ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення обласної ради
від 22 грудня 2011 року № 294-VI
(X сесія VI скликання)
комплексна програма
«Розвиток місцевого самоврядування
в Харківській області
на 2012-2016 роки»
Харківська область посідає одне з провідних місць серед регіонів України за економічним потенціалом, часткою у ВВП України та сукупному обсязі надходжень до державного бюджету, рівнем доходів населення та багатьма іншими показниками. Це створює необхідні соціально-економічні передумови для випереджаючого, порівняно з іншими регіонами, розвитку місцевого самоврядування у Харківській області. Важливим фактором подальшого удосконалення місцевого самоврядування в Харківській області є наявність на її території провідних наукових закладів, у тому числі Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого", Науково-дослідного інституту державного будівництва та місцевого самоврядування Академії правових наук України та ін., чиї фахівці здатні забезпечити належну науково-правову базу для відповідних перетворень.
У процесі визначення пріоритетів та механізмів реалізації заходів у сфері місцевого самоврядування та регіонального розвитку, розробки відповідних нормативно-правових актів, здійснення інституційних перетворень велике значення має залучення широкого кола громадськості, представників органів місцевого самоврядування до цих процесів з метою налагодження ефективних механізмів партнерства та вдосконалення системи взаємодії між депутатами місцевих рад, службовцями органів місцевого самоврядування різних рівнів та фахівцями в галузі муніципального права й муніципального управління. На шляху інформаційного забезпечення реформування організації влади на місцевому рівні особливого значення набуває проведення роз’яснювальної та просвітницької роботи серед населення, депутатів місцевих рад, працівників органів місцевого самоврядування щодо сутності, змісту та основних напрямків започаткованих реформ.
Поряд з цим основною складовою економічного та фінансового забезпечення розбудови місцевого самоврядування є власність, якою володіє, користується та розпоряджається кожна територіальна громада для задоволення потреб її мешканців. Функції щодо управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області за дорученням відповідних рад регіону здійснює Харківська обласна рада.
Зазначені фактори свідчать про необхідність розробки та впровадження комплексу заходів щодо розвитку місцевого самоврядування в Харківській області на сучасному етапі розвитку територіальних громад і органів муніципальної влади всіх рівнів, розташованих на її території. Реалізацію таких заходів передбачається здійснити в межах даної програми, строк дії якої, з урахуванням динаміки суспільно-політичних та соціально-економічних процесів, становитиме 5 років: з 2012 по 2016 роки.
Комплексна програма «Розвиток місцевого самоврядування в Харківській області на 2012-2016 роки» (далі – Програма), розроблена відповідно до статті 140 Конституції України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Європейської хартії місцевого самоврядування, Закону України «Про асоціації органів місцевого самоврядування», спрямована на подальший розвиток самоврядування в Харківській області як важливої складової становлення громадянського суспільства.
Метою даної Програми є:
- раціоналізація й підвищення ефективності функціонування системи місцевого самоврядування, забезпечення сталого місцевого та регіонального розвитку;
- посилення скоординованості роботи органів місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, науковців, інститутів громадянського суспільства щодо вирішення нагальних проблем регіонального розвитку;
- створення єдиної системи інформаційного забезпечення органів місцевого самоврядування;
- запровадження комплексного механізму щодо управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області для виконання дохідної частини обласного бюджету від надходжень за оренду та відчуження комунального майна, відрахувань частини прибутку обласних комунальних підприємств;
- забезпечення проведення незалежної оцінки, реєстрації права власності на об'єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області та впорядкування прав користування земельними ділянками, на яких вони розташовані;
- ведення позовної роботи у випадках невиконання або неналежного виконання умов договорів оренди, користування або відчуження майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
- оптимізація складу суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, виконання рішень обласної ради щодо реорганізації, ліквідації, створення обласних комунальних підприємств, установ, закладів.
СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ
- посилення ролі інститутів громадянського суспільства у забезпеченні регіонального розвитку;
- раціоналізація системи органів місцевого самоврядування (в аспекті інституційних та територіальних перетворень);
- відновлення контролю за станом і динамікою розвитку регіону;
- формування повноцінної системи місцевого і регіонального самоврядування згідно зі стандартами Ради Європи;
- забезпечення доступності управлінських та громадських послуг;
- забезпечення керованості системних перетворень на рівні регіону;
- зміцнення економічних основ територіальних громад регіону шляхом удосконалення системи функціонування спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, упорядкування її обліку;
- сприяння розвитку малого та середнього бізнесу за рахунок реформування та оптимізації системи управління комунальним сектором економіки регіону, формування приватної власності, залучення інвестицій з метою технологічного оновлення і модернізації виробництва комунальних підприємств, спрямованих на реалізацію державної політики щодо економічного зростання та створення конкурентного середовища.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
1. Поліпшення умов для реалізації прав і свобод людини і громадянина на регіональному рівні.
