова редакція)

 

РОЗДІЛ I.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Положення про порядок та умови приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі - Положення) розроблене відповідно до законів України „Про місцеве самоврядування в Україні” (280/97-ВР), „Про приватизацію державного майна” (2163-12), „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” (2171-12), „Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні” (2658-3).

1.2. Це Положення застосовується при приватизації (відчуженні) об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області:

-   цілісних майнових комплексів, їх структурних підрозділів;

-    індивідуально визначеного майна;

-    нерухомого майна (будівлі, споруди, приміщення);

-    об’єктів незавершеного будівництва.

1.3. Приватизація (відчуження) об’єктів здійснюється шляхом:

- продажу об’єктів на аукціоні, за конкурсом, іншими способами, що передбачають конкуренцію покупців;

- викупу цілісного майнового комплексу, зданого в оренду, у випадках та порядку, передбачених законодавством;

- викупу майна  в інших випадках, передбачених законом. 

 1.4. Суб'єкти приватизації.

Суб'єктами приватизації об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області є:

-         обласна рада;

-         Управління майном комунальної власності обласної ради (далі -  уповноважений орган);

-         відповідні постійні комісії обласної ради;

-         покупець (або його представник);

-         посередники.

Приватизація (відчуження) об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області здійснюється на підставі рішення  обласної ради.

 

 

РОЗДІЛ II.

 

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЗАЯВИ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ПРИВАТИЗАЦІЮ ОБ’ЄКТА

2.1. Покупець, який має намір скористатися правом на приватизацію цілісного майнового комплексу, його структурного підрозділу, нерухомого майна або об’єкта незавершеного будівництва, звертається з відповідною заявою до голови обласної ради.

До заяви покупці – фізичні особи додають:

-         відомості про особу, домашню адресу, громадянство;

-         номери рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації;

-         декларацію про доходи.

Покупці – юридичні особи подають:

-         повну назву заявника та його юридичну адресу;

-         прізвище, ім’я, по батькові керівника;

-         номери рахунків у банківських установах, з яких здійснюватимуться розрахунки за придбаний об’єкт приватизації;

-         нотаріально засвідчені копії установчих документів, що підтверджують право юридичної особи бути покупцем згідно із законодавством про приватизацію.

Форма заяви та розмір плати за її подання встановлюються згідно з чинним законодавством.

2.2. Голова обласної ради надсилає для розгляду подану юридичною чи фізичною особою заяву до уповноваженого органу, який у разі відсутності підстав для відмови у приватизації надає голові обласної ради пропозиції щодо  способу приватизації та включає об’єкт до  переліку об’єктів, що підлягають приватизації на аукціоні, за конкурсом, шляхом викупу з подальшим затвердженням обласною радою.

Результати розгляду не пізніше як через місяць з дня подання заяви доводяться уповноваженим органом до заявника у письмовій формі.

2.3. Відмова в приватизації об’єкта можлива тільки у випадках, передбачених чинним законодавством про приватизацію.

2.4. Ініціатива щодо приватизації об’єкта спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області може виходити  від суб’єктів приватизації, передбачених пунктом 1.4 цього Положення.

 

РОЗДІЛ ІІI.

ПІДГОТОВКА ОБ'ЄКТІВ ДО ПРИВАТИЗАЦІЇ

3.1. З моменту прийняття обласною радою рішення про приватизацію об’єктів  здійснюється їх  підготовка  до приватизації.

3.2. Підготовка об'єктів до приватизації включає:

- інвентаризацію майна, що підлягає приватизації, і визначення умов його подальшого використання;

- виявлення майна, що не підлягає приватизації, і визначення умов його подальшого використання;

- визначення ціни продажу об’єкта, що підлягає приватизації шляхом викупу, або початкової ціни продажу об’єкта на аукціоні, за конкурсом;

- підготовку та опублікування інформації про об’єкти приватизації в газеті „Слобідський край”;

- проведення у разі необхідності реорганізації або ліквідації  підприємства;

- виявлення і впорядкування об'єктів незавершеного будівництва і визначення умов їх подальшого використання;

- здійснення підготовки необоротних активів (оформлення технічних паспортів у бюро технічної інвентаризації, ставлення необоротних активів на баланс підприємства);

- інші заходи.