2. Забезпечення ефективності організації місцевого самоврядування на регіональному рівні.
3. Правове, методичне, кадрове та інформаційне забезпечення муніципального та регіонального розвитку:
- участь у розробці методичних рекомендацій, зразків нормативно-правових документів, які стосуються поточної діяльності органів місцевого самоврядування;
- оприлюднення у ЗМІ (у тому числі – електронних) висновків, рекомендацій, зразків документів;
- нормотворча діяльність, спрямована на вдосконалення місцевого самоврядування.
- удосконалення механізмів реалізації прав і свобод людини і громадянина на місцевому і регіональному рівні;
- розв’язання проблемних питань розвитку Харківського регіону та підготовка проектів відповідних програмних документів й нормативно-правових актів;
- надання кваліфікованої юридичної, науково-практичної, консультаційної допомоги органам і посадовим особам місцевого самоврядування з проблемних питань місцевого самоврядування:
- підвищення рівня правової, політичної культури мешканців області щодо захисту їх прав і свобод шляхом проведення просвітницької діяльності;
- сприяння у розвитку та вдосконаленні служби в органах місцевого самоврядування;
- підвищення престижу служби в органах місцевого самоврядування, активізація у молодіжному середовищі просвітницької діяльності з питань державного будівництва та місцевого самоврядування;
- створення єдиного інформаційного простору з висвітлення діяльності органів місцевого самоврядування;
- створення системи інформаційно-аналітичного та методичного забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування;
- розробка дієвих механізмів громадського контролю за діяльністю всіх суб’єктів місцевого самоврядування;
- забезпечення організаційних, правових та матеріально-фінансових умов для максимальної поінформованості членів територіальних спільнот про діяльність відповідних органів місцевого самоврядування;
- фінансова підтримка органів місцевого самоврядування щодо забезпечення відповідного рівня органів влади, які представляють інтереси держави та суспільства;
- сприяння місцевим радам щодо їх належної участі у міжнародних програмах;
- організація заходів, спрямованих на обмін досвідом між радами різного рівня різних регіонів, укладання між ними угод про співпрацю тощо;
- реформування системи надання адміністративних, управлінських і соціальних послуг згідно з європейськими стандартами;
- більш широке залучення громадськості до процесів розробки і прийняття владних рішень з питань місцевого значення;
- поєднання зусиль органів місцевого самоврядування різного рівня для спільного вирішення питань місцевого й регіонального розвитку;
- поліпшення взаємодії органів місцевого самоврядування з органами державної виконавчої влади, науковими установами, профспілками, громадськими організаціями при вирішенні питань місцевого значення;
- вивчення, аналіз, узагальнення і впровадження вітчизняного і світового досвіду у сфері співпраці органів публічної влади;
- обмін досвідом щодо втілення інноваційних технологій в організації роботи рад депутатів та його впровадження у Харківський області;
- організація залучення територіальних громад до участі у розвитку по всіх напрямах життєдіяльності відповідних населених пунктів;
- сприяння в створенні ефективної системи підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, яка достатньою мірою задовольняла б потреби органів місцевого самоврядування у високопрофесійних кадрах, здатних ефективно виконувати поставлені перед ними завдання.
4. Облік майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області:
- проведення інвентаризації об’єктів спільної власності області, виявлення неліквідного майна;
- розгляд пропозицій балансоутримувачів щодо раціонального використання нерухомого майна спільної власності;
- аналіз щоквартальних звітів комунальних підприємств, установ, закладів;
- здійснення контролю за списанням та утилізацією майна, що знаходиться у спільній власності області;
- надання пропозицій та обґрунтування щодо бюджетного фінансування заходів з утримання, охорони, ремонту, покращення стану нерухомих об’єктів спільної власності;
- організація заходів з передачі майна з балансу на баланс підприємств і установ у межах спільної власності та до інших форм власності, комісійне обстеження технічного стану даного майна;
- забезпечення виготовлення технічної та правовстановлюючої документації на об’єкти нерухомості та земельні ділянки;
- закріплення майна на праві оперативного управління за обласними комунальними установами, закладами;
- закріплення майна на праві господарського відання за обласними комунальними підприємствами;
- здійснення перевірок виконання умов договорів оперативного управління та господарського відання, виявлення неоприбуткованого майна обласних комунальних підприємств, установ, закладів та вжиття заходів щодо упорядкування балансового відображення майна.