Покупець, який у встановленому порядку  подав заяву про приватизацію об’єкта, може за власний рахунок замовити проведення аудиторської перевірки фінансового стану підприємства.

3.3. Після надходження заяви від юридичних чи фізичних осіб про приватизацію об’єкта, у тому числі від таких, які є орендарями майна, приватизація (відчуження) об’єкта  узгоджується з :

-         депутатами обласної ради відповідного виборчого округу;

-         відповідними постійними комісіями обласної ради.

Пропозиції щодо приватизації (відчуження) об’єкта розглядаються  протягом тридцяти робочих днів з моменту надходження запиту.

3.4. Матеріали після узгодження з суб’єктами, передбаченими пунктом 3.3 Положення, узагальнюються уповноваженим органом та згідно з Регламентом  обласної ради головою обласної ради на розгляд постійних комісій обласної ради подається проект рішення із запропонованими переліками за способами приватизації.

3.5. Після затвердження  обласною радою відповідних переліків об’єктів, що підлягають приватизації (відчуженню),  здійснюються заходи щодо проведення оцінки майна відповідно до чинного законодавства про приватизацію.

 

РОЗДІЛ IV.

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ З ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

4.1. Визначення початкової вартості та ціни продажу об'єктів приватизації здійснюється в порядку, встановленому законодавством щодо питань оцінки майна.

4.2. Визначення суб’єкта оціночної діяльності, який буде проводити незалежну оцінку майна, здійснюється на конкурсній основі.

4.3. Конкурсний відбір експертів здійснюється конкурсною комісією, утвореною наказом уповноваженого органу.

Конкурсна комісія утворюється у складі від 5 до 9 осіб з числа працівників уповноваженого органу, з одночасним наданням повноважень голови комісії та секретаря відповідним членам комісії.

4.4. Очолює комісію голова комісії, який призначається керівником уповноваженого органу. Голова комісії у межах наданих повноважень:

- скликає засідання комісії;

- головує на засіданнях комісії;

- видає  доручення, обов’язкові для членів комісії;

- організовує підготовку матеріалів для подання на розгляд комісії;

- представляє комісію у відносинах з організаціями.

4.5. Секретар комісії:

- забезпечує виконання доручень голови комісії;

- готує матеріали для розгляду на засіданні комісії;

- оформляє протоколи засідань комісії.

4.6. На період довготривалої відсутності голови та (або) секретаря комісії (через хворобу, у разі відпустки тощо) їх повноваження надаються керівником уповноваженого органу будь–якому члену комісії.

4.7. До участі в конкурсі можуть бути допущені суб’єкти оціночної діяльності, які діють на підставі відповідних сертифікатів суб’єктів оціночної діяльності, виданих відповідно до Закону України „Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні”.

4.8. У разі прийняття рішення про проведення конкурсу інформація стосовно його умов, терміну проведення, а також інформація про об’єкт оцінки публікується комісією в газеті „Слобідський край”  за 14 – 30 календарних днів до дати проведення конкурсу.

4.6. Інформація про умови проведення конкурсу повинна включати:

- дату, час і місце проведення конкурсу;

- відомості про об’єкт оцінки;

- кінцевий термін подання документів на розгляд комісії;

- перелік документів, які слід подавати на розгляд комісії;

- термін виконання робіт в календарних днях (у разі потреби);

- адресу комісії, контактні телефони.

4.9. Інформація про результати конкурсу публікується в газеті „Слобідський край”.

4.10. Суб’єкти оціночної діяльності подають до конкурсної комісії конкурсну документацію, яка подається в запечатаному конверті з описом документів, що містяться в конверті:

- заява на участь у конкурсі за формою, що додається;

- нотаріально засвідчені копії установчих документів;

- копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких буде залучено до проведення оцінки та підписання звіту про оцінку майна, завірених суб’єктом оціночної діяльності;

- письмові угоди оцінювачів, яких буде додатково залучено оцінювачем до проведення робіт з оцінки майна та підписання звіту про оцінку майна, завірені їхніми особистими підписами;

- копія сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого претенденту Фондом державного майна України, завіреного суб’єктом оціночної діяльності;

- інформація про суб’єкта оціночної діяльності (документ, який містить відомості про претендента щодо його досвіду роботи, кваліфікації та особистого досвіду роботи оцінювачів, які працюють у його штатному складі та додатково залучаються ним, з незалежної оцінки майна, у тому числі подібного майна тощо).

Конкурсна пропозиція суб’єкта оціночної діяльності подається у запечатаному конверті і має містити пропозицію щодо вартості виконання робіт, калькуляцію витрат, пов’язаних з виконанням робіт, а також терміну виконання робіт, якщо він не визначений в інформації про проведення конкурсу.

4.11. Документи подаються до загального відділу уповноваженого органу  не пізніше ніж за чотири робочі дні до оголошеної дати проведення конкурсу (включно). У разі невідповідності, неповноти конкурсної документації або її несвоєчасного подання суб’єкт оціночної діяльності до участі в конкурсі, за рішенням комісії, не допускається, про що його письмово повідомляє секретар комісії до оголошеної дати проведення конкурсу. Конкурсні документи суб’єктів оціночної діяльності, яких не допущено до участі в конкурсі, повертаються, за їх письмовою заявою, секретарем комісії після затвердження протоколу засідання комісії.

Рішення комісії може бути оскаржене в установленому законодавством порядку.

4.12. Суб’єкт оціночної діяльності має право відкликати свою заяву до дати проведення конкурсу, повідомивши про це письмово голову комісії.

4.13. Засідання комісії проводиться у разі присутності не менше 2/3 членів  її кількісного складу. Конкурс проводиться за наявності не менше двох учасників.

4.14. У разі наявності одного учасника конкурсу комісія може прийняти рішення стосовно укладання з ним договору на проведення оцінки, про що зазначається у протоколі засідання комісії.

4.15. Під час вибору переможця конкурсу враховуються:

- кількість та кваліфікація оцінювачів, які перебувають у штатному складі учасника конкурсу, а також тих, що додатково ним залучаються для проведення оцінки майна;

- досвід учасника конкурсу з оцінки подібного майна;

- досвід учасника конкурсу з оцінки того об’єкта, оцінку якого планується здійснити за підсумками оголошеного конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності;

- запропонована учасником конкурсу вартість виконання робіт порівняно із звичайною ціною;

- кількість конкурсів, у яких учасник конкурсу брав участь, та кількість перемог у цих конкурсах;

- кількість невиконаних договорів на проведення оцінки майна, укладених уповноваженим органом із зазначеним учасником конкурсу, та причини такого невиконання;

- наявність зауважень з боку уповноваженого органу до звітів про оцінку майна, виконаних учасником конкурсу, за результатами їх рецензування. 

4.16. Комісія розглядає подані пропозиції і обговорює їх. Конверти учасників конкурсу з конкурсною пропозицією розпечатуються на засіданні комісії. Учасник конкурсу, пропозиції якого найбільш повно відповідають умовам і критеріям конкурсу, більшістю голосів присутніх членів комісії визнається його переможцем.

4.17. Рішення комісії приймається шляхом рейтингового голосування. Члени комісії повинні голосувати за кожного учасника конкурсу „за” чи „проти”. Учасник конкурсу, пропозиції якого найбільш повно відповідають умовам конкурсу, а також є оптимальними з урахуванням якості виконуваних робіт з оцінки і їх вартості, та який отримав найбільшу кількість голосів „за” присутніх на засіданні членів комісії (але не менше половини голосів членів комісії, присутніх на засіданні), визнається його переможцем. Якщо  за таких умов має місце однакова кількість голосів „за”, отримана одночасно кількома учасниками конкурсу, то призначається таємне голосування.