5. Створення, реорганізація, ліквідація комунальних підприємств:
- надання пропозицій, виконання заходів щодо реорганізації і створення комунальних підприємств;
- надання пропозицій щодо бюджетної підтримки комунальних підприємств;
- виконання заходів щодо внесення змін в устави та положення відповідно до змін законодавства щодо напрямку діяльності підприємств;
- виконання заходів з ліквідації, створення ліквідаційної комісії, складання ліквідаційного балансу комунальних підприємств відповідно до чинного законодавства та рішень обласної ради, внесення запису в Єдиний державний реєстр про рішення щодо припинення юридичної особи.
6. Трудові відносини з керівниками суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області:
- надання пропозицій та виконання заходів щодо укладання, подовження строку і розірвання контрактів з керівниками комунальних підприємств і вищих навчальних закладів;
- надання пропозицій щодо погодження укладання, подовження строку дії і розірвання контрактів з керівниками комунальних установ, закладів;
- перевірка бізнес-планів, фінансових планів, штатних розписів підприємств та звітів керівників.
7. Приватизація об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області:
продаж за конкурсом, викуп орендованих об’єктів:
- виявлення об’єктів для включення до переліку таких, що підлягають відчуженню;
- проведення перед приватизаційної підготовки об’єктів, отримання відповідних погоджень, перевірка наявності технічної документації, свідоцтва про право власності на об’єкт продажу та земельну ділянку;
- проведення конкурсів з оцінки об’єктів та приватизації;
- розгляд заяв на викуп та обґрунтування, підготовка необхідного пакету документів щодо відчуження об’єктів шляхом викупу;
- комп’ютерний облік договорів купівлі-продажу нерухомих об’єктів та ЦМК;
- здійснення перевірок виконання договорів купівлі-продажу об’єктів, у разі виявлення порушень – здійснення заходів щодо повернення у спільну власність області відчуженого майна;
- надання пропозицій щодо бюджетного фінансування заходів з реприватизації;
- забезпечення інформаційної відкритості процесу відчуження шляхом його оприлюднення у засобах масової інформації.
8. Розвиток орендних відносин об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області:
- виявлення об’єктів для оренди, підготовка необхідного пакету документів для передачі в оренду;
- проведення конкурсів та підготовка договорів оренди;
- здійснення своєчасного нарахування орендної плати на передані в оренду об’єкти;
- здійснення контролю за станом заборгованості по орендній платі та вирішення стягнення такої заборгованості в судовому порядку;
- надання пропозицій і обґрунтування щодо відсоткового розподілу орендної плати між балансоутримувачем об’єкта і відрахуваннями у обласний бюджет;
- здійснення перевірок виконання умов договорів оренди об’єктів, у разі виявлення загрози щодо цілісності орендованого майна, порушень умов договору – здійснення заходів щодо розірвання договорів оренди;
- організація комп’ютерного обліку договорів оренди, нерухомих об’єктів, що знаходяться в оренді або підлягають передачі в оренду;
- забезпечення інформаційної відкритості процесу передачі в оренду шляхом його оприлюднення у засобах масової інформації та створення сприятливих умов для появи потенційних орендарів, які мають довгострокові інтереси у розвитку об’єкта оренди та здійсненні ефективного використання об’єкта.