Таємне голосування щодо кожного учасника конкурсу здійснюється окремо. Таємне голосування здійснюється за допомогою бюлетенів, у яких зазначено „за” або „проти”. Кожний присутній на засіданні член комісії запечатує відповідний бюлетень у конверт та надає його секретарю комісії. Секретар комісії на засіданні комісії розпечатує конверти, повідомляє про підсумки голосування та вносить їх у відповідну відомість. За результатами таємного голосування, переможцем визнається учасник конкурсу, який отримав найбільшу кількість голосів „за” (але не менше половини голосів членів комісії, присутніх на засіданні).

За результатами рейтингового або таємного голосування,  більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, переможцем конкурсу може бути не визнаний жоден з його учасників. У таких випадках комісія може перенести прийняття рішення про визнання переможця конкурсу на наступне засідання та запропонувати усім учасникам конкурсу подати додаткові пропозиції щодо умов оплати робіт та додаткові відомості щодо досвіду з оцінки майна або призначити повторний конкурс. 

4.18 Секретар комісії на засіданні комісії окремо веде відомість про підсумки голосування щодо кожного об’єкта оцінки.

4.19. Результати конкурсу оформляються протоколом. Протокол підписується усіма присутніми на засіданні членами конкурсної комісії і затверджується керівником Управління. Відомість (відомості) щодо підсумків голосування додаються до протоколу.

4.20. Якщо не надійшло жодної заяви на участь у конкурсі, конкурс уважається таким, що не відбувся. У цьому випадку голова комісії приймає рішення про повторне проведення конкурсу та призначає його дату.

4.21. У триденний строк після проведення конкурсу комісія інформує переможців конкурсу про рішення комісії.

4.22. Інформація про результати конкурсу публікується в газеті „Слобідський край”. Інформацію може бути опубліковано додатково в інших засобах масової інформації. 

4.23. У разі потреби у повторному проведенні оцінки об’єкта, оцінку якого було здійснено із залученням суб’єкта оціночної діяльності, відібраного на конкурсних засадах, або виявлення суб’єктом оціночної діяльності під час виконання робіт факту значного збільшення обсягу робіт з оцінки майна, не зазначеного в інформації про проведення конкурсу, комісія розглядає ці питання на своєму засіданні. Комісією може бути прийнято рішення щодо оголошення повторного конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності або залучення суб’єкта оціночної діяльності, який вже здійснював зазначені роботи з оцінки майна, та укладання з ним додаткового договору на умовах, запропонованих суб’єктом оціночної діяльності, у разі згоди комісії із запропонованими умовами.

4.25. Після проведення конкурсу уповноважений орган укладає з переможцем конкурсу договір на проведення незалежної оцінки майна.

4.26. Акт оцінки майна та висновки про вартість майна, складені під час приватизації, підлягають затвердженню уповноваженим органом.

 

РОЗДІЛ V.

СПОСОБИ ПРИВАТИЗАЦІЇ

5.1. Продаж об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області здійснюється способами, що визначаються законодавством України для кожної групи об'єктів.

5.2. Обласна рада затверджує переліки об’єктів, які знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області і підлягають:

- продажу на аукціоні, за конкурсом;

- викупу.

5.3. Викуп застосовується до об’єктів:

- не проданих на аукціоні, за конкурсом;

- включених до переліку об’єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу;

- зданих в оренду, якщо право на викуп було передбачено договором оренди, укладеним до набрання чинності Закону України „Про оренду державного та комунального майна”.

5.4. Перелік об’єктів, що підлягають приватизації (відчуженню) шляхом викупу,  попередньо публікується  в газеті „Слобідський край” не пізніше як за 15 днів з дня прийняття обласною радою відповідного рішення.

5.5. Інформація про здійснення викупу об’єкта приватизації публікується в газеті „Слобідський край”  протягом 15 календарних днів з дня укладання договору купівлі–продажу.