9. Охорона, відновлення та ремонт нерухомих об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області:
- виявлення нерухомих об’єктів, що потребують виконання заходів з поточного або капітального ремонту, реконструкції, підготовка необхідного пакету документів;
- надання пропозицій щодо розміру фінансування робіт по відновленню і збереженню майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
Реалізація зазначених у Програмі заходів сприятиме:
- комплексному розвитку місцевого самоврядування в області;
- розширенню участі населення у вирішенні питань місцевого значення, наближенню публічної влади до окремого громадянина і населення в цілому;
- посиленню впливу населення на формування та реалізацію місцевої політики, контролю за витрачанням бюджетних коштів і активізацію населення в процесі визначення пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць;
- розробці дієвих механізмів громадського контролю за діяльністю всіх суб’єктів місцевого самоврядування;
- прозорості в діяльності органів і посадових осіб місцевого самоврядування, пріоритетному відстоюванню органами місцевого самоврядування інтересів територіальних громад;
- більш широкому залученню громадськості до процесів розробки і прийняття владних рішень з питань місцевого значення;
- поліпшенню взаємодії органів місцевого самоврядування з органами державної виконавчої влади, науковими установами, профспілковими організаціями, громадськими організаціями при вирішенні питань місцевого значення;
- удосконаленню нормативно-правових актів, що регулюють різні аспекти функціонування органів і посадових осіб місцевого самоврядування;
- забезпеченню ефективної взаємодії обласної ради з органами місцевого самоврядування у вирішенні спільних завдань територіальних громад сіл, селищ, міст області щодо розвитку Харківської області;
- підвищенню престижу служби в органах місцевого самоврядування, активізації у молодіжному середовищі просвітницької діяльності з питань державного будівництва та місцевого самоврядування;
- формуванню адекватної та ефективної структури муніципального управління на обласному, районному і місцевому рівнях;
- удосконаленню механізмів реалізації прав і свобод людини і громадянина на місцевому і регіональному рівні;
- підвищення рівня правової, політичної культури мешканців області щодо захисту їх прав і свобод;
- удосконаленню механізму підвищення рівня професійної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад для ефективного здійснення покладених на них повноважень;
- своєчасному виявленню проблем у роботі місцевих рад за різними напрямами та оперативне їх розв’язання шляхом співпраці з асоціаціями органів місцевого самоврядування та державними органами влади;
- проведенню повної технічної інвентаризації об’єктів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, впорядкуванню обліку та посиленню контролю за їх рухом та збереженням;
- реєстрації права власності на всі об’єкти спільної власності та земельні ділянки, на яких вони розташовані;
- підвищенню ефективності використання майна спільної власності та результатів діяльності обласних комунальних підприємств;
- збільшенню обсягів надходжень до обласного бюджету від використання майна спільної власності;
- впровадженню системного підходу до завдань, які стоять перед обласною радою щодо виконання повноважень по управлінню спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст області.
ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету.
ЗАХОДИ ТА ПРОГНОЗНІ РОЗРАХУНКИ ФІНАНСУВАННЯ
РОЗДІЛ I Забезпечення формування нормативно-правової бази розвитку місцевого самоврядування та роботи обласної ради |
|||||||||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
1. |
Забезпечення прав та інтересів територіальних громад, органів місцевого самоврядування на регіональному та державному рівні при підготовці, прийнятті та внесенні змін до нормативно-правових актів центральними органами влади шляхом: - моніторингу, аналізу проектів таких нормативно-правових актів та підготовки пропозицій до них; - аналізу чинного законодавства у цій сфері та наслідків його впливу на спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст області, підготовки відповідних пропозицій щодо його вдосконалення. |
Харківська обласна рада |
110 000 |
110 000 |
110 000 |
110 000 |
110 000 |
||
2. |
Забезпечення систематизації електронної нормативно-правової бази обласної ради. |
Харківська обласна рада |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
||
3. |
Забезпечення роботи Консультативно-дорадчої ради при голові обласної ради. |
Харківська обласна рада |
10 000 |
10 000 |
10 000 |
10 000 |
10 000 |
||
РОЗДІЛ II Підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад |
|||||||||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
1. |
Підготовка пропозицій до центральних органів влади щодо вдосконалення чинного законодавства стосовно рівня підготовки майбутніх фахівців органів місцевого самоврядування та умов оплати їх праці. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області; НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Національної академії правових наук України (за згодою) |
|
|
|
|
|
||
2. |
Проведення семінарів, навчань, практикумів, конференцій з метою проведення просвітницької, наукової, інформаційної та методичної роботи серед депутатів та керівників місцевих рад Харківської області. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
||
3. |
Організація «гарячої телефонної лінії» з залученням фахівців для надання консультацій та роз’яснень для посадових осіб місцевих рад. |
Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області |
5 000 |
5 000 |
5 000 |
5 000 |
5 000 |
||
4. |
Науково-методичне забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування Харківської області. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області; НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Національної академії правових наук України (за згодою) |
70 000 |
70 000 |
90 000 |
90 000 |
90 000 |
||
5. |
Залучення науково-педагогічних і наукових працівників, представників органів місцевого самоврядування до участі у роботі семінарів, нарад, зустрічей тощо, як складової у системі підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області; НДІ Державного будівництва та місцевого самоврядування Національної академії правових наук України (за згодою); Харківський регіональний інститут державного управління при Президентові України (за згодою) |
|
|
|
|
|
||
6. |
Проведення наукових досліджень з питань підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад. Участь у проведенні науково-практичних та науково-методичних конференцій, засідань, круглих столів, семінарів з цих питань. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області; Харківський регіональний інститут державного управління при Президентові України (за згодою) |
10 000 |
10 000 |
10 000 |
10 000 |
10 000 |
||
РОЗДІЛ III Налагодження дієвого двостороннього зв’язку між органами місцевого самоврядування, громадами |
|||||||||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
1. |
Інформаційне забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування, інформування територіальних громад про діяльність органів місцевого самоврядування. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області |
10 000 |
10 000 |
10 000 |
10 000 |
10 000 |
||
2. |
Сприяння проведенню нарад, зборів, територіальних громад на базі районних рад для обговорення актуальних проблем соціально-економічного розвитку населених пунктів. |
Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області |
|
|
|
|
|
||
3. |
Фінансова підтримка створення на офіційному веб-сайті Асоціації органів місцевого самоврядування Харківської області інформаційних сторінок органів місцевого самоврядування регіону. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області; КП «Регіональний Інформаційний Центр» Харківської обласної ради |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
||
4. |
Створення спеціалізованих теле- та радіопрограм, окремих рубрик у засобах масової інформації, присвячених діяльності органів та посадових осіб місцевого самоврядування. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
||
5. |
Проведення обласних науково-практичних конференцій, у тому числі виїзних на базі органів місцевого самоврядування Харківської області. |
Харківська обласна рада |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
||
6. |
Публікація в районних ЗМІ статей з питань соціально-економічного розвитку регіону та роз’яснень чинного законодавства. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
||
РОЗДІЛ IV Розширення місцевого (регіонального), міжрегіонального, прикордонного, міжнародного співробітництва органів місцевого самоврядування |
|||||||||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
1. |
Співробітництво між органами місцевого самоврядування на регіональному та державному рівні, відповідними міжнародними організаціями та фондами з питань розвитку місцевого самоврядування. |
Харківська обласна рада; Всеукраїнська асоціація місцевих та регіональних влад (за згодою); Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
||
2. |
Участь обласної ради у громадських організаціях, конгресах та інших добровільних об’єднаннях органів місцевого самоврядування, сплата цільових та членських внесків (у т.ч.: Українській асоціації районних та обласних рад; Асоціації органів місцевого самоврядування Харківської області). |
Харківська обласна рада |
160 000 |
160 000 |
160 000 |
160 000 |
160 000 |
||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
3. |
Вивчення, узагальнення та запровадження в практику роботи органів місцевого самоврядування області вітчизняного та зарубіжного досвіду. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
||
4. |
Забезпечення організації візитів та прийомів керівників держави, іноземних делегацій, делегацій з інших областей України. Представницькі та презентаційні видатки. |
Харківська обласна рада; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області |
550 000 |
550 000 |
550 000 |
550 000 |
550 000 |
||
РОЗДІЛ V Заохочення громадської ініціативи з питань місцевого та регіонального розвитку |
|||||||||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
1. |
Підтримка та співфінансування проектів, програм, грантів, спрямованих на розвиток місцевого самоврядування. |
Головне фінансове управління Харківської обласної державної адміністрації; Харківська обласна рада |
200 000 |
200 000 |
200 000 |
200 000 |
200 000 |
||
2. |
Проведення обласного конкурсу міні-проектів територіальних громад "Разом в майбутнє" та фінансування (співфінансування) переможців. |
Харківська обласна рада; Головне фінансове управління Харківської обласної державної адміністрації; конкурсна комісія обласного конкурсу міні-проектів територіальних громад |
1 000 000 |
1 500 000 |
1 500 000 |
2 000 000 |
2 000 000 |
||
3. |
Проведення обласного конкурсу ім. О.С. Масельського на кращий літературний твір. |
Харківська обласна рада; управління культури і туризму Харківської обласної державної адміністрації