5.6. Інформація про об’єкти, що підлягають продажу на аукціоні, за конкурсом, повинна містити такі відомості:

- назву об’єкта приватизації;

- обсяг та основну номенклатуру продукції (робіт, послуг);

- кількість та склад робочих місць;

 - баланс активів і пасивів, рентабельність за останні три роки;

- відомості про будівлі (споруди, приміщення) та земельну ділянку, на якій розташований об’єкт, умови користування ними;

- початкову ціну продажу, умови продажу та експлуатації об’єкта;

- суму грошових коштів, що має вноситися покупцями, у розмірі 10 відсотків початкової ціни продажу об’єкта;

- назву банку, адресу та номер рахунку, відкритого для розрахунків за придбані об’єкти приватизації;

- кінцевий термін прийняття заяви на участь в аукціоні, конкурсі;

- час та місце особистого ознайомлення з об’єктом;

- адресу, номер телефону, час роботи служби по організації аукціону, конкурсу;

- іншу інформацію.

Зазначена інформація публікується не пізніше як за 30 календарних днів до дати проведення аукціону, конкурсу в газеті „Слобідський край”.

5.7. Конкурсна комісія (далі – комісія) – це тимчасово діючий колегіальний орган, що створюється уповноваженим органом для проведення конкурсів з продажу об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

5.8. Склад про конкурсну комісію затверджується наказом уповноваженого органу. Голова комісії та відповідальний секретар призначаються із працівників уповноваженого органу.

5.9. До складу комісії входять: працівники уповноваженого органу, представники відповідних управлінь обласної державної адміністрації та інші.

У разі потреби до складу комісії можуть залучатися представники трудового колективу об’єкта, відповідного органу місцевого самоврядування, а також експерти.

До складу конкурсної комісії включаються депутати обласної ради відповідного округу.

5.10.  Комісія створюється у кількості  від 5 до 9 осіб.

5.11. Уповноважений орган направляє в організації та установи письмові запити щодо надання кандидатур до складу комісії.

Делегування представників до складу комісії є обов’язковим для керівництва організацій та установ. 

У триденний строк з дня отримання запиту організації та установи направляють до уповноваженого органу відомості про кандидатури до складу комісії.

5.12. Комісія має право:

- під час розробки та визначення умов конкурсу звертатися до уповноваженого органу та в інші установи із запитами щодо забезпечення комісії відповідною інформацією про об’єкт продажу;

- звертатися за допомогою до спеціалістів, радників та експертів.

5.13. Комісія зобов’язана:

- проводити засідання комісії, дотримуючись вимог чинного законодавства України;

- сприяти у забезпеченні рівних умов для всіх потенційних покупців;

- розробити умови конкурсу та визначити термін проведення конкурсу.

5.14. Члени комісії не мають права:

- вести поза межами комісії переговори з учасниками конкурсу;

- мати майнові та немайнові стосунки з учасниками конкурсу.

Всі члени комісії несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України за розголошення інформації:

- про учасників, їх кількість та їх конкурсні пропозиції (до затвердження переможця);

- про склад комісії, час і місце проведення засідань комісії.

5.15. Комісія починає роботу з моменту підписання наказу про її створення. Усі зміни щодо складу комісії вносяться наказом уповноваженого органу.

5.16. Керує діяльністю комісії і організовує її роботу голова комісії, який в межах  повноважень:

- скликає засідання комісії;

- головує на засіданнях комісій;

- дає розпорядження та доручення, обов’язкові для членів комісії;

- дає доручення спеціалістам, радникам та експертам, які залучені до роботи комісії;

- організовує підготовку матеріалів для подання на розгляд комісії;

- забезпечує після закінчення або припинення конкурсу передачу до уповноваженого органу документації щодо проведення конкурсу;

- представляє комісію у відносинах з установами та організаціями.

5.17. Голова комісії зобов’язаний повідомити всіх членів комісії про заплановані засідання за три дні до дати їх проведення. Повідомлення надсилається поштою, телефонограмою, факсом або електронною поштою.

5.18. Відповідальний секретар забезпечує виконання доручень голови та несе відповідальність за підготовку матеріалів для розгляду комісії та правильність ведення протоколів засідання комісії.

5.19. Засідання комісії є правомочним за умови участі в ньому не менше як 2/3 членів її кількісного складу. Члени комісії мають рівне право голосу при прийнятті рішень.

5.20. Засідання комісії є закритим, але комісія має право розглядати на своїх засіданнях пояснення учасників щодо своїх конкурсних пропозицій, а також пояснення спеціалістів, радників та експертів, залучених до роботи комісії.

5.21. Рішення комісії про визначення переможця конкурсу приймається простою більшістю голосів присутніх членів комісії. У разі рівної кількості голосів, голос голови комісії є вирішальним.

5.22. Усі рішення комісії приймаються шляхом поіменного усного голосування (тільки „за” або „проти”), результати якого заносяться до відповідного протоколу.

5.23. Рішення комісії оформляється протоколами, що підписуються усіма членами комісії, які брали участь у засіданні, та подаються у триденний термін на затвердження уповноваженому органу.

5.24. Діяльність комісії припиняється наказом керівника уповноваженого органу після затвердження результатів конкурсу або у разі,  якщо конкурс не відбувся.

5.25. Продаж об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області за конкурсом здійснюється за наявності не менш як двох покупців.

5.26. Для реєстрації покупців як учасників конкурсу вони сплачують встановлений згідно з чинним законодавством реєстраційний внесок, а також вносять грошові кошти в розмірі 10 відсотків початкової ціни продажу об’єкта.

Зазначені грошові кошти вносяться шляхом безготівкового перерахування на відповідний поточний рахунок.

Якщо покупець висловлює бажання брати участь у придбанні кількох об’єктів, то розмір зазначених грошових коштів визначається на основі суми початкової вартості цих об’єктів.

5.27.  Після закінчення конкурсу внесені покупцями грошові кошти у розмірі 10 відсотків початкової вартості продажу об’єкта у десятиденний термін повертаються усім учасникам конкурсу. Покупцеві, який придбав об’єкт приватизації, зазначені грошові кошти зараховуються у встановленому порядку при остаточному розрахунку за придбаний об’єкт приватизації.

5.28. Фізична або юридична особа, яка бажає зареєструватись як учасник конкурсу, повинна мати при собі:

- документ, що посвідчує фізичну особу або представника юридичної особи, їх повноваження;

- квитанцію про сплату реєстраційного внеску;

- документ про внесення грошових коштів у розмірі 10 відсотків початкової ціни продажу об’єкта;

- декларацію про доходи, у разі придбання об’єкта приватизації за рахунок грошових коштів, – для покупців – фізичних осіб;

- нотаріально засвідчені копії установчих документів – для покупців – юридичних осіб (копію рішення про участь в конкурсі – для органів місцевого самоврядування).

5.29. Відомості про учасників конкурсу заносяться до книги реєстрації окремо щодо кожного об’єкта, який підлягає приватизації, і повинні містити:

-порядковий номер (відповідно до реєстрації);

-прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи або представника юридичної особи (назву юридичної особи);

-номер рахунку, назву та адресу банківської установи, де зроблено внески.

Відомості про учасників конкурсу, їх кількість і пропозиції покупців щодо умов конкурсу не підлягають розголошенню до визначення остаточного переможця.

5.30. Кінцевий термін прийняття заяв для участі у конкурсі – сім днів до початку проведення конкурсу.

5.31. Інформація про остаточну ціну та переможця конкурсу публікується в газеті „Слобідський край” або інших засобах масової інформації протягом 15 календарних днів після укладання договору купівлі – продажу.

5.32. Конкурсна комісія визначає умови та термін проведення конкурсу.