|
200 000 |
200 000 |
200 000 |
200 000 |
200 000 |
||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
4. |
Участь у проекті Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування (проект Відродження пам’ятки архітектури ХIХ століття – комори з пристосуванням під виставкові та конференційну зали на території національного літературно-меморіального музею Г.С. Сковороди, с. Сковородинівка Золочівського району Харківської області). |
Харківська обласна рада;
Золочівська районна рада (субвенція обласному бюджету) |
500 000
250 000 |
|
|
|
|
||
5. |
Проведення дитячого міжнародного телефестивалю «Дитятко». |
Харківська обласна рада |
300 000 |
300 000 |
350 000 |
400 000 |
450 000 |
||
6. |
Підтримка та співфінансування міжнародного проекту ЄС та ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду». |
Головне фінансове управління Харківської обласної державної адміністрації; районні державні адміністрації; районні ради; Харківська обласна рада
|
250 000 |
250 000 |
|
|
|
||
7. |
Виплата щомісячної стипендії особам, яким присвоєно звання «Почесний громадянин Харківської області». |
Головне управління праці та соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації; Харківська обласна рада
|
900 000 |
1 200 000 |
1 450 000 |
1 700 000 |
1 950 000 |
||
8. |
Проведення обласного конкурсу «Кращий працівник місцевого самоврядування», нагородження (відзначення) переможців. |
Харківська обласна рада |
300 000 |
300 000 |
300 000 |
300 000 |
300 000 |
||
РОЗДІЛ VI Організація громадських та соціальних заходів |
|||||||||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
1. |
Забезпечення участі обласної ради у проведенні загальнодержавних, професійних свят, а також відзначення пам'ятних та ювілейних дат області. Заохочення громадян, трудових колективів підприємств, установ та організацій, які зробили вагомий внесок у розвиток регіону. |
Харківська обласна рада |
450 000 |
450 000 |
450 000 |
450 000 |
450 000 |
||
2. |
Організація відзначення Дня місцевого самоврядування. |
Харківська обласна рада |
250 000 |
250 000 |
250 000 |
250 000 |
250 000 |
||
3. |
Організація спортивних змагань серед депутатів та працівників органів місцевого самоврядування області, популяризація спорту і здорового способу життя, участь депутатів та працівників органів місцевого самоврядування області у всеукраїнських і міжрегіональних змаганнях з різних видів спорту. |
Харківська обласна рада; Головне управління у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації; Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
||
РОЗДІЛ VIІ Забезпечення майнових основ місцевого самоврядування |
|||||||||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
1. |
Замовлення технічної документації БТІ на об’єкти нерухомості, які знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація - підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу). |
Харківська обласна рада |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
100 000 |
||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
2. |
Проведення реєстрації об’єктів нерухомості та отримання свідоцтв про право спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області в особі Харківської обласної ради, витягів про реєстрацію та з реєстру прав власності (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація - підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу). |
Харківська обласна рада |
20 000 |
10 000 |
10 000 |
5 000 |
5 000 |
||
3. |
Впорядкування земельних відносин, отримання кадастрових номерів земельних ділянок, якими користуються суб’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація - підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу). |
Харківська обласна рада |
100 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
||
4. |
Виготовлення незалежних оцінок об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та рецензій на звіт (якщо метою виготовлення є передача в оренду або приватизація - підлягає відшкодуванню орендарями та покупцями згідно з зобов’язаннями, передбаченими в договорах оренди та купівлі-продажу). |
Харківська обласна рада |
50 000 |
35 000 |
35 000 |
35 000 |
35 000 |
||
№ |
Назва заходу |
Виконавці |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
||
5. |
Замовлення аудиторської перевірки діяльності обласних комунальних підприємств, установ, закладів. |
Харківська обласна рада |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
||
6. |
Фінансування послуг по зберіганню або охороні об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області. |
Харківська обласна рада |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
50 000 |
||
7. |
Забезпечення ліквідації обласних комунальних підприємств. |
Харківська обласна рада |
170 000 |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
20 000 |
||
8. |
Видатки для захисту інтересів обласної ради з майнових питань в судових органах. |
Харківська обласна рада |
25 000 |
25 000 |
25 000 |
25 000 |
25 000 |
||
9. |
Розміщення інформаційних повідомлень щодо управління майном, приватизації, оренди, проведення конкурсів тощо в засобах масової інформації. |
Харківська обласна рада |
8 000 |
8 000 |
8 000 |
8 000 |
8 000 |
||
10. |
Матеріально-технічне забезпечення автоматизованої системи «Майно». |
Харківська обласна рада |
8 000 |
- |
- |
- |
- |
||
|
Всього по VII розділу |
|
551 000 |
318 000 |
318 000 |
318 000 |
318 000 |
||
Всього: |
6 616 000 |
6 433 000 |
6 503 000 |
7 303 000 |
7 603 000 |
||||
Перший заступник
голови обласної ради О. Олешко