До умов конкурсу відносяться зобов’язання покупця щодо:

- здійснення програм технічного переозброєння виробництва, прогресивних технологій;

- виконання вимог законодавства про захист економічної конкуренції;

- збереження та створення протягом визначеного терміну нових робочих місць;

- початкової ціни продажу об’єкта та дотримання строків оплати;

- збереження досягнутих на час укладання договору: профілю діяльності, номенклатури або обсягу виробництва, зазначених у договорі, видів продукції (послуг);

- створення безпечних та нешкідливих умов праці;

- умов утримання об’єктів соціально–культурного призначення;

- здійснення заходів щодо захисту навколишнього природного середовища, дотримання екологічних норм чи досягнення найкращих екологічних наслідків експлуатації об’єкта.

Умови конкурсу затверджує керівник уповноваженого органу.

5.33. Для участі в конкурсі покупець подає до конкурсної комісії план приватизації об’єкта, який повинен включати:

-назву і місцезнаходження об’єкта;

-відомості про покупця;

-запропоновану покупцем ціну об’єкта;

-зобов’язання щодо виконання умов конкурсу;

-додаткові зобов’язання щодо подальшої експлуатації об’єкта.

5.34. Конкурс здійснюється у два етапи. На першому етапі оголошується попередній переможець конкурсу. Інформація про його пропозиції доводиться до всіх учасників конкурсу. Якщо протягом п’яти робочих днів від них не надійдуть додаткові пропозиції, то попередній переможець оголошується остаточним переможцем. За наявності інших пропозицій проводиться додаткове засідання конкурсної комісії, яка розглядає додаткові пропозиції учасників конкурсу та визначає остаточного переможця.

5.35. Уповноважений орган визначає перелік об’єктів, не проданих або знятих з аукціонів, конкурсів, та приймає рішення про повторний продаж на аукціоні, за конкурсом або їх приватизацію (відчуження) шляхом викупу іншими покупцями.

5.36. Приватизація (відчуження) об’єктів незавершеного будівництва, а також  законсервованих об’єктів регулюється цим Положенням з урахуванням особливостей, визначених Законом України „Про особливості приватизації об’єктів незавершеного будівництва”.

 

 

РОЗДІЛ VI.

ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1. Продаж об’єктів, які до набрання чинності цього Положення включені до переліку об’єктів, що підлягають приватизації (відчуженню) та щодо яких прийнято рішення про приватизацію (відчуження), а також тих, що перебувають в процесі приватизації, здійснюється відповідно до прийнятого рішення.

6.2. Контроль за здійсненням приватизації (відчуження) об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області здійснює обласна рада шляхом :

- затвердження переліку об'єктів, що не підлягають приватизації;

- визначення доцільності, порядку та умов приватизації об'єктів спільної власності;

-         заслуховування два рази на рік звітів уповноваженого органу щодо здійснення приватизації (відчуження).

 

6.3. Контроль за належним і своєчасним виконанням умов договорів купівлі-продажу об'єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області здійснюється уповноваженим органом.

 

 

 

 

Заступник голови

обласної ради                                                   В. Зорченко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             


Додаток до пункту 4.10

Положення про порядок та умови приватизації

об’єктів спільної власності територіальних

громад сіл, селищ, міст області

 

 

                                                           Кому:              Управління майном комунальної

                                                                                  власності обласної ради

 

 

 

    Реєстраційний №_____

    „____”________ 200__ р.

    (дата реєстрації заяви)

 

 

З  А  Я  В  А

про участь у конкурсі з відбору суб’єктів

оціночної діяльності

 

Заявник

            _____________________________________________________________

(назва заявника)

 

            Керівник

            _____________________________________________________________

(прізвище, ім’я та бо батькові; посада)

 

            Ідентифікаційний код заявника за ЄДРПОУ, ідентифікаційний номер (для фізичної особи)____________________________________________________

 

            Місцезнаходження ____________________________________________

 

            ______________                               ______________                   _______________

                        (телефон)                                        (телефакс)                                 (телекс)

 

            Просимо дозволити взяти участь у конкурсі щодо відбору суб’єктів оціночної діяльності на право проведення незалежної оцінки _____________

__________________________________________________________________

                                                                       (повна назва об’єкта)

 

            „_____”___________ 200___р.                    _________________________

                  (дата заповнення заяви)                                                                   (підпис керівника)

                                                                                              м.п